Welk gedeelte snap je niet? Dat maakt het starten van de uitleg een stukje makkelijkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef sergio10 het volgende:
Goedemiddag op deze zonnige dag,
Ik heb grote moeite met het leren van kansberekening en krijg het er maar niet in!
Heeft iemand handige tips zodat ik het nu wel snap ?
Groetjes!
Ik zie het altijd als een stukje begrijpend lezen. Als je de opgave goed leest kan je zelf al bedenken hoe de situatie er uit ziet en daarvandaan is de berekening eigenlijk niet zo moeilijk vind ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef sergio10 het volgende:
Eigenlijk het hele kansberekening gedoe permutaties, combinaties , kansen berekenen en kansverdelingen
Dat is meer dan 10 jaar geleden voor mequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef sergio10 het volgende:
Het begrijpen van de som vooral , ik denk namelijk dat ik niet de enige ben die het niet snapt.
Maar goed weet jij toevallig nog ergens waar ik gewoon oefeningen vandaan kan halen ?![]()
Geef maar eens een opgave uit je boekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef sergio10 het volgende:
Ww hahahaha
Ik heb een paar nieuwe oefeningen nodig want het zijn juist de oefeningen uit het boek die ik niet snap
Klopt wel wat je zegt, ik heb er ook vaak last van. Ik weet dan niet welke ik moet gebruiken als ze allemaal door elkaar staan..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geef maar eens een opgave uit je boekHet gaat in mijn ogen vooral om het begrijpen van de verwachting dan om de werkelijke som
Daarom is in mijn ogen begrijpend lezen het belangrijkste hierbij, maar plemp maar wat voorbeelden neer, misschien kan ik helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef Internepper het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, ik heb er ook vaak last van. Ik weet dan niet welke ik moet gebruiken als ze allemaal door elkaar staan..
http://examenbundel.nl/examenbundel2/pagina.asp?pagkey=70497quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef sergio10 het volgende:
Ww hahahaha
Ik heb een paar nieuwe oefeningen nodig want het zijn juist de oefeningen uit het boek die ik niet snap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |