abonnement Unibet Coolblue
pi_96445868


WK Rugby 2011
Vanaf 9 september tot en met 23 oktober wordt in Nieuw Zeeland het WK Rugby 2011 georganiseerd. 20 landen strijden in 48 wedstrijden om de Webb Ellis Cup. Het WK Rugby is op de Olympische Spelen en het WK Voetbal na het best bekeken meerdaagse sportevenement ter wereld. Huidig wereldkampioen Zuid Afrika zal zijn titel moeten verdedigen tegen onder andere Six Nations winnaar Engeland en het team uit het thuisland; de befaamde All Blacks.

De deelnemers en wedstrijdschema
Er hebben zich 20 landen gekwalificeerd voor het WK. Deze 20 landen zijn in 4 poules van 5 ingedeeld. Nieuwkomer op het toernooi is Rusland, dat zich voor het eerst wist te kwalificeren.



Het speelschema is hier te vinden

Hoe werkt het?
Elk team speelt in de pouleronde een keer tegen elkaar. Een gewonnen wedstrijd levert 4 punten op, een gelijkspel 2 punten en verlies 0 punten. Een bonuspunt kan worden verzameld door zowel het winnende als verliezende team door in een wedstrijd 4 tries of meer te scoren (1 bonuspunt). Het verliezende team kan nog een bonuspunt verdienen door een wedstrijd met 7 punten of minder te verliezen. Per poule zullen de twee teams met de meeste punten doorgaan naar de kwartfinale. Vanaf de kwartfinale zal er gespeeld worden via een knock-out systeem. Mocht de stand dan na 80 minuten gelijk zijn, dan zal er 2 keer 10 minuten extra tijd bijkomen. Is de stand daarna nog steeds gelijk, dan zal er sudden-death worden gespeeld.

De prijs
Natuurlijk is er een mooie prijs voor de winnaar: de Webb Ellis Cup.



Deze beker is vernoemd naar de man die volgens de legende het rugbyspel heeft uitgevonden; William Webb Ellis. Hij zou tijdens een partijtje voetbal aan de Rugby School in het Engelse plaatje Rugby de bal in zijn handen genomen hebben om deze vervolgens neer te leggen in het doel van de tegenstander.

Geschiedenis van het WK Rugby
Het eerste WK Rugby werd gehouden in 1987. Australië en Nieuw Zeeland organiseerden samen het toernooi en gastland Nieuw Zeeland wist het toernooi ook te winnen door in de finale Frankrijk met 29 – 9 te verslaan. In 1991 werd het toernooi gehouden in Groot-Britannië, waar Australië en het gastland de finale wisten te halen. Een uitverkocht Twickenham was gebroken nadat Australië met 12 – 6 wist te winnen. In 1995 deed Zuid-Afrika voor het eerst mee aan het WK Rugby. Eerder mocht het land niet meedoen vanwege de boycot van de Internationale Rugby Bond naar aanleiding van de apartheid. Zuid-Afrika mocht het toernooi zelfs organiseren en wist bovendien in eigen land wereldkampioen te worden door Nieuw Zeeland met 15 – 12 te verslaan. Een historisch moment volgde: Nelson Mandela reikte de Webb Ellis Cup uit aan de blanke aanvoerder Francois Pienaar. In 1999 wist Australië haar titel terug te pakken op het WK Rugby in Wales. In de finale werd Frankrijk met 35 – 12 verslagen. 2003 leverde voor het eerst een wereldkampioen van het noordelijk halfrond op. Johnny Wilkinson scoorde in de laatste minuten van de extra tijd een dropgoal waardoor England in en tegen Australië wereldkampioen werd. In 2007 bereikte Engeland wederom de eindstrijd, maar de ploeg was niet opgewassen tegen Zuid-Afrika, dat de wedstrijd in een uitverkocht Stade de France won met 15-6.



Televisie
In Nederland is het WK Rugby ook te volgen. Het allerleukste is natuurlijk om dit te doen in de bekende ‘Irish Pub’ bij u in de stad of het dorp. Jammer genoeg heeft de Engelse zender ITV de uitzendrechten van het WK gekocht, waardoor er helaas geen live wedstrijden op de BBC worden uitgezonden. Het is op dit moment nog onbekend wat de NOS precies gaat doen met het WK. Vier jaar geleden waren er van de meeste wedstrijden reportages in Studio Sport. Enkele wedstrijden - waaronder de finale - werden live uitgezonden.

Viewing pleasure

Websites
Scrum.com voor het laatste rugbynieuws
Wiki van het WK 2011
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96445891
Vier jaar geleden opende ik hem ook in mei, dus ik dacht, laat ik het maar weer doen. Oh en Beavis / Oldbie, om mijn goede wil te tonen heb ik er zelfs een plaatje van Zuid-Afrika ingezet!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:32:32 #3
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_96445967
Waar is Nederland?
pi_96446079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:32 schreef Nystiq het volgende:
Waar is Nederland?
Hier: http://en.wikipedia.org/w(...)s_Cup_First_Division
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 6 mei 2011 @ 20:52:09 #5
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_96450392
quote:
NL is kut :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 02:12:08 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96464047
France 2 hebben we gelukkig nog voor een aantal duels live :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96465406
Ik ben benieuwd hoe streng ze gaan optreden tegen P2P streams. Tijdens de 6N was het bijna niet te doen om online te kijken naar ik begreep, terwijl dat voor de Heineken Cup bijvoorbeeld nooit een probleem is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 mei 2011 @ 09:10:25 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96465825
Tijdens de Six Nations had ik gewoon de BBC aan en een enkele keer een stream van de NOS. Dus een probleem was er niet. De NOS heeft wel de rechten, maar hoe en wat ze er mee gaan doen... `We merken het wel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96465974
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Tijdens de Six Nations had ik gewoon de BBC aan en een enkele keer een stream van de NOS. Dus een probleem was er niet. De NOS heeft wel de rechten, maar hoe en wat ze er mee gaan doen... `We merken het wel.
Ik had ook de BBC aan tijdens de Six Nations, maar ik las op therugbyforum.com dat veel mensen die het niet live konden kijken op TV ontzettende moeite hadden om een stream te vinden die niet na enkele minuten uit de lucht werd gehaald. Ik denk dat ze tijdens het WK ook behoorlijk streng gaan zijn.

Veel wedstrijden worden natuurlijk wel 's ochtends gespeeld (qua Nederlandse tijd dan). Dat geeft de NOS misschien de kans om veel live uit te zenden zonder dat de belangrijkste programmering omver hoeft.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_96484438
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97417958
Deelname Fiji aan WK Rugby in gevaar

quote:
Fiji could be forced to sit out this year's Rugby World Cup in New Zealand for financial reasons, according to local media reports.

Colonel Mosese Tikoitoga, the head of the Fijian Rugby Union (FRU), has alleged that team manager Pio Bosco Tikoisuva believes that F$5million will be required to properly prepare the national side for the tournament.

While the government has promised to provide $3million in funds, it has thus far only approved the release of $400,000. It has not been established if that money has yet reached the union or when the rest of the promised financial support will be forthcoming.

This worrying news comes less than a week before Fiji, who reached the quarter-finals of the 2007 World Cup in France, are set to unveil a 50-man provisional squad for this year's event. They are scheduled to compete in Pool D alongside reigning champions South Africa, Wales, Samoa and Namibia.

There is also the possibility that if Fiji do manage to raise sufficient funds to travel to New Zealand, some of their players might not be allowed into the country. Fijian citizens with links to Commodore Frank Bainimarama, whose military regime seized control of the country in 2006, are currently not permitted to enter New Zealand and that could spell trouble for a number of Fiji's players. The International Rugby Board (IRB) is asking for leniency for the Fijians but New Zealand Prime Minister John Key insists that he will not be backing down on the issue.

"At the end of the day, we don't take our riding instructions from the IRB," Key told AP. "Our view is that we want to see democracy restored in Fiji. This is the only thing that we've got that holds their feet to the fire."
http://www.espnscrum.com/(...)by/story/140538.html
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97427577
Ik tel de dagen af.

Pool D lijkt me een erg leuke pool, het zou dubbel zonde zijn als Fiji het niet gaat redden.

Mijn meeste aandacht gaat natuurlijk naar Pool C, de pool met Ierland.

Gelukkig zendt de sportpub alles uit (zeggen ze .. ik moet het nog maar zien met de handvol nutteloze nachtwedstrijden) en de hele wereld weet al dat ze me niet moeten lastig vallen in september en oktober. Het worden weer zes mooie weken.
pi_97427609
Go Springboks!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_97428446
Ik ben wel benieuwd of Georgië voor een stunt kan zorgen tegen Schotland eigenlijk (poule B)!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97428820
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:43 schreef knnth het volgende:
Ik tel de dagen af.

Pool D lijkt me een erg leuke pool, het zou dubbel zonde zijn als Fiji het niet gaat redden.

Mijn meeste aandacht gaat natuurlijk naar Pool C, de pool met Ierland.

Gelukkig zendt de sportpub alles uit (zeggen ze .. ik moet het nog maar zien met de handvol nutteloze nachtwedstrijden) en de hele wereld weet al dat ze me niet moeten lastig vallen in september en oktober. Het worden weer zes mooie weken.
Welke pub is dit in jouw geval?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97429764
O'Casey's aan het Noordeinde in Den Haag.
pi_98363966
Past eigenlijk beter hier:

quote:
http://www.dailymail.co.u(...)ded-Wales-squad.html

Phillips suspended from Wales' squad following alleged fracas at McDonald's

Lions scrum-half Mike Phillips fears he will miss the World Cup after being banned by Wales following a late-night altercation in Cardiff city centre.

The 28-year-old, who split with girlfriend Duffy last month, was led away by police in the early hours of Tuesday after a row with door staff outside a McDonald’s.

Check artikel voor foto's. Laatste berichten zijn wel dat hij alsnog dinsdag mag bijsluiten bij het trainingskamp.

Wat een selectie :N Phillips, Powell, Henson, Davies :')
pi_100385078
Wat mij betreft wint Nieuw-Zeeland gewoon voor eigen publiek.

Relatief klein land (qua bevolking dan) dat wacht op weer eens een grote sporttriomf.
pi_100385180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:30 schreef Nielsch het volgende:
Het WK Rugby is op de Olympische Spelen en het WK Voetbal na het best bekeken meerdaagse sportevenement ter wereld.
Serieus? Meer nog dan het WK cricket, waar fors bevolkte landen als India, Pakistan en Sri Lanka ook nog met veel belangstelling naar kijken?
pi_100393358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:26 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Serieus? Meer nog dan het WK cricket, waar fors bevolkte landen als India, Pakistan en Sri Lanka ook nog met veel belangstelling naar kijken?
Ja, als het goed is wel. Ik begreep wel dat cricket de meeste gespeelde sport is ter wereld, nog meer dan voetbal.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100398263
Ik ga het WK in ieder geval met veel belangstelling volgen, zover als dat lukt.

Zoals gezegd gun ik het de All Blacks wel weer eens, voor eigen publiek. Het is en blijft toch een rugbybolwerk en ze hebben sinds die eerste editie de wereldbeker niet meer gewonnen.

Dan treedt NZ ook eens uit de schaduw van de grote broer.
pi_100399434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef Leatherface het volgende:
Ik ga het WK in ieder geval met veel belangstelling volgen, zover als dat lukt.

Zoals gezegd gun ik het de All Blacks wel weer eens, voor eigen publiek. Het is en blijft toch een rugbybolwerk en ze hebben sinds die eerste editie de wereldbeker niet meer gewonnen.

Dan treedt NZ ook eens uit de schaduw van de grote broer.
Wat mij betreft mag Engeland net als in 2003 en in 2007 het gastland uitschakelen.

Uitslagen WK warm-up wedstrijden van vandaag:

Schotland - Ierland 10 - 6
Engeland - Wales 23 - 19
Nieuw Zeeland - Australië (Tri-Nations) 30 - 14
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100658681
Tegenslag voor Argentinië

quote:
Hernandez to miss World Cup

Argentina have received a monumental blow ahead of the forthcoming World Cup with the news that star back Juan Martin Hernandez will miss the tournament after failing to recover from a right knee injury.

Pumas coach Santiago Phelan today unveiled his 30-man player list to play in New Zealand and confirmed Hernandez will not be there. Hernandez suffered his injury in March, playing for French club side Racing Metro against Bourgoin. He underwent surgery and began an intensive rehabilitation process in the hope of recovering in time for the World Cup.

Phelan cut nine other players from his provisional squad: Agustin Figuerola, Genaro Fessia, Lucas Borges, Martin Bustos Moyano, Eusebio Guinazu, Rafael Carballo, Santiago Guzman, Andres Bordoy and Gabriel Ascarate.

Bordoy and Ascarate will travel with the squad for their warm-up Test against Wales in Cardiff on August 20, to provide back-up in case of injuries.

Familiar names included in the World Cup squad include Leicester's Horacio Agulla and Marcos Ayerza and former Leinster fly-half Felipe Contepomi. Former Sale No.8 Juan Fernandez Lobbe will be a key component in the Argentinean team if they are to emulate their 2007 World Cup form and he will look to Exeter Chiefs' new winger Gonzalo Camacho for tries.

Argentina will play Wales on August 20 at the Millennium Stadium before starting their World Cup campaign against England on September 10 in Dunedin.

Argentina World Cup squad: Horacio Agulla, Patricio Albacete, Marcos Ayerza, Marcelo Bosh, Maximiliano Bustos, Gonzalo Camacho, Alejandro Campos, Manuel Carizza, Felipe Contepomi, Agustin Creevy, Julio Farias Cabello, Juan Fernandez Lobbe, Santiago Fernandez, Juan Figallo, Mariano Galarza, Alvaro Galindo, Lucas Gonzalez Ambrosio, Agustin Gosio, Juan Imhoff, Alfredo Lalanne, Mario Ledesma, Juan Manuel Leguizamon, Martin Rodriguez, Rodrigo Roncero, Federico Sanchez, Martin Scelzo, Leonardo Senatore, Gonzalo Tiesi, Tomas Vallejos, Nicolas Vergallo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100672880
Oef, nogal! Jammer zeg, gun ze wel een mooi toernooi. Wordt nog een pittige poulefase met Schotland en Engeland erbij. En Georgië dat misschien wel gaat stunten tegen Argentinië en/of Schotland ...
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 augustus 2011 @ 09:23:21 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100704656
Saturday, 13 August 2011
France 19-12 Ireland
Italy 31-24 Japan
Wales 19-9 England

Tri-Nations Series
South Africa 9-14 Australia
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100704672
Japan heeft het goed gedaan tegen Italie!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 augustus 2011 @ 09:33:19 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100704739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:12 schreef borisz het volgende:
France 2 hebben we gelukkig nog voor een aantal duels live :).
Ziggo gooit dus France 2 uit het digitale pakket :')!.
:r. Daar ging de kans om nog wat live op tv te zien.

Oh en met deze link kan je alle 'Nederlandse' aanvangstijden krijgen.. http://www.rugbyworldcup.com/home/fixtures/poolstage.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_100884601
Juan Smith (RSA) gaat niet mee naar het WK wegens een achillespeesblessure :{

Zo ook Danny Care (ENG) wegens een gebroken teen en Matt Giteau (AUS) is niet geselecteerd.
pi_100884964
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 09:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Ziggo gooit dus France 2 uit het digitale pakket :')!.
:r. Daar ging de kans om nog wat live op tv te zien.

Oh en met deze link kan je alle 'Nederlandse' aanvangstijden krijgen.. http://www.rugbyworldcup.com/home/fixtures/poolstage.html
Had laatste een Duitse website gevonden die alle wedstrijden live gaat streamen. Zou 35 euro kosten om alle wedstrijden te kunnen zien. Dat had ik er wel voor over. Helaas, ik werd net enthousiast toen ik las dat alleen mensen in Duitsland, Luxemburg en nog wat kleine landen rondom Duitsland lid kunnen worden.

Tijdens de eerste twee wedstrijden van Schotland (tegen Roemenië en Georgië) ben ik trouwens in Schotland op vakantie. Dan daar maar wel even de pub in!

De NOS gaat trouwens minimaal 5 wedstrijden live uitzenden, inclusief één halve finale en de finale. Aldus de officiële website van de RWC.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100885000
World in Union 2011 door Hayley Westenra... beetje een kinderstemmetje soms.

http://www.irb.com/mm/Aud(...)IENTRADIOMONOMP3.mp3

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100887723
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:21 schreef knnth het volgende:
Juan Smith (RSA) gaat niet mee naar het WK wegens een achillespeesblessure :{

Zo ook Danny Care (ENG) wegens een gebroken teen en Matt Giteau (AUS) is niet geselecteerd.
En ook Gavin Henson (Wales) is definitief uitgeschakeld voor het WK met een blessure.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100902542
Go Bokke!

Verliefd geworden op rugby nadat mijn Zuid-Afrikaanse neef me tijdens mijn vakantie aldaar een keer meenam naar een Tri-Nations wedstrijd O+

Geen tijd om echt alle competities te volgen, maar Six Nations en Tri Nations moeten bekeken / gedownload :Y Ik kijk dus voornamelijk international rugby ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_100902768
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:44 schreef knnth het volgende:
O'Casey's aan het Noordeinde in Den Haag.
Die van mijn zat op de javastraat, < 250 m van mijn huis, maar die is gesloten (failliet).
Helaas pindakaas, dan maar misschien noordeinde, of andere pub.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_100905831
Yup, daar ging ik ook regelmatig, woon in dezelfde straat :) Eeuwig zonde dat die tent failliet is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:29:43 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100973224
Oefenen vandaag

Saturday, 20 August 2011
Tri-Nations Series
South Africa v New Zealand, 16:05

International Match
Wales v Argentina, 14:30
Ireland v France, 17:00
Scotland v Italy, 17:00
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:52:59 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_100979509
International Match
Wales 28-13 Argentina

Tri-Nations Series
South Africa 18-5 New Zealand

1849: FULL-TIME: SCOTLAND 23-12 ITALY

1849: FULL-TIME: IRELAND 22-26 FRANCE
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_101164662
Shite :X

quote:
O'Brien major doubt for World Cup

WITH just over two weeks to the start of their World Cup campaign, flanker Sean O'Brien has emerged as a major injury concern for Ireland.

The European Player of the Year is understood to have sustained a heavy knee injury in training which places him in doubt for Ireland's opening clash with the US on September 11 and rules him out of the final warm-up international against England at Lansdowne Road on Saturday.

http://www.independent.ie(...)rld-cup-2857248.html
Nu is Ferris de slechtste niet maar een backrow Wallace-Heaslip-O'Brien zou toch wel voor slapeloze nachten zorgen bij de tegenstander.
pi_101166387
Pijnlijk voor Ierland. Hun voorbereiding loopt al niet zo heel lekker, met verliezen tegen Schotland en Frankrijk (2x). Al speelden ze niet echt in de sterktst mogelijk opstelling.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101174469
Kidney:
quote:
"Sean will be fine, it wasn't prudent to include him this weekend," said Kidney. "But as you can see he's in training already and he'll work his way back in. If he is injured and he is scoring tries at the end of the game we'll take that wouldn't we."
Phew. Jammer dat ik de wedstrijd zaterdag niet kan zien, Ierland-Engeland is natuurlijk een mooie pot en wil Tuilagi graag een keer aan het werk zien.
pi_101191505
Jammer van de tijden, ik weet niet of ik het ga trekken om om 10 uur in de pub te gaan zitten.
pi_101206982
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Jammer van de tijden, ik weet niet of ik het ga trekken om om 10 uur in de pub te gaan zitten.
Je moet toch ergens ontbijten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101255337
World Cup Warm-Up

Australië wint het Tri-Nations Tournament door in Brisbane de All Blacks met 25 - 20 te verslaan. Het was een vermakelijk wedstrijd. Bij rust had Australië een voorsprong van 20 - 3, maar na rust wist Nieuw-Zeeland terug te komen tot 20 - 20.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_101255729
Lang geleden dat de Wallabies het Tri nations toernooi wonnen, toch?
pi_101264351
Tien jaar. Tevens hoogstwaarschijnlijk de laatste Tri Nations aangezien Argentinië volgend jaar mag meedoen.

Ierland :N In plaats van alleen een slecht WK (2007) denken ze: laten we de voorbereiding ook maar slecht verlopen :P
pi_101281582
David Wallace (Ierland) uit de World Cup :{
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:42:34 #46
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_101282380
Ik heb er weer zin in!

Bij het vorige WK stond de pub zo vol dat er geen mensen meer bij mochten. Mooi sfeertje was dat :)

Mijn sympathie gaat uit naar Ierland.

Heeft iemand misschien een lijst met de wedstrijden + de europese tijden?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 augustus 2011 @ 11:43:30 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_101282394
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:42 schreef Keano het volgende:
Ik heb er weer zin in!

Bij het vorige WK stond de pub zo vol dat er geen mensen meer bij mochten. Mooi sfeertje was dat :)

Mijn sympathie gaat uit naar Ierland.

Heeft iemand misschien een lijst met de wedstrijden + de europese tijden?
Zie post #27 :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:49:33 #48
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_101282525
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:43 schreef borisz het volgende:

[..]

Zie post #27 :+.
Ik was nog niet helemaal wakker. Thanks!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_101362542
Aftellen! Nog 10 dagen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 31 augustus 2011 @ 03:00:03 #50
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_101399207
Hier in Australië is er wel wat spanning merkbaar ja :) Zal wel bruut worden in de pubs, met al die Ieren, Engelsen en Nieuw-Zeelanders hier in Sydney :D

Go Wallabies *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door star_gazer op 31-08-2011 04:20:04 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')