abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 mei 2011 @ 23:17:11 #101
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96866586
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Indd ;)

Ik weet niet hoe alles ging maar die bui had effe zijn eigen wil :{
Leek uit te sterven maar kwam ineens weer tot leven, en dan op andere plekken ook nog eens onweersbuien en dus ook de richting die wolk :{ 5min later hing het boven mijn hoofd -O-
Categorie: voorzichtig zijn met vragen wat je wil, straks komt het uit? ;)
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:19:19 #102
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96866708
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

_O- Oh noes, cheerleaders bij een scheidingsverhaal. :D Owkeej, gelukkig is het nu weer goed tussen jou en je broer! :*
:@ Sorry, maar ik wou dat ie dat 10 jaar eerder gedaan had. 't is echt een hele lieve broer, die omwille van de kids heel lang bij zijn vrouw is gebleven.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:21:14 #103
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96866826
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:@ Sorry, maar ik wou dat ie dat 10 jaar eerder gedaan had. 't is echt een hele lieve broer, die omwille van de kids heel lang bij zijn vrouw is gebleven.
Snap ik, als zij iedereen heeft afgehouden en je broer daar geen weerwoord tegen had is dit misschien wel de beste oplossing. De kinderen zijn nu volwassen, misschien toch een keer het hele verhaal vertellen? Straks denkt 1 van beiden dat het aan hun lag of zo. Zou sneu zijn. ;)
be nice or go away
  zondag 15 mei 2011 @ 23:21:33 #104
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96866841
quote:
Ja maar sneu voor mijn neefje en nichtje.. met mijn broer afgesproken dat we het niet over het verleden zouden hebben, maar omdat die twee nu allebei zelf al volwassen zijn en hun ma nu niet meer bij hun woont beginnen ze zelf ook te zien dat het niet lekker zat. Ze willen nu alle twee geen contact meer met hun moeder, en dat lijkt mij voor hun toch ook niet goed. (En nee, mijn broer heeft ze echt niet opgestookt en probeert nog steeds hun in contact te houden met hun moeder)
wij houden de kids ook niet bij hun oma weg, en vertellen er ook nooit een verkeerd woord over. Contact met hun familie, ook al weet je dat het niet altijd goed is, is toch belangrijk denk ik. Daarbij, hoe ouder ze worden, hoe meer ze zelf gaan zien en begrijpen, ik ga ze niet opstoken, niet mijn stijl!

quote:
Triest gewoon, ja, maar sommige mensen <zucht> en je kan er zo weinig aan doen -O-
is idd heel erg en je staat gewoon machteloos, je doet er totaal niets tegen. Maar ze heeft een geluk: Zij heeft ons nu om haar verhaal kwijt te kunnen, had ze meer als Mark en mij destijds
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:23:55 #105
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96866996
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Snap ik, als zij iedereen heeft afgehouden en je broer daar geen weerwoord tegen had is dit misschien wel de beste oplossing. De kinderen zijn nu volwassen, misschien toch een keer het hele verhaal vertellen? Straks denkt 1 van beiden dat het aan hun lag of zo. Zou sneu zijn. ;)
Mijn nichtje mailt veel met me, en mijn neefje wijdt mij nu in in de muziek van DJ Tiësto en Armin van Buren O+ Ze vissen veel, maar ik vind dat mijn broer moet vertellen wat er aan de hand was. Ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat het echt niet aan hun lag.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96867028
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

wij houden de kids ook niet bij hun oma weg, en vertellen er ook nooit een verkeerd woord over. Contact met hun familie, ook al weet je dat het niet altijd goed is, is toch belangrijk denk ik. Daarbij, hoe ouder ze worden, hoe meer ze zelf gaan zien en begrijpen, ik ga ze niet opstoken, niet mijn stijl!

[..]

is idd heel erg en je staat gewoon machteloos, je doet er totaal niets tegen. Maar ze heeft een geluk: Zij heeft ons nu om haar verhaal kwijt te kunnen, had ze meer als Mark en mij destijds
Ach wij hadden als kind ook onze voorkeur thuis, LBij de ene oma kan alles en bij de andere kon bijna niks. Pas op latere leeftijd een betere band met de andere gekregen. Helaas beide niet meer in ons midden
  zondag 15 mei 2011 @ 23:26:15 #107
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96867136
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Mijn nichtje mailt veel met me, en mijn neefje wijdt mij nu in in de muziek van DJ Tiësto en Armin van Buren O+ Ze vissen veel, maar ik vind dat mijn broer moet vertellen wat er aan de hand was. Ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat het echt niet aan hun lag.
ik denk ook dat het aan je broer is om het hele verhaal te vertellen, maar misschien is hij er zelf nog niet aan toe om dat te doen? Moet je wel kunnen natuurlijk. Ik snap dat vissen wel, zou ik ook doen in zo'n situatie.
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:28:03 #108
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96867253
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

wij houden de kids ook niet bij hun oma weg, en vertellen er ook nooit een verkeerd woord over. Contact met hun familie, ook al weet je dat het niet altijd goed is, is toch belangrijk denk ik. Daarbij, hoe ouder ze worden, hoe meer ze zelf gaan zien en begrijpen, ik ga ze niet opstoken, niet mijn stijl!
Maar kan voor kinderen wel verwarrend zijn omdat je als kind toch wel aanvoelt dat pa/ma de ene opa/oma combi beter mag dan de andere. Maar zoals je zegt, hoe ouder ze worden hoe meer ze zelf gaan zien en begrijpen en een mening kunnen vormen.
quote:
[..]

is idd heel erg en je staat gewoon machteloos, je doet er totaal niets tegen. Maar ze heeft een geluk: Zij heeft ons nu om haar verhaal kwijt te kunnen, had ze meer als Mark en mij destijds
En je weet nu dus ook dat zij inmiddels weet dat wat er in het verleden gebeurt is niet echt aan jullie lag. En volgens mij heb jij best een lieve schoonzus, wat ik zo tussen de regels doorgelezen heb ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:32:41 #109
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96867539
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Maar kan voor kinderen wel verwarrend zijn omdat je als kind toch wel aanvoelt dat pa/ma de ene opa/oma combi beter mag dan de andere. Maar zoals je zegt, hoe ouder ze worden hoe meer ze zelf gaan zien en begrijpen en een mening kunnen vormen.
Ja, is het ook. Maar wij hebben ze geprobeerd uit te leggen dat dit totaal niets met hen te maken heeft, en dat wij niet helemaal goed zijn met oma. Het punt is echter dat oma vervelende dingen over ons tegen alle kids vertelt, dat vind ik echter not-done. Ik doe dat ook niet, hou mijn kinderen hier buiten en ben daar gewoon oma voor. Ga ze niet zitten opstoken, dat doet ze echter wel.

quote:
[..]

En je weet nu dus ook dat zij inmiddels weet dat wat er in het verleden gebeurt is niet echt aan jullie lag. En volgens mij heb jij best een lieve schoonzus, wat ik zo tussen de regels doorgelezen heb ;)
Is ook een schat, echt wel ^O^
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:33:12 #110
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96867566
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:

[..]

Ach wij hadden als kind ook onze voorkeur thuis, LBij de ene oma kan alles en bij de andere kon bijna niks. Pas op latere leeftijd een betere band met de andere gekregen. Helaas beide niet meer in ons midden
Oma's.... mijn ene oma kon heel goed koken, had een hond en kippetjes, verse eitjes, en kippetjes plukken. Die was heel liev O+ . De andere was ook wel liev hoor, maar was wat chiquer en erg van de etiquette. Ik heb toch de beste herinneringen aan oma-kippetjes.
Mijn grootvaders nooit gekend... ene overleed toen ik 3 mnd was en omdat hij tbc had mocht ie mij niet meer zien. Van de ander heb ik een foto waarop ik op zijn schoot zit, die heb ik jaren gekoesterd. En in de koffers met negatieven vond ik er nog een hele hoop meer :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:34:46 #111
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96867663
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Mijn nichtje mailt veel met me, en mijn neefje wijdt mij nu in in de muziek van DJ Tiësto en Armin van Buren O+ Ze vissen veel, maar ik vind dat mijn broer moet vertellen wat er aan de hand was. Ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat het echt niet aan hun lag.
Fijn! Normaal contact met je neefje/nichtje, verschrikkelijk jammer dat je elkaar nu pas kan leren kennen. Denk ook dat je broer er goed aan doet om wel met ze te praten, vooral omdat ze geen contact met hun moeder hebben.... Nu staat er voor mijn gevoel iets tussenin, kan het best mis hebben hoor maar mi is het verhaal niet af. Vooral omdat je schoonzus de dominante was is het belangrijk om de kinderen wel alles uit te leggen. (just my 2 cents, geen kritiek of oordeel. ;) )
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:35:07 #112
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96867685
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

Ja, is het ook. Maar wij hebben ze geprobeerd uit te leggen dat dit totaal niets met hen te maken heeft, en dat wij niet helemaal goed zijn met oma. Het punt is echter dat oma vervelende dingen over ons tegen alle kids vertelt, dat vind ik echter not-done. Ik doe dat ook niet, hou mijn kinderen hier buiten en ben daar gewoon oma voor. Ga ze niet zitten opstoken, dat doet ze echter wel.
En daar mogen jullie haar denk ik we op aanspreken. Ze is toch ook een volwassen vrouw en kinderen mag je niet met dit soort dingen belasten (maar dat is mijn mening dan).
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:37:43 #113
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96867829
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

En daar mogen jullie haar denk ik we op aanspreken. Ze is toch ook een volwassen vrouw en kinderen mag je niet met dit soort dingen belasten (maar dat is mijn mening dan).
Hmm, uit ervaring kan ik zeggen dat dit juist soms tegendraads kan werken, dan vertellen ze de kinderen niks meer en zijn in je gezicht poeslief terwijl achter je rug alleen maar gal en venijn wordt gespuwd... Sommige mensen kun je het beste niets vertellen. :D
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:37:50 #114
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96867838
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Fijn! Normaal contact met je neefje/nichtje, verschrikkelijk jammer dat je elkaar nu pas kan leren kennen. Denk ook dat je broer er goed aan doet om wel met ze te praten, vooral omdat ze geen contact met hun moeder hebben.... Nu staat er voor mijn gevoel iets tussenin, kan het best mis hebben hoor maar mi is het verhaal niet af. Vooral omdat je schoonzus de dominante was is het belangrijk om de kinderen wel alles uit te leggen. (just my 2 cents, geen kritiek of oordeel. ;) )
:D Mijn broer had in de familie de bijnaam 'graaf van niets-tot-nut' omdat hij nooit de ruggegraat gehad heeft om tegen haar in te gaan. Hij durft dit niet tegen de kinderen uit te spreken, wil nog steeds een keer dat wij (Hij, zijn kinderen en ik) de kroeg induiken om te vertellen wat er wel speelde. Ik heb gezegt dat hij met zijn 50 jaren nu wel eens oud en wijs genoeg moest zijn om zelf dit te doen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:38:57 #115
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96867885
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, uit ervaring kan ik zeggen dat dit juist soms tegendraads kan werken, dan vertellen ze de kinderen niks meer en zijn in je gezicht poeslief terwijl achter je rug alleen maar gal en venijn wordt gespuwd... Sommige mensen kun je het beste niets vertellen. :D
Je hebt gelijk....
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96867892
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Oma's.... mijn ene oma kon heel goed koken, had een hond en kippetjes, verse eitjes, en kippetjes plukken. Die was heel liev O+ . De andere was ook wel liev hoor, maar was wat chiquer en erg van de etiquette. Ik heb toch de beste herinneringen aan oma-kippetjes.
Mijn grootvaders nooit gekend... ene overleed toen ik 3 mnd was en omdat hij tbc had mocht ie mij niet meer zien. Van de ander heb ik een foto waarop ik op zijn schoot zit, die heb ik jaren gekoesterd. En in de koffers met negatieven vond ik er nog een hele hoop meer :)
Beetje zelfde verhaal bij mij. Een opa niet gekend, daarom was oma ook stug denk ik opa jong overleden nog 7 jonge kinderen thuis en 4 deur uit. Andere opa gelukkig nog bij ons ver in de 90 Die man is heilig voor me
  zondag 15 mei 2011 @ 23:39:07 #117
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96867897
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

En daar mogen jullie haar denk ik we op aanspreken. Ze is toch ook een volwassen vrouw en kinderen mag je niet met dit soort dingen belasten (maar dat is mijn mening dan).
doen we ook, maar ze heeft geen bord voor haar kop maar een enorme dikke betonnen plaat, helaas. En da's altijd al het probleem geweest, alleen maar schoppen en tikken uitdelen, luisteren ho maar. En om de kids er weg te gaan houden, dat kan ik niet, waarom, geen idee. Misschien omdat ik zelf altijd maar 1 oma heb gekend
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96868072
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

doen we ook, maar ze heeft geen bord voor haar kop maar een enorme dikke betonnen plaat, helaas. En da's altijd al het probleem geweest, alleen maar schoppen en tikken uitdelen, luisteren ho maar. En om de kids er weg te gaan houden, dat kan ik niet, waarom, geen idee. Misschien omdat ik zelf altijd maar 1 oma heb gekend
Familie van Faalex :?
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:42:29 #119
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868076
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:

[..]

Beetje zelfde verhaal bij mij. Een opa niet gekend, daarom was oma ook stug denk ik opa jong overleden nog 7 jonge kinderen thuis en 4 deur uit. Andere opa gelukkig nog bij ons ver in de 90 Die man is heilig voor me
Geweldig dat je nog een opa hebt.... (en dan denk ik meteen) zoveel mogelijk info over vroeger uit hem zien te halen, hoe waren zijn lagere school jaren, hoe heeft hij geleefd.
Mijn oma-kippetjes heeft gelukkig heel veel verteld en ik had graag gewild dat ze nog geleefd had (maar ja, dan zou oma nu 112 geweest zijn)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:43:01 #120
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_96868111
Pfff laat je effe hondje uit, begint het te regenen :{
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
  zondag 15 mei 2011 @ 23:43:37 #121
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868149
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfff laat je effe hondje uit, begint het te regenen :{
_O- waarom zeggen ze dat niet effe vantevoren hè _O-
Altijd de sarcasme modus aan
  zondag 15 mei 2011 @ 23:44:38 #122
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868204
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D Mijn broer had in de familie de bijnaam 'graaf van niets-tot-nut' omdat hij nooit de ruggegraat gehad heeft om tegen haar in te gaan. Hij durft dit niet tegen de kinderen uit te spreken, wil nog steeds een keer dat wij (Hij, zijn kinderen en ik) de kroeg induiken om te vertellen wat er wel speelde. Ik heb gezegt dat hij met zijn 50 jaren nu wel eens oud en wijs genoeg moest zijn om zelf dit te doen.
Hmm, misschien juist goed om daar een meer neutrale partij bij te hebben misschien? En idd op neutraal terrein, dan is er voor hem een buffer en voor de kinderen een klankbord. Aan de andere kant, hij zal dan wel aan zijn kinderen moeten uitleggen dat hij graag met ze wil praten over hoe het vroeger allemaal speelde en wil dat jij er bij bent vanwege het feit dat hij het moeilijk vind om er over te praten. Dan moet hij zelf eerst met de billen bloot en komt het hen niet rauw op hun dak vallen.
be nice or go away
  zondag 15 mei 2011 @ 23:44:41 #123
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868209
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:

[..]

Familie van Faalex :?
nee, ze is erger. Eigen familie heeft ze niet meer (was enig kind) en met haar schoonfamilie is ze ook al jaren in staat van oorlog. Gek hè :D
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:44:43 #124
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868210
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfff laat je effe hondje uit, begint het te regenen :{
Regen *O* hard blazen richting Frankrijk.... we kennen een boer daar die 't graag wil hebben :Y
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:45:31 #125
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868255
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, misschien juist goed om daar een meer neutrale partij bij te hebben misschien? En idd op neutraal terrein, dan is er voor hem een buffer en voor de kinderen een klankbord. Aan de andere kant, hij zal dan wel aan zijn kinderen moeten uitleggen dat hij graag met ze wil praten over hoe het vroeger allemaal speelde en wil dat jij er bij bent vanwege het feit dat hij het moeilijk vind om er over te praten. Dan moet hij zelf eerst met de billen bloot en komt het hen niet rauw op hun dak vallen.
zoietts wilde ik ook al zeggen, maar ik had het weer gedelete. Ik wist het niet goed te verwoorden. Dat hij een soort van "steun" zoekt tijdens dit gesprek.
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96868263
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Geweldig dat je nog een opa hebt.... (en dan denk ik meteen) zoveel mogelijk info over vroeger uit hem zien te halen, hoe waren zijn lagere school jaren, hoe heeft hij geleefd.
Mijn oma-kippetjes heeft gelukkig heel veel verteld en ik had graag gewild dat ze nog geleefd had (maar ja, dan zou oma nu 112 geweest zijn)
dat weet ik allemaal, alleen pover de oorlogsjaren praat ie niet graag. Buiten dat hij illigaal geslacht heeft, Heb zijn vader ook gekend, zelfde type. Opa is niet gelukkig meer sinds het overlijden van oma 5 jaar terug. Heeft bijna geen zicht meer, maar is nog super mobiel. Loopt nog 7 keer per week 10 km om het graf te bezoeken
pi_96868302
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfff laat je effe hondje uit, begint het te regenen :{
kon je dat niet zien aan de vorm van de wolken :P
  zondag 15 mei 2011 @ 23:47:16 #128
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868351
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pfff laat je effe hondje uit, begint het te regenen :{
Lol! En het kan die beesten niks schelen, die sjokken wel door en doen alles op hun eigen tijd... _O-
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:47:24 #129
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868361
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, misschien juist goed om daar een meer neutrale partij bij te hebben misschien? En idd op neutraal terrein, dan is er voor hem een buffer en voor de kinderen een klankbord. Aan de andere kant, hij zal dan wel aan zijn kinderen moeten uitleggen dat hij graag met ze wil praten over hoe het vroeger allemaal speelde en wil dat jij er bij bent vanwege het feit dat hij het moeilijk vind om er over te praten. Dan moet hij zelf eerst met de billen bloot en komt het hen niet rauw op hun dak vallen.
hmmm zo had ik het nog niet gezien.... Kan ik wel doen, probleem is alleen dat ik de enige was die wel altijd contact heb proberen te houden met mijn schoonzus en geprobeerd heb de familie tot elkaar te krijgen, en juist daardoor denk ik de meest onpartijdige partij ben. Ach ik ga er wel weer een keer met mijn broer over praten. komt wel goed denk ik.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:48:10 #130
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868398
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

nee, ze is erger. Eigen familie heeft ze niet meer (was enig kind) en met haar schoonfamilie is ze ook al jaren in staat van oorlog. Gek hè :D
Dus is er ook niemand die tegen haar in gaat, heel jammer.
be nice or go away
  zondag 15 mei 2011 @ 23:48:33 #131
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868420
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:

[..]

dat weet ik allemaal, alleen pover de oorlogsjaren praat ie niet graag. Buiten dat hij illigaal geslacht heeft, Heb zijn vader ook gekend, zelfde type. Opa is niet gelukkig meer sinds het overlijden van oma 5 jaar terug. Heeft bijna geen zicht meer, maar is nog super mobiel. Loopt nog 7 keer per week 10 km om het graf te bezoeken
ik heb alleen nog een stoma (stief oma, de stiefmoeder van mijn moeder). Regeerde het huishouden van 15 met harde hand, geen prettige vrouw, maar voor haar 87 jaar doet ze nog alles, tot vorig jaar heeft ze zelfstandig gewoond, en ze fietst nog elke dag rond. De familie zegt dan ook: onkruid vergaat niet
Altijd de sarcasme modus aan
  zondag 15 mei 2011 @ 23:49:10 #132
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868445
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dus is er ook niemand die tegen haar in gaat, heel jammer.
mijn schoonvader deed dat. Wij zeggen altijd: schoonpa was haar rem. Maar die is helaas 9 jaar geleden overleden, sinds die tijd is de beer los. Is ook een echte wolf in schaapskleren hoor. Iedereen die haar voor 't eerst spreekt vind het een innemende vrouw. tot ze haar beter leren kennen. Maar dan nog houdt ze de schijn hoog, alles voor het oog van de wereld, maar intussen
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:50:46 #133
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96868498
goedeavond fok
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 15 mei 2011 @ 23:51:11 #134
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868519
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

hmmm zo had ik het nog niet gezien.... Kan ik wel doen, probleem is alleen dat ik de enige was die wel altijd contact heb proberen te houden met mijn schoonzus en geprobeerd heb de familie tot elkaar te krijgen, en juist daardoor denk ik de meest onpartijdige partij ben. Ach ik ga er wel weer een keer met mijn broer over praten. komt wel goed denk ik.
Voor de kinderen neutraal bedoel ik, juist wel goed dat je er voor je broer altijd bent geweest. ;)
be nice or go away
pi_96868529
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ik heb alleen nog een stoma (stief oma, de stiefmoeder van mijn moeder). Regeerde het huishouden van 15 met harde hand, geen prettige vrouw, maar voor haar 87 jaar doet ze nog alles, tot vorig jaar heeft ze zelfstandig gewoond, en ze fietst nog elke dag rond. De familie zegt dan ook: onkruid vergaat niet
opa doet ook nog alles zelf voor zover dat kan zonder zicht. Hij kan nog steeds lekker koken en bakken :Y
  zondag 15 mei 2011 @ 23:51:45 #136
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868553
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
_O_ MARK :W :W
*O* *O* AJAX *O* *O* KAMPIOEN *O* *O*
w/
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96868554
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
*O* *O* *O* Mark *O* *O* *O*
Nu al nuchter :P
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:53:41 #138
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868653
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:

[..]

dat weet ik allemaal, alleen pover de oorlogsjaren praat ie niet graag. Buiten dat hij illigaal geslacht heeft, Heb zijn vader ook gekend, zelfde type. Opa is niet gelukkig meer sinds het overlijden van oma 5 jaar terug. Heeft bijna geen zicht meer, maar is nog super mobiel. Loopt nog 7 keer per week 10 km om het graf te bezoeken
Respect voor je opa, die heeft houdt dus nog steeds heel van je oma gehouden, maar zullen dan ook wel al dik 50 jaar bij elkaar geweest zijn.
En ja, die oorlogsjaren, ik denk dat je je opa (hoe historisch gezien misschien wenselijk) nu niet meer daar mee moet confronteren. Hij zegt er niet voor niets al 60 jaar eigenlijk weinig over.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:53:49 #139
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96868657
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

_O_ MARK :W :W
*O* *O* AJAX *O* *O* KAMPIOEN *O* *O*
w/
^O^
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Mark *O* *O* *O*
Nu al nuchter :P
:Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:54:19 #140
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868679
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
*O* MARK *O* gefeliciteerd *O* AJAX *O*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:54:24 #141
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96868685
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

^O^

[..]

:Y
toch niet gereld hè op het museumplein?
Altijd de sarcasme modus aan
  zondag 15 mei 2011 @ 23:55:18 #142
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868735
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

mijn schoonvader deed dat. Wij zeggen altijd: schoonpa was haar rem. Maar die is helaas 9 jaar geleden overleden, sinds die tijd is de beer los. Is ook een echte wolf in schaapskleren hoor. Iedereen die haar voor 't eerst spreekt vind het een innemende vrouw. tot ze haar beter leren kennen. Maar dan nog houdt ze de schijn hoog, alles voor het oog van de wereld, maar intussen
Weet je wat de tegenstrijdigheid is, ze wil voor de buitenwereld overkomen als de lieve, beschermende persoon maar ondertussen sabelt ze iedereen neer die het lef heeft tegen haar in te gaan. Heb dit wel eens gedacht bij mijn situatie: http://nl.wikipedia.org/w(...)oonlijkheidsstoornis

Is geen onderbouwde diagnose maar je gaat zo eens wat lezen als het je weer eens hoog zit. ;)
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:55:22 #143
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868738
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

mijn schoonvader deed dat. Wij zeggen altijd: schoonpa was haar rem. Maar die is helaas 9 jaar geleden overleden, sinds die tijd is de beer los. Is ook een echte wolf in schaapskleren hoor. Iedereen die haar voor 't eerst spreekt vind het een innemende vrouw. tot ze haar beter leren kennen. Maar dan nog houdt ze de schijn hoog, alles voor het oog van de wereld, maar intussen
O-) ik zeg niets.... krijg je nog wel eens te horen, maar je mag het -schoon- weglaten ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:55:30 #144
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96868747
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

toch niet gereld hè op het museumplein?
:N :r RELLEN
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 15 mei 2011 @ 23:55:35 #145
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96868757
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond fok
Hi! :W :*
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:55:50 #146
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96868769
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hi! :W :*
:W
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96868793
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Respect voor je opa, die heeft houdt dus nog steeds heel van je oma gehouden, maar zullen dan ook wel al dik 50 jaar bij elkaar geweest zijn.
En ja, die oorlogsjaren, ik denk dat je je opa (hoe historisch gezien misschien wenselijk) nu niet meer daar mee moet confronteren. Hij zegt er niet voor niets al 60 jaar eigenlijk weinig over.
Opa en oma waren volle neef en nicht. ruim 60 jaar getrouwd geweest. Heb nooit aangedrongen op verhalen over de oorlog, maar zo af en toe kwam en komt er iets uit wat ik nog niet wist
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:56:56 #148
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96868834
_O_ Mark zijn ondertitel _O_ zo waar.... terwijl er vorige week nog over een begrafenis gesproken werd.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zondag 15 mei 2011 @ 23:57:29 #149
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_96868860
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

_O- waarom zeggen ze dat niet effe vantevoren hè _O-
Dat vraag ik me ook wel eens af ;)

quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol! En het kan die beesten niks schelen, die sjokken wel door en doen alles op hun eigen tijd... _O-
Nou deze niet, die sprint op en neer op de voetbalvelden :D
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:58:16 #150
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96868910
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
_O_ Mark zijn ondertitel _O_ zo waar.... terwijl er vorige week nog over een begrafenis gesproken werd.
_O- _O- _O- _O- :D
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96868990
ik ga vandaag gister zien worden en morgen vandaag vrees ik 8)7 :?
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:00:25 #152
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869038
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
ik ga vandaag gister zien worden en morgen vandaag vrees ik 8)7 :?
-O- Sjips en ik dus ook weer vrees ik 8)7
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:00:26 #153
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869040
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

O-) ik zeg niets.... krijg je nog wel eens te horen, maar je mag het -schoon- weglaten ;)
na mijn schoon-inzinking ben ik er van lieverlee achtergekomen dat dit een vrij veel voorkomende familietoestand is, dat helpt ook wel
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:01:19 #154
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869095
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:

[..]

Opa en oma waren volle neef en nicht. ruim 60 jaar getrouwd geweest. Heb nooit aangedrongen op verhalen over de oorlog, maar zo af en toe kwam en komt er iets uit wat ik nog niet wist
En dat zijn zulke waardevolle momentjes als er iets uitkomt wat je nog niet wist, en dat een opa of oma dat met een kleinkind wil delen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:02:02 #155
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869137
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

-O- Sjips en ik dus ook weer vrees ik 8)7
ik ook -O- is het alweer zo laat, goffer
Altijd de sarcasme modus aan
  maandag 16 mei 2011 @ 00:02:38 #156
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869170
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel eens af ;)

[..]

Nou deze niet, die sprint op en neer op de voetbalvelden :D
Haha! Leuk, een ongeleid projectiel in de regen. ;)
be nice or go away
pi_96869232
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

En dat zijn zulke waardevolle momentjes als er iets uitkomt wat je nog niet wist, en dat een opa of oma dat met een kleinkind wil delen.
goede familieband aan die kant. Broers en zusters komen iedere zondag samen bij opa. Ik probeer zeker iedere drie weken te gaan, lukt helaas niet altijd
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:05:03 #158
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869308
-O- we moeten allemaal werken waarschijnlijk morgen. (ik wel in ieder geval, lange dag....* MaryMouse mompelt iets over wachtwoorden vergeten op systemen )
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:06:29 #159
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869388
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
-O- we moeten allemaal werken waarschijnlijk morgen. (ik wel in ieder geval, lange dag....* MaryMouse mompelt iets over wachtwoorden vergeten op systemen )
Hmmm, onze schuld? Of de festiviteiten vanmiddag? ;)
be nice or go away
  maandag 16 mei 2011 @ 00:06:29 #160
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869391
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
-O- we moeten allemaal werken waarschijnlijk morgen. (ik wel in ieder geval, lange dag....* MaryMouse mompelt iets over wachtwoorden vergeten op systemen )
ikke ook, hele dag. Maar vanaf woensdagmiddag vrij (zit weer in de twee "rustige" weken)
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96869414
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
-O- we moeten allemaal werken waarschijnlijk morgen. (ik wel in ieder geval, lange dag....* MaryMouse mompelt iets over wachtwoorden vergeten op systemen )
vrees dat ik morgen ook weer een lange dag heb. Lig om 1000 bij de osteopaat en daarna linea recta naar het werk tot een uur of 10
  maandag 16 mei 2011 @ 00:07:48 #162
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869455
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:

[..]

vrees dat ik morgen ook weer een lange dag heb. Lig om 1000 bij de osteopaat en daarna linea recta naar het werk tot een uur of 10
Pfff, dat is dus weer een dag van 12 uur. :D
be nice or go away
  maandag 16 mei 2011 @ 00:07:50 #163
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869457
* Ceetje..steekt een laatste worteltje aan
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:08:01 #164
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869470
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:

[..]

goede familieband aan die kant. Broers en zusters komen iedere zondag samen bij opa. Ik probeer zeker iedere drie weken te gaan, lukt helaas niet altijd
Gezellig zo'n familie band. Je werkt zit denk ik af en toe in de weg om er naar toe te gaan ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96869483
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ikke ook, hele dag. Maar vanaf woensdagmiddag vrij (zit weer in de twee "rustige" weken)
bij mij gaat het echt beginnen aankomende week dinsdag en woensdag nog rustig, daarna is het gebeurd
  maandag 16 mei 2011 @ 00:08:57 #166
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869520
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..steekt een laatste worteltje aan
Dipje erbij? *vuurtje*
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:09:00 #167
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869524
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmmm, onze schuld? Of de festiviteiten vanmiddag? ;)
:N gewoon mijn wachtwoord vergeten op systemen, nu geblokkeerd, nogal een gedoe om mijzelf via een achterdeur te resetten
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:09:20 #168
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869540
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dipje erbij? *vuurtje*
ik heb al gedipt, jij ook een worteltje met dip, hihihihi
Altijd de sarcasme modus aan
pi_96869542
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Pfff, dat is dus weer een dag van 12 uur. :D
dat is dagelijks als je reistijd meetelt. vanmorgen om 9.30 in de auto 22.15 thuis
  maandag 16 mei 2011 @ 00:09:41 #170
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869562
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:N gewoon mijn wachtwoord vergeten op systemen, nu geblokkeerd, nogal een gedoe om mijzelf via een achterdeur te resetten
Hmm, balen.... Kun je geen reminder op je mobiel zetten? :D
be nice or go away
pi_96869581
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:N gewoon mijn wachtwoord vergeten op systemen, nu geblokkeerd, nogal een gedoe om mijzelf via een achterdeur te resetten
daar hebben ze iets heel handigs tegen uitgevonden :Y
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:10:02 #172
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869582
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:

[..]

vrees dat ik morgen ook weer een lange dag heb. Lig om 1000 bij de osteopaat en daarna linea recta naar het werk tot een uur of 10
:X ik zeg niets meer over je werkdagen.... zorg er wel voor morgen een watertje en een snackje en je slofjes klaar te hebben staan. Hier of op twitter ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:10:13 #173
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869591
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ik heb al gedipt, jij ook een worteltje met dip, hihihihi
;) Ja!
be nice or go away
pi_96869617
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:X ik zeg niets meer over je werkdagen.... zorg er wel voor morgen een watertje en een snackje en je slofjes klaar te hebben staan. Hier of op twitter ;)
^O^
  maandag 16 mei 2011 @ 00:10:38 #175
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869620
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:

[..]

dat is dagelijks als je reistijd meetelt. vanmorgen om 9.30 in de auto 22.15 thuis
Is er al een vervanger egens aan de horizon? :D
be nice or go away
  maandag 16 mei 2011 @ 00:11:18 #176
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869648
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Is er al een vervanger egens aan de horizon? :D
wilde het net vragen, nog sollicitanten gesproken/gezien?
Altijd de sarcasme modus aan
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:11:24 #177
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869654
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, balen.... Kun je geen reminder op je mobiel zetten? :D
31 systemen.... op deze was ik sinds januari niet meer aangelogd. Ik weet echt niet meer wat mijn wachtwoord in januari was. En ja eigenlijk moet ik gewoon iedere maand op alle systemen mijn wachtwoord wijzigen... maar ja druk... druk.... druk
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96869709
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Is er al een vervanger egens aan de horizon? :D
morgen iemand die sfeer komt proeven. Al een aanbod gedaan, wilde toch komen proeven, Op hoop van zegen. En woensdag iemand aangenomen voor de spoelkeuken :Y
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:12:40 #179
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869722
Omdat ik nu toevallig, heel erg perongeluk over een peukje ben gestruikeld..... mogen jullie wat mij betreft nog best zeggen dat jullie een laatste peukje opsteken hoor.... Ik zit aan de cherry-tomaatjes ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:14:17 #180
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96869796
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:

[..]

morgen iemand die sfeer komt proeven. Al een aanbod gedaan, wilde toch komen proeven, Op hoop van zegen. En woensdag iemand aangenomen voor de spoelkeuken :Y
ow, spoelkeuken, brings back memories. Ook een tijd gedaan, hoe smerig iedereen het werk ook altijd vond, deed ik het liefst, hadden altijd de grootste lol
Altijd de sarcasme modus aan
  maandag 16 mei 2011 @ 00:14:21 #181
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869802
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

31 systemen.... op deze was ik sinds januari niet meer aangelogd. Ik weet echt niet meer wat mijn wachtwoord in januari was. En ja eigenlijk moet ik gewoon iedere maand op alle systemen mijn wachtwoord wijzigen... maar ja druk... druk.... druk
Lol, tja... Een keertje de tijd voornemen/maken misschien? ;)
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef superkokje het volgende:

[..]

morgen iemand die sfeer komt proeven. Al een aanbod gedaan, wilde toch komen proeven, Op hoop van zegen. En woensdag iemand aangenomen voor de spoelkeuken :Y
Oeh! Ik duim met je mee! Spoelhulp is iig iets, ik hoop dat je een extra kok vindt.
be nice or go away
pi_96869823
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat ik nu toevallig, heel erg perongeluk over een peukje ben gestruikeld..... mogen jullie wat mij betreft nog best zeggen dat jullie een laatste peukje opsteken hoor.... Ik zit aan de cherry-tomaatjes ;)
heb vandaag zo'n dag dat ik alles vreet wat los en vast zit :? is vanavond dus al een bus pringles salt and vinagar soldaat gemaakt 8)7
  maandag 16 mei 2011 @ 00:15:05 #183
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869836
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
Omdat ik nu toevallig, heel erg perongeluk over een peukje ben gestruikeld..... mogen jullie wat mij betreft nog best zeggen dat jullie een laatste peukje opsteken hoor.... Ik zit aan de cherry-tomaatjes ;)
Oh, okay, gezien de omstandigheden wilde ik het iig niet noemen. ;)
be nice or go away
  maandag 16 mei 2011 @ 00:15:31 #184
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96869857
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:

[..]

heb vandaag zo'n dag dat ik alles vreet wat los en vast zit :? is vanavond dus al een bus pringles salt and vinagar soldaat gemaakt 8)7
Lol! Compenseren? ;)
be nice or go away
pi_96869859
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

ow, spoelkeuken, brings back memories. Ook een tijd gedaan, hoe smerig iedereen het werk ook altijd vond, deed ik het liefst, hadden altijd de grootste lol
niks mis mee, doe het nog dagelijks :Y
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:15:46 #186
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869869
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, tja... Een keertje de tijd voornemen/maken misschien? ;)

voornemen heb ik iedere maand als ik op ons belangrijkste produktie systeem mijn wachtwoord moet wijzigen.... werk voor 2,5 FTE en ik ben maar alleen. ;) soort van kokje probleem alleen weiger ik nog langer om meer dan 45 uur per week te werken
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96869907
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol! Compenseren? ;)
is niet de bedoeling. :N gaat de verkeerde kant op dan :{
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:17:20 #188
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96869933
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:

[..]

heb vandaag zo'n dag dat ik alles vreet wat los en vast zit :? is vanavond dus al een bus pringles salt and vinagar soldaat gemaakt 8)7
oei, maar die zijn wel lekker :9
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_96869951
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

voornemen heb ik iedere maand als ik op ons belangrijkste produktie systeem mijn wachtwoord moet wijzigen.... werk voor 2,5 FTE en ik ben maar alleen. ;) soort van kokje probleem alleen weiger ik nog langer om meer dan 45 uur per week te werken
wie zegt dat ik meer dan 45 uur per week werk :?
pi_96869965
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

oei, maar die zijn wel lekker :9
:Y :Y
  maandag 16 mei 2011 @ 00:19:31 #191
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96870041
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

voornemen heb ik iedere maand als ik op ons belangrijkste produktie systeem mijn wachtwoord moet wijzigen.... werk voor 2,5 FTE en ik ben maar alleen. ;) soort van kokje probleem alleen weiger ik nog langer om meer dan 45 uur per week te werken
Heel goed! ^O^ Jezelf kapot werken heb je niets aan. :)
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef superkokje het volgende:

[..]

is niet de bedoeling. :N gaat de verkeerde kant op dan :{
Af en toe een jezelf het gunnen momentje is niet verkeerd, elke dag is pas verkeerd. ;)
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:

[..]

wie zegt dat ik meer dan 45 uur per week werk :?
Hmm, jijzelf...? :D ;)
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:19:45 #192
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96870056
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:

[..]

wie zegt dat ik meer dan 45 uur per week werk :?
Laat ik het dan anders formuleren.... inclusief reistijd maak jij langere werkdagen dan ik :*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:19:46 #193
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96870059
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef superkokje het volgende:

[..]

heb vandaag zo'n dag dat ik alles vreet wat los en vast zit :? is vanavond dus al een bus pringles salt and vinagar soldaat gemaakt 8)7
:{w ik wil geen woord meer over eten (chips, kaas, vettigheid, lekkere dingen). Doe er niet meer aan mee vanaf morgen, echt fakking 10000000% eerlijk
Altijd de sarcasme modus aan
  maandag 16 mei 2011 @ 00:20:43 #194
335184 Ceetje..
Life sucks
pi_96870102
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:

[..]

niks mis mee, doe het nog dagelijks :Y
vond het kei leuk, waar ik werkte wilde nooit iemand daar worden ingedeeld, ik bood me altijd vrijwillig aan. Deed ik veel liever als de bediening of afruimen, bleeeeeh
Altijd de sarcasme modus aan
  maandag 16 mei 2011 @ 00:20:58 #195
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96870113
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

:{w ik wil geen woord meer over eten (chips, kaas, vettigheid, lekkere dingen). Doe er niet meer aan mee vanaf morgen, echt fakking 10000000% eerlijk
Lol! ;) _O-
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:22:09 #196
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96870166
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Heel goed! ^O^ Jezelf kapot werken heb je niets aan. :)

Heb ik al gedaan... remember... burnout.... steen iets in die trant ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 00:23:11 #197
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_96870230
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Ceetje.. het volgende:

[..]

:{w ik wil geen woord meer over eten (chips, kaas, vettigheid, lekkere dingen). Doe er niet meer aan mee vanaf morgen, echt fakking 10000000% eerlijk
Ik support je.... (mag zelf ook wel weer de rest van de kilootjes kwijt)....
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  maandag 16 mei 2011 @ 00:23:19 #198
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96870236
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan... remember... burnout.... steen iets in die trant ;)
Ja, dat weet ik nog, paal en perk stellen is ook moeilijk, vooral omdat iedereen gewend is dat je het wel doet. Heel goed dat je je er niet meer toe leent. :)
be nice or go away
pi_96870284
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Heel goed! ^O^ Jezelf kapot werken heb je niets aan. :)

[..]

Af en toe een jezelf het gunnen momentje is niet verkeerd, elke dag is pas verkeerd. ;)

[..]

Hmm, jijzelf...? :D ;)
gun het mezelf ook wel. Krijg aanwezigheid premie :P
  maandag 16 mei 2011 @ 00:25:20 #200
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_96870349
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef superkokje het volgende:

[..]

gun het mezelf ook wel. Krijg aanwezigheid premie :P
Dat is mooi, maar een extra kok en meer tijd voor superkokje zelf is beter, of niet? ;)
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')