pi_97260334
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Ik doe pas moeite als het me moeilijk gemaakt word. Zolang iemand achter me aanloopt is ze niet interessant.
Inderdaad. En denk je niet dat je hier in moet veranderen? Als iemand aangeeft mij leuk te vinden dan zou ik zelf eerder kijken hoe de situatie in elkaar steekt en wat ik ervan vindt i.p.v. oninteressant doen.
pi_97261247
Ik vroeg mijzelf eens af hoe iedereen met een ex vriend/vriendin omgaat met het contact tussen beide.

Heb je zoiets van we zijn nu toch niet meer samen, ik hoef je ook niet meer te spreken en te zien?
Of heb je misschien meer de neiging om elkaar toch nog wel wat te laten horen tijd bij tijd?

Blijven jullie goede vrienden samen nadat de relatie over is, of misschien wel aartsvijanden?
pi_97261854
Dat is bij iedereen anders en ligt helemaal aan de manier van hoe het uit is gegaan en aan de mensen zelf.

For me, ex hoeft geen contact en ik ook niet. Alleen op zwakke momenten spreek ik hem eens aan maar voor ons zou veel contact erg raar zijn want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.

Even een toevoeging.. je hebt er meestal niks meer aan eigenlijk. De uiteindelijke uitkomst is altijd dat het toch verwaterd. Het is de pleister er langzaam aftrekken.
pi_97261959
Ik wil me ex alleen spreken als ze me terug wil. Verder hoef ik niets van haar "nieuwe" leventje te weten, niets te horen of te zien van gasten waar ze mee bezig is of niet. Dat kwelt alleen maar. Pas als ik zelf weer helemaal happy met mijn leven en een partner ben dan kan ik dat onder ogen komen. En dan nog leuk is anders..
pi_97261970
Dat is aan beide partijen..

Je spreekt over ''hoe doen jullie dat'', maar er is na de relatie geen jullie meer...

Persoonlijk zou ik best graag wat vaker contact willen met mijn ex, terwijl ik juist nooit meer contact opneem met haar, maar zij nog wel heel soms met mij. Maar omdat ik die eerste weken zo achter haar aan heb gelopen gaat het gewoon te erg tegen mijn ego ingaat om nog uit mezelf contact op te nemen...
Wil ten koste van alles voorkomen dat ze weer gaat denken dat ik achter haar aanzit...
Soms kan zoiets raar in elkaar zitten:)

Als we elkaar tegenkomen hangt het van de situatie af... Als ik haar tref zonder vriendinnen en verder geen haast dan praten we zo een tijdje, maar laatst zag ik haar voor het eerst samen met haar vriend en toen begon ze ook tegen me te praten maar dan probeer ik het zo vriendelijk en zo snel mogelijk af te kappen :) Voelt ongemakkelijk voor me...

Nog even over je handdoekvoorbeeld : Lastig uit te leggen, maar ik denk dat wanneer er in een relatie al dat soort voorvalletjes gaan gebeuren als elkaar geen handdoek geven, dan is het al erg fout...
Het klinkt heel onschuldig maar het is in feite slechts het topje van een hele ijsberg die er bij haar kennelijk al zat... Anders regel je die handdoek toch gewoon?
pi_97262389
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik wil me ex alleen spreken als ze me terug wil. Verder hoef ik niets van haar "nieuwe" leventje te weten, niets te horen of te zien van gasten waar ze mee bezig is of niet. Dat kwelt alleen maar. Pas als ik zelf weer helemaal happy met mijn leven en een partner ben dan kan ik dat onder ogen komen. En dan nog leuk is anders..
ja ik begrijp dat dat alleen maar demotiverend werkt als je zou horen waar ze me bezig is. Maar als jullie beiden nog single zijn lijkt het me in mijn situatie toch wel misschien wenselijk dat je elkaar nog af en toe spreekt. Misschien gewoon om je gevoelens ff te uiten.

quote:
For me, ex hoeft geen contact en ik ook niet. Alleen op zwakke momenten spreek ik hem eens aan maar voor ons zou veel contact erg raar zijn want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.
Met ruzie lijkt het me inderdaad ook niet wenselijk dat je nog van elkaar wilt horen nadat het over is.

Jiggy: Lijkt mij ook zeer onwenselijk om je ex met een ander te zien lopen. Tja, er waren toen niet echt problemen met dat handdoek voorbeeld. Zij zit misschien op dat gebied een beetje eigenwijs in elkaar. Ze denkt dan van dat het van haar ouders wel niet zou mogen, dus dan doe het maar niet. Maar dan zegt ze gewoon dat het niet kan.
pi_97262757
je kan iemand niet loslaten als je diegene nog hoort. Als mijn ex mij niet meer wilt en puur alleen vriendschappelijk af en toe wat laat horen en ik wil haar nog wel terug dan werkt dat natuurlijk niet. Pas als je het beide hebt afgesloten of beide vind wij passen niet samen en zonder elkaar is het beste dan geloof ik dat je nog wel een bepaalde manier van vriendschap kunt behouden.

