abonnement Unibet Coolblue
pi_97079527
quote:
AMSTERDAM - Actrice Marion Cotillard en regisseur Guillaume Canet zijn donderdagnacht de trotste ouders geworden van een zoon.

Het jongetje heeft de naam Marcel gekregen en is donderdagnacht geboren in Parijs. Met moeder en kind gaat het heel goed, Marion is erg gelukkig zo meldt een bron aan het tijdschrift People.

De Franse actrice is bij het grote publiek bekend van haar rol als Edith Piaf in La Vie En Rose. Onlangs was ze te zien in Inception met Leonardo DiCaprio.

Marion ontmoette Guillaume Canet tijdens de opnamen van de film Love Me If You Dare uit 2003. In 2007 sloeg de vonk over. Of de twee nog gaan trouwen is niet bekend.
Don't you love her madly?
pi_97115224
Alyssa Milano, gister op de Hangover II premiere:





Ze ziet er goed uit :Y

quote:
"We’re due in the beginning of the fall and he’s been a pleasure to carry"
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 mei 2011 @ 14:21:14 #78
22592 crew  Ole
pi_97117006
quote:
12s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Thank God, dan zouden er ook discussies zijn over de supersized tampons die ze bij naar post-bevallings-bloedingen zou moeten dragen
Ieeeeeeeew
Hebben ze het echt daar over?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_97169142
quote:
Breaking News!

Evangeline Lilly Welcomes A Son!

May 22, 2011 by JENNY SCHAFER

Congratulations are in order for Lost alum Evangeline Lilly and her boyfriend Norman Kali! The couple welcomed a baby boy, Us reports. This is the first child for Evangeline, 31, and Norman who worked as a production assistant on the ABC hit.

Although no official pregnancy announcement was made, pictures of the Canadian actress sporting a baby bump surfaced in April.

The Golden Globe nominee - who dated costar Dominic Monaghan from 2004-2009 - recently said she was happy to be moving on from the show. "People are excited to try on the next chapter of their lives," she told New York Magazine. "This show is all-encompassing. We have had very little experience outside of the show during the last six years because it's just so demanding; it requires so much of us. So, it's exciting to have your freedom back, essentially."

Click here to see a picture of Evangeline walking with Norman and their newborn son.
de bijbehorende foto
pi_97217427
quote:
David Schwimmer & Wife Welcome First Child: Cleo

Congratulations are in order for actor David Schwimmer and wife, photographer Zoe Buckman!

The couple welcomed daughter Cleo Buckman Schwimmer on Sunday (May 8) in New York, PEOPLE reports.

Schwimmer, 44, and Buckman, 25, wed last June after dating since 2007.

In 2006, the former Friends star said he was eager to be a dad – in due time. "It will happen when it feels right," he said at the time. "Maybe part of me is waiting for myself to slow down a little and be ready to stay put. I'm confident it's gonna happen."

Schwimmer will next be heard reprising his role as Melman in Madagascar 3.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 08:27:04 #81
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97236051
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_97236137
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ !
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:33:07 #83
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_97246812
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aaaaawwwww O+
pi_97251041
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto O+ Het geluk straalt er gewoon vanaf *;
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 16:26:59 #85
43556 miss_dynastie
pi_97251596
Ahhhh O+
pi_97263270
quote:
AMSTERDAM - Keith Bakker heeft de afgelopen dagen de gevangenis even mogen verlaten om bij de geboorte van zijn twee dochtertjes te zijn.

Inmiddels heeft Keith zich weer bij justitie gemeld en zit hij weer in voorarrest, zo meldt RTL Boulevard. De verslavingsgoeroe wordt ervan verdacht in zijn kliniek vrouwelijke patiënten seksueel misbruikt te hebben.

