Mijn tripreport

Dinsdag 10 mei belde een vriend me op, of ik niet even wilde chillen en ik mocht snoepjes meenemen als ik ze nog had. Dat wilde ik wel

Rond 20.15 was ik bij mijn maat en toen zijn we wat te drinken gaan halen bij de appie.
Daarna naar de kade gelopen om te zitten en toen hebben we beide 1 pil genomen.
Deze had ik gekregen en laten testen aangezien ze nogal vreemd eruit zagen. (zie ook
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25703 ). Ze bleken een mooie 87mg MDMA te bevatten dus daar was ik blij mee.
Nou is mijn drugsgeschiedenis niet erg groot (spacecake en truffels) dus ik was redelijk benieuwd naar hoe XTC zou zijn. Ik had wel eerder XTC genomen maar dat waren halfjes van 40mg MDMA.
Nadat we de snoepjes hadden genomen gingen we een frietje kapsalon eten.
Terwijl we aan het eten waren keken we naar het eurosongfestival en na 10 minuten begon de pil te werken. Ik hoorde de muziek niet meer of mensen om mij heen, maar was echt in mijzelf gekeerd. Ik kreeg het er benauwd van dus toen ging ik naar de wc. Tijdens het lopen naar de wc voelde ik me meteen beter. Het voelde alsof ik gedragen werd en dat bij elke stap die ik zette ik omhoog getrokken werd door iemand die mij bij mijn kraag vasthield.
Ondertussen was het duidelijk dat mijn vriend 'm ook voelde dus besloten we de kapsalon te laten voor wat het was en te gaan lopen. Ik was nog steeds een beetje overweldigd door de XTC dus ik was een beetje stil terwijl mijn vriend begon te praten als een malle. We zagen een cafeetje en mijn vriend zei dat ze daar live muziek hadden dus gingen we er een kijkje nemen.
Mijn vriend begon gelijk met allerlei lui te praten en ik bestelde ondertussen een cola. Het tellen van het geld was behoorlijk moeilijk maar de cola smaakte heerlijk. Na een minuut of 10 had ik genoeg van dat café (ik vond het er te druk) gingen we weer op pad.
Toen we het café uit waren ging het steeds beter met me. Ik begon ook meer te praten en het lopen voelde heerlijk. Inmiddels waren we weer op de waalkade beland en kregen we opeens het geniale idee om over de waalbrug te lopen en via de dijk aan de andere kant weer terug te gaan.
Tijdens het lopen begonnen we steeds meer en meer te praten en de wereld was zo mooi.
Alles was sprookjesachtig en pittoresk!
Eenmaal aan de andere kant van de brug besloten we door Lent (dorpje aan de overkant van Nijmegen) heen te lopen. Op de dijk voelde ik vlagen van intense blijdschap en geluk door me heen gaan en mijn maat had precies hetzelfde. Hij begon te zwaaien naar mensen die uit hun raam keken

!
Toen zei ik opeens tegen mijn maat: moet je eens over je arm wrijven dat voelt echt heerlijk.
Daar was hij het mee eens en hij zei opeens: zullen we elkaar hand vasthouden. Dat vond ik natuurlijk helemaal geen probleem en we liepen daar hand in hand over de dijk

!
Na 2 uur door het dorp heen te hebben gelopen (de trip was toen al 3 uur aan de gang) besloten we terug te gaan omdat we ons steeds vermoeider begonnen te voelen.
Eenmaal terug in Nijmegen was het redelijk uitgewerkt en nam de vermoeidheid het over.
We hebben toen nog wat grappige filmpjes gekeken bij mijn vriend thuis en wat gedronken.
Daarna ben ik naar huis gegaan en alhoewel mijn lichaam uitgeput was kon ik toch niet zo goed in slaap komen en doorslapen. De dag erna voelde ik me heel rustig van binnen en had niet echt de energie om iets te gaan doen.
Al met al een hele leuke ervaring al waren de eerste 30 minuten een beetje beangstigend

Er komt zeker weer een volgende keer
[ Bericht 0% gewijzigd door Elco.. op 14-05-2011 20:25:04 ]