abonnement Unibet Coolblue
pi_96320232
Heb laatst die nieuwe MaxFactor lipstiftdingen gekocht (of ja, eentje). Rotspul. Blijft in je velletjes hangen en 'slijt' sowieso onregelmatig. En dan zo'n prijs :')
Le deuxičme sexe
pi_96321128
ook Ik ben er weer bij
pi_96324392
Sylvana, is het anders een idee om ons hier door middel van geschreven tekst te begeleiden door je filmpje? Sommige stukjes zijn zo donker dat ik er eigenlijk net niks van kan maken :P

Ik heb maar besloten dat ik morgenochtend wat beautyshopping ga doen. Wat precies weet ik nog niet, dat zie ik dan wel, maar ik heb gewoon een enorme drang om beautygerelateerde dingetjes te shoppen :X
I reject reality and substitute my own
pi_96326791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef ad0rable het volgende:
Heb laatst die nieuwe MaxFactor lipstiftdingen gekocht (of ja, eentje). Rotspul. Blijft in je velletjes hangen en 'slijt' sowieso onregelmatig. En dan zo'n prijs :')
dan kan je evengoed van de etos halen. Die zijn soms zelfs beter dan die van MaxFactor en vele malen goedkoper.

Maar als je echt goede make-up wil.. tja.. MAC cosmetics.. prijzig maar wel beter.
pi_96332449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef deadly_kiss het volgende:
ik ben opgegroeid met een moeder als nagelstyliste, een zus die bij etos werkte (nieuwe testers, parfums zonder doppen, make-up waar het dekseltje van losgebroken was of oogschaduw met een hap eruit.. alles kwam bij ons terecht _O_ ) daarna ging ik zelf een kappersopleiding volgen met visagie en handverzorging ect erbij.
verder hou ik gewoon van ''thuisshoppen'' wat wil zeggen wanneer ik iets nodig heb moet ik het op voorraad hebben :')
nu woon ik bijna 5 jaar samen met mijn vriend en ik ben nu bijna 25, en ik heb mijn eigen kamertje gekregen waar ik me helemaal kan uitleven :*
het is alleen wel zo dat ik minder tijd heb om te tutten.. vroeger durfde ik nog nieteens de hond uit te laten zonder make-up, en nu heb ik er schijt aan :P ik krul alleen wel ALTIJD mijn wimpers anders raggen ze langs mn brilglazen :(
Ja dan is het niet zo gek idd dat je veel make-up hebt. Zelfs een eigen kamertje ervoor, wow :o :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
Sylvana, is het anders een idee om ons hier door middel van geschreven tekst te begeleiden door je filmpje? Sommige stukjes zijn zo donker dat ik er eigenlijk net niks van kan maken :P

Ik zal zo toch maar even een filmpje met commentaar maken dan :)
pi_96334510
Oké, hier dan een beter filmpje (met fotocamera gemaakt ipv met telefoon) en met commentaar :) Is een stuk duidelijker zo!

edit: oeps, verkeerde filmpje geupload, nog even wachten dus!

[ Bericht 12% gewijzigd door _Hestia_ op 04-05-2011 11:48:19 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:05:39 #8
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_96335916
Troep is weer eens opgeruimd, ik ben blij. 8-)



Misschien dat ik de laatjes ook nog eens opentrek, maar niet nu, want lunchtijd. :Y)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_96338598
Ziet er ook leuk uit IJsdraakje ^O^

Hier dan eindelijk een goed filmpje met commentaar ( was even sporten tussendoor)

pi_96339874
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik



pi_96340168
Leuke look Assiej! *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:36:47 #12
187510 IrCute
Americunt
pi_96342195
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Troep is weer eens opgeruimd, ik ben blij. 8-)

[ afbeelding ]

Misschien dat ik de laatjes ook nog eens opentrek, maar niet nu, want lunchtijd. :Y)
waar heb je die make up ''kastjes'' vandaan? :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:37:41 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_96342239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef IrCute het volgende:

[..]

waar heb je die make up ''kastjes'' vandaan? :P
Xenos!

Ziet er goed uit Assiej!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_96342747
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Buuuuh jij moet mijn wenkbrauwen ook met touwtjes doen :'( :'( :'( :'( :'(
pi_96345242
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
door jou heb ik nu zin in olijfgroene oogschaduw
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:33:24 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96346783
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Troep is weer eens opgeruimd, ik ben blij. 8-)

[ afbeelding ]

Misschien dat ik de laatjes ook nog eens opentrek, maar niet nu, want lunchtijd. :Y)
Wat superleuk! :D O+ Oeh, zoiets wil ik ook wel *O*

Heb nog niks gehoor van mn eventuele naked palette van de Sephora in R'dam trouwens.. En van Beautybay ook nog niet. :P Haha.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zoo supergaaf joh! :D *O* O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96346875
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi O+

IJsje ! Leuk !! Ik euh.. ga maar even geen foto maken van mijn troep :X Normaal zit alles ín het kastje.. Nu ligt alles er gewoon bovenop :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_96348058
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Assiej het volgende:
Mijn lookje van vandaag die ik jullie even wou laten zien!

Catrice oogschaduw in groen (waar ik het nummer niet van uit mijn hoofd weet maar hij heette iets met 'army' erin)

Chanel inimitable intens mascara
Pupa oogpotlood
Bourjois 3d lipgloss 01 meende ik

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie wenkbrauwen heb jij! :)
pi_96348821
Wat vinden jullie van mijn make-up stash? :)
pi_96349253
Om even iedereen te bedanken die op mijn post gequote had O+ :*

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:48 schreef Sylvana het volgende:
Leuke look Assiej! *O*
Dank :*

quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziet er goed uit Assiej!
Dankje O+

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Buuuuh jij moet mijn wenkbrauwen ook met touwtjes doen :'( :'( :'( :'( :'(
:@ :D
Wil ik voor je doen! Kom maar naar Oldenzaal :9

quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef electronique het volgende:
door jou heb ik nu zin in olijfgroene oogschaduw
:@ :*
Hij is maar 2,50 ofzo van Catrice :D .. Ik vind hem wel mooi :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:33 schreef Enfermera het volgende:
Zoo supergaaf joh! :D *O* O+
Dankje dankjee :* :D

quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Mooi O+
Mijn dank is groot :D

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef deadly_kiss het volgende:
Mooie wenkbrauwen heb jij! :)
Thanks al moeten ze wel weer opnieuw gedaan worden qua verven enzo O-)
want nu heb ik ze ingevuld met wenkbrauwpotlood..
pi_96350578
Wauw AssieJ O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96351267
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:01 schreef progje het volgende:
Wauw AssieJ O+
Dankjee O+ :*
pi_96354459
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Wat vinden jullie van mijn make-up stash? :)
zo veel duidelijker! ^O^
je hebt lekker geshopt zo te zien :)

@assiej: mooie look!
pi_96354683
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Ziet er ook leuk uit IJsdraakje ^O^

Hier dan eindelijk een goed filmpje met commentaar ( was even sporten tussendoor)

Leukk :D

@ Altootje86; Dankje :*
pi_96364356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 01:16 schreef linpunt het volgende:

[..]

dan kan je evengoed van de etos halen. Die zijn soms zelfs beter dan die van MaxFactor en vele malen goedkoper.

Maar als je echt goede make-up wil.. tja.. MAC cosmetics.. prijzig maar wel beter.
Nja; maxfactor heeft wel de calorie2000 wat echt de beste mascara aller tijden is (voor mij dan). Lancome precious cells komt op de tweede plek met dr Hauschka. MAC heeft niet echt fijne mascara's al heb ik een paar jaar plush lash gehad.

Sowieso heeft MAC niet iets vergelijkbaars met die rare lipdingen van MAXfactor. Maar dat hoeft dus ook niet; want het is rotspul. (het smaakt wel lekker :') )

Kent iemand nog een fijne (goedkope! want voor op mijn benen) bronzer zonder glitter? Nu ik zo in mijn ballerina's/pumps stap wil ik niet van die bleke voeten/enkels er bovenuit laten steken..
Le deuxičme sexe
  FOK!fossiel woensdag 4 mei 2011 @ 22:23:37 #26
1455 Keroppi
kool kikker
pi_96365484
Pfoe voor zoiets zou ik in het Etos/Hema/ander huismerk segment zoeken.
Chick on a mission
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:34:59 #27
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96366153
Mooie look Assiej! Een (glim)lachje zou je alleen niet misstaan ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_96366505
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:34 schreef Lindytje het volgende:
Mooie look Assiej! Een (glim)lachje zou je alleen niet misstaan ;)
Dankje! haha
ik heb wel foto's met glimlach of normale lach maar heb deze snel gemaakt met mijn telefoon en geupload want ik wou hem zo graag showen gezien er naar mijn mening te weinig wordt 'geshowed' :D :')
pi_96366928
ik zoek nog een lippenstift, longlasting maar geen 2 lagen gekloot en het hoeft ook geen 24u blijven zitten als het maar niet meteen afgeeft wanneer ik iets drink ofzo en ook niet hard opdroogt waardoor het gaat vervellen.

iets in de vorm van deze



maar dan moet het zonder glitter zijn en een zachte kleur zoals deze:



het probleem zit hem namelijk in mijn huidskleur...
ik heb een best bleke huid met veel sproeten, ga wel onder de zonnebank en ik gebruik bronzer maar niet in overvloed...
lippenstiften zijn voor mij dus vaak te roze of te oranje, of te fel of er zitten glitters in waardoor het weer zo druk lijkt.

heb nu deze van estee lauder, prima kleur maar vervaagt zo snel!
en voor die prijs smeer ik liever niet elk uur :P


help mij :'(
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:48:35 #30
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96366993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dankje! haha
ik heb wel foto's met glimlach of normale lach maar heb deze snel gemaakt met mijn telefoon en geupload want ik wou hem zo graag showen gezien er naar mijn mening te weinig wordt 'geshowed' :D :')
:D Ik zal van het weekend nog eens wat dingen showen dan :)
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:51:14 #31
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96367169
Ik vind die lipmarkers/stains van NYC beter blijven zitten dan die van Max Factor. Ze zijn maar E 3,49 en ik gebruik de lichtste kleuren die ik heb (champagne stain & smooch proof) bijna elke dag :)
Slijt wel en blijft geen 24 uur zitten, maar blijft toch erg lang zitten en voelt prima aan in combi met lipbalsem.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:52:11 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96367234
Ik heb trouwens een Oriflame-avond gehad bij een vriendin (soort make-up verkoop a la Tupperware...).
Wat een drama make-up en wat een onprofessionele onzin verkochten ze daar qua verhalen zeg... Zelden zo gelachen :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96367552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens een Oriflame-avond gehad bij een vriendin (soort make-up verkoop a la Tupperware...).
Wat een drama make-up en wat een onprofessionele onzin verkochten ze daar qua verhalen zeg... Zelden zo gelachen :D
het is niet alleen duffe matte uitstralingloze make-up.. maar heb je dr weleens aan geroken? :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:41:34 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96369734
Toen ze aan kwam met dezelfde applicators voor iedereen (al tig keer gebruikt door onbekenden...) en dat we allemaal dezelfde lipstick en mascara moesten opdoen zonder schoon te maken of wat dan ook tussendoor ben ik afgehaakt...
En die lucht die eraf kwam was ook erg blurghhhhh ja, bah, wat een vunzigheid!

Een meisje kreeg een acute allergische reactie door de make-up-remover. Dat had ze werkelijk nog nooit meegemaakt en dacht dat het niet aan die Oriflame-zooi kon liggen, want "dat kon niet".

Ook nog gehoord:
"deze oogschaduw blijft zo goed zitten dat je geen make-up basis nodig hebt, maar anders kun je altijd wat foundation dik op je oogleden smeren, dan plakt de oogschaduw beter"

DUDE!!!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96370153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef deadly_kiss het volgende:
ik zoek nog een lippenstift, longlasting maar geen 2 lagen gekloot en het hoeft ook geen 24u blijven zitten als het maar niet meteen afgeeft wanneer ik iets drink ofzo en ook niet hard opdroogt waardoor het gaat vervellen.

iets in de vorm van deze

[ afbeelding ]

maar dan moet het zonder glitter zijn en een zachte kleur zoals deze:

[ afbeelding ]

het probleem zit hem namelijk in mijn huidskleur...
ik heb een best bleke huid met veel sproeten, ga wel onder de zonnebank en ik gebruik bronzer maar niet in overvloed...
lippenstiften zijn voor mij dus vaak te roze of te oranje, of te fel of er zitten glitters in waardoor het weer zo druk lijkt.

heb nu deze van estee lauder, prima kleur maar vervaagt zo snel!
en voor die prijs smeer ik liever niet elk uur :P
[ afbeelding ]

help mij :'(
etos, matte lippenstift. 3 euro en blijft gewoon goed zitten. Probeer eens een keer gewoon felrood. :D

en anders MAC cosmetics, die blijft goed zitten en is zo'n 15,00 dollar. Ze hebben heel vaak free shipping codes ;)
pi_96371024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef deadly_kiss het volgende:
ik zoek nog een lippenstift, longlasting maar geen 2 lagen gekloot en het hoeft ook geen 24u blijven zitten als het maar niet meteen afgeeft wanneer ik iets drink ofzo en ook niet hard opdroogt waardoor het gaat vervellen.

iets in de vorm van deze

[ afbeelding ]

maar dan moet het zonder glitter zijn en een zachte kleur zoals deze:

[ afbeelding ]

het probleem zit hem namelijk in mijn huidskleur...
ik heb een best bleke huid met veel sproeten, ga wel onder de zonnebank en ik gebruik bronzer maar niet in overvloed...
lippenstiften zijn voor mij dus vaak te roze of te oranje, of te fel of er zitten glitters in waardoor het weer zo druk lijkt.

heb nu deze van estee lauder, prima kleur maar vervaagt zo snel!
en voor die prijs smeer ik liever niet elk uur :P
[ afbeelding ]

help mij :'(
Volgens mij zoek jij mijn favoriete lipstick! L'oreal made for me nummer 255. Op de foto's die je bij Google ziet lijkt ie heel roze, in het echt zit er iets van paars door en een heeel inimini glittertje maar die zie je bijna niet

Deze dus


[ Bericht 3% gewijzigd door princess-a op 05-05-2011 00:15:14 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 5 mei 2011 @ 01:02:38 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96373001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens een Oriflame-avond gehad bij een vriendin (soort make-up verkoop a la Tupperware...).
Wat een drama make-up en wat een onprofessionele onzin verkochten ze daar qua verhalen zeg... Zelden zo gelachen :D
Ik heb ooit die pareltjes gehad van hen, ik weet al niet meer precies wat het was, bronzer ofzo? Na een paar keer gebruiken kwam er gewoon niets meer van die bolletjes af. Weg pigmentatie :{ En dan zijn die spullen ook niet eens goedkoop.
吴 曼 迪
pi_96376340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ze aan kwam met dezelfde applicators voor iedereen (al tig keer gebruikt door onbekenden...) en dat we allemaal dezelfde lipstick en mascara moesten opdoen zonder schoon te maken of wat dan ook tussendoor ben ik afgehaakt...
En die lucht die eraf kwam was ook erg blurghhhhh ja, bah, wat een vunzigheid!

Een meisje kreeg een acute allergische reactie door de make-up-remover. Dat had ze werkelijk nog nooit meegemaakt en dacht dat het niet aan die Oriflame-zooi kon liggen, want "dat kon niet".

Ook nog gehoord:
"deze oogschaduw blijft zo goed zitten dat je geen make-up basis nodig hebt, maar anders kun je altijd wat foundation dik op je oogleden smeren, dan plakt de oogschaduw beter"

DUDE!!!
OMG, je zou verwachten dat mensen die zulke avonden verzorgen er ook wel een beetje verstand van hebben en aan hygiëne etc denken :o
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:29:21 #39
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96376759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Toen ze aan kwam met dezelfde applicators voor iedereen (al tig keer gebruikt door onbekenden...) en dat we allemaal dezelfde lipstick en mascara moesten opdoen zonder schoon te maken of wat dan ook tussendoor ben ik afgehaakt...
En die lucht die eraf kwam was ook erg blurghhhhh ja, bah, wat een vunzigheid!

Een meisje kreeg een acute allergische reactie door de make-up-remover. Dat had ze werkelijk nog nooit meegemaakt en dacht dat het niet aan die Oriflame-zooi kon liggen, want "dat kon niet".

Ook nog gehoord:
"deze oogschaduw blijft zo goed zitten dat je geen make-up basis nodig hebt, maar anders kun je altijd wat foundation dik op je oogleden smeren, dan plakt de oogschaduw beter"

DUDE!!!
Ahahahahaha omfg _O- :') Wat een avond! Ik zou idd ook in een scheur hebben gelegen XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96377841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef deadly_kiss het volgende:
ik zoek nog een lippenstift, longlasting maar geen 2 lagen gekloot en het hoeft ook geen 24u blijven zitten als het maar niet meteen afgeeft wanneer ik iets drink ofzo en ook niet hard opdroogt waardoor het gaat vervellen.

iets in de vorm van deze

[ afbeelding ]

maar dan moet het zonder glitter zijn en een zachte kleur zoals deze:

[ afbeelding ]

het probleem zit hem namelijk in mijn huidskleur...
ik heb een best bleke huid met veel sproeten, ga wel onder de zonnebank en ik gebruik bronzer maar niet in overvloed...
lippenstiften zijn voor mij dus vaak te roze of te oranje, of te fel of er zitten glitters in waardoor het weer zo druk lijkt.

heb nu deze van estee lauder, prima kleur maar vervaagt zo snel!
en voor die prijs smeer ik liever niet elk uur :P
[ afbeelding ]

help mij :'(
Ik heb dezelfde huid als jou, bleke huidskleur moet sproetjes
Het liefst heb ik lippenstift die bijna dezelfde kleur als mijn lippen zijn zodat t zo min mogelijk opvalt .. ik heb er nu 1 van mac die aardig in de buurt komt maar ben toch nog net niet tevreden ;(
  FOK!fossiel donderdag 5 mei 2011 @ 11:12:18 #41
1455 Keroppi
kool kikker
pi_96379908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:07 schreef Sylvana het volgende:

OMG, je zou verwachten dat mensen die zulke avonden verzorgen er ook wel een beetje verstand van hebben en aan hygiëne etc denken :o
Het verbaast mij dat het 'tupperware concept' nog altijd bestaat... Misschien werkt het toch goed, die groepsdruk om toch allemaal dingen te kopen.
Chick on a mission
pi_96381651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Het verbaast mij dat het 'tupperware concept' nog altijd bestaat... Misschien werkt het toch goed, die groepsdruk om toch allemaal dingen te kopen.
Je hebt nu zelfs al van die avonden waarop seksspeeltjes gekocht kunnen worden :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 mei 2011 @ 12:15:54 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96382422
Of Mylene... met dennebadschuim waarmee je ook de vloer kunt schrobben :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:46:06 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96383449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je hebt nu zelfs al van die avonden waarop seksspeeltjes gekocht kunnen worden :')
Dat ja :') Echt te erg. Vind ik. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:36:01 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96385377
Ohja, en ik heb weer gefaald bij de kruidvat! *G* Of course :')

O+ Ben echt heulll benieuwd naar die nagellak van Essence. :D
En die blauwe eyeliner lijkt me echt ge-wel-dig, heb binnenkort een bruiloft waarbij ik een donkerblauw jurkje aan heb dus dit komt supergoed uit O+ En dan nog een top coat van catrice, ben benieuwd :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96387857


Voor vandaag.. moet het andere oog nog doen, denk dat ik het daar bij oranje hou..
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:57:14 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96388988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Hitomi het volgende:
[ afbeelding ]

Voor vandaag.. moet het andere oog nog doen, denk dat ik het daar bij oranje hou..
Geen oranje eyeliner hierbij ofzo? Dat staat ook wel cool denk ik :D *O* Maar leuke look! :D

Even kijken of ik kan hotlinken;

Op al mn nagels behalve mn ringvinger Essence - Where Is The Party? en op mn ringvinger Catrice - Sir, Yes! Sir :D *O* Die van Essence is echt O+ O+ _O_
En die top coat van catrice is ook supergoed zeg :o droogt onwijs snel! Gebruikte eerst die van Rimmel maar die droogt duidelijk een stuk langzamer! :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96389126
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef Hitomi het volgende:
[ afbeelding ]

Voor vandaag.. moet het andere oog nog doen, denk dat ik het daar bij oranje hou..
ehhh... ik ben er niet weg van zacht gezegd. door het blauwe onder je oog krijg je een oververmoeide uitstraling ben ik bang...

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

OMG, je zou verwachten dat mensen die zulke avonden verzorgen er ook wel een beetje verstand van hebben en aan hygiëne etc denken :o
OMG! dat is er wel vet op achteruit gegaan dan :o

vroegâh heb ik ook nog wel eens van die party's gehad, creme ging rond met een spateltje (dus geen miljoenen bacterieen in de creme enzo), iedereen zijn eigen (nieuwe!) applicators etc. etc.
en de kleurtjes waren best ok. en de geur. tsja. ik vond het niet heel vies (als ik het al rook), eerder 'herkenbaar' als oriflame. :)

sowieso een van de weinige dingen die ik er nog van heb, gebruik ik nu bijna dagelijks, een soort mini-fluffy kwastje O+ maar volgens mij heb ik dat in het vorige topic al verteld :')
pi_96389531
ik kreeg trouwens een brief van mijn apotheek, ze gaan verhuizen naar een naastgelegen pand en het wordt dan niet alleen een apotheek, maar ook een boots :o
pi_96389672
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Geen oranje eyeliner hierbij ofzo? Dat staat ook wel cool denk ik :D *O* Maar leuke look! :D

Even kijken of ik kan hotlinken;
[ afbeelding ]
Op al mn nagels behalve mn ringvinger Essence - Where Is The Party? en op mn ringvinger Catrice - Sir, Yes! Sir :D *O* Die van Essence is echt O+ O+ _O_
En die top coat van catrice is ook supergoed zeg :o droogt onwijs snel! Gebruikte eerst die van Rimmel maar die droogt duidelijk een stuk langzamer! :o
Ik heb helaas geen oranje eyeliner, anders had ik dat wel gebruikt inderdaad.. en helaas is de oranje oogschaduw die ik had eigenlijk amper te zien, dus dat heb ik geschrapt.
quote:
17s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:59 schreef altootje86 het volgende:

[..]

ehhh... ik ben er niet weg van zacht gezegd. door het blauwe onder je oog krijg je een oververmoeide uitstraling ben ik bang...
In het echt ziet het blauwe er (gelukkig) heel anders uit :Y Wil alleen slecht op de foto.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:20:44 #51
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96435847
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.

Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen :')

Eerste proefje:





Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...

Ga straks nog een look met paars maken!
Don't come closer, I might hurt you
pi_96442707
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.

Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen :')

Eerste proefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...

Ga straks nog een look met paars maken!
O+
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:13:55 #53
1797 Grace
aka GotC
pi_96442817
Mooi! O+
Al ben ik geen fan vd kleur lippenstift :P
pi_96442836
quote:
17s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef altootje86 het volgende:
ik kreeg trouwens een brief van mijn apotheek, ze gaan verhuizen naar een naastgelegen pand en het wordt dan niet alleen een apotheek, maar ook een boots :o
no7 spaarkaart aanvragen ;)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:10:28 #55
16715 Mylene
*schatje*
pi_96444795
Boots krijgt binnenkort ook een webshop.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:24:58 #56
315379 altootje86
kiek es an
pi_96445570
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:14 schreef linpunt het volgende:

[..]

no7 spaarkaart aanvragen ;)
mmmja. aangezien het nog geen 100 meter van mijn huisje af is... ik kijk er zo bovenop :P
pi_96451681
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.

Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen :')

Eerste proefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...

Ga straks nog een look met paars maken!
Oeh als ik die kleuren weer zie wil ik heel graag 'knutselen' op iemands gezicht :D

ik heb ook met zulke kleuren gewerkt op een model waar een foto van is gemaakt alleen ik kan de foto zo niet vinden, zal hem wel posten als ik hem gevonden heb en er belangstelling is
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:34:36 #58
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96452917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:14 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oeh als ik die kleuren weer zie wil ik heel graag 'knutselen' op iemands gezicht :D

ik heb ook met zulke kleuren gewerkt op een model waar een foto van is gemaakt alleen ik kan de foto zo niet vinden, zal hem wel posten als ik hem gevonden heb en er belangstelling is
Ja, ik ben wel benieuwd!
Don't come closer, I might hurt you
pi_96455844
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.

Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen :')

Eerste proefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...