Dat hij vader is geworden is heel bijzonder voor Keith, die zelf geïnfecteerd is met hiv. Er zou volgens de showbizzsite gebruik zijn gemaakt van technieken waarbij sperma wordt 'schoongemaakt'.
Don't you love her madly?
pi_97269817
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat liehieef! En wat een schattige naam. :)
pi_97284258
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 08:27 schreef Skaai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_97284464
Hoe was het ook alweer? Aankondigen dat je een gezin wilt = zwanger?

quote:
AMSTERDAM - Nicolette van Dam wil niet alleen graag trouwen, ook een gezinnetje ziet de blondine van RTL 4 wel zitten.

Aan haar goede vriend Paul de Leeuw bekende de presentatrice op televisie: "Ik zou heel graag kinderen willen, dat weet jij ook. Maar nog even wachten."

Eerder gaf de Amsterdamse slagerdochter al aan klaar te zijn voor de volgende stap in haar relatie met haar vriend Bas, met wie ze bijna vijf jaar samen is. Ze wil graag met hem trouwen. "Maar ik ben er heel ouderwets in, ik ga hem echt niet vragen."
Don't you love her madly?
pi_97284608
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:59 schreef Lovechild het volgende:
Hoe was het ook alweer? Aankondigen dat je een gezin wilt = zwanger?

[..]

Dat had ik gister met het lezen van een berichtje van John Williams (41), die graag kinderen wilt. :D

En Nicolette zei gister bij Paul de Leeuw wel kinderen te willen, maar voorlopig nog niet.
Denk dat zij ook nog wel een paar jaar wacht, is nog piepjong :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97284683
quote:
John Williams hoeft niet te vechten voor relatie
Uitgegeven: 24 mei 2011 14:52
Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 14:52
AMSTERDAM - John Williams hoeft naar eigen zeggen weinig moeite te doen voor zijn relatie. De presentator, die al dertien jaar samen is met Priscilla, prijst zichzelf daarom gelukkig.
© ANP

"Samen blijven gaat heel gemakkelijk", vertelt John aan Grazia.

"Ik heb wat dat betreft echt geluk gehad, maar natuurlijk moet ik af en toe vechten om het leuk te houden. Ik hoor wel eens zeggen dat we tegenwoordig te snel opgeven omdat er zoveel verleidingen zijn en omdat het eisenpakket waaraan een partner moet voldoen, is uitgebreid. Daar ben ik het mee eens, maar als de liefde op is, is het op."

Slippertje

Hoewel John erg blij is met zijn vriendin, sluit hij niet uit dat hij ooit een slippertje zou maken. "Ik ben ook maar een mens. Maar ik ben blij met mijn leven en de relatie die ik heb. Ik heb heel wat te verliezen en dat wil ik niet."

De 41-jarige presentator, die werd opgevoed door zijn oma, kwam er op latere leeftijd achter dat hij nog graag een kind wil. "Lange tijd wist ik niet of ik wel zin had in de verantwoordelijkheid voor een kind en of ik het wel aankon. Maar het is tijd dat het jongetje volwassen wordt."

Vader

Williams, die nog kinderloos is, denkt dat zijn onzekerheid voortkwam uit het feit dat hij niet uit een standaard gezin komt.

Zijn moeder kreeg hem op 16-jarige leeftijd en vertrok daarna naar de stad om te studeren. "Ik wilde geen vader worden die zijn kind op verschillende plekken onderbrengt."
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:33:02 #92
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_97299055
Weg bij vrouw en kinderen...Ex Ajacied Andy van der Meijde bezwangert Playmate Melissa!

Ex Playmate en Gouden Kooi-deelneemster Melissa is zwager van Andy van der Meijde. De ex-Ajacied, die begin januari de handdoek in de ring gooide bij PSV om definitief met voetbal te stoppen, verliet voor Melissa zijn vrouw en twee kinderen...

Melisa Schaufeli (30) heeft al een zoontje, Neno, van vier en werkte vroeger als kapster. Ze deed ook mee aan de Nederlandse versie Paradise hotel en stond twee keer in Playboy. In de Gouden Kooi was ze de butler die het de bewoners naar de zin moest maken.

