pi_97254429
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Wist ze van tevoren.
Heb ik d'r verteld, 'dat wist je toch?' Maar toen kwam er o.a. dat ik beloofd had vaker naar haar te komen dan zij naar mij. Dat ik boos werd als ik al twee keer daar heen was gegaan en zij niet naar mij. Ik vertelde haar dus dat we nooit een goed gesprek hier over hebben gehad en dat het me nu pas duidelijk werd dat het veels te duur voor haar werd. Dus ik was/ben nu echt wel bereid om vaker naar haar te gaan, maar zoals hiervoor genoemd, het was niet vatbaar voor een 2e kans.

quote:
Weet ze pas als ze er aan is begonnen.
Zij ik ook. Een vriendin van haar doet de zelfde opleiding, en die sloeg gemakkelijk zonder te leren op het HAVO. Zij moet zelf vrij veel leren. Ik zij dat daar helemaal geen verband tussen zit, misschien heeft zij het straks wel makkelijker dan die vriendin omdat die nooit gewend was te leren. Maar ze blijft volhouden dat het te veel tijd gaat innemen hoe dan ook.
Slap excuss: dat weet je indd pas wanneer je in die situatie zit. Daarom stelde ik voor om gewoon te kijken hoe het dan zal gaan.

quote:
Och, en ze heeft het al zo druk
Hier kan ik me dan enigszins in vinden omdat ze nu vrijwel nooit iets overdags met haar vriendinnen doet. Overigens gaat ze al gewoon uit met d'r vriendinnen wanneer dat kan, dus of ze daadwerkelijk meer gaat doen betwijfel ik ook eigenlijk.

quote:
Je komt wel over als iemand die alsmaar door zeikt en contact zoekt ja dat punt is voor haar.
Ja, maar als ik aangeef na dit duidelijke gesprek dat ik mijzelf realiseer dat ik te veel doorzeikte en hierin bereid ben om aan te passen, waarom krijgt de relatie geen 2e kans als ze ook nog zegt van me te houden.

quote:
Dan gaat ze werken.. Oh nee wacht, ze heeft al zo weinig tijd
Ze moet alles zelf betalen, d'r ouders betalen niets. Ze werkt ook al 3 dagen in de week, dus ze heeft het echt druk doordeweeks. Di, Wo en Vr vanaf 4 uur 's middags tot 8/9 uur 's avonds. Dit jaar was ze vaak vanuit school direct naar werk gegaan en had dus geen tijd meer voor andere dingen.
Dan vraag je je misschien af maar ze wou je liever ook weleens doordeweeks zien? Tja.. al sla je me dood dat kan dan vrijwel niet want maandag heeft ze nog karate en donderdag fitniss.

quote:
Ze maakt er zelf van dat het vier jaar uit elkaar wonen gaat worden, en dan nog, wist ze blijkbaar van tevoren.
Ja. Over twee jaar ben ik al klaar en dan zou ik evt dichterbij kunnen gaan wonen en werk rond haar omgeving kunnen zoeken. Maar ze is ongeduldig en zou dit nog niet twee elkaar alleen maar in het weekend willen zien.

quote:
En wat iemand eerder al zei, als je onder druk staat omdat je examens hebt dan ben je maar al te graag bij iemand die je volledige vertrouwen heeft en waar je bij tot rust kan komen, en dat zou jij moeten zijn dan maar je bent het niet (meer).
Door mijn gezeur voelde zich misschien (denk ik) niet meer vertrouwd bij mij om op terug te vallen voor steun tijdens d'r examens. Ik heb hierin gefaalt en zou er alles voor over hebben om dit over te mogen doen. Maar zij wilt het niet nog een kans geven.

quote:
heftig hoor snoepje! ik vind het erg rot voor je. vooral omdat je nu niemand hebt om op terug te vallen. IK ben ook niet het type dat elke dag naar vrienden ga want ik heb ook t liefst een partner naast me maar vrienden zijn wel degelijk erg belangrijk. Om mee te praten mee te lachen en vooral om je zinnen mee te verzetten.
Dankjewel :) Helaas is het zo in mijn verleden gelopen dus ik kan niet uithuilen bij een goede vriendin o.i.d. Ik had nog wel een ''goed'' gesprek met haar gisternacht waar we een beetje over onze relatie hebben gesproken.
pi_97255424
Ik snap dat je misschien de behoefte voelt om ons tot in detail uit te gaan leggen hoe de situatie is, omdat het in jouw ogen ''anders'' is dan andere situaties...

Dat begrijp ik wel hoor, had ik in het begin ook... Maar later kom je erachter dat je verhaal waarvan je zelf denkt dat het zo ''anders is dan anderen'' toch nagenoeg gelijk aan HEEL veel andere verhalen blijkt te zijn...

Strip je verhaal gewoon tot op het bot, en je zal zien dat er maar een ding over blijft : een meid die vanalles aangrijpt waarom ze niet met jou kan/wil/moet/zal zijn!

In een goede relatie moet een meid in haar situatie ondanks haar drukte JUIST redenen noemen om bij je te willen zijn, in plaats van dit gebruiken om niet bij je te kunnen zijn;)

Dat is klote om te beseffen, maar stop met kansloos achter haar aanlopen voordat je in haar ogen straks echt een loser bent...
Dat heb ik ook bij mijn ex gedaan, en geloof me : Daar ben je straks niet blij mee!
pi_97255564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik snap dat je misschien de behoefte voelt om ons tot in detail uit te gaan leggen hoe de situatie is, omdat het in jouw ogen ''anders'' is dan andere situaties...

Dat begrijp ik wel hoor, had ik in het begin ook... Maar later kom je erachter dat je verhaal waarvan je zelf denkt dat het zo ''anders is dan anderen'' toch nagenoeg gelijk aan HEEL veel andere verhalen blijkt te zijn...

Strip je verhaal gewoon tot op het bot, en je zal zien dat er maar een ding over blijft : een meid die vanalles aangrijpt waarom ze niet met jou kan/wil/moet/zal zijn!

Dat is klote om te beseffen, maar stop met kansloos achter haar aanlopen voordat je in haar ogen straks echt een loser bent...
Dat heb ik ook bij mijn ex gedaan, en geloof me : Daar ben je straks niet blij mee!
Misschien komt het er inderdaad ook op neer dat ze een uitweg zoekt voor excuses. Maar zo optimistisch als ik ben wil ik toch wachten totdat we een goed gesprek samen hebben gevoerd.

Kun je uitleggen hoe dat met jou ex is gelopen dan? Als je dat wilt.
pi_97255700
quote:

In een goede relatie moet een meid in haar situatie ondanks haar drukte JUIST redenen noemen om bij je te willen zijn, in plaats van dit gebruiken om niet bij je te kunnen zijn;)

Mooi verwoord! Hier sluit ik me volledig bij aan.
pi_97256015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Misschien komt het er inderdaad ook op neer dat ze een uitweg zoekt voor excuses. Maar zo optimistisch als ik ben wil ik toch wachten totdat we een goed gesprek samen hebben gevoerd.

Kun je uitleggen hoe dat met jou ex is gelopen dan? Als je dat wilt.
Nou kort gezegd : Zij maakte het uit, omdat ik nog helemaal niet toe was aan een relatie, en me ook zo gedroeg, terwijl zij het heel serieus nam..
Ik daarna pas na gaan denken, wou haar niet kwijt... Heb haar weken lang gevraagd / gesmeekt of ze me niet alsjeblieft terug wou nemen, dit keer ging het echt werken blablablabla..

Toen het net uit was gingen we leuk met elkaar om, maar doordat ik me zo ging gedragen kreeg ze het gevoel macht over mij te hebben, en ging ze me als een loser behandelen...

Op een gegeven moment kreeg ik een helder moment en toen besloot ik van mijn kant NIETS meer te laten horen, heb zelf ook een ego :) Zo gingen een paar maanden voorbij tot ik opeens weer af en toe sms' jes van haar kreeg over hoe het met me gaat.. We zullen nooit meer wat krijgen hoor, maar het toont wel aan dat wanneer je je eigenwaarde behoudt, je normaler met je ex om kunt gaan dan wanneer je haar bij wijze van spreke gaat smeken :)

Eigenlijk is het zelfs zo, dat wanneer je begonnen bent met proberen haar over te halen weer een relatie met je te nemen/ de relatie niet uit te maken, dat je dan al te laat bent :)
Ik had mijn kansen veel groter ingeschat dat ik haar terug had gekregen als ik gewoon rustig afstand had genomen en me niet had gedragen als een wanhopige kleuter die zijn moeder kwijt is in de dierentuin :P
pi_97256144
Vind het altijd grappig om te lezen hoe mensen hier goed advies hebben voor anderen en de volgende dag zelf weer in tranen en wanhoop liggen. :) Mijzelf inclusief natuurlijk haha.

We weten het eigenlijk allemaal wel.. maar tegen iemand anders is toch moeilijker dan jezelf.
pi_97256513
Haha true!

Moet ook eerlijk zeggen dat ik op het moment van het typen van het bovenstaande weer eens zwaar zat te doemdenken waarom mijn ex nooit eens een foto van me op facebook ''liked'' of erop reageert, terwijl exen van maten me dit soms wel bij hen doen ;( ;(

Ik heb gewoon weer heel hard bevestiging van het vrouwelijke geslacht nodig, zolang ik daar maar aandacht van krijg gaat het wel goed :D Gaan de laatste tijd echter helaas niet zo vaak uit met de ''groep'', in de winter wel...

Daarnaast denken we toch allemaal bij adviezen die we hier lezen '' Ja hij/zij zegt dit wel, MAAAAAR bij mij is het toch net even anders allemaal ''...

Maarja beter iets dan niets he :)
pi_97257186
Heb d'r ook weleens gevraagd waarom ze bijv. geen foto van ons samen op hyves heeft of te beroerd is haar status te veranderen. Ja dit klinkt best kinderachtig dat ik me hier mee bezig hield maar heb het ook niet zo direct gevraagd.
Nja nooit echt duidelijk antwoord gekregen en het is ook nooit gebeurd. Ik gaf juist aan dat ik het leuk vond als ze een foto van ons beide op haar profiel had o.i.d.

Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Vinden jullie het erg als je dit aangeeft aan je vriendin maar zij doet er niets mee?
pi_97257754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:38 schreef goofy_goober het volgende:
Ja ja, blijft haar acties maar goedpraten.
haha geweldig, altijd hard maar eerlijk! Betrap jou zelden op een meelevend berichtje ;)
pi_97257777
Zulke dingen horen vanzelf te gaan, daar hoef je niet om te vragen. Ze nam het gewoon minder serieus en had minder lol in dan jij.
pi_97257912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Zulke dingen horen vanzelf te gaan, daar hoef je niet om te vragen.
Ja, nja het kwam nooit vanzelf. En ik hecht hier hoe raar het misschien ook klinkt toch wel wat waarde aan.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:48:34 #112
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97257930
quote:

Sluit me bij eerdere lezers aan, mooie post Bartinhoo :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:51:07 #113
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97258061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:04 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Nou kort gezegd : Zij maakte het uit, omdat ik nog helemaal niet toe was aan een relatie, en me ook zo gedroeg, terwijl zij het heel serieus nam..
Ik daarna pas na gaan denken, wou haar niet kwijt... Heb haar weken lang gevraagd / gesmeekt of ze me niet alsjeblieft terug wou nemen, dit keer ging het echt werken blablablabla..

Toen het net uit was gingen we leuk met elkaar om, maar doordat ik me zo ging gedragen kreeg ze het gevoel macht over mij te hebben, en ging ze me als een loser behandelen...

Op een gegeven moment kreeg ik een helder moment en toen besloot ik van mijn kant NIETS meer te laten horen, heb zelf ook een ego :) Zo gingen een paar maanden voorbij tot ik opeens weer af en toe sms' jes van haar kreeg over hoe het met me gaat.. We zullen nooit meer wat krijgen hoor, maar het toont wel aan dat wanneer je je eigenwaarde behoudt, je normaler met je ex om kunt gaan dan wanneer je haar bij wijze van spreke gaat smeken :)

Eigenlijk is het zelfs zo, dat wanneer je begonnen bent met proberen haar over te halen weer een relatie met je te nemen/ de relatie niet uit te maken, dat je dan al te laat bent :)
Ik had mijn kansen veel groter ingeschat dat ik haar terug had gekregen als ik gewoon rustig afstand had genomen en me niet had gedragen als een wanhopige kleuter die zijn moeder kwijt is in de dierentuin :P
Wat heb jij van een topdag Bartinhoo? ;) Vooral de laatste alinea moet Snoepje maar eens over-en-over gaan lezen. Ben bang dat ie dat ff niet gaat volgen.... :S
Strek je eens uit !
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:54:07 #114
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97258244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Heb d'r ook weleens gevraagd waarom ze bijv. geen foto van ons samen op hyves heeft of te beroerd is haar status te veranderen. Ja dit klinkt best kinderachtig dat ik me hier mee bezig hield maar heb het ook niet zo direct gevraagd.
Nja nooit echt duidelijk antwoord gekregen en het is ook nooit gebeurd. Ik gaf juist aan dat ik het leuk vond als ze een foto van ons beide op haar profiel had o.i.d.

Hoe denken jullie hier eigenlijk over? Vinden jullie het erg als je dit aangeeft aan je vriendin maar zij doet er niets mee?
Arrggghhh! 8)7 8)7 8)7

Je bent verliefd op de liefde geweest kerel.... :Y

Je komt in de loop van de dag met steeds meer aanzetten waardoor ook steeds meer duidelijk wordt hoe zij erin zat in jullie 'relatie'. Geloof me, jullie deelden niet hetzelfde gevoel daarin...
Strek je eens uit !
pi_97258260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Snoepje5 het volgende:

Nou dat hoeft helemaal niets te betekenen...

Als ik nu een vriendin zou krijgen, die ik echt leuk vind, dan nog vind ik het niet zo nodig om allerlei foto' s van ''ons samen'' op hyves te gaan zetten...

Ik zet mezelf niet graat tegenover de rest van de wereld neer als ''ons'', maar als ''ik''...
Een relatie is heel leuk, en misschien als het eenmaal een jaar of langer duurt zal er best wel hier en daar een foto' tje van ons samen opduiken, maar ik walg persoonlijk altijd van mensen die het nodig vinden knuffel en zoenfoto' s van hunzelf op hyves te plaatsen...
Is gewoon een kwestie van verschil in persoonlijkheid. Sommige mensen willen dat niet graag, moet je je niet persoonlijk aantrekken...

Kan het ook andersom zien, mijn ex heeft nog steeds foto' s van ons samen op haar hyves staan, en ze moet me niet meer :D
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:55:50 #116
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97258345
Hey JiggyJ...jij weer hier?

kan me een recente post van je herinneren... :+

anyway.....juist leuk dat je er weer bent!
Strek je eens uit !
pi_97258394
Haha ja heb tentamens en ben enorm aan het uitstellen allemaal, dit is een goede reden..
Alleen heb geen zin meer om over mezelf te praten dus dan snoepje maar even lastigvallen :P
pi_97258457
Oh jawel hoor. Ik realiseer me heel goed dat deze relatie misschien stand had gehouden als ik me niet als een wanhopige zeurpiet had gedragen.

Maar tegelijkertijd denk ik ook als dit een probleem is, en je praat er met elkaar over, je houd van elkaar, dan is dat toch op te lossen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:01:30 #119
314368 trekeennummertje
Beginner's luck
pi_97258657
Emancipatie? Dus dat mannen zich gevoeliger opstellen (naar vrouwen toe) en daardoor meestal de vrouwen in de machtspositie (omtrent relatie) terechtkomen wat juist andersom hoort; zou dat ervoor kunnen zorgen dat er de laatste tijden zoveel relaties kapot gaan? :P

(of moet ik hier een ander topic voor openen?)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:04:39 #120
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97258840
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef trekeennummertje het volgende:
Emancipatie? Dus dat mannen zich gevoeliger opstellen (naar vrouwen toe) en daardoor meestal de vrouwen in de machtspositie (omtrent relatie) terechtkomen wat juist andersom hoort; zou dat ervoor kunnen zorgen dat er de laatste tijden zoveel relaties kapot gaan? :P

Van mij hoef je geen ander topic te openen

Ik zeg gewoon QFT ;)
Strek je eens uit !
pi_97258868
quote:
Kan het ook andersom zien, mijn ex heeft nog steeds foto' s van ons samen op haar hyves staan, en ze moet me niet meer :D
Haha tja.. Ik had m'n bureaublad een foto van de allereerste date in de efteling, dat we elkaar een kus gaven. Dat is toch zo speciaal. Ik heb 'm maar weggehaald want barstte in tranen uit toen ik dat weer zag.

Ik vind het juist leuk om een foto samen te hebben en die dan op hyves te zetten of ergens anders zoals je msn icon. Zij dacht daar inderdaad blijkbaar anders over want het kwam er niet van. Toch vind ik dat in zo'n situatie als ik dat aangeef je dat misschien moet omarmen en toch gewoon spontaan een leuke foto van jullie beide online zetten. De enige reden die ik kan bedenken is dat je je er voor schaamt. Ik kan me haast niet indenken dat jij het walgelijk zou vinden als je vriendin een foto van jullie samen eropzet nadat jullie langer dan 3 maanden echt samen zijn.
pi_97258912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef trekeennummertje het volgende:

Geen idee wat de algemene trend hierin in ;)
Weet wel dat ik mij iig gevoeliger opstelde dan zij.

Donderdag ga ik maar eens naar de winkel wat spullen kopen en dan zelf drop maken, tip gekregen.. Heb ik nog iets te doen :@

[ Bericht 10% gewijzigd door Snoepje5 op 24-05-2011 19:13:47 ]
pi_97259669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Haha tja.. Ik had m'n bureaublad een foto van de allereerste date in de efteling, dat we elkaar een kus gaven. Dat is toch zo speciaal. Ik heb 'm maar weggehaald want barstte in tranen uit toen ik dat weer zag.

Ik vind het juist leuk om een foto samen te hebben en die dan op hyves te zetten of ergens anders zoals je msn icon. Zij dacht daar inderdaad blijkbaar anders over want het kwam er niet van. Toch vind ik dat in zo'n situatie als ik dat aangeef je dat misschien moet omarmen en toch gewoon spontaan een leuke foto van jullie beide online zetten. De enige reden die ik kan bedenken is dat je je er voor schaamt. Ik kan me haast niet indenken dat jij het walgelijk zou vinden als je vriendin een foto van jullie samen eropzet nadat jullie langer dan 3 maanden echt samen zijn.
Vond jouw ex het walgelijk dan?

Je moet het ook niet extra zwaar voor jezelf gaan maken allemaal. Als ze zich voor je had geschaamd dan had ze toch geen relatie met je genomen?
Sommige mensen houden nu eenmaal niet van dat soort foto's, en ja : Als mijn ex een foto van ons kussend oid als profielfoto op hyves had gezet, dan had ik dat inderdaad niet heel prettig gevonden..

En niet omdat mensen niet mogen weten dat ik haar kus, want dat weten ze ook wel zonder die foto, maar

Ik ben nu eenmaal niet iemand die als zo' n klef ''kijk mij eens een relatie hebben'' figuur wil worden gezien...
Net zoals dat ik niet begrijp dat mensen het nodig vinden om op facebook te zetten dat ze heel veel van hun vriendje / vriendinnetje houden. Come on je bent geen 16 meer...
pi_97260128
in the beginning toen ik mijn ex wilde kennen was ik niet verliefd. dus foto's plaatsen op hyves me status veranderen wilde ik toen helemaal niet. Zelfs krabbels en tikken van haar verwijderde ik "per ongeluk" omdat ik in die tijd naast haar met nog wat andere meiden bezig was. Pas maanden later begon ik meer en meer voor haar te voelen. Wat dus uiteindelijk resulteerde in een relatie maar toen was het kwaad echter al geschied. Waar mijn gevoel meer en meer werd, werd haar gevoel minder en minder.

Feit blijft alleen over: ik kan blijkbaar niet meer verliefd worden. Het tegelijk helemaal happy zijn met iemand is zo n lange tijd geleden. Dat ik het vuur uit me schoenen voor iemand wil lopen en romantisch ben en noem maar op.. ja dat wilde ik doen toen ze het uitmaakte met me. Toen pas. Veel te laat natuurlijk. Maar nu is t weer. Weer met meiden aan t daten. Hun leuk en lief doen en ik weer veel te passief omdat ik ze eigenlijk niet leuk genoeg vind en ze alleen maar heb omdat ik me anders wel heel alleen voel. hoe kom ik daar nou eindelijk een keertje vanaf. Want als ik iemand wel de moeite waard vind doe ik daar alles voor. Alleen lijkt t wel alsof die meiden mij dan niet leuk genoeg vinden.

Ik doe pas moeite als het me moeilijk gemaakt word. Zolang iemand achter me aanloopt is ze niet interessant.

Vreemd verhaal he? Maar ja zo zit ik momenteel (lees sinds mijn ex van 3 jaar geleden waar ik smoor verliefd op was en op een drama eindigde uiteindelijk) in elkaar.
pi_97260138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Vond jouw ex het walgelijk dan?

Je moet het ook niet extra zwaar voor jezelf gaan maken allemaal. Als ze zich voor je had geschaamd dan had ze toch geen relatie met je genomen?
Sommige mensen houden nu eenmaal niet van dat soort foto's, en ja : Als mijn ex een foto van ons kussend oid als profielfoto op hyves had gezet, dan had ik dat inderdaad niet heel prettig gevonden..

En niet omdat mensen niet mogen weten dat ik haar kus, want dat weten ze ook wel zonder die foto, maar

Ik ben nu eenmaal niet iemand die als zo' n klef ''kijk mij eens een relatie hebben'' figuur wil worden gezien...
Net zoals dat ik niet begrijp dat mensen het nodig vinden om op facebook te zetten dat ze heel veel van hun vriendje / vriendinnetje houden. Come on je bent geen 16 meer...
Ik ga er niet van uit dat ze dat walgelijk vond nee, maar daar heb ik het verder ook niet over gehad want ik wilde niet te zeurderig over komen. Maar ik ben best wel onzeker.. Terwijl ik 100% wist dat zij nooit vreemd zou gaan o.i.d. en ik zelf nooit op hyves zat, moest ik toch af en toe haar hyves profiel bekijken. Ook weleens een probleem ervan gemaakt dat ze middennacht op msn was terwijl ze tegen mij zij dat ze ging slapen, nja blijkbaar had ze msn op d'r telefoon aanstaan maar ik maak van die dingen te snel misschien een probleem.

Een heel ander raar voorbeeld, ik heb echt heel dik haar en ik douche altijd 's ochtends. Maar ik was wel eens bij haar dat we niet 's ochtends douchte. Dus ik moet dan om mn haar een beetje fatsoendelijk te krijgen mn kop onder de kraan houden en dan goed afdrogen.. Nou hun hadden alleen een mini handdoekje hangen dat al kletsnat was.. Dus ik vragen mag ik een grotere handdoek voor mijn haren? Nee zegt zij. Nou ik ben de halve dag wel boos geweest en amper iets tegen haar gezegd om dit voorval.
quote:
Ik neig daar wel eerder naar toe :)
quote:
Dat vind ik dan ook te ver gaan.
pi_97260334
quote:
Ik doe pas moeite als het me moeilijk gemaakt word. Zolang iemand achter me aanloopt is ze niet interessant.
Inderdaad. En denk je niet dat je hier in moet veranderen? Als iemand aangeeft mij leuk te vinden dan zou ik zelf eerder kijken hoe de situatie in elkaar steekt en wat ik ervan vindt i.p.v. oninteressant doen.
pi_97261247
Ik vroeg mijzelf eens af hoe iedereen met een ex vriend/vriendin omgaat met het contact tussen beide.

Heb je zoiets van we zijn nu toch niet meer samen, ik hoef je ook niet meer te spreken en te zien?
Of heb je misschien meer de neiging om elkaar toch nog wel wat te laten horen tijd bij tijd?

Blijven jullie goede vrienden samen nadat de relatie over is, of misschien wel aartsvijanden?
pi_97261854
Dat is bij iedereen anders en ligt helemaal aan de manier van hoe het uit is gegaan en aan de mensen zelf.

For me, ex hoeft geen contact en ik ook niet. Alleen op zwakke momenten spreek ik hem eens aan maar voor ons zou veel contact erg raar zijn want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.

Even een toevoeging.. je hebt er meestal niks meer aan eigenlijk. De uiteindelijke uitkomst is altijd dat het toch verwaterd. Het is de pleister er langzaam aftrekken.
pi_97261959
Ik wil me ex alleen spreken als ze me terug wil. Verder hoef ik niets van haar "nieuwe" leventje te weten, niets te horen of te zien van gasten waar ze mee bezig is of niet. Dat kwelt alleen maar. Pas als ik zelf weer helemaal happy met mijn leven en een partner ben dan kan ik dat onder ogen komen. En dan nog leuk is anders..
pi_97261970
Dat is aan beide partijen..

Je spreekt over ''hoe doen jullie dat'', maar er is na de relatie geen jullie meer...

Persoonlijk zou ik best graag wat vaker contact willen met mijn ex, terwijl ik juist nooit meer contact opneem met haar, maar zij nog wel heel soms met mij. Maar omdat ik die eerste weken zo achter haar aan heb gelopen gaat het gewoon te erg tegen mijn ego ingaat om nog uit mezelf contact op te nemen...
Wil ten koste van alles voorkomen dat ze weer gaat denken dat ik achter haar aanzit...
Soms kan zoiets raar in elkaar zitten:)

Als we elkaar tegenkomen hangt het van de situatie af... Als ik haar tref zonder vriendinnen en verder geen haast dan praten we zo een tijdje, maar laatst zag ik haar voor het eerst samen met haar vriend en toen begon ze ook tegen me te praten maar dan probeer ik het zo vriendelijk en zo snel mogelijk af te kappen :) Voelt ongemakkelijk voor me...

Nog even over je handdoekvoorbeeld : Lastig uit te leggen, maar ik denk dat wanneer er in een relatie al dat soort voorvalletjes gaan gebeuren als elkaar geen handdoek geven, dan is het al erg fout...
Het klinkt heel onschuldig maar het is in feite slechts het topje van een hele ijsberg die er bij haar kennelijk al zat... Anders regel je die handdoek toch gewoon?
pi_97262389
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik wil me ex alleen spreken als ze me terug wil. Verder hoef ik niets van haar "nieuwe" leventje te weten, niets te horen of te zien van gasten waar ze mee bezig is of niet. Dat kwelt alleen maar. Pas als ik zelf weer helemaal happy met mijn leven en een partner ben dan kan ik dat onder ogen komen. En dan nog leuk is anders..
ja ik begrijp dat dat alleen maar demotiverend werkt als je zou horen waar ze me bezig is. Maar als jullie beiden nog single zijn lijkt het me in mijn situatie toch wel misschien wenselijk dat je elkaar nog af en toe spreekt. Misschien gewoon om je gevoelens ff te uiten.

quote:
For me, ex hoeft geen contact en ik ook niet. Alleen op zwakke momenten spreek ik hem eens aan maar voor ons zou veel contact erg raar zijn want we zijn met ruzie uit elkaar gegaan.
Met ruzie lijkt het me inderdaad ook niet wenselijk dat je nog van elkaar wilt horen nadat het over is.

Jiggy: Lijkt mij ook zeer onwenselijk om je ex met een ander te zien lopen. Tja, er waren toen niet echt problemen met dat handdoek voorbeeld. Zij zit misschien op dat gebied een beetje eigenwijs in elkaar. Ze denkt dan van dat het van haar ouders wel niet zou mogen, dus dan doe het maar niet. Maar dan zegt ze gewoon dat het niet kan.
pi_97262757
je kan iemand niet loslaten als je diegene nog hoort. Als mijn ex mij niet meer wilt en puur alleen vriendschappelijk af en toe wat laat horen en ik wil haar nog wel terug dan werkt dat natuurlijk niet. Pas als je het beide hebt afgesloten of beide vind wij passen niet samen en zonder elkaar is het beste dan geloof ik dat je nog wel een bepaalde manier van vriendschap kunt behouden.

Maar dat is hetzelfde als je eerst goede vrienden was en daarna een stelletje. Zodra het dan over gaat wordt het nooit meer zoals het was.
pi_97263971
Ik lul gewoon lekker verder waar ik op pagina 4 gebleven was :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:42 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Het is een beetje kiezen tussen twee kwaden, als je erg laat blijken dat je er nog mee zit kan dat haar een leuke ego-boost geven, die je haar waarschijnlijk niet gunt.. ;) Maar anders heb je een kans dat je je toch gaat lopen ergeren, vooral als ze haar nieuwe vlam komt showen...
hmhm

Het exje begon zwaar gefrustreerd in de chat op dat forum te doen omdat ik dr negeerde. Mij kinderachtig noemen, lekker openbaar enzo. :') Dus ik heb dr maar verteld dat ik dat gaar vond.

En haar post: "Meh, vind je het heel erg als ik ook kom :? "
Beantwoord met: 'Zie maar wat je doet'

maar beter komt ze niet met dr nieuwe vriend idd :X
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:52:00 #134
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_97265177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef nosleep het volgende:
Ik lul gewoon lekker verder waar ik op pagina 4 gebleven was :P

[..]

hmhm

Het exje begon zwaar gefrustreerd in de chat op dat forum te doen omdat ik dr negeerde. Mij kinderachtig noemen, lekker openbaar enzo. :') Dus ik heb dr maar verteld dat ik dat gaar vond.

En haar post: "Meh, vind je het heel erg als ik ook kom :? "
Beantwoord met: 'Zie maar wat je doet'

maar beter komt ze niet met dr nieuwe vriend idd :X
Flauwe aandachttrekkerij van je exje, kan er niets anders van maken....
Strek je eens uit !
pi_97265524
Pfff. Voel me altijd goed during the day maar s'avonds.. Ik wil hem eigenlijk echt graag zien.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:59:12 #136
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97265620
En dan?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_97265816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:59 schreef goofy_goober het volgende:
En dan?
Niks.

Waarschijnlijk gewoon verliefd gevoel dat er voor zorgt.. dat ik hem graag wil zien. Lijkt bijna een verslaving ofzo. Vind het eerlijk gezegd een beetje eng soms.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:08:13 #138
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97266185
Zorgen dat je iets anders gaat doen wanneer je dat gevoel hebt. :)
pi_97266322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef goofy_goober het volgende:
Zorgen dat je iets anders gaat doen wanneer je dat gevoel hebt. :)
Ga zo maar ff stukje hardlopen dan ofzo. Maar het doet me denken aan het gevoel toen ik hem miste toen het nog aan was. Dat ik hem wilde zien maar het niet kon. Gedachte dat ik hem nooit meer ga zien is waarschijnlijk wat het het engst maakt, maar niet aan denken dan. :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:12:25 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97266445
Neem maar van mij aan dat dat gevoel ook wel verwaterd. :)
pi_97266844
Waar heb jij jou verhaal neergelegt luxor? Benieuwd hoe dat allemaal is verlopen/gegaan. Gewoon 'interesse' :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:31:21 #142
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97267569
edit

[ Bericht 95% gewijzigd door goofy_goober op 24-05-2011 21:43:44 ]
pi_97267605
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar heb jij jou verhaal neergelegt luxor? Benieuwd hoe dat allemaal is verlopen/gegaan. Gewoon 'interesse' :)
Dat zal ik dan maar aannemen, het is de laatste tijd vooral erger. Hij voelt voor mij opeens zo geweldig terwijl het ook maar een mens is. ;')

Beetje all over the place eigenlijk. Het heeft wel echt wat weg van jouw verhaal. :)
pi_97267695
edittt

[ Bericht 27% gewijzigd door LuxorBeetroots op 24-05-2011 21:45:24 ]
pi_97267771
Godver, vandaag weer even op mijn plaats gezet door mijn ex :{

Zaterdag ga ik met mijn kinderen naar Dolfinarium en vroeg of ze zin heeft om ook te komen. Toen kreeg ik eerst het antwoord: "Nee dank je, ik moet iemand helpen met verhuizen". 10 minuten later kreeg ik: "dit is niet de bedoeling van een omgangsregeling"

Mission failed :'( Ik kom gewoon niet verder dan dit...
✯✯✯
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:36:45 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97267878
Zij heeft jou ook wel door hoor. When are you going to learn?
pi_97267925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef goofy_goober het volgende:
Zij heeft jou ook wel door hoor. When are you going to learn?
Niet -O-

Ik word gewoon stapel gek van mezelf. :( Waarom kan ik het gewoon niet accepteren en verder met mijn leven gaan?
✯✯✯
pi_97267967
Kan je die link niet weghalen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:44:14 #149
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97268367
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Kan je die link niet weghalen?
Dan moet je 'm ook uit je quote halen. ;)
pi_97268500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Dan moet je 'm ook uit je quote halen. ;)
Thanks. Ik word er liever niet aan herrinert hoe ongelukkig ik was toen en ik ben ook bang dat mensen mijn verdriet niet serieus nemen als ze dat lezen. :)
pi_97268623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Thanks. Ik word er liever niet aan herrinert en ik ben ook bang dat mensen mijn verdriet niet serieus nemen als ze dat lezen. :)
Onzin. In dit topic word je altijd serieus genomen!
✯✯✯
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:48:06 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97268657
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Niet -O-

Ik word gewoon stapel gek van mezelf. :( Waarom kan ik het gewoon niet accepteren en verder met mijn leven gaan?
Verplaats je eens in haar schoenen. Ik zelf zou het ook vrij vervelend vinden wanneer ik nog steeds geconfronteerd zou worden met mijn ex die na 4 jaar nog steeds pogingen onderneemt om me terug te krijgen, god knows why. Dan moet je je wel hard opstellen, vooral wanneer meneer nogal hardleers is en bij elk positief berichtje denkt dat ik hem terug zou willen.
pi_97268773
Yeah, I know. Maar dat mensen denken dat hij me misschien niet echt zag zitten en me bespeelde. Aan het eind was hij me vast wel zat en hield me aan het lijntje maar dat was niet altijd zo.

Toch wel ff fijn om eraan te herinnert te worden.. ik was echt ongelukkig toen. Ik wis dat een beetje in mijn geheugen en onthou alleen de leuke dingen..
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:52:02 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97268937
'herinnert'. ;)
pi_97269027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

ja ik begrijp dat dat alleen maar demotiverend werkt als je zou horen waar ze me bezig is. Maar als jullie beiden nog single zijn lijkt het me in mijn situatie toch wel misschien wenselijk dat je elkaar nog af en toe spreekt. Misschien gewoon om je gevoelens ff te uiten.

[..]

Met ruzie lijkt het me inderdaad ook niet wenselijk dat je nog van elkaar wilt horen nadat het over is.

Jiggy: Lijkt mij ook zeer onwenselijk om je ex met een ander te zien lopen. Tja, er waren toen niet echt problemen met dat handdoek voorbeeld. Zij zit misschien op dat gebied een beetje eigenwijs in elkaar. Ze denkt dan van dat het van haar ouders wel niet zou mogen, dus dan doe het maar niet. Maar dan zegt ze gewoon dat het niet kan.
Alleen al het feit dat ze niet tegen jou wil zeggen dat het van haar ouders niet mag zegt al vrij veel imo.
Waarom zou je van haar ouders geen grote handdoek mogen gebruiken? (Waar gaat dit echt over)...
Je probeert echt alles goed te praten he :P Samen zijn moet leuk zijn en niet vol irritaties en ''pesterijtjes'' ...
Je zegt telkens dat alles kwam doordat jullie elkaar een paar weken niet zagen, maar ik denk dat je moet accepteren dat er in die tijd iets veranderd is...
Jij denkt natuurlijk : Hoe kan dat in 3 weken. Maar bij mij kwam er opeens een dag dat ze op zondag niet wou afspreken. Nee hoor, er was niets aan de hand, het is toch normaal om als meisje een dagje voor jezelf thuis te tutten? En als ik ECHt wou, dan mocht ik opzich best langskomen...

In een relatie zijn dat soort kleine dingetjes al een hint dat er iets redelijk fout zit/kan zitten, en inderdaad 2 weken later maakte ze het uit... Zoiets geeft al aan dat met jou zijn kennelijk voor haar niet meer het leukste is en dan zou je eigenlijk al genoeg moeten weten :)
pi_97269082
Ja nja ik heb 'm toch even snel bekeken. Heeft inderdaad veel van elkaar weg behalve dat mijn vriendin nooit afzegde en wij wel al een relatie hadden.

Hoelang is het al voorbij tussen jullie dan?

Echt vervelend als je zoveel moeite in de relatie steekt en je er minder voor terug krijgt ;-(
pi_97269310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja nja ik heb 'm toch even snel bekeken. Heeft inderdaad veel van elkaar weg behalve dat mijn vriendin nooit afzegde en wij wel al een relatie hadden.

Hoelang is het al voorbij tussen jullie dan?

Echt vervelend als je zoveel moeite in de relatie steekt en je er minder voor terug krijgt ;-(
Mja, het feit of we nou een relatie hadden of niet ligt ingewikkeld. Ik zeg altijd wel ex omdat dat makkelijker is dan 'jongen waarmee ik vaak afsprak, seks had, vrienden en familie had ontmoet etc etc'. Hij noemde me ook wel eens zijn vriendin of had het 'over onze relatie'.. zijn vrienden noemde me ook zo raar genoeg. Dus lag allemaal.. nogal raar.

Iets meer dan 2 maanden nu.

Ik meen het echt als ik zeg dat jouw vriendin me aan hem doet denken. Blijven slapen bij hem was altijd moeilijk. Dan moest ie de volgende ochtend vroeg op of iets en dan kon het niet. Dan konden we toch beide vroeg op staan? Zoiets zie ik jouw ex bijvoorbeeld ook doen, naar mijn indruk. Die extra moeite om bij elkaar te zijn.. deed hij niet.

En dan vroeg ik me altijd af of hij gewoon zo was.. en op een gegeven moment of het aan mij lag.

Pfoe, zo'n eerste liefde hakt er echt in zeg haha. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door LuxorBeetroots op 24-05-2011 22:02:41 ]
pi_97270210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
Godver, vandaag weer even op mijn plaats gezet door mijn ex :{

Zaterdag ga ik met mijn kinderen naar Dolfinarium en vroeg of ze zin heeft om ook te komen. Toen kreeg ik eerst het antwoord: "Nee dank je, ik moet iemand helpen met verhuizen". 10 minuten later kreeg ik: "dit is niet de bedoeling van een omgangsregeling"

Mission failed :'( Ik kom gewoon niet verder dan dit...
TIJD OM LOS TE LATEN ! EN OP ZOEK TE GAAN NAAR EEN VROUW DIE JE WAARDEERT!

zo moest ik effe kwijt!
pi_97270390
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef missconfessions het volgende:

[..]

TIJD OM LOS TE LATEN ! EN OP ZOEK TE GAAN NAAR EEN VROUW DIE JE WAARDEERT!

zo moest ik effe kwijt!
Tja... die liggen helaas niet voor het oprapen. Ik mis inderdaad een meid die me neemt zoals ik ben. ;( Voor mijn gevoel ben ik een lieve jongen. Waarom krijg ik dan 0 aandacht van vrouwen? :'(
✯✯✯
pi_97270707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja... die liggen helaas niet voor het oprapen. Ik mis inderdaad een meid die me neemt zoals ik ben. ;( Voor mijn gevoel ben ik een lieve jongen. Waarom krijg ik dan 0 aandacht van vrouwen? :'(
doe es effe niet zo zielig, beter je best doen, vrouwen zat die ook jou heel leuk vinden.
pi_97270812
o fuck o fuck.

jongens, ik zit net door mijn mailtjes heen te kijken. En ik zie hier nu net dat ik zaterdagnacht een mailtje had verzonden.. naar mijn ex.

Ik was nogal.. onder invloed. Shit, ik dacht dat ik hem niet had verzonden. Fuck. Ik wil er geen antwoord op. Ik wil er geen antwoord op!

Wat moet ik nu?
pi_97270976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mja, het feit of we nou een relatie hadden of niet ligt ingewikkeld. Ik zeg altijd wel ex omdat dat makkelijker is dan 'jongen waarmee ik vaak afsprak, seks had, vrienden en familie had ontmoet etc etc'. Hij noemde me ook wel eens zijn vriendin of had het 'over onze relatie'.. zijn vrienden noemde me ook zo raar genoeg. Dus lag allemaal.. nogal raar.

Iets meer dan 2 maanden nu.

Ik meen het echt als ik zeg dat jouw vriendin me aan hem doet denken. Blijven slapen bij hem was altijd moeilijk. Dan moest ie de volgende ochtend vroeg op of iets en dan kon het niet. Dan konden we toch beide vroeg op staan? Zoiets zie ik jouw ex bijvoorbeeld ook doen, naar mijn indruk. Die extra moeite om bij elkaar te zijn.. deed hij niet.

En dan vroeg ik me altijd af of hij gewoon zo was.. en op een gegeven moment of het aan mij lag.

Pfoe, zo'n eerste liefde hakt er echt in zeg haha. :')
Ja, dan kan je eigenlijk wel al van een relatie spreken als je dat allemaal samen doet.

Hier was het indd precies hetzelfde. In dat topic over de verjaardag bijv. Bleef ze toch nog wel tot de volgende dag maar vaak genoeg ook dat ze het blijkbaar niet wilde of het niet aan dr ouders durfde te vragen.

Tja je eerste liefde zal er wel altijd bij blijven voor je hele leven. Ik kan haar nooit vergeten, dat wil ik ook niet, want ik wil vrienden blijven, maar je kan je er natuurlijk wel gewoon overheen zetten dat er geen liefde meer komt tussen beiden.. Dat is lastig en ik denk dat ik me er pas echt overheen kan zetten als ik een nieuwe liefde heb. Want anders blijf ik me toch nog altijd eenzaam voelen.
pi_97271386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
o fuck o fuck.

jongens, ik zit net door mijn mailtjes heen te kijken. En ik zie hier nu net dat ik zaterdagnacht een mailtje had verzonden.. naar mijn ex.

Ik was nogal.. onder invloed. Shit, ik dacht dat ik hem niet had verzonden. Fuck. Ik wil er geen antwoord op. Ik wil er geen antwoord op!

Wat moet ik nu?
wat stond er in dat mailtje (of is dat te privé) ? Gewoon een mailtje na sturen, dat je zat was !
pi_97271632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja, dan kan je eigenlijk wel al van een relatie spreken als je dat allemaal samen doet.

Hier was het indd precies hetzelfde. In dat topic over de verjaardag bijv. Bleef ze toch nog wel tot de volgende dag maar vaak genoeg ook dat ze het blijkbaar niet wilde of het niet aan dr ouders durfde te vragen.

Tja je eerste liefde zal er wel altijd bij blijven voor je hele leven. Ik kan haar nooit vergeten, dat wil ik ook niet, want ik wil vrienden blijven, maar je kan je er natuurlijk wel gewoon overheen zetten dat er geen liefde meer komt tussen beiden.. Dat is lastig en ik denk dat ik me er pas echt overheen kan zetten als ik een nieuwe liefde heb. Want anders blijf ik me toch nog altijd eenzaam voelen.
Als je echt vrienden wilt blijven met je ex, blijft/ga dan niet achter haar kont aanlopen de komende tijd! Daarmee stoot je haar alleen maar verder af..

Laat het een paar weken/maanden rusten, dan maak je de grootste kans op een normale vriendschap met je ex. Dit advies ga je toch niet volgen :D maar just being said ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Probeer niet te gaan vastroesten in zelfmedelijden!

Ik had ( heb soms nog ) ook van die buien dat ik mezelf enorm zielig vind.
Zit in een ''vriendengroep'' van 6 jongens, waarvan iedereen claimt dat we elkaars beste vrienden ooit zijn. Kennen elkaar al ons hele leven en als we een verjaardag hebben van een van ons waar we allen samen zijn dan hebben onze ouders het trots over onze 'hechte band die we al vanaf de kleuterschool hebben' ..
Ondertussen lullen we de hele dag over whatsapp met elkaar samen, maar echt dingen als uitgaan met zn allen zijn een zeldzaamheid geworden. 4 Hebben er een vriendin gekregen, en 3 daarvan zitten volop in de studentenvereniging... Ik mag dus in mijn handjes klappen als ik er een paar bereid kan vinden om af en toe eens uit te gaan...
Heb daar mezelf ook heel lang zielig over gevonden, maar zolang je zelf geen initiatief neemt blijft het bij zelfmedelijden...

Mijn ex is een type dat gewoon heel open en spontaan is... Zij heeft altijd wel mensen om zich heen, en niet omdat ze nu bijzonder leuk is maar gewoon omdat ze zich naar iedereen open stelt. Nadeel is wel dat ze vriendschappen net zo snel laat verwateren als ze ze krijgt, mensen die ze vorig jaar haar beste vrienden noemde spreekt ze nu nooit meer maar het heeft voordelen. Zo is het ook met vrouwen, jij sluit je gewoon af :)
pi_97273056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef missconfessions het volgende:

[..]

wat stond er in dat mailtje (of is dat te privé) ? Gewoon een mailtje na sturen, dat je zat was !
Een heel vrolijk mailtje waarin ik hem terugvraag.

En dat wil ik helemaal niet! Ik wil al die negativiteit niet terug. Ik moet hem echt niet meer in leven.
pi_97273110
quote:
Laat het een paar weken/maanden rusten, dan maak je de grootste kans op een normale vriendschap met je ex. Dit advies ga je toch niet volgen
Haha maanden niet nee. We hebben sowieso afgesproken dat we beide het nog goed willen afsluiten, daar ga ik niet een maand mee wachten. Maar ik heb vandaag nog geen behoefte gehad om tegen haar te praten, dat is dan toch goed. Ik wacht ook gewoon echt af totdat zij weer tegen mij begint. Ja, als bij wijze van spreken ik het volhoud, we zijn een maand verder en zij heeft nog geen woord tegen mij gezegt, dat houd ik niet vol.
pi_97273233
Tja wat miss zegt. Gewoon een mailtje nog sturen dat je het helemaal niet zo bedoelde en het in een wat verkeerde of dronken hoe je het wilt noemen bui hebt verzonden. Hij kan het ook negeren maar zo weet je iniedergeval zeker dat hij er niet meer van denkt. Lijkt mij.
pi_97273481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Tja wat miss zegt. Gewoon een mailtje nog sturen dat je het helemaal niet zo bedoelde en het in een wat verkeerde of dronken hoe je het wilt noemen bui hebt verzonden. Hij kan het ook negeren maar zo weet je iniedergeval zeker dat hij er niet meer van denkt. Lijkt mij.
Denk dat ik dat dan maar doe. En dan zijn e-mail blokkeer.

Damn, mijn trots ligt nu ergens in de goot.

Fijn gevoel wel, dit dat ik hem helemaal niet terugwil. Ik zou bijna zeggen, ik moet hem vaker mailen.
pi_97273839
Hmm inderdaad gaat goed dan toch als je nu realiseert dat je hem toch helemaal niet terug wilt.

Maar hiervoor zij je nog dat je je 's avonds minder voelt omdat je bij hem wilt zijn/ hem mist? Dat is toch aardig tegenstrijdig met elkaar. Dan moet je je nu ook realiseren dat je 's avonds hem niet meer hoeft te missen of bij hem zou willen zijn want je wilt hem eigenlijk helemaal niet meer.
pi_97273885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Haha maanden niet nee. We hebben sowieso afgesproken dat we beide het nog goed willen afsluiten, daar ga ik niet een maand mee wachten. Maar ik heb vandaag nog geen behoefte gehad om tegen haar te praten, dat is dan toch goed. Ik wacht ook gewoon echt af totdat zij weer tegen mij begint. Ja, als bij wijze van spreken ik het volhoud, we zijn een maand verder en zij heeft nog geen woord tegen mij gezegt, dat houd ik niet vol.
Ja maar jij wilt het helemaal niet afsluiten, je gaat er met een verkeerde intentie heen...

Als ik nu nog dingen aan die eerste weken had kunnen veranderen had ik gezegd in een sms : Ik heb een leuke tijd met je gehad, maar ik wil voorlopig even geen contact.. Ik ben niet boos maar dit is het beste voor mezelf...
En dan had ik afgewacht totdat zij weer contact met me opnam. Dit had weken of misschien zelfs 1/2 maanden kunnen duren maar dit gebeurt sowiezo...

Op die manier sluit je het heel netjes af, en stel je je niet wanhopig op.
pi_97274417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:02 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ja maar jij wilt het helemaal niet afsluiten, je gaat er met een verkeerde intentie heen...

Als ik nu nog dingen aan die eerste weken had kunnen veranderen had ik gezegd in een sms : Ik heb een leuke tijd met je gehad, maar ik wil voorlopig even geen contact.. Ik ben niet boos maar dit is het beste voor mezelf...
En dan had ik afgewacht totdat zij weer contact met me opnam. Dit had weken of misschien zelfs 1/2 maanden kunnen duren maar dit gebeurt sowiezo...

Op die manier sluit je het heel netjes af, en stel je je niet wanhopig op.
Ik ga er met de intentie heen om het probleem nog goed te bespreken en dan kijken of het niet verder kan. Al wordt mij miljoenen keren verteld dat het niet verder kan door iedereen hier, ik ben eigenwijs en ik wil het er gewoon nog op die manier over hebben omdat ik niet vind dat het door de telefoon goed overkomt. Dit is waarschijnlijk volgens iedereen hier de verkeerde intentie, want ik zou er dan misschien heen moeten gaan met de intentie afscheid te nemen.

Ja ik kan wel zeggen dat ik voor een lange tijd ff geen contact wil. Maar ik geloof niet dat het werkt om na 1-1/2 maand nog af te spreken. Dat wordt het misschien wel. Misschien pas over 2-3 weken. Dat zal vast wel, dan vind ik wel dat we genoeg tijd hebben gehad en als het langer duurt dan zonder iets te zeggen dan ben je al weer een stuk verder uit elkaar.
pi_97274500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Hmm inderdaad gaat goed dan toch als je nu realiseert dat je hem toch helemaal niet terug wilt.

Maar hiervoor zij je nog dat je je 's avonds minder voelt omdat je bij hem wilt zijn/ hem mist? Dat is toch aardig tegenstrijdig met elkaar. Dan moet je je nu ook realiseren dat je 's avonds hem niet meer hoeft te missen of bij hem zou willen zijn want je wilt hem eigenlijk helemaal niet meer.
Begrijp het van mezelf ook niet helemaal. Maar de woorden 'ik mis hem' krijg ik nu mijn bek niet uit.

Ik mis hem als persoon misschien. Maar hoe wij waren, dat niet. Dat wil ik niet terug. Ik weet ook ergens dat als er een andere leuke jongen in beeld was ik hem helemaal zou vergeten.
pi_97274676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Begrijp het van mezelf ook niet helemaal. Maar de woorden 'ik mis hem' krijg ik nu mijn bek niet uit.

Ik mis hem als persoon misschien. Maar hoe wij waren, dat niet. Dat wil ik niet terug. Ik weet ook ergens dat als er een andere leuke jongen in beeld was ik hem helemaal zou vergeten.
Zo voel ik het dus ook precies. Als ik een andere leuke meid ontmoet dan weet ik haast wel zeker dat ik niet meer wanhopig ben voor contact met haar. Maar als je gewoon niemand hebt dan zoek je toch eigenlijk ergens iets, ik wel een beetje tenminste. En dan mis je het gewoon dat je altijd leuk samen contact had en dat je na een datum kan strefen waar je weer iets leuks gaat doen.
pi_97274801
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik ga er met de intentie heen om het probleem nog goed te bespreken en dan kijken of het niet verder kan. Al wordt mij miljoenen keren verteld dat het niet verder kan door iedereen hier, ik ben eigenwijs en ik wil het er gewoon nog op die manier over hebben omdat ik niet vind dat het door de telefoon goed overkomt. Dit is waarschijnlijk volgens iedereen hier de verkeerde intentie, want ik zou er dan misschien heen moeten gaan met de intentie afscheid te nemen.

Ja ik kan wel zeggen dat ik voor een lange tijd ff geen contact wil. Maar ik geloof niet dat het werkt om na 1-1/2 maand nog af te spreken. Dat wordt het misschien wel. Misschien pas over 2-3 weken. Dat zal vast wel, dan vind ik wel dat we genoeg tijd hebben gehad en als het langer duurt dan zonder iets te zeggen dan ben je al weer een stuk verder uit elkaar.
Nou in dat geval succes :)

Moet je eerlijk bekennen dat het soms inderdaad ook averechts kan werken... Meteen toen het uitging ben ik als een gek achter haar aan gegaan, maar 3 weken later ging ik een maand op vakantie...
Hoewel het een super mooie vakantie beloofde te worden, dacht ik alleen maar: Shit, die weken dat ik weg ben kan ik geen pogingen ondernemen en dan drijft ze misschien van me weg..

En toen ik terugkwam eind van die maand bleek dat ook. Ze was gewend aan het leven zonder mij, en opeens was ze nog een stuk standvaster als voordat ik wegging : Het was echt klaar.

Maar toch hoop ik wel dat je niet je ego verkoopt aan haar zoals ik heb gedaan :) En ga niet bij elke keer dat je na zo' n afspraak afscheid van elkaar neemt proberen alvast een volgende afspraak te plannen / forceren omdat je anders bang bent haar voorlopig niet te zien..
pi_97275220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Nou in dat geval succes :)

Moet je eerlijk bekennen dat het soms inderdaad ook averechts kan werken... Meteen toen het uitging ben ik als een gek achter haar aan gegaan, maar 3 weken later ging ik een maand op vakantie...
Hoewel het een super mooie vakantie beloofde te worden, dacht ik alleen maar: Shit, die weken dat ik weg ben kan ik geen pogingen ondernemen en dan drijft ze misschien van me weg..

En toen ik terugkwam eind van die maand bleek dat ook. Ze was gewend aan het leven zonder mij, en opeens was ze nog een stuk standvaster als voordat ik wegging : Het was echt klaar.

Maar toch hoop ik wel dat je niet je ego verkoopt aan haar zoals ik heb gedaan :) En ga niet bij elke keer dat je na zo' n afspraak afscheid van elkaar neemt proberen alvast een volgende afspraak te plannen / forceren omdat je anders bang bent haar voorlopig niet te zien..
Ik heb sowieso niet de intentie als het echt 100% finito is om haar daarna nog snel te zien.

Ik heb wel degelijk zitten denken dat we dan misschien toch om het jaar of half jaar eens moeten afspreken omdat we toch wel goede vrienden zijn gebleven dan. Daar ben ik dan misschien emotioneler in dan anderen.

Maar ja, ik wil het niet te lang laten duren want dan zal ze inderdaad misschien wel aan de situatie wennen.

Ze is mijn eerste vriendin en die is toch speciaal, dat moet en kun je toch niet zomaar vergeten als de relatie zonder hevige ruzies is verlopen.

Misschien dat ik helemaal geen drang meer heb om haar ooit te zien als ik gelukkig met een ander ben, dat kan.
pi_97275255
Vandaag met mijn huisarts een fijn gesprek gehad..en een psycholoog zou geen verkeerd idee zijn volgens hem, maar ben niet gek ;)

Maar een vliegtuig :p
Haha maar ff serieus morgen gaan regelen...
pi_97275305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef H6-4ever het volgende:
Hallo leuke jongen meld zich !

Ow nee ben niet op mijn allerbest op dit moment, heb vandaag met mijn huisarts een fijn gesprek gehad..en een psycholoog zou geen verkeerd idee zijn volgens hem, maar ben niét gek ;)

Hoi! Wat is uw verhaal? >:)
pi_97275388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef H6-4ever het volgende:
Hallo leuke jongen meld zich !

Ow nee ben niet op mijn allerbest op dit moment, heb vandaag met mijn huisarts een fijn gesprek gehad..en een psycholoog zou geen verkeerd idee zijn volgens hem, maar ben niét gek ;)

Ga je naar de psych voor je liefdesverdriet problemen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:31:46 #180
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97275697
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Hoi! Wat is uw verhaal? >:)
Je zou natuurlijk ook even hun post history kunnen checken dan steeds om hun verhaal te vragen.
pi_97275757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:31 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk ook even hun post history kunnen checken dan steeds om hun verhaal te vragen.
Oh tja ik dacht hij komt er zo in springen met dat verhaal :) Kwam zo uit het niets.
Maar ik ga kijken. Of zoals mijn vriendin zij.. gaat kijken.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:34:35 #182
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97275843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Een heel vrolijk mailtje waarin ik hem terugvraag.

En dat wil ik helemaal niet! Ik wil al die negativiteit niet terug. Ik moet hem echt niet meer in leven.
Vooral niet terugmailen iig. Lekker laten gaan en zijn e-mails doorverwijzen naar je spam of prullenbak.
pi_97276041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:34 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Vooral niet terugmailen iig. Lekker laten gaan en zijn e-mails doorverwijzen naar je spam of prullenbak.
Jup. Ik maak het mezelf niet echt makkelijk.

Heb trouwens ook jouw posthistorie gecheckt. Zelfs je aller eerste post in dit topic is een schop-onder-de-kont-topic! :') ^O^
pi_97276405
Ik ga maar weer proberen te slapen.. Gister al veels te vroeg wakker geworden hoop dat het wat beter gaat vandaag.

Weltruste. :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 00:47:20 #185
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_97278822
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jup. Ik maak het mezelf niet echt makkelijk.

Heb trouwens ook jouw posthistorie gecheckt. Zelfs je aller eerste post in dit topic is een schop-onder-de-kont-topic! :') ^O^
That's me. ;)
pi_97282310
Pff alweer veels te vroeg wakker geworden vsnochtend en ook weer de nacht over haar zitten dromen..
pi_97282354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Pff alweer veels te vroeg wakker geworden vsnochtend en ook weer de nacht over haar zitten dromen..
Hier zelfde probleem -O-
✯✯✯
pi_97282941
Vervelend he:(

Kan niet eens normaal onder de douche staan of krijg t al benauwd na enkele minuten..
pi_97283011
Ik mail nu met mijn ex

2342342343ste afscheids mailtje van der dat ze me mist, elke dag aan me denkt, aan me verlangt maar een relatie voor haar geen optie meer is. Oa omdat mijn vrienden haar niet meer zullen accepteren. DIKKE ZUCHT
pi_97285397
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 02:06 schreef BYM het volgende:

[..]

En zonder vooroordelen, denk dat dat ook scheelt :)
zeker weten ! Hoe is het nu bij jou?
pi_97285632
Kep momenteel vreselijk last van liefdesverdriet,

Ik kan Missconfessions niet loslaten :(
pi_97285676
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik mail nu met mijn ex

2342342343ste afscheids mailtje van der dat ze me mist, elke dag aan me denkt, aan me verlangt maar een relatie voor haar geen optie meer is. Oa omdat mijn vrienden haar niet meer zullen accepteren. DIKKE ZUCHT
Weer van die lame excuses. En maar aandacht vragen.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_97286459
Krijg een onzin bericht van d'r ineens over whatsapp dat betaald gaat worden ofzo.. Antwoorden en succes voor d'r examen wensen? ..
pi_97286566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:44 schreef Pinguino81 het volgende:
Kep momenteel vreselijk last van liefdesverdriet,

Ik kan Missconfessions niet loslaten :(
wou dat ik je liefdesverdriet weg kon nemen, maar je laat wel met je sollen hoor door die griet! Je bent harstikke leuk, ga toch op zoek naar iemand die je waardeert!

vino rosso ? :)

quote:
Oa omdat mijn vrienden haar niet meer zullen accepteren. DIKKE ZUCHT
enige andere optie, vrienden de deur uit, ex er weer in !
pi_97287076
kom maar op met die wijn :)
pi_97288057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:29 schreef Pinguino81 het volgende:
kom maar op met die wijn :)
opschepper, je hebt me nu al 100duizendkeer die wijn beloofd, door het toilet gespoeld, zelf leeg gedronken, weer gevuld, weer uitgenodigd, weer leeg gedronken, lijkt een beetje op je relatie met je ex :P
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:22 #197
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_97289967
Ik sta op het punt om al het contact te verbreken.. Alleen smsen en bellen lukt niet..

Alleen nu de twijfel moet ik hem de reden mededelen of niet?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97290719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik sta op het punt om al het contact te verbreken.. Alleen smsen en bellen lukt niet..

Alleen nu de twijfel moet ik hem de reden mededelen of niet?
ja
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:10:10 #199
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_97290759
Waarom?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97290770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef missconfessions het volgende:

[..]

opschepper, je hebt me nu al 100duizendkeer die wijn beloofd, door het toilet gespoeld, zelf leeg gedronken, weer gevuld, weer uitgenodigd, weer leeg gedronken, lijkt een beetje op je relatie met je ex :P
hahaha

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')