abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96805010


Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!


Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Soorten blokken: http://imgur.com/y5mmt.png
Minecraft Wiki: http://www.minecraftwiki.net



De (on)officiële Fok!Server.

De server draait ondertussen :7

Gisteren heb ik een groot bericht gemaakt met allemaal dingen die mij goed leken voor FOK, en ik denk dat die dingen nu eindelijk volbracht zijn. Ik denk dat wij eindelijk aan de kwaliteit van Tweakers kunnen voldoen. We hebben techische admins, aardige admins, dat noem ik dus gewoon stabiele admins. Ook is de map een keertje definitief, geen gezeur meer. Een stabiele server met de creme de la creme admins. Maar natuurlijk ook leuke users, we worden weer een gezellige server! Geen gebitch meer over welke server nou het beste is, maar gewoon 1 mooie server. De map is prachtig, echt really nice. FOk gaat zich bewijzen door een stabiele server te maken. Wij wensen jullie heel veel plezier, en vooral veel gezelligheid in de nieuwe server!

Maar wie gaat de server hosten?
Dit wordt Toothless, Toothless heeft een dikke server en vele ervaring. Toothless server kan wel 100 mensen aan, dat is wel wat anders dan 10/16 mensen! Zoals ik al zei heeft Toothless heel veel technische ervaring, er zal dus ook een heel mooi systeem aan komen. Helaas mag ik hier nog niet veel over vertellen, maar dit zal niet meer lang op zich laten wachten!

Welke map?
Wij hebben besloten om de map van Dnbrainwash en Toothless samen te voegen. Vooral Toothless map heeft een ziek mooie map. Maar hij is wel een beetje de groot, alle lege stukken worden er dus ook uit gehaald! Natuurlijk kan je wel gewoon een nieuw stuk pakken, de map blijft genereren. Maar ook de map van Dnbrainwash is zeker niet slecht. Ook de map van Drumpie komt erbij.

Creatief en survival!
Omdat hier veel animo is hebben wij zoals Dnbrainwash ook had, weer een survival wereld! In de creatief map kan je je zelf alles geven en hoef je dus niets meer te vragen. In de survival kan je lekker tegen de monsters vechten, of gewoon ergens gaan verkennen.

Wij staan voor veilig en stabiel!
Wij denken dat de FOK servers nooit zo stabiel zijn geweest als ze nu gaan worden. Een geweldige server, goede admins, technische admins en vriendelijke admins. Onze server is veilig! Wij hebben de nieuwste anti grief plugins, en griefen zal dus ook niet lukken. Wij krijgen ingame een message als je iets doet wat niet mag.. Maar dat doe je natuurlijk niet, hehe!

Gezelligheid? Dat is er zeker!
Er zijn altijd wel veel mensen online op de server, als je langs komt krijg je gelijk een bakkie koffie met een stukje Minecraft cake! Je krijgt een rondleiding en wordt hartelijk welkom geheten. Wij verwachten ook dat jij als lid natuurlijk ook wel is iemand een rondleiding geeft, of wat leuks zegt! Natuurlijk hebben wij ook een Teamspeak server waar je gezellig langs kan komen. Als je geen headset hebt kan je gewoon gezellig ons gebabbel aanhoren, dat is ook wel leuk hoor! Maar als je wel een headset hebt kan je gezellig met ons praten. Met een lid, met een admin, met vrienden!

IP en website
Het IP wordt binnenkort mfok.nl. Je kan nu nog naar Toothless.nl, maar dit is nog niet de server van ons. Die komt waarschijnlijk pas morgen online!, maar er zullen ook wat leuke nieuwe dingen zijn. Ook krijgen wij een website, wat hier op komt is nog niet duidelijk! Je zal hier zeker meer van horen!

Ten slotte
Wij hopen je is te zien op een van de stabielste servers van FOK, waar je bouwwerken veilig zijn. Al kom je maar even kijken! Gezellig toch? Even een praatje maken, en je blijft toch wel. Je merkt de gezelligheid en bam!

Met vriendelijke groeten,
Toothless, Utsi, Dnbrainwash, Pixiio en Drumpie

Het server IP: 84.106.196.224

Live map van de server: http://toothless.nl:8123/



www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



[ Bericht 37% gewijzigd door STING op 14-05-2011 23:32:53 ]
pi_96805024
Heuj gaat snel hier.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:03:51 #3
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96805025
Zucht, kinderachtig kutgedoe met die TT weer.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_96805038
Dat is niks voor MR Ear
pi_96805042
Inderdaad, Lets play some music.
黑人
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:04:07 #6
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96805047
Shit ik zit op een andere server, toothless, wil je me vergeven?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:04:14 #7
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_96805049
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef zerokil het volgende:
Dat is niks voor MR Ear
Que?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_96805065
Hey had jaimylee de lapo?
黑人
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:04:59 #9
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96805093
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef apij4125 het volgende:
Hey had jaimylee de lapo?
Ja maar Berend. is een held dus ik vergeef hem :*
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_96805097

Met ondertiteling voor de zwakbegaafde onder ons. :)
pi_96805106
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ja maar Berend. is een held dus ik vergeef hem :*
De grootste held blijft gewoon Jaimy lee

En nina
pi_96805153
Surivival Island

Over een half uur wil ik (als ik genoeg PM's binnenkrijg) misschien weer een Survival Island doen!
Iedereen is welkom en ik vraag ook iedereen even via PM te zeggen wat hij/zij het leukst vindt te doen. De keuze is uit:

- Orginele Survival Island
- 2 Survival Islands met PVP (alleen als het drukker is )
- Meerdere zwevende eilanden (alleen als het erg druk wordt)
- Op een boot in de middle of nowhere met hele uitdagende opdrachten

Nogmaals, iedereen is welkom!
pi_96805163
Ik doe mee!
pi_96805170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef dnbrainwash het volgende:

Met ondertiteling voor de zwakbegaafde onder ons. :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:06:54 #15
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96805193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Berend. het volgende:

[..]

De grootste held blijft gewoon Jaimy lee

En nina
_O_
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_96805197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef dnbrainwash het volgende:

Met ondertiteling voor de zwakbegaafde onder ons. :)
Deze hoogbegaafde zitten mee te zingen op TS
pi_96805201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef maurisioo het volgende:
Surivival Island

Over een half uur wil ik (als ik genoeg PM's binnenkrijg) misschien weer een Survival Island doen!
Iedereen is welkom en ik vraag ook iedereen even via PM te zeggen wat hij/zij het leukst vindt te doen. De keuze is uit:

- Orginele Survival Island
- 2 Survival Islands met PVP (alleen als het drukker is )
- Meerdere zwevende eilanden (alleen als het erg druk wordt)
- Op een boot in de middle of nowhere met hele uitdagende opdrachten

Nogmaals, iedereen is welkom!
Graag via PM :P
pi_96805211
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef [quote]0s.gif [b]Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef Berend. het volgende:

[..]

De grootste held blijft gewoon Jaimy lee

En nina

En Psvunited
pi_96805218
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef maurisioo het volgende:
Surivival Island

Over een half uur wil ik (als ik genoeg PM's binnenkrijg) misschien weer een Survival Island doen!
Iedereen is welkom en ik vraag ook iedereen even via PM te zeggen wat hij/zij het leukst vindt te doen. De keuze is uit:

- Orginele Survival Island
- 2 Survival Islands met PVP (alleen als het drukker is )
- Meerdere zwevende eilanden (alleen als het erg druk wordt)
- Op een boot in de middle of nowhere met hele uitdagende opdrachten

Nogmaals, iedereen is welkom!
Goede timing? :')

pvp met 2 eilanden btw
pi_96805236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Berend. het volgende:

[..]

Goede timing? :')
dat is juist de bedoeling :P
pi_96805239
Ik doe mee, Ikk an nu niet pmen-
黑人
pi_96805256
Ik zit nu melk aan te wijzen bij supermarkt dirk
黑人
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:08:02 #23
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96805262
Doe maar die boot,

zijn mensen die op andere servers zitten ook welkom?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_96805306
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef JaimyLee het volgende:
Doe maar die boot,

zijn mensen die op andere servers zitten ook welkom?
Iedereen. :P
pi_96805330
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef apij4125 het volgende:
Ik zit nu melk aan te wijzen bij supermarkt dirk
Ah net gewerkt. :\
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')