abonnement Unibet Coolblue
pi_96507715
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ik vind het bij Sharon en Jo allebei vreemd dat ze zoveel stemmen hadden. Maargoed dat kan natuurlijk ook weer expres gedaan zijn om eentje heel hoog te zetten en de andere twee heel dicht bijelkaar te zetten zodat mensen blijven stemmen. :{
Van Sharon begrijp ik het wel iets meer dan van Jo. Tegelijkertijd snap ik niet dat iemand Sharon sympathiek kan vinden met dat gekrijs en dat overdreven gedoe van haar.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96507736
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ai, het was niet echt druk tijdens de campagne van Karim.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat jammer ;(
pi_96507739
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ai, het was niet echt druk tijdens de campagne van Karim.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht :D
pi_96507741
Oh meeeen, die reacties van sommige van die maloten echt... :')

Namat Taman
8 mei 2011 om 15:40

Arme Joan, je kan je beter niet uitspreken, dit is juist wat in het straatje komt van de 'volwassen' Sharon die zich goed in haar rol houd van moeder Theresa. Nee Sharon, je gaat niet dood maar net als jij baal je vreselijk als je 4e word, waarom doe je dan zo hyper-nep de laatste week en lach en kijk je steeds naar de camera's. Jij hebt niet zoals de anderen voor moeilijke confrontaties gestaan, je fietst overal makkelijk doorheen en met een triest geheim + een schattige pup kom jij natuurlijk het beste over op de kijker dus jij maakt je geen zorgen.

8)7 8)7 8)7

http://www.secretstory.nl(...)at+niet+dood+hoor%22

Alsof Sharon gekozen heeft voor haar "trieste geheimen die schattige pup". Als ik de reacties over deze zaken lees zei ik juist voorval veel negatieve meningen. :')
Als Sharon wel een "romance" met een mede-bewoner aangegaan was dan was ze daar zeker ook wel op getriggered. Eigen schuld van die stelletjes eerlijk gezegd. :{w
pi_96507766
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Injetta het volgende:

[..]

Van Sharon begrijp ik het wel iets meer dan van Jo. Tegelijkertijd snap ik niet dat iemand Sharon sympathiek kan vinden met dat gekrijs en dat overdreven gedoe van haar.
Precies, maar Sharon stond toen ook ver boven Gerard en nu ook weer ver boven Karim en dat vind ik wel een beetje vreemd net zoals bij Jo trouwens. Denk wel dat ze toen de meeste stemmen hebben gekregen maar de afstand geloof ik niks van :{
  zondag 8 mei 2011 @ 16:21:26 #256
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96507772
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ik vind het bij Sharon en Jo allebei vreemd dat ze zoveel stemmen hadden. Maargoed dat kan natuurlijk ook weer expres gedaan zijn om eentje heel hoog te zetten en de andere twee heel dicht bijelkaar te zetten zodat mensen blijven stemmen. :{
In 1 van de eerste daily's zei mamajo al flip, mister blue eyes is een hele leuke jonge, sharon is een bijzonder meisje en de man met tattoo op zijn borst kun je veel van leren. En welke 4 zijn er nu over? Of mamajo is helderziend of er is een mooi script...........
Ik haat gluiperds........
pi_96507776
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:18 schreef beequeen het volgende:
Ai, het was niet echt druk tijdens de campagne van Karim.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met hooguit 100.000 kijkers... is de kans heel klein dat er mensen zullen zijn die langs lopen en weten wie Karim is en SST kennen....
Wat een deceptie voor die mensen als ze terugkomen en geen hond herkent ze. Ze verwachten nl. dat er heel veel op hen af gaat komen...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 16:21:45 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_96507781
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Injetta het volgende:

Van Sharon begrijp ik het wel iets meer dan van Jo. Tegelijkertijd snap ik niet dat iemand Sharon sympathiek kan vinden met dat gekrijs en dat overdreven gedoe van haar.
Sharon kan dan wel een grote muil hebben maar ik heb haar nog nooit sjaggo gezien Ze is altijd enthousiast over opdrachten en slaapt het minst van iedereen. Wat mij betreft mag ze winnen of Karim. :Y
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 8 mei 2011 @ 16:22:30 #259
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96507794
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch niet over? Ik heb het over het feit dat dit een vooropgezet plan is geweest en dat vind ik walchelijk. :)
Juistem! ^O^
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:22:58 #260
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96507805
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Urb het volgende:
Oh meeeen, die reacties van sommige van die maloten echt... :')

Namat Taman
8 mei 2011 om 15:40

Arme Joan, je kan je beter niet uitspreken, dit is juist wat in het straatje komt van de 'volwassen' Sharon die zich goed in haar rol houd van moeder Theresa. Nee Sharon, je gaat niet dood maar net als jij baal je vreselijk als je 4e word, waarom doe je dan zo hyper-nep de laatste week en lach en kijk je steeds naar de camera's. Jij hebt niet zoals de anderen voor moeilijke confrontaties gestaan, je fietst overal makkelijk doorheen en met een triest geheim + een schattige pup kom jij natuurlijk het beste over op de kijker dus jij maakt je geen zorgen.

8)7 8)7 8)7

http://www.secretstory.nl(...)at+niet+dood+hoor%22

Alsof Sharon gekozen heeft voor haar "trieste geheimen die schattige pup". Als ik de reacties over deze zaken lees zei ik juist voorval veel negatieve meningen. :')
Als Sharon wel een "romance" met een mede-bewoner aangegaan was dan was ze daar zeker ook wel op getriggered. Eigen schuld van die stelletjes eerlijk gezegd. :{w
Je hebt mensen en potloden
dit is een stompje
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
pi_96507812
SST_Karim SST Karim
Wow wat een dag. Bedankt lieve fans voor jullie hulp en steun, het was een fantastische campagnedag. Karim to the finals! #Bungabunga #SSTNL
1 minute ago
  zondag 8 mei 2011 @ 16:23:51 #262
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96507831
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:16 schreef Injetta het volgende:
Ik vind trouwens Jo wel mooi haar hebben. Maar dat zijn wel ook extensions toch??
Een deel is nep.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96507832
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef knagsje het volgende:

[..]

In 1 van de eerste daily's zei mamajo al flip, mister blue eyes is een hele leuke jonge, sharon is een bijzonder meisje en de man met tattoo op zijn borst kun je veel van leren. En welke 4 zijn er nu over? Of mamajo is helderziend of er is een mooi script...........
Klopt ;) En toevallig ook allemaal mensen waar Jo het goed mee kon vinden. Nouja Karim op sommige momenten dan niet maar hij is wel iemand die er altijd voor iedereen is ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 16:24:15 #264
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96507840
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:17 schreef knagsje het volgende:

[..]

:Y
Neehee, er zit nephaar doorheen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96507851
  zondag 8 mei 2011 @ 16:24:58 #266
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96507855
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:24 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Neehee, er zit nephaar doorheen.
ik ga er niet om kibbelen :N
Ik haat gluiperds........
  zondag 8 mei 2011 @ 16:25:00 #267
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96507856
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef Injetta het volgende:

[..]

Van Sharon begrijp ik het wel iets meer dan van Jo. Tegelijkertijd snap ik niet dat iemand Sharon sympathiek kan vinden met dat gekrijs en dat overdreven gedoe van haar.
Dat sharon sympathie opwekt bij sommigen komt omdat de rest nog erger is.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96507866
Is het al bekend gemaakt dat er morgen iemand vertrekt?
pi_96507870
pi_96507878
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef Injetta het volgende:

[..]

Met hooguit 100.000 kijkers... is de kans heel klein dat er mensen zullen zijn die langs lopen en weten wie Karim is en SST kennen....
Wat een deceptie voor die mensen als ze terugkomen en geen hond herkent ze. Ze verwachten nl. dat er heel veel op hen af gaat komen...
Ik snap het hele nut ook niet van campagne voeren op straat :') sst heeft bijna geen kijkers en mensen die niet kijken gaan echt niet ineens stemmen. Wat dat betreft heeft de buddy van Flip het gisteren handig aangepakt die zijn gaan promoten gister in de tent waar Flip werkt en veel mensen hem dus ook persoonlijk kennen.
pi_96507881
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef knagsje het volgende:

[..]

In 1 van de eerste daily's zei mamajo al flip, mister blue eyes is een hele leuke jonge, sharon is een bijzonder meisje en de man met tattoo op zijn borst kun je veel van leren. En welke 4 zijn er nu over? Of mamajo is helderziend of er is een mooi script...........
Dit was me ookal opgevallen, Toeval..? Weliicht, maar wel weer opvallend dat MamaJo duidelijk onder de indruk was en deze medebewoners, al dan niet via Jo tijdens hun telefoon/skype-gesprek gecomplimenteerd heeft. :')
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 16:26:32 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_96507896
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef Flashbox het volgende:
SST_Karim SST Karim
Wow wat een dag. Bedankt lieve fans voor jullie hulp en steun, het was een fantastische campagnedag. Karim to the finals! #Bungabunga #SSTNL
1 minute ago
Misschien werd het later drukker. ;)

Bij Flip zijn het er ook maar een handjevol.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96507899
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sharon kan dan wel een grote muil hebben maar ik heb haar nog nooit sjaggo gezien Ze is altijd enthousiast over opdrachten en slaapt het minst van iedereen. Wat mij betreft mag ze winnen of Karim. :Y
Ze is inderdaad altijd enthousiast over de opdrachten, maar zo overdreven enthousiast en altijd met heel veel gegil, gezang en zo erbij, dat het mij irriteert.

Objectief gezien zijn Karim en Sharon wel altijd het meest positief geweest. Maar bij Karim vind ik het oprecht en natuurlijk overkomen. Bij Sharon denk ik altijd: ja ja ik heb nu wel gezien en gehoord dat jij weer de meest enthousiaste bent! Nu wat bescheidener en rustiger en normaler graag.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 8 mei 2011 @ 16:27:38 #274
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96507917
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:26 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ze is inderdaad altijd enthousiast over de opdrachten, maar zo overdreven enthousiast en altijd met heel veel gegil, gezang en zo erbij, dat het mij irriteert.

Objectief gezien zijn Karim en Sharon wel altijd het meest positief geweest. Maar bij Karim vind ik het oprecht en natuurlijk overkomen. Bij Sharon denk ik altijd: ja ja ik heb nu wel gezien en gehoord dat jij weer de meest enthousiaste bent! Nu wat bescheidener en rustiger en normaler graag.
^O^
Ik haat gluiperds........
pi_96507927
Wat een sneue actie die promotie voor Karim... -O- Door wie is dat verzonnen en uitgevoerd? Bordje erbij met waar het over ging kon ook wat meer duidelijkheid geven. En weten de organisatoren dat zo'n 60% van de mensen een hekel hebben aan clowns. Ze vinden ze irritant, eng, vies, pedo en totaal niet grappig. ~O>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')