abonnement Unibet Coolblue
pi_96891803
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Loqi het volgende:
Experimentje van vandaag, ik wilde een mooie groen onder zwarte krackle,maar had net niet de goede groen
Dus CG - Emerald sparkle gesandwiched tssen 2 lagen Orly - It's not rocket science
[ afbeelding ]
I like O+

Krackle erover, maar daar beviel het patroon me niet van (was vergeten te schudden dus hij was wat te dun) dus maar Boobie flakies erover :D
Overkill manies O+
[ afbeelding ]

In dit donkere weer is het net of ik groen vuur op mn nagels heb O+
Oh wow O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_96896055
Errrrrrg mooi Loqi O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 16 mei 2011 @ 18:55:46 #103
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_96897722
Wow gaaf loqi O+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 16 mei 2011 @ 19:09:26 #104
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96898492
:@ dank je wel allemaal
Knoei
  maandag 16 mei 2011 @ 22:53:12 #105
330954 Sokkepok
Echt waar.
pi_96916542
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een mooie creatires weer allemaal! Ben hier al te lang niet geweest om nog op allemaal te reageren, maar het ziet er allemaal lekker vrolijk uit!

Heb het ontzettend druk gehad, dus kan nu pas mijn verjaardagsnagels posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto zie je ook mijn nieuwe ring. :) Dit is China Glaze GR8 met daaroverheen Essence Circus Confetti.

Toen ging ik afgelopen vrijdag lakken en kreeg ik allemaal belletjes in mijn lak:
[ afbeelding ]
Je ziet het hier niet ontzettend goed, maar het zag er echt niet uit dus dit heeft er maar heel kort opgezeten. Lak is Catrice Miss Piggy Reloaded gestempeld met SN Pink.

Ik dacht dat ik wel te dikke lagen gebruikt zou hebben, dus probeerde het opnieuw:
[ afbeelding ]
Deze keer met Essence Where's The Party, gestempeld met China Glaze Millennium. Nog steeds allemaal belletjes, dus ook dit is er weer afgekomen. Het bleek door mijn basecoat te komen, die is ingedikt sinds ik hem gekocht heb. Dus moet nu ergens nagellakverdunner vandaan gaan halen.

Maargoed, nu heb ik er weer iets anders opzitten maar daar heb ik nog geen foto van.

Als je trouwens het verschil in lengte tussen de verjaardagsnagels en de andere twee ziet, dat is in één week zoveel gegroeid. Vind ik toch best hard gaan!
Wauw, wat kun jij mooi subtiel stempelen! :)
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_96922193
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:06 schreef Miss_V het volgende:
[..]

Ja mooi! Gelukkig ben je er nu achter waarom je lak ging bubbelen. Idd wat groeien ze hard! Ze zien er mooi uit.
Ja, ben wel blij dat ik de oorzaak weet, en het niet aan mij lag, hihi. Dankjewel!

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Loqi het volgende:
Experimentje van vandaag, ik wilde een mooie groen onder zwarte krackle,maar had net niet de goede groen
Dus CG - Emerald sparkle gesandwiched tssen 2 lagen Orly - It's not rocket science
[ afbeelding ]
I like O+

Krackle erover, maar daar beviel het patroon me niet van (was vergeten te schudden dus hij was wat te dun) dus maar Boobie flakies erover :D
Overkill manies O+
[ afbeelding ]

In dit donkere weer is het net of ik groen vuur op mn nagels heb O+
Wow, wat ontzettend mooi zeg! Lijkt me ook heel mooi in de herfst, vind het op de een of andere manier echt bij dat seizoen passen.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Wauw, wat kun jij mooi subtiel stempelen! :)
Hihi, dankjewel! Heb het in mijn nieuwste creatie ook weer gedaan, al had het daar van mij wel een klein beetje opvallender mogen zijn. Maar ben allang blij dat het geen maanlandschap is. ;)

Dit heb ik nu op m'n nagels, had deze kleurencombinatie maanden geleden al bedacht, nu maar eens uitgevoerd:

I Sea You, gestempeld met Run Forest Run, op ringvinger precies andersom. Ik werk bij huiswerkbegeleiding en m'n collegaatjes daar dachten eerst dat het wel nepnagels zouden zijn, heb helemaal stap voor stap uit moeten leggen hoe ik dat dan deed. Was wel weer komisch. :)

Ik heb verder de hele avond nagellak zitten kijken, heb twee bestellingen klaarstaan die samen optellen tot bijna 90 euro, dus moet toch nog maar eens nadenken of ik echt de hele Milani 3D collectie wil en sowieso even wachten tot m'n belastinggeld binnen is ofzo. Deze nieuwe hobby is echt bijster slecht voor mijn portomonnee!

Firefox en Photobucket zijn vandaag trouwens ook weer stervenslangzaam (vooral in combinatie met elkaar), ik mis mijn oude, goed functionerende, Firefox. Hoop zo dat ze snel updaten, dit is zo vermoeiend.

Anyway, nagels met langellak, yay!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 00:19:47 #107
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96922663
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Loqi het volgende:
Experimentje van vandaag, ik wilde een mooie groen onder zwarte krackle,maar had net niet de goede groen
Dus CG - Emerald sparkle gesandwiched tssen 2 lagen Orly - It's not rocket science
[ afbeelding ]
I like O+

Krackle erover, maar daar beviel het patroon me niet van (was vergeten te schudden dus hij was wat te dun) dus maar Boobie flakies erover :D
Overkill manies O+
[ afbeelding ]

In dit donkere weer is het net of ik groen vuur op mn nagels heb O+
Oh wauw :9~
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 17 mei 2011 @ 00:20:44 #108
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96922707
@Bambi; mooi, die groene mani!
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 17 mei 2011 @ 07:50:24 #109
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_96926631
Bambi wat is tie mooi! O+ En gelukkig ben je nu van de bubbels af. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:36:43 #110
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96928475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

Dit heb ik nu op m'n nagels, had deze kleurencombinatie maanden geleden al bedacht, nu maar eens uitgevoerd:
[ afbeelding ]
I Sea You, gestempeld met Run Forest Run, op ringvinger precies andersom. Ik werk bij huiswerkbegeleiding en m'n collegaatjes daar dachten eerst dat het wel nepnagels zouden zijn, heb helemaal stap voor stap uit moeten leggen hoe ik dat dan deed. Was wel weer komisch. :)

Ja dat is altijd wel komisch, tot je dan te horen krijgt 'goh, jij hebt echt tijd teveel of niet?' :{ }:|
Knoei
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:19:54 #111
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_96932125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Loqi het volgende:

[..]

Ja dat is altijd wel komisch, tot je dan te horen krijgt 'goh, jij hebt echt tijd teveel of niet?' :{ }:|
Whaha zooooooooo herkenbaar :P
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_96941151
Catrice Just Berried! Tips gesponst met Faye van Zoya.
pi_96941514
@-Pink-, ik vind het wel creatief, maar iets minder had ik mooier gevonden denk ik. :)

@Nagelschaartje, hihi, paasei-nagels. O+

@Miss-V, leuk gedaan!

@AlbinoBambi, ik vind de mani met de belletjes (de gestempelde belletjes bedoel ik dan :P ) het leukst, heel vrolijk.

@Loqi, die Orly CG sandwich is fantastisch! :9~
pi_96941634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dit heb ik nu op m'n nagels, had deze kleurencombinatie maanden geleden al bedacht, nu maar eens uitgevoerd:
[ afbeelding ]
I Sea You, gestempeld met Run Forest Run, op ringvinger precies andersom. Ik werk bij huiswerkbegeleiding en m'n collegaatjes daar dachten eerst dat het wel nepnagels zouden zijn, heb helemaal stap voor stap uit moeten leggen hoe ik dat dan deed. Was wel weer komisch. :)
Mooi! Uitleggen hoe Konad werkt is altijd een feest. :+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:54:05 #115
164755 Mss
kutHOEr
pi_96946150
Dit is OPI - Pompeii Purple. Een hele mooie roze kleur. Hij begon helaas na een paar dagen tipwear te vertonen maar hij zat er nog altijd chipvrij op dus ik besloot schuine hoeken te zetten met Black Shatter. Dit zat gisteravond erg leuk, maar vanmorgen na het douchen had ik weer ontzettende tipwear. Ik heb de randjes bijgewerkt met nog een beetje Shatter, maar dit is toch minder leuk dan hoe het gisteravond zat.



Aids.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:17:11 #116
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96947199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef AmyGrace het volgende:
Catrice Just Berried! Tips gesponst met Faye van Zoya.
[ afbeelding ]
omg O+ ik weet nooit van die mooie combinaties te bedenken :9~

quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Dit is OPI - Pompeii Purple. Een hele mooie roze kleur. Hij begon helaas na een paar dagen tipwear te vertonen maar hij zat er nog altijd chipvrij op dus ik besloot schuine hoeken te zetten met Black Shatter. Dit zat gisteravond erg leuk, maar vanmorgen na het douchen had ik weer ontzettende tipwear. Ik heb de randjes bijgewerkt met nog een beetje Shatter, maar dit is toch minder leuk dan hoe het gisteravond zat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Cute!
Knoei
pi_96949018
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Mooi! Uitleggen hoe Konad werkt is altijd een feest. :+
Probeerde ik bij de nicht van mijn moeder.
"Dan heb je een metalen plaatje, daaarin zitten afbeeldingen gegraveerd, dus die zijn dieper. Dan lak je wat lak op het plaatje, over de afbeelding, en schraap je de overtollige lak eraf. En dan die je met een stampertje over de afbeelding en die rol je over je nagel. Snap je?"
Nee.

Ik snap ook wel dat ze het niet snapte, het klikt ook raar :')

Mss, gekke naam heeft die lak :+ Heb hem vaker gezien. Wel leuk zo met die crackle, isweer wat anders :D
pi_96956454
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Dit is OPI - Pompeii Purple. Een hele mooie roze kleur. Hij begon helaas na een paar dagen tipwear te vertonen maar hij zat er nog altijd chipvrij op dus ik besloot schuine hoeken te zetten met Black Shatter. Dit zat gisteravond erg leuk, maar vanmorgen na het douchen had ik weer ontzettende tipwear. Ik heb de randjes bijgewerkt met nog een beetje Shatter, maar dit is toch minder leuk dan hoe het gisteravond zat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een lekker kleurtje die Pompeii Purple!

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Loqi het volgende:

[..]

omg O+ ik weet nooit van die mooie combinaties te bedenken :9~

[..]

Cute!
:@ O+ Ik doe m'n best. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Probeerde ik bij de nicht van mijn moeder.
"Dan heb je een metalen plaatje, daaarin zitten afbeeldingen gegraveerd, dus die zijn dieper. Dan lak je wat lak op het plaatje, over de afbeelding, en schraap je de overtollige lak eraf. En dan die je met een stampertje over de afbeelding en die rol je over je nagel. Snap je?"
Nee.

Ik snap ook wel dat ze het niet snapte, het klikt ook raar :')
_O-

Oh, nog een leuke: proberen watermarblen uit te leggen. Hoe verder je komt met je uitleg hoe meer de ander sterk gaat lijken op deze emoticon: :? Misschien moeten we het gewoon maar demonsteren, werkt veul beter. :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:29:32 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96958121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 07:50 schreef Miss_V het volgende:
Bambi wat is tie mooi! O+ En gelukkig ben je nu van de bubbels af. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooruit, als het maar bij 1x link spammen blijft wel ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:27 #120
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96958422
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:25 schreef Loqi het volgende:
Experimentje van vandaag, ik wilde een mooie groen onder zwarte krackle,maar had net niet de goede groen
Dus CG - Emerald sparkle gesandwiched tssen 2 lagen Orly - It's not rocket science
[ afbeelding ]
I like O+

Krackle erover, maar daar beviel het patroon me niet van (was vergeten te schudden dus hij was wat te dun) dus maar Boobie flakies erover :D
Overkill manies O+
[ afbeelding ]

In dit donkere weer is het net of ik groen vuur op mn nagels heb O+
OMNOMNOM PRETTY NAILS O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_96963977
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef Lindytje het volgende:
@Bambi; mooi, die groene mani!
Dankjewel!

