abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4668547
Kennen jullie deze groep nog ? Of zijn ze 'uit' ? Voor mij iig niet ! Ik ga er naar toe in 013.
pi_4668590
Wu-Tang is een Label naam. (bestaat uit ruim 80 leden)
The Wu-Tang Clan zul je bedoelen. Ja die zijn nog wel hot. Alleen hoor ik te weinig van ze. ze zijn goortendeels bezig met hun solo's..
Specs & Pics The Flameseeker
Gadgets: SE T610, iRiver iHP-100 and The Strategic Commander
Aspirant "Hellbender" Chauffeur
pi_4668613
Wu Tang is echt nep, man!
  donderdag 20 juni 2002 @ 10:39:40 #4
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4668626
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:36 schreef RobXP het volgende:
Wu-Tang is een Label naam. (bestaat uit ruim 80 leden)
The Wu-Tang Clan zul je bedoelen. Ja die zijn nog wel hot. Alleen hoor ik te weinig van ze. ze zijn goortendeels bezig met hun solo's..
Da's risicospreiding omdat ze slechte muziek maken
neehoor, het is mijn smaak niet, maar ik weet wel dat ze vroeger beter waren dan nu.
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4668929
1e CD 36 Chambers was echt tof!
Maar... sinds Wu-Tang Forever vind ik ze net iets te gelikt.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:05:08 #6
29402 captainzoom
Verbal: "i hate fucking c
pi_4668982
de WU roelt ! wu tang clan is vet man, ze toerden ooit met RATM door Amerika en dat was overal dikke pret vind maar 's twee bands die meer anti politie zijn dan die twee.
catch you back on the flip side
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:37:18 #7
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4669416
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 11:05 schreef captainzoom het volgende:
Ze toerden ooit met RATM door Amerika en dat was overal dikke pret
was je erbij?
Later word ik mijzelf in het groot.
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:46:06 #8
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4669533
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 11:05 schreef captainzoom het volgende:
de WU roelt ! wu tang clan is vet man, ze toerden ooit met RATM door Amerika en dat was overal dikke pret vind maar 's twee bands die meer anti politie zijn dan die twee.
yoyo, vette shit weet je....

mijn mening over dit fenomeen kan je hier lezen: Wu-tang mag niet meer?

pi_4669593
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:33 schreef DimeBag het volgende:
Kennen jullie deze groep nog ? Of zijn ze 'uit' ? Voor mij iig niet ! Ik ga er naar toe in 013.
wanneer is dat dan ??
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:40:27 #10
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_4672611
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:39 schreef Brainpower het volgende:
HAHAHAHAHA
moet jij zegge met die naam
PLEAZE HOU JE KOP ALS JE ER NIX VAN AF WEET
AARG
stomme wanna bee's
fotoboek > Fotoboek van dahaaz
pi_4672958
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:39 schreef Brainpower het volgende:
WTF?????????
No. I'm not part of the show.
pi_4676066
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 14:40 schreef dahaaz het volgende:

PLEAZE HOU JE KOP ALS JE ER NIX VAN AF WEET

Reageer normaal.
  donderdag 20 juni 2002 @ 17:36:27 #13
26381 BucWild
Still smokin'
pi_4676383
Vroeger ten tijde van Enter the 36 chambers waren ze meer dan dope, tegenwoordig surfen ze een beetje mee op de "money, cash, hoes" cultuur in de hiphop. Alleen Inspectah deck krijgt van mij nog propz voor z'n lyrics.
Talk is cheap, so I bought every word you said......
pi_4676774
Wat the *&&^%

waarom wordt er nix gezegd over het brilliante WuTang Forever??

Kom op zeg. Duck Seazon, Impossible, Reunited en nog meer klassiekers.

Bovendien staan er op Iron Flag ook nog een paar geode numers maar zo worden nooit meer zo cool als vroeger

Wanneer komen ze dan in de 013 ik wil er ook wel heen dan...

Klootzak, your's truly
pi_4681184
Wu...
Ik weet nog goed dat ik een tape in handen gedrukt kreeg met daarop een Dutchmastaz uitzending ..
"Dit wordt de nieuwe hiphop shit!!" zei de jongen erbij.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik er niet naar kon luisteren,
"wat is dit voor hiphop in G'z name??" was mijn reactie...
Maar hoe meer ik van de 36 chambers hoorde, hoe meer ik het begon te diggen..
En damn, net zo vet die oude Kung-fu samples erin!
Ik ben vanaf dat moment een enorme Wu-fan geworden.
Ja en iedereen maar roepen: "Heej je hebt een Wu-tang knip-tang shirt!" omdat het toen nog onbekend was voor iedereen...
Ik heb 36 chambers toendertijd op vinyl aangeschaft en helemaal grijs gedraait... Letterlijk en figuurlijk...
Heb toen veel solo cd's aangeschaft en heb ze live gezien in Rotterdam! Dat op het hoogtij van de clan, toen ze met Wu-Tang forever uitkwamen.
Een cd die ik veel gelikter vond dan de rauwe 36 chambers.. Spijtig dus, maar niet onaardig...
De clan ging verder, maar veelal solo. Ook jammer, de eenheid in diversiteit vond ik juist hun kracht.
Er kwamen veel solo cd's en ineens ook verzamelaars, die steeds minder origineel leken.
Een lichtpuntje was het Wu-Tang WorldWide label, waar ook de Nederlandse Cilvaringz zich melde.
Een lichtpuntje? ach, het klonk wel mooi maar werd niks serieus.
Na de Gravel pit kent iedereen de Wu en met Iron Flag heb ik het gelaten om me nog in de clan te verdiepen. De cd's zijn gewoon uitgemolken en te gelikt..
Wu-Forever?
  donderdag 20 juni 2002 @ 23:24:49 #16
19284 B
van benbenieuwd
pi_4681311
Ze komen in Nighttown in Rotterdam
quote:
02-07-2002 dinsdaG
Wu Tang Killa Beez

Killarmy - Royal Fam - Remedy - Shabazz The Disciple - Cilvaringz
Wu tang Killa Beez zijn een vertakking van de Wu Tang Clan. Leden die er al vanaf het begin waren en waarvan er sommige zelfs al meerdere albums uit hebben zoals: Killarmy's "Silent weapons for quiet wars" & "Dirty weaponry". Royal Fam's "Yesterday, today iz tomorrow". heuze klassiekers onder de Wu Tang fans. Killabeez staan voor puur en rauwe hiphop.
(g) | 21.00u | ¤ 17,- excl. lidmaatschap
Nighttown!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 00:22:17 #17
26304 Thanos
seeking immortality
pi_4681902
Het eerste wu-tang album was het beste.
De laatste tijd vind ik ze niet zo rauw meer, veel te gelikt. Maar dat verkoopt nou eenmaal, hiphop met een R&B zangeresje er doorheen.
Hiphop is big business geworden en iedereen gaat voor het grote geld.

Al die softe shit is niet aan mij besteed. Ik luister liever naar wat rauwe, pure hiphop zoals Mobb Deep, Gangstarr, Dead Prez en Esham.

Trouwens ik denk nog wel dat de Wu het in zich hebben. Het komt er alleen niet uit.

vrijdag 21 juni 2002 @ 00:49:32 #18
26304 Thanos
seeking immortality
pi_4682141
En dan nog iets. In het verleden hadden ze het altijd over 'Fuck R&B bullshit' en nu hebben ze zelf ook r&b zangeressenop hun albums.

Fokking sellouts! Net zoals die Nas!
Eerste album was de bom, 2e ging ook nog. Maar nu: super commercieel. Fake ass nigga! Cut his fucking nuts off.

vrijdag 21 juni 2002 @ 01:09:12 #19
26304 Thanos
seeking immortality
pi_4682266
Sorry, ik moet nog 1 ding kwijt dan hou ik op.
Ik word ziek van al die rappers die zonodig moeten vertellen hoeveel millions ze wel niet verdient hebben dit jaar, hoeveel auto's ze wel niet hebben. BAH
Ook al die stomme clips met 400 wijven in g-string, 30 mercedesen, diamanten rommel.

Wees toch eens creatief mensen. Zelfs Ozzy Osbourne kan nog betere clips maken.
En Mos Def, een goede rapper waar ze een voorbeeld aan kunnen nemen.

Zo, nu ben ik klaar.

pi_4703377
M'n broer hield altijd van dat soort muziek, en draaide ze dan ook achter elkaar. Toen ik zes was kende ik zowat al die songs van hun uit m'n kop, naar de betekenis echter kon ik slechts gissen...

Ik heb er de laatste tijd weinig van gehoord. Een paar jaar geleden hebben ze geloof ik nog een echte hit gehad niet? Holbewoners met zo'n dinosaurus, of vergis ik me nu?

pi_4703392
Klopt ja, dat was Gravel Pit.. oude shit blijft het dopest is mijn mening.. shame on a nigga, blijft gruwelik:O
pi_4703415
"Liquid Swords" vind ik ook nog steeds wel een vet album, maar verder ben ik wel een beetje uitgekeken op de Wu-familie...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4703620
36 Chambers was inderdaad t beste, daarna ging t eigenlijk steeds bergafwaarts, met als dieptepunt The W. Iron Flag was wel een redelijk leuke plaat vond ik, niet zo vet als de eerste paar Wu-albums, maar ook zeker niet heel slecht.

Wat vind men hier trouwens de beste rapper van het hele Wu-Tang gebeuren?

Ik ga voor Ghostface voor zn solo shit en Inspecta Deck voor de gezamelijke nummers! en hij was mn favoriete gast met dat Playstation spel

pi_4703635
Wu-Tang Clan heeft zijn beste tijd gehad. Ik noem een 36 Chambers, Liquid Swords, Ironman, Words From The Genius. Hip-hop heeft zijn ziel verkocht aan de commercie.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4704175
Beste rapper? Hmmz ik vind Inspectah Deck altijd wel dope lyrics + ille flow hebben.. dig hem vrijwel altijd.. ik ga voor Rebel INS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')