In weekblad Prive vertelde Andy's echtgenote Diana toen zij achter het bedrog was gekomen nadat Andy voor Everton ging spelen. 'In Engeland ging het volledig mis, Andy kwam in aanraking met verkeerde 'vrienden'. Hij ging stappen, begon te drinken en te gokken. Dingen die hij daarvoor nooit heeft gedaan. Tijdens een van zijn nachtelijke uitstapjes moet hij die andere vrouw hebben ontmoet, een meisje dat zes jaar jonger is dan ik. Dat hoorde ik allemaal achteraf, van anderen. Op een dag kwam Andy thuis en zei dat hij het even niet meer zag zitten. Hij pakte snel een paar koffers en zou een tijdje in een hotel in Engeland gaan wonen. Hij beloofde snel weer thuis te zullen komen. Maar hij kwam niet terug.´

Toen er bij Diana ook nog eens allemaal rekeningen op de deurmat vielen van haar Andy huurde zij een detective in om de gangen van haar man na te gaan. Die ging profesiioneel te werk en plakte een zendertje onder de auto van de speler waarmee hij hem moeiteloos kon volgen. Het rapport dat Diana kreeg van de detective bevestigde haar vermoedens. Andy woonde samen met het jonge meisjes dat hij een paar maanden daarvoor in het nachtleven was tegengekomen.

Diana: ´Het was een klap in mijn gezicht. Van de ene dag op de andere was de gezellige familieman veranderd in een vreemdganger die niet meer naar zijn kinderen omkeek. Ik ging met de meisjes naar Engeland en confronteerde Andy met wat ik had uitgevonden over hem. Hij biechtte alles op, maar wilde niet bij ons terugkomen."
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:58:32 #93
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_97300347
Sanne Vogel wil gezin stichten

AMSTERDAM - Actrice Sanne Vogel kan haast niet wachten om een gezinnetje te stichten met haar vriend Wouter.

Sanne vertelt in het tijdschrift JAN dat ze niet langer het meisje is. "Ik zit nu in de vrouwenfase. We hebben net een grotemensenhuis met een stoomoven en inloopkasten gekocht."

De actrice onthult dat ze klaar is voor het moederschap. "We willen ook dolgraag kinderen. Ik denk aan twee, Wouter aan vier. Het lijkt mij fantastisch een goed mens aan de wereld toe te voegen. Ik heb daar wel haast mee, zoals ik met alles in mijn leven haast heb."

Stoppen met werken ziet Sanne niet zitten. "Ik doe al gauw vier verschillende projecten tegelijk; met twee projecten minder kan het moederschap er ook wel bij."
pi_97325757
Is dit nu het "kondig het aan als een celeb kinderen wil" topic?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_97325863
Buikjes post B-)
Natalie Portman, duurt vast niet lang meer..


January Jones, erg classy :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_97327031
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef rena het volgende:
Is dit nu het "kondig het aan als een celeb kinderen wil" topic?
Och wat ben je toch ook altijd lekker een zeiksnor hè? _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97370815
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Och wat ben je toch ook altijd lekker een zeiksnor hè? _O-
Moet jij zeggen.. Ik denk dat je me verward met sherenogwat. Het boeit me gewoon niet welke bn'ers kinderen willen, gaat er hier toch om of ze het al zijn of niet soms :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_97370817
quote:
It’s official: Bryce Dallas Howard is pregnant!

The actress, whose latest film The Help is due out this summer, is expecting her second child with husband Seth Gabel, her rep confirms to PEOPLE.

The couple have one son, 4-year-old Theo.

A few years after she first became a mom, Howard, 30, wrote a candid account of her battle with postpartum depression.

Before announcing her latest pregnancy, Howard set tongues wagging when she wore a flowing chartreuse empire waist gown by Reem Acra on a red carpet in Cannes recently.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_97370829
Buikjes:


Ze gaat ontploffen :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_97409425
[quote]0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef rena het volgende:
Buikjes post B-)
Natalie Portman, duurt vast niet lang meer..
[ afbeelding ]
Zat me al af te vragen of Nat onderhand al een keer bevallen was, nog niet dus, maar zo te zien duurt het echt niet lang meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')