abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96359888
Beste mensen,

Ik hoop dat jullie allemaal advies kunnen geven over het verhaal wat ik hieronder ga schrijven:
Afgelopen week stond het circus bij mij in Dordrecht, en heb ik via via de paardentrainer leren kennen. (een ontzettend knappe,spontane en leuke Deense jongen) Het is me nog nooit overkomen dat ik opslag verliefd ben geworden, maar dit keer dus wel: verliefder dan ooit tevoren. Ik ben die avond wat met hem gaan drinken in de stad, hebben leuk gepraat en toen vertelde dat hij sinds een paar maanden een vriendin heeft (zij is ook artiest in het circus) Toen we van de stad terug naar het circus liepen praatte liepen we arm in arm en na een paar minuten begon hij me te zoenen en vroeg hij ook of ik verlangde naar sex en hoelang ik geen sex meer had gehad. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik zei iets van 'wat vraag jij me nou allemaal'. (ik ben 21 en nog maagd) Tuurlijk wilde ik dat wel, maar ik was zo geschrokken van zijn vraag dat ik er niet veel op inging. Tijdens het lopen zoenden we nog wat...waarnaar hij zei dat hij me een leuk en mooi meisje vind die vrij en positief staat in het leven. Ik zei zelf dat ik niet geloof in 1 persoon in de liefde, en hij dacht daar ook zo over, maar zei dat hij wel verliefd op zijn vriendin is.
Terug aangekomen bij het circus was het al diep in de nacht, en hebben we tussen de struiken wat dingen gedaan. Vooral veel gezoend en nog wat dingen. Hij vroeg ook of ik sex wilde en hem wilde pijpen maar dat heb ik allebei niet gedaan. Ik was gewoon een beetje in shock van alles, o.a. dat de jongen die ik pas 1 dag kende en nu al intens verliefd op was, dit met mij wilde. Hij respecteerde dit, en zei dat dit een andere keer ook kon. Op gegeven moment was het zo laat dat hij terug moest naar het circus, en ben ik naar huis gegaan. We hadden afgesproken dat ik een paar dagen daarna in de middag daar langs zou gaan.

Een paar dagen later dus kwam ik s'middags het circusterrein opgelopen. Ik besloot hem niet meteen te bellen, en na een half uur bij de dieren te hebben gekeken kwam hij opeens aangelopen, gewoon heel vrolijk: hey alles goed? Wij een beetje lachten natuurlijk, denkend aan die nacht...maar nog geen paar sec. later kwam zijn vriendin opeens aangerend van achter de tent, en begon ze me te ondervragen, of ik Sofie ben en de vriendin ben van Elias? (zo heet hij) ik schrok me dood want ik snapte echt niet hoe zij iets kon weten. Al het circusvolk stond daar samen bij de tent onze discussie mee te bekijken, en Elias moest lachen en gebaarde achter de rug van zijn vriendin naar mij toe dat ik niks mocht zeggen. Op gegeven moment had ze door dat ik iets naar hem gebaarde, en nam ze me een stukje verderop mee. Ik ontkende alles want ik was doodsbang. Maar het bleek dat Elias die dag ervoor al grapjes over "een wilde nacht met ene Sofie" had gemaakt (dom dom dom!) over zoiets ga je toch geen grappen maken, dan wek je juist argwaan op bij je vriendin. Ik dacht dus dat ze al alles wist en dat Elias haar wat verteld had, maar het waren alleen maar vermoedens die ze kreeg door zijn stomme grapjes. Toen heb ik dat dus inderdaad bevestigd, niet wetende dat ze eigenlijk nog niks zeker wist. Zijn vriendin flipte uit tegen Elias, (onder toeziend oog van de gasten die naar de dieren kwamen kijken) en Elias die voorheen zo'n leuke, lieve en aardige jongen was, schreeuwde met een boze stem naar me dat ik niet moest liegen, en tegen zn vriendin "zie je niet dat ze psychisch ziek is" ik kon mn oren niet geloven, maar snapte wel dat hij natuurlijk alles goed probeerde te praten bij zijn vriendin, en mij niet echt een leugenaar vind, want dat ben ik natuurlijk ook niet. De enige die loog was hij. We stonden daar met zn 3en, praten wilde hij niet met me want hij was pislink. Ik barstte in huilen uit, niet zozeer omdat ik me schuldig voelde tegenover zijn vriendin, maar omdat de jongen waar ik halsoverkop verliefd op was geworden al die dingen naar me schreeuwde. Zijn vriendin was woest op hem en liep met mij mee op me te troosten want ze wist dat ik verliefd op hem was (raar verhaal...maar ze was blijkbaar niet boos op mij omdat ze dankzij mij erachter was gekomen dat hij vreemdging) Op gegeven moment was hij zo boos om alles dat hij schreeuwde dat ik de circusgrond moest verlaten.
Ik heb op de rand van hun grond een hele tijd met zijn vriendin staan praten, blijkbaar toch wel een heel aardig meisje...maar ze was niet boos op mij. Ze had nml al vermoedens dat hij dit vaker had gedaan...maar nog nooit had een meisje dit bekend als ze haar ermee confronteerde. We hebben nummers uitgewisseld om elkaar op de hoogte te houden hoe het verder verloopt. Nog diezelfde dag ben ik daar 2x teruggegaan om weer met haar te praten, en vertelde ze dat ze het met hem heeft uitgemaakt, en dat hij nogsteeds niet toegeeft dat hij is vreemdgegaan (hij vertelde haar dat hij van haar houdt en niet met mij heeft gezoend) Natuurlijk geloofd ze hem niet. Maar het probleem is dus:
Ik snap best dat hij boos op mij was...ik ben deels schuldig voor dat vreemdgaan ja, maar hij ziet mij natuurlijk als de persoon die zijn relatie kapot heeft gemaakt, terwijl hij dat heeft hij zelf gedaan met zijn stomme grapjes. Ondanks dit ben ik nogsteeds smoorverliefd op hem...en ik weet ook dat hij op dit grote vreemdgaan/beschuldigings mankement na, wel een lieve en leuke jongen is. Zo heb ik hem zelf meegemaakt. Wie kan me helpen met wat ik nu ga doen? Ik kan deze gebeurtenis onmogelijk verwerken als ik dit niet met hem kan uitpraten. Het liefst zou ik meteen met hem verder willen nu het uit is met zijn vriendin...maar hij is vast nog boos (op zichzelf en niet op mij, alleen uitte hij dat op mij als zelfbescherming).

Nu vraag ik me heel erg af of dit alleen om de sex ging (die we nieteens gehad hebben) of dat hij me toch wel een leuke meisje dacht te vinden al binnen 1 dag. Dat gevoel kreeg ik namelijk wel...en dat zeg ik niet omdat ik dat graag wil...maar de ochtend voordat we uitgingen had ik een ontzettend leuk gesprek met hem,kreeg ik een paar knuffels en een kus op mijn wang en was er duidelijk chemie. (en dat al nadat ik hem pas 1 uur kende) vertel mij alsjeblieft wat ik nu het beste kan doen? Dit is niet zomaar een opvlieger van de liefde voor mij, ik voel dit heel sterk. Wat denken jullie gezien deze situatie...zal hij me nu alsnog willen zien als ik daar binnenkort langsga of hoeft hij me nooit meer te zien...
pi_96360549
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Sofiesofie het volgende:
Nu vraag ik me heel erg af of dit alleen om de sex ging (die we nieteens gehad hebben)
Ja
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:06:38 #3
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_96360601
Vrouwen die een zwak hebben voor de charmes van een vieze player en daardoor blind worden voor het leed wat hij ze aan doet. :')
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 21:13:43 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96361002
Vergeet hem. Echt, vergeet hem. Hoe moeilijk ook, maar voor hem was het 99% zeker de kick van het kijken of het lukt om je te versieren. HIj trekt verder met het circus en zal dat zeer zeker zonder jou doen maar met zijn vriendin.
lolwut
pi_96361004
Hij wilde seks. Hij werkt in een circus en is Deens en heeft dit geintje al vaker geflikt. Over een week zit ie in een andere stad en doet ie weer precies hetzelfde. Denk je nou echt dat hij serieus verliefd op jou is? Hij vond je vast leuk hoor, maar het lijkt me duidelijk dat hij niet wilde dat zijn vriendin er achter kwam.
Sarcasme. Herken het.
pi_96361090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:02 schreef Geerd het volgende:
Wat een tekst kleine gok je bent bang dat je zwanger bent?
nee kan niet want we hadden geen seks
pi_96361271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef Spirit82 het volgende:
Hij wilde seks. Hij werkt in een circus en is Deens en heeft dit geintje al vaker geflikt. Over een week zit ie in een andere stad en doet ie weer precies hetzelfde. Denk je nou echt dat hij serieus verliefd op jou is? Hij vond je vast leuk hoor, maar het lijkt me duidelijk dat hij niet wilde dat zijn vriendin er achter kwam.
maar als hij zo graag seks wilde waarom zei hij dan nog 'je hoeft niet als je niet wilt' en 'een andere keer' alsof hij nog plannen had een andere keer met me te meeten (die had hij trouwens wel. we hadden eigenlijk afgesproken dat hij deze week naar me toe zou komen, totdat zn vriendin erachter kwam)
pi_96361407
Kermis op het Damplein zeker..
The world of SKA music
pi_96361532
Hoe wanhopig kun je zijn :')

