abonnement Unibet Coolblue
pi_102662525
Hallo allemaal..

Zit hier al een tijdje mee te lezen..
Ga eind november beginnen met het verwijderen van mij pas uitgebreide groote tattoo..
zeer lang verhaal.. en ook heel veel spijt!
kan me goed vinden in het verhaal van WRH.. alleen is het dan nog wel iets erger..
Ben blij dat ik hier met mensen kan praten die met het zelfde probleem lopen..
pi_102707207
Hoi dj, oei dat klinkt ook niet leuk net als bij WRH. Waar ga jij je laten laseren?
Ik ben gisteren in Breda geweest voor een gesprek.
Bij mij is het jammer dat mn man totaal niet achter de behandelingen staat, hij vindt het echt zonde vh geld. Daarbij vond ie het belachelijk om een uur in de auto te zitten, enkele reis.
pi_102711212
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef cww het volgende:
Hoi dj, oei dat klinkt ook niet leuk net als bij WRH. Waar ga jij je laten laseren?
Ik ben gisteren in Breda geweest voor een gesprek.
Bij mij is het jammer dat mn man totaal niet achter de behandelingen staat, hij vindt het echt zonde vh geld. Daarbij vond ie het belachelijk om een uur in de auto te zitten, enkele reis.
Wat een zeikerd
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_102718412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat een zeikerd
Hahaha... Idd..
pi_102747428
hoi cww...

Ik ga naar de kliniek in Veldhoven..
Ben ook bij het lasercentrum in Breda geweest.. maar daar was mij gevoel toch niet zo goed bij als in Veldhoven..
Mij vriendin vindt het ook een stomme beslissing.. en het kost enorm veel geld..
Het is ook lomp van me geweest.. zkr omdat hij nog niet zolang geleden uitgebreid is..
Had nooit gedacht dat ik er zoveel spijt en verdriet van zou krijgen.. had er echt lang over nagedacht en naar uitgekeken..
Gevoel pakte helaas heel anders uit! en dat doet soms echt wel pijn! ben er ook gigantisch verdrietig om geweest.. heb het nu een plekje kunnen geven.. al moet ik wel zeggen dat ik er dan ook echt niet aan moet gaan denken.. want dan begint het weer!

Moet overigens ook een uur rijden om er te komen.. mjah maar niet te veel aan denken.. het is tenslotte maar een paar keer per jaar.. al hebben ze al wel gezegd dat het zkr 4 jaar of meer kan gaan duren..
pi_102778908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:59 schreef cww het volgende:
Bij mij is het jammer dat mn man totaal niet achter de behandelingen staat, hij vindt het echt zonde vh geld. Daarbij vond ie het belachelijk om een uur in de auto te zitten, enkele reis.
sorry, heel erg druk deze week met veel avondmeetings, dus weinig kans om hier te reageren, maar deze moet ik gewoon even op reageren.
ik kan heel goed begrijpen dat een partner denkt; joh, waar maak je je druk om, ik vind je evengoed lief, ook met tatoeage.
maar toch vind ik dat een partner in dit soort gevallen te allen tijde achter je moet staan, het gaat om je lijf en daar heb je er maar 1 van, een partner hoort je daarin te steunen.
ik begrijp wel dat hij het zo ziet, maar dan nog moet hij wel begrip hebben voor hoe jij je voelt en daarom ook gewoon steun geven en ja, ook als dat inhoudt dat hij 'gezellig' met je meegaat en desnoods 2 uur heen en 2 uur terug in de auto bij je zit.

misschien toch nog een keer een gesprek met hem eraan wagen en hem goed uitleggen wat voor gevoel het je geeft en hoe je er tegenover staat?
(wil niet stoken in een goede relatie hoor, maar ik weet gewoon uit eigen ervaring hoe belangrijk de steun van je eigen partner in zo'n langdurig proces is)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_102778963
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:18 schreef WRH het volgende:

[..]

sorry, heel erg druk deze week met veel avondmeetings, dus weinig kans om hier te reageren, maar deze moet ik gewoon even op reageren.
ik kan heel goed begrijpen dat een partner denkt; joh, waar maak je je druk om, ik vind je evengoed lief, ook met tatoeage.
maar toch vind ik dat een partner in dit soort gevallen te allen tijde achter je moet staan, het gaat om je lijf en daar heb je er maar 1 van, een partner hoort je daarin te steunen.
ik begrijp wel dat hij het zo ziet, maar dan nog moet hij wel begrip hebben voor hoe jij je voelt en daarom ook gewoon steun geven en ja, ook als dat inhoudt dat hij 'gezellig' met je meegaat en desnoods 2 uur heen en 2 uur terug in de auto bij je zit.

misschien toch nog een keer een gesprek met hem eraan wagen en hem goed uitleggen wat voor gevoel het je geeft en hoe je er tegenover staat?
(wil niet stoken in een goede relatie hoor, maar ik weet gewoon uit eigen ervaring hoe belangrijk de steun van je eigen partner in zo'n langdurig proces is)
Heerlijk WRH, jij bent echt zo lief en behulpzaam altijd naar iedereen met je posts!!! In één woord geweldig!
pi_102808346
thumbs up voor WRH... jammer dat het laseren voor jou nog niet het gewenste resultaat heeft!

Hopelijk komt dit nog of anders een goeie andere methode!

@ CWWBen het overigens helemaal eens dat je partner je hierin moet steunen. Goed uitleggen aan je man scheelt een hoop lijkt me. Wat voor gevoel je krijgt van je tatoeage(ongelukkig, onzeker of wat dan ook) en waarom je hem ECHT wil laten laseren.

(ben zelf een man dus wees crystal clear in je uitleg!!! lijkt me dat hij het dan begrijpt en achter je staat en steunt)
pi_102829596
Pfffff..... Maandag voor de tweede keer behandeld... Stik nu van de jeuk, iemand daar tips voor... Volgens mij was het de eerste keer niet zo erg als nu... Word er lichtelijk gek van, hahahah... Maar ja, merk wel dat er iets gebeurt, dat dan weer wel..
pi_102910470
thanx!

nu ietsjes meer tijd om te reageren:
janneman, ziet er goed uit! en ja, veel mensen denken wel eens achteraf; had ik maar meteen, maarja, zo werken die dingen en denk maar; dankzij deze mensen maken anderen de vergissing niet meer omdat ze er hier over lezen. volgens mij wordt hier nl aanzienlijk meer meegelezen dan wij soms denken en ook mensen die hier niet reageren doen toch hun voordeel met onze ervaringen, gelukkig.

DJ, bekend verhaal, zo werkt het wel vaker, maar inderdaad, niet te veel denken aan wat het kost en hoe lang het duurt. de frustratie blijft maar probeer de knop om te zetten net zoals je gedaan hebt met het daadwerkelijke besluit het weg te halen en het te zien als een stukje gegeven. en stel je in op een negatief verloop, dus verwacht een heel langdurig traject, kan het alleen maar meevallen.

ik las nog iets over jeuk, hele vervelende bijwerking inderdaad, ik heb er zelf ook altijd enorme last van. eigenlijk nog niet iets gevonden dathelemaal super werkt.
wat ik altijd doe: de eerste paar dagen koelen met nat washandje / doekje als het mogelijk is, maar als je op je werk zit lukt dat al bijna niet, bovendien dan ook enorm oppassen dat je niet onbewust je nagels erop zet, want met vochtig koelen scheur je dan in 1 klap die hele huid open.
andere wat ik wel eens doe: een creme of zalf die werkt bij muggenbeten, wil ook nog wel eens jeuk tegengaan.
veiligheidshalve pak ik de eerste week na behandeling de plek in, gewoon om mijzelf te behoeden tegen onbewust open krabben.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_102917973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef WRH het volgende:
bloeden bij laser is echt niet ok, ook niet een beetje en ook niet maar even.
ik zou dit echt even melden bij je behandelaar en als het tijdens of vlak na het laseren is en je bent er nog echt even heel kritisch zijn uitleg vragen, want het hoort gewoon niet, het betekent beschadiging.

roodheid kan natuurlijk wel, gebeurt ook vaak maar in het geval van Grunn (combinatie met bloeden / beschadigde huid) vraag ik mij af of dit de 'normale' roodheid is, dus de reactie van de werking van de laser, of roodheid van verbranding / beschadiging van de huid.
echt, je wil niet met de littekens rondlopen omdat er iets mis is gegaan, als je eenmaal beschadigingen hebt, is het te laat, beter gewoon meteen heel alert zijn en vooral goed kritisch naar de behandelaar.
als er dan nog enige twijfels zijn of een iets minder gevoel bij de uitleg: naar de dermatoloog als deze niet al bij de behandelaar werkzaam is.
Nu begin ik toch wel een beetje bang te worden dat het bij mij wel heeft gebloed... :'(
pi_102918405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:33 schreef NenaLois het volgende:

[..]

Hoi Blosje,

Oké... dat is dus een verschil. Ik heb geen contract hoeven tekenen waarin staat dat bij iedere behandeling dezelfde prijs gehanteerd zou worden... Bij mij zei m'n behandelaar al in het intakegesprek dat de prijs minder wordt naarmate de behandeling vordert. Ik merk dat nu al...

En hoeveel tijd heb jij tussen de behandelingen in? Ik ga om de 8 weken en ben nu 1,5 jaar bezig dus dat zijn meer dan 5 a 6 behandelingen....

Heb je één of meerdere tattoos's? En hoe groot?

Grt.
Sorry voor mijn late reactie..

Jaa dat is idd bij mijn behandelaar anders geregeld... :?

Ik heb ook 8 weken tussen de behandelingen zitten..
Vind het altijd zo lang duren haha

Ben nu wel aan het twijfelen of ik niet van behandelaar zal wisselen.

Ik heb op m'n linker en rechter zijkant van m'n onder armen een tekst..
Best wel groot, past eigenlijk niet bij iemand van 1.60. En er zitten foutjes in. Bahh!
Dat zijn m'n enige tattoo's..

Ik ben eigenlijk iemand die heel snel spijt van dingen krijgt en daarom nooit eerder een tattoo heb laten zetten..
Maar m'n moeder werd ernstig ziek, wou een tattoo speciaal voor haar zetten en dacht dat ik hier nooit spijt van zou krijgen.. Maar had binnen een uur! al spijt.. Week in m'n bed liggen janken :')

Maarrr gelukkig is er wat aan te doen en ga ik er 100% voor om het weg te krijgen!
pi_102918432
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:39 schreef Janneman1978 het volgende:
Het is even puzelen maar met tinypic.com lukt het. Ik kan dus ook wel eens mijn foto`s plaatsen. Zoals je ziet op de laatste foto is de doodskop al lang weg. Hier ben ik mee begonnen. Toen dacht ik nog dat ik alleen de tribel wel mooi vond. Deze heb ik dus laten staan en is al die tijd niet gelaserd. Uiteindelijk toch besloten om de gehele tattoo te verwijderen. Inmiddels is de tribel ook al in verre staat van ontbinding! De tweede foto is na het laseren als ik er weer opnieuw creme op ga doen. Ik wordt behandeld bij Aesthetic Beauty Clinics. Dit is volgens mij toch wel de kliniek in Veldhoven voor tatoeageverwijdering. De doodskop is ongeveer 10 x gelaserd voordat hij weg was. Nu ben ik al weer ruim 1,5 jaar bezig met de tribel. Had ik maar meteen de juiste keuze gemaakt dan was ik nu al van heel de tattoo af geweest.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAUWWWWW! GEWELDIG resultaat!
pi_102955767
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:24 schreef Blosje- het volgende:

[..]

Sorry voor mijn late reactie..

Jaa dat is idd bij mijn behandelaar anders geregeld... :?

Ik heb ook 8 weken tussen de behandelingen zitten..
Vind het altijd zo lang duren haha

Ben nu wel aan het twijfelen of ik niet van behandelaar zal wisselen.

Ik heb op m'n linker en rechter zijkant van m'n onder armen een tekst..
Best wel groot, past eigenlijk niet bij iemand van 1.60. En er zitten foutjes in. Bahh!
Dat zijn m'n enige tattoo's..