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 07:50 schreef Miss_V het volgende:
Bambi wat is tie mooi! O+ En gelukkig ben je nu van de bubbels af. *O*
Thanks, ben ook erg blij dat ze weg zijn, pfffft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef Loqi het volgende:

[..]

Ja dat is altijd wel komisch, tot je dan te horen krijgt 'goh, jij hebt echt tijd teveel of niet?' :{ }:|
Whaha, jaaaaaa! "Poeh, zoveel tijd heb ik daar niet voor (over) hoor. Dat is wel heel veel werk." En ik maar weer uitleggen dat het reuze meevalt. Maar dan gaan ze daarna vragen hoeveel laagjes nagellak ik op heb, en aangezien dat er meestal minstens 4 zijn vinden ze dan alsnog dat ze gelijk hebben want zij gebruiken er meestal maar een. Nou, nou, pfft dan ben ik liever iets meer tijd kwijt dan dat ik met verkleurde nagels, snel gechipte nagellak en VNL rondloop. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:15 schreef AmyGrace het volgende:
@AlbinoBambi, ik vind de mani met de belletjes (de gestempelde belletjes bedoel ik dan :P ) het leukst, heel vrolijk.
Dankjewel, vond die ook erg leuk geworden, op de belletjes in de lak na dan. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:18 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Mooi! Uitleggen hoe Konad werkt is altijd een feest. :+
Dank! En idd, volgensmij snapte niemand het echt na mijn uitleg maar durfden ze ook niet zo goed verder te vragen ofzo. Ben in ieder geval al overgestapt van 'ja, dan heb je een metalen plaatje, en daar zitten plaatjes in gegraveerd' naar dat er afbeeldingen in gegraveerd staan, hihi. En vooral duidelijk benoemen dat er na het schrapen dus nagellak achterblijft 'in' het plaatje en dat die nagellak op je stempel en dus daarna op je nagel komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef AmyGrace het volgende:
[..]

_O-

Oh, nog een leuke: proberen watermarblen uit te leggen. Hoe verder je komt met je uitleg hoe meer de ander sterk gaat lijken op deze emoticon: :? Misschien moeten we het gewoon maar demonsteren, werkt veul beter. :P
Whaha, kan me voorstellen dat mensen dat écht niet snappen. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan, maar iig Youtube filmpjes gezien.

quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Dit is OPI - Pompeii Purple. Een hele mooie roze kleur. Hij begon helaas na een paar dagen tipwear te vertonen maar hij zat er nog altijd chipvrij op dus ik besloot schuine hoeken te zetten met Black Shatter. Dit zat gisteravond erg leuk, maar vanmorgen na het douchen had ik weer ontzettende tipwear. Ik heb de randjes bijgewerkt met nog een beetje Shatter, maar dit is toch minder leuk dan hoe het gisteravond zat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk zeg! Ja, shatter slijt altijd heeeeel snel zonder topcoat. Dat blijf je bijwerken dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef AmyGrace het volgende:
Catrice Just Berried! Tips gesponst met Faye van Zoya.
[ afbeelding ]
Oeh, heeeeel mooi! Ik vind jouw nagels ook zo mooi. <3

Heb net trouwens eindelijk toegegeven aan m'n wishlist en een bestelling bij NPF geplaatst:
China Glaze - Atlantis
China Glaze - Emerald Sparkle
China Glaze - For Audrey
China Glaze - Ruby Pumps
Nubar - Reclaim
Golden Rose - Scale Effect #04
Golden Rose - Scale Effect #05
Golden Rose - Scale Effect #14
Golden Rose - Scale Effect #15
Nagellakverdunner
Roze Bottle Holder

Lalalaaaaaa. En ga binnenkort ook bij CherryCulture 3 lakjes bestellen. Hoe ik dit allemaal aan m'n moeder ga uitleggen wordt een verhaal apart ben ik bang. *kuch* Denk dat ik de BM plates maar ergens anders ga laten bezorgen wanneer ik die bestel en dan naar binnen smokkel ofzo, heb zelf toch geen cc.
Het volgende dilemma wordt dan het opbergen van mijn nagellak. De schoenendoos waar ze in zaten is vol, en al mijn andere lades ook wel. Wat heb ik het toch zwaaaaar. ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:01:23 #122
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96981037
shit shit shit heb ik nét een laagje nieuw lak op mijn nageltjes, moet ik poepen... :'( :')

Heeft iemand van jullie toevallig Essence Multi Dimension 74 Fall for me?
Ik vind er zo'n raar kwastje in zitten, net alsof die haartjes niet van elkaar af gaan... -O-
Of hoort dat?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_96987646
Les 1: eerst alles legen voordat je gaat lakken! Ik zet drinken naast me,ga naar de wc en geen kinderen om me heen.
Lakmodus aan
  woensdag 18 mei 2011 @ 13:55:28 #124
158966 -Pink-
I'm a voodoo child
pi_96988017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 15:15 schreef AmyGrace het volgende:
@-Pink-, ik vind het wel creatief, maar iets minder had ik mooier gevonden denk ik. :)

Haha, ik moest me zelfs nog inhouden om niet op het roze gedeelte te stempelen. Maar ik moet wel zeggen dat ik het op foto's vaak niet zo goed vind overkomen dan in real life.

quote:
dinsdag 17 mei 2011 15:18[/url] schreef AmyGrace het volgende:[/b]

[..]

Mooi! Uitleggen hoe Konad werkt is altijd een feest. :+
Ik sta voor de klas en een paar meiden uit m'n klas hadden de Essence versie gekocht en kwamen er niet uit. Toen heb ik op vrijdagmiddag na school even een korte demo gegeven. Op een gegeven moment werd het wel heel druk in m'n klas, maar ze kunnen het nu wel zelf *O*

@AlbinoBambi, wat een bestelling! Ik herken je 'probleem' met teveel nagellak, ben heel hard aan het denken hoe ik m'n nagellakjes mooi kan showen zonder dat het al te veel ruimte in beslag neemt, wordt vervolgd...
Ik heb eergister twee Nfu Oh hologram lakken besteld waarbij stond dat ze op voorraad waren. Kreeg ik gister een mailtje dat ze er niet meer zijn en pas in juli binnenkomen |:(

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
shit shit shit heb ik nét een laagje nieuw lak op mijn nageltjes, moet ik poepen... :'( :')

Je moet je natuurlijk wel goed voorbereiden he, eerst naar de wc en ik draai van tevoren altijd alvast wat shaggies want dat gaat ook erg lastig met natte nagels ;)

Ik heb vandaag het luxe probleem dat ik m'n nagels moet knippen want ze zijn echt te lang. En dan nog eens bedenken wat ik erop ga maken.
Hier een fotootje wat ik er nu op heb. Ik weet het, weer erg much maar ik moest m'n glitters uitproberen. Helaas zat alles onder de glitter dus ik denk dat ik dat voorlopig laat staan :)
  woensdag 18 mei 2011 @ 14:02:46 #125
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_96988289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef milka82 het volgende:
Les 1: eerst alles legen voordat je gaat lakken! Ik zet drinken naast me,ga naar de wc en geen kinderen om me heen.
Lakmodus aan
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef -Pink- het volgende:

[..]

Je moet je natuurlijk wel goed voorbereiden he, eerst naar de wc en ik draai van tevoren altijd alvast wat shaggies want dat gaat ook erg lastig met natte nagels ;)

_O- tja, beginneling he, weer wat geleerd! :D
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')