Studeren voor 4 maand!! (half studiejaar) Weliswaar niet in Seoul maar in Suwon, maar qua afstand schijnt het niet zo ver te zijn, er zou zelfs een metrolijn tussen beide steden zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Offtopic: Seoul babyWat ga je daar doen?
Ok tof! Als je plannen voor NK hebt moet je maar even PM'en, kan ik je wel alles over vertellenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:08 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Studeren voor 4 maand!! (half studiejaar) Weliswaar niet in Seoul maar in Suwon, maar qua afstand schijnt het niet zo ver te zijn, er zou zelfs een metrolijn tussen beide steden zijn?
Mijn plannen zijn uitbundig trouwensVisum voor China ben ik aan het aanvragen, als het een beetje kan wil ik (in weekendjes en ergens is een week vakantie) Beijing en Shanghai zien, maar ook Noord-Korea (alleen mogelijk via China). Tokyo zou ik dan ook nog willen zien. Wat ik nu qua prijs voor die vluchtjes zie is +/- 200 voor retourtje China en +/- 300 voor retourtje Tokyo. Wordt tof in ieder geval
Abu Dhabi is inderdaad leuker, ook omdat er meer 'echte' gebouwen staan ipv de 80% leegstaande Efteling die Dubai heet. Het liefst ga ik er helemaal niet heen, maar ik heb er goede vrienden wonen die het wel helemaal geweldig vinden die ik zo nu en dan wil bezoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Xlarge het volgende:
Het is volgens mij ongeveer 2 uren rijden naar Dubai , het kan ook wat minder zijn, ik weet het niet meer precies.
Je moet maar even de afstand bekijken, het is iig een rechte weg door de woestijn.
Het zou best te doen zijn, en je kan volgens mij best wat hoogtepunten op zijn Japans bekijken.
Zelf vind ik Abu Dhabi wat leuker, maar dat kwam omdat ik daar rustig in een appartement zat, Dubai is me iets te druk.
Ik kan me voorstellen dat jij om wat hoogtepunten te zien toch liever naar Dubai gaat, tip: Ga niet naar 1 van de palmeilanden, die zijn zo groot, wanneer je erop rijdt, heb je niet eens door dat je er bent.
Dat dus. Abu Dhabi zelf is ook toffer dan Dubai.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zou niet naar Dubai gaan.
15,5 uur klinkt veel, maar denk eraan dat je niet echt 15,5 uur hebt, je zult daadwerkelijk minder hebben, trek al 1 uur bij aankomst in verband met immigratie en dergelijke, daarnaast zal je 2 a 2,5 uur voor je vertrek weer aanwezig moeten zijn dus hou je eigenlijk daadwerkelijk maar 12 uur over.
De reistijd moet je niet vergeten, dat is ook zo'n 2 uur per enkele reis, dus hou je daadwerkelijk 8 uur over.
Dat is opzich voldoende, maar ik zou dan mijn geld besparen voor een dergelijke roadtrip en dit besteden voor het boeken van een hotel in Abu Dhabi, kan je ook ergens relaxen en je opfrissen. Als je naar Dubai wilt had je beter op die bestemming kunnen vliegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |