quote:
Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef LuxorBeetroots het volgende:[..]
Ik geloof echt in helemaal niks.. maar soms helpt het om te denken dat dingen lopen zoals het hoort. Dat als je uit elkaar gaat je gewoon niet bij elkaar hoorde. En op diezelfde manier denk ik dat mensen die niet goed voor anderen zijn op een gegeven moment dat terug krijgen.
Mja, gutfeeling. Ik wist het toendertijd allemaal niet zo goed.. omdat alles onduidelijk werd door mijn onzekerheid. Ik vraag me wel eens af hoe het was gelopen als ik gewoon chill was gebleven. Gewoon 'go with the flow'. In plaats van hysterisch te worden als hij weer af zei, gewoon normaal te reargeren 'oh, nou, dan een andere keer maar.'...
Dan had je waarschijnlijk nu een betere verstandhouding gehad, en wie weet wat nog meer

De vraag blijft uiteraard of je dit wel zou moeten willen, want zoals je zelf al zegt: Relaties gaan niet voor niets uit...
Dat neemt overigens niet weg dat het minder pijn hoeft te doen, als je niet bij elkaar hoorde. Mijn ex en ik waren alles behalve ''ment to be'', en dit wist ik eigenlijk al vanaf het moment dat ze achter mij aanzat...
Zelf ben ik inmiddels al bijna een jaar vrijgezel. Begin juni ging het uit, begin augustus ontdekte ik dit topic en begon ik mee te lezen, en in januari maakte ik dit account aan en begon ik zelf ook te posten, en nog altijd ben ik er niet 100 % overheen..
Vorige week lekker op vakantie geweest, maar als ik dan thuiskom merk ik dat de pijn er nog altijd is, en ik ben bang dat deze pas weggaat als er een nieuw meisje komt...
Begin een beetje trekjes te vertonen waar ik bij anderen zo' n hekel aan had voordat ik zelf ooit een relatie had : Mensen die altijd maar op zoek zijn naar een relatie, die altijd maar ''verkering'' willen hebben...
Ik wil het helemaal niet, maar merk toch aan mezelf dat ik enorm zit te wachten / rondkijken . Is dit meisje geschikt?, die en die heb ik gisteren gesproken, zou dat wat kunnen worden ? Bah!
Was in madrid afgelopen week, en het overal zoenende en verliefde stelletjes. Waar het me voorheen echt geen reet kon schelen, het viel me niet eens op, kan het me nu enorm frustreren...
Mijn ex zelf spreek ik overigens echt nooit meer.. We wonen 3 km bij elkaar vandaan, maar de laatste keer dat ik haar recht in de ogen heb aangekeken was begin februari.. Blijft nog steeds een vreemde gewaarwording...De verstandhouding is verder opzich prima te noemen, zo af en toe stuurt ze me eens een sms' je, en voor mijn verjaardag kreeg ik zelfs nog een heel ''lief'' sms' je met gefeliciteerd, heel veel liefs etc etc, maar ik zit daar helemaal niet meer op te wachten.
Als zij straks jarig is stuur ik haar helemaal niets meer.. Niet omdat ik haar haat ofzo, maar ik blijft maar met het idee zitten : Wat heb ik er allemaal aan ? Jij hebt me van de een op andere dag hard gedumpt en zelf zit je lekker ieder weekend met je nieuwe vriend..