quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Dastan het volgende:
Daarom altijd 's ochtends je inbox legen voordat je een e-mail moet openen op school.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Betalen voor een account
Er zwerven honderden user/pass voor al die sites rond man
dat en datquote:
Dit. Gewoon 2 useraccounts op je laptop aanmaken - school en prive. Prive kan wel de bestanden van school lezen, maar niet andersom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:27 schreef Skull-splitter het volgende:
mail niet gescheiden houden voor school
quote:
Natuurlijk? Want dat is het eerste wat je doet als je een webcam koopt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef das_phantom het volgende:
Ik was een puber en had een webcam gekregen. Ik natuurlijk gelijk de broek uit en bare op de cam.
Hoezo 'natuurlijk'?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef das_phantom het volgende:
Doet me denken aan het volgende (waargebeurde) verhaal
Ik was een puber en had een webcam gekregen. Ik natuurlijk gelijk de broek uit en bare op de cam. Nu klikte ik snapshot knop maar er gebeurde na een paar keer niks. Ik ging ervanuit dat het niet werkte.
Volgende dag kwamen vrienden langs, wilden een slideshow zien van vakantiefotos ofzo. Ik opstarten, 10 foto's laten zien toen zijn we wat anders gaan doen. Toen ze weggingen bekeek ik het mapje nog eens. Bleken daar die naaktfoto's in te zien die tijdens de slideshow mooi voorbij hadden kunnen komen
Die pics in mijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:32 schreef das_phantom het volgende:
Ik was een puber en had een webcam gekregen. Ik natuurlijk gelijk de broek uit en bare op de cam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |