abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:19:19 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96428142



Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.

Backups:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html


Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Update kluisstanden, bijgewerkt tot 28-04 22:17 uur

Euro 21.275,00 Sharon
Euro 17.383,00 Karim
Euro 15.nog wat Philip
Euro 5.125,00 Joanna
Euro 500,00 Monique

Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.

Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:19:41 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96428151
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is niet iets bijzonders om daar de toerist uit te gaan hangen. Sharon heeft ons eerst doen geloven dat ze daar iets zou gaan doen om de bevolking te helpen, waardoor iedereen, logisch, dacht aan een schenking of iets dergelijks. Ze deed alsof ze het geld wilde gebruiken voor een goed doel. De toerist uithangen op een toeristisch eiland is niet hetzelfde als een goed doel steunen.

Dit was puur om stemmen te trekken. Ja, Sharon moet winnen, want die doet het voor een goed doel, de rest doet het voor zichzelf.
Het een sluit het ander niet uit, en dat jij in uitspraken als "iets voor de bevolking doen" hoort dat ze daar de moeder Theresa wil gaan uithangen, dan wil dat niet zeggen dat ze dat ook gezegd of bedoeld heeft, dat wil alleen maar zeggen dat het je nu beter uitkomt dat jij het zo begrepen had...

Anderen horen in zo'n uitspraak namelijk helemaal niet dat ze haar leven en de jackpot gaat opofferen, maar alleen dat ze er naartoe wil en daar op kleine schaal wat extra's wil doen.

En het voordeel van haar regelmatige verblijf in de VS is waarschijnlijk dat zij wel weet hoe een fatsoenlijke fooi eruitziet, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die heel genereus "maak er maar 70 van" zeggen als ze een rekening van 68,50 krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96428171
Sharon heeft gezegd dat ze iets met het geld in Koh Phi Phi ging doen.
Wat ze er ging doen heeft ze in eerste instantie niet gezegd.
Anderen hebben dat ingevuld door te denken en te zeggen dat ze daar iets ging opzetten.
Ze heeft gisteravond idd gezegd dat ze het geld ging investeren in ; studie, haar bedrijfje en dat ze terug gaat naar Koh Phi Phi om daar inderdaad als toeriste veel geld uit te geven.
Zo gaat er inderdaad geld naar de mensen zelf daar.
Ook zal het een vorm van verwerken voor haarzelf zijn om het negatieve beeld weer te veranderen in een positief beeld (idd traumatische ervaring voor haarzelf positief af te sluiten).

Ik heb daar geen problemen mee.

Het doel van Karim (Tuktuk wereldreis maken) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.
Het doel van Joanne (investeren in haar bedrijf) is toch ook voor haar zelf, ook geen goed doel
Het doel van Philip ( eigen bedrijfje) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.

Dus ik begrijp het probleem niet zo....
pi_96428189
Hebben ze een kleurwedstrijd?
pi_96428206
Die Jojanka gaat straks op zeker Janken, omdat ze het niet af heeft gekregen door eerst die achterlijke hartjes te tekenen
pi_96428216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit, en dat jij in uitspraken als "iets voor de bevolking doen" hoort dat ze daar de moeder Theresa wil gaan uithangen, dan wil dat niet zeggen dat ze dat ook gezegd of bedoeld heeft, dat wil alleen maar zeggen dat het je nu beter uitkomt dat jij het zo begrepen had...

Anderen horen in zo'n uitspraak namelijk helemaal niet dat ze haar leven en de jackpot gaat opofferen, maar alleen dat ze er naartoe wil en daar op kleine schaal wat extra's wil doen.

En het voordeel van haar regelmatige verblijf in de VS is waarschijnlijk dat zij wel weet hoe een fatsoenlijke fooi eruitziet, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die heel genereus "maak er maar 70 van" zeggen als ze een rekening van 68,50 krijgen.
Had het niet beter kunnen verwoorden, helemaal mee eens!! ^O^
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:21:24 #7
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96428219
nogmaals, haar moeder heeft in 1 van de live sjows gezegt dat Sharon iets wilde gaan doen voor de bevolking daar
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96428222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft gezegd dat ze iets met het geld in Koh Phi Phi ging doen.
Wat ze er ging doen heeft ze in eerste instantie niet gezegd.
Anderen hebben dat ingevuld door te denken en te zeggen dat ze daar iets ging opzetten.
Ze heeft gisteravond idd gezegd dat ze het geld ging investeren in ; studie, haar bedrijfje en dat ze terug gaat naar Koh Phi Phi om daar inderdaad als toeriste veel geld uit te geven.
Zo gaat er inderdaad geld naar de mensen zelf daar.
Ook zal het een vorm van verwerken voor haarzelf zijn om het negatieve beeld weer te veranderen in een positief beeld (idd traumatische ervaring voor haarzelf positief af te sluiten).

Ik heb daar geen problemen mee.

Het doel van Karim (Tuktuk wereldreis maken) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.
Het doel van Joanne (investeren in haar bedrijf) is toch ook voor haar zelf, ook geen goed doel
Het doel van Philip ( eigen bedrijfje) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.

Dus ik begrijp het probleem niet zo....
Hier hoef ik geen woord aan toe te voegen!
pi_96428245
Monique boft het is vandaag NoPantsday en voor de mensen met een slankelijn tic... Het is vandaag anti-dieetdag, dus niet miepen.
pi_96428294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef MargrietV het volgende:
Monique boft het is vandaag NoPantsday en voor de mensen met een slankelijn tic... Het is vandaag anti-dieetdag, dus niet miepen.
lekker zo'n stuk chocola :D
pi_96428295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:22 schreef MargrietV het volgende:
Monique boft het is vandaag NoPantsday en voor de mensen met een slankelijn tic... Het is vandaag anti-dieetdag, dus niet miepen.
Dan boft maikieboy dus ook ;)
pi_96428305
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft gezegd dat ze iets met het geld in Koh Phi Phi ging doen.
Wat ze er ging doen heeft ze in eerste instantie niet gezegd.
Anderen hebben dat ingevuld door te denken en te zeggen dat ze daar iets ging opzetten.
Ze heeft gisteravond idd gezegd dat ze het geld ging investeren in ; studie, haar bedrijfje en dat ze terug gaat naar Koh Phi Phi om daar inderdaad als toeriste veel geld uit te geven.
Zo gaat er inderdaad geld naar de mensen zelf daar.
Ook zal het een vorm van verwerken voor haarzelf zijn om het negatieve beeld weer te veranderen in een positief beeld (idd traumatische ervaring voor haarzelf positief af te sluiten).

Ik heb daar geen problemen mee.

Het doel van Karim (Tuktuk wereldreis maken) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.
Het doel van Joanne (investeren in haar bedrijf) is toch ook voor haar zelf, ook geen goed doel
Het doel van Philip ( eigen bedrijfje) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.

Dus ik begrijp het probleem niet zo....
Er is toch ook niks mis mee dat ze het geld zelf wil gebruiken. Niks mis mee maar ze heeft echt wel in het begin zelf ervoor gezorgd dat mensen een verkeerd beeld gevormd hebben, ook door de uitspraken van haar moeder in de live show. Maar dat neem ik haar helemaal niet kwalijk. Tuurlijk is het in het begin gemakkelijk roepen dat je er iets goeds mee gaat doen want dan is die ton nog helemaal niet dichtbij nu is die dat wel.
En nog steeds vind ik het onzin dat een vakantie daar iets zou afsluiten, zeg dan gewoon eerlijk ik wil lekker op vakantie met het geld ;)
pi_96428310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Hier hoef ik geen woord aan toe te voegen!
helemaal mee eens.
pi_96428338
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef MargrietV het volgende:

[..]

helemaal mee eens.
Ik ook!
pi_96428363
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef Enyma het volgende:

[..]