Ik ben eigenlijk iemand die heel snel spijt van dingen krijgt en daarom nooit eerder een tattoo heb laten zetten..
Maar m'n moeder werd ernstig ziek, wou een tattoo speciaal voor haar zetten en dacht dat ik hier nooit spijt van zou krijgen.. Maar had binnen een uur! al spijt.. Week in m'n bed liggen janken :')

Maarrr gelukkig is er wat aan te doen en ga ik er 100% voor om het weg te krijgen!
Hoi Blosje,

Ja, zo heeft ieder z'n eigen reden en eigen verhaal... Gelukkig kan een tattoo verwijderd worden...

Je geeft aan dat je aan het twijfelen bent of je van behandelaar zou wisselen. Een advies is om voor een 'second opinion' te gaan. Een gratis / vrijblijvend gesprek bij een andere behandelaar. Hier kun je je twijfels bespreken (bijv. over de kosten).

Besef dat jij en alleen jij baas bent over je eigen lichaam. Als je je niet prettig voelt bij iets waar je ingestapt bent, heb je altijd de keuze om ermee te stoppen. Je bent niets verplicht!

Grt.
pi_103029417
HeeyHeey

ik heb nu net een jaar 2 tattoos op me arm. eigelijk heb ik best wel veel spijt gekregen dat ik ze heb laten zetten. nu denk ik er zelf ook aan om ze te laten verwijderen. 1tje is in een studio gezet en 1tje bij iemand thuis.
pi_103042931
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef seasushi het volgende:
Ik heb een tattoo van 25 jaar oud die behoorlijk vervaagd is( zo veel dat je nauwelijks nog kunt zien wat het is) Ik lees dat oudere tattoo's moeilijker te verwijderen zijn , maar ik lees ook dat het naarmate het vager is er ook minder betaald hoeft te worden? Heeft iemand daar ervaring mee?
Hoi seasushi,

Zoals je misschien al hebt gelezen ben ik bezig met het laten weglaseren van mijn tatoo's. Mijn behandelaar (Het Lasercentrum, Veldhoven) geeft aan dat niet zozeer de ouderdom van een tatoeage de verwijdering bepaald, maar meer de soort (samenstelling) en de hoeveelheid inkt.

En waar ik ga klopt het wel dat je steeds minder gaat betalen. Dat heeft het voor mij ook mogelijk gemaakt om met mijn andere tatoeages te starten. Let op: dit is niet bij iedere behandelaar zo!

Succes,

grt.
pi_103043011
quote:
12s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef marvin332 het volgende:
HeeyHeey

ik heb nu net een jaar 2 tattoos op me arm. eigelijk heb ik best wel veel spijt gekregen dat ik ze heb laten zetten. nu denk ik er zelf ook aan om ze te laten verwijderen. 1tje is in een studio gezet en 1tje bij iemand thuis.
Hoi,

Je bent niet de enige!! :)
Heb je al teruggelezen in dit forum voor info? Je kunt iig altijd vrijblijvend op een intakegesprek gaan. Heb je al een behandelaar op het oog? Of ben je nog niet zo ver?

Grt.
pi_103073177
welkom!
naar alle waarschijnlijkheid zal de amateuristische tatoeage eerder kunnen verdwijnen dan de professioneel gezette tatoeage, dat is althans in de meeste gevallen zo.
heeft iets te maken met het soort inkt en de diepte van het kunnen zetten, de professioneel gezette tatoeages zitten er toch wel goed en strak in en zijn daarmee dan moeilijker te verwijderen. (raar, want naar mijn gevoel zou het juist andersom zijn, amateurstisch juist door misschien onvakkundige acties juist totaal niet te verwijderen)

ik denk dat je even rustig moet gaan nadenken of je ze inderdaad wil weghalen, want m.i. kan het zetten impulsief gebeurd zijn maar het weghalen net zo goed en als je eenmaal begonnen bent gaat de tekening zelf ook veranderen, de ene plek gaat sneller weg dan de andere dus het wordt er niet mooier op, voor het geval je je later toch bedenkt.
ook een cover up kan voor sommigen een optie zijn, dan is het de tekening zelf die stoort, de achterliggende gedachte misschien, maar niet per definitie het hebben van een tatoeage zelf.
in dat geval kun je het een beetje laten wegwerken of gedeelten en er iets anders overheen zetten.

maar dat zijn overwegingen die ieder voor zichzelf moet bepalen.
als je er helemaal over uit bent DAT je de tatoeage echt weg wilt hebben, dan begint het uitzoeken waar je dat wilt gaan doen en /of op welke manier.
sommige kleine tatoeages die op een plek zitten waar bv flink wat huid of vet zit, kunnen soms makkelijker in 1 of enkele keren chirurgisch verwijdert worden, dan ben je er in 1 of 2x in totaal vanaf ipv 10x naar een laserbehandelaar.
dat is afhankelijk van de grootte en de plaats van de tatoeage, zou daar wel echt (als het geen hele grote is en geen onhandige plaats qua te kort huid) ook serieus naar kijken, kan je een jaar van frustratie schelen.

ik zou wel willen aangeven dat je beter kunt wegblijven bij de chemische goedjes die in je huid gespoten worden, of erop gewreven worden, daar zijn wat mindere resultaten van bekend, varieren van licht allergische reacties of juist geen reactie, tot immense brandwonden en vreselijke littekens.
we hebben hier wel eens iemand gehad die er positieve resultaten mee bereikt had, volgens eigen zeggen, maar die zijn schaars, of reclame vanuit een behandelaar zelf.

het minder gaan betalen tijdens het laser proces is iets dat veel behandelaren hanteren, dat heeft niet zoveer met het vager worden te maken alswel met het gewoon kleiner worden van de tatoeage.
een tatoeage heeft wat wat dunnere lijntjes aan het einde, het is niet 1 massief groot 'blok' en die lijntjes of wat dan ook, maar de kleinere dunnere stukjes verdwijnen vaak eerder waardoor de gehele tatoeage kleiner wordt. aangezien je bij de meeste behandelaren betaald voor de oppervlakte van het te behandelen stukje huid, gebeurt het dus vaak dat je na een aantal behandelingen een kleiner gedeelte moet laseren, korter in die stoel zit en dus ook iets minder aftikt aan het einde.

de kosten, zonder dat ik in iemands portemonnee kan kijken, zou ik persoonlijk wat minder hoge prioriteit geven.
niet omdat het wel meevalt, want voor een beetje royale maat tatoeage kun je best nog een aardig bedragje moeten neerleggen, maar omdat je dat bedrag maar een paar keer per jaar hoeft neer te leggen.
het gaat om je lijf, dat wil je mooi (-er) maken en je wil zeker niet met littekens achterblijven. dan liever die paar keer per jaar iets meer neerleggen dan naar een kwakzalver gaan.
(waarmee ik natuurlijk niet wil aangeven dat een goedkope per definitie slechter is, dat hoeft helemaal niet, maar laat het geen onderwerp van besluiten zijn)

denk om je lijf, je gezondheid en je schoonheid en laat dat meewegen in welk besluit dan ook en liever niet iets als geld of bv reistijd.

cww, heb je toevallig nog met je man kunnen overleggen hierover?
blosje, waarom twijfel je nu aan je behandelaar?
jcz, is de jeuk al iets minder? heb je soms ook dat het zomaar plotseling out of the blue enorm kan opvlammen, bijna letterlijk? dan wordt het ook rood en kun je ook voelen dat het echt letterlijk heel warm wordt?