En wat je vraag betreft; natuurlijk gaat het hem alleen om de seks. Jij bent gewoon een heel naïef meisje en dat weet die jongen nog beter dan jijzelf. Jij bent voor hem niet meer dan een vlug neukertje. Hij is helemaal niet aardig, zoals jij beweert. Dus doe niet zo dom en zie de feiten gewoon onder ogen.
pi_96361674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

maar als hij zo graag seks wilde waarom zei hij dan nog 'je hoeft niet als je niet wilt' en 'een andere keer'
Goede tactiek. Normaal zorgt dat direct voor seks in dit soort situaties. Itt pushen.
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 21:23:50 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96361715
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Goede tactiek. Normaal zorgt dat direct voor seks in dit soort situaties. Itt pushen.
Dit idd :Y.
lolwut
pi_96362451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Moofasah het volgende:
Hoe wanhopig kun je zijn :')

En wat je vraag betreft; natuurlijk gaat het hem alleen om de seks. Jij bent gewoon een heel naïef meisje en dat weet die jongen nog beter dan jijzelf. Jij bent voor hem niet meer dan een vlug neukertje. Hij is helemaal niet aardig, zoals jij beweert. Dus doe niet zo dom en zie de feiten gewoon onder ogen.
tja, verliefd is verliefd he. Ik weet ook wel dat ik naief ben. Je vind me vast nog naiever als ik vertel dat ik zo iets met hem zou willen als het uit blijft met zijn vriendin. en over dat aardig zijn...zeker is het een stomme lul van een kant. maar als ik die ochtend (toen er nog absoluut geen sprake van sex of iets was) een heel leuk gesprek met hem heb gehad als spontane en grappige jongen wil dat ook wel zeggen dat hij een aardige kant heeft.
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 21:37:20 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96362547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

tja, verliefd is verliefd he. Ik weet ook wel dat ik naief ben. Je vind me vast nog naiever als ik vertel dat ik zo iets met hem zou willen als het uit blijft met zijn vriendin. en over dat aardig zijn...zeker is het een stomme lul van een kant. maar als ik die ochtend (toen er nog absoluut geen sprake van sex of iets was) een heel leuk gesprek met hem heb gehad als spontane en grappige jongen wil dat ook wel zeggen dat hij een aardige kant heeft.
O+ verliefdheid, het zorgt er zo voor dat je heerlijk blind bent O+

En toch blijf ik bij mijn eerdere post:
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef BrandX het volgende:
Vergeet hem. Echt, vergeet hem. Hoe moeilijk ook, maar voor hem was het 99% zeker de kick van het kijken of het lukt om je te versieren. HIj trekt verder met het circus en zal dat zeer zeker zonder jou doen maar met zijn vriendin.
Je bent niet zijn 'eerste liefje van de stad', in de volgende stad heeft hij een ander (of twee, drie enz).

Vergeet het.
lolwut
pi_96362870
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

O+ verliefdheid, het zorgt er zo voor dat je heerlijk blind bent O+

En toch blijf ik bij mijn eerdere post:

[..]

Je bent niet zijn 'eerste liefje van de stad', in de volgende stad heeft hij een ander (of twee, drie enz).

Vergeet het.
ik denk juist eerder dat hij nooit de kans krijgt om met een ander dan zijn vriendin wat te doen, en daarom vast er van kickte dat hij eindelijk eens een ander (leuk, hoop ik dan nog) meisje leerde kennen die echt interesse toonde dan zijn eigenlijk circusfreundin. Ik bedoel...er zijn vast niet veel mensen zoals ik die zomaar even gaan aanpappen met een circus jongen. Ookal heeftie haar vast vaker bedrogen, die mensen komen bijna nooit ergens buiten dat terrein. Het was al een uitzondering dat ik m 2 uurtjes mee naar de stad kreeg ;)
pi_96363168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Sofiesofie het volgende:
die mensen komen bijna nooit ergens buiten dat terrein. Het was al een uitzondering dat ik m 2 uurtjes mee naar de stad kreeg ;)
Hoe weet je dat? Heeft hij je zeker verteld? :D
pi_96363204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

