quote:
Wist ze van tevoren.
Heb ik d'r verteld, 'dat wist je toch?' Maar toen kwam er o.a. dat ik beloofd had vaker naar haar te komen dan zij naar mij. Dat ik boos werd als ik al twee keer daar heen was gegaan en zij niet naar mij. Ik vertelde haar dus dat we nooit een goed gesprek hier over hebben gehad en dat het me nu pas duidelijk werd dat het veels te duur voor haar werd. Dus ik was/ben nu echt wel bereid om vaker naar haar te gaan, maar zoals hiervoor genoemd, het was niet vatbaar voor een 2e kans.
quote:
Weet ze pas als ze er aan is begonnen.
Zij ik ook. Een vriendin van haar doet de zelfde opleiding, en die sloeg gemakkelijk zonder te leren op het HAVO. Zij moet zelf vrij veel leren. Ik zij dat daar helemaal geen verband tussen zit, misschien heeft zij het straks wel makkelijker dan die vriendin omdat die nooit gewend was te leren. Maar ze blijft volhouden dat het te veel tijd gaat innemen hoe dan ook.
Slap excuss: dat weet je indd pas wanneer je in die situatie zit. Daarom stelde ik voor om gewoon te kijken hoe het dan zal gaan.
quote:
Och, en ze heeft het al zo druk
Hier kan ik me dan enigszins in vinden omdat ze nu vrijwel nooit iets overdags met haar vriendinnen doet. Overigens gaat ze al gewoon uit met d'r vriendinnen wanneer dat kan, dus of ze daadwerkelijk meer gaat doen betwijfel ik ook eigenlijk.
quote:
Je komt wel over als iemand die alsmaar door zeikt en contact zoekt ja dat punt is voor haar.
Ja, maar als ik aangeef na dit duidelijke gesprek dat ik mijzelf realiseer dat ik te veel doorzeikte en hierin bereid ben om aan te passen, waarom krijgt de relatie geen 2e kans als ze ook nog zegt van me te houden.
quote:
Dan gaat ze werken.. Oh nee wacht, ze heeft al zo weinig tijd
Ze moet alles zelf betalen, d'r ouders betalen niets. Ze werkt ook al 3 dagen in de week, dus ze heeft het echt druk doordeweeks. Di, Wo en Vr vanaf 4 uur 's middags tot 8/9 uur 's avonds. Dit jaar was ze vaak vanuit school direct naar werk gegaan en had dus geen tijd meer voor andere dingen.
Dan vraag je je misschien af maar ze wou je liever ook weleens doordeweeks zien? Tja.. al sla je me dood dat kan dan vrijwel niet want maandag heeft ze nog karate en donderdag fitniss.
quote:
Ze maakt er zelf van dat het vier jaar uit elkaar wonen gaat worden, en dan nog, wist ze blijkbaar van tevoren.
Ja. Over twee jaar ben ik al klaar en dan zou ik evt dichterbij kunnen gaan wonen en werk rond haar omgeving kunnen zoeken. Maar ze is ongeduldig en zou dit nog niet twee elkaar alleen maar in het weekend willen zien.
quote:
En wat iemand eerder al zei, als je onder druk staat omdat je examens hebt dan ben je maar al te graag bij iemand die je volledige vertrouwen heeft en waar je bij tot rust kan komen, en dat zou jij moeten zijn dan maar je bent het niet (meer).
Door mijn gezeur voelde zich misschien (denk ik) niet meer vertrouwd bij mij om op terug te vallen voor steun tijdens d'r examens. Ik heb hierin gefaalt en zou er alles voor over hebben om dit over te mogen doen. Maar zij wilt het niet nog een kans geven.
quote:
heftig hoor snoepje! ik vind het erg rot voor je. vooral omdat je nu niemand hebt om op terug te vallen. IK ben ook niet het type dat elke dag naar vrienden ga want ik heb ook t liefst een partner naast me maar vrienden zijn wel degelijk erg belangrijk. Om mee te praten mee te lachen en vooral om je zinnen mee te verzetten.
Dankjewel

Helaas is het zo in mijn verleden gelopen dus ik kan niet uithuilen bij een goede vriendin o.i.d. Ik had nog wel een ''goed'' gesprek met haar gisternacht waar we een beetje over onze relatie hebben gesproken.