abonnement Unibet Coolblue
pi_4665979
Ik gebruik sinds kort stacker 4 en ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen zijn die dit middel gebruiken om af te vallen. Het raadplegen van de zoekmachine geeft afdoende informatie, waar ik naar op zoek ben is de ervaringen die men heeft opgedaan met dit middel, of je tevreden bent ten aanzien van het resultaat, of had je misschien andere verwachtingen van het product?
pi_4666046
wat is t
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_4666105
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:56 schreef mabit het volgende:
wat is t
Stacker 4, de krachtigste FAT-burner ooit!
Stacker 4 is de meest krachtige FAT-burner ooit! Na inname voelt u al binnen 45 minuten een toename van uw metabolisme (verbranding van voedingsstoffen in het lichaam), u heeft geen hongerig gevoel en heeft volop energie!

Hoe werkt Stacker 4?
De ingrediënten uit de Stacker 4 zijn anders dan die uit de andere Stacker producten. Dit product is daarom voor vele personen nog effectiever. Het product zorgt voor een verhoogd metabolisme en het ingrediënt Guggulsterone uit de Stacker 4 zorgt ervoor dat het cholesterol gehalte daalt. Dit proces zorgt voor een beter thermogenische verbranding.

Maar goed, als je niet weet wat het is heb je er vast ook geen ervaringen mee toch? Of vergis ik me nu?

  donderdag 20 juni 2002 @ 01:30:18 #4
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_4666421
Ik gebruik zelf alleen Super Stacker van steroMAX, die zijn krachtiger en heftiger als de bekende Stacker 2 van M double you....
Silverstone
pi_4671906
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 01:30 schreef GTTC het volgende:
Ik gebruik zelf alleen Super Stacker van steroMAX, die zijn krachtiger en heftiger als de bekende Stacker 2 van M double you....
Maar werkt het ook? Brengt het voldoende resultaat?
  donderdag 20 juni 2002 @ 14:14:34 #6
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_4672160
ik gebruik het simpel weg alleen als ik uitga maar dan is dat maar eentje per week dus... ik val dan superveel af dus ik moet dat compenseren door VEEL vet te eten van te voren en tijdens het uitgaan.. aangezien ik niet wil afvallen omdat ik sporter ben...ik gebruik de stacker niet om af te vallen maar voor de energiestoot wat hij je geeft.. mijn vriendin gebruikt wel super stacker om af te vallen maar dan gebruikt ze een per dag en gaat ze erbij op de home trainer, ik zag al snel resultaat bij haar....
Silverstone
pi_4672415
Stacker 3 tijdje gebruikt om zooi kilo's kwijt te raken die ik door medicijngebruik was aangekomen. Zag bij mezelf zeer snel resultaat en goed ook. Terwijl ik wel gezond bleef door eten.

In een maand tijd toch bijna 6 kilo. Ben nog niet alle kilo's kwijt maar ben er wel mee gestopt. Want echt gezond is het niet en je mag ze ook niet te lang achter elkaar gebruiken. Nu alleen nog met uitgaan als ik nuchter wil blijven. Of als ik doodmoe op me werk ben om te zorgen dat ik niet in slaap val.

In het begin sliep ik echt niet s avonds ook al had ik ze s ochtends genomenen, maar dat wende snel

  donderdag 20 juni 2002 @ 14:52:35 #8
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_4672840
Werken best goed, je trek naar snoep en ander eten gaat ook weg dus bij mij hielp het dubbel Sommige mensen krijgen wel last van hartkloppingen etc. dus daar wel even op letten.

En zoals al eerder vermeld hier...niet te lang gebruiken, want het blijft rotzooi.

Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
pi_4672933
Waar koop je die dingen? Smartshop?
pi_4673286
Ik wordt er helemaal hyperdepieper van. Gisteren tijdens een vergadering en dat was niet fijn! 1 's ochtends en 1 na de middagmaaltijd wordt geadviseerd na 1 week gebruik. Nou, na die ene 's ochtend maal ik niet eens meer naar een middagmaaltijd. Ik wil helemaal niet meer eten dan. Dus eigenlijk gebruik ik 1 per dag. Je mag max 3 per dag nemen, nou dan sta ik echt wel te stuiteren op mijn werk hoor. Op de dansvloer is een ander verhaal maar op je werk zit je hier toch niet op te wachten?!?
Ik moet nog even mijn weg hierin proberen te vinden, daarom ben ik ook zo nieuwsgierig naar ervaringen van anderen, met name dus voor het afvallen (dus dagelijks gebruik).

Maar de kilootje gaan er snel af, zijn de twee ervaringen tot nu toe. En niet te lang gebruiken dus. Maar dat idee had ik zelf al, het is de bedoeling het een maandje te doen of wanneer het potje leeg is te stoppen.

pi_4675304
Hebben we het hier niet gewoon over een speed-variant?
Ja daar zal je wel lekker van afvallen, maar gezond is anders.
Unox, the worst operating system.
pi_4675389
2 stackers staat ongeveer gelijk tot 2 xtc pillen. Vandaar dat het in de apotheek ook niet meer verkocht mag worden!
  vrijdag 21 juni 2002 @ 13:25:31 #13
19245 GTTC
Honda - S2000
pi_4686501
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:48 schreef Groene_kwal het volgende:
2 stackers staat ongeveer gelijk tot 2 xtc pillen. Vandaar dat het in de apotheek ook niet meer verkocht mag worden!
bullshit!,

voor het effect van een XTC pil te evenaren moet je minstens 5 stackers gaan nemen maar dat is niet aan te raden want dan krijg je hartkloppingen!!!
bij xtc ga je je zo fucking anders voelen, dan word je gewoon helemaal wild en weet je niet meer wat je doet..

stacker werkt anders, tenminste ik voel niks bij stackers, alleen als ik er 2 neem dan krijg ik lichte rillingen en kippevel, maar je blijft 100% bij je positieven en je gaat er niet gekker door doen wat bij XTC wel het geval is...