Ga straks nog een look met paars maken!
Die ogen vind ik wel mooi en ben erg benieuwd hoe die paarse look staat. Die lipstick is mij iets te opvallend :)
pi_96456962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:10 schreef Mylene het volgende:
Boots krijgt binnenkort ook een webshop.
Dat is echt heel goed nieuws want mijn favo mascara is van no7! :D
pi_96457040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:47 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Dat is echt heel goed nieuws want mijn favo mascara is van no7! :D
Is hij verlengend en kleurt hij goed zwart?
Want ik heb ooit foundation gekregen van no7 en die was verbazendwekkend goed.
En ik heb soms toch het idee dat ik mijn geld aan het weggooien ben met het gebruiken van YSL en Lancôme-mascara.. dat kan vast goedkoper :(
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:52:32 #62
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96457198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Die ogen vind ik wel mooi en ben erg benieuwd hoe die paarse look staat. Die lipstick is mij iets te opvallend :)
De paarse look was hem niet helemaal helaas..
Ga morgen nog iets blauw met oranje proberen!
Don't come closer, I might hurt you
pi_96457243
:o volgens mij heb ik boven een grote make-up koffer liggen van n07 .. als ik me niet vergis :@
maar ik heb die koffer zo goed opgeborgen omdat ik bang was dat de oogschaduws breken ofzo als ie valt.. dat ik eigenlijk een beetje vergeten was dat ik die heb :')
pi_96465965
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:

[..]

Is hij verlengend en kleurt hij goed zwart?
Want ik heb ooit foundation gekregen van no7 en die was verbazendwekkend goed.
En ik heb soms toch het idee dat ik mijn geld aan het weggooien ben met het gebruiken van YSL en Lancôme-mascara.. dat kan vast goedkoper :(
Hij is zeker verlengend en goed zwart. Ik heb even gekeken hoe hij heet en hij heet de Exquisite Curl mascara.
pi_96469084
Heeft er iemand tips voor mensen die weinig make-up kunnen hebben?
Ik draag altijd wat concealer, blush en veel mascara maar vind dit een beetje saai. Af en toe draag ik foundation als ik wat bleek ben die dag, maar heb een behoorlijk egale huid dus vind het niet altijd nodig.

Maar als ik meer make-up op doe zoals oogschaduw of lipgloss lijkt het al snel zo overdreven, en dit vind ik voor feestjes heel leuk maar niet voor dagelijks gebruik. (ik moet eerlijk erbij zeggen dat het bij mij overdreven oogt, ik lijkt snel ordinair met make-up bij andere vind ik het vaak super mooi staan)

Wat kan ik doen voor een mooie naturel look?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_96471075
Je hebt blanke lipgloss, dus zonder kleurtje. Qua oogschaduw, zijn lichte pastelkleuren ook te opvallend? Dus heel licht rose ofzo?
pi_96471137
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:23 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Hij is zeker verlengend en goed zwart. Ik heb even gekeken hoe hij heet en hij heet de Exquisite Curl mascara.
Weet je toevallig ook hoeveel hij kost?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er iemand tips voor mensen die weinig make-up kunnen hebben?
Ik draag altijd wat concealer, blush en veel mascara maar vind dit een beetje saai. Af en toe draag ik foundation als ik wat bleek ben die dag, maar heb een behoorlijk egale huid dus vind het niet altijd nodig.

Maar als ik meer make-up op doe zoals oogschaduw of lipgloss lijkt het al snel zo overdreven, en dit vind ik voor feestjes heel leuk maar niet voor dagelijks gebruik. (ik moet eerlijk erbij zeggen dat het bij mij overdreven oogt, ik lijkt snel ordinair met make-up bij andere vind ik het vaak super mooi staan)

Wat kan ik doen voor een mooie naturel look?
ik vind beige-huidskleurige-witte oogschaduw met een klein lijntje altijd heel mooi, en voor de rest alles gewoon naturel.
Of 60s inspired


links of rechts zonder dat lijntje boven.
pi_96471493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef linpunt het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook hoeveel hij kost?

[..]

ik vind beige-huidskleurige-witte oogschaduw met een klein lijntje altijd heel mooi, en voor de rest alles gewoon naturel.
Of 60s inspired

[ afbeelding ]
links of rechts zonder dat lijntje boven.
Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_96471684
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
heb je wel eens bruin of een ander kleurtje geprobeerd als lijntje? aangezien zwart te hard voor je is..
pi_96471934
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
Post anders eens een foto van jezelf, want dit is maar gokken om iets te roepen
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:31:17 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96475763
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:20 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben visagie-proefjes aan het maken voor dinsdag, want dan hebben we een shoot-les. Thema: zomers, kleurrijk, moet op een cover kunnen.

Nu snap ik dat mijn hoofd geen cover-materiaal is, maar ik moet ergens op oefenen :')

Eerste proefje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat ik er een shimmer-basis onder ga zetten, want dit is wel heel matte zo. Hmm...

Ga straks nog een look met paars maken!
Supergaaf joh :o Dat ziet er echt onwijs mooi uit! *O* :D Joh, je ziet er echt hartstikke leuk uit! Wat nou geen cover-materiaal :{w Ik vind van wel! *G* :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:40:49 #72
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96476079
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Supergaaf joh :o Dat ziet er echt onwijs mooi uit! *O* :D Joh, je ziet er echt hartstikke leuk uit! Wat nou geen cover-materiaal :{w Ik vind van wel! *G* :Y
Wat een lieve reactie O+ Thanx :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_96476389
Ik maak een lijntje met een dun kwastje en poeder ipv potlood of eyelinder en gebruik meestal bruin of groene kleur, dan is het niet hard. Voor oogschaduw gewoon een warm palette of nude kleuren kopen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat linker plaatje vind ik echt super mooi, maar zo'n zwart lijntje op mijn bovenste ooglid is al teveel. Bij mij staat dat niet naturel.
Ik denk dat het komt omdat ik behoorlijke grote ogen heb en een zeer lichte huidskleur.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 16:55:17 #74
1797 Grace
aka GotC
pi_96476533
Ik ben stout geweest :P Had 25% stickers voor Sephora bij de kassa v/d V&D gevonden, en dus maar eventjes gebruikt :Y

Resultaat:

Too Faced Romantic Eye palette

Too Faced Lash Injection Pinpoint

:9
  zaterdag 7 mei 2011 @ 18:17:45 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96478848
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wat een lieve reactie O+ Thanx :D
Sure! :D :* Ja, ik vind 't echt een supercoole look! Ik zat echt zo achter mn laptop: :o wauuww. Gewoon gaaf! :D :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Grace het volgende:
Ik ben stout geweest :P Had 25% stickers voor Sephora bij de kassa v/d V&D gevonden, en dus maar eventjes gebruikt :Y

Resultaat:
[ afbeelding ]
Too Faced Romantic Eye palette
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint

:9
Oehhhh wat leukkkkkkk! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:15:22 #76
1797 Grace
aka GotC
pi_96480559
Wow, de pigmentatie van het palette :o Zelfs de glitterende Honeymoon en Ever After _O_

En die mascara is briljant! *O*
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:25:33 #77
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96480834
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked palette :') Ik was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen :7
En ik kon het niet laten om de MAC in te duiken bij de Douglas :@

Gekocht:


Blush in Melba, cremesheen in Boy Bait. O+
I'm in loooooveee! O+ _O_
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi O+
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwens :D Had eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik! :o Dus nu een cremesheen, perfect voor mij. Ohhhh wat ben ik er blij mee zeg O+ :D *;
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:27:44 #78
1797 Grace
aka GotC
pi_96480891
Niiiice O+
MAC :9 Echt, toppertjes daarzo. Qua make-up en qua MUA's O+
pi_96480968
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked palette :') Ik was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen :7
En ik kon het niet laten om de MAC in te duiken bij de Douglas :@

Gekocht:
[ afbeelding ]

Blush in Melba, cremesheen in Boy Bait. O+
I'm in loooooveee! O+ _O_
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi O+
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwens :D Had eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik! :o Dus nu een cremesheen, perfect voor mij. Ohhhh wat ben ik er blij mee zeg O+ :D *;
Mooie foto kwaliteit en aankoopjes O+

En misschien moet ik maar eens die cremesheen proberen, ik heb zelf ook een dazzleglass in huis maar die vind ik zo smerig omdat het zo dik is, dikke draden krijg je dan als je hem draagt :{ lekker charmant :')
pi_96485920
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:55 schreef Grace het volgende:
Ik ben stout geweest :P Had 25% stickers voor Sephora bij de kassa v/d V&D gevonden, en dus maar eventjes gebruikt :Y

Resultaat:
[ afbeelding ]
Too Faced Romantic Eye palette
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint

:9
Dat eye palette is echt moooiiiii O+ O+ O+
pi_96486097
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked palette :') Ik was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen :7
En ik kon het niet laten om de MAC in te duiken bij de Douglas :@

Gekocht:
[ afbeelding ]

Blush in Melba, cremesheen in Boy Bait. O+
I'm in loooooveee! O+ _O_
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi O+
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwens :D Had eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik! :o Dus nu een cremesheen, perfect voor mij. Ohhhh wat ben ik er blij mee zeg O+ :D *;
Kun je een foto maken van hoe de blush eruit op je gezicht? Ben heel benieuwd wat, vind het een mooi fris kleurtje.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_96486219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 14:00 schreef linpunt het volgende:

[..]

heb je wel eens bruin of een ander kleurtje geprobeerd als lijntje? aangezien zwart te hard voor je is..
Dat kan ik inderdaad wel eens proberen!
Een heel dun zwart lijntje onder mijn ogen staat wel goed, alleen heb nog geen eyeliner/kohl gevonden die de hele dag blijft zitten. (vooral niet nu in het hooikoorts seizoen :X )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_96486302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik maak een lijntje met een dun kwastje en poeder ipv potlood of eyelinder en gebruik meestal bruin of groene kleur, dan is het niet hard. Voor oogschaduw gewoon een warm palette of nude kleuren kopen :)

[..]

Wat voor poeder gebruik je daarvoor? Ik kan sowieso geen fatsoenlijke lijntjes maken, ik klieder heel mijn ogen vol en haal het overtollige weg, dat geeft het mooiste resultaat.

oeh tripple post
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 8 mei 2011 @ 00:48:49 #84
1797 Grace
aka GotC
pi_96493190
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat eye palette is echt moooiiiii O+ O+ O+
Is ook erg mooi O+
40 euro, maar dankzij de 25% korting nog maar 30 euro :9
pi_96493230
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ik ben trouwens gister gaan shoppen in R'dam, nog even bij Sephora gaan kijken maar nog steeds geen UD naked palette :') Ik was ook nog niet gebeld, maar ik dacht, ik kan het proberen :7
En ik kon het niet laten om de MAC in te duiken bij de Douglas :@

Gekocht:
[ afbeelding ]

Blush in Melba, cremesheen in Boy Bait. O+
I'm in loooooveee! O+ _O_
Had eerst een ander blush op het oog, maar die leek erg op wat ik al had, van de Body Shop en Nyx (pinched). Dus toch voor een matte perzikblush gegaan, my god, wat issie mooi O+
Past zo goed bij mn blauwe ogen! Aangeraden door het meisje wat me hielp, ze was superaardig trouwens :D Had eerst een lipglass geprobeerd in C-Tru, maar die vond ik zo dik! :o Dus nu een cremesheen, perfect voor mij. Ohhhh wat ben ik er blij mee zeg O+ :D *;
oh wat fijn <3
ik moet helemaal naar Amsterdam of Groningen voor MAC :(
Kost me weer meer dan een uur, lucky basterd. ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 00:52:02 #86
1797 Grace
aka GotC
pi_96493289
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

oh wat fijn <3
ik moet helemaal naar Amsterdam of Groningen voor MAC :(
Kost me weer meer dan een uur, lucky basterd. ;)
Ik woon er 10 min vandaan..weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijn :D
pi_96493326
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:52 schreef Grace het volgende:

[..]

Ik woon er 10 min vandaan..weet nog niet of ik daar zo blij mee moet zijn :D
jij wel, je portemonnee.. niet zo :'(
Maar MAC is de enige die goeie zwarte lipgloss heeft bijvoorbeeld. Als ik verder zoek kom ik uit bij carnavalswinkels en dat soort gezeur. :(
  zondag 8 mei 2011 @ 00:54:03 #88
1797 Grace
aka GotC
pi_96493360
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:53 schreef linpunt het volgende:

[..]

jij wel, je portemonnee.. niet zo :'(
Maar MAC is de enige die goeie zwarte lipgloss heeft bijvoorbeeld. Als ik verder zoek kom ik uit bij carnavalswinkels en dat soort gezeur. :(
Zwarte lipgloss? :o Wist niet eens dat ze dat hadden :P
pi_96493481
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:54 schreef Grace het volgende:

[..]

Zwarte lipgloss? :o Wist niet eens dat ze dat hadden :P
jaazeker wel. Ik ben ook fan van de oogschaduw. Een van de weinigen met goeie pigmenten erin. Ik heb niet zulke mooie diepe oogleden, daarom "knipper" ik de kleur snel weg met goedkope oogschaduw of ze gaan dan in de plooi zitten. :') /faal
  zondag 8 mei 2011 @ 07:53:29 #90
1797 Grace
aka GotC
pi_96497040
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:

[..]

jaazeker wel. Ik ben ook fan van de oogschaduw. Een van de weinigen met goeie pigmenten erin. Ik heb niet zulke mooie diepe oogleden, daarom "knipper" ik de kleur snel weg met goedkope oogschaduw of ze gaan dan in de plooi zitten. :') /faal
En je gebruikt geen oogschaduw primer? Bv van Too Faced?
Ik had dat ook altijd, maar sinds ik die primer heb..eigenlijk nooit meer :9

Edit: Zelfs na een nacht ermee slapen zit alles nog redelijk goed :') :@
pi_96497191
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2011 07:53 schreef Grace het volgende:

[..]

En je gebruikt geen oogschaduw primer? Bv van Too Faced?
Ik had dat ook altijd, maar sinds ik die primer heb..eigenlijk nooit meer :9

Edit: Zelfs na een nacht ermee slapen zit alles nog redelijk goed :') :@
Jawel, maar het komt gewoon omdat mijn oogleden net wat anders zitten, je ziet het bewegend deel van mijn ooglid normaal gewoon niet. :') doh.
pi_96498522
Ik heb hetzelfde als linpunt, mijn bewegend ooglid zie je ook amper. Ik gebruik gewoon oogschaduw primer van Gosh en bij mij blijft het gelukkig wel goed zitten :)

Show van vandaag:




[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 08-05-2011 11:02:48 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 18:10:22 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96511158
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:27 schreef Grace het volgende:
Niiiice O+
MAC :9 Echt, toppertjes daarzo. Qua make-up en qua MUA's O+
Echt he :o *; luuuuvvable!
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:30 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mooie foto kwaliteit en aankoopjes O+

En misschien moet ik maar eens die cremesheen proberen, ik heb zelf ook een dazzleglass in huis maar die vind ik zo smerig omdat het zo dik is, dikke draden krijg je dan als je hem draagt :{ lekker charmant :')
Nou he! :o Die kwaliteit van foto's valt me ook steeds meer op. Gemaakt met mn HTC wildfire! :o! :D *O*
Haha ja XD Dat vond ik dus ook! :P Viel me echt tegen. Dus zij raadde me dit aan, geweldig O+ En geen glitters erin dus heel natuurlijk, ik vind dat super! *G*
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kun je een foto maken van hoe de blush eruit op je gezicht? Ben heel benieuwd wat, vind het een mooi fris kleurtje.
Ik ga morgen even proberen een mooie foto voor je te maken! :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat kan ik inderdaad wel eens proberen!
Een heel dun zwart lijntje onder mijn ogen staat wel goed, alleen heb nog geen eyeliner/kohl gevonden die de hele dag blijft zitten. (vooral niet nu in het hooikoorts seizoen :X )
Eerst potlood, dan oogschaduw eroverheen blijft al 10x beter zitten ;) bij mij tenminste *O* En wat shadow insurance helpt altijd :D :Y
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

oh wat fijn <3
ik moet helemaal naar Amsterdam of Groningen voor MAC :(
Kost me weer meer dan een uur, lucky basterd. ;)
:D I know :@ *O* :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:17:44 #94
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96521344
Sinds ik een andere pil heb is mijn huid weer vettiger geworden (weer last van acne en ook mijn haar wordt weer heel snel vettig). Zeer irritant. Mijn paintpot die altijd hielp helpt niet meer tegen het creasen en de primer potion wat bij mijn naked palette zat ook niet.
Op sommige dagen wel, maar meestal helpt het niet meer. Ik irriteer mij er echt aan! Heeft iemand misschien tips ervoor?
吴 曼 迪
pi_96529178
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef megamandy het volgende:
Sinds ik een andere pil heb is mijn huid weer vettiger geworden (weer last van acne en ook mijn haar wordt weer heel snel vettig). Zeer irritant. Mijn paintpot die altijd hielp helpt niet meer tegen het creasen en de primer potion wat bij mijn naked palette zat ook niet.
Op sommige dagen wel, maar meestal helpt het niet meer. Ik irriteer mij er echt aan! Heeft iemand misschien tips ervoor?
veel water drinken hielp bij mij en tonic van Lancôme (duur, maar er zijn ook mini's verkrijgbaar om eerst even te kijken of het wel goed bij je werkt).
Ik deed altijd goed met tonic schoonmaken en dan crčme van Garnier. Dat goed laten drogen/intrekken en dan dan goede foundation.
Dus geen goedkope troep wat je huid uitdroogt en verstopt, maar foundation wat wel dekkend is maar toch beschermd (tegen UV-stralen e.d.). Dat gebruik ik als basic.
pi_96529253


Ik houd wel van opvallende make-up, maar met mijn ogen open zie je er niets van :(
pi_96529908
quote:
17s.gif Op zondag 8 mei 2011 18:10 schreef Enfermera het volgende:
Nou he! :o Die kwaliteit van foto's valt me ook steeds meer op. Gemaakt met mn HTC wildfire! :o! :D *O*
Haha ja XD Dat vond ik dus ook! :P Viel me echt tegen. Dus zij raadde me dit aan, geweldig O+ En geen glitters erin dus heel natuurlijk, ik vind dat super! *G*
Oh nou ben benieuwd! misschien moet ik maar eens zo'n cremesheen proberen :o

HTC wildfire? wat zijn je instellingen en maak je foto's met je normale camera app of een andere :o ?
want ik heb ook HTC (desire z )
  zondag 8 mei 2011 @ 23:29:28 #98
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96530010
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef linpunt het volgende:

[..]

veel water drinken hielp bij mij en tonic van Lancôme (duur, maar er zijn ook mini's verkrijgbaar om eerst even te kijken of het wel goed bij je werkt).
Ik deed altijd goed met tonic schoonmaken en dan crčme van Garnier. Dat goed laten drogen/intrekken en dan dan goede foundation.
Dus geen goedkope troep wat je huid uitdroogt en verstopt, maar foundation wat wel dekkend is maar toch beschermd (tegen UV-stralen e.d.). Dat gebruik ik als basic.
Ik drink alleen maar water en jus d'orange, ik lust geen prik :')
Mijn huid maak ik altijd goed schoon met doekjes, daarna een washandje met heet water en dan smeer ik Vanishing Cream van Lush erop. De acne is nu ook wel iets minder door die creme.
Foundation gebruik ik nooit, heb een egale huid en gebruik alleen een beauty powder van de mac als ik te bleek ben (maar daar is met dit warme weer geen sprake van). Ik zie geen meerwaarde in het gebruik van foundation voor mijn huid.

Maar mijn oogleden zijn dus gewoon heel vettig en daar durf ik die vanishing cream niet op te smeren ivm lenzen.
吴 曼 迪
pi_96530080
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik drink alleen maar water en jus d'orange, ik lust geen prik :')
Mijn huid maak ik altijd goed schoon met doekjes, daarna een washandje met heet water en dan smeer ik Vanishing Cream van Lush erop. De acne is nu ook wel iets minder door die creme.
Foundation gebruik ik nooit, heb een egale huid en gebruik alleen een beauty powder van de mac als ik te bleek ben (maar daar is met dit warme weer geen sprake van). Ik zie geen meerwaarde in het gebruik van foundation voor mijn huid.

Maar mijn oogleden zijn dus gewoon heel vettig en daar durf ik die vanishing cream niet op te smeren ivm lenzen.
Oh ik heb ook lenzen en ik smeer ook gewoon, pas wel op bij de wimpers enzo, dat je het toch niet net in je oog knippert. En houd wattestaafjes bij de hand ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 23:38:02 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96530390
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oh nou ben benieuwd! misschien moet ik maar eens zo'n cremesheen proberen :o

HTC wildfire? wat zijn je instellingen en maak je foto's met je normale camera app of een andere :o ?
want ik heb ook HTC (desire z )
Gewoon normale instellingen.. Kwaliteit wel op hoog staan :) En vooral met natuurlijk licht maakt ie superfoto's, 's avonds is het niks, maar dat boeit me niet. :P Resolutie is 2592x1952, oftewel 5 megapixel :s) :D *O* Echt superfijn voor een telefoontje van maar 200 euries O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:35:22 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96537772
Hier de foto's van mijn mooie MAC blush:



O+
Heb verder al mn make up gedaan alleen mn haar zit nog slordig XD O-)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96540281
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oh nou ben benieuwd! misschien moet ik maar eens zo'n cremesheen proberen :o

HTC wildfire? wat zijn je instellingen en maak je foto's met je normale camera app of een andere :o ?
want ik heb ook HTC (desire z )
Ik heb ook een cremesheen, ik heb een hekel aan die dikke plakkerige lipgloss en toen zei die man van de MAC dat ik dan deze moest proberen, echt liefde O+
  maandag 9 mei 2011 @ 12:04:05 #103
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96540574
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb ook een cremesheen, ik heb een hekel aan die dikke plakkerige lipgloss en toen zei die man van de MAC dat ik dan deze moest proberen, echt liefde O+
Nou he! :o :Y _O_ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96551656
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb ook een cremesheen, ik heb een hekel aan die dikke plakkerige lipgloss en toen zei die man van de MAC dat ik dan deze moest proberen, echt liefde O+
Oehhh ik wil hebben!!
welke kleur zijn aanraders? ik ben nu lui en geen zin om uren zoektocht te doorbrengen als ik van jullie ook antwoord kan krijgen :P
  maandag 9 mei 2011 @ 16:31:25 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96551746
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oehhh ik wil hebben!!
welke kleur zijn aanraders? ik ben nu lui en geen zin om uren zoektocht te doorbrengen als ik van jullie ook antwoord kan krijgen :P
Ik heb boy bait, een heerlijke nude kleur O+ *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96551869
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:29 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oehhh ik wil hebben!!
welke kleur zijn aanraders? ik ben nu lui en geen zin om uren zoektocht te doorbrengen als ik van jullie ook antwoord kan krijgen :P
ik heb deelight
pi_96566832
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik heb boy bait, een heerlijke nude kleur O+ *G*
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb deelight
Ik vind ze beiden heeel erg mooi O+
Ik zal eens een poging wagen want mijn dazzleglass vind ik echt een pure geldverspilling :r
pi_96567383
sinds ik het champagne & caviar palette heb gebruik ik mijn MAC oogschaduws nietmeer :@ terwijl die van mac eigenlijk beter gepigmenteerd zijn
  maandag 9 mei 2011 @ 21:54:34 #109
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96571191
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef Assiej het volgende:

[..]

[..]

Ik vind ze beiden heeel erg mooi O+
Ik zal eens een poging wagen want mijn dazzleglass vind ik echt een pure geldverspilling :r
XD Ja, zonde joh. -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:15:10 #110
1797 Grace
aka GotC
pi_96572720
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Hier de foto's van mijn mooie MAC blush:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
Heb verder al mn make up gedaan alleen mn haar zit nog slordig XD O-)
Nice :Y

En je hebt een rook piercing? :9
  maandag 9 mei 2011 @ 22:27:59 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96573733
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef Grace het volgende:

[..]

Nice :Y

En je hebt een rook piercing? :9
Thanks! :*

Jaaaaa O+ Hij is aaamaaaazingggg _O_ Ik ben er ZO blij mee! :D Onwijs lang getwijfeld omdat kraakbeenpiercings niet heel goed gingen bij mij, maar deze gaat zo super :o ook vanwege geen staal maar kunststof staafje :o O+ Heb 'm nu ... iets van 2 maanden ofzo? En na een week al bijna geen last meer gehad. Was 'm nog wel dagelijks en ik ga even extra lang wachten met korter staafje erin doen, gewoon omdat ik het niet wil verpesten. Maar wát een gave piercing zeg O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:40:36 #112
1797 Grace
aka GotC
pi_96574699
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks! :*

Jaaaaa O+ Hij is aaamaaaazingggg _O_ Ik ben er ZO blij mee! :D Onwijs lang getwijfeld omdat kraakbeenpiercings niet heel goed gingen bij mij, maar deze gaat zo super :o ook vanwege geen staal maar kunststof staafje :o O+ Heb 'm nu ... iets van 2 maanden ofzo? En na een week al bijna geen last meer gehad. Was 'm nog wel dagelijks en ik ga even extra lang wachten met korter staafje erin doen, gewoon omdat ik het niet wil verpesten. Maar wát een gave piercing zeg O+
Ik vind m erg gaaf :D Heb zelf een tragus en anti-tragus piercing. Ook érg blij mee, maar m'n tragus is uitgegroeid voelde ik net ;(. Door operatie aan m'n oor moesten ze beiden paar weken uit.. ;( Maar die rook ziet er érg aantrekkelijk uit! :9
  maandag 9 mei 2011 @ 22:43:25 #113
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96574914
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:40 schreef Grace het volgende:

[..]

Ik vind m erg gaaf :D Heb zelf een tragus en anti-tragus piercing. Ook érg blij mee, maar m'n tragus is uitgegroeid voelde ik net ;(. Door operatie aan m'n oor moesten ze beiden paar weken uit.. ;( Maar die rook ziet er érg aantrekkelijk uit! :9
Ik PM je wel ff anders wordt het hier zo off-topic XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:14:36 #114
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96618348
Vanaf morgen 25% korting bij de Sephora op alle merken en alle make-up.
Net nu ik in Eindhoven ben en dus geen Sephora in de buurt heb :{
吴 曼 迪
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:16:00 #115
1797 Grace
aka GotC
pi_96618473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:14 schreef megamandy het volgende:
Vanaf morgen 25% korting bij de Sephora op alle merken en alle make-up.
Net nu ik in Eindhoven ben en dus geen Sephora in de buurt heb :{
Dat is gek? Kreeg afgelopen weekend ook 25% korting..
pi_96669983
Wie heeft de nieuwe lippenstift-stift geprobeerd van max factor? :o

  woensdag 11 mei 2011 @ 21:41:53 #117
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96671441
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef linpunt het volgende:
Wie heeft de nieuwe lippenstift-stift geprobeerd van max factor? :o

[ afbeelding ]
Ik :P
Ik heb nummer 04 en nummer 09. Mooie kleuren wel en blijven best lang zitten, maar ik vind de cheapo versie van NYC beter. Die smeren namelijk makkelijker (door de iets slappere punt) en gelijkmatiger en slijten ook gelijkmatiger, waardoor je geen rode rand rond je mond krijgen als het midden eraf is.
En die zijn maar 3,49 euro dus dat is het proberen wel waard :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96671622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik :P
Ik heb nummer 04 en nummer 09. Mooie kleuren wel en blijven best lang zitten, maar ik vind de cheapo versie van NYC beter. Die smeren namelijk makkelijker (door de iets slappere punt) en gelijkmatiger en slijten ook gelijkmatiger, waardoor je geen rode rand rond je mond krijgen als het midden eraf is.
En die zijn maar 3,49 euro dus dat is het proberen wel waard :)
Ik moet werken op de mode biënnale, en dan heb ik eigenlijk geen tijd om mijn lippen bij te stiften :9
Normaal heb ik een matte rode lippenstift, maar als je dat niet bijwerkt heb je aan het einde van een shift zo'n pijpmondje :')

Is de kleur dan wel goed fel?
Ga die van NYC even proberen dan :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:52:39 #119
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96672212
Ik heb vandaag bij de Etos even Bourjois spulletjes ingeslagen. Om de zoveel tijd is er 2 = 1 voor Bourjois producten, zoals ook deze week.

Gekocht:
- 1 make-up remover olie-water spul wat je moet schudden. Vind ik erg fijn van dit merk.
- 1 reinigingsmelk met komkommer. Die ken ik nog niet dus ga ik uitproberen.
- 1 Smoky Eyes palletje, in de kleur Lady Vert de Gris 09. Dat is deze

Beetje donkere taupe kleuren. Pigmentatie valt op het eerste gezicht wat tegen, maar binnenkort eens goed uittesten.
- 1 compactpoeder Éclat Mineral in de kleur Halé 07, de donkerste. Niet omdat ik zo'n donkere huid heb, maar juist omdat ik zo bleek ben. Ik ga hem namelijk gebruiken als snelle easy bronzer. Klein vleugje op mijn wangen waar de zon normaal komt en ik zie er gelijk gezelliger uit. Leek me wel grappig. Ik heb de poeder ook in mijn "eigen" kleur en die vind ik erg fijn, hij blendt erg makkelijk en brengt mooi aan, niet poederig ofzo. En bovendien ruikt hij erg lekker vind ik :)
Ik kan dus hiermee heel snel klein beetje bruinige kleur aanbrengen zonder dat het "teveel" is of erg opvalt, want soms bij bronzer wel zo is. Daarbij moet ik vaak goed opletten dat ik het goed aanbreng omdat ik zo bleek ben, maar hierbij kan ik even vlug vlug wat op mijn wangen vegen. En in de ochtend is dat wel zo fijn, want dan blijf ik liever langer in bed dan lang te moeten opmaken :P

Gelliner van Catrice vind ik nog steeds super overigens! Snel en makkelijk aan te brengen en ze staan zo mooi *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96672312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag bij de Etos even Bourjois spulletjes ingeslagen. Om de zoveel tijd is er 2 = 1 voor Bourjois producten, zoals ook deze week.

Gekocht:
- 1 make-up remover olie-water spul wat je moet schudden. Vind ik erg fijn van dit merk.
- 1 reinigingsmelk met komkommer. Die ken ik nog niet dus ga ik uitproberen.

..

Gelliner van Catrice vind ik nog steeds super overigens! Snel en makkelijk aan te brengen en ze staan zo mooi *O*
oeh, maak je dan even een foto? Want ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidskleur icm de make-up :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:54:33 #121
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96672331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik moet werken op de mode biënnale, en dan heb ik eigenlijk geen tijd om mijn lippen bij te stiften :9
Normaal heb ik een matte rode lippenstift, maar als je dat niet bijwerkt heb je aan het einde van een shift zo'n pijpmondje :')

Is de kleur dan wel goed fel?
Ga die van NYC even proberen dan :)
Kleuren zijn flink fel ja, als je de iets donkerdere pakt. Veel roze- en roodtinten, erg mooi. Zowel van Max Factor als NYC.
Maar de hele dag zonder bijstiften een mooi bekkie hebben kun je vergeten, dat lukt hiermee ook niet. Wel lang, maar niet de hele dag, zeker niet als je eet en drinkt. Bovendien maken ze zo los aangebracht je lippen wel droog, dus lipbalsem erop is wel aan te raden. Daardoor is de houdbaarheid ook iets korter.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:55:42 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96672408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef linpunt het volgende:

[..]

oeh, maak je dan even een foto? Want ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidskleur icm de make-up :o
Ben ik niet zo'n held in maar zal het proberen. Bedoel je van de poeder of van de oogschaduw?

Poeder is deze kleur trouwens:



Normaal ben ik de kleur Vanille :P

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96672911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kleuren zijn flink fel ja, als je de iets donkerdere pakt. Veel rozen en roodtinten, erg mooi. Zowel van Max Factor als NYC.
Maar de hele dag zonder bijstiften een mooi bekkie hebben kun je vergeten, dat lukt hiermee ook niet. Wel lang, maar niet de hele dag, zeker niet als je eet en drinkt. Bovendien maken ze zo los aangebracht je lippen wel droog, dus lipbalsem erop is wel aan te raden. Daardoor is de houdbaarheid ook iets korter.
Roze staat mij dan weer echt niet. Dan lijk ik op zo'n japans animegeilend meisje.. :')
Maar ik moet er van s' ochtends tot s' avonds werken, veel heen en weer geren, warm en veel praten en eigenlijk wil ik er toch leuk uitzien en rode lippen hebben.. tips waar ik nog niet aan heb gedacht people?

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben ik niet zo'n held in maar zal het proberen. Bedoel je van de poeder of van de oogschaduw?

Poeder is deze kleur trouwens:

[ afbeelding ]

Normaal ben ik de kleur Vanille :P

[ afbeelding ]
was eigenlijk het meest benieuwd naar je oogschaduw :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:06:11 #124
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96673200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:02 schreef linpunt het volgende:

[..]

Roze staat mij dan weer echt niet. Dan lijk ik op zo'n japans animegeilend meisje.. :')
Maar ik moet er van s' ochtends tot s' avonds werken, veel heen en weer geren, warm en veel praten en eigenlijk wil ik er toch leuk uitzien en rode lippen hebben.. tips waar ik nog niet aan heb gedacht people?
NYC is echt supereasy bij te stiften. Ik doe het in mijn autospiegeltje, maar je kunt het ook op toilet doen. Plassen zul je toch moeten tussendoor ;)
(of krijg je een katheter ingebracht voor die dag :P)

quote:
was eigenlijk het meest benieuwd naar je oogschaduw :9
Okido, met mijn ingevallen plooi-ogen lijken mijn ogen nog het meest op Aziatisch ogen, maar ik zal mijn best doen ;)
Komend weekend, maar misschien zelfs nog laten. Zit nu ook studieontwijkend gedrag te vertonen ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96673383
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

NYC is echt supereasy bij te stiften. Ik doe het in mijn autospiegeltje, maar je kunt het ook op toilet doen. Plassen zul je toch moeten tussendoor ;)
(of krijg je een katheter ingebracht voor die dag :P)

[..]

Okido, met mijn ingevallen plooi-ogen lijken mijn ogen nog het meest op Aziatisch ogen, maar ik zal mijn best doen ;)
Komend weekend, maar misschien zelfs nog laten. Zit nu ook studieontwijkend gedrag te vertonen ;)
Dat is helemaal perfect, want ik heb een paar pagina's terug een foto gepost van wat ik tof vind als oogmake-up, maar als ik mijn ogen dan open doe zie je er geen reet van.. :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:16:30 #126
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96673977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat is helemaal perfect, want ik heb een paar pagina's terug een foto gepost van wat ik tof vind als oogmake-up, maar als ik mijn ogen dan open doe zie je er geen reet van.. :(
Da's bij mij ook altijd het probleem... irritant he... en ik ben niet een Aziaat :D

Alhoewel ik nooit zo fel ga bij mijn ogen, vind ik jouw make-upje op die foto wel erg cool!
Zou je het niet verder omhoog kunnen trekken om het zichtbaar te maken?
Ik ga even een foto opduikelen van mezelf om te laten zien wat voor rare ogen ik heb ;)
Overhangende oogleden met een blubbel vet erin. Yeay, that sure sounds tasty!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96674547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Da's bij mij ook altijd het probleem... irritant he... en ik ben niet een Aziaat :D

Alhoewel ik nooit zo fel ga bij mijn ogen, vind ik jouw make-upje op die foto wel erg cool!
Zou je het niet verder omhoog kunnen trekken om het zichtbaar te maken?
Ik ga even een foto opduikelen van mezelf om te laten zien wat voor rare ogen ik heb ;)
Overhangende oogleden met een blubbel vet erin. Yeay, that sure sounds tasty!
lol whut, praat je mij een ooglidcorrectie aan? :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:30:37 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96674907
Misschien kunnen we 2 voor de prijs van 1 krijgen? :P

Maar ik bedoel dus de oogschaduw meer naar boven toe smeren en blenden ('omhoog trekken') om je crease dieper te maken.

Ik heb foto's gevonden, ga ze nu uploaden, maak je borst maar vast nat :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:31:50 #129
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96674980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Da's bij mij ook altijd het probleem... irritant he... en ik ben niet een Aziaat :D

Alhoewel ik nooit zo fel ga bij mijn ogen, vind ik jouw make-upje op die foto wel erg cool!
Zou je het niet verder omhoog kunnen trekken om het zichtbaar te maken?
Ik ga even een foto opduikelen van mezelf om te laten zien wat voor rare ogen ik heb ;)
Overhangende oogleden met een blubbel vet erin. Yeay, that sure sounds tasty!
XD Herkenbaar. Klote met ooglooks doen -O- Alhoewel ik er inmiddels redelijk handig in ben geworden..... (8> *)
Ben benieuwd naar je foto's! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:32:31 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675016
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:31 schreef Enfermera het volgende:

[..]

XD Herkenbaar. Klote met ooglooks doen -O- Alhoewel ik er inmiddels redelijk handig in ben geworden..... (8> *)
Ben benieuwd naar je foto's! :D
Maar het kost echt teveel tijd voor elke ochtend... scheisse-auglieden :(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:33:41 #131
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96675079
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar het kost echt teveel tijd voor elke ochtend... scheisse-auglieden :(
Zo, echt wel. :{ :N Ik doe nu gewoon supermakkelijk en lui; overal foundation + afpoederen, mn supercoole UD eyeliner in Roach, mascara en klaar :') _O- Zoals hierboven aan de pagina, btw :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96675126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien kunnen we 2 voor de prijs van 1 krijgen? :P

Maar ik bedoel dus de oogschaduw meer naar boven toe smeren en blenden ('omhoog trekken') om je crease dieper te maken.

Ik heb foto's gevonden, ga ze nu uploaden, maak je borst maar vast nat :P
oeh ik ga ook even foto's zoeken, ben benieuwd :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:39:36 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675436
Hele gezichtje, voor het overzicht en mijn bleke snoet. Mét beetje bronzer op nog wel en in het schemerlicht/schaduw genomen, ben normaal nog bleker :P Ben ongeveer een NW20 nu, in de winter soms NW15. Wil niet helemaal herkenbaar op internet dus vandaar de crappy foto ;)



Wenkbrauw opgetrokken



Wenkbrauw normaal, als mijn oog open is. "where haz the eyelidz gone?"

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96675489

Hier was ik 14, dus oude foto :')
Maar smokey eyes lukt dan nog wel.. maar ik houd van heftig..

Dit zou ik dus nooit kunnen, dan knipper ik 2 keer en dan is alles geblend. :(
pi_96675601
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Hele gezichtje, voor het overzicht en mijn bleke snoet. Mét beetje bronzer op nog wel en in het schemerlicht/schaduw genomen, ben normaal nog bleker :P Ben ongeveer een NW20 nu, in de winter soms NW15. Wil niet helemaal herkenbaar op internet dus vandaar de crappy foto ;)
..
ah ik zie het, we have the same problem sistah :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:43:31 #136
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675672
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zo, echt wel. :{ :N Ik doe nu gewoon supermakkelijk en lui; overal foundation + afpoederen, mn supercoole UD eyeliner in Roach, mascara en klaar :') _O- Zoals hierboven aan de pagina, btw :P
Ik doe niet eens overal foundation :D
Soms op maandagochtend, als ik nog "zin" heb om alles te doen :P
Meestal alleen eyeliner met kwastje, dan mascara en beetje concealer. Meestal ook nog klein beetje blush. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd mijn sugar-intake enorm aan het verminderen ben en ik nu minder concealer hoef te gebruiken omdat mijn donkere kringen minder zijn, freaky hč!
Als ik zin heb doe ik nog foundation, cream-shadow aanbrengen (met vinger of concealerbrush) en wat bronzer.

Ik wissel wel heel vaak in welke producten ik gebruik, das het leuke van een vrij grote stash hebben *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:48:06 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96675939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was ik 14, dus oude foto :')
Maar smokey eyes lukt dan nog wel.. maar ik houd van heftig..

Wow, was je daar 14? Je lijkt het dubbele! Op mijn 14e keek ik nog de Smurfen enzo, hahahaha.
/oma vertelt modus uit

Ik vind die smokey eyes erg mooi hoor :Y Heftig mag ook wel, zeker als je er zin in hebt *O*

Alhoewel ik lastige ogen heb, leg ik er wel altijd de nadruk op in mijn make-up, niet op mijn lippen. Ik vind mijn ogen gewoon mooier, hoe lastig dan ook ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96676165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wow, was je daar 14? Je lijkt het dubbele! Op mijn 14e keek ik nog de Smurfen enzo, hahahaha.
/oma vertelt modus uit

Ik vind die smokey eyes erg mooi hoor :Y Heftig mag ook wel, zeker als je er zin in hebt *O*

Alhoewel ik lastige ogen heb, leg ik er wel altijd de nadruk op in mijn make-up, niet op mijn lippen. Ik vind mijn ogen gewoon mooier, hoe lastig dan ook ;)
Dat meisje ernaast is nu visagiste voor MAC, ik was die dag haar model. Toen zat ze nog op de opleiding. Zie er nu zelfs jonger uit dan toen.. :')
Maar zodra ik make-up op heb zie ik er weer anders uit.. :')
Ik heb de laatste tijd vooral dat ik het heel erg op mijn wangen gooi en dan rode lippenstift en anders knalkleur oogschaduw. Was gisteren fan van fel-blauw.


deze donkere ja 8-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:54:29 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96676309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik doe niet eens overal foundation :D
Soms op maandagochtend, als ik nog "zin" heb om alles te doen :P
Meestal alleen eyeliner met kwastje, dan mascara en beetje concealer. Meestal ook nog klein beetje blush. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd mijn sugar-intake enorm aan het verminderen ben en ik nu minder concealer hoef te gebruiken omdat mijn donkere kringen minder zijn, freaky hč!
Als ik zin heb doe ik nog foundation, cream-shadow aanbrengen (met vinger of concealerbrush) en wat bronzer.

Ik wissel wel heel vaak in welke producten ik gebruik, das het leuke van een vrij grote stash hebben *O*
Leuke foto's van je oog! En ik snap idd je probleem... het 'vet' in je ooglid maakt het ook niet makkelijker -O-
Oeh, beter! :D van de minder donkere kringen dan :D
Ja, precies... Oh, cream eyeshadow hoef ik niet te proberen, alles gaat in mn crease zitten. :N
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:00:22 #140
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96676