Dan boft maikieboy dus ook ;)
ja.... het is dan lekker doorgewaaid.
pi_96428384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Er is toch ook niks mis mee dat ze het geld zelf wil gebruiken. Niks mis mee maar ze heeft echt wel in het begin zelf ervoor gezorgd dat mensen een verkeerd beeld gevormd hebben, ook door de uitspraken van haar moeder in de live show. Maar dat neem ik haar helemaal niet kwalijk. Tuurlijk is het in het begin gemakkelijk roepen dat je er iets goeds mee gaat doen want dan is die ton nog helemaal niet dichtbij nu is die dat wel.
En nog steeds vind ik het onzin dat een vakantie daar iets zou afsluiten, zeg dan gewoon eerlijk ik wil lekker op vakantie met het geld ;)
Nou lekker op vakantie dan had ze wel ergens anders heen gegaan ze heeft nou niet bepaald een leuke herinnering aan dat land.
pi_96428394
Jo doet dr broertje na met vingerverf?????
pi_96428407
top verwoord dames
pi_96428414
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het voordeel van haar regelmatige verblijf in de VS is waarschijnlijk dat zij wel weet hoe een fatsoenlijke fooi eruitziet, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die heel genereus "maak er maar 70 van" zeggen als ze een rekening van 68,50 krijgen.
Dat is nog veel :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:26:38 #20
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96428415
is het bij Karim en Sharon al door gedrongen dat ze gisteravond bijna verkocht zijn geworden ?
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:26:45 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96428420
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef rc_1990 het volgende:
En nog steeds vind ik het onzin dat een vakantie daar iets zou afsluiten, zeg dan gewoon eerlijk ik wil lekker op vakantie met het geld ;)
Ik geloof niet dat jij je realiseert wat voor impact zo'n gebeurtenis op iemand kan hebben, het vereist nogal wat lef om terug te gaan naar de plek waar je zoiets overkomen is.

En als zij denkt dat het haar zal helpen het af te sluiten, dan moet ze er vooral naartoe gaan om dat te proberen... maar om, ongehinderd door enige kennis van zaken, te zeggen dat het nonsens is dat ze daar iets zou kunnen afsluiten getuigt niet van erg veel levenservaring.

Maar gezien je leeftijd kan ik je dat ook niet kwalijk nemen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96428437
Majo heeft het druk in Engeland lol:

http://www.telegraaf.nl/b(...)-jarige__.html?p=2,2
pi_96428457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef shomila het volgende:

[..]

Nou lekker op vakantie dan had ze wel ergens anders heen gegaan ze heeft nou niet bepaald een leuke herinnering aan dat land.
Nee hehe zover was ik maar ik vind gewoon los van wat ze met het geld gaat doen dat ze in het begin gedaan heeft alsof ze zoveel goeds met dat geld ging doen :{ En ze zelf het beste doel heeft en andere erop beoordeelt dat ze dit niet hebben ;)
pi_96428460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij je realiseert wat voor impact zo'n gebeurtenis op iemand kan hebben, het vereist nogal wat lef om terug te gaan naar de plek waar je zoiets overkomen is.

En als zij denkt dat het haar zal helpen het af te sluiten, dan moet ze er vooral naartoe gaan om dat te proberen... maar om, ongehinderd door enige kennis van zaken, te zeggen dat het nonsens is dat ze daar iets zou kunnen afsluiten getuigt niet van erg veel levenservaring.

Maar gezien je leeftijd kan ik je dat ook niet kwalijk nemen....
helemaal mee eens.
pi_96428495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
Majo heeft het druk in Engeland lol:

http://www.telegraaf.nl/b(...)-jarige__.html?p=2,2
Dit is gewoon echt ziek!!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:29:04 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96428497
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is nog veel :D
LOL, ja voor sommigen wel.... :X

Zelfs van die figuren die eens in de maand hun rekening in de kroeg betalen en er dan op een paar honderd euro amper genoeg voor een ijsje bijdoen |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96428500
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:23 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Er is toch ook niks mis mee dat ze het geld zelf wil gebruiken. Niks mis mee maar ze heeft echt wel in het begin zelf ervoor gezorgd dat mensen een verkeerd beeld gevormd hebben, ook door de uitspraken van haar moeder in de live show. Maar dat neem ik haar helemaal niet kwalijk. Tuurlijk is het in het begin gemakkelijk roepen dat je er iets goeds mee gaat doen want dan is die ton nog helemaal niet dichtbij nu is die dat wel.
En nog steeds vind ik het onzin dat een vakantie daar iets zou afsluiten, zeg dan gewoon eerlijk ik wil lekker op vakantie met het geld ;)
Doet zijzelf toch ook ;)
pi_96428509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij je realiseert wat voor impact zo'n gebeurtenis op iemand kan hebben, het vereist nogal wat lef om terug te gaan naar de plek waar je zoiets overkomen is.

En als zij denkt dat het haar zal helpen het af te sluiten, dan moet ze er vooral naartoe gaan om dat te proberen... maar om, ongehinderd door enige kennis van zaken, te zeggen dat het nonsens is dat ze daar iets zou kunnen afsluiten getuigt niet van erg veel levenservaring.

Maar gezien je leeftijd kan ik je dat ook niet kwalijk nemen....
Jahoor krijgen we dit weer. Jij bent jonger dus mag geen mening hebben :{ Kom op zeg tuurlijk is het lef om terug te gaan! Ze moet ook vooral lekker terug gaan als dat voor helpt maar wees er dan eerlijk over :{
pi_96428514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Dit is gewoon echt ziek!!
is het ook!
pi_96428527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef danilel het volgende:

[..]

Doet zijzelf toch ook ;)
Nu wel ja maar in het begin niet ;)
pi_96428573
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Jahoor krijgen we dit weer. Jij bent jonger dus mag geen mening hebben :{ Kom op zeg tuurlijk is het lef om terug te gaan! Ze moet ook vooral lekker terug gaan als dat voor helpt maar wees er dan eerlijk over :{
dat is ze ook geweest, alleen jammer dat sommigen, dat niet hebben meegekregen.
pi_96428579
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:31:13 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96428580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Jahoor krijgen we dit weer. Jij bent jonger dus mag geen mening hebben :{ Kom op zeg tuurlijk is het lef om terug te gaan! Ze moet ook vooral lekker terug gaan als dat voor helpt maar wees er dan eerlijk over :{
Ik stel niet dat je geen mening mag hebben, ik zeg alleen dat ik je je mening niet verwijt omdat je nog jong bent....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96428583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit, en dat jij in uitspraken als "iets voor de bevolking doen" hoort dat ze daar de moeder Theresa wil gaan uithangen, dan wil dat niet zeggen dat ze dat ook gezegd of bedoeld heeft, dat wil alleen maar zeggen dat het je nu beter uitkomt dat jij het zo begrepen had...

Anderen horen in zo'n uitspraak namelijk helemaal niet dat ze haar leven en de jackpot gaat opofferen, maar alleen dat ze er naartoe wil en daar op kleine schaal wat extra's wil doen.

En het voordeel van haar regelmatige verblijf in de VS is waarschijnlijk dat zij wel weet hoe een fatsoenlijke fooi eruitziet, in tegenstelling tot de meeste Nederlanders die heel genereus "maak er maar 70 van" zeggen als ze een rekening van 68,50 krijgen.
Niets aan toe te voegen ^O^
pi_96428597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:

[..]

dat is ze ook geweest, alleen jammer dat sommigen, dat niet hebben meegekregen.
precies ^O^
pi_96428603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:20 schreef danilel het volgende:
Sharon heeft gezegd dat ze iets met het geld in Koh Phi Phi ging doen.
Wat ze er ging doen heeft ze in eerste instantie niet gezegd.
Anderen hebben dat ingevuld door te denken en te zeggen dat ze daar iets ging opzetten.
Ze heeft gisteravond idd gezegd dat ze het geld ging investeren in ; studie, haar bedrijfje en dat ze terug gaat naar Koh Phi Phi om daar inderdaad als toeriste veel geld uit te geven.
Zo gaat er inderdaad geld naar de mensen zelf daar.
Ook zal het een vorm van verwerken voor haarzelf zijn om het negatieve beeld weer te veranderen in een positief beeld (idd traumatische ervaring voor haarzelf positief af te sluiten).

Ik heb daar geen problemen mee.

Het doel van Karim (Tuktuk wereldreis maken) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.
Het doel van Joanne (investeren in haar bedrijf) is toch ook voor haar zelf, ook geen goed doel
Het doel van Philip ( eigen bedrijfje) is toch ook voor hem zelf, ook geen goed doel.

Dus ik begrijp het probleem niet zo....
Eens :) _O-
pi_96428610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik stel niet dat je geen mening mag hebben, ik zeg alleen dat ik je je mening niet verwijt omdat je nog jong bent....
Mooi zo ;) dat is dus hetzelfde als je lult maar wat :')
pi_96428612
Vind het mooi geschreven van Sharon!
pi_96428625
Het enige waar jo moeite mee heeft, is haar text inkorten _O-
pi_96428626
O-)

COS
pi_96428644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:

[..]

dat is ze ook geweest, alleen jammer dat sommigen, dat niet hebben meegekregen.
Ach ik ga er ook niet meer op in. Sommige hebben gewoon een andere mening als jullie ;) En als Sharon wint ben ik ook blij voor haar en hoop ik dat ze het goed af kan sluiten :)
pi_96428649
Alsof mensen nu nog een favoriet moeten kiezen.. dit heeft toch helemaal geen zin?
Sticks & Stones
pi_96428662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef AYLI het volgende:
Alsof mensen nu nog een favoriet moeten kiezen.. dit heeft toch helemaal geen zin?
Achja hebben ze wat te doen he 8)7
pi_96428671
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef AYLI het volgende:
Alsof mensen nu nog een favoriet moeten kiezen.. dit heeft toch helemaal geen zin?
Nee denk dat de keus voor de kijkers (als die er al zijn) allang gemaakt is.....
pi_96428673
pi_96428725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Nee denk dat de keus voor de kijkers (als die er al zijn) allang gemaakt is.....
Ja dat denk ik. Verwacht ook niet dat veel kijkers nog gaan wisselen. Denk dat mensen die stemmen al een aantal weken op dezelfde stemmen dus echt spannend zal het wel niet meer worden wie in de finale komt alleen nog wie de finale wint ;
pi_96428785
pi_96428807
Heeft karim al geknutseld? Zie m alleen maar schrijven.
pi_96428834
Oh hij luistert naar me :)
pi_96428848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:35 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik. Verwacht ook niet dat veel kijkers nog gaan wisselen. Denk dat mensen die stemmen al een aantal weken op dezelfde stemmen dus echt spannend zal het wel niet meer worden wie in de finale komt alleen nog wie de finale wint ;
Hoihoi, en wie komt er dan in de finale?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96428854
Ik vind karim op kees uit flodder lijken met dat petje...
pi_96428889
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Hoihoi, en wie komt er dan in de finale?
Jo, Karim en Sharon. Tenminste dat denk ik dan. Misschien dat het nog een beetje spannend word tussen Flip en karim maar Sharon en Jo hadden toch zelfs meer stemmen dan gerard :{
pi_96428906
de PH-graad van Flip is aan bijstelling toe, APKtje?
pi_96428909
Even wat anders was geloof ik in het vorige topic, zag je een stukje tekst van joana zag ik het nu goed dat er in het begin stond huilen is voor mij te laat of niet :?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:39:39 #55
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96428920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Hoihoi, en wie komt er dan in de finale?
nog steeds de illusie dat er rekening gehouden wordt met stemmers qua uitslag ??
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
pi_96428924
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:38 schreef Enyma het volgende:
Ik vind karim op kees uit flodder lijken met dat petje...
Ik zie er echt geen Tatjana in :N
pi_96428930
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef bamby het volgende:
Even wat anders was geloof ik in het vorige topic, zag je een stukje tekst van joana zag ik het nu goed dat er in het begin stond huilen is voor mij te laat of niet :?
:Y
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96428945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Jo, Karim en Sharon. Tenminste dat denk ik dan. Misschien dat het nog een beetje spannend word tussen Flip en karim maar Sharon en Jo hadden toch zelfs meer stemmen dan gerard :{
OK, ze eindigen dus met z'n 3en, dat wist ik niet.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96428972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef AYLI het volgende:
Alsof mensen nu nog een favoriet moeten kiezen.. dit heeft toch helemaal geen zin?
Tsja de inspiratie was op en dus moeten de bewoners en kijkers het verder zelf maar uitzoeken he. Bezigheids therapie voor them and us. 8)7

