abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:07:57 #1
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96694170


Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!


Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Soorten blokken: http://imgur.com/y5mmt.png
Minecraft Wiki: http://www.minecraftwiki.net



De (on)officiële Fok!Server.

De server draait ondertussen :7

Gisteren heb ik een groot bericht gemaakt met allemaal dingen die mij goed leken voor FOK, en ik denk dat die dingen nu eindelijk volbracht zijn. Ik denk dat wij eindelijk aan de kwaliteit van Tweakers kunnen voldoen. We hebben techische admins, aardige admins, dat noem ik dus gewoon stabiele admins. Ook is de map een keertje definitief, geen gezeur meer. Een stabiele server met de creme de la creme admins. Maar natuurlijk ook leuke users, we worden weer een gezellige server! Geen gebitch meer over welke server nou het beste is, maar gewoon 1 mooie server. De map is prachtig, echt really nice. FOk gaat zich bewijzen door een stabiele server te maken. Wij wensen jullie heel veel plezier, en vooral veel gezelligheid in de nieuwe server!

Maar wie gaat de server hosten?
Dit wordt Toothless, Toothless heeft een dikke server en vele ervaring. Toothless server kan wel 100 mensen aan, dat is wel wat anders dan 10/16 mensen! Zoals ik al zei heeft Toothless heel veel technische ervaring, er zal dus ook een heel mooi systeem aan komen. Helaas mag ik hier nog niet veel over vertellen, maar dit zal niet meer lang op zich laten wachten!

Welke map?
Wij hebben besloten om de map van Dnbrainwash en Toothless samen te voegen. Vooral Toothless map heeft een ziek mooie map. Maar hij is wel een beetje de groot, alle lege stukken worden er dus ook uit gehaald! Natuurlijk kan je wel gewoon een nieuw stuk pakken, de map blijft genereren. Maar ook de map van Dnbrainwash is zeker niet slecht. Ook de map van Drumpie komt erbij.

Creatief en survival!
Omdat hier veel animo is hebben wij zoals Dnbrainwash ook had, weer een survival wereld! In de creatief map kan je je zelf alles geven en hoef je dus niets meer te vragen. In de survival kan je lekker tegen de monsters vechten, of gewoon ergens gaan verkennen.

Wij staan voor veilig en stabiel!
Wij denken dat de FOK servers nooit zo stabiel zijn geweest als ze nu gaan worden. Een geweldige server, goede admins, technische admins en vriendelijke admins. Onze server is veilig! Wij hebben de nieuwste anti grief plugins, en griefen zal dus ook niet lukken. Wij krijgen ingame een message als je iets doet wat niet mag.. Maar dat doe je natuurlijk niet, hehe!

Gezelligheid? Dat is er zeker!
Er zijn altijd wel veel mensen online op de server, als je langs komt krijg je gelijk een bakkie koffie met een stukje Minecraft cake! Je krijgt een rondleiding en wordt hartelijk welkom geheten. Wij verwachten ook dat jij als lid natuurlijk ook wel is iemand een rondleiding geeft, of wat leuks zegt! Natuurlijk hebben wij ook een Teamspeak server waar je gezellig langs kan komen. Als je geen headset hebt kan je gewoon gezellig ons gebabbel aanhoren, dat is ook wel leuk hoor! Maar als je wel een headset hebt kan je gezellig met ons praten. Met een lid, met een admin, met vrienden!

IP en website
Het IP wordt binnenkort mfok.nl. Je kan nu nog naar Toothless.nl, maar dit is nog niet de server van ons. Die komt waarschijnlijk pas morgen online!, maar er zullen ook wat leuke nieuwe dingen zijn. Ook krijgen wij een website, wat hier op komt is nog niet duidelijk! Je zal hier zeker meer van horen!

Ten slotte
Wij hopen je is te zien op een van de stabielste servers van FOK, waar je bouwwerken veilig zijn. Al kom je maar even kijken! Gezellig toch? Even een praatje maken, en je blijft toch wel. Je merkt de gezelligheid en bam!

Met vriendelijke groeten,
Toothless, Utsi, Dnbrainwash, Pixiio en Drumpie

Het server IP: 84.106.196.224

Live map van de server: http://toothless.nl:8123/



www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.

Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:08:28 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96694188
fipo
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_96694420
sepo
pi_96694457
Fear is the grease of society.
pi_96694689
Kutlava, 3x op rij dood.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:37:20 #6
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_96695226
De posts laten ook op zich wachten :9
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:38:04 #7
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_96695251
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:45:47 #8
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96695577
Ergensinhetmiddenpo
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96696084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:16 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:14 #10
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_96696641
Nog maar een keer survival island extreme.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Battle_Royale_(2000)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_96697827
Iedereen zit alweer rond te rennen op de server zo te zien..
...
pi_96698225
Welke seed wordt er trouwens gebruikt op survival?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:18:03 #13
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_96699612
Waarom kan ik niet op de server komen?

'bad login' en 'end of stream' ?

edit, gelukt
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_96700461
Er zijn aardig wat problemen met de server, we wachten op Toothless...
pi_96700471
Server gaat eruit, paar plugins werken niet meer (goed).
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:52:54 #16
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_96701013
:(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_96701048
Gaat niet goed met te server zo te lezen.
If not now, then when.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:59:31 #18
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_96701320
Inderdaad :(
pi_96701443
Er zijn aardig wat downtime's yeah. Kiwi, kom even op TS
pi_96702398
Wat een negatief geblaat allemaal.
Er wordt gewoon geprobeert een zo stabiel mogelijk/lagloze server up te zetten, nee niet alles werkt meteen 100% maar dat betekend niet dat het slecht gaat. :/
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:35:33 #21
309378 HeavensAxe
vochtige gnoe
pi_96703000
staat op de officiële fok! server nou die survival island map?
sup
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:36:23 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96703028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef dnbrainwash het volgende:
Wat een negatief geblaat allemaal.
Er wordt gewoon geprobeert een zo stabiel mogelijk/lagloze server up te zetten, nee niet alles werkt meteen 100% maar dat betekend niet dat het slecht gaat. :/
Dit.
pi_96703150
quote:
11s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef HeavensAxe het volgende:
staat op de officiële fok! server nou die survival island map?
Nee hoor. Ik host hem nog gewoon zelf. :)
Misschien dat er vanavond nog een survival island komt, maar weet niet of ik daar echt tijd voor heb.
pi_96703217
Waneer komt 1.6? :)
Lekker happen
pi_96703269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef TJV het volgende:
Kutlava, 3x op rij dood.
Kutlava klinkt als eten. :D
Lekker happen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')