abonnement Unibet Coolblue
pi_96952801
Ik heb hem gesloten maar ik weet niks over het openen van nieuwe topics help! :@

Dit was het vorige deel Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 34
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96952883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef bitterend het volgende:
Vicky ik vind de slaap kamer foto's die je hier hebt geplaatst helemaal O+
dankje Bitterend!
Ik vind de kamertjes die hier langskomen superleuk maar ik hou niet van zulke drukke kamers. Ik heb het liever wat rustiger. Daarnaast zijn onze kamers allemaal niet zo groot, dus met lichte meubels hoop ik een beetje ruimte te creeeren.

Tess d'r kamertje is 2x2 geloof ik, als het al niet kleiner is ;) Als ik daar te veel kleuren in ga gooien wordt het veel te heftig, dan komt alles op je af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96954327
Er komen steeds leukere kamertjes voorbij.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:01:06 #4
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_96956216
Ik hou wel van een beetje drukke kamertjes, maar het moet wel een eenheid zijn. Dan kan het best druk zijn, maar toch rustig overkomen. Beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel, maar goed. ;)

En een beetje ruimte is wel van belang. In een heel klein kamertje moet je niet druk gaan doen idd. Maar dan is het nog steeds leuk om leuke accenten aan te brengen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_96957415
t is net als met kleertjes, ik vind heel veel leuk en mooi, maar niet alles voor hier thuis.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96957555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef huuphuup het volgende:
t is net als met kleertjes, ik vind heel veel leuk en mooi, maar niet alles voor hier thuis.
dat dus :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:58:23 #7
100412 mefke79
komt goed!
pi_96959971
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat dus :D
en tis maar goed dat ik niet elk jaar een nieuwe kinderkamer moet/mag maken..ik vind vanalles leuk. Ach, over een jaartje mag ik vast weer, dan is Tienus ook toe aan een dreumeskamer. Misschien liggen we ze dan wel samen, geen idee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96960652
oh als k het geld had dan had k elk jaar helemaal los gegaan juist :D heerlijk lekker tutten en rommelen O+

hoewel ik het ook wel heel fijn vindt dat de meisjes nu 1 vast vertrouwd plekje hebben dat niet teveel verandert enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96960691
Binnenkort Ambers kamer doen *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:13:03 #10
100412 mefke79
komt goed!
pi_96961013
O, ik vind het leuk om alles te bedenken, maar ik heb een vent die iets te perfectionistisch is aangelegd, dus die moet het dan zelf doen enzo. En dan duurt het weer zo lang. Nuh, we denken nu heel hard na over een verbouwing beneden, ga ik me daar wel op uitleven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96961473
Ikea leegkopen? Check! Vandaag gedaan :)

Ik zie ook uit naar het moment dat ik voor mijn jongste een dreumeskamer kan gaan creeëren! Ik zie hier zoveel leuke ideeën. Ik krijg. Dan helemaal zin om te gaan klussen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:53:08 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_96963593
fotobehang met veel diepte, perfect voor kleine kamertjes en dan de rest wit laten <3
pi_97010668
Ik zoek lieve dekbedovertrekjes, beetje romantische stijl, niet te druk, niet te fel gekleurd.
En more important, niet te duur ;) room7 is geweldig maar helaasch een pietsje veel boven budget :P

Lietje heeft namelijk een nieuw bedje we maken een co-sleeper van haar ledikant voor Elin, god forbid, van Ikea :') En ik zoek inspiratie dus voor overtrekjes. Vooral roze ruitjes, wie weet waar? Ohja we hebben een peuterdekbedje geloof ik. 125 x 110 van Ikea, maar de hema peuter-overtrekjes passen ook.



<3
morgen in elkaar zetten! *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:07:53 #14
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97010881
Leuk bedje Huup ;)

Ik heb een leuk roze ruit dekbedovertrekje van LeenBakker, een roze stippeltje van de Hema, een door mijn moeder gemaakte roze hartjes/ruitjes van stof van de markt (geloof ik). En ook nog een paar van de ikea met bloemetjes e.d.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:34 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_97010987
Huup jij hebt een naaimachine thuis toch? Op de markt zijn vaak hartstikke leuke stofjes te krijgen, kun je zelf een overtrekje maken met de boven- en onderkant allebei van een ander stofje oid O+ ik zie het al helemaal voor me! Lijkt me fantastisch met dat bedje :Y
  Moderator woensdag 18 mei 2011 @ 22:11:33 #16
5428 crew  miss_sly
pi_97011114
Dat bedje staat hier ook in de planning voor Senna's kamertje O+ Zo leuk en lief is het!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97011337
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Huup jij hebt een naaimachine thuis toch? Op de markt zijn vaak hartstikke leuke stofjes te krijgen, kun je zelf een overtrekje maken met de boven- en onderkant allebei van een ander stofje oid O+ ik zie het al helemaal voor me! Lijkt me fantastisch met dat bedje :Y
Ja ik moet maar eens op de markt kijken idd, das een goed plan. Ik heb al wel zelfgemaakte onderlakentjes, dat staat ook wel lief. Probleem is alleen dat het aanbod hier in het dorp nogal karig is, er is 1 kraam met stoffen en die richt zich vooral op ehm 50+ geloof ik :')

She-wolf! Jij had toch zo'n soort slinger met blaadjes en bloemetjes door de bovenkant zitten? Of ben ik in de war met iemand anders? Ik probeer net aan B. uit te leggen hoe leuk dat is maar hij snapt niet wat ik bedoel :') als jij het was, heb je een foto?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:14:48 #18
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97011349
Huup wij hebben dat bedje ook van O+ Ikea O+ maard an de donkere variant. Inderdaad Leen bakker heeft leuke overtrekjes en ikea (even een randje eraf aan de bovenkant en zijkanten) en stof van de markt. Heel leuk overtrekje heb je dan voor een euro of 30 a 40. :Y En zo simpel O+
  woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:51 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_97011884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja ik moet maar eens op de markt kijken idd, das een goed plan. Ik heb al wel zelfgemaakte onderlakentjes, dat staat ook wel lief. Probleem is alleen dat het aanbod hier in het dorp nogal karig is, er is 1 kraam met stoffen en die richt zich vooral op ehm 50+ geloof ik :')
Ohh ja dat is jammer. Ik ga hier wel eens naar de stoffenwinkel in de stad, en daar loop ik altijd zo vreselijk te zwijmelen bij al die leuke lapjes O+ Als ik een positieve test in handen heb trek ik daar de hele zaak leeg :D 't Is vaak ook zo lekker goedkoop :@
pi_97012348
Huup, ken je deze website nog niet?
Heeeel veel stoffen enzo. Ben ook een keer in die winkel geweest, daar wordt je heel vrolijk van, zeker ook van de prijzen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97020031
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Stiemie het volgende:
Huup wij hebben dat bedje ook van O+ Ikea O+ maard an de donkere variant. Inderdaad Leen bakker heeft leuke overtrekjes en ikea (even een randje eraf aan de bovenkant en zijkanten) en stof van de markt. Heel leuk overtrekje heb je dan voor een euro of 30 a 40. :Y En zo simpel O+
Maar 30 a 40 euro vind ik best wel duur nog eigks :@ :D

Wickie ja die website ken ik wel, ik wil eigenlijk altijd de stoffen even voelen en zien maar op zich kan een gewoon ruitje natuurlijk niet echt mis gaan met bestellen :P

Maar Leen Bakker dus, okay, t is heel lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben :D ik ga ns kijken binnenkort.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:16:51 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_97020105
Huup, jammer dat je niet in de buurt zit...hier zit nog een echte mooie stoffenhandel en ze staan ook op markten hier in de buurt. Daar heb ik ook de stof vandaan voor Driekus zijn bedje en wiegje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:35:13 #23
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97020309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

She-wolf! Jij had toch zo'n soort slinger met blaadjes en bloemetjes door de bovenkant zitten? Of ben ik in de war met iemand anders? Ik probeer net aan B. uit te leggen hoe leuk dat is maar hij snapt niet wat ik bedoel :') als jij het was, heb je een foto?
Ik heb deze slinger er om zitten.


Zelf een overtrekje maken is vaak nog duurder dan er één kopen. Die mijn moeder gemaakt heeft kwam op iets van 40 euro idd. Stofje hier, lintje daar, maar hij is wel echt heel leuk. Maar bij de Leenbakker of de ikea ben je voor een euro of 15 wel klaar. En daar hebben ze soms ook hele leuke.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97023678
Jaaaa superleuk! O+

Ik vind het wel net wat extra's hebben zo door de bovenkant. Hier staat het bedje tegen een witte muur aan en ik vind het toch wat kaal.
Die muren blijven sowieso wit, geen puf om verf te halen/te verven, en voor het ruimtelijke vind ik wit wel fijn, maar zo'n slingertje bovenin breekt het een beetje.





de commodekast past er niet meer achter zoals hij eerst stond, en hij is sowieso niet echt nodig meer dus die verplaatsen we naar een andere kamer. Ik denk dat ik het voorlopig zo laat, geen kussen op de grond dus maar dat bankje daar en dan een paar leuke kussentjes op dat bankje.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:48:19 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_97025444
Huup, die bloemenslingers zag ik laatst ook bij de Xenos (eigenlijk voor op de fiets maar dat boeit niet, toch).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:41:01 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_97027442
en de bigbazaar verkoopt die slingers ook.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:48:40 #27
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97027667
Leuk zo Huup. Dat overtrekje heb ik ook, die is zo schattig!

Ik weet niet meer waar ik die bloemenslinger vandaan heb, maar er zijn idd genoeg winkels die ze verkopen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97030202
Kruidvat en Blokker en Hema verkopen van die fietsslingers. Je kan ze online ook wel vinden met lichtjes erin.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:32:29 #29
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_97031307
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja ik moet maar eens op de markt kijken idd, das een goed plan. Ik heb al wel zelfgemaakte onderlakentjes, dat staat ook wel lief. Probleem is alleen dat het aanbod hier in het dorp nogal karig is, er is 1 kraam met stoffen en die richt zich vooral op ehm 50+ geloof ik :')

She-wolf! Jij had toch zo'n soort slinger met blaadjes en bloemetjes door de bovenkant zitten? Of ben ik in de war met iemand anders? Ik probeer net aan B. uit te leggen hoe leuk dat is maar hij snapt niet wat ik bedoel :') als jij het was, heb je een foto?
Hier ook zo'n zelfde bed met een bloemenslinger door het hoofdeind :)
Die bloemenslingers liggen hier bij BigBazar in grote hoeveelheden :Y

Huup, wist je trouwens dat de stoffenkraam (van die website) tegenwoordig een winkel vlak bij mij heeft (en dus ook niet zo ver van het Alexandrium)?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_97031805
thnx voor de tips! ik was al van plan om bij xenos te gaan kijken, maar er zijn dus nog veel meer opties :D

ET dat wist ik niet, mooi excuus om weer eens die kant uit te gaan (en naar primark dus ook :9 )
Heeft primark trouwens geen leuke overtrekjes toevallig?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:50:41 #31
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97031947
Ik ben vanmorgen even naar de ikea geweest en heb twee van deze gekocht. Moet m'n moeder er even ééntje vermaken voor een peuterdekbedje.

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:51:40 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_97031983
Primark heeft geen overtrekjes.. Stoffenwinkel heeft wel de eerste Stenzo stoffen afgeprijsd, dacht ik in de gauwigheid te zien afgelopen week ;) (overtrek moet 120 x 150 zijn, dus 3m nodig.. leuke stof 5 euro p/mtr.. ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:15:56 #33
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_97045497
aaah ik wil ook overtrekjes!
Hier heb ik nu dit:


Maar ik wil haar kamer ook omtoveren, naar een romantische kamertje, met zachte kleuren, vintage, blauw en roze en bloemetjes. Ik kijk en lees mee huup.

Ben al weken op mp aan het kijken naar duurdere overtrekjes maar, als snel zijn ze zelfs 2ehands 40/50 euro. En ik ben geen naajmashienwonder :(
pi_97046600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Sandous het volgende:
aaah ik wil ook overtrekjes!
Hier heb ik nu dit:
[ afbeelding ]

Maar ik wil haar kamer ook omtoveren, naar een romantische kamertje, met zachte kleuren, vintage, blauw en roze en bloemetjes. Ik kijk en lees mee huup.

Ben al weken op mp aan het kijken naar duurdere overtrekjes maar, als snel zijn ze zelfs 2ehands 40/50 euro. En ik ben geen naajmashienwonder :(
Kijk eens op Leenbakker of op Hema.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_97046856
sandous ik zag vanmiddag een markplaats-ad voor overtrekjes, alleen geen idee wat ze vraagt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97046961
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97049051
Ik heb weer wat nieuwe ideetjes opgedaan :)
Zag bij de Karwei een boom in de folder staan en vind hem erg leuk, nu nog even in het echt in de winkel bekijken hoe hij in het echt is.
Dan kijken of er toevallig van het vogeltjesbehang ook een behangstrook is ipv een hele rol, een hele rol heb ik namelijk eigenlijk niet nodig, die ga ik dan op hout of een canvasdoek
En ik zag nog leuke stickers bij de karwei, ff kijken of dat ook wat is :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:44:55 #38
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97054701
Je kan daar tegenwoordig ook per meter kopen toch? iig hier wel.
pi_97054951
Weet iemand hier waar je voor niet al te veel geld leuke dekbed overtrekjes kan kopen voor een ledikant dekbedje? Ik heb van de Hema maar die hebben niet zoveel keus.. (maat dekbedje is 100 bij 135) Ik ben online al flink op zoek geweest maar kan eigen niet echt wat vinden, ja of ik ben meteen 50 euro kwijt...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97055005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:48 schreef MamaPurk het volgende:
Weet iemand hier waar je voor niet al te veel geld leuke dekbed overtrekjes kan kopen voor een ledikant dekbedje? Ik heb van de Hema maar die hebben niet zoveel keus.. (maat dekbedje is 100 bij 135) Ik ben online al flink op zoek geweest maar kan eigen niet echt wat vinden, ja of ik ben meteen 50 euro kwijt...
Ikea :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:50:15 #41
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97055053
V&D heeft ook weleens wat.
pi_97055157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe ideetjes opgedaan :)
Zag bij de Karwei een boom in de folder staan en vind hem erg leuk, nu nog even in het echt in de winkel bekijken hoe hij in het echt is.
Dan kijken of er toevallig van het vogeltjesbehang ook een behangstrook is ipv een hele rol, een hele rol heb ik namelijk eigenlijk niet nodig, die ga ik dan op hout of een canvasdoek
En ik zag nog leuke stickers bij de karwei, ff kijken of dat ook wat is :)
Bedoel je boom "Joost"? Die heb ik in de woonkamer staan met stoffen lantaarntjes waar een waxinelichtje in kan. Niet geschikt voor op de kinderkamer maar als je er van die haakjes met een oogje inboort kun je er kledinghaakjes inhangen of andere decoraties.

Edit: Ik zie dat het om een andere boom gaat. Die is ook leuk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_97055300
V&D had hier alleen saaie.

Bij IKEA zag ik alleen een andere maat :S ben ik net van de week geweest... Gemist zeker...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97055441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
V&D had hier alleen saaie.

Bij IKEA zag ik alleen een andere maat :S ben ik net van de week geweest... Gemist zeker...
Misschien vind je iets bij Prenatal?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_97055485
Mamapurk, ik heb wat gehaald bij een babyspeciaalzaak...maar niet goedkoop...
wibra heeft ook overtrekjes, ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:58:05 #46
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97055521
Bijenkorf? maar da's denk ik wel weer duur.

voor leuke 1 persoons overtrekjes is H&M ook een aanrader.
lekkere stof.
pi_97055637
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Misschien vind je iets bij Prenatal?
Prenatal ben ik ook geweest vond ik ook best prijzig, maar misschien ben ik we een zeurpiet ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97055747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:54 schreef MamaPurk het volgende:
V&D had hier alleen saaie.

Bij IKEA zag ik alleen een andere maat :S ben ik net van de week geweest... Gemist zeker...
Ik zie het. Ikea is 100x125. Jammer! Ik zie echt superleuke overtrekjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97055878
Bijenkorf is te ver weg in ieder geval..

Wibra, tja... Ik denk dat ik er dan toch maar wat meer aan uit ga geven dan ik bedacht had! Hema is dan dus gewoon goedkoop schijnbaar! En ik kan het eigenlijk toch lang gebruiken want ik schuif het door.. Ik dacht misschien heb ik een winkel helemaal gemist maar dat is dus niet zo, thnx voor het meedenken :)

Ja die van Ikea vond ik dus ook erg leuk maar die maat... Beetje jammer...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97055969


hema! 15 euro
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97055975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:04 schreef MamaPurk het volgende:
Bijenkorf is te ver weg in ieder geval..

Wibra, tja... Ik denk dat ik er dan toch maar wat meer aan uit ga geven dan ik bedacht had! Hema is dan dus gewoon goedkoop schijnbaar! En ik kan het eigenlijk toch lang gebruiken want ik schuif het door.. Ik dacht misschien heb ik een winkel helemaal gemist maar dat is dus niet zo, thnx voor het meedenken :)
Tja je hebt nog Babydump en Babyplanet maar ik denk dat je dan al snel op dezelfde bedragen uitkomt. Als je ipv een dekbedovertrek voor een lakentje kiest ben je sowieso goedkoper uit maar ik weet niet of je dat wilt. Gezien de zomer die eraan komt is dat wel lekker koel.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:10:00 #52
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97056178
Hier hebben ze ook hele leuke, wel wat duurdere, overtrekjes.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97056232
We zijn juist net van lakentje over op dekbedje ;) en als het warm is gaat ze alleen onder de overtrek :) maar ik ga nog even bij prenatal of baby speciaalzaak kijken hier in de buurt, het met wel leuk en mooi en meisjesachtig zijn natuurlijk!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97056328
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef She-Wolf het volgende:
Hier hebben ze ook hele leuke, wel wat duurdere, overtrekjes.
Zeker leuk! En als het dan toch zowieso duurder is dan ga ik meteen voor de allerleukste maar die moet ik nog ven vinden :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:14:00 #55
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_97056400
Love this one!!

pi_97056406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef MamaPurk het volgende:
We zijn juist net van lakentje over op dekbedje ;) en als het warm is gaat ze alleen onder de overtrek :) maar ik ga nog even bij prenatal of baby speciaalzaak kijken hier in de buurt, het met wel leuk en mooi en meisjesachtig zijn natuurlijk!
Je kan ook gewoon een "saai" effen dekbedovertrekje kopen en er bijvoorbeeld een strijkapplicatie opstrijken of bloemetjes op borduren, of met zo'n zoomband (o.a. te koop bij de Hema) lintjes op strijken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_97056431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:10 schreef She-Wolf het volgende:
Hier hebben ze ook hele leuke, wel wat duurdere, overtrekjes.
oeh ik zag een hele leuke voor Amber maar 80 euro voor een dekbedovertrekje vind ik echt van de zotte!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97056598
Ja duur!

En Cyan goed idee maar ik ben echt zo een niet knutsel typje... Maar ik ga het nog even op me in laten werken, dat idee.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97056711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef MamaPurk het volgende:
Ja duur!

En Cyan goed idee maar ik ben echt zo een niet knutsel typje... Maar ik ga het nog even op me in laten werken, dat idee.
Maar het is heel erg makkelijk! Je besteld een strijkapplicatie via internet. Je zet het strijkijzer aan en je strijkt het er zo op! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_97056755
deze is leuk voor Lars:

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97056861
Strijkijzer?? Nee grapje dat moet ik wel kunnen idd :) en het is wel een goed idee wat ik wil iets leuks maar niet al te druk en zo an ik het zelf bepalen :)

En die is idd gaaf karin :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:22:17 #62
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97056862
Die is leuk Karin!

Hier ook 2 fietsbloemenslingers door het hoofdeinde van het bed :D Een roze en een rode.

Dekbedovertrekjes van leen bakker zijn ook leuk hoor huup. Alleen als je liever zoiets designerigs hebt kun je dus beter zelf maken. Dan ben je voordeliger uit. :)

Nu trouwens 20% korting op de peuterovertrekjes bij de hema!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:59:18 #63
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_97058627
Mamapurk speciaal voor jou ben ik even naar mijn koelkast gelopen want daar hing een flyer over een website met te gekke applicaties. Ik heb me er tijdens het stoffenspektakel echt een kwartier lopen vergapen.

www.fashiondesignproducts.nl

En er zijn nog voor anderhalve week leuke dekbedovertrekken te koop bij de Makro voor 13,08 inclusief. Wel normale 1 persoons maar echt heel goedkoop. Voor de meiden o.a. met cupcakes!
Op pagina 34 van de Non Food folder.

Aan Makro pasjes is behoorlijk makkelijk te komen...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_97065297
Daar staan inderdaad leuke dingen :)
Ik ga me er nog eens goed in verdiepen hoe en wat ik nou op het bedje wil!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:29:06 #65
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97067663
En als ze wat ouder is (en je wilt het) kun je investeren in dure overtrekjes (1-persoons) want ik moet zeggen, sommige zijn het geld wel waard.
pi_97069645
Ja voor een 1 persoons wil ik ook wel wat meer betalen, maar voor het ledikantje vind ik dat een beetje jammer omdat ze daar niet zo lang onder liggen..

Maar bij de eenpersoons heb ik ook al genoeg leuks gezien inderdaad!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:27:12 #67
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97069760
Ja ik zou 't ook niet doen voor een ledikant overtrekje, zulke prijzen.
Terwijl lakentjes wel weer flink goedkoper zijn, meestal 20,- en je hebt een leuk merk geval.

Daarom heb ik ook meteen een 1-persoons dekbed gekocht bij haar minnen-meegroei-ikea-bed :P
pi_97069960
Wij gaan niet voor een mee-groei-bed.. Ze ligt nu in hetr ledikant zonder zijkant van IKEA en ik denk dat er binnen nu en een jaar een gewoon een persoons bed komt en stiekem weet ik ook al welke ik wil ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97074415
Lotte ligt al een jaar in haar peuterbedje met ledikantdekbedje. Gaat prima! Een 1 persoons vond ik echt veel te groot in dat bed en voor haar. Toen ze een half jaar was ofzo deken in dekbedhoes gedaan en we gebruiken ze nu nog, hoezo niet lang gebruiken ;)
pi_97075280
Dat laatste doen wij ook al vanaf dat hij een half jaar was :Y
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_97075660
wij hebben ook nog een ledikant-dekbed. Die hadden we al en zolang haar bedje op de kleinste stand staat is die meer dan groot genoeg nog. Misschien als het dekbedje naar Elin doorschuift dat ik wel gewoon een 1 persoons-dekbed koop.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97075757
Jaël krijgt gewoon over een half jaar tot een jaar een eenpersoonsbed met een eenpersoonsdekbed! Ergens tegen die tijd schuift het ledikant dekbedje richting Sarah :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:51:30 #73
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_97126159
Ik had deze ledikantdekbedhoesjes van de ikea. Vond ze wel altijd heel schattig, vooral die met de roosjes, maar nu passen ze niet meer bij het interieur. 8-)


Ja ze zijn erg gekreukt. Ik was de kast aan het uitmesten vandaag en toen kwam ik ze tegen. Lagen achterin.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_97131435


Ik ben geslaagd, Jaël heeft nu deze! Ze was razend enthousiast over de muiuiuiuisss :) (prenatal trouwens)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 23 mei 2011 @ 20:39:12 #75
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_97218279
Hi dames,

zag dit vandaag in de hema folder. Lijkt me wel gaaf als vloerkleed, of is het echt verkeerd?? zij hebben m geplaatst onder tuinspullen. Ik gamorgen ev in de winkel kijken.. en hij is 180x140 cm
bovenzijde 100% katoen
onderzijde 100% polyester

pi_97222406
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Sandous het volgende:
Hi dames,

zag dit vandaag in de hema folder. Lijkt me wel gaaf als vloerkleed, of is het echt verkeerd?? zij hebben m geplaatst onder tuinspullen. Ik gamorgen ev in de winkel kijken.. en hij is 180x140 cm
bovenzijde 100% katoen
onderzijde 100% polyester

[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfde, morgen ook ff spieken!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 23 mei 2011 @ 21:59:14 #77
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97224116
Dat is gewoon een vloerkleed voor buiten, is niet verkeerd geplaats.
Kennen jullie dat niet? zie ik wel vaker bij de woonstore enzo.

maar ook eventueel binnen te gebruiken denk ik.
Heb m nog niet gezien.
Hij ziet er wel leuk uit, op t plaatje dan :P
pi_97228663
superleuk Sandous! <3 <3

Aaah Jael O+ ik mis al mn accentjes hier op dit toetsenbord, nu kan ik zelfs de naam van mn eigen kind niet behoorlijk schrijven :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97228911
En die van mijn kind :P. Ja het is heel lief, dan zeg ik ga je je kamer aan oma laten zien (we hebben meer verandert) roept ze 'ja ja muis, ow ja muis' :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97229944
haha ja dat bedoelde ik, ik kan Jael niet meer normaal schrijven, Amelie niet, pffrt tsk!

Wat schattig dat ze er zo op reageert O+ leuk om te zien dat het dat ze dan een soort van trots zijn op 'hun plekje' he? Ik vind dat zo lief <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97231205
Ja dat vind ik ook lief ze is zo trots! Ik ook want het kamertje is gewoon leuk :). Laatst was ik boven aan het rommelen en toen heeft zij zich echt heerlijk vermaakt op haar kamertje dat vind ik zo stoer, maar ook zo groot.. Ik zal wel even kijken of ik vandeweek wat foto's van haar kamertje kan maken en plaatsen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97429296
Misschien een tip voor de dekbed-huntende dames hier :) ik kwam deze site tegen, pimp & co, waar ze ontzettend leuke ledikant overtrekjes (100 x 135) hebben voor niet extreem duur.





in groen, lichtrose en hardrose, 24,95.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97429433
Ooooh, die met sterren vind ik leuk voor R!

Hier komt over een maand of 4 een kamer vrij die aangepakt moet worden, dus dit gaat alvast mooi op het verlanglijstje ^O^ .
pi_97460841
Oeh, ik was dit topic kwijt! Zometeen even rustig doorkijken.

Het is niet echt de kinderkamer, maar wij hebben ook een paar kleine dingen gedaan. Zo hebben de kinderen nu een eigen kapstok:



En een eigen tafel met stoeltjes in de woonkamer:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 29 mei 2011 @ 17:02:23 #85
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97460978
Die lieve Ivan met zijn pinguïn rugtas O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 30 mei 2011 @ 11:45:43 #86
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97490315
Wij hebben deze besteld

  donderdag 9 juni 2011 @ 12:22:34 #87
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97932132
hé waar blijven al de leuke ideetjes :{w
ik wil 2kind 1kamer inspiratie.. gewoon voor de leuk. ( :+ )
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:29:40 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97952313
ff spammen; ik heb het ledikantje voor mijn meisje weer klaarstaan..(en jaaaa ik know, hij moet tzt korter opgemaakt worden ;))


hier ligt gewoon straks weer een minimeisje in O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97952480
Wat een mooie ledikant!! waar heb je het vandaan als ik vragen mag O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:38:44 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97952737
gewoon bij babypark; het is een complete kamer, maar natuurlijk wel al in 2009 gekocht...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97952825
Ik vind het erg schattig O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:54:59 #92
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97953528
Flip heeft sinds 1-2 weken een nieuwe kledingkast en vandaag slaapt hij voor het eerst in zijn nieuwe bed O+
(was dikke drama hoor, heb ruim 1,5 uur met hem lopen zeulen dat ie bleef liggen)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97954592
Wat een lief lakentje BJ!

Wat een groot bed voor je ventje Rocka ;) en bumba en cars in z'n bed O+

Ik heb deze dus gemaakt voor Lotte's nieuwe kamer en hij is gelukkig goed opgedroogd! Binnenkort bij de action nog een paar canvasdoeken halen en behangen. ik wil er denk ik totaal 4 ophangen.



En dan nog iets voor Jelle, hetzelfde idee maar dan waarschijnlijk met dit behang, tenzij ik nog een leukere (en goedkopere) tegenkom
pi_97954771
Rocka lief die knuffels!

mrien fantastisch behang O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97955048
wat leuk die behang canvasjes!

Ik heb ons thema voor de toekomstige babykamer van mini gevonden.... Zowel t_igger als ik vinden het geweldig, alleen is het natuurlijk weer een autralisch merk en een collectie van zomer 2010 8)7

Iemand goed in googlen?? Ik heb nog geen enkele webwinkel kunnen vinden waar ze het onderstaande wiegje hebben. slofjes, rompertjes, slaapzakjes, dekbedovertrekje etc is inmiddels wel besteld.

pi_97955324
Heb je alles uit AUS besteld? :o
wel mooi! :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97955566
ja aantal dingen uit aus/nz besteld, vooral via www.natureshop.co.uk die hebben een engels magazijn ook, en versturen gratis :D. En hadden een babyafdeling kortingsactie ;)

Het merk heet trouwens nature baby, en het printje "free range"
pi_97955668
Gratis versturen! dat kom je niet vaak tegen! mail ze en vraag over die wiegje anders??
ik kan je ook helpen met googelen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97955861
die website is geweldig, ze vergoeden zelfs de douanekosten/import belasting als je pakketje vanuit nieuw-zeeland ipv engeland verstuurd word, en aan aangehouden word. Voor mezelf ook al wel eens wollen kleding besteld daar, Maar goed dat is offtopic. Meubels verkopen ze helaas niet.
Alle google hulp is welkom. PM box staat open :D
pi_97956201
Heb je al eens geprobeerd om naturebaby te mailen? Het wiegje staat nog wel in de google resultaten, dus ik vermoed dat de site niet al te lang geladen ge-update is. Misschien hebben ze d'r nog eentje staan.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97956677
p_iglet:
je kan ze ook direct op facebook vragen!
http://www.facebook.com/pages/Nature-Baby/127376650640189?sk=wall

ik ga slapen kijk morgen verder voor je!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97956772
Facebook had ik nog niet aan gedacht :D
Mail was al verstuurd naar ze.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 08:47:44 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97970043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Flip heeft sinds 1-2 weken een nieuwe kledingkast en vandaag slaapt hij voor het eerst in zijn nieuwe bed O+
(was dikke drama hoor, heb ruim 1,5 uur met hem lopen zeulen dat ie bleef liggen)
[ afbeelding ]
mooooooooi
  maandag 13 juni 2011 @ 13:42:15 #104
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98109894
wat was de site ook alweer waar stiemie mee kwam, al die leuke prul dingetjes.
En Huup daar een wit vogel? haakjes ding besteld heeft.
pi_98109983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:51 schreef p_iglet het volgende:
Facebook had ik nog niet aan gedacht :D
Mail was al verstuurd naar ze.
heb je wat gevonden??
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 14:09:31 #106
5428 crew  miss_sly
pi_98110986
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef SacreCoeur het volgende:
wat was de site ook alweer waar stiemie mee kwam, al die leuke prul dingetjes.
En Huup daar een wit vogel? haakjes ding besteld heeft.
bedoel je www.madeliefke.nl ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 juni 2011 @ 20:45:10 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98129497
Ik had het al gevonden, bedoel Saartje Prum.
Geloof ik, of iig Saartje Prum is goed.. het lijkt erop :P

Ik vind de Bopita 'Belle baby' collectie zo mooooooooi!





  maandag 13 juni 2011 @ 21:00:04 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98130291
oh SC wat doe je O+ wat leuk! die behangetjes, die kleurtjes <3 heerlijk fifties zoet zo!

Ik heb Saartje Prum ooit van die paddenstoelen knopjes besteld, de kapstok met vogel komt van de winkel in Leiden, website --> http://www.engeltjesendraken.nl/
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 juni 2011 @ 21:04:26 #109
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98130627
Ja die was 't! denk ik :P

En ik vind vooral de meubeltjes leuk.. maar beetje té, de 3-deurs kast alleen al is over de 1000.
Terwijl dit zo geverfd kringloop spul zou kunnen zijn (nja misschien niet qua kwaliteit maar uitstraling)
  Moderator maandag 13 juni 2011 @ 21:35:40 #110
5428 crew  miss_sly
pi_98132703
Dat behang op de laatste foto O+ Welk merk is dat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 juni 2011 @ 21:48:50 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98133608
ik heb geen idee, heb dit gewoon van de Bopita site en dat is van de meubelen.
staat geen behang soort bij.. maar 't komt wel dichtbij deze 2 series (vind ik)

eijffinger, collectie, un bisou de mme pitou
eijffinger, collectie, amore di colore
  maandag 13 juni 2011 @ 22:21:31 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98135953
Was inderdaad engeltjes en draken denk ik huup :Y

Laatst ook (heel offtopic :@ ) Linde haar schooltas besteld O+

  maandag 13 juni 2011 @ 22:53:55 #113
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98138345
Wat een onwijs leuke stijl op je foto's SC! Beetje landelijk maar ook chique. Jammer dat ik geen meiske heb, ik zou compleet losgaan :')
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 juni 2011 @ 23:10:38 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_98139443
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef Stiemie het volgende:
Was inderdaad engeltjes en draken denk ik huup :Y

Laatst ook (heel offtopic :@ ) Linde haar schooltas besteld O+

[ afbeelding ]
oh!! :o O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_98161568
Ohh dat tasje Stiemie O+ geweldig!! Ik ben in staat m nu al te kopen voor Lena dr eerste schooldag ;') Ik zie Linde er helemaal mee lopen O+

En wat is die belle baby kamer mooi zeg, jeetje, maar wel heel erg veel geld voor iets wat eigenlijk mischien nog wel mooier is als je dergelijke oude meubels zelf opknapt.. Dat kaptafeltje is wel echt O+ Zoiets wil ik ook straks voor den Leen O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98429181
oh, ik heb toch zo'n mooi ledikantje en commode gezien..



en ik ga vanavond behang bestellen! O+
  maandag 20 juni 2011 @ 20:35:48 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98429385
Mooi tweeoogje!

Ik heb ook al 2 kamertjes op het oog en wat behangetjes. Alleen behang wordt sexe gebonden dus nog even geduld hebben.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:36:09 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98429402
Mooi tweeoogje. Wij hebben ook zoiets ongeveer, maar dan met lange handgrepen.

Behang doen we niet aan, laten de muren gewoon wit, maar er komt nog wel ergens een muursticker of iets dergelijks, nog even naar kijken. Wilden eerst zelf wat schilderen, maar waarom moeilijk doen?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98438757
Wij hebben vorige week geheel volgens TT de IKEA leeggekocht! Meubeltjes staan al, morgen gaan we het echt afmaken met schilderijtjes enzo, maar ik wilde al eventjes trotse Lotte in haar grote bedje spammen. Ze slaapt er nu dus een weekje in en het gaat super, zowel 's middags als 's avonds!

Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:42:11 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_98449156
Ooo die Bopita Belle, ik vond laatst eindelijk eindelijk een goeie aanbieding voor het tienerbed daarvan, uitverkocht. Ik zoek stug door.

En ik kan niet kiezen qua behang. :( zal straks eens wat opties plaatsen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_98449207
We gaan de muren paars verwen! en ook ikea leeg kopen! *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98472082
Leuk bitterend! Hebben jullie al een kamertje op het oog?
Lotte!
Noah!
pi_98472086
Zo! Helemaal af! Foto-spam tijd:















Lotte!
Noah!
pi_98473646
Linda, wat een ontzettend leuke grotemeidenkamer! O+ O+

Tweeoogje :o Dat behang gaan wij waarschijnlijk ook bestellen :D (mits ik manlief kan overtuigen van de noodzaak om zoveel geld neer te tellen voor behang) Ben benieuwd naar jullie kamertje :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98473814
Linda die paddenstoel!! O+
prachtige kamer!

we hebben 1 kamer op het oog ja! ik ga een foto zoeken :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 20:07:38 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98477314
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef bitterend het volgende:
Linda die paddenstoel!! O+
Dit dus! Wat lief!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98477599
Van de Blokker!

KD tipte 'm toen al, maar toen kreeg ik Lotte 'm opeens als verrassing van mn vader
Lotte!
Noah!
pi_98485070
Superleuk Linda!

Innepin, grappig!! Maak je geen muurschildering? Daar zit minstens 10 keer zoveel moeite en man(vrouw)uren in als dit behang kost, dus moet kunnen :D.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 22:10:08 #129
5428 crew  miss_sly
pi_98485233
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb geen idee, heb dit gewoon van de Bopita site en dat is van de meubelen.
staat geen behang soort bij.. maar 't komt wel dichtbij deze 2 series (vind ik)

eijffinger, collectie, un bisou de mme pitou
eijffinger, collectie, amore di colore
Ik vind ze daar niet echt dichtbij komen. Daarbij zie ik er niet een waarvan ik denk: ja, die wil ik!
En die van de foto krijg ik maar niet uit mijn hoofd. Kan hem op de site ook neit vinden, trouwens, ik zal wel verkeerd kijken.

Linda, leuk geworden!

Tweeoogjes, ook leuk behang!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:30:39 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_98490059
Het is bhang Bindi van Eijffinger Miss, tenminste, in het roze heet 'ie zo.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_98490391
Het is behang "Bindi" van het merk Eijffinger. Verkrijgbaar in roze en blauw en kost 119 euro.
Edit: Ik zie dat Lishe ook al antwoord had gegeven.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 08:39:53 #132
5428 crew  miss_sly
pi_98497834
Ow, jullie zijn geweldig! Mijn dank is groot :*
Die moet ik voor Senna's kamer. Vanavond even neuzen, nu werken.

Zoals ik het zie, is het geen 119 euro per rol. Dat kost een wandpaneel met dat behang. Maar dat heb ik niet nodig, gelukkig. Vond het al wel erg duur :o

[ Bericht 38% gewijzigd door miss_sly op 22-06-2011 09:26:24 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98499282
Leuk Linda :Y en ik zag ook al foto's van Lotje in haar bedje O+ wat zijn ze groot dan inene hè? O+

Miss dat behang is heel erg gaaf O+
:)
pi_98550106
Zoals al een tijdje geleden hier ergens beloofd, wat foto's van de kamertjes van mijn meiden :)









Detail van de babykamer meubeltjes O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98570990
wat een leuke kamertjes allemaal O+

het kamertje is eindelijk af, niet zoals de bedoeling was maar is prima zo.
ik moet alleen nog een smal kastje zoeken maar dat is voor later. ;)

behang van dichtbij:


bedje:


bovenkant kast:


onderkant kast:


lamp:
mama van 3 kids!
pi_98572374
wat een leuke dierenbehang rand popples :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:53:24 #137
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98782989
Whiehoeeeeeei! Een in eerste instantie 'balen!'-situatie heeft lekker uitgepakt O+. De verf op Saar's commode en bedje zat er niet goed op, daar kwamen barstjes in. Niet mooi dus. We kregen daarom nieuwe exemplaren en ik heb toen i.p.v. wit een teak white-wash besteld. En die is dus gewoon veul mooier dan de witte :D.





Ik heb vooraf ook heel lang getwijfeld en waarom ik uiteindelijk wit heb besteld is me een raadsel :D. Zal wel een vlaag van hormonale verstandsverbijstering zijn geweest... 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98784409
idd mooi zo TM!
In haar kamertje is die nieuwe kleur wat rustiger. De commode knalde er zo uit, terwijl t nu meer een geheel is ofzo..
Ik vind t iig mooi :D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:50:19 #139
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98787236
Dat was het 'm inderdaad ook Son, het stak teveel af. Het is nu inderdaad veel rustiger O+. Dus mazzel dat die verflaag eraf knalde ;D.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:52:41 #140
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98952792
Wij hebben het volgende kamertje op het oog:





Hoogglans wit

en dit wipstoeltje vind ik ook helemaal geweldig:"
pi_98953215
Ik vind het zo leuk! al die verschillen :) en sommige zijn ook lellik :+

tweeoogje, die stijl willen wij ook voor Polle als we gaan verhuizen, vooralsnog vind ik veel te weinig minty spul voor babies, en ik ben koopgraag, dus toch maar voorlopig aqua en appeltjes

(maar het doel is wit/mint/donkerbruin)
:)
pi_98954947
Het behang is hier binnen! Die mooie ruitjes O+

En we gaan voor dit kamertje:


maar dan met een 1-deurs kast. En we hebben een Dikkie Dik gekocht want die past mooi in het oranje-rood als accentkleur :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:57:55 #143
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98955455
Mooi tweeoogje!

Wij wachten met het behang & kleurstelling tot we weten wat het wordt.
pi_98955612
Die van jullie is ook mooi!! Hadden wij ook kunnen kiezen :).
Wij willen niet weten wat t wordt, dus nu al kleurtjes en behang enzo kiezen!
pi_98955691
We hebben m nog niet besteld trouwens, vind t ook lastigom te bedenken wanneer we dat gaan doen.. Ben nu 14 weken.. Wanneer doen/ deden anderen dat? :)
pi_98955945
@ tweeoogje, ik was al volop dingen aan het bestellen en krijg dus ook van alles binnen maar ben er nu mee gestopt omdat ik toch even de rest van de zwangerschap af wacht.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:15:24 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98956039
MJ, dat kan ik me voorstellen hoor. :*

Ik kreeg te horen dat ik rekening moet houden met 12 weken levertijd. Wij willen dus over 2 weken bestellen, dan ben ik 15 weken. Ik wil alles het liefst voor 30 weken in huis hebben.

wat ik persoonlijk zelf wel fijn vind is dat als het toch mis gaat, ze dan gewoon de spullen weer op komen halen en je dan je geld terug krijgt.
pi_98956097
:* Dat vind ik ook zo moeilijk ja, t kan allemaal goed gaan, maar er kan ook van alles mis..
pi_98956163
12 weken bij Babydump?? Whaa, dan bestel ik morgen :o
pi_98956208
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:45 schreef tweeoogje het volgende:
En we hebben een Dikkie Dik gekocht want die past mooi in het oranje-rood als accentkleur :D
Mooi kamertje! Wij gaan ook voor grijs met wit en als accent rood-oranje, ook geïnspireerd door de leuke oranje dikkie dik :D Vind grijs-oranje rood dus wel stoer voor ons jongetje!

Als je nog accessoires hebt in die kleuren, let me know!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:27:59 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98956459
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:18 schreef tweeoogje het volgende:
12 weken bij Babydump?? Whaa, dan bestel ik morgen :o
het ligt aan het kamertje hoor. Je kan het ook volgende week al in huis hebben :o
pi_98956783
Ik bel ze gewoon maandag even. Heb je ook al gekeken of je de box die je erbij krijg mooi vindt? Wij willen de TWF Lieke ipv de Timo.. Met een la, lijkt me praktischer!
pi_98957386
Wat een gave kamertjes meiden! Jammer he, die levertijd.. Ik heb afgelopen zaterdag een box besteld bij Babypark (ben 35 weken zwanger) en helemaal niet stilgestaan bij een levertijd. Dom dom.. Die is dus never nooit meer optijd binnen :o

[ Bericht 49% gewijzigd door Sannne op 04-07-2011 00:24:42 ]
pi_98957949
Tweeoogje, er zit idd op de meeste kamertjes een levertijd maar die kan verschillen per kamer en soms ook per item. Je kunt dat het beste even navragen bij de desbetreffende babyzaak. Want meestal hebben ze geen complete kamers op voorraad.

Babyzaken hebben vaak wel boxen op voorraad maar dat zijn de meest verkochte items. Dus ook hier kan een levertijd op zitten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_98999230
Pffrrtt meneer heeft het behang dat ik had uitgekozen (en daarmee eigenlijk ook het hele concept voor de dreumeskamer) geveto'd :') Crap :')
Nu moet ik weer wat anders bedenken en ik heb nul inspiratie. Ben blij dat alle ideeën voor de babykamer al gevormd zijn in m'n hoofd, maar nu moet ik dus vanaf nul beginnen met een peuterkamertje inrichten. Het is een hele kleine ruimte, echt 1.80x3.00m ofzo, dus het moet een beetje licht en subtiel blijven, en nou ja, dat is nou niet bepaald mijn sterkste punt :') zelfkennis ftw :P Ik ben nogal van het overdadige en grootse muurschilderingen enzo. maar ik ben zo bang dat ik 't dan te druk maak! Argh.
/klaagpost.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98999395
Innepin, doe dan gewoon de muren in 1 (rustig) kleurtje schilderen en kleedt het aan met leuke gordijnen/schilderijtjes/kleedje. Meubels ook liefst in 1 kleur.
Zo heb ik het met Hannah's nieuwe kamer ook gedaan en het is echt mooi geworden al zeg ik het zelf.

Zal morgen even wat foto's maken.
  Moderator zondag 3 juli 2011 @ 21:54:55 #157
5428 crew  miss_sly
pi_98999517
Dat zijn ook de afmetingen ongeveer van Senna's kamer. Vandaar ook dat ik een heel rustige babykamer had. Nu wil ik er graag iets anders mee doen, maar dat is nog best lastig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98999577
Ja maar ik ben hopeloos slecht in accessoires en andere manieren van "aankleden" :') Ik raak al half in paniek van het idee dat het "leuke" van de kamer dan dus niet van de muur komt, maar van de spullen. Die ik nog moet zoeken en kopen dus.
Het idee dat ik eerst had was eigenlijk wel daarop gebaseerd; rustige muren, wel een behangetje maar niet te druk, en dan aankleden met spullen. Maar ja als meneer het vervolgens echt niet leuk vindt... vind ik het ook niet leuk om het toch door te voeren. 't is ook zijn kind he.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_98999715
Innepin je kan best een statement maken in zo'n klein kamertje maar ik zou dan kiezen voor 1 statement (een wandje in een afwijkende kleur, behangetje of muurschildering) en de rest rustig houden.

De rest van het kamertje kun je dan inrichten met meubels in dezelfde kleur. In zo'n klein kamertje kun je het beste de hoogte in werken dus kies bijvoorbeeld voor kasten die je aan de muur kan hangen of die op pootjes staan. En kies voor gesloten kasten.

Als je accessoires neer wilt zetten maak er dan geen all over the place prullen kamer van maar groepeer dingen die bijvoorbeeld uit hetzelfde kleurenpallet komen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99002220
quote:
17s.gif Op zondag 3 juli 2011 21:55 schreef innepin het volgende:
Ja maar ik ben hopeloos slecht in accessoires en andere manieren van "aankleden" :') Ik raak al half in paniek van het idee dat het "leuke" van de kamer dan dus niet van de muur komt, maar van de spullen. Die ik nog moet zoeken en kopen dus.
Het idee dat ik eerst had was eigenlijk wel daarop gebaseerd; rustige muren, wel een behangetje maar niet te druk, en dan aankleden met spullen. Maar ja als meneer het vervolgens echt niet leuk vindt... vind ik het ook niet leuk om het toch door te voeren. 't is ook zijn kind he.
Jij wilde toch ook dat Harlequin behang? Vond hij de kleur groen daarvan wél mooi? Anders daar n muur in doen?

Edit: oh wacht, t ging om de dreumeskamer, daar wilde je dat behang misschien helemaal niet.. Ik heb twee oogjes om te le-zen }:|
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:08:52 #161
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_99055479
Thijs heeft een nieuw bed! En blij dat hij er mee is. :Y
Hij heeft er even op moeten wachten, het bed was blank grenen, maar na een paar dagen gronden en lakken is hij strak wit...

  donderdag 7 juli 2011 @ 08:57:51 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99141717
Thijs wat heb jij een stoer bed joh!!!

wij zijn voorzichtig begonnen met de kinderkamer te veranderen, Roy verhuist dan naar de grote slaapkamer aan de voorkant, daar is het ook stukken aangenamer qua temperatuur ;)

hij is nog te klein voor een peuterbed, maar toch kwam ik deze tegen via een marktplaats en vind het wel een leuk bed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_99142539
Wat een gaaf bed heeft Thijs Ueberduitser!

_Bar_, zeker een lief bedje. Ik heb ook even gedacht om een peuterbedje te kopen voor Hannah, maar ze verzuipt er nog in en het lukt haar nauwelijks om er zelf in te klimmen. Nu dus maar weer een ledikantje waar tzt de zijkant uitkan. Die zijn lager zodat ze er dan ook zelf in en uit kan.

De beloofde foto's van Hannah's nieuwe kamer:





Ik moet alleen nog even stopcontactbeveiliging halen voor het stopcontact bij het bedje. Als ik het bedje niet wegschuif gaat mevrouwtje daar lekker met haar garnalenvingertjes in poeren :X :X
pi_99142743
Erg leuk Octo! Wat een goed idee ook om dat bureau nu nog te gebruiken als commode!
:)
pi_99143018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef mignonne het volgende:
Erg leuk Octo! Wat een goed idee ook om dat bureau nu nog te gebruiken als commode!
Nou dat inderdaad... Superleuk zo! Wij hebben naast de commode een (oud) bureau staan, als opslag voor luiers in mandjes en zo en daar stond het badje ook de eerste maanden, maar ipv commode is eigenlijk nog makkelijker, zeker met die laatjes erin! ^O^
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:54:48 #166
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_99153959
Wat een hoop leuke kamertjes!
Wij zijn druk bezig met de laatste hand aan onze babykamer, we moeten nog gordijntjes en die mogen wat drukker zijn en er best een beetje uitspringen. we krijgen een meid en we hebben wat fuchsia accenten op de kamer maar vooral erg rustig...

weten jullie goedkope adresjes voor leuke gordijntjes?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:17:07 #167
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_99157756
Wooow octo! Dat uilenschilderij, ik vind hem echt fantastisch! Kan je mij vertellen waar ie van is?
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_99157999
Ikea. Zoals bijna alles in het kamertje :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:24:53 #169
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_99385229
Hoi allemaal,

wel wat anders dan een kamer, maar zou niet weten waar te plaatsen. Heb een bugaboo frog (zwart, binnenkant is crème) zie foto:



Ik wil het wieggedeelte (misschien ook kap) graag helemaal zwart hebben. Kan ik dit verven met verfspul denken jullie? en waar koop ik dat en welke is goed.

Resultaat la ik zien natoerlijk.


thnx!
pi_99386271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef Sandous het volgende:
Hoi allemaal,

wel wat anders dan een kamer, maar zou niet weten waar te plaatsen. Heb een bugaboo frog (zwart, binnenkant is crème) zie foto:

[ afbeelding ]

Ik wil het wieggedeelte (misschien ook kap) graag helemaal zwart hebben. Kan ik dit verven met verfspul denken jullie? en waar koop ik dat en welke is goed.

Resultaat la ik zien natoerlijk.


thnx!
Ik zou er niet aan beginnen. Want je krijgt dat nooit fatsoenlijk geverfd. Je kan beter informeren bij een babyzaak (ik weet dat Prenatal vaker bekleding besteld) of ze een nieuwe kap en nieuwe bekleding kunnen bestellen. Dit kan alleen als dit geen oud model is want dan is er vaak niets meer op voorraad bij de leverancier.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99387940
Bugaboo heeft geen Frog bekleding meer op voorraad. ik zou het dus absoluut niet gaan verven, als het mis gaat kan je niks meer vervangen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99388122
Zou het dan ook niet veel te heet voor de baby worden? Zwart houdt toch veel meer warmte vaste dan die lichte kleur.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:56:22 #173
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99533615
Even een praktische vraag hier: Wij hebben in de babykamer een stukje muur, waar vlak boven de grond verwarmingsbuizen lopen en die vervolgens bij het raam omhoog gaan. We kunnen daar dus geen kast of commode tegen aanzetten, want dan staat dat zo'n 5 a 10 cm van de muur en dat vind ik geen mooi gezicht. Ik bedacht dus dat de ledikant daar wel kon staan. Lief geeft echter aan dat dat toch niet kan ivm veel te warm en stel dat beeb (wanneer wat ouder) die buizen kan pakken. Wat vinden jullie? Of hebben jullie een andere praktische oplossing?

Alles langs de andere muur zetten gaat denk ik niet lukken, maar zou misschien nog kunnen. Als alle meubels in elkaar staan, dan maak ik wel ff foto's.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:26:17 #174
62233 Jelief
ikke lief!
pi_99535078
Ik zou de buizen bekleden met isolatie (er zijn een soort foamachtige buizen die je om de verwarmingsbuis kan plaatsen) of een soort grote plint(weet even geen betere benaming) er overheen maken. google maar eens op 'isolatie verwarminsgbuis'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 15:01:31 #175
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99541459
AH ja, die dingen! Thanks!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99548800
Bij ons word de verwarming niet gebruikt op de kamer van de jongens dus ff bedenken of dat wel of niet nodig is?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:47:22 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99553187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef het-is-mij het volgende:
Bij ons word de verwarming niet gebruikt op de kamer van de jongens dus ff bedenken of dat wel of niet nodig is?
Nu ja, die buizen lopen van zolder door die kamer naar de woonkamer beneden, dus weghalen is geen optie. Of bedoelde je dat niet? Wanneer we dus beneden (en eigenlijk hebben we altijd alleen beneden de verwarming aan), de verwarming aan hebben, dan worden die buizen warm.

Bedje staat nu dus langs die buizen. Staat wel het beste eigenlijk. Foto's volgen later nog, want zo onopgemaakt en zonder andere accessoires is er nog weinig aan!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 17 juli 2011 @ 12:42:31 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99574639
Hier nemen de plannen voor Roy zijn kamer meer vorm aan, Als eyecatcher willen we op de lange muur een boom maken, hoogstwaarschijnlijk uit mdf gezaagd.

De rest willen we de muren verven en kijken om eventueel een leuke band, gordijnen, een rustig speelhoekje creeeren en opzoek naar een fijne kledingkast.

Wel moeten we eerst nog een bureau eruit slopen deze neemt nu zoveel ruimte in dat het zonde is, zeker omdat Roy dat bureau voorlopig toch nog niet zal gaan gebruiken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:11:04 #179
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_99579323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef het-is-mij het volgende:
Bij ons word de verwarming niet gebruikt op de kamer van de jongens dus ff bedenken of dat wel of niet nodig is?
Hoe doe je dat in de winterperiode? Veel luchten en van de lichaamswarmte gebruik maken?
pi_99593794
Heeft iemand een tip voor een compacte stoel/fauteuil voor in een babykamer?
We hadden eerst de POÄNG van de Ikea, maar die past qua grootte niet in de nieuwe babykamer.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99595083
Klinkt leuk Bar! ik ben benieuwd naar de uitvoering!

Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik het verder wil doen met Meikes kamer, ik wil wel wat dingetjes ophangen, maar kleine dingen vallen zo in het niet op zo'n lange muur....
Ze heeft bijv nog een geboorteschilderij van 30x30 cm die ik eigenlijk wel op haar kamer wil ophangen maar hoe?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99595518
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Klinkt leuk Bar! ik ben benieuwd naar de uitvoering!

Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik het verder wil doen met Meikes kamer, ik wil wel wat dingetjes ophangen, maar kleine dingen vallen zo in het niet op zo'n lange muur....
Ze heeft bijv nog een geboorteschilderij van 30x30 cm die ik eigenlijk wel op haar kamer wil ophangen maar hoe?
Je zou een baan of een blok op de muur kunnen schilderen waarin je bijvoorbeeld een aantal lijstjes of dingen bij elkaar hangt in een groepje.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99595582
Octo, wat een ruime kamer! Slim om het bureau als commode te gebruiken inderdaad!

Karin, kun je nog een keer een foto van Meikes kamer laten zien? Wat vind je van het ikeaplaatje dat ik in mijn topic liet zien waarbij meerdere wissellijsten op een lange schilderijhouder staan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99595678
Nou schilderen wordt hem niet, want we hebben echt net de boel behangen

Even voor het idee, de muur waar de kast aan staat is die lange muur, hij staat niet in zijn geheel op de foto...


Het behang wat je rechts op de foto ziet, die ruitjes met bloemetjes ernaast loopt verder door op de rest van de muur

Ik heb inmiddels wel nog 2 van die kubuskastjes van Ikea gekocht, maar ook daarmee weet ik niet zo goed waar ik ze moet ophangen....

[ Bericht 12% gewijzigd door XXXKarinXXX op 17-07-2011 22:36:07 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99595826
Nog even de andere kant van de kamer.
Het is ook jammer dat ik de goede sfeer van de kamer niet op de foto krijg, iedereen die het in het echt ziet vindt het veel mooier als op de foto's. Op de foto's lijkt het heel druk. De ruimte is alleen heel groot, en dan valt de drukte heel erg mee



wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99596130
Hm, je wilt die kubuskastjes er ook nog kwijt? Dan zou ik denk ik voor die mand een ander plekje zoeken (naast de deur) en ze zwevend op kindhoogte aan die lange muur ophangen (op gelijke hoogte). Je zou op beide kastjes een wissellijst kunnen zetten met een prent erin.

Je kunt ook op een paar andere manieren een schilderijhouder gebruiken:

(1) de mand laten staan, de kubuskastjes niet ophangen (of één naast de deur, of twee naast de deur boven elkaar) en in de gehele lengte van de lange muur achter elkaar schilderijhouders monteren. Daar kun je meerdere wissellijsten op zetten. Je kunt dat op kindhoogte doen zodat ze er zelf niet bij kan of juist iets hoger zodat ze er niet zelf bij kan.

(2) een schilderijhouder monteren aan de lange of korte muur bij het bed!

Ik bedoel dus alleen de richel en de lijstjes, niet het verven:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:42:57 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99596289
Karin en als je dat schilderij op een grotere achtergrond maakt en die in 1 van de kamerkleuren maakt? Dus bv behangt of schildert. Dan is het wat groter en past het mooi bij de kamer?
pi_99596367
Ik zou trouwens bij het ophangen van de kubuskastjes aan de lange muur overwegen om de grote kast een kwartslag te draaien.

Jemig, wat is het toch een grote kamer. :o Is het niet een idee om naast de deur een spiegel voor haar op te hangen met wat kledinghaakjes of zo? (Zoals ik ook in mijn topic liet zien.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99596461
Ja een spiegel heb ik haar ook nog ooit eens beloofd zelfs, mijn tuthola wil dat zoooo graag...
De kubuskastjes hoeven niet per se, ze kunnen ook wel bij Lars, maar er hangt nu gewoon nog niks aan de muur, ik vind het nog een beetje kaal ondanks het drukke behang
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99596581
Zulke kastjes zijn denk ik ook gewoon leuk voor persoonlijke spulletjes van haarzelf. Dat is denk ik toch wel heel leuk voor de lange muur. Je kunt ook overwegen zo'n kubuskastje boven haar voeteneinde op te hangen.

Joehoe, wickie, kun je niet nog een keer een foto van de kamer van Mette laten zien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99596691
Ik denk dat je door alle printjes en kleurtjes op het behang niet teveel aan de muur moet ophangen. Het komt al hysterisch over en ik denk dat lijstjes met foto's of schilderijtjes volledig wegvallen. Of je moet ze ophangen op de groene en witte baan behang.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99596711
En zo'n richel, hoe moet ik dat zien, als een soort vensterbank? maar dan op de muur?
ik heb het idee dat ik geen kleine dingen moet ophangen op zo'n lange muur....of inderdaad veel dingen bij elkaar.
Wat Stiemie zegt is ook nog een optie misschien, ik heb nog wel wat behang over....
Het schilderijtje is vnml groen met een witte bloem erop
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99596845
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En zo'n richel, hoe moet ik dat zien, als een soort vensterbank? maar dan op de muur?
ik heb het idee dat ik geen kleine dingen moet ophangen op zo'n lange muur....of inderdaad veel dingen bij elkaar.
Wat Stiemie zegt is ook nog een optie misschien, ik heb nog wel wat behang over....
Het schilderijtje is vnml groen met een witte bloem erop
Nee dat is gewoon een smal plankje met een randje ervoor waarop je o.a. fotolijstjes kunt zetten. O.a. verkrijgbaar bij Ikea in het groot en klein en in verschillende kleuren (hout, zwart en wit).

Edit: En je moet idd niet her en der wat ophangen maar er samen 1 geheel van maken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99596869
Het ziet er zo uit:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597029
Ik vind trouwens dat de kamer juist schreeuwt om schilderijtjes en persoonlijke dingen. Het is nu nog heel erg een niet-ingerichte kamer met een sterk banenpatroon. De enige manier om dat te doorbreken is door erin te gaan leven. :Y)

Omdat het stuk muur bij haar bed het rustigst is, is dat misschien wel een heel mooi plekje! Dat nisje is trouwens geweldig. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597137
Dat ziet er zo wel leuk uit inderdaad.
Ik zat al een foto van het schilderijtje te zoeken, maar heb ik niet op de laptop.
Wel op de site van degene die ze gemaakt heeft
http://www.kunstvankaren.nl/?go=menu&id=69
Want haar geboorteschilderijtje zou ik toch wel heel graag ophangen
En ik neig voor de kubuskastjes naar de muur bij het voeteneind
dit is zo'n kastje btw
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99597244
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Zulke kastjes zijn denk ik ook gewoon leuk voor persoonlijke spulletjes van haarzelf. Dat is denk ik toch wel heel leuk voor de lange muur. Je kunt ook overwegen zo'n kubuskastje boven haar voeteneinde op te hangen.

Joehoe, wickie, kun je niet nog een keer een foto van de kamer van Mette laten zien?
Bedoel je van de kastjes op dreumeshoogte? Ik ga even zoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99597283
Ja, lijkt me leuk, Karin! En dan misschien juist tegen de lange muur een spiegel met een lamp erboven, haakjes ernaast, een kleedje eronder, een krukje erbij. Kan ze lekker tutten.

Zoiets dus:



Het is sowieso erg leuk om op de Ikea-site de plaatjes van kinderkamers te bekijken. Er zitten zulke leuke ideeën tussen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597471
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind trouwens dat de kamer juist schreeuwt om schilderijtjes en persoonlijke dingen. Het is nu nog heel erg een niet-ingerichte kamer met een sterk banenpatroon. De enige manier om dat te doorbreken is door erin te gaan leven. :Y)
Persoonlijk zou ik op zo'n drukke behangen muur niet nog een schilderijtje gaan hangen maar ik ben het wel met je eens dat de kamer er niet echt ingericht uitziet. Ik zie alleen een bedje, een kast en een mand. Maar ik mis bijvoorbeeld een roze of groen vloerkleed en een speeltafeltje met stoeltje. Wat trouwens ook erg leuk kan zijn op deze kamer is een mdf boom (bijvoorbeeld boom Joost) waarin je bijvoorbeeld stoffen hartjes hangt of een lampionnenslinger.


Dit make up tafeltje is ook erg leuk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99597508
Oooh een tutplekje is inderdaad een heel goed idee van Claudia, Karin.

Ik merk nu al aan Mette hoe geweldig ze het vindt om met haar kastjes te spelen. Ze zijn echt volledig bedoeld voor haar, ze doet er zelf haar speelgoed en knuffels in enzo.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99597516
Ik vind dat heel leuk, maar dat is ook echt zo'n apart hoekje ervoor, ik heb nog niet echt een idee hoe ik dat ga creeeren, want zo'n lijst met spiegel ophangen op zo'n lange muur is het ook niet echt, kun je niet even langskomen? ;)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99597539
De kamer zou zich inderdaad ook heel goed lenen voor een tafeltje met stoeltjes erbij. En een kleed lijkt me ook zo lekker voor Meike!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597637
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind dat heel leuk, maar dat is ook echt zo'n apart hoekje ervoor, ik heb nog niet echt een idee hoe ik dat ga creeeren, want zo'n lijst met spiegel ophangen op zo'n lange muur is het ook niet echt, kun je niet even langskomen? ;)
Kan het bed niet met het hoofdeinde tegen de lange muur zodat je in het nisje zo'n plek kan creëren?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99597649
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind dat heel leuk, maar dat is ook echt zo'n apart hoekje ervoor, ik heb nog niet echt een idee hoe ik dat ga creeeren, want zo'n lijst met spiegel ophangen op zo'n lange muur is het ook niet echt, kun je niet even langskomen? ;)
Maar zo'n hoekje kun je zelf maken! Waarom staat de kast bijvoorbeeld helemaal in de hoek terwijl er zoveel ruimte is? Misschien heb je al iets meer een hoekje als je de kast in het midden zet? Het is natuurlijk lastig in te schatten vanaf een foto, maar het lijkt me prima kunnen.

Ze zijn bij de Ikea wel heel knap in het maken van hoekjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597679
Een tafeltje met 2 stoeltjes staan er nu toevallig.
Eigenlijk niet de bedoeling, want ze krijgt ook nog een speelplekje op zolder ooit, maar voor nu is het op haar kamer beland, en staat het best gezellig.
Lack tafeltje van Ikea met die Kritterstoeltjes erbij in het wit, met een plantje in een groen potje erop en 3 roze kunstbloemen. Ik zal morgen wel even een foto maken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99597699
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef wickie het volgende:
Oooh een tutplekje is inderdaad een heel goed idee van Claudia, Karin.

Ik merk nu al aan Mette hoe geweldig ze het vindt om met haar kastjes te spelen. Ze zijn echt volledig bedoeld voor haar, ze doet er zelf haar speelgoed en knuffels in enzo.

[ afbeelding ]
Ja, leuk is dat, dat je ze op dreumeshoogte hebt gemonteerd! En dat ze net niet even hoog hangen vind ik ook heel leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597756
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar zo'n hoekje kun je zelf maken! Waarom staat de kast bijvoorbeeld helemaal in de hoek terwijl er zoveel ruimte is? Misschien heb je al iets meer een hoekje als je de kast in het midden zet? Het is natuurlijk lastig in te schatten vanaf een foto, maar het lijkt me prima kunnen.

Ze zijn bij de Ikea wel heel knap in het maken van hoekjes.
Dat is ook nog wel een idee inderdaad!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99597817
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef wickie het volgende:
Oooh een tutplekje is inderdaad een heel goed idee van Claudia, Karin.

Ik merk nu al aan Mette hoe geweldig ze het vindt om met haar kastjes te spelen. Ze zijn echt volledig bedoeld voor haar, ze doet er zelf haar speelgoed en knuffels in enzo.

[ afbeelding ]
Die kastjes zijn leuk inderdaad! en ook niet zo klein dat ze in het niet vallen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99597867
Het is een luxeprobleem, hè, zoveel ruimte? Ik merk het ook bij de toekomstige kamer van Ivan. Die vind ik best groot en ik vind het lastig te bedenken hoe die ruimte opgevuld moet worden. Bij de Ikea-kinderkamers zie je dat je niet te veel in termen van meubels hoeft te denken maar dat een hoekje al heel gauw gemaakt is met simpele dingen zoals een kapstokje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99597957
Wij zaten/zitten ook met zo'n lange moeilijke muur (ook nog eens met een schuine hoek aan 1 kant vanwege de schouw). Zulke muren zijn vervelend.

Ik zou inderdaad de kast niet zo in de muur zetten maar juist er wat vanaf.
En probeer dan iets met een lanwerpiger tuthoekje, of misschien nog een kubuskastje erbij zodat je er 3 naast elkaar kan ophangen. Misschien met een zitplekje ertussen, zodat je in 1 kastje boekjes kan zetten?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99598024
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een luxeprobleem, hè, zoveel ruimte? Ik merk het ook bij de toekomstige kamer van Ivan. Die vind ik best groot en ik vind het lastig te bedenken hoe die ruimte opgevuld moet worden. Bij de Ikea-kinderkamers zie je dat je niet te veel in termen van meubels hoeft te denken maar dat een hoekje al heel gauw gemaakt is met simpele dingen zoals een kapstokje.
Maar waarom zou je alle meubels tegen de muur schuiven? Het enige wat veel mensen in het midden van de kamer durven zetten is een eettafel en een salontafel, bij wijze van spreken. Trek die bank maar een stukje van de muur.

Dat is precies wat Ikea doet. Meubels in een ruimte plaatsen i.p.v. tegen de muur schuiven
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99598259
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar waarom zou je alle meubels tegen de muur schuiven? Het enige wat veel mensen in het midden van de kamer durven zetten is een eettafel en een salontafel, bij wijze van spreken. Trek die bank maar een stukje van de muur.

Dat is precies wat Ikea doet. Meubels in een ruimte plaatsen i.p.v. tegen de muur schuiven
Helemaal mee eens! Mignonne heeft bijvoorbeeld in de kamer van haar oudste een bankje tegen het voeteneinde van het peuterbedje gezet. Dat soort kleine dingen zorgen voor een leukere indeling van een kamer. Je ziet dat trouwens ook vaak in Amerikaanse slaapkamers.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99598365
Ik vond het zoveel makkelijker om de kleine babykamer te doen (daar ben ik nog steeds helemaal mee in mijn nopjes). Maar Mette's nieuwe kamer is echt groot, wat een verschrikking is dat zeg om in te richten en aan te kleden, zeker ook met zo'n mini bedje erin...

Nog steeds ben ik er niet happy mee...
Ben er heel toevallig al de hele avond weer mee bezig om leuke oplossingen te bedenken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99598375
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Mignonne heeft bijvoorbeeld in de kamer van haar oudste een bankje tegen het voeteneinde van het peuterbedje gezet. Dat soort kleine dingen zorgen voor een leukere indeling van een kamer. Je ziet dat trouwens ook vaak in Amerikaanse slaapkamers.
Ja je moet gewoon een beetje schuiven met je meubels en accessoires en als je dingen tegen de muur wilt zetten, prima! Maar schuif ze dan niet tegen strak tegen de muur aan maar trek ze er een stukje vanaf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99598481
Cyan, ik zou je zeer erkentelijk zijn als je eens naar de indeling van onze toekomstige woonkamer zou willen kijken. O-) Die kamer vind ik ook lastig in te richten. Ik zou graag een stuk in de lengte erbij willen hebben; in plaats daarvan hebben we een bredere kamer dan we nu hebben en dat levert vooral veel 'loze' ruimte op in het midden, maar net niet genoeg ruimte om een bank neer te zetten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99598631
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef Claudia_x het volgende:
Cyan, ik zou je zeer erkentelijk zijn als je eens naar de indeling van onze toekomstige woonkamer zou willen kijken. O-) Die kamer vind ik ook lastig in te richten. Ik zou graag een stuk in de lengte erbij willen hebben; in plaats daarvan hebben we een bredere kamer dan we nu hebben en dat levert vooral veel 'loze' ruimte op in het midden, maar net niet genoeg ruimte om een bank neer te zetten.
Tuurlijk wil ik dat. Heb je ergens een topic lopen of foto's gepost?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99598717
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Cyan het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik dat. Heb je ergens een topic lopen of foto's gepost?
Onze nieuwbouwwoning in Amsterdam-Noord, deel 3

Op pagina 2 begin ik met neuzelen. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99599315
Dat is toch altijd fijn, meedenkende mensen!
Ik denk dat ik Poppedein ook maar eens inschakel, die heeft ook altijd oog voor dat soort dingen en ze is niet zo ver weg als jullie allemaal ;)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99599374
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onze nieuwbouwwoning in Amsterdam-Noord, deel 3

Op pagina 2 begin ik met neuzelen. :+
Ik ga je topic even doorlezen en ondertussen bedenken waar ik een foto heb gezien van een misschien wel leuke oplossing! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99599965
Karin, waar heb je die kubuskastjes vandaan? Vind het wel een leuk idee, alhoewel we net deze besteld hebben:
http://www.wehkamp.nl/won(...)/C28_8H1_H14_508376/

Maar wat een grote fleurige kamer heeft Meike!!

Wij zijn bezig met kamers op zolder aan het maken. 'De kamer waar Kyllian naartoe zal gaan is al bijna af. De kamer zelf tenminste he, inrichting nog niet ;) Z'n autobed gaan we te koop zetten en we gaan voor een wat praktischer bed met lades (Kyllian vond het gelukkig goed :D).

Dit bed wordt het denk ik:


Nadat Kyllian naar de zolderkamer is gegaan gaan we zijn oude kamer klaarmaken voor Dyon.
pi_99600439
Dat is ook een mooi bed Meimeltje!

Wij hebben die kastjes van de Ikea, tientje p.s
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70177199
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99600818
Thnx! Nooit bij de Ikea gezien. Is het redelijke kwaliteit?
Nu ga ik dus twijfelen :D Dinsdag wordt die letterbak bezorgd, maar kan hm dus nog terugsturen.
pi_99601012
Ik kan nog niet zoveel over de kwaliteit zeggen, heb hem net in elkaar geschroefd.
(dat was piece of koekie)
En er kan tot max 8 kilo in/op
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99601181
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kan nog niet zoveel over de kwaliteit zeggen, heb hem net in elkaar geschroefd.
(dat was piece of koekie)
En er kan tot max 8 kilo in/op
Bedoel eigenlijk meer op hij er een beetje redelijk uit ziet, hij is best goedkoop ;) 8 kilo zal er vast niet in komen te staan he haha.
pi_99601328
Heb voor Lars nog een overtrekje gescoord, speciaal voor mijn voertuigenfanaat

Tis alleen een peuterdekbedovertrek, dus oma maakt het even op ledikantmaat.....

En dit kleedje
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99601755
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Bedoel eigenlijk meer op hij er een beetje redelijk uit ziet, hij is best goedkoop ;) 8 kilo zal er vast niet in komen te staan he haha.
Ik kwam hem daar toevallig tegen in een slaapkamervoorbeeld, en was helemaal verkocht....
Hij ziet er in het echt net zo uit als op het plaatje. Ze hadden er daar 3 onder elkaar, en dan niet recht maar een beetje verspringend
Maar die letterbak is ook leuk trouwens.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99601844
Leuk Karin! Zou ook iets voor Dyon zijn, die is ook autogek :D

Ik denk dat ik woensdag maar even de Ikea in moet gaan ;)
pi_99601979
Als je dat kastje gaat zoeken, die komt van de keukenafdeling....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99602138
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als je dat kastje gaat zoeken, die komt van de keukenafdeling....
Zoiets dacht ik al, dankje! Ik zal de naam wel even opschrijven voor de zekerheid ;)

Lastig hoor, keuzes maken :D
  maandag 18 juli 2011 @ 11:42:32 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_99613230
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef Kaarr het volgende:
Heeft iemand een tip voor een compacte stoel/fauteuil voor in een babykamer?
We hadden eerst de POÄNG van de Ikea, maar die past qua grootte niet in de nieuwe babykamer.
Met dank aan Poppedein voor de tip, hebben wij nu deze van de Leenbakker:

Hij heet Cup, is er in meerdere kleuren en zit heerlijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 18 juli 2011 @ 11:56:28 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_99613675
Karin, is het een idee om de kast op te schuiven en een stukje verderop langs de muur te zetten? Dan kan je links en rechts een lackplank van ikea monteren tegen de muur. Dan kan ze dat gebruiken als tafeltje en je kan er wat leuke dingen op kwijt. Stoeltjes er bij en klaar. En dan kan je daarboven nog van die richeldingen hangen om wat op te zetten.
Een kleed zou ik ook doen en eventueel nog wat met lichtjes. Daar heeft ikea leuke van, maar je kan ook zelf nog wat knutselen.

