abonnement Unibet Coolblue
pi_96499138
Ze heeft gewoon echt issues denk ik dan.
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:07:50 #127
2018 PC eend
relativist
pi_96502185
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:20 schreef Roguee het volgende:
Ze heeft gewoon echt issues denk ik dan.
Ik hoop echt dat je tissues bedoeld ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:28:21 #128
29427 Conflict
Conflict
pi_96502869
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je tissues bedoeld ;)
:D
pi_96503511
Mo was op zich wel een leuke bewoner ^O^
  zondag 8 mei 2011 @ 17:32:27 #130
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96509889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 06:08 schreef spapaars het volgende:
Moniek je bent een kanjer, en trek je niets aan van de losers die elkaar proberen te overtreffen gaande beledigende uitlatingen.
Ehh, en nu graag Nederlands ! Over losers gesproken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:25 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Nee. Ze liet zich mindfucken en dat met haar intelligentie? Kom op zeg nu opeens 'wat is Mo toch zielig' gaan doen. No way.
Dat blijft een verzonnen "geheim" dat de programmamakers misschien beter aan (bijv.) Philip hadden kunnen koppelen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het ook belachelijk hoe er al die tijd op mo is gereageerd. ze is gewoon hoog emotioneel.
en die emoties maken de show. zonder emotie ben je saai.
ik hoop dan ook dat je door al die emoties van de mensen hier heen kan kijken, want dat waren het. het gevoel dat je hen gaf. gevoel <> emotie. eigenlijk zijn we dus allemaal gelijk. we hebben allemaal een kleine mootje in ons, sommigen de zachte, anderen het achterbakse en weer een ander huilt heel snel. dat maakt ons mens.
ik zeg, bedankt mo!
Spreek GVD voor jezelf ! :(

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:47 schreef Sam-x het volgende:
Ik weet dat Monique niet de lieveling was, maar om haar zo uit te kafferen lijkt me ook overbodig.. hopelijk weet ze wel beter!
Heb je überhaupt wel naar SST gekeken? Mo heeft in ruim 11 weken juist laten zien dat ze NIET beter weet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 11:46 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Welkom hoor, lieve kleine Mootje, puur en eerlijk meisje dat je er bent. :')
Sarcasme, mooi ! Ben ik ook een fan van :Y

quote:
2s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:45 schreef iBenny het volgende:
Mo was op zich wel een leuke bewoner ^O^
:N :N :N
pi_96510317
goed zo ginosa, toon je eMOties!
  zondag 8 mei 2011 @ 17:51:35 #132
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96510508
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef suzi1 het volgende:
goed zo ginosa, toon je eMOties!
I just did !
pi_96517187
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je tissues bedoeld ;)
Hahaha :P issues, tissues, story of Mo der life! *O*
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96537378
nevermind :)
Life is sweet, life is bitter...
pi_96538200
Heeft ze zich al gemeld, dat ik dat heb gemist? B-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96540206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:49 schreef Jian het volgende:
Monique, welkggrrgrlgrl... welghhghnnngg.., Monique welkgrhhhhucheuche......

La maar, ik krijg het me bek niet uit :{w
_O_
  Admin maandag 9 mei 2011 @ 12:05:44 #137
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_96540633
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:50 schreef Ferdo het volgende:
Heeft ze zich al gemeld, dat ik dat heb gemist? B-)
ze is nog maar vier dagen het huis uit dus die is nog even bezig met maik :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 9 mei 2011 @ 12:19:54 #138
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_96541119
pi_96541412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 20:56 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het ook belachelijk hoe er al die tijd op mo is gereageerd. ze is gewoon hoog emotioneel.
en die emoties maken de show. zonder emotie ben je saai.
ik hoop dan ook dat je door al die emoties van de mensen hier heen kan kijken, want dat waren het. het gevoel dat je hen gaf. gevoel <> emotie. eigenlijk zijn we dus allemaal gelijk. we hebben allemaal een kleine mootje in ons, sommigen de zachte, anderen het achterbakse en weer een ander huilt heel snel. dat maakt ons mens.
ik zeg, bedankt mo!
pi_96541704
Vind der n zeikwijf en niet mijn slag maare eerlijk is eerlijk er was meer leven in huis toen zij er nog was dan nu haahha wat n saaie kutbende is het daar!!
pi_96542023
Beter houden jullie op met zeiken over Mo, laat haar lekker in haar waarde.
We weten nu allemaal wel dat jullie betere mensen dan Monique zijn.
Monique is gewoon een beetje hooggevoelig, so whatttt?
Laat haar lekker, kijk naar jezelf!
pi_96542200
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:05 schreef Danny het volgende:

[..]

ze is nog maar vier dagen het huis uit dus die is nog even bezig met maik :)
Ach ja, natuurlijk, die zijn de ramen nog uit de sponningen aan het neuken!

Was te ongeduldig. Heb wel medelijden met de buren. :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Admin maandag 9 mei 2011 @ 12:51:05 #143
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_96542239
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:44 schreef j0ll het volgende:
Monique is gewoon een beetje hooggevoelig
understatement van het jaar :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_96542392
Als jij je reet op tv gooit weet je dat je beoordeelt word.. Ik bijvoorbeeld ben stronteigenwijs en wil altijd het laatste woord hebben in een discussie maar ik gooi mezelf dan ook niet in een rls omdat je dan weet dat alles wat je doet of zegt uitgebreid besproken en bekritiseerd word..
pi_96543661
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef dktm het volgende:
Als jij je reet op tv gooit weet je dat je beoordeelt word..
En dat zouden júist de (ex-)bewoners van het Huis der Geheimen moeten weten: ze zijn immers vrijwel zonder uitzondering al eens (of zelfs al meerdere malen) met hun kop op tv geweest.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_96544434
En het is de natuur van de mens om andere te beoordelen op hun doen en laten.. Iemand die zegt nog nooit iemand te hebben beoordeeld die liegt dat ie barst! Zo zijn mensen.
pi_96549575
Maar ga niet iemand zo hatelijk beoordelen in het openbaar zoals het hier wordt gedaan..
  maandag 9 mei 2011 @ 15:53:07 #148
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_96549891
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef j0ll het volgende:
Maar ga niet iemand zo hatelijk beoordelen in het openbaar zoals het hier wordt gedaan..
Dat lijkt me inderdaad onverstandig. Daar zijn dit soort forums (ook) voor.
Face-to-face kun je best geciviliseerd doen. :')
pi_96553669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Welkom Monique of Mo zoals je overal genoemd wordt.
Misschien is het niet leuk, maar ik ben blij dat je in Nederland bent.
Er zijn heel veel ergernissen geweest.
Op de eerste plaats natuurlijk dat manipulerende gedrag van jou. Huilen en overdreven vrolijk.
Als dat eerlijke emoties waren, dan is het beter dat je een psychiater gaat opzoeken en een diagnose laat stellen, zodat je op medicatie gezet kan worden.
Maak dan ook meteen een afspraak met een logopedist, want je stem is ongeschikt voor acteerwerk, zoals je graag zou doen. Je spreekt vanuit je keel en dat komt niet goed over.
Besef dat veel mensen jou als een sloerie zien, zoals jij overkomt, als je alsmaar over seks spreekt. Nee zet maar geen eigen zaak op, want das gedoemd te mislukken.
Een hoog IQ is trouwens maar een momentopname. Parate kennis kun je leren. Je zult beslist een fotografisch geheugen hebben. Maar het ontbreekt jou aan heel veel kennis en je bent zelfs niet in staat goed Nederlands te schrijven.
En dan nog dit: hygiëne is een groot goed. Ik zeg maar een paar dingen zoals:
elke avond make-up reinigen van het gezicht, toiletgang en douchen na het seksen, gemiddeld 1 ! keer per dag douchen. Handen wassen na de toiletgang en voor het eten. Tijdens de menstruatieperiode je muts na het verschonen schoonspoelen. Een badjas moet ook geregeld gewassen worden. Kleding na het dragen wassen. Nagels goed schoonhouden.

Het ergste van alles:
Oprecht zijn
loyaal zijn
niet roddelen
Dáár had jij geen patent op. Je was een heel ongelovelijk valse vrouw. Nee geen meisje, kom op zeg, je bent al over de dertig, je blijft geen meisje!
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:02 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Kom op zeg, ga nou niet doen alsof Mo zielig is en genaaid door het programma. Dat het ook maar een mens is staat buiten kijf. Maar als je op je 31e op deze manier mensen manipuleert, door middel van je nep emoties. Dan is dat echt niet 'normaal' of 'gemiddeld'. Ze gedroeg zich als een meisje van 14. En op feestjes als een enorm sletterig persoon (ok dat iemand zoiets verkeerd in kan schatten is 1 ding, maar serieus mensen hun kamer uit sturen omdat je wilt neuken...op tv? wtf...)Al met al is het gewoon n enorm labiel mens, die ook nog een beetje last heeft van een bepaalde vorm van grootheidswaanzin. Ik hoop dat moniek door de gemiddelde reactie van de kijker zich gaat realiseren dat ze aan zichzelf moet werken. En dat achterbaks zijn je uiteindelijk geen steek verder helpt.
En ja, ik vind dat 31 best laat is om je dat te realiseren.....
Ik heb een aantal uitzendingen en compilaties zitten bekijken om een mening te kunnen vormen over (onder andere) Monique. Tsja, laat ik het zo zeggen: het zou mij niets verbazen als zij last heeft van borderline, megalomanie (= grootheidswaanzin), narcisme en manies (= stemmingsstoornis). Ik hoop oprecht dat Monique dit topic leest en beseft dat ze haar toekomt naar de maan geholpen heeft dankzij haar optreden in Secret Story. Sorry Monique, maar helaas voor u deel ik de mening die Rimpelsteeltje en Vuurvliegje52 hebben.
  maandag 9 mei 2011 @ 17:43:00 #150
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96555305
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:10 schreef Xenzo het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een aantal uitzendingen en compilaties zitten bekijken om een mening te kunnen vormen over (onder andere) Monique. Tsja, laat ik het zo zeggen: het zou mij niets verbazen als zij last heeft van borderline, megalomanie (= grootheidswaanzin), narcisme en manies (= stemmingsstoornis). Ik hoop oprecht dat Monique dit topic leest en beseft dat ze haar toekomt naar de maan geholpen heeft dankzij haar optreden in Secret Story. Sorry Monique, maar helaas voor u deel ik de mening die Rimpelsteeltje en Vuurvliegje52 hebben.
Ik ben helemaal geen psycholoog/psychiater en als ik dat wél was geweest, dan had ik nog steeds geen diagnose gesteld over iemand die ik alleen maar van tv ken. Als "gewone" kijker heb ik Mo zo'n 11 weken gevolgd en ik heb me werkelijk doodgeërgerd aan haar enorm egocentrische karakter. Mo, je bent een heel naar, zielig en egoïstisch mens (Fokkers die andere reacties van mij hebben gelezen, weten dat ik mij nu netjes inhoud).

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef j0ll het volgende:
Maar ga niet iemand zo hatelijk beoordelen in het openbaar zoals het hier wordt gedaan..
:N Lul niet. Niet alleen heeft Mo zelf de openbaarheid opgezocht, ze heeft ons ook weken lang laten zien hoe ze als mens in elkaar zit. Tja, dan kun je de gekaatste bal terug verwachten.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')