Goeiemiddag stre-amers :W c_/

Ik zette de tv aan en dacht in eerste instantie dat ze aan het knutselen waren voor moederdag...maar het is dus slechts voor zichzelf. 8)7

Goed om terug te lezen dat Sharon beschermd word tegen de haters. ^O^
Zo te zien heeft de mindfuck van gister z'n effect niet gemist, maar we zullen zien hoe ze hier een eind aan breien volgende week.. :')

POLL
Wie moet Secret Story winnen?
Joanna 21%
Sharon 34%
Karim 25%
Philip 20%

Oh en wat zullen we met Monique kunnen winnen ipv een potje dammen enzo? #huilenmetmonique ...? :X
pi_96428981
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik zie er echt geen Tatjana in :N
Hahahaha die andere hč ;)
pi_96428994
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

OK, ze eindigen dus met z'n 3en, dat wist ik niet.
Het kan natuurlijk ook zomaar ineens veranderen ;) Maar als je uit gaat van de afgelopen stemronde verwacht ik dit gewoon. Al heb ik liever Flip in de finale in plaats van Sharon :)
pi_96428996
Volgens mij is Day rode broek kopen.
pi_96429032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Urb het volgende:

[..]

Tsja de inspiratie was op en dus moeten de bewoners en kijkers het verder zelf maar uitzoeken he. 8)7

Goeiemiddag stre-amers :W c_/

Ik zette de tv aan en dacht in eerste instantie dat ze aan het knutselen waren voor moederdag...maar het is dus slechts voor zichzelf. 8)7

Goed om terug te lezen dat Sharon beschermd word tegen de haters. ^O^
Zo te zien heeft de mindfuck van gister z'n effect niet gemist, maar we zullen zien hoe ze hier een eind aan breien volgende week.. :')

POLL
Wie moet Secret Story winnen?
Joanna 21%
Sharon 34%
Karim 25%
Philip 20%

Oh en wat zullen we met Monique kunnen winnen ipv een potje dammen enzo? #huilenmetmonique ...? :X
een nachtje onder de dekens met monique? (voor de mannelijke fans welteverstaan)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96429048
tis weer lekker slaap verwekkend vandaag :O
pi_96429058
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:39 schreef Stability het volgende:

[..]

:Y
Thanks las ik het toch niet verkeerd :* (oeps ga ook al engels uit mijn toetsenbord rammen sorry) :@
pi_96429066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:40 schreef Urb het volgende:

[..]

Tsja de inspiratie was op en dus moeten de bewoners en kijkers het verder zelf maar uitzoeken he. 8)7

Goeiemiddag stre-amers :W c_/

Ik zette de tv aan en dacht in eerste instantie dat ze aan het knutselen waren voor moederdag...maar het is dus slechts voor zichzelf. 8)7

Goed om terug te lezen dat Sharon beschermd word tegen de haters. ^O^
Zo te zien heeft de mindfuck van gister z'n effect niet gemist, maar we zullen zien hoe ze hier een eind aan breien volgende week.. :')

POLL
Wie moet Secret Story winnen?
Joanna 21%
Sharon 34%
Karim 25%
Philip 20%

Oh en wat zullen we met Monique kunnen winnen ipv een potje dammen enzo? #huilenmetmonique ...? :X
Alleen kloppen de polls nooit met aantal stemmen ;) Mo stond in polls op 5% terwijl Karim op 30% ofzo stond en in stemronde zat daar bijna geen verschil tussen en hetzelfde geld voor Gerard die altijd ontzettend hoog in de polls stond en ook eruit moest :{
pi_96429075
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Stability het volgende:

[..]

een nachtje onder de dekens met monique? (voor de mannelijke fans welteverstaan)
Maik hoeft nu in ieder geval niet meer te knuffelen met Monique stemmers op de markt... dat scheelt alweer voor hem. :')
pi_96429079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:33 schreef AYLI het volgende:
Alsof mensen nu nog een favoriet moeten kiezen.. dit heeft toch helemaal geen zin?
Haha nee, is al allemaaal bepaald, al vanaf dag 1 trouwens!!
pi_96429097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef bamby het volgende:

[..]

Thanks las ik het toch niet verkeerd :* (oeps ga ook al engels uit mijn toetsenbord rammen sorry) :@
foei ! 2 keer zelfs ! ( thanks en sorry ) _O-
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96429104
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Urb het volgende:

[..]

Maik hoeft nu in ieder geval niet meer te knuffelen met Monique stemmers op de markt... dat scheelt alweer voor hem. :')
Of voor de mensen op de markt ;)
pi_96429108
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef Stability het volgende:

[..]

een nachtje onder de dekens met monique? (voor de mannelijke fans welteverstaan)
en gelijk een kloppende leuter hebben van de pusbulten en korsten. 8)7 Nee dank u :r
pi_96429110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Urb het volgende:

[..]

Maik hoeft nu in ieder geval niet meer te knuffelen met Monique stemmers op de markt... dat scheelt alweer voor hem. :')
dat dan weer wel :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96429125
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef superkokje het volgende:

[..]

en gelijk een kloppende leuter hebben van de pusbulten en korsten. 8)7 Nee dank u :r
hahaha nee he? slecht idee indd _O-
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96429153
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:42 schreef superkokje het volgende:
tis weer lekker slaap verwekkend vandaag :O
Yup ik ga dus maar eens wat nuttigs doen laters :)
pi_96429162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:41 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zomaar ineens veranderen ;) Maar als je uit gaat van de afgelopen stemronde verwacht ik dit gewoon. Al heb ik liever Flip in de finale in plaats van Sharon :)
Tja, 't is kiezen tussen 2/3 'kwaaien'. We worden niet echt verwend.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96429168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef bamby het volgende:

[..]

Yup ik ga dus maar eens wat nuttigs doen laters :)
latorr ;)
pi_96429184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Alleen kloppen de polls nooit met aantal stemmen ;) Mo stond in polls op 5% terwijl Karim op 30% ofzo stond en in stemronde zat daar bijna geen verschil tussen en hetzelfde geld voor Gerard die altijd ontzettend hoog in de polls stond en ook eruit moest :{
Yep we moeten het natuurlijk met een korreltje zout nemen maar het is toch intressant om te zien hoe de stand is volgens deze poll.
Weet iemand nog hoe Bart het nu psies zei, er word eerst op 4 gestemd en dan laagste eruit.
Maar dan? Alle stemmen reset en opnieuw? want als Jo of Flip er dan als eerste uit zou gaan dan stemmen elkaars fans wss op degene die er nog in zit, maarda's mss ook wel zo bij Karim en Sharon.
pi_96429209
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:43 schreef Stability het volgende:

[..]

foei ! 2 keer zelfs ! ( thanks en sorry ) _O-
_O- Betrapt later :) :*
pi_96429219
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:45 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Tja, 't is kiezen tussen 2/3 'kwaaien'. We worden niet echt verwend.
2/3 kwaaien? Nee ik heb alleen niet zoveel met Sharon en Jo maar Karim en Flip had ik sowieso wel het liefst in de finale gezien. Alleen dan met Gerard ;(
pi_96429237
Flip vindt ziczelf Fucking Cool..... hup naar de Zuidpool met hem, kan hij gaan gletchers beklimmen.
pi_96429241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef bamby het volgende:

[..]

_O- Betrapt later :) :*
doegie :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:47:27 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96429246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Of voor de mensen op de markt ;)
Dat vooral ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96429265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

2/3 kwaaien? Nee ik heb alleen niet zoveel met Sharon en Jo maar Karim en Flip had ik sowieso wel het liefst in de finale gezien. Alleen dan met Gerard ;(
Dit hoopte ik ook, dan had Flip het zowieso gewonnen denk maargoed dat moest dan maar op de koop toe. Dan waren het in ieder geval nog een paar weken intressante beelden geweest. 8)7
pi_96429295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
Flip vindt ziczelf Fucking Cool..... hup naar de Zuidpool met hem, kan hij gaan gletchers beklimmen.
_O-
pi_96429342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef Urb het volgende:

[..]

