abonnement Unibet Coolblue
pi_96675805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef AMDB het volgende:

[..]

Vind het zelf niet donker genoeg voor AM, doe mij Melkweg maar!
Naja dan kunnen ze altijd nog een zwart doek voor die ramen hangen, doen ze steeds vaker. Ik vind de Melkweg dan weer zo'n sfeerloze bak.
Ik hoop trouwens niet dat ze een hek voor het podium neerzetten, zoals bij Foals vorig jaar vgm. Dat was ontzettend irritant.
pi_96676018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:44 schreef AMDB het volgende:

[..]

Daar stond ik volgens mij net achter de echte drukte, al was ik toen ook wel na 2 nummers kapot van het springen.

Hopelijk nu een betere conditie :P
Ik stond erin, met een hyperventilerende vriendin als gevolg. Toen Sandtrap losbarstte tegen het einde brak pas echt de pleuris uit. Afijn, we kennen allemaal de beelden nog vanaf het balkon! ;)

Maar goed, vervolgens stukje bij beetje wat meer naar achteren gegaan. Ik moet wel zeggen dat het achteraan wel wat meer een dooie boel was. Deze keer vriendin maar thuis laten? -O-
pi_96676032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Naja dan kunnen ze altijd nog een zwart doek voor die ramen hangen, doen ze steeds vaker. Ik vind de Melkweg dan weer zo'n sfeerloze bak.
Ik hoop trouwens niet dat ze een hek voor het podium neerzetten, zoals bij Foals vorig jaar vgm. Dat was ontzettend irritant.
Oh, geen twijfel over mogelijk dat ze dat gaan doen. Kunnen ze anders niet verantwoorden. In de Melkweg in 2007 had de beveiliging het aardig benauwd door het gebrek aan 'wegsleep-route'. Laatste helft van het optreden zaten ze gewoon maar geknield bij de monitors, om aan de lopende band de podium-bespringers terug te duwen. Dit scenario zie ik trouwens op een of andere manier niet meer gebeuren, bij welke band dan ook, op dit moment.
pi_96676118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef AMDB het volgende:

[..]

Die mannetjes die riepen dat we niet mochten rennen, dus iedereen een kort stukje halfslachtig rennen en daarna gewoon weer vol sprinten _O-

Ik weet nog, de 'baas' van die security mensen, die heel boos werd op zo'n security jongen omdat hij niet hard genoeg schreeuwde dat mensen niet mochten rennen _O-
Hahaha oja :D

Wat me toen vooral opviel was dat ik voor het eerst 'oude' mensen net zo kinderachtig zag doen als een stel pubers :P
pi_96676319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:49 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Oh, geen twijfel over mogelijk dat ze dat gaan doen. Kunnen ze anders niet verantwoorden. In de Melkweg in 2007 had de beveiliging het aardig benauwd door het gebrek aan 'wegsleep-route'. Laatste helft van het optreden zaten ze gewoon maar geknield bij de monitors, om aan de lopende band de podium-bespringers terug te duwen. Dit scenario zie ik trouwens op een of andere manier niet meer gebeuren, bij welke band dan ook, op dit moment.
Hmm, naja we zullen het zien. Het is ook niet heel erg eigenlijk. Heb je ook iets meer uitzicht op het hele podium. Maar het haalt toch iets weg van de beleving van formaat-Paradiso. Begrijpelijk is het ook zeker, al denk ik inderdaad dat de drang om het podium op te gaan heel wat minder zal zijn.
pi_96676441
Ook wel heel handig dat je nu een back-up mocht het te snel uitverkocht. Gegarandeerd dat Miles Kane ook een leuk optreden word, dus mocht AM niet lukken kan iedereen daar nog terecht :P
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_96676525
Je internet zal maar down zijn zaterdag. :')
pi_96676584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Kijana het volgende:
Je internet zal maar down zijn zaterdag. :')
omdat je het gelekte monkeys album aan het downloaden bent ;)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_96676654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:58 schreef Kijana het volgende:
Je internet zal maar down zijn zaterdag. :')
Dan maar hopen dat iemand hier 2 kaartjes heeft. O-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:04:06 #260
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_96676944
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Kijana het volgende:
Ik vind Paradiso ook een erg mooie zaal maar de Melkweg vind ik ook prettig. Wel jammer dat ik die woensdag 22 juni geen kaartjes heb voor Social Distortion + Frank Turner anders had ik 3 avonden achter elkaar een gig. :P
Ik bezoek vanaf zaterdag 6 optredens in 9 dagen in Paradiso ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:07:25 #261
192683 AMDB
Visionair.
pi_96677167
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik bezoek vanaf zaterdag 6 optredens in 9 dagen in Paradiso ;)
Waar haal je het geld vandaan? :P
pi_96677208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik bezoek vanaf zaterdag 6 optredens in 9 dagen in Paradiso ;)
Tja als je in Amsterdam woont dan kan dat makkelijk hehe. :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:09:52 #263
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_96677336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:41 schreef sander26 het volgende:

[..]

Om over HMH07 nog maar te zwijgen pfff...
Inderdaad, ik heb toen mijn "engste" concert-ervaring gehad nadat ik na een nummer of vijf in de pit te hebben verkeerd, na een aantal ellebogen in het gezicht binnen een paar seconden - maar vooral door de extreme benauwdheid daar toen - werd het zwart voor mijn ogen en dat bleef het ook vrij lang.

Volgens mij heb ik het destijds nog uitgebreid omschreven in deze reeks, maar het kwam erop neer dat ik een paar minuten niets kon zien en terwijl ik stekeblind was me probeerde van de pit naar de zijkant van de zaal te verplaatsen, wat natuurlijk helemaal mislukte. Uiteindelijk heb ik me aan een hek vastgegrepen en werd ik door security er overheen getild [riep nog NEE! want ik dacht dat het concertgangers waren die me wilden laten crowdsurfen :')] en backstage naar EHBO gebracht, waar mijn zicht langzaam terugkeerde.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:10:32 #264
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_96677372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef AMDB het volgende:

[..]

Waar haal je het geld vandaan? :P
Werken... en de juiste gigs uitkiezen :) Scheelt dat ik mijn muzieksmaak de laatste tijd vooral de concerten van onder 20 euro bevat. (Enkele sentimentele/awesome uitzonderingen uiteraard)
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:10:41 #265
192683 AMDB
Visionair.
pi_96677380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb toen mijn "engste" concert-ervaring gehad nadat ik na een nummer of vijf in de pit te hebben verkeerd, na een aantal ellebogen in het gezicht binnen een paar seconden - maar vooral door de extreme benauwdheid daar toen - werd het zwart voor mijn ogen en dat bleef het ook vrij lang.

Volgens mij heb ik het destijds nog uitgebreid omschreven in deze reeks, maar het kwam erop neer dat ik een paar minuten niets kon zien en terwijl ik stekeblind was me probeerde van de pit naar de zijkant van de zaal te verplaatsen, wat natuurlijk helemaal mislukte. Uiteindelijk heb ik me aan een hek vastgegrepen en werd ik door security er overheen getild [riep nog NEE! want ik dacht dat het concertgangers waren die me wilden laten crowdsurfen :')] en backstage naar EHBO gebracht, waar mijn zicht langzaam terugkeerde.
Heb je inderdaad hier nog verteld, lijkt me vrij eng ja -O-
pi_96677455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:09 schreef Xurk het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb toen mijn "engste" concert-ervaring gehad nadat ik na een nummer of vijf in de pit te hebben verkeerd, na een aantal ellebogen in het gezicht binnen een paar seconden - maar vooral door de extreme benauwdheid daar toen - werd het zwart voor mijn ogen en dat bleef het ook vrij lang.

Volgens mij heb ik het destijds nog uitgebreid omschreven in deze reeks, maar het kwam erop neer dat ik een paar minuten niets kon zien en terwijl ik stekeblind was me probeerde van de pit naar de zijkant van de zaal te verplaatsen, wat natuurlijk helemaal mislukte. Uiteindelijk heb ik me aan een hek vastgegrepen en werd ik door security er overheen getild [riep nog NEE! want ik dacht dat het concertgangers waren die me wilden laten crowdsurfen :')] en backstage naar EHBO gebracht, waar mijn zicht langzaam terugkeerde.
wel een goed verhaal geworden, is ook wat waard :P
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_96677457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:10 schreef Haunter het volgende:

[..]

Werken... en de juiste gigs uitkiezen :) Scheelt dat ik mijn muzieksmaak de laatste tijd vooral de concerten van onder 20 euro bevat. (Enkele sentimentele/awesome uitzonderingen uiteraard)
Dat punt was duidelijk, ja :P.
pi_96677547
HMH07 was mn eerste concert ooit.

Viel toen flauw tussen support en AM in :')

Ach ja.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:14:16 #269
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_96677573
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Dat punt was duidelijk, ja :P.
Hahaha, sorry dude! Maar hypocriet dat ik ben ga ik trouwens wel tickets kopen voor Paradiso. ;) Nouja in hoeverre dat hypocriet is, aangezien ze in Paradiso spelen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:17:35 #270
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_96677756
Ja, het is op zich wel een vet concertverhaal dus achteraf vond ik het niet eens héél erg. Behalve dan dat ik Old Yellow Bricks miste, wat destijds één van mijn favoriete nummers was. Het was wel erg tof dat ik toen bij EHBO wegliep [had geen idee waar ik me in de HMH precies bevond - nog gevraagd waar ik was en toen zeiden ze: "In de Heineken Music Hall" :')] en half backstage stond met uitzicht op de band :)

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef Xrenity het volgende:
HMH07 was mn eerste concert ooit.

Viel toen flauw tussen support en AM in :')

Ach ja.
Haha, zo kan het ook :D Ook een mooi verhaal ;)
pi_96678004
Reverend and the Makers had ik toen in HMH07 maar 2 nummers van meegekregen omdat ik verkeerd op het kaartje heb gelezen hoe laat het begon. :')

Vraag me af wie er volgende maand als support staan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:23:41 #272
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_96678127
Toen maakte ik ook kennis met Reverend and The Makers en die vond ik toch ook wel heel vet, heb het eerste album helemaal grijsgedraaid :) Jammer dat het tweede album toch een stuk minder was.

Fuck zeg, was dat concert nou echt alweer +/- 3,5 jaar geleden... :{
pi_96678148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik bezoek vanaf zaterdag 6 optredens in 9 dagen in Paradiso ;)
Is het voor jou niet gewoon handiger om een Indiestad passe-partout te halen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:26:05 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96678272
HMH07 was ik ook, maar ben niet flauw gevallen ofzo :P . Het was wel erg benauwd ja.
2000 light years from home
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:30:22 #275
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_96678517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef Merkie het volgende:
HMH07 was ik ook, maar ben niet flauw gevallen ofzo :P . Het was wel erg benauwd ja.
Ja, ik weet nog wel dat ik na de eerste noten van de Apen al zeiknat van zweet was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')