quote:
Op donderdag 12 mei 2011 01:26 schreef missconfessions het volgende:[..]
weet je, ik denk dat als je een goede relatie met iemand hebt gehad, dat die persoon altijd op een positieve manier aan je terug denkt. Sterker nog, ik denk dat je veel sneller de negatieve dingen vergeet en het goede onthoudt, maar ben natuurlijk geen deskundige !
Dat is het lastige, ik weet niet of we nu een goede relatie hebben gehad, en wat voor gevoel ze uiteinderlijk aan mij heeft overgehouden...
Tijdens de relatie kon ik een eikel zijn, maar daarna heb ik een hele andere kant van mezelf laten zien, veel gevoeliger en kwetsbaarder... Niet meer zo fel op haar maar meer begrijpend...
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want het was mijn eerste en tot nu toe enige relatie...
Goed was ie denk ik niet, zij ging veel meer voor mij dan ik voor haar, en dat heeft ze ook wel gevoeld... Toch hield ik veel van haar, en onze band was heel apart... Ze heeft ook naar mij gezegd dat ze zich nog nooit zo op haar gemak heeft gevoeld bij iemand, dat soort dingen...
We voelde ons echt 100 % op ons gemak bij elkaar, maar zij voelde mijn liefde niet althans ik denk meer als een broer ipv als vriend...
Maar wel herinner ik nog haar reactie de weken nadat het uitging, toen ik zo erg mijn best deed om haar terug te krijgen : Ze wist niet dat het gevoel zo diep zat bij mij, en was blij dat ik het toch uitte en dat het allemaal ''echt'' was geweest van mijn kant...
Maar het zou nooit meer iets kunnen worden...
Zo en nu maar eens slapen allemaal !