tja, verliefd is verliefd he. Ik weet ook wel dat ik naief ben. Je vind me vast nog naiever als ik vertel dat ik zo iets met hem zou willen als het uit blijft met zijn vriendin. en over dat aardig zijn...zeker is het een stomme lul van een kant. maar als ik die ochtend (toen er nog absoluut geen sprake van sex of iets was) een heel leuk gesprek met hem heb gehad als spontane en grappige jongen wil dat ook wel zeggen dat hij een aardige kant heeft.
Dit is dus waarom ouders hun kinderen sprookjes voorlezen, maar jij hebt duidelijk niks van die verhaaltjes opgestoken. De boze heks deed in eerste instantie ook aardig tegen Hans en Grietje, totdat ze haar doel had bereikt. Ze sloot Hans op om hem vet te mesten en liet Grietje de vuile klusjes doen in huis.

Die ''aardige'' jongen waar jij het over hebt is net als die heks. Hij doet nu lief tegen je, maar zodra hij aan z'n trekken is gekomen bij jou is daar niks meer van over. Sterker nog, daar is nu al niks meer van over. Zijn ware aard heeft hij al aan je laten zien toen hij je voor psychisch ziek uitmaakte.

Als jij graag met hem naar bed wil moet je dat zeker doen, maar je moet achteraf niet gaan huilen als hij je daarna keihard dumpt ;)

PS: Als je echt zo dom bent, ben dan a.u.b. niet ook nog zo dom om het zonder condoom te doen. Die jongen zou wel eens ziektes kunnen hebben, en ik neem aan dat je ook niet zit te wachten op een kind.
pi_96363373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

ik denk juist eerder dat hij nooit de kans krijgt om met een ander dan zijn vriendin wat te doen, en daarom vast er van kickte dat hij eindelijk eens een ander (leuk, hoop ik dan nog) meisje leerde kennen die echt interesse toonde dan zijn eigenlijk circusfreundin. Ik bedoel...er zijn vast niet veel mensen zoals ik die zomaar even gaan aanpappen met een circus jongen. Ookal heeftie haar vast vaker bedrogen, die mensen komen bijna nooit ergens buiten dat terrein. Het was al een uitzondering dat ik m 2 uurtjes mee naar de stad kreeg ;)
:|W
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:51:59 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_96363379
Wauw. Hoe kom jij zo wereldvreemd en naïef TS?
Ik ga naar huis.
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 22:13:25 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96364786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

ik denk juist eerder dat hij nooit de kans krijgt om met een ander dan zijn vriendin wat te doen, en daarom vast er van kickte dat hij eindelijk eens een ander (leuk, hoop ik dan nog) meisje leerde kennen die echt interesse toonde dan zijn eigenlijk circusfreundin. Ik bedoel...er zijn vast niet veel mensen zoals ik die zomaar even gaan aanpappen met een circus jongen. Ookal heeftie haar vast vaker bedrogen, die mensen komen bijna nooit ergens buiten dat terrein. Het was al een uitzondering dat ik m 2 uurtjes mee naar de stad kreeg ;)
Sorry, maar ze komen zeer zeker wel buiten het terrein. En ja ik kan het weten. Ben zelf een circuskind namelijk :*
Het is zeer zeker geen uitzondering dat je 'hem meekreeg' naar de stad. De binnenstad kent hij waarschijnlijk beter dan jij incl. de nachttenten :D

Sorry meiske, dat ik je verliefdheidsbubbel afschiet, maar nee, je bent verre van ver een uitzondering voor hem. Oh ja hoor hij vond je best leuk. Zo voor een paar daagjes.

Geniet van de aandacht die je gehad hebt, een streling voor je ego, maar nu lekker doorgaan met je eigen leven en verliefd worden op iets blijvends.
lolwut
pi_96364821
ja dat ook :P maar als je er over nadenkt...dan zou hij dus bij iedere circuslocatie een nieuwe chick weten te regelen en denk echt niet dat veel meisjes punt 1 zo'n persoonlijk contact met zo'n jongen gaan maken, en punt 2 dan ook nog zo ver komen :P t is dat ik gewoon alles durf als ik iemand leuk vind, maar denk niet dat veel meisjes op deze manier met hem aanpappen
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Heeft hij je zeker verteld? :D
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 22:15:58 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96364967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Sofiesofie het volgende:
ja dat ook :P maar als je er over nadenkt...dan zou hij dus bij iedere circuslocatie een nieuwe chick weten te regelen en denk echt niet dat veel meisjes punt 1 zo'n persoonlijk contact met zo'n jongen gaan maken, en punt 2 dan ook nog zo ver komen :P t is dat ik gewoon alles durf als ik iemand leuk vind, maar denk niet dat veel meisjes op deze manier met hem aanpappen

[..]

ja dat doen meisjes wel, want de meesten zien alleen maar de ''romantiek'' van het circusleven. Dus nee, je zal zeker niet de eerste zijn geweest en ook zeker niet de laatste die met hem aan de praat raakt(e).
lolwut
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:17:40 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_96365062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Sofiesofie het volgende:
dan zou hij dus bij iedere circuslocatie een nieuwe chick weten te regelen en denk echt niet dat veel meisjes punt 1 zo'n persoonlijk contact met zo'n jongen gaan maken,
Zoveel hoeven het er ook niet te zijn natuurlijk, één per stad is genoeg.
Ik ga naar huis.
pi_96365208
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Sorry, maar ze komen zeer zeker wel buiten het terrein. En ja ik kan het weten. Ben zelf een circuskind namelijk :*
Het is zeer zeker geen uitzondering dat je 'hem meekreeg' naar de stad. De binnenstad kent hij waarschijnlijk beter dan jij incl. de nachttenten :D

Sorry meiske, dat ik je verliefdheidsbubbel afschiet, maar nee, je bent verre van ver een uitzondering voor hem. Oh ja hoor hij vond je best leuk. Zo voor een paar daagjes.

Geniet van de aandacht die je gehad hebt, een streling voor je ego, maar nu lekker doorgaan met je eigen leven en verliefd worden op iets blijvends.
uit welk circus kom jij dan? toch niet hetzelfde toevallig :P maar ik weet dat je gelijk hebt. als ik niet verliefd op m was zou ik gelijk luisteren, maar tot die tijd wint mijn vreselijk eigenwijze ego.
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 22:22:49 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96365421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

uit welk circus kom jij dan? toch niet hetzelfde toevallig :P maar ik weet dat je gelijk hebt. als ik niet verliefd op m was zou ik gelijk luisteren, maar tot die tijd wint mijn vreselijk eigenwijze ego.
Boltini en mullens zijn directe familie, verder is Knie wat verder weg.
Mijn pa was leeuwentemmer en clown, mijn oma clown en muzikant :).
lolwut
pi_96365723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Dit is dus waarom ouders hun kinderen sprookjes voorlezen, maar jij hebt duidelijk niks van die verhaaltjes opgestoken. De boze heks deed in eerste instantie ook aardig tegen Hans en Grietje, totdat ze haar doel had bereikt. Ze sloot Hans op om hem vet te mesten en liet Grietje de vuile klusjes doen in huis.

Die ''aardige'' jongen waar jij het over hebt is net als die heks. Hij doet nu lief tegen je, maar zodra hij aan z'n trekken is gekomen bij jou is daar niks meer van over. Sterker nog, daar is nu al niks meer van over. Zijn ware aard heeft hij al aan je laten zien toen hij je voor psychisch ziek uitmaakte.

Als jij graag met hem naar bed wil moet je dat zeker doen, maar je moet achteraf niet gaan huilen als hij je daarna keihard dumpt ;)

PS: Als je echt zo dom bent, ben dan a.u.b. niet ook nog zo dom om het zonder condoom te doen. Die jongen zou wel eens ziektes kunnen hebben, en ik neem aan dat je ook niet zit te wachten op een kind.
mooie vergelijking, en je hebt ook gelijk :) hij is de heks idd. als het schatje aan zn trekken is gekomen en zn liebe freundin waar hij eigenlijk wel van houdt erachter komt, dan wordt hij een boze leeuw en doet alles om het voor zichzelf goed te laten klinken. Wel mooi dat die vriendin hem gedumpt heeft en t voor mij opnam :P net goed. neemt niet weg dat hij tegen mensen waar hij geen plannen mee heeft sex te hebben (met mij had hij die in de ochtend nog niet) echt heel erg aardig is. vraag me nu eigenlijk af of dit een typische circusmentaliteit is bij al die jongens. want t zijn absoluut geen zigeurs ofzo bij deze. best nog nette mensen
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 22:31:18 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96365928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

