quote:Da's risicospreiding omdat ze slechte muziek maken
Op donderdag 20 juni 2002 10:36 schreef RobXP het volgende:
Wu-Tang is een Label naam. (bestaat uit ruim 80 leden)
The Wu-Tang Clan zul je bedoelen. Ja die zijn nog wel hot. Alleen hoor ik te weinig van ze. ze zijn goortendeels bezig met hun solo's..
quote:was je erbij?
Op donderdag 20 juni 2002 11:05 schreef captainzoom het volgende:
Ze toerden ooit met RATM door Amerika en dat was overal dikke pret
quote:yoyo, vette shit weet je....
Op donderdag 20 juni 2002 11:05 schreef captainzoom het volgende:
de WU roelt ! wu tang clan is vet man, ze toerden ooit met RATM door Amerika en dat was overal dikke pret vind maar 's twee bands die meer anti politie zijn dan die twee.
mijn mening over dit fenomeen kan je hier lezen: Wu-tang mag niet meer?
quote:wanneer is dat dan ??
Op donderdag 20 juni 2002 10:33 schreef DimeBag het volgende:
Kennen jullie deze groep nog ? Of zijn ze 'uit' ?Voor mij iig niet ! Ik ga er naar toe in 013.
quote:HAHAHAHAHA
Op donderdag 20 juni 2002 10:39 schreef Brainpower het volgende:
Wu Tang is echt nep, man!
quote:WTF?????????
Op donderdag 20 juni 2002 10:39 schreef Brainpower het volgende:
Wu Tang is echt nep, man!
quote:Reageer normaal.
Op donderdag 20 juni 2002 14:40 schreef dahaaz het volgende:PLEAZE HOU JE KOP ALS JE ER NIX VAN AF WEET
waarom wordt er nix gezegd over het brilliante WuTang Forever??
Kom op zeg. Duck Seazon, Impossible, Reunited en nog meer klassiekers.
Bovendien staan er op Iron Flag ook nog een paar geode numers maar zo worden nooit meer zo cool als vroeger
Wanneer komen ze dan in de 013 ik wil er ook wel heen dan...
quote:Nighttown!
02-07-2002 dinsdaG
Wu Tang Killa Beez
Killarmy - Royal Fam - Remedy - Shabazz The Disciple - Cilvaringz
Wu tang Killa Beez zijn een vertakking van de Wu Tang Clan. Leden die er al vanaf het begin waren en waarvan er sommige zelfs al meerdere albums uit hebben zoals: Killarmy's "Silent weapons for quiet wars" & "Dirty weaponry". Royal Fam's "Yesterday, today iz tomorrow". heuze klassiekers onder de Wu Tang fans. Killabeez staan voor puur en rauwe hiphop.
(g) | 21.00u | ¤ 17,- excl. lidmaatschap
Al die softe shit is niet aan mij besteed. Ik luister liever naar wat rauwe, pure hiphop zoals Mobb Deep, Gangstarr, Dead Prez en Esham.
Trouwens ik denk nog wel dat de Wu het in zich hebben. Het komt er alleen niet uit.
Fokking sellouts! Net zoals die Nas!
Eerste album was de bom, 2e ging ook nog. Maar nu: super commercieel. Fake ass nigga! Cut his fucking nuts off.
Wees toch eens creatief mensen. Zelfs Ozzy Osbourne kan nog betere clips maken.
En Mos Def, een goede rapper waar ze een voorbeeld aan kunnen nemen.
Zo, nu ben ik klaar.
Ik heb er de laatste tijd weinig van gehoord. Een paar jaar geleden hebben ze geloof ik nog een echte hit gehad niet? Holbewoners met zo'n dinosaurus, of vergis ik me nu?
Wat vind men hier trouwens de beste rapper van het hele Wu-Tang gebeuren?
Ik ga voor Ghostface voor zn solo shit en Inspecta Deck voor de gezamelijke nummers! en hij was mn favoriete gast met dat Playstation spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |