abonnement Unibet Coolblue
pi_96330518
Ik ben op zoek naar een restaurant in Utrecht voor een vrijgezellenfeest van 15 man. Ik woon zelf in Amsterdam en ken weinig in Utrecht vandaar mijn vraag of iemand iets weet.

Ik ben op zoek naar een restaurant:
- Waar een groep van 15 man kan eten.
- Het liefst zouden we een aparte ruimte hebben, zodat wij met ons 'feestje' geen anderen storen en onze gang kunnen gaan.
- Aangezien we de vrijgezel erg van chinees eten houdt, zouden we het liefst naar een chinees gaan, maar dit is geen must.
- We zitten het liefst in het centrum van Utrecht, zodat we na het eten op stap kunnen gaan. Maar een stukje lopen is ook niet erg.

Ik hoop dat iemand iets weet :)
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 10:00:18 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96331292
http://www.tantesbistro.nl/

Gezellige en relaxte tent waar ze niet bang zijn als je net effe wat te veel ongein uithaalt O-)
Halve literglazen bier hebben ze ook, dus dat is extra handig.

En beneden hebben ze allerlei aparte ruimtes. Het bourgondisch eetfestijn schijnt leuk te zijn, je kan er gourmetten maar ook van de kaart eten.

Gewoon ff bellen.
Oh en de prijzen zijn prima.
lolwut
pi_96333977
de beleving met zingende bediening
pi_96336594
Bedankt!

Tante Bistro ga ik vanmiddag even bellen.

De Beleving (vanaf de site):
Kunnen er ook vrijgezellen feestjes gehouden worden in de beleving ?
Er kunnen vrijgezellen feestjes gehouden worden in de beleving. Echter alleen niet verkleed en luidruchtig. Max 1 per avond.
Dit lijkt me dus minder geschikt.
pi_96337467
quote:
19s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef BrandX het volgende:
http://www.tantesbistro.nl/

Gezellige en relaxte tent waar ze niet bang zijn als je net effe wat te veel ongein uithaalt O-)
Halve literglazen bier hebben ze ook, dus dat is extra handig.

En beneden hebben ze allerlei aparte ruimtes. Het bourgondisch eetfestijn schijnt leuk te zijn, je kan er gourmetten maar ook van de kaart eten.

Gewoon ff bellen.
Oh en de prijzen zijn prima.
hoop ik wel dat ze er een leuker feestje van maken dan het vrijgezellenfeest dat er een paar weken geleden zat :')!
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:51:58 #6
130803 Gripper
Get a grip
pi_96337699
Als je maar niet op zaterdag 14 mei rondhuppelt in Utrecht, want dan zitten wij ook met een groep van 10 man te vrijgezellen-feesten :-)

Wij gaan overigens eten bij tapasbar El Mundo, gewoon gezellig, en de hele tafel vol hapjes voor wênug. :9
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_96343656
Beetje uit het Centrum, moderne 'chinees', met heerlijke gerechten, ze hebben een half-afgescheiden gedeelte waar je prima met zo'n groep terecht kunt: www.jasmijnenik.nl
En nog een moderne chinees, die ik zef niet ken, maar goed beoordeeld wordt, die is wel in het centrum:
http://www.restaurant-opium.nl/
  Boks-Chick woensdag 4 mei 2011 @ 16:13:57 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96346020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoop ik wel dat ze er een leuker feestje van maken dan het vrijgezellenfeest dat er een paar weken geleden zat :')!
dat lag niet aan tante maar aan die dooie gozers die er zaten zelf :')
lolwut
pi_96350229
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat lag niet aan tante maar aan die dooie gozers die er zaten zelf :')
Bij ons zal het vast wel wat anders gaan, want het is ook de bedoeling om een striptease danseres te laten komen. Ik heb net gebeld en deze week gaat even iemand langs om te kijken. Gaat denk ik goed komen. Bedankt!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:04:36 #10
62913 Blik
The one and Only!
pi_96437775
Ik hoop niet voor je dat jullie lekkerbekken zijn, het eten bij Tante's Bistro is niet echt bepaald verfijnd te noemen...
  Boks-Chick vrijdag 6 mei 2011 @ 16:11:31 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96438050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef jeroentja het volgende:

[..]

Bij ons zal het vast wel wat anders gaan, want het is ook de bedoeling om een striptease danseres te laten komen. Ik heb net gebeld en deze week gaat even iemand langs om te kijken. Gaat denk ik goed komen. Bedankt!
^O^
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 6 mei 2011 @ 16:13:42 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96438147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:04 schreef Blik het volgende:
Ik hoop niet voor je dat jullie lekkerbekken zijn, het eten bij Tante's Bistro is niet echt bepaald verfijnd te noemen...
Neuh, maar prima te doen en niet duur. Daarbij zit het in het centrum van Utrecht, kunnen ze in een aparte ruimte zitten, kunnen ze een pleurisherrie en dito rotzooi maken. Tante is wel wat gewend, zoals feestende voetbalteams. Dus wat dat aan gaat de ideale plek voor een vrijgezellenfeest waar je gewoon lekker gek bij kan doen en niet als brave willies stil aan tafel moet zitten.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')