Yep we moeten het natuurlijk met een korreltje zout nemen maar het is toch intressant om te zien hoe de stand is volgens deze poll.
Weet iemand nog hoe Bart het nu psies zei, er word eerst op 4 gestemd en dan laagste eruit.
Maar dan? Alle stemmen reset en opnieuw? want als Jo of Flip er dan als eerste uit zou gaan dan stemmen elkaars fans wss op degene die er nog in zit, maarda's mss ook wel zo bij Karim en Sharon.
Tja ik denk dat die polls totaal geen indruk geven. Er kan zovaak gestemd worden op die polls zonder dat het geld kost terwijl dit wel bij het stemmen zo is. Ik stem bijvoorbeeld wel op de poll maar ik ga echt niet smsen maargoed
Ik heb geen idee eigenlijk hoe ze dit gaan doen met de finale
pi_96429345
tot hoe laat hebben ze hier de tijd voor eigenlijk :?
pi_96429374
Ik vraag me wel af hoe het gelopen was als de kijker steeds had kunnen beslissen wie er genomineerd was.
pi_96429383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Urb het volgende:

[..]

Dit hoopte ik ook, dan had Flip het zowieso gewonnen denk maargoed dat moest dan maar op de koop toe. Dan waren het in ieder geval nog een paar weken intressante beelden geweest. 8)7
Als die drie in de finale hadden gezeten had het me niet eens meer uitgemaakt wie er gewonnen had ;)
pi_96429400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het gelopen was als de kijker steeds had kunnen beslissen wie er genomineerd was.
Nou dan had Mo al een aantal weken thuis gezeten ;)
pi_96429402
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef superkokje het volgende:
tot hoe laat hebben ze hier de tijd voor eigenlijk :?
2 uur dus je mag nog even naar het knutselcluppie kijken ;(
pi_96429403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het gelopen was als de kijker steeds had kunnen beslissen wie er genomineerd was.
Ik denk heel anders :)
pi_96429453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef koffieleutjuh het volgende:

[..]

2 uur dus je mag nog even naar het knutselcluppie kijken ;(
tering :?
en ik hoef pas om twee uur de deur uit 8)7
pi_96429462
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik denk heel anders :)
Ouwehoer :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:52:28 #94
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_96429480
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het gelopen was als de kijker steeds had kunnen beslissen wie er genomineerd was.
Je overschat de invloed van de mening hier op fok!.. ik denk dat het weinig anders eruit had gezien want als de kijker beslist dan ook al die breezersletjes op de twitterhyvesfacebookbuzz met hun hesjtek en hun beltegoed! :r :r :r
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_96429482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

2/3 kwaaien? Nee ik heb alleen niet zoveel met Sharon en Jo maar Karim en Flip had ik sowieso wel het liefst in de finale gezien. Alleen dan met Gerard ;(
Ja Gerard, ik ook.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_96429486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Ouwehoer :P
hoeren worden niet oud :N die slijten :Y
pi_96429496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:50 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik denk heel anders :)
daar hebben we het gister al over gehad hoe mannen denken doen (mogen)we niet meer :P
pi_96429517
Mensen die hier posten stemmen over het algemeen niet, denk ik? :P
Sticks & Stones
pi_96429534
ontopic : leuk die hartjes boven die handjes op jo dr slinger
pi_96429537
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

Je overschat de invloed van de mening hier op fok!.. ik denk dat het weinig anders eruit had gezien want als de kijker beslist dan ook al die breezersletjes op de twitterhyvesfacebookbuzz met hun hesjtek en hun beltegoed! :r :r :r
Oja die bundels met 300 gratis smsjes.... :D _O- _O-
Wat zullen er weer een ouders niet-blij verrast worden. :')

8)7 8)7
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')