Silverstone
  woensdag 25 december 2002 @ 01:30:21 #14
17701 Bellafonte
Zoekende naar mooie vrouwkes!
pi_7530476
Gebruik zelf Stacker 4...
Ben er mee begonnen omdat ik me vaak suf en moe voelde; nu kan ik het met Stacker opbrengen om 2x in de week flink wat kilometers te pakken terwijl ik daar vroeger niet aan hoefde te denken.
Voor de rest dezelfde ervaringen als GTTC.(maar zoals met alles: gebruik met mate!)
The box said: "Use Windows 95 or better".....so I used Linux!!!
pi_7531356
Zit er niet gewoon ephedrine in dan
pi_7532906
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 16:48 schreef Groene_kwal het volgende:
2 stackers staat ongeveer gelijk tot 2 xtc pillen. Vandaar dat het in de apotheek ook niet meer verkocht mag worden!
Stackers waar je waus van wordt, zou wel lache zijn. Wat je zegt is dus echt je reinste onzin, je kunt de 2 nie eens vergelijken.
pi_7535168
Gebruik ze sinds kort ook, kan niet zeggen zeggen dat je er helemaal waus van wordt.
Volgens mij helpen ze wel om af te vallen want m'n broek zit minder strak :-)
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_7538190
quote:
Op woensdag 25 december 2002 02:25 schreef Nevermind het volgende:
Zit er niet gewoon ephedrine in dan
Dacht het wel ja.
  woensdag 25 december 2002 @ 20:23:18 #19
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_7538228
Waar te halen
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  woensdag 25 december 2002 @ 22:06:54 #20
17701 Bellafonte
Zoekende naar mooie vrouwkes!
pi_7539334
quote:
Op woensdag 25 december 2002 20:23 schreef Zworld het volgende:
Waar te halen
Via www.perfectbody.nl.
Wat ook goed is aan deze site, is de encyclopedie...
Het is natuurlijk altijd verstandig om even op te zoeken wat voor ingredienten in die capsules zitten verwerkt.
Of je moet het allemaal niet zo nauw nemen met je lichaam
The box said: "Use Windows 95 or better".....so I used Linux!!!
pi_8102086
quote:
Op woensdag 25 december 2002 22:06 schreef Bellafonte het volgende:

[..]

Via www.perfectbody.nl.
Wat ook goed is aan deze site, is de encyclopedie...
Het is natuurlijk altijd verstandig om even op te zoeken wat voor ingredienten in die capsules zitten verwerkt.
Of je moet het allemaal niet zo nauw nemen met je lichaam


ik heb ze vandaag binnen gehad heb ze bestalt via perfectbody .. gister besteld vandaag binnen .. net 1tje genomen .. ff kijken of het werkt
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_8102470
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 14:39 schreef IrfieJ het volgende:

[..]

ik heb ze vandaag binnen gehad heb ze bestalt via perfectbody .. gister besteld vandaag binnen .. net 1tje genomen .. ff kijken of het werkt


Das dus niet zo slim, die dingen kun je het beste zo vroeg mogelijk in de ochtend nemen, omdat ze wel een flink tijdje werken, tenzij je vnaaf gaat stappen natuurlijk, dan ist weer wat anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 25 januari 2003 @ 15:31:37 #23
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_8102715
Tsja beetje discipline is nog altijd het beste om aftevallen ipv die meuk waarvan je eigenlijk niet weet wat het is..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_8103025
Ik vraag me ook af: dan ben je 5 kilo afgevallen dmv een pilletje, die komen er dan toch in een mum van tijd weer bij als je met die meuk stopt?

En is het niet enorm verslavend, als je het maandenlang elke dag gebruikt?

Unox, the worst operating system.
pi_8103661
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 15:54 schreef Schorpioen het volgende:
Ik vraag me ook af: dan ben je 5 kilo afgevallen dmv een pilletje, die komen er dan toch in een mum van tijd weer bij als je met die meuk stopt?

En is het niet enorm verslavend, als je het maandenlang elke dag gebruikt?


Kijk dat gewicht is er af. En het is niet alleen maar vocht wat je verliest, want je verliest waarschijnlijk wel meer vocht, odmat je meer energie hebt en dus meer zweet, maar omdat de eetlust weg is verbrandt je lichaam ook je reserves en val je dus ook gewoon echt af. Ik denk dat op gewicht blijven minstens net zo moeilijk is, maar goed, als je het een maandje gebruikt, wat afvalt, een maandje stopt, op gewicht BLIJFT, en weer een maandje wat afvallen, dan lijkt het me wel een blijvende methode te moeten zijn toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')