ben vast nog wel iets / iemand vergeten.
ohja, ik zag ook iets over douchen na laserbehandeling.
bij mijn weten is dat eigenlijk alleen die 48 uur daarna omdat er dan de verkoelende zalf opzich en de huid toch ook wel aan de buitenkant een opdonder heeft gehad, maar ik douche eigenlijk altijd gewoon de volgende dag, dus zeg zo'n 24 uur later, nooit problemen gehad.
waar ik wel echt voor oppas is dat ik niet droogwrijf maar droogdep of helemaal niet droog, zodat ik niet iets kapot kan maken.
de huid is vaak toch net iets, hoe zal ik het zeggen, door de zalf en vocht iets losser en dunner alsje begrijpt wat ik bedoel en kan heel makkelijk stukscheuren.
afdekken doe ik dan meestal wel nog een paar dagen, maar dat is om 2 redenen;
- mijzelf tegen houden dat ik niet onbewust iets stukkrab,
- kleine ongelukjes vermijd, bv met mijn eigen hak ertegen aan schuur en het dan ook openscheur, voor de heren onder ons: als vrouw draag ik hoge hakken en zit dan geregeld met mijn voeten over elkaar onder mijn bureaustoel, even een verkeerde beweging en de hak van de ene schoen hangt in de enkel van mijn andere been, moet je niet net daar een pijnlijke plek hebben.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_103073360
hm, misschien had ik 'm beter in kleinere hapklare brokken kunnen knippen, sorry voor de veel te lange post! :@
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_103074232
@WRH, ik ga de tatoeage op mn enkel sowieso weg laten halen en mn man blijft het zonde vinden maar hij weet toch ook dat ik dit doorzet. Hij heeft ook zoiets van, doe ze dan allebei anders wordt het een nog langer traject.
Voorlopig ga ik eerst bevallen binnen nu en een paar weken, als ik daarvan hersteld ben ga ik starten met de behandeling.
pi_103075237
dat klinkt goed, even rustig alles zijn eigen tijd gunnen, lijkt mij wel verstandig om eerst je kind te krijgen en dan pas nadat je weer bent bijgekomen aan het hele laser traject te beginnen.
ik kan mij best voorstellen dat hij het zonde vind, of overbodig, of je tatoeage juist heel mooi vind, maar ja, het blijft jouw lijf, jij moet je er prettig in en bij voelen en als je je prettiger voelt zonder deze tekening, tja, dan zit er maar 1 ding op.
ik hoop alleen dat ook al begrijpt hij het niet helemaal, hij er toch begrip voor kan opbrengen en je enigszins kan steunen, het scheelt gewoon veel vind ik zelf.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_103078780
@WRH, De jeuk wordt zo langzaamaan iets minder.. Maar komt zo nu en dan idd flink opzetten. Dat opvlammen heb ik niet echt. Wel dus van die jeuk aanvallen, hahahah. Zo lastig om er dan niet aan te gaan zitten krabben. Dus nu wrijf ik er iedere keer maar overheen, hahaha. Het gekke is, ik ben met drie tattoos bezig om ze weg te laten laseren en twee daarvan jeuken heel erg en de ander nauwelijks.

Over douchen is tegen mij niks gezegd... Ik heb iedere keer dezelfde dag nog gedoucht, begrijp nu dus dat dat beter was van niet? Weet ik dat voor de volgende keer. Echt super handig dit forum!

Liefs JCZ
pi_103078824
@CWW, Leuk dat je bijna uitgerekend bent! Spannend! Succes!
pi_103082720
ja raar die jeuk, ik ben er ook nog steeds niet achter waar dat nu aan ligt.
beetje koelen deed ik meestal, maar als je een paar uur lang met een koud nat doekje zit, dan wordt die huid zo zacht en gaat dan heel snel scheuren als je per ongeluk wel net met een ring of nagel erlangs komt.
dus nu dek ik het af de eerste week tot het ergste voorbij is en smeer snachts met zalf tegen muggenbeten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_103337489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef NenaLois het volgende:

[..]

Hoi Blosje,

Ja, zo heeft ieder z'n eigen reden en eigen verhaal... Gelukkig kan een tattoo verwijderd worden...

Je geeft aan dat je aan het twijfelen bent of je van behandelaar zou wisselen. Een advies is om voor een 'second opinion' te gaan. Een gratis / vrijblijvend gesprek bij een andere behandelaar. Hier kun je je twijfels bespreken (bijv. over de kosten).

Besef dat jij en alleen jij baas bent over je eigen lichaam. Als je je niet prettig voelt bij iets waar je ingestapt bent, heb je altijd de keuze om ermee te stoppen. Je bent niets verplicht!

Grt.
Ja, je hebt helemaal gelijk!
Ik ga ook voor een second opinion bij een andere behandelaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')