Maar dat is hetzelfde als je eerst goede vrienden was en daarna een stelletje. Zodra het dan over gaat wordt het nooit meer zoals het was.
pi_97263971
Ik lul gewoon lekker verder waar ik op pagina 4 gebleven was :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden, als je erg laat blijken dat je er nog mee zit kan dat haar een leuke ego-boost geven, die je haar waarschijnlijk niet gunt.. ;) Maar anders heb je een kans dat je je toch gaat lopen ergeren, vooral als ze haar nieuwe vlam komt showen...
hmhm

Het exje begon zwaar gefrustreerd in de chat op dat forum te doen omdat ik dr negeerde. Mij kinderachtig noemen, lekker openbaar enzo. :') Dus ik heb dr maar verteld dat ik dat gaar vond.

En haar post: "Meh, vind je het heel erg als ik ook kom :? "
Beantwoord met: 'Zie maar wat je doet'

maar beter komt ze niet met dr nieuwe vriend idd :X
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:52:00 #134
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97265177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef nosleep het volgende:
Ik lul gewoon lekker verder waar ik op pagina 4 gebleven was :P

[..]

hmhm

Het exje begon zwaar gefrustreerd in de chat op dat forum te doen omdat ik dr negeerde. Mij kinderachtig noemen, lekker openbaar enzo. :') Dus ik heb dr maar verteld dat ik dat gaar vond.

En haar post: "Meh, vind je het heel erg als ik ook kom :? "
Beantwoord met: 'Zie maar wat je doet'

maar beter komt ze niet met dr nieuwe vriend idd :X
Flauwe aandachttrekkerij van je exje, kan er niets anders van maken....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_97265524
Pfff. Voel me altijd goed during the day maar s'avonds.. Ik wil hem eigenlijk echt graag zien.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:59:12 #136
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97265620
En dan?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97265816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:59 schreef goofy_goober het volgende:
En dan?
Niks.

Waarschijnlijk gewoon verliefd gevoel dat er voor zorgt.. dat ik hem graag wil zien. Lijkt bijna een verslaving ofzo. Vind het eerlijk gezegd een beetje eng soms.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:08:13 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97266185
Zorgen dat je iets anders gaat doen wanneer je dat gevoel hebt. :)
pi_97266322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef goofy_goober het volgende:
Zorgen dat je iets anders gaat doen wanneer je dat gevoel hebt. :)
Ga zo maar ff stukje hardlopen dan ofzo. Maar het doet me denken aan het gevoel toen ik hem miste toen het nog aan was. Dat ik hem wilde zien maar het niet kon. Gedachte dat ik hem nooit meer ga zien is waarschijnlijk wat het het engst maakt, maar niet aan denken dan. :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:12:25 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97266445
Neem maar van mij aan dat dat gevoel ook wel verwaterd. :)
pi_97266844
Waar heb jij jou verhaal neergelegt luxor? Benieuwd hoe dat allemaal is verlopen/gegaan. Gewoon 'interesse' :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:31:21 #142
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97267569
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door goofy_goober op 24-05-2011 21:43:44 ]
pi_97267605
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar heb jij jou verhaal neergelegt luxor? Benieuwd hoe dat allemaal is verlopen/gegaan. Gewoon 'interesse' :)
Dat zal ik dan maar aannemen, het is de laatste tijd vooral erger. Hij voelt voor mij opeens zo geweldig terwijl het ook maar een mens is. ;')

Beetje all over the place eigenlijk. Het heeft wel echt wat weg van jouw verhaal. :)
pi_97267695
edittt

[ Bericht 27% gewijzigd door LuxorBeetroots op 24-05-2011 21:45:24 ]
pi_97267771
Godver, vandaag weer even op mijn plaats gezet door mijn ex :{

Zaterdag ga ik met mijn kinderen naar Dolfinarium en vroeg of ze zin heeft om ook te komen. Toen kreeg ik eerst het antwoord: "Nee dank je, ik moet iemand helpen met verhuizen". 10 minuten later kreeg ik: "dit is niet de bedoeling van een omgangsregeling"

Mission failed :'( Ik kom gewoon niet verder dan dit...
✯✯✯
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:36:45 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97267878
Zij heeft jou ook wel door hoor. When are you going to learn?
pi_97267925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef goofy_goober het volgende:
Zij heeft jou ook wel door hoor. When are you going to learn?
Niet -O-

Ik word gewoon stapel gek van mezelf. :( Waarom kan ik het gewoon niet accepteren en verder met mijn leven gaan?
✯✯✯
pi_97267967
Kan je die link niet weghalen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:44:14 #149
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97268367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kan je die link niet weghalen?
Dan moet je 'm ook uit je quote halen. ;)
pi_97268500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dan moet je 'm ook uit je quote halen. ;)
Thanks. Ik word er liever niet aan herrinert hoe ongelukkig ik was toen en ik ben ook bang dat mensen mijn verdriet niet serieus nemen als ze dat lezen. :)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')