abonnement Unibet Coolblue
pi_96360698
Ik hoop dat jullie allemaal advies kunnen geven over het verhaal wat ik hieronder ga schrijven:
Afgelopen week stond het circus bij mij in Dordrecht, en heb ik via via de paardentrainer leren kennen. (een ontzettend knappe,spontane en leuke Deense jongen) Het is me nog nooit overkomen dat ik opslag verliefd ben geworden, maar dit keer dus wel: verliefder dan ooit tevoren. Ik ben die avond wat met hem gaan drinken in de stad, hebben leuk gepraat en toen vertelde dat hij sinds een paar maanden een vriendin heeft (zij is ook artiest in het circus) Toen we van de stad terug naar het circus liepen praatte liepen we arm in arm en na een paar minuten begon hij me te zoenen en vroeg hij ook of ik verlangde naar sex en hoelang ik geen sex meer had gehad. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik zei iets van 'wat vraag jij me nou allemaal'. (ik ben 21 en nog maagd) Tuurlijk wilde ik dat wel, maar ik was zo geschrokken van zijn vraag dat ik er niet veel op inging. Tijdens het lopen zoenden we nog wat...waarnaar hij zei dat hij me een leuk en mooi meisje vind die vrij en positief staat in het leven. Ik zei zelf dat ik niet geloof in 1 persoon in de liefde, en hij dacht daar ook zo over, maar zei dat hij wel verliefd op zijn vriendin is.
Terug aangekomen bij het circus was het al diep in de nacht, en hebben we tussen de struiken wat dingen gedaan. Vooral veel gezoend en nog wat dingen. Hij vroeg ook of ik sex wilde en hem wilde pijpen maar dat heb ik allebei niet gedaan. Ik was gewoon een beetje in shock van alles, o.a. dat de jongen die ik pas 1 dag kende en nu al intens verliefd op was, dit met mij wilde. Hij respecteerde dit, en zei dat dit een andere keer ook kon. Op gegeven moment was het zo laat dat hij terug moest naar het circus, en ben ik naar huis gegaan. We hadden afgesproken dat ik een paar dagen daarna in de middag daar langs zou gaan.

Een paar dagen later dus kwam ik s'middags het circusterrein opgelopen. Ik besloot hem niet meteen te bellen, en na een half uur bij de dieren te hebben gekeken kwam hij opeens aangelopen, gewoon heel vrolijk: hey alles goed? Wij een beetje lachten natuurlijk, denkend aan die nacht...maar nog geen paar sec. later kwam zijn vriendin opeens aangerend van achter de tent, en begon ze me te ondervragen, of ik Sofie ben en de vriendin ben van Elias? (zo heet hij) ik schrok me dood want ik snapte echt niet hoe zij iets kon weten. Al het circusvolk stond daar samen bij de tent onze discussie mee te bekijken, en Elias moest lachen en gebaarde achter de rug van zijn vriendin naar mij toe dat ik niks mocht zeggen. Op gegeven moment had ze door dat ik iets naar hem gebaarde, en nam ze me een stukje verderop mee. Ik ontkende alles want ik was doodsbang. Maar het bleek dat Elias die dag ervoor al grapjes over "een wilde nacht met ene Sofie" had gemaakt (dom dom dom!) over zoiets ga je toch geen grappen maken, dan wek je juist argwaan op bij je vriendin. Ik dacht dus dat ze al alles wist en dat Elias haar wat verteld had, maar het waren alleen maar vermoedens die ze kreeg door zijn stomme grapjes. Toen heb ik dat dus inderdaad bevestigd, niet wetende dat ze eigenlijk nog niks zeker wist. Zijn vriendin flipte uit tegen Elias, (onder toeziend oog van de gasten die naar de dieren kwamen kijken) en Elias die voorheen zo'n leuke, lieve en aardige jongen was, schreeuwde met een boze stem naar me dat ik niet moest liegen, en tegen zn vriendin "zie je niet dat ze psychisch ziek is" ik kon mn oren niet geloven, maar snapte wel dat hij natuurlijk alles goed probeerde te praten bij zijn vriendin, en mij niet echt een leugenaar vind, want dat ben ik natuurlijk ook niet. De enige die loog was hij. We stonden daar met zn 3en, praten wilde hij niet met me want hij was pislink. Ik barstte in huilen uit, niet zozeer omdat ik me schuldig voelde tegenover zijn vriendin, maar omdat de jongen waar ik halsoverkop verliefd op was geworden al die dingen naar me schreeuwde. Zijn vriendin was woest op hem en liep met mij mee op me te troosten want ze wist dat ik verliefd op hem was (raar verhaal...maar ze was blijkbaar niet boos op mij omdat ze dankzij mij erachter was gekomen dat hij vreemdging) Op gegeven moment was hij zo boos om alles dat hij schreeuwde dat ik de circusgrond moest verlaten.
Ik heb op de rand van hun grond een hele tijd met zijn vriendin staan praten, blijkbaar toch wel een heel aardig meisje...maar ze was niet boos op mij. Ze had nml al vermoedens dat hij dit vaker had gedaan...maar nog nooit had een meisje dit bekend als ze haar ermee confronteerde. We hebben nummers uitgewisseld om elkaar op de hoogte te houden hoe het verder verloopt. Nog diezelfde dag ben ik daar 2x teruggegaan om weer met haar te praten, en vertelde ze dat ze het met hem heeft uitgemaakt, en dat hij nogsteeds niet toegeeft dat hij is vreemdgegaan (hij vertelde haar dat hij van haar houdt en niet met mij heeft gezoend) Natuurlijk geloofd ze hem niet. Maar het probleem is dus:
Ik snap best dat hij boos op mij was...ik ben deels schuldig voor dat vreemdgaan ja, maar hij ziet mij natuurlijk als de persoon die zijn relatie kapot heeft gemaakt, terwijl hij dat heeft hij zelf gedaan met zijn stomme grapjes. Ondanks dit ben ik nogsteeds smoorverliefd op hem...en ik weet ook dat hij op dit grote vreemdgaan/beschuldigings mankement na, wel een lieve en leuke jongen is. Zo heb ik hem zelf meegemaakt. Wie kan me helpen met wat ik nu ga doen? Ik kan deze gebeurtenis onmogelijk verwerken als ik dit niet met hem kan uitpraten. Het liefst zou ik meteen met hem verder willen nu het uit is met zijn vriendin...maar hij is vast nog boos (op zichzelf en niet op mij, alleen uitte hij dat op mij als zelfbescherming).

Nu vraag ik me heel erg af of dit alleen om de sex ging (die we nieteens gehad hebben) of dat hij me toch wel een leuke meisje dacht te vinden al binnen 1 dag. Dat gevoel kreeg ik namelijk wel...en dat zeg ik niet omdat ik dat graag wil...maar de ochtend voordat we uitgingen had ik een ontzettend leuk gesprek met hem,kreeg ik een paar knuffels en een kus op mijn wang en was er duidelijk chemie. (en dat al nadat ik hem pas 1 uur kende) vertel mij alsjeblieft wat ik nu het beste kan doen? Dit is niet zomaar een opvlieger van de liefde voor mij, ik voel dit heel sterk. Wat denken jullie gezien deze situatie...zal hij me nu alsnog willen zien als ik daar binnenkort langsga of hoeft hij me nooit meer te zien...
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:09:01 #2
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_96360727
is 1x niet genoeg?
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_96360816
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef knoffel het volgende:
is 1x niet genoeg?
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_96360826
wat ben jij een bedrieger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:11:14 #5
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_96360844
TS doe normaal en houd het bij 1 subforum. :(

de vriendin van de circusartiest kwam erachter. en nu dan?
pi_96360876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef DemonRage het volgende:
TS doe normaal en houd het bij 1 forum. :(

de vriendin van de circusartiest kwam erachter. en nu dan?
is toch 1 forum?
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:11:57 #7
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_96360895
subforum dan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:14:05 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96361016
TS weet van geen ophouden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96361257
slet
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_96361325
Hij wou je gewoon neuken, hij is niet verliefd op je. One night stand tot het circus weer weg is en z'n vriendin komt er nooit achter.

Snol. :')
Ron Paul 2012
pi_96362102
Is het niet overduideljik dat het om de seks ging?
bzzzzzzz
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:35:57 #12
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_96362460
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef Honingbijtje het volgende:
Is het niet overduideljik dat het om de seks ging?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_96364095
conclusie: je bent homo.

/nog niet gelezen
pi_96364496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:02 schreef krokdown het volgende:
conclusie: je bent homo. lesbisch

/nog niet gelezen
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:34:40 #15
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_96366134
Je was een tussendoortje!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:02:17 #16
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_96367787
Nog niet eens ervanuitgaande dat het (100% zeker) hem om de seks ging.

Stel hé, je zou een relatie met hem krijgen, dan flikt hij dus precies hetzelfde bij jou als bij die ex-vriendin. Denk na, en stop met het onteren van je lichaam. We hebben nog maar weinig dames met eigenwaarde over tegenwoordig.

Wauw, ik ben nooit zo serieus :o
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_96369750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Precizionist het volgende:
Nog niet eens ervanuitgaande dat het (100% zeker) hem om de seks ging.

Stel hé, je zou een relatie met hem krijgen, dan flikt hij dus precies hetzelfde bij jou als bij die ex-vriendin. Denk na, en stop met het onteren van je lichaam. We hebben nog maar weinig dames met eigenwaarde over tegenwoordig.

Wauw, ik ben nooit zo serieus :o
pi_96374231
Hoe verzint iemand zo'n verkapt "aandacht-te-kort topic"?
pi_96375272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Precizionist het volgende:
Nog niet eens ervanuitgaande dat het (100% zeker) hem om de seks ging.

Stel hé, je zou een relatie met hem krijgen, dan flikt hij dus precies hetzelfde bij jou als bij die ex-vriendin. Denk na, en stop met het onteren van je lichaam. We hebben nog maar weinig dames met eigenwaarde over tegenwoordig.

Ik ben vaak zo serieus.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_96375276
Opbokken
Met de Y
pi_96375292
quote:
4s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef Sofiesofie het volgende:
Toen we van de stad terug naar het circus liepen praatte liepen we arm in arm en na een paar minuten begon hij me te zoenen
:').

quote:
en vroeg hij ook of ik verlangde naar sex
:'). :').
quote:
en hoelang ik geen sex meer had gehad.
:'). :'). :').
quote:
Tuurlijk wilde ik dat wel
:'). :'). :'). :').
quote:
waarnaar hij zei dat hij me een leuk en mooi meisje vind die vrij en positief staat in het leven.
:'). :'). :'). :'). :').

quote:
en hebben we tussen de struiken wat dingen gedaan.
:'). :'). :'). :'). :'). :').
quote:
Hij vroeg ook of ik sex wilde
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :').
quote:
en hem wilde pijpen
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
en zei dat dit een andere keer ook kon.
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
want ik was doodsbang.
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
en Elias die voorheen zo'n leuke, lieve en aardige jongen was,
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
schreeuwde met een boze stem naar me dat ik niet moest liegen,
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
en tegen zn vriendin "zie je niet dat ze psychisch ziek is"
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
ik kon mn oren niet geloven,
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
maar snapte wel dat hij natuurlijk alles goed probeerde te praten bij zijn vriendin, en mij niet echt een leugenaar vind,
:')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')!

quote:
praten wilde hij niet met me want hij was pislink.
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
Ik barstte in huilen uit,
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').
quote:
omdat de jongen waar ik halsoverkop verliefd op was geworden al die dingen naar me schreeuwde
:'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :'). :').

quote:
Ik snap best dat hij boos op mij was...
:')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')!


quote:
Ondanks dit ben ik nogsteeds smoorverliefd op hem...
:')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')!

quote:
Het liefst zou ik meteen met hem verder willen nu het uit is met zijn vriendin...
:')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')! :')!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2011 05:31:13 ]
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:49:00 #22
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_96377297
hoe oud ben je, TS?
pi_96377489
Kortom: Jij bent een makkelijk slachtoffer voor loverboys :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Vaarbewijs op 05-05-2011 11:49:33 ]
pi_96380181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 05:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Attack of the :') x 1000
Meesterpost w/ Zou het niet beter kunnen zeggen

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Vaarbewijs het volgende:
Kortom: Jij bent een makkelijk slachtoffer voor loverboy's :Y
;(
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
pi_96381499
Danku voor het laten zien van mijn eigen fouten _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')