abonnement Unibet Coolblue
pi_96422973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef mieppie77 het volgende:
Jo ging ook voor het geld.........
Sharon en Karim weten dat ze de keuze hadden
Ik snap de commotie niet, het is en blijft een spel. En principes gaan dan niet altijd voor. Je denkt het één en doet het ander. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in dezelfde positie.
Alleen hadden ze niet drama ervan moeten maken, maar met zijn vieren om de tafel moeten gaan zitten en meteen uitpraten. Volgens mij snappen Karim en Sharon het best wel.
Met de billen bloot gaan voor een ton, doe ik ook wel, denk ik
pi_96422978
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef mieppie77 het volgende:
Jo ging ook voor het geld.........
Sharon en Karim weten dat ze de keuze hadden
We hebben niet alles gehoord van hun overleg omdat de camera op de genomineerden was
Maar vlak voordat de stem weer inbrak en hun keuze vroeg zei jo zullen we er gewoon 2 terug laten komen het is een spel toen brak de stem in en nam flip het woord en nam dus de andere keus van 1 terug
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:11:09 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_96422979
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:10 schreef Poezewoes het volgende:
Ze nemen hun niks kwalijk
Ok, thanx voor de antwoorden en Flashbox voor de filmpjes. _O_

OnTopic: Djoons huid is ontploft. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:12:54 #154
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96423030
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:09 schreef delfse het volgende:

[..]

Geweldig vindt ik het hoe hij zich eruit probeerde te kletsen jammer dat er weer een lange sl was. Hij is zo bang voor zijn stemmen in de finale hij weet dat dit niet goed overkomt hij en Jo zijn de Willems van sst. Willem is het ook niet vergeven dat hij een matennaaier was.
Als we even in de complot-modus gaan en aannemen dat Jo MOET winnen van de regie, dan was er nog maar 1 obstakel: Flip. Door Flip eerst te vragen voor dat romantische avondje, en hierna voor het blok te zetten met óf voor het geld óf voor de vriendschap is hij onschadelijk gemaakt.

Jo gaat overal tegenin, en nu ineens liet ze zich als een mak lammetje door Flip overtuigen om voor 2 eruit te gaan. Totaal niet hoe zij normaal is. Ze begon ineens over "dan laten we de kijker oordelen"... yeah right, zal me niets verbazen als ook dit een plannetje is geweest om Jo aan de overwinning te helpen. Gevolgt door uren gehuil en gehinnik gisteravond hoe erg ze het wel niet vond en hoe ze niet dicht bij zichzelf gebleven was... Ik zeg: actrice :)
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:14:06 #155
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96423061
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:03 schreef mieppie77 het volgende:
ze is op :o :o
was het maar een pak melk dan gooide je haar gewoon weg!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:14:15 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96423066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Djoon wilde eerst voor de vriendschap gaan, maar liet het uiteindelijk aan Flip over, de sneak.
Weten Sharon en Karim eik wel dat ze deze keuze hadden of hebben ze niks gezegd. Ik kan dat nergens terugvinden.
Ik had gisteren juist het idee dat Joanna haar kans schoon zag en er dus maar iemand geofferd moest worden terwijl Philip ineens tijdens het houden van het keuzeverhaal een andere keuze maakte dan hij van plan was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96423070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:12 schreef rico80 het volgende:

[..]

Als we even in de complot-modus gaan en aannemen dat Jo MOET winnen van de regie, dan was er nog maar 1 obstakel: Flip. Door Flip eerst te vragen voor dat romantische avondje, en hierna voor het blok te zetten met óf voor het geld óf voor de vriendschap is hij onschadelijk gemaakt.

Jo gaat overal tegenin, en nu ineens liet ze zich als een mak lammetje door Flip overtuigen om voor 2 eruit te gaan. Totaal niet hoe zij normaal is. Ze begon ineens over "dan laten we de kijker oordelen"... yeah right, zal me niets verbazen als ook dit een plannetje is geweest om Jo aan de overwinning te helpen. Gevolgt door uren gehuil en gehinnik gisteravond hoe erg ze het wel niet vond en hoe ze niet dicht bij zichzelf gebleven was... Ik zeg: actrice :)
^O^
pi_96423076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok, thanx voor de antwoorden en Flashbox voor de filmpjes. _O_

OnTopic: Djoons huid is ontploft. :+
zal er niet wakker van liggen
pi_96423096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:12 schreef rico80 het volgende:

[..]

Als we even in de complot-modus gaan en aannamen dat Jo MOET winnen van de regie, dan was er nog maar 1 obstakel: Flip. Door Flip eerst te vragen voor dat romantische avondje, en hierna voor het blok te zetten met óf voor het geld óf voor de vriendschap is hij onschadelijk gemaakt.

Jo gaat overal tegenin, en nu ineens liet ze zich als een mak lammetje door Flip overtuigen om voor 2 eruit te gaan. Totaal niet hoe zij normaal is. Ze begon ineens over "dan laten we de kijker oordelen"... yeah right, zal me niets verbazen als ook dit een plannetje is geweest om Jo aan de overwinning te helpen. Gevolgt door uren gehuil en gehinnik gisteravond hoe erg ze het wel niet vond en hoe ze niet dicht bij zichzelf gebleven was... Ik zeg: actrice :)
ja maar we hebben het stuk ervoor niet gezien en hoop dat we dat vanavond zien in de daily,want denk dat djoon ook wel wat gezegd heeft anders was ze niet zo kapot geweest gisteravond want ook zij heeft een verkeerde keuze gemaakt,dus heb het idee dat er voor er ingebroken werd door de stem ook wel het een en ander door djoon gezegd is.
pi_96423118
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:11 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

Ik snap de commotie niet, het is en blijft een spel. En principes gaan dan niet altijd voor. Je denkt het één en doet het ander. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in dezelfde positie.
Alleen hadden ze niet drama ervan moeten maken, maar met zijn vieren om de tafel moeten gaan zitten en meteen uitpraten. Volgens mij snappen Karim en Sharon het best wel.
Met de billen bloot gaan voor een ton, doe ik ook wel, denk ik
Het is niet zo slim van Philip geweest om een dag van te voren te zeggen ik ga altijd voor de groep en dan deze beslissing.
pi_96423123
Denk dat het anders is als je daar op de bank zit met zn 2 , 3 in de exit gang dus spanning al om en dan voor blok word gezet dan lekker thuis achter de tv
pi_96423155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Denk dat het anders is als je daar op de bank zit met zn 2 , 3 in de exit gang dus spanning al om en dan voor blok word gezet dan lekker thuis achter de tv
ze dachten in eurobiljetten, niet aan hun medebewoners.
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:17:16 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_96423156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:14 schreef Leandra het volgende:

Ik had gisteren juist het idee dat Joanna haar kans schoon zag en er dus maar iemand geofferd moest worden terwijl Philip ineens tijdens het houden van het keuzeverhaal een andere keuze maakte dan hij van plan was.
Het blijven acteurs, met name Djoon. Moeilijk in te schatten dus. ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96423158
Sharon zorgt weer voor het ontbijt. Flip en Jo zitten er nogal bedrukt bij. Karim heeft net zijn koffer uitgepakt en lijkt best vrolijk.
pi_96423170
Denk dat iedereen voor de ton zou zijn gegaan, ook Karim en Sharon. Alleen zeg dan eerlijk achteraf dat je daarvoor gekozen hebt en doe dan niet zo zielig.....blijf bij je standpunt
pi_96423177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
Denk dat het anders is als je daar op de bank zit met zn 2 , 3 in de exit gang dus spanning al om en dan voor blok word gezet dan lekker thuis achter de tv
Dat wel maar het was een hele goede test hebzucht of vriendschap. Sharon zei later nog tegen Jo en Philip in bed jullie hebben gekozen voor de hebzucht .
pi_96423191
pi_96423192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het blijven acteurs, met name Djoon. Moeilijk in te schatten dus. ;)
Laat dat acteren en het script maar eens los ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:18:40 #169
16715 Mylene
*schatje*
pi_96423198
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
pi_96423211
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:

[..]

ze dachten in eurobiljetten, niet aan hun medebewoners.
Ik had ook voor die ton gekozen, het is maar een week tot aan de finale en als ik er 2 uit kon schakelen deed ik dat zonder blikken of blozen. Je bent erin gegaan om te winnen. Kan flip begrijpen alleen zijn reatie na die tijd niet. Als je een keuze maakt moet je er achter blijven staan en niet achteraf je door alle bochten wringen om je spijt te betuigen.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96423223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
Djoon koos voor Phillip, dat was het volgens mij. Hij denderde er over heen
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:19:43 #172
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96423229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
Voor de kijkcijfers trek je je alles aan toch !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:19:50 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_96423237
Nou ja, ze hebben zich uiteindelijk in de vingers gesneden. En Philip komt nu dubbel over omdat hij eerder wel voor de groep koos. Dat is hypocriet.
pi_96423249
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
slap excuus om de schuld af te schuiven naar Flip en de Stem.
pi_96423253
Jo en Philip waren als de dood dat Karim en Sharon terugkwamen ze weten dat dat sterke spelers zijn. En van Mo hadden ze gewonnen.
pi_96423260
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:19 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, ze hebben zich uiteindelijk in de vingers gesneden. En Philip komt nu dubbel over omdat hij eerder wel voor de groep koos. Dat is hypocriet.
Klopt, helemaal met je eens, zo kom je niet geloofwaardig over.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:20:33 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96423262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:19 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, ze hebben zich uiteindelijk in de vingers gesneden. En Philip komt nu dubbel over omdat hij eerder wel voor de groep koos. Dat is hypocriet.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96423279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
juist en daarvoor denk ik dat djoon ook niet helemaal onbeschonden uit de strijd komt en ook wel het een en ander heeft gezegd richting de,laat er maar 2 gaan en we kiezen voor het geld,maar dat hebben we helaas niet gezien en hoop dat we dat stuk vanaaf in de daily krijgen want als zij voor vriendschap koos en flip niet had ze nooit zo stuk gezeten.
pi_96423304
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mylene het volgende:
Joanna trok het zich wel heel erg aan. Ik hoorde haar niet dat ze eigenlijk voor de vriendschap koos. Alleen maar voor het blok gezet worden.
Ze heeft het er verder niet meer over gehad dat ze vlak voor het keuze moment liever voor vriendschap wou kiezen en flip het woord nam daarna
Ook knap ze blijft achter hem staan in zn keuze en heeft het niet gebruikt later om haar eruit te redden en dat vind ik nou posietief ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:22:03 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_96423314
Philip of Joanna, een van de 2 krijgt in ieder geval de kluisinhoud mee. Dan kunnen ze in ieder geval naar Ibiza.

Ik denk Philip dus als eerste vertrekt.
pi_96423323
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:19 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Ik had ook voor die ton gekozen, het is maar een week tot aan de finale en als ik er 2 uit kon schakelen deed ik dat zonder blikken of blozen. Je bent erin gegaan om te winnen. Kan flip begrijpen alleen zijn reatie na die tijd niet. Als je een keuze maakt moet je er achter blijven staan en niet achteraf je door alle bochten wringen om je spijt te betuigen.
Ik zou ook voor de finale gegaan zijn maar als je een dag van te voren zegt ik ga altijd voor de groep. En dan een dag later gaat voor de hebzucht komt niet best over voor de streamers.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:22:44 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96423334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:21 schreef cairnwizzy het volgende:

[..]

juist en daarvoor denk ik dat djoon ook niet helemaal onbeschonden uit de strijd komt en ook wel het een en ander heeft gezegd richting de,laat er maar 2 gaan en we kiezen voor het geld,maar dat hebben we helaas niet gezien en hoop dat we dat stuk vanaaf in de daily krijgen want als zij voor vriendschap koos en flip niet had ze nooit zo stuk gezeten.
Zij wordt beschermd. In de daily zullen ze niet laten zien dat zij het ook was die er voor koos om er twee uit te werken. Ik denk dat Flip de zondebok gaat worden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96423368
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zij wordt beschermd. In de daily zullen ze niet laten zien dat zij het ook was die er voor koos om er twee uit te werken. Ik denk dat Flip de zondebok gaat worden.
denk dat je gelijk hebt,maar hoop het niet en hoop dat we dat stuk te zien krijgen
pi_96423371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef delfse het volgende:

[..]

Ik zou ook voor de finale gegaan zijn maar als je een dag van te voren zegt ik ga altijd voor de groep. En dan een dag later gaat voor de hebzucht komt niet best over voor de streamers.
ja en de bedoeling van de stem
pi_96423385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef delfse het volgende:

[..]

Ik zou ook voor de finale gegaan zijn maar als je een dag van te voren zegt ik ga altijd voor de groep. En dan een dag later gaat voor de hebzucht komt niet best over voor de streamers.
en dan het moment dat Karim terugkeerde: "Ik kan het uitleggen, ik kan het uitleggen, ik kan het uitleggen". :{w
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:24:23 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96423392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef delfse het volgende:

[..]

Ik zou ook voor de finale gegaan zijn maar als je een dag van te voren zegt ik ga altijd voor de groep. En dan een dag later gaat voor de hebzucht komt niet best over voor de streamers.
En die excuses achteraf vind ik helemaal misselijkmakend. Zeg dan gewoon: "Jongens, het is een spel en ik wil winnen. Over een week is het klaar. Dan kunnen we nog lang genoeg bij elkaar zijn."
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96423393
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zij wordt beschermd. In de daily zullen ze niet laten zien dat zij het ook was die er voor koos om er twee uit te werken. Ik denk dat Flip de zondebok gaat worden.
:Y Het maakt mijn niet uit als Karim of Sharon maar wint.
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:24:41 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_96423403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:18 schreef Mokum020 het volgende:

Laat dat acteren en het script maar eens los ;)
Dat zal moeilijk gaan in een gescripte RLS met als topactrice Djoon. ;)
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96423444
Bij terugkomst van Sharon is het eerste wat flip zegt, ik kan het uitleggen. Bij karim idem dito, ja probeer je straatje maar schoon te vegen :r
pi_96423447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Mylene het volgende:
Philip of Joanna, een van de 2 krijgt in ieder geval de kluisinhoud mee. Dan kunnen ze in ieder geval naar Ibiza.

Ik denk Philip dus als eerste vertrekt.
Ik vermoed ook dat Philip als eerste vertrekt. Al kan het ook weer zomaar zo zijn dat al de Jo en Flip fans op allebei gaan stemmen waardoor ze toch in de finale staan. Maar ik denk niet dat, dat een gevolg is van gisteravond, Flip was sowieso het minst populair de laatste weken van de vier overgebleven kandidaten. Dan hoop ik in iedergeval dat Karim wint :)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:25:44 #191
16715 Mylene
*schatje*
pi_96423451
Dat was wel het absolute dieptepunt van Philip, ik kan het uitleggen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2011 @ 10:25:53 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_96423456
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:24 schreef mazaru het volgende:

En die excuses achteraf vind ik helemaal misselijkmakend. Zeg dan gewoon: "Jongens, het is een spel en ik wil winnen. Over een week is het klaar. Dan kunnen we nog lang genoeg bij elkaar zijn."
Dit dus!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96423457
En eet smakelijk Karim 8)7 8)7
Heeft ze het weer over de stront op de bril.....
pi_96423460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:23 schreef vuurvliegje52 het volgende:

[..]

ja en de bedoeling van de stem
Ja maar die twee zijn altijd wel uit de wind gehouden. En nu worden ze eindelijk ook door de stem genaaid. Mooie beelden waren het.
pi_96423467
Is Mo weg, hebben we nog poepverhalen bij het ontbijt -O-
pi_96423469
en de smerige poep aan de wc pot is weer ontbijtgesprek.
pi_96423476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef delfse het volgende:

[..]

Ik zou ook voor de finale gegaan zijn maar als je een dag van te voren zegt ik ga altijd voor de groep. En dan een dag later gaat voor de hebzucht komt niet best over voor de streamers.
Er is wel een verschil tussen de keuzes die hij moest maken ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:27:10 #198
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96423495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:22 schreef Mylene het volgende:
Philip of Joanna, een van de 2 krijgt in ieder geval de kluisinhoud mee. Dan kunnen ze in ieder geval naar Ibiza.

Ik denk Philip dus als eerste vertrekt.
En Joanna vertrekt als laatste uit het huis... Als ALLERLAATSTE!! *O*
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96423625
Creatief moment verstoord
6 mei om 10.24
De Stem poogt mee te zingen.

Karim zit, met een handdoek om zijn middel, op bed. Met zijn trouwe gitaar in de hand begint hij een liedje te zingen. “Iedere ochtend als ik wakker wordt…”, klinkt Karim opgewekt. Hij heeft de smaakt goed te pakken en zingt vrolijk door totdat De Stem abrupt een eind maakt aan zijn creatieve jamsessie: “Karim, doe je zender om!” De Bollywood acteur legt direct zijn gitaar neer en doet gehoorzaam zijn zender om.



Kaaskop
6 mei om 10.17
Er staat Segredo heel wat te wachten.

Over een weekje gaan alle bewoners, inclusief Segredo, terug naar Nederland. Segredo is nog nooit in ons koude kikkerlandje geweest en Joanna bereidt hem vast voor: “Jij wordt een kaaskop.” De hond heeft geen idee waar ze het over heeft, maar hij hoopt dat hij een hoop lekkere hapjes krijgt.
pi_96423771
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')