abonnement Unibet Coolblue
pi_96881632
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 09:54 schreef Ondermijnkoffer het volgende:
Mooi, hun waren aan het zeuren doen die online was !
:?
pi_96889404
baffende basischool-leeraren en mondgeurtjes....

Iets verderop dezelfde user:
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha ik volg best wel zware therapie...( online ) maar die gasten vonden het geen priotitiet......


[ Bericht 34% gewijzigd door Gravedigger op 16-05-2011 16:24:50 ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  maandag 16 mei 2011 @ 17:25:00 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96893647
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:19 schreef DDM het volgende:

[..]

Nee, want dat haal je van Wikipedia :')

Ga toch weg man. Je kan wel alles gaan opnoemen, maar je snapt er de ballen van. Je moet gewoon bij je leest blijven en interpretaties aan andere mensen overlaten.

Feit blijft dat je gewoon een ventje bent die de klok heeft horen luiden.... Je geeft aan verstand te hebben betreffende deze kwestie, maar het enige waar je mee komt is een Wikipedia pagina en het feit dat de pijn rechts zit, dat zijn de enige redenen dat je een appendicitis hebt benoemd. Tunnelvisie noem je dat. En ik blijf het bangmakerij noemen. Kijk er is een verschil tussen een keer iets benoemen, of continue maar blijven posten dat het een appendicitis zou kunnen zijn en er dan ook nog plaatjes bijhalen. Om dan vervolgens ook nog T.S zelf lichamelijk onderzoek te laten verrichten _O- Dat is toch gewoon lachwekkend.

Op basis van zijn verhaal gaan de alarmbellen echt niet rinkelen en derhalve durf ik dus te zeggen dat er nu geen reden is om in paniek te raken. Daar heb ik gegronde redenen voor, bestaande uit kennis en ervaring. Maar goed, ik heb je een halt toegeroepen en zo te horen zit dat je niet lekker. Gebeurt je zeker niet vaak!? En dan ook nog meteen reageren dat ik dan arrogant ben e.d. Snelle conclusie op basis van een tekst waarbij het ontbeert aan fonetiek.
Ook voor de arts geldt: houd je bij je leest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_96894101
In datzelfde topic:
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wij hebben hetzelfde idee. ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blindedarmontsteking

Als je in je buik drukt TS, op de plek waar het zeer doet, en je laat los, is de pijn dan even erger? Dan is het wel handig om naar de dokter te gaan want dat is een teken van apendicitis.
Als dit niet zo is en de pijn houdt aan dan zou ik er ook even naar laten kijken als ik jou was. Beterschap. :)
Apen....? Als je het woord niet kunt spellen, twijfel ik ook aan de medische kennis.
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
pi_96899037
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Intercipe wel...
Rare principes.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_96916371
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef greatjob het volgende:
Een meisje kwam over. Er is altijd een vreemde klik tussen ons. Ik heb in de 8 jaar dat ik haar ken nog nooit een move gemaakt (mijn probleem met meisjes). Ze heeft een vriendje. Er was een situatie waar ik over haar lichaam MOEST praten, dus gaf ik mijn eerlijke (positieve) mening. Maar hoe ze tegen mij aanleunde en hoe we steeds lachten door de gehele avond. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen, hield het in toen ik realiseerde dat ze een vriendje had :')
Mooi anglicisme (of is dat met een hoofdletter?).
pi_96921826
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eerder te scheef :{w
Maar ik erger me heeft hij wel goed! Hulde!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_96921999
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:

[..]

Mooi anglicisme (of is dat met een hoofdletter?).
nee.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 07:27:58 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96926435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 06:24 schreef Ordos20 het volgende:
Realiseer je wel dat het best een hele constructie gaat worden die je moet bouwen. Aan je bestaande gevel/vloer zal het waarschijnlijk niet kunnen (de gevel en geveldragers voor kozijnen onder je woonkamer zullen hier niet op berekend zijn), dus je zult kolommen moeten maken met een fundering, en voor de stabiliteit zal je het balkon door je spuwmuur heen aan de vloer van je huis moeten verankeren.
Hè jakkes :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 07:46:25 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96926593
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:31 schreef Gokhan03 het volgende:

Bij de dekamarkt en alberhijn in Haarlem heb je ze gewoon liggen.
Ik dacht dat ik ze bij de alberthijn in Amsterdam ook nog zag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator dinsdag 17 mei 2011 @ 09:25:09 #111
42184 crew  DaMart
pi_96928172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Ach zodemieter op we zijn klaar wakker wakker wakker wakker ...... c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
So dan!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_96936063
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die doet toch zo raar de laatste tijd. Ok ze heeft een drukke baan en is des avonds helegaar toteloos, dus de rampetampfrequentiekoffiecient is ook niet je dat de laatste tijd, maar om dan als je gaat gapen je mond bijna 1 minuut lang open te houden zodat ik een fraai uitzicht heb op al haar gevulde kiezen, en daarbij ook nog een lange dierlijke klank uitstotend die een zwangere leeuwin uit Artis niet zou misstaan, gaat ook wel errug ver. Echt sexy is het allemaal niet.

Maar zou er nou een psychologische verklaring voor zijn voor dat vreemde gegaap van haar? Een conflict op het werk of zo? Wie het weet mag het zeggen. Wie het niet weet ook. Misschien weet Joost wel wat.

Oja, kan een modderend modje de TT even veranderen? Er mist een p.
Moeilijke woorden gebruiken :')
Edit: haakje quote openen vergeten :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Gravedigger op 17-05-2011 18:53:01 ]
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:19:04 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96936662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Tenzij je (terecht) niet zoveel waarde hecht aan het huwelijk. Het is immers een van de meest gebroken contracten ter wereld. En je niet zo stom bent om in geenschap van goederen te trouwen.
Gemeenschap is een eng woord.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 14:29:47 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96939693
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:19 schreef Lienekien het volgende:

Gemeenschap is een eng woord.
En de meeste FOK!kers hebben dat toch niet ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 14:31:24 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96939749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef trollie67 het volgende:
schimmel en kalknagels kun je prima bewerken met een spul van kruidvat..kost 11.99 euro...een stift idd..mijn nagel viel eraf nadat er een pard opsprong,en ik droek alleen espandrilles... :% gebroken botjes en nagel weg na 3 weken..teen was gelijk breeder,nooit meer goedgekomen,maar die nieuwe nagel was erg lelijk,kalkerig en geel,groeide ook niet mooi na en bleef onregelmatig.na 4 dagen gebruik van stift werd die al witter.als jij een schimmel hebt moet je idd ook van binnenuit maatregelen nemen.heel goed afdrogen,voetenbad in soda,wissel graag 2 keer per dag sokken als het kan,koop sokken die xtra zweet en vocht opnemen,zoals wandelsokken van falke,pas op met zoetigheid!!!schimmels houden van zoet en vochtige plekken,dus minder snoep,frisdranken,suiker,doe geen synthetische sokken aan.success ermee
Wedstrijdje doen wie de meeste fouten vindt? :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96944438
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 mei 2011 @ 16:20:21 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96944629
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96949918
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef larisb het volgende:
Zou graag eens wat meningen willen horen over de onderstaande link. Na talloze feiten te hebben gezien over de iluminati/vrijemestelaars/pentagrammen boven washington/rituelen en de NWO...........................
-O-
Lekker.............
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:15:26 #119
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_96950082
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:03 schreef Gravedigger het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 17 mei 2011 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die doet toch zo raar de laatste tijd. Ok ze heeft een drukke baan en is des avonds helegaar toteloos, dus de rampetampfrequentiekoffiecient is ook niet je dat de laatste tijd, maar om dan als je gaat gapen je mond bijna 1 minuut lang open te houden zodat ik een fraai uitzicht heb op al haar gevulde kiezen, en daarbij ook nog een lange dierlijke klank uitstotend die een zwangere leeuwin uit Artis niet zou misstaan, gaat ook wel errug ver. Echt sexy is het allemaal niet.

Maar zou er nou een psychologische verklaring voor zijn voor dat vreemde gegaap van haar? Een conflict op het werk of zo? Wie het weet mag het zeggen. Wie het niet weet ook. Misschien weet Joost wel wat.

Oja, kan een modderend modje de TT even veranderen? Er mist een p.
Moeilijke woorden gebruiken :')
[/quote]

Niet kunnen omgaan met de quote-functie :')
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_96951352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef amenth het volgende:
heb net prongelijk paar users gemute ofzo? hoe unmute ik ze
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_96951622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef gebruikersnaam11 het volgende:
hallo allemaal
ik ben stage
en ben gekozen om gymlessen te geven
maar het probleem is:IK HEB GEEN IDEEÉN!!!!!!!
kunnen jullie mij helpen!!!!!
ik wil graag spellen die niet zo vaak zijn geweest
bijv.je bent een kind geweest en je weet nog een paar spelletjes!!!! :) :) :) :) :) :)
a.u.b. heb het echt nodig -O-
Je kan er beter op staan :)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_96954074
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Mooi anglicisme (of is dat met een hoofdletter?).
Vliegende non.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:47:26 #123
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_96955278
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:07 schreef be-strong het volgende:
1 op de vier Nederlandse mannen gaat wel eens naar een prostituee, de helft daarvan worden gedwongen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:13:07 #124
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_96969446
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:05 schreef zetalore het volgende:
Ik vind dat de politiek kranten moet opdragen om een duidelijk onderscheid te maken over hun berichtgeving bij gas opslag om welk type gas het betreft, Co2 is immers recent in het nieuws geweest en een gas net als methaan,ethaan, propaan etcetraan. Als men niet duidelijk aardgas aangeeft dan verwart dat de lezer die eventueel ook zou kunnen denken dat het om Co2 gaat. Daarom mijn boodschap aan de politiek en de kranten ,geef duidelijkheid rondom gasopslag.
Streep door welke geen gas is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_96974559
quote:
ovenheerlijke foto
Aangetroffen in KPD.

Ik post gewoon door ondanks dat ik zelf inmiddels ook in dit topic sta. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')