mooie vergelijking, en je hebt ook gelijk :) hij is de heks idd. als het schatje aan zn trekken is gekomen en zn liebe freundin waar hij eigenlijk wel van houdt erachter komt, dan wordt hij een boze leeuw en doet alles om het voor zichzelf goed te laten klinken. Wel mooi dat die vriendin hem gedumpt heeft en t voor mij opnam :P net goed. neemt niet weg dat hij tegen mensen waar hij geen plannen mee heeft sex te hebben (met mij had hij die in de ochtend nog niet) echt heel erg aardig is. vraag me nu eigenlijk af of dit een typische circusmentaliteit is bij al die jongens. want t zijn absoluut geen zigeurs ofzo bij deze. best nog nette mensen
hij is gewoon een player zoals er zo veel zijn, ook buiten het circus.
En jij dènkt dat hij die ochtend nog geen sex met je wilde, maar dat heet paaien. Dat wilde hij wel zeker. Zeker op die leeftijd is dat zo'n beetje gedachtengang nr. 1 bij mannen als ze een leuk meisje aan de haak slaan: krijg ik haar zover?
lolwut
pi_96366487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

mooie vergelijking, en je hebt ook gelijk :) hij is de heks idd. als het schatje aan zn trekken is gekomen en zn liebe freundin waar hij eigenlijk wel van houdt erachter komt, dan wordt hij een boze leeuw en doet alles om het voor zichzelf goed te laten klinken. Wel mooi dat die vriendin hem gedumpt heeft en t voor mij opnam :P net goed. neemt niet weg dat hij tegen mensen waar hij geen plannen mee heeft sex te hebben (met mij had hij die in de ochtend nog niet) echt heel erg aardig is. vraag me nu eigenlijk af of dit een typische circusmentaliteit is bij al die jongens. want t zijn absoluut geen zigeurs ofzo bij deze. best nog nette mensen
Je bent niet echt de slimste he :s) Maar je moet het ook zelf weten. Zoals het oude spreekwoord luid: ''wie niet horen wil moet voelen''.
pi_96366589
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef BrandX het volgende:

[..]

hij is gewoon een player zoals er zo veel zijn, ook buiten het circus.
En jij dènkt dat hij die ochtend nog geen sex met je wilde, maar dat heet paaien. Dat wilde hij wel zeker. Zeker op die leeftijd is dat zo'n beetje gedachtengang nr. 1 bij mannen als ze een leuk meisje aan de haak slaan: krijg ik haar zover?
jezus je hebt gelijk ook met dat paaien. trouwens wel cool dat je direct afstamt Boltini...ben jij dan ook zo'n type als die vent waar het hier over gaat, of iets minder heks? :P
pi_96366728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

jezus je hebt gelijk ook met dat paaien. trouwens wel cool dat je direct afstamt Boltini...ben jij dan ook zo'n type als die vent waar het hier over gaat, of iets minder heks? :P
Als ze zo'n heks was zou ze nu niet zoveel moeite doen om jou op het juiste spoort te houden. En dan krijgt ze ook nog deze vraag :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:56:42 #30
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_96367499
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Sofiesofie het volgende:
Zijn vriendin was woest op hem en liep met mij mee op me te troosten want ze wist dat ik verliefd op hem was (raar verhaal...maar ze was blijkbaar niet boos op mij omdat ze dankzij mij erachter was gekomen dat hij vreemdging)
Wat een aardige, verstandige meid. Natuurlijk is ze niet boos op jou, dit heeft ze wel vaker van hem meegemaakt :Y Zet 'm uit je hoofd, TS.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 23:04:21 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96367899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:42 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

jezus je hebt gelijk ook met dat paaien. trouwens wel cool dat je direct afstamt Boltini...ben jij dan ook zo'n type als die vent waar het hier over gaat, of iets minder heks? :P
Gelukkig heb ik zelf maar kort echt met het circus te maken gehad :P
Mijn pa en oma waren er al uit toen ik werd geboren. We zijn alleen wel regelmatig op familiebezoek geweest.
Zelf heb ik altijd gewoon in huizen gewoond enzo :D
lolwut
pi_96368070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

mooie vergelijking, en je hebt ook gelijk :) hij is de heks idd. als het schatje aan zn trekken is gekomen en zn liebe freundin waar hij eigenlijk wel van houdt erachter komt, dan wordt hij een boze leeuw en doet alles om het voor zichzelf goed te laten klinken. Wel mooi dat die vriendin hem gedumpt heeft en t voor mij opnam :P net goed. neemt niet weg dat hij tegen mensen waar hij geen plannen mee heeft sex te hebben (met mij had hij die in de ochtend nog niet) echt heel erg aardig is. vraag me nu eigenlijk af of dit een typische circusmentaliteit is bij al die jongens. want t zijn absoluut geen zigeurs ofzo bij deze. best nog nette mensen
Dus... hij wou seks met je terwijl hij een vriendin had en hij bij een rondtrekkend circus hoort. En je vroeg je af of het alleen om de seks ging.
Ik heb geen idee of dit een typische circusmentaliteit is. Ik hoop wel dat je iets minder naief bent geworden.
pi_96368891
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik zelf maar kort echt met het circus te maken gehad :P
Mijn pa en oma waren er al uit toen ik werd geboren. We zijn alleen wel regelmatig op familiebezoek geweest.
Zelf heb ik altijd gewoon in huizen gewoond enzo :D
haha. best apart want normaal is circus echt een leefstijl van generatie op generatie die altijd wordt voortgezet toch. waarom zijn je pa en oma er dan uitgegaan? :) dan ken je vast ook veel lui uit de circuswereld toch...familie renz, krone enzo?
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 23:24:57 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96368931
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:24 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

haha. best apart want normaal is circus echt een leefstijl van generatie op generatie die altijd wordt voortgezet toch. waarom zijn je pa en oma er dan uitgegaan? :) dan ken je vast ook veel lui uit de circuswereld toch...familie renz, krone, zinnecker enzo?
yups, maar verder gaat mijn infoverstrekking niet over het hoe en waarom.
lolwut
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:36:53 #35
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96369550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef Sofiesofie het volgende:
maar als hij zo graag seks wilde waarom zei hij dan nog 'je hoeft niet als je niet wilt'
Omdat vrouwen dat liever horen dan "je gaat me godverdegodver NU een pijpbeurt geven snol".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 mei 2011 @ 00:42:57 #36
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_96372354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Omdat vrouwen dat liever horen dan "je gaat me godverdegodver NU een pijpbeurt geven snol".
_O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_96373495
Lol.

1. Hij wilde sex.
2. Welke idioot vraagt meteen op de eerste avond of je hem even wil pijpen. En dat jij dat ook accepteert.
pi_96373556
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef Sofiesofie het volgende:
neemt niet weg dat hij tegen mensen waar hij geen plannen mee heeft sex te hebben (met mij had hij die in de ochtend nog niet) echt heel erg aardig is.
Laat me niet lachen :')

Elke man (ok, 85-90%) denkt bij elke vrouw die hij ziet meteen al aan sex. Het hoeven niet meteen hele fantasieen te zijn maar "zou ik haar doen" is toch wel het eerste dat in je hoofd binnenschiet als je meer dan 5 seconden contact hebt met een vrouw.
pi_96375686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Sofiesofie het volgende:

[..]

ik denk juist eerder dat hij nooit de kans krijgt om met een ander dan zijn vriendin wat te doen, en daarom vast er van kickte dat hij eindelijk eens een ander (leuk, hoop ik dan nog) meisje leerde kennen die echt interesse toonde dan zijn eigenlijk circusfreundin. Ik bedoel...er zijn vast niet veel mensen zoals ik die zomaar even gaan aanpappen met een circus jongen. Ookal heeftie haar vast vaker bedrogen, die mensen komen bijna nooit ergens buiten dat terrein. Het was al een uitzondering dat ik m 2 uurtjes mee naar de stad kreeg ;)
Jij zit echt te wachten op aanmoediging, want al het andere gaat totaal langs je heen.

Hoe diep kun je je kop in het zand steken? Natuurlijk heeft hij alle gelegenheid om met allerlei vrouwen aan te pappen, en natuurlijk lenen genoeg vrouwen zich daarvoor (je bent zelf een lichtend voorbeeld). Zijn vriendin wist ook dat hij vreemdging, hij heeft het zelf ook nog even bewezen door met jou de bosjes in te duiken, en jij doet alsof dit niks over hem zegt?

Hij is niet verliefd op je. Je betekent geen moer voor hem, en voor (en naast) jou tien anderen.

Go for it, zou ik zeggen. Wie niet horen wil, moet maar voelen.

:')
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:43:54 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96375998
SOFIETOFIE, LUISTER NAAR MIJ. Ik heb jarenlang in een circus gewerkt, in zweer het. Serieus. No homo.

Wanneer je in een circus werkt, houdt bijna niemand van je. Geen enkele meisje wilt je hebben omdat ze denken dat je toch weggaat. Ook al ben je spontaan, grappig en lief voor hun, durven ze geen relatie met je aan te gaan omdat ze bang zijn voor de avontuur en romantiek. De meeste meisjes houden niet van dat soort dingen.

