pi_97233032
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
19s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef -tape- het volgende:
Applefanaten, ik heb nu een Blackberry 9700 :') en wil overstappen naar de Iphone vanwege de epicness van Apple. Nu hoorde ik dat de Iphone 5 niet heel lang op zich gaat laten wachten, betekent dit dat het nog een half jaar duurt, 3 maanden of 4 jaar? Aangezien Apple ook zo snel kwam met een nieuwe Ipad kan ik ook wel geloven dat de Iphone5 niet lang meer duurt. Ik wil het zeg maar als abbonement náást mijn Blackberry doen, dus heb geen zin om over 3 maanden met een verouderde telefoon te lopen.
Binnen 2 weken.
pi_97233554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:39 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Binnen 2 weken.
Dan wordt 'ie bekend gemaakt, ja. Maar dan weet je waarschijnlijk wel wanneer je hem kan verwachten in de winkels.
Ik hoop voor december, dan loopt mijn huidige abo af.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:21:54 #203
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_97236934
quote:
8s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef n8n het volgende:
Weet iemand hoe het kan komen dat PS continue denkt dat ik de spatiebalk ingedrukt hou? De cursor blijft een handje om het beeld te slepen en kan er zodoende niks mee

restart loste het op, kutadobe :r
Andere tool selecteren :+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:56:00 #204
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_97237864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:39 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Binnen 2 weken.
Reken er maar niet op.

Tevens,
20110522-20054823--img8008.jpg
Dell heeft een budget MacBook Pro gebouwd :')
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_97237986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.

Tevens,
[ afbeelding ]
Jezus Christus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:07:03 #206
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_97238210
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jezus Christus.
Ja, 21 mei gelanceerd :P verklaard een hoop :+

[ Bericht 1% gewijzigd door koffiekoekje op 24-05-2011 10:11:13 (Dat was niet gisteren. ) ]
pi_97238250
Nouja het geeft maar weer eens aan waar de innovatie zit en waar de volgers... eerst Samsung, nu Dell. Echt heel sneu als je zelf zo weinig kunt bedenken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_97238680
Ik vind dat Apple Dell moet kopen. En er daarna een goeie koffiezaak van moet maken.

Want van computers maken hebben ze bij Dell toch geen verstand.
Calmer than you are
  Supervogel dinsdag 24 mei 2011 @ 10:22:31 #209
270182 Pino112
Pino van Oranje.
pi_97238716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind dat Apple Dell moet kopen. En er daarna een goeie koffiezaak van moet maken.

Want van computers maken hebben ze bij Dell toch geen verstand.
:D Hoe dat zo, slechte ervaringen? :+

Oh wacht, paar posts niet gelezen :').

[ Bericht 9% gewijzigd door Pino112 op 24-05-2011 10:44:03 ]
Op donderdag 21 februari 2013 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, je had gelijk :'( Ik zal je eeuwig eren.
pi_97239307
quote:

[..]

Reken er maar niet op.

Tevens,
[ afbeelding ]
Is dat de XPS 15z?
Niet duur (¤999) voor een 15".
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:51:24 #211
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_97239546
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_97240816
quote:
'i3D' Demo App Shows Off Head-Tracking 3D on iOS Devices
Last month, French researchers Jeremie Francone and Laurence Nigay posted a video showing off a method for using head tracking by a device's camera to simulate three-dimensional scenes for the iPad, a concept in which Apple has expressed some interest.

As noted by MacStories, a new demo app from Francone and Nigay known as i3D has appeared in the App Store, giving users the opportunity to test out the technology on their own devices.

i3D is a free universal app running on the iPad 2, iPhone 4, and fourth-generation iPod touch. It contains a sample video image displaying a bounding box as it tracks the user's head location, as well as five demos showing the simulated 3D perspective that can be generated using the tracking.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:17:48 #213
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97242440
quote:

[..]

Reken er maar niet op.

Tevens,
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/p(...)ch-macbook-pro-2011/
pi_97245790
Kon even niks met de search vinden, maar heeft iemand hier ervaring met Apple TV in Nederland? Is voor een "pied-a-terre" in Amsterdam. Net een TV aangeschaft, maar moet de randapparatuur nog kopen. Dacht aan het weglaten van een DVD speler (want ik ga toch geen DVDs sparen in A'dam en huren is nauwelijks mogelijk) en het gebruiken van de Apple TV icm m'n iPad (waar ik eigenlijk alles op kijk tegenwoordig).

Ben benieuwd hoe het voor mensen werkt, met name over het gebruik van de iPad icm TV en receiver, etc... Idealiter vind ik een setup die lekker werkt voor zowel normale TV, als films van de iPad en muziek via de iPad. Ben alleen nogal een tech noob, dus tips zijn welkom ;)
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_97245921
Het enige nadeel (voor zover dat het is) is dat al je content in iTunes zal moeten staan. Dus als je films, series en muziek die je via de Apple TV af wilt spelen. Je convert je dus een ongeluk denk ik ;). Daarnaast zul je daar dus een bron voor moeten hebben, die het aanbied, dwz een iMac ofzo die aanstaat. Een Apple TV an sich is maar een dom ding natuurlijk.
pi_97246097
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:06 schreef Jarno het volgende:
Het enige nadeel (voor zover dat het is) is dat al je content in iTunes zal moeten staan. Dus als je films, series en muziek die je via de Apple TV af wilt spelen. Je convert je dus een ongeluk denk ik ;). Daarnaast zul je daar dus een bron voor moeten hebben, die het aanbied, dwz een iMac ofzo die aanstaat. Een Apple TV an sich is maar een dom ding natuurlijk.
Als ik alles via iTunes download, staat het toch automatisch erin? Ik download geen illegale shit ofzo, daar ben ik te lui voor en voor de knaken boeit het allemaal niet zo momenteel. Dan hoef ik toch niks te converten, of lees ik de produkt beschrijving nu verkeerd?

Verder zal het allemaal via m'n iPad gaan, dat werkt toch prima? Het is inderdaad maar een dom ding, maar ik vind het wel relaxed om geen DVD/BluRay meer nodig te hebben. Daarbij makkelijk dingen van de iPad op de TV af te spelen via WiFi en 's ochtends vanuit mijn bedje vast een aangenaam deuntje in huis te kunnen opzetten :Z
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:15:32 #217
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97246221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als ik alles via iTunes download, staat het toch automatisch erin? Ik download geen illegale shit ofzo, daar ben ik te lui voor en voor de knaken boeit het allemaal niet zo momenteel. Dan hoef ik toch niks te converten, of lees ik de produkt beschrijving nu verkeerd?

Verder zal het allemaal via m'n iPad gaan, dat werkt toch prima? Het is inderdaad maar een dom ding, maar ik vind het wel relaxed om geen DVD/BluRay meer nodig te hebben. Daarbij makkelijk dingen van de iPad op de TV af te spelen via WiFi en 's ochtends vanuit mijn bedje vast een aangenaam deuntje in huis te kunnen opzetten :Z
Dan is het een perfect product voor jou, als 720P je niet tegenstaat
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:17:11 #218
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_97246269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:12 schreef Drive-r het volgende:

[..]

In dat geval zou het inderdaad geen probleem moeten zijn; je kunt sinds iOS 4.2 (geloof ik) streamen vanaf je iPad naar je Apple tv. En zolang je inderdaad binnen de iTunes-store omgeving blijft, zou dat prima moeten werken. :)

Ik vraag me overigens wel af - enigszins los hier van - hoe dat zit met de resolutie; ik neem aan dat de films en series die je bij iTunes downloadt een zo hoog mogelijke resolutie hebben; gaat je computer dat automatisch downscalen voor een iPad-versie? Want als je die vervolgens weer streamt, verlies je toch kwaliteit?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_97246278
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef n8n het volgende:

[..]

Dan is het een perfect product voor jou, als 720P je niet tegenstaat
Geen idee, is dat zo'n slechte kwaliteit? Ik dacht dat je met HD wel aardig ver kwam, maar ik kan me zo vergissen. Op een 50 inch zal je het verschil wel merken inderdaad, maar goed, boeit me ook niet enorm. Het geheel moet vooral lekker makkelijk in gebruik zijn.
pi_97246337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

In dat geval zou het inderdaad geen probleem moeten zijn; je kunt sinds iOS 4.2 (geloof ik) streamen vanaf je iPad naar je Apple tv. En zolang je inderdaad binnen de iTunes-store omgeving blijft, zou dat prima moeten werken. :)

Ik vraag me overigens wel af - enigszins los hier van - hoe dat zit met de resolutie; ik neem aan dat de films en series die je bij iTunes downloadt een zo hoog mogelijke resolutie hebben; gaat je computer dat automatisch downscalen voor een iPad-versie? Want als je die vervolgens weer streamt, verlies je toch kwaliteit?
Nee, volgens mij niet. Volgens mij wordt alles ook op de iPad gedownload op hoge resolutie. Ik download ook niks via m'n PC, alleen via de iPad. Soms sla ik het later even op op de PC, maar dan is het gewoon in maximale resolutie. Dat zorgt er wel voor dat je iPad snel vol staat inderdaad...
pi_97246351
Wat download je dan of gebruik je de US Store?
pi_97246525
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef Jarno het volgende:
Wat download je dan of gebruik je de US Store?
Ik gebruik de UK store, ik woon permanent in Londen. Ben nog niet toegekomen aan het proberen van de VS store, maar dat kan nog als ik met de UK klaar ben (in de VS rekeningen lopen, etc.).
pi_97246599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:24 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik gebruik de UK store, ik woon permanent in Londen. Ben nog niet toegekomen aan het proberen van de VS store, maar dat kan nog als ik met de UK klaar ben (in de VS rekeningen lopen, etc.).
Ah ok! Nu snap ik 'm ;). Ook nog een tijdje een US account gehad maar qua apps is het een drama omdat sommige NL apps weer niet in de US store staan en je je zo een ongeluk inlogt elke keer bij het zoeken naar upgrades. En elke keer weer iTunes tegoed op eBay zien te vinden...

Maar goed als je er woont is het wel wat praktischer,
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:29:10 #224
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97246683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Je huurt op 720P
pi_97248460
Na een tijdje Spotify gebruikt te hebben ben ik wel benieuwd geworden naar de iTunes-in-the-cloud oplossing waar Apple mee gaat komen. Mijn grootste probleem met Spotify is eigenlijk dat het geen iTunes is :+. Ik mis m'n smart playlists, ik vind het vervelend om 2 applicaties te gebruiken voor 1 doel, ik mis de Apple slimmigheidjes, etc. Voordeel van muziek als dienst is dat je zo overstapt naar een andere, mits het aanbod vergelijkbaar is. Hopelijk komen we er niet bekaaid af in Europa door ingewikkelde rechtenstructuren etc.

Hopelijk wordt alles netjes geintegreerd in iTunes en in de iPod app op je iPhone ook :).

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')