abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:45:26 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96422244
Ex Martijn Krabbé : Mijn leven is veranderd in een hel
do, 05/05/2011 - 09:55


Tessa van Leijenhorst, de ex van Martijn Krabbé die beweert dat de presentator onlangs heeft geprobeerd haar te verkrachten, is ondergedoken. “Mijn leven is, sinds mijn confrontatie met Martijn en alle media-aandacht, veranderd in een hel”, aldus Tessa.



Dit is die trut uit De Bus 1, die mijn favootje Esmeralda backstabde en nomineerde }:|
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 6 mei 2011 @ 09:58:29 #2
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96422579
Tessa van Leijenhorst gaat op korte termijn aangifte doen tegen presentator Martijn Krabbe wegens verkrachting. Ze zegt dit vanavond tegen Shownieuws.

'De aanklacht zal worden: niet poging tot verkrachting, geen aanranding, maar verkrachting. Dat is een groot begrip, waar zoveel zaken onder vallen, dat Martijn aangeklaagd wordt voor verkrachten,' zegt Tessa telefonisch in het tv-programma. 'Ik walg en kots van die jongen.'

Afspraak zedenpolitie
Gerard Spong, de advocaat van Tessa, zei eerder vanavond al tegen RTL Boulevard dat ze een afspraak hebben gemaakt met de zedenpolitie om volgende week aangifte te doen.

Gisteren meldde Tessa al in verschillende media dat Martijn Krabbé haar vorige week woensdag had aangerand. Ze had tien jaar geleden een relatie met de presentator en onderhield nog steeds een vriendschap met hem.

'Fles wodka en cocaïne'
Volgens Tessa stond Krabbé vorige week voor haar deur 'met een fles wodka en cocaïne'. 'Hij wilde seks, toen ik dat weigerde, heeft hij geprobeerd mij aan te randen. Hij ging onder invloed van harddrugs en drank op mij zitten en pakte mijn keel vast. Zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.'

'Ik heb hem vervolgens, om hem van me af te krijgen, met zijn eigen lege fles wodka op z'n kop geslagen en hem verder geprobeerd te raken waar ik hem maar raken kon,' zei Tessa gisteren tegen het AD.

'Verhaal onwaarschijnlijk'
Martijn Krabbé ontkent de beschuldiging. 'We wachten de aangifte af. Gerard Spong had al aangekondigd dat er een aangifte zou komen. Opvallend is dat het verhaal steeds veranderd wordt. Eerst was het aanranding, toen poging tot verkrachting en toen verkrachting. Dat maakt het verhaal niet waarschijnlijker. Tessa doet hiermee opnieuw een poging om Martijn Krabbé te beschadigen', aldus de advocaat van de presentator, Stefan Kalff, tegen Boulevard.

Martijn Krabbé heeft inmiddels aangifte gedaan van laster.

Bron: http://www.telegraaf.nl
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96422787
Ik geloof er ook geen bal van, vrouwen zijn kampioenen in liegen, stoken en mensen zwart maken
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:09:45 #4
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_96422930
Wel weer typisch dat Gerard Spong erbij zit......
In het bos daar zijn de ..........
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:35:11 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_96423786
Hysterische troela.
Ook als het waar is.
  maandag 9 mei 2011 @ 18:30:02 #6
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96557327
Tessa van Leijenhorst doet aangifte tegen Martijn Krabbé



AMSTERDAM - Tessa van Leijenhorst is maandagmiddag samen met haar advocaat mr. Gerard Spong het politiebureau op de Amsterdamse Marnixstraat binnengestapt om aangifte te doen tegen presentator Martijn Krabbé.
Hoe de aanklacht uiteindelijk precies zal luiden is nog niet bekend. Tessa heeft aangegeven niemand te woord te willen staan. "Het komt erop neer dat mijn cliënt Martijn Krabbé beschuldigt van verkrachting of poging tot verkrachting en/of mishandeling", zo liet haar advocaat eerder weten.

De brunette heeft de afgelopen dagen ondergedoken gezeten nadat alle aandacht voor de aantijgingen die ze uitte aan het adres van Martijn haar te veel werd. "Het is verschrikkelijk. Ik zit ondergedoken én heb beveiliging ingeschakeld. Zó erg is het", vertelde ze toen.


Bron: www.telegraaf.nl
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96579935
Busje komt zo :W
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_96630738
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Tessa van Leijenhorst doet aangifte tegen Martijn Krabbé

[ afbeelding ]

AMSTERDAM - Tessa van Leijenhorst is maandagmiddag samen met haar advocaat mr. Gerard Spong het politiebureau op de Amsterdamse Marnixstraat binnengestapt om aangifte te doen tegen presentator Martijn Krabbé.
Hoe de aanklacht uiteindelijk precies zal luiden is nog niet bekend. Tessa heeft aangegeven niemand te woord te willen staan. "Het komt erop neer dat mijn cliënt Martijn Krabbé beschuldigt van verkrachting of poging tot verkrachting en/of mishandeling", zo liet haar advocaat eerder weten.

De brunette heeft de afgelopen dagen ondergedoken gezeten nadat alle aandacht voor de aantijgingen die ze uitte aan het adres van Martijn haar te veel werd. "Het is verschrikkelijk. Ik zit ondergedoken én heb beveiliging ingeschakeld. Zó erg is het", vertelde ze toen.


Bron: www.telegraaf.nl
wat een harde en bittere kop dat wijf :D die liegt zeker. mark my lips; read my worst!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:52:52 #9
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96672230
AMSTERDAM - Martijn Krabbé zelf zwijgt koninklijk over de nacht met Tessa van Leijenhorst. Alleen zijn advocaat heeft op de eerste dag van alle publiciteit commentaar gegeven op de spraakmakende affaire. Maar de presentator zelf hield zijn kaken op elkaar. En juist dat kunnen vrienden van hem niet langer aanzien.

Evert Santegoeds over Tessa van Leijenhorst


Hij gaat eraan kapot”, vertelt een van hen exclusief aan Pagina Privé. „Martijn verdient dit niet en lijkt nóg niet door te hebben wat Tessa hem aandoet. Zij is een starf*cker. Zij roept zelf dat zij met meer dan honderd BN’ers intiem is geweest. Zij was altijd zo gek van Martijn dat ze op een avond verrukt riep ’ahh, Martijn! Met hem doe ik het, al staat mijn vriend Robbert erbij te huilen!’ En daarom spreekt Tessa nu zeker niet de waarheid. En iedereen in haar omgeving weet wel waarom"

Voor de geslaagde telecomondernemer Robbert de Graaf moet steeds duidelijker zijn geworden dat met Tessa niet langer te leven viel. Een vriend van de twee: „Een maand geleden is in die relatie de bom gebarsten. Robbert heeft haar gezegd dat het niet langer ging.” Tessa moest op 1 mei het pand verlaten hebben. Ze begon steeds hardnekkiger naar haar oude geliefde te ’hengelen’.

Een vriend van Martijn: „Verschillende malen troffen ze elkaar. Meerdere keren hadden ze ook gewoon seks. Maar Martijn bleef benadrukken dat het wat hem betreft opnieuw zou goedkomen met Amanda. Daarin is Martijn heel duidelijk."
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 mei 2011 @ 11:13:34 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_96689795
Zitten hier ook streams bij ?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:04:22 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96691913
Nee.
Maar wel een mooie gate: [Poppetijngate] Martijn en Tessa klagen elkaar aan #3. Nu met reeksteken *O* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 12:05:57 #12
137949 Disana
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:06:47 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96692008
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:05 schreef Disana het volgende:
Ik las reetsteken.
Niet eens zo'n vreemde in dit verband.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2011 @ 12:10:30 #14
137949 Disana
pi_96692146
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:06 schreef Copycat het volgende:

Niet eens zo'n vreemde in dit verband.
Nog meer als je bedenkt dat ik vanmiddag naar de chirurg moet :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:11:23 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96692168
Ik wil niet weten wat ie gaat doen dat je deze associatie maakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96797385
Ach, dat van die coke en die wodka zal heus wel kloppen, maar de rest.... :{
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:35:29 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:46:23 #18
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96930885
Ik hoop dat de rechter hier ook doorheen kijkt.Geloof er geen reet van.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')