En ja, ik ben er ook achter, grote kinderkamers zijn veel moeilijker dan kleine. Wij hebben Driekus zijn bed nu maar diagonaal in de ruimte staan en dan los van welke muur dan ook, want anders is het wel heel leeg. En dan te bedenken dat daar een grote kledingkast in staat, een commode, een lockerkastje en een open vakkenkast. Maar ja, zijn kamer is iets van 4.5 bij 4, dat is gewoon heel erg groot.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99613839
Ik kan ook inspiratie gebruiken voor de te grote kamer van mijn kleuter. Een hoekje met een spiegel is inderdaad leuk. Vanavond eens wat schuiven. Stoeltjes zit ze echt niet op. Heb een heel leuk setje staan, maar ze worden gewoon niet gebruikt.

Wat ik zelf heel leuk vind, een telefoonbankje. Heb ik op haar kamer staan. Op MP gekocht, leuk wit geverfd, nieuwe bekleding. Borstelen we de haren en lezen we boekjes. En we leggen er de kleren voor de volgende dag op klaar.
Met een meidenkwartet
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 18:14:45 #233
5428 crew  miss_sly
pi_99628063


Claudia_x kwam in haar topic met dit bed aan, en dat vind ik een mooierd! En dan inderdaad onder het raam, zoals ze over Lena's kamer aangaf. Ik pik schaamteloos je ideeen, Claudia :P

Anyway, op de site staat dat dit bed 6+ zou zijn. Is dit meer 6+ dan bijvoorbeeld het ijzeren peuterbedje van Ikea dat bijv Amber en de oudste van mignonne? Wat denken jullie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99637377
Haha, dat bed liet Meimeltje ook net zien. Komen we ineens allemaal met hetzelfde bed. :+

Ik kan je niet verder helpen met je vraag, helaas.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99637804
Elin kamer is heel groot, maar ik ben maar wat blij met zoveel ruimte.

sowieso breek je met een vloerkleed (t liefst niet te druk) de kamer, dan heb je het bedhoekje met nachtkastje, een hoekje met bureautje/plank/boekjes, een muur waar haar (nog steeds awesome) kast tegenaan staat, en nu staat er voorlopig even een ledikant tegen een andere muur, maar als die weg is, dan zetten we er een klein bankje neer O+
pi_99637886
en ik ben echt heeeeeeeel blij met elins bed!



zo 1, maar dan met de beide einden omhoog, en dan voltyfen met kussens en een mooi dekbedje O+ en je kan m dus uitklappen..
Hij is flink breed! er passen wel 4 elins naast elkaar, dus straks zat plek, kan r broertje er stiekem bijkruipen O+ )
(en van marktplaats trekken voor een euro of 30)
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 21:36:12 #237
5428 crew  miss_sly
pi_99637892
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat een kamer te groot is. Als ik hier iets anders zou willen, is het wel dat Senna's kamer iets groter zou zijn. Desnoods heb je met een grote kamer gewoon lekker veel open ruimte, dat is ook fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 21:37:53 #238
5428 crew  miss_sly
pi_99637978
Ja, nou, dat met die kussens erop enzo is ook leuk met zo'n bedbank. En handig dat er laden onder zitten, voor extra opbergruimte. Als we dat bed dan onder het raam zetten, kunnen we goed een kledingkast en wat ander spul kwijt zonder dat het echt proppen wordt. Maar kan een peuter van 2,5 ook in zo'n bed; wel toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99638246
Claudia :D Waar is jouw topic?? :D

Miss, het is een 1-persoons bed, geen peuterbedje. Denk dat ze daarom 6+ erbij hebben gezet? Kyllian is ook gelijk na z'n ledikant (2,5 jaar) naar een 1-persoonsbed gegaan, kon prima.
Het bovenstaande bed zou voor Kyllian zijn en hij is tegen die tijd dat hij hm krijgt bijna 5.

Voor Dyon wordt het denk ik deze:
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 21:45:26 #240
5428 crew  miss_sly
pi_99638375
Ja, tuurlijk, dat is het verschil. Logisch, had ik ook kunnen bedenken :')

Tja, lastig, Het is wel een goede optie hier, dus ik hou hem nog even in gedachten. De bedoeling is dat we in het najaar haar kamertje gaan doen, dus ik kan er nog even over denken ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99638398
Karin, ik heb dezelfde Ikea kastjes gehaald, er waren er nog precies 4 :D Toch handig dit topic!! De letterbak van de Wehkamp die morgen komt gaat dus als het goed is gewoon terug.
pi_99638501
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:42 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Met dank aan Poppedein voor de tip, hebben wij nu deze van de Leenbakker:
[ afbeelding ]
Hij heet Cup, is er in meerdere kleuren en zit heerlijk.
Bedankt voor de tip! Ga er binnenkort eens even kijken.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_99638553
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef miss_sly het volgende:
Ja, tuurlijk, dat is het verschil. Logisch, had ik ook kunnen bedenken :')

Tja, lastig, Het is wel een goede optie hier, dus ik hou hem nog even in gedachten. De bedoeling is dat we in het najaar haar kamertje gaan doen, dus ik kan er nog even over denken ;)
Ik denk dat het ook verschilt per kind. Als Senna erg beweeglijk is in bed is het misschien handiger om toch wel iets voor de opening te hebben (hoe heet zo'n ding nou :P). Alhoewel ze er vast snel aan wennen, tijdje een matras ernaast leggen :P ;)
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 21:49:47 #244
5428 crew  miss_sly
pi_99638654
Senna is niet beweeglijk. Sterker nog, die hoor je gewoon niet als ze slaapt. Zelfs niet met de babyfoon op heul hard :P Zo nu en dan hoor je dan een zachte schuif, maar dat is het dan wel. Dus een matrasje erlangs zou voldoende moeten zijn :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99639017
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef galtfactory het volgende:

[..]

Hoe doe je dat in de winterperiode? Veel luchten en van de lichaamswarmte gebruik maken?
Beneden gebruiken we wel verwarming;-)
Bij de jongens gaat ie niet aan,frisser zonder.
Lekkere dikke slaapzak en pyama aan,klaar.

Hebben jullie de verwarming wel op de slaapkamers aan?
pi_99639112
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Meimeltje het volgende:
Claudia :D Waar is jouw topic?? :D
Onze nieuwbouwwoning in Amsterdam-Noord, deel 3
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99639218
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef miss_sly het volgende:
Tja, lastig, Het is wel een goede optie hier, dus ik hou hem nog even in gedachten. De bedoeling is dat we in het najaar haar kamertje gaan doen, dus ik kan er nog even over denken ;)
Heb je nu een ledikant waar de zijkant uit kan? Je kunt overwegen om het ledikant nu op die plek te zetten en te wachten tot ze iets ouder is (d.w.z., tot je er vertrouwen in hebt dat het goed gaat; misschien is dat al heel snel).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 22:03:58 #248
5428 crew  miss_sly
pi_99639565
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je nu een ledikant waar de zijkant uit kan? Je kunt overwegen om het ledikant nu op die plek te zetten en te wachten tot ze iets ouder is (d.w.z., tot je er vertrouwen in hebt dat het goed gaat; misschien is dat al heel snel).
De zijkant kan hier niet uit, dus dat is wel erg jammer. We zullen meteen met een groter bed aan de slag moeten. Peuter- of eenpersoonsbed maakt me nog niet eens echt wat uit, alleen is inderdaad het eruit vallen in het begin even lastig. Eens bedenken of we daar iets op kunnen bedenken.

Ik heb nu wel echt een idee hoe het zou kunnen, zomaar ineens O+ Het allebelangrijkste, voor we ook maar erover denken om een ander, open bed neer te zetten, is het monteren van een doorvalbeveiliging. Die zit er nu niet op, maar nu is ze nooit zonder toezicht in de kamer. Ze slaapt in een ledikant waar ze niet uit kan en ze speelt eigenlijk nog niet in haar kamer, maar het is wel iets wat heel nodig moet gebeuren!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99640462
Ik denk wel dat Senna best goed in een open-zijkant-bedje zou kunnen slapen. Maar dat is gewoon de algemene indruk die ik van haar heb.

Ik denk dat ik iets heb je gevonden voor het kale muren probleem op Mette's kamer. Het mag best een statement zijn en als zou ik zelf niet gelijk voor dieren kiezen, ik denk dat Mette er intens blij van zal worden.

Momenteel vindt ze giraffen erg interessant, dus dacht ik aan deze muurstickers



Die grootste giraf is gewoon 1.90 hoog :o
Zou heel goed gaan op haar supersize kamer.
Het kleed gaat de deur uit en ik wil er gewoon een rustig kleed voor terug zoiets dacht ik:

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 22:19:58 #250
5428 crew  miss_sly
pi_99640614
Leuk wickie! En echt hoog ja, wow :D

Ik vind de muurstickers van Hema van Jip en Janneke en Flappie en Siepe zo leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99640866
J&J stickers? Waar???? :o
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 22:25:06 #252
5428 crew  miss_sly
pi_99640925
Hema, hele leuke :Y En niet duur!

Hier: http://www.hema.nl/winkel/kinderen/Kinderkamer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99641975
Ik heb gisteren ook een muursticker besteld. Zo goedkoop als bij de Hema zijn ze niet, maar ze hebben deze maand wel kortingen op alles (afhankelijk van wanneer je het laat bezorgen). Ik ben dus voor september gegaan (kamer is toch niet eerder klaar), zodat er 30% vanaf ging :P
http://www.101woonstickers.nl/
pi_99642281
wickie, ik heb hier nog een behang-giraffe voor Ivan liggen! Gaan we in zijn nieuwe kamer op de muur doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99642290
Die van Takkie is leuk!

Miss, 1.90 is zeker hoog, maar bij ons is het plafond 2.65 hoog boven. Dus het kan makkelijk. Ik denk dat de muur dat juist wel mag hebben. Jammergenoeg komen er wel een hap bezorgkosten bij...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99642339
Claudia, heb jij een behangdier? Die zijn ook erg leuk :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99642383
Ik wou hem hier al op de muur doen, maar toen de oplevering van ons huis ineens zo snel kwam leek dat wat onzinnig. Ik weet zeker dat ik Ivan er een héél groot plezier mee doe!

Oh, en ik ben het helemaal eens met je kleedkeuze. Het kleed dat er nu ligt vind ik wel een leuk kleed, maar ik vind rustig ook beter bij jullie en de sfeer van de kamer passen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:59:56 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_99643003
Wickie, die zijn gaaaaf!

En die stickers van de hema had ik ook gezien, ik heb gewoon overwogen ze mee te nemen, maar zou hier niet weten waar ik ze moet plakken. MIsschien als we ooit gaan verbouwen en dan in de speelkamer.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99643214
Hoe groot zijn die stickers van de hema?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99643322
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik ben het helemaal eens met je kleedkeuze. Het kleed dat er nu ligt vind ik wel een leuk kleed, maar ik vind rustig ook beter bij jullie en de sfeer van de kamer passen.
Ik heb het heel moeilijk met het kleed wat er nu ligt. Daardoor krijg ik haar kamer maar niet leuk aangekleed :') Dus dat ding moet echt de deur uit. Gelukkig kostte het maar 19 euro.
Wel een beetje zielig voor Mette, ze is zo blij met de bloemetjes op het kleed, daardoor kan ze nu ook bloem zeggen... Maar ja, mama vind het niks, dus kind heeft in dit geval pech. Ze krijgt al dieren op de muur en ik tolereer ook 3 hondknuffels en Bumba :+ ;)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99643378
Welk kleed is het Wickie??
pi_99643736
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99644562
Ik bedoelde eigenlijk het bloemetjes kleed ;)

Lijkt me idd veel makkelijker in te richten met een neutraal kleed.
pi_99644669
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99644720
Ar-me Met-te.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99644860
quote:
9s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Ar-me Met-te.
Maar ze krijgt er dan wel inmens grote giraffen voor terug :@
Ik koop anders wel een bosje nepbloemen voor haar :P
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99645016
Is dat andere kleed even groot? Kun je het er niet bovenop leggen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99645135
Dat kleed O+ Die wil ik wel :P
pi_99645201
Haha, dat effen kleed is ietjes groter, maar ik denk dat ik dan gek ga worden van mijn gefrusteerde diva die het te zware kleed niet aan de kant getrokken krijgt die dan een stervende zwaan na gaat doen, natuurlijk als ik straks haar net geboren zusje aan het voeden ben...

Dat kleed gaat gewoon de deur uit en ze krijgt nepbloemen O-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99645231
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:42 schreef BarbieQ het volgende:
Dat kleed O+ Die wil ik wel :P
Hij is te koop 8-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99655781
Ik heb de naam van de ikea kastjes ook opgeschreven, leuk! En de letterbak vond ik trouwens ook leuk!

Ik heb in la France deze gescoord: van ijzer en ik vond ze zo leuk ter aankleding van ons kamertje van ons jongetje O+ Ze lijken op de foto groter dan dat ze zijn, ze zijn ong. 10- 15cm lang denk ik.



pi_99660642
2 Oog jullie hebben straks dezelfde babykamer als wij hebben. We hebben hem toen met de oudste gekocht. We hebben alleen een andere commode. Is mooi!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_99660799
Jipster wat een gave buit!

En die muurstickers van Jip en Janneke, Jaël heeft die van Janneke voor haar verjaardag gekregen echt te leuk!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 13:45:49 #274
5428 crew  miss_sly
pi_99660998
Leuk Jipster O+

die muurstickers, ik denk dat ik er met Senna gewoon eentje koop en opplak. Ze zijn niet zo heel duur, heeft ze toch een kleine verandering in haar kamertje en ze is momenteel wel gek op Jip en Janneke.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99661745
tof Jipster!!!
haha Miss met je flappie!! Takkie for president!

nog even Meikes kamer op de foto gezet, de muur waar ik iets mee wil:

Ik denk in ieder geval aan de kast verschuiven en dan aan 1 kant van de kast een hoekje creeeren met een spiegel
En dan de kubuskastjes nog ergens.......
O...en dat kaptafeltje ga ik er nog een keertje heel tactisch uitpraten hoop ik....

Tof Meimeltje, dat ze er nog pcies genoeg hadden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99662066
Waarom zet je de kast niet in de nis en zet je het bedje met het hoofdeinde tegen de muur? Dan leg je aan de zijkant van het bedje dat naar de deur toewijst een groot vloerkleed neer in het roze of groen bijvoorbeeld. Want je hebt alles tegen de wand geschoven waardoor het midden van de kamer erg leeg oogt en daardoor blijft het een grote lege kamer.

Om het bedje een beetje een hoekjesgevoel te geven zou je er een klamboe boven kunnen hangen en die achter en aan de zijkanten van het hoofdeinde draperen.

De kubuskastjes zou ik dan op de groene en witte baan behang hangen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 14:14:05 #277
5428 crew  miss_sly
pi_99662172
ow ja Takkie hahaha. Schaap leest Jip en Janneke altijd voor, ik niet :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99662327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Cyan het volgende:
Waarom zet je de kast niet in de nis en zet je het bedje met het hoofdeinde tegen de muur? Dan leg je aan de zijkant van het bedje dat naar de deur toewijst een groot vloerkleed neer in het roze of groen bijvoorbeeld. Want je hebt alles tegen de wand geschoven waardoor het midden van de kamer erg leeg oogt en daardoor blijft het een grote lege kamer.

Om het bedje een beetje een hoekjesgevoel te geven zou je er een klamboe boven kunnen hangen en die achter en aan de zijkanten van het hoofdeinde draperen.

De kubuskastjes zou ik dan op de groene en witte baan behang hangen.
Tis wel echt een 1persoons bed he, niet een klein bedje.
Maar het klinkt wel heel leuk zo....
Wat je zegt dat het midden zo leeg is, dat klopt inderdaad, zou wel leuk zijn om dat op te heffen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99662455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Tis wel echt een 1persoons bed he, niet een klein bedje.
Maar het klinkt wel heel leuk zo....
Wat je zegt dat het midden zo leeg is, dat klopt inderdaad, zou wel leuk zijn om dat op te heffen
Ik kan op de foto niet zo goed inschatten hoe groot de ruimte is tussen de lange muur en de nis maar zo op het oog zou het moeten passen.

Ik denk dat als je de mogelijkheid hebt om de kast en het bed even te verschuiven, je ziet dat als je 1 meubelstuk (en dat kan in dit geval alleen met het bed) de kamer in laat komen (dus in de ruimte laat staan) het allemaal wat knusser oogt en niet meer zo leeg.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99662518
Ik geloof dat de breedte 4 meter is, en de lengte 5
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 14:23:59 #281
5428 crew  miss_sly
pi_99662571
Je hebt er wel echt kijk op, Cyan! Doe je zoiets ook voor je werk, of is dit puur een hobby waar je erg veel gevoel voor hebt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99662583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik geloof dat de breedte 4 meter is, en de lengte 5
Dan moet dat passen. :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99662613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt er wel echt kijk op, Cyan! Doe je zoiets ook voor je werk, of is dit puur een hobby waar je erg veel gevoel voor hebt?
Thnx! Ik heb 3 jaar lang de winkelstyling gedaan voor Prenatal waaronder ook de babykamers maar het is ook een hobby. :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 14:27:42 #284
5428 crew  miss_sly
pi_99662714
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:25 schreef Cyan het volgende:

[..]

Thnx! Ik heb 3 jaar lang de winkelstyling gedaan voor Prenatal waaronder ook de babykamers maar het is ook een hobby. :)
Aah, kijk, dat verklaart een hoop!

Als je dat zou willen doen, wil ik je graag onze as. peuterkamer ook eens voorleggen. Is best een uitdaging, vind ik, met de afmetingen en de plaats van het raam enzo :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99662748
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Aah, kijk, dat verklaart een hoop!

Als je dat zou willen doen, wil ik je graag onze as. peuterkamer ook eens voorleggen. Is best een uitdaging, vind ik, met de afmetingen en de plaats van het raam enzo :)
Ja hartstikke leuk! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99662771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef MamaPurk het volgende:
Jipster wat een gave buit!

En die muurstickers van Jip en Janneke, Jaël heeft die van Janneke voor haar verjaardag gekregen echt te leuk!!
Hoe groot/hoog is deze? Kan je er een muur een beetje mee vullen of dat niet?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99662789
Nog even hoor Cyan, zou je het bed dan in het midden van de lange muur zetten (met het hoofeind tegen de muur?)
En wat doe je dan met de ruimte aan de andere kant van het bed?
De mand? En dan het tafeltje ook in het nisje?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 14:37:14 #288
5428 crew  miss_sly
pi_99663040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:28 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ja hartstikke leuk! :)
Leuk!

Ik zal eens een plattegrondje maken. Het is nog vrij open wat we willen, eigenlijk. De bedbank zoals hierboven is nu opgekomen en dat lijkt me wel een goede optie, maar in principe gaan we uit van een volledig leeg kamertje waarin alles (muren, meubels, kleuren, behalve de vloer) opnieuw gedaan of aangeschaft mogen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99663411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nog even hoor Cyan, zou je het bed dan in het midden van de lange muur zetten (met het hoofeind tegen de muur?)
En wat doe je dan met de ruimte aan de andere kant van het bed?
De mand? En dan het tafeltje ook in het nisje?
Ik zou het bed rechts van de witte baan behang neerzetten mits je dan nog genoeg ruimte hebt om er omheen te lopen, natuurlijk. En als je er een klamboe om heen hangt breekt dat de lange muur en creëer je een hoekje.

Dan zou ik aan de kant van de witte en groene baan behang een vloerkleed neerleggen dat je een stukje onder het bed legt en dan tegen de witte en groene baan een kastje hangen op kinderhoogte. Daaronder zou je bijvoorbeeld nog 2 manden kunnen zetten met speelgoed erin. Zo kan ze op het kleed spelen.

Ik zou het tafeltje met de stoeltjes in de hoek zetten waar nu de kast staat. Niet strak tegen de muur maar een beetje in de ruimte zodat ze er omheen kan lopen.

Ik kan op de foto niet zo goed zien hoeveel ruimte je dan nog hebt vanaf het bed tot aan het raam. Maar daar zou je de mand neer kunnen zetten. Als er niet zoveel ruimte meer is zou ik de mand in de nis zetten naast de kast.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99663572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Leuk!

Ik zal eens een plattegrondje maken. Het is nog vrij open wat we willen, eigenlijk. De bedbank zoals hierboven is nu opgekomen en dat lijkt me wel een goede optie, maar in principe gaan we uit van een volledig leeg kamertje waarin alles (muren, meubels, kleuren, behalve de vloer) opnieuw gedaan of aangeschaft mogen worden.
Leuk! Ben benieuwd! :)
Die bedbank kan je heel leuk aankleden met allemaal kussentjes en daar kun je hele leuke hoekjes mee maken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99665595
Leuk je adviezen te lezen Cyan, de gerestylede kamers gaan we hier natuurlijk wel te zien krijgen he dames?

Wij zijn nu nog op vakantie, maar als we thuis zijn beginnen we aan het babykamer, ik heb er zin in! :D
pi_99665614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:23 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt er wel echt kijk op, Cyan! Doe je zoiets ook voor je werk, of is dit puur een hobby waar je erg veel gevoel voor hebt?
Nou, inderdaad! Cyan heeft bij deze mijn eerstvolgende nominatie voor leukste nieuwkomer in de wacht gesleept. :Y)

Ik zou zelf toch het bed in het nisje laten staan, maar dat is omdat het me voor Meike zelf zo fijn lijkt. Ik ben best gevoelig voor de plaats van het bed en het heeft bij mij effect op hoe (onrustig) ik slaap. Een nisje lijkt me een heel fijn en geborgen gevoel geven. Al klinkt het ophangen van een klamboe wel weer als aardige compensatie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99665925
Ik denk dat het bed op een andere plek best leuk kan uitpakken Karin! En de kast op een andere plek zou ook een goed idee zijn.
De kamer is inderdaad erg groot en ruim maar wel heel erg leuk! (heb hem in het echt gezien ;))
  Moderator dinsdag 19 juli 2011 @ 15:54:16 #294
5428 crew  miss_sly
pi_99666383
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Cyan het volgende:

[..]

Leuk! Ben benieuwd! :)
Die bedbank kan je heel leuk aankleden met allemaal kussentjes en daar kun je hele leuke hoekjes mee maken.
Precies, dat vind ik ook zo leuk aan zo'n bedbank. En praktisch vanwege opbergruimte en handig als die onder het raam zou kunnen staan, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99671416
Thnx meiden! Leuk om te horen. :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99677139
Thanks Cyan, donderdag is mijn moeder hier om me te helpen met schilderen van een muur beneden, die wil ook vast wel even met mij meubels slepen....
Alleen nog even bedenken waar ik een vloerkleed kan halen in donkerroze of groen...?
En beetje betaalbaar ook zeg maar.

O en voor het idee van de ruimte nog even een plaatje
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99677191
MP, dat is wel een erg leuk vrolijk kleed! Dan zou je de kamer denk ik idd wel vrij neutraal moeten houden.

Wel super zo'n ruime kamer Karin, heerlijk die speelruimte! Zulke kamers hebben we hier helaas niet. We hebben op de zolderkamer waar Kyllian komt een hoekkast neergezet, zoiets staat denk ik erg goed in zo'n grote kamer. In de zolderkamer lijkt hij nu wel erg groot en ik wou ik dat we zoveel speelruimte zoals in Meikes kamer zouden overhouden. Papa vond een grote werk/ computerkamer belangrijker.
pi_99677243
Karin, vloerkleed bij Leenbakker of Kwantum misschien?



  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:45:50 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99677381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:42 schreef Meimeltje het volgende:
Karin, vloerkleed bij Leenbakker of Kwantum misschien?
dat; ik heb ook een groen kleed gehad van een van die 2 :) (weet niet meer zeker welke van de 2 ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99677697
Wat toch handig, 2 weken vakantie...
morgen maar even een tripje naar Leen Bakker!
Stukje behang mee, en dan maar kijken wat het beste lijkt.
Oh ik weet nu al dat Meike een kleed heeeeeerlijk gaat vinden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99680196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Thanks Cyan, donderdag is mijn moeder hier om me te helpen met schilderen van een muur beneden, die wil ook vast wel even met mij meubels slepen....
Alleen nog even bedenken waar ik een vloerkleed kan halen in donkerroze of groen...?
En beetje betaalbaar ook zeg maar.

O en voor het idee van de ruimte nog even een plaatje
[ afbeelding ]
YW :) Ik zou aan de raamkant niets meer naast het bed zetten. Dus de mand zou ik in de nis naast de kast zetten.

Een goedkoop vloerkleed vind je bij Leenbakker, Kwantum of Ikea. Je moet rekening houden met het doel van het kleed. Als je een hoogpolig kleed koopt is dat misschien wel zachter en warmer, maar daar verlies je natuurlijk speelgoed in en het is geen stabiele ondergrond voor bijv. duplo of blokken of iets met wieltjes. Dus ik zou gaan voor een laagpolig vloerkleed.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')