Hallo iedereen,
Vandaag hebben mijn ex vriendin en ik besloten om het uit te maken na een relatie van 2.5 jaar. Zij vond dat ze was verandert. We hadden de laatste tijd ook veel kibbel ruzies etc. De afgelopen 2 weken hebben we een 'break' gedaan. Het is trouwen fucking raar om nu ex vriendin te zeggen. Dit was echt een gouden chick.
Ze is zelf gelovig en ik niet zij keek heel anders naar dingen dan mij en mijn vrienden allemaal doen. We zijn niet met een drama ruzie uit elkaar gegaan want dat vonden we alle twee overbodig we gaan elkaar ook niet zwart maken. Ik voel me nu wel rustiger dan die afgelopen 2 weken aangezien ik me al redelijk heb voorbereid op dat ze het zou gaan uitmaken. Er is geen andere jongen in der leven dat heeft ze mezelf ook echt duidelijk gemaakt. Ze houd nog heel veel van me ik beteken ook nog veel voor me maar zo ging het ook gewoon niet meer. Dan zou de relatie gebaseerd zijn op een leugen. Zij betekent ook nog onwijs veel van mij, ik zal der heel veel gaan missen waarschijnlijk.
Gelukkig heb ik in die 2.5 jaar wel heel veel tijd gemaakt voor vrienden dus die staan wel gewoon bij me. Vanavond maar naar me beste maat gaan en even goed gaan uithuilen daar. Ik zal foto's enzo allemaal wel bewaren ik gooi niks ervan weg aangezien dit toch een prachtige tijd uit mijn leven was.
We hebben twee uur lang gepraat. Ik was/ben helemaal kapot, ik weet niet waarom ik dit opschrijf eigenlijk maar ja ik heb hier wel eens vaker gekeken. Dus ik dacht waarom zal ik het ook niet met de rest van de wereld mee delen.
We hebben samen onze status veranderd in Facebook,partyflock. Ik weet niet maar ik denk niet dat ik dat in me eentje zou kunnen doen.
Ze betekent heel veel voor me en dat zal ook niet meer veranderen. Ik moet het een plek gaan geven net zoals dat me papie overleed zo voelt het nu ook. Dit was me eerste echte relatie.
Ik denk dat dit mijn grootste post ooit is op een forum.
pfff wat een tering zooi