abonnement Unibet Coolblue
pi_96645251
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:00 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Maar Stervio is wel een van de ergsten hoor. Alex kan dr ook wat van met zijn daten in het donker. En Mo met dr spelletjes. :r
en laura met dr missverkiezingen...madame onzeker , yeah right
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96645252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef Flashbox het volgende:
Dat is ook net zo'n kakkerlak die blijft terug komen

SST_Servio SST Servio
Hey Iedereen Ik ben idd nu ook te zien op SBS6 bij "Komen Eten" vanavond bij mij thuis @misswindymills Het is een herhaling uit 2008 #sstnl
4 minutes ago
schreef vanmorgen al dat ook alle kookprogramma's mijn neusgaten uitkwamen. Geen zin in die programma;smeer
pi_96645270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef MargrietV het volgende:

[..]

schreef vanmorgen al dat ook alle kookprogramma's mijn neusgaten uitkwamen. Geen zin in die programma;smeer
ik kijk nooit nederlandse tv, op rls na...het is allemaal bagger tv op nederland
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96645289
rode bank weer in zicht
pi_96645312
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef Stability het volgende:

[..]

en laura met dr missverkiezingen...madame onzeker , yeah right
Weet niet waar ze onzeker over is, maar zeer zeker niet over dr (vermeende) schoonheid. Ze denkt ECHT dat ze dr roeping is misgelopen als miss Nederland :r :r Vind dr niks moois aan met die flappers
pi_96645336
En Joanna heeft haar in de rouw nagellak op......
pi_96645363
ben van ellende maar ff twitter an het volgen

SST_Maik Maik
deze twitter gaat helaas verdwijnen nadat de show is afgelopen! voeg me toe op @maikbos en http://maikbos.hyves.nl #sstnl
19 minutes ago
pi_96645374
Hallo daar in het Secret Story huis ik wil niet dat Joanna in de finale zit vind het maar een verwende trut en ze legt Philippe alle woorden in zijn mond en moet alles doen wat zij zeg die stumper maar ik zou willen dat Sharon en Karim in de finale staan en dat Sharon wint wat die heeft het namelijk heel erg verdiend met wat ze heeft mee gemaakt en het kunnen afsluiten ,ze is de eerlijkste en Karim ook ,maar die Joanna liegt en bedriegt iedereen wat een verwend kreng zeg
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_96645383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Hallo daar in het Secret Story huis ik wil niet dat Joanna in de finale zit vind het maar een verwende trut en ze legt Philippe alle woorden in zijn mond en moet alles doen wat zij zeg die stumper maar ik zou willen dat Sharon en Karim in de finale staan en dat Sharon wint wat die heeft het namelijk heel erg verdiend met wat ze heeft mee gemaakt en het kunnen afsluiten ,ze is de eerlijkste en Karim ook ,maar die Joanna liegt en bedriegt iedereen wat een verwend kreng zeg
Sharon en eerlijk?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 mei 2011 @ 13:04:37 #210
335263 freaky40
pi_96645385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Hallo daar in het Secret Story huis ik wil niet dat Joanna in de finale zit vind het maar een verwende trut en ze legt Philippe alle woorden in zijn mond en moet alles doen wat zij zeg die stumper maar ik zou willen dat Sharon en Karim in de finale staan en dat Sharon wint wat die heeft het namelijk heel erg verdiend met wat ze heeft mee gemaakt en het kunnen afsluiten ,ze is de eerlijkste en Karim ook ,maar die Joanna liegt en bedriegt iedereen wat een verwend kreng zeg
:r :r :O
Allemaal cabaretteketet!
pi_96645418
Iemand nog de twitter van de moeder van Laura gevolgd? Ze wordt strontziek :r van het geroddel over Luira :r
pi_96645430
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand nog de twitter van de moeder van Laura gevolgd? Ze wordt strontziek :r van het geroddel over Luira :r
@?
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_96645435
Ben er even weg van laters allemaal :W
pi_96645444
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Weet niet waar ze onzeker over is, maar zeer zeker niet over dr (vermeende) schoonheid. Ze denkt ECHT dat ze dr roeping is misgelopen als miss Nederland :r :r Vind dr niks moois aan met die flappers
nee ,en die heeft ze op de foto mooi weggewerkt haha
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96645447
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand nog de twitter van de moeder van Laura gevolgd? Ze wordt strontziek :r van het geroddel over Luira :r
wat is link?
pi_96645483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

wat is link?
Geen flauw idee, iemand zei het gisteren . iets van #GradaVeer54 ??
pi_96645484
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand nog de twitter van de moeder van Laura gevolgd? Ze wordt strontziek :r van het geroddel over Luira :r
Ja gek he! Het is haar kind, en ze wordt overal met de grond gelijk gemaakt.
pi_96645503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:04 schreef Reksie1981 het volgende:
Hallo daar in het Secret Story huis ik wil niet dat Joanna in de finale zit vind het maar een verwende trut en ze legt Philippe alle woorden in zijn mond en moet alles doen wat zij zeg die stumper maar ik zou willen dat Sharon en Karim in de finale staan en dat Sharon wint wat die heeft het namelijk heel erg verdiend met wat ze heeft mee gemaakt en het kunnen afsluiten ,ze is de eerlijkste en Karim ook ,maar die Joanna liegt en bedriegt iedereen wat een verwend kreng zeg
het gaat er toch niet om om wat ze heeft meegemaakt en dat wil afsluiten? alsof een ton dat goed kan maken, kom op zeg!
het gaat erom hoe ze die drie maanden zijn doorgekomen.....
daarom : karim op nummer 1 !!
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96645516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja gek he! Het is haar kind, en ze wordt overal met de grond gelijk gemaakt.
Had ze niet aan het programma mee moeten doen en al helemaal niet zo achterbaks zijn om de zieke vader van je vriendin te gebruiken om een missie te halen :r
pi_96645523
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Geen flauw idee, iemand zei het gisteren . iets van #GradaVeer54 ??
http://twitter.com/#!/GradaVeer54
pi_96645531
Ik heb pijn in mijn staartbotje! ;(
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_96645539
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Had ze niet aan het programma mee moeten doen en al helemaal niet zo achterbaks zijn om de zieke vader van je vriendin te gebruiken om een missie te halen :r
pzies ! ze willen zelf al die media aandacht, en die hebben ze gekregen
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96645560
hmmsss over wat zou ze het hebben

GradaVeer54 Grada Veer
@ @theonlyguido Roerend mee eens, Guido. Ach, zie nu zoveel oneerlijke dingen. Alles is voorbestemd.
22 hours ago
pi_96645561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb pijn in mijn staartbotje! ;(
windring aanschaffen
pi_96645576
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Had ze niet aan het programma mee moeten doen en al helemaal niet zo achterbaks zijn om de zieke vader van je vriendin te gebruiken om een missie te halen :r
Daar kan die moeder toch niks aan doen, die komt gewoon op voor haar kind. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')