Daarom ging ik, toen ik in de circus zat, tegen mijn zin daten met de akelige en slechtgehumeurde baardvrouw. Na een show scheert ze altijd haar baard weg, maar geloof me het is niet lekker zoenen met een baard vrouw.

Op een gegeven moment heb je een broer/zus relatie met die baardvrouw (of een broer/broer relatie). Maar ja, je raakt aan elkaar gewend maar je mist het echte liefde. Maar doordat je rondreist en bijna alle meisjes niet van romantiek en echte liefde houdt, heb je geen andere keuze dan de baardvrouw.

Ik had een keer in mijn jongere jaren en meisje ontmoet die zo dapper en lief was om toch van mij te houden. We hadden een week lang het meest intieme relatie ooit. Toen mijn vriendin erachter kwam, had ze zichzelf bijna gesneden tijdens het scheren uit woede. Ze werd razend en ik, in een moment van zwakte, koos voor haar in plaats van dat lieve stadsmeisje.

Tot op de dag van vandaag heb ik er spijt van. Ik heb mijn baan als circus trapeze opgegeven en ik werk nu als postbezorger voor DHL en verder die ik klusjes en breakdance trucjes om geld te verdienen. Ik ben weer aan het sparen zodat ik naar dat meisje in Kopenhagen kan gaan en hopelijk zal ze mij vergeven voor de blunder die ik heb gemaakt. Verder ben ik ook begonnen met een studie en zodra ik dat heb afgerond ga ik haar vragen om met mij te trouwen en in een villa te gaan wonen.

Ik denk dat jouw Deense circus jongen hetzelfde denkt als ik nu denk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96376336
Niet vervelend bedoelt maar het klinkt alsof je voor de volle 100% gelooft in hoe hij zich als persoon heeft neergezet toen jullie samen waren, jij daar heel blij mee was en graag daarin wil blijven geloven en daarom negeert dat hij een spelletje met je speelde, zijn vriendin bedroog (en zij vermoedde al dat dat soort dingen vaker gebeurde), hij gebaren maakt dat je moet liegen tegen zijn vriendin (is dat niet heel erg achterbaks?) en hij naar je schreeuwt en zegt dat je psychisch ziek bent wanneer zijn toneelstukje in elkaar dreigt te storten.

Het lijkt wel er heel erg op dat je te graag wil geloven dat het is zoals jij hoopte en daarom alle duidelijke tekens dat dat niet zo is negeert, je geeft em zelfs nu nog een soort van compliment dat je niet meteen de 1e avond met em naar bed hoefde, hoop voor je dat wanneer je alles weer wat helderder kan bekijken zelf ook ziet verdraaid je de situatie momenteel bekijkt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_96377705
Sofiesofie :')
pi_96378384
'De Wereld van Sofie'
Dat is een boek toch? :P
  Boks-Chick donderdag 5 mei 2011 @ 10:29:15 #44
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96378415
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'De Wereld van Sofie'
Dat is een boek toch? :P
jah, maar slaat in relatie tot dit topic als een tang op een varken ;)
lolwut
pi_96378895
Je hebt een relatie verpest en springt in een dag met een vreemde de bosjes in als een bosaap. Goed gedaan.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:16:55 #46
343702 kippiedippie
JeWeetTogZelf
pi_96380099
Voel je je serieus niet schuldig tegenover die vriendin? Lekkere meid ben jij dan..

Nog zo naief als de pest ook.
pi_96380335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je hebt een relatie verpest en springt in een dag met een vreemde de bosjes in als een bosaap. Goed gedaan.
Die jongen verried zijn vriendin, meerdere malen zelfs. En dat gebeurde op zijn initiatief.
Het meisje kun je hooguit naïef noemen. Ze dacht iets speciaals te hebben met een jongen rondreist en allang een vriendin had.

[ Bericht 11% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 05-05-2011 11:27:58 ]
pi_96380615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die jongen verried zijn vriendin, meerdere malen zelfs. En dat gebeurde op zijn initiatief.
Die relatie was waarschijnlijk al naar de klote, maar ik vind niet dat dat laatste haar vrijpleit. Zij wist dat hij een vriendin had, en had het dus ook kunnen afkappen, ongeacht de kwaliteit van hun relatie.

Ze wist heel goed waar ze mee bezig was, maar was teveel bezig met haar eigen roze wolkje om daar nog enig respect voor te hebben.
pi_96380823
Een maagd die zich in een paar uurtjes ''de bosjes in'' laat praten.

Uh-huh.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:35:50 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96380847
Heb je wel ff wat water voor de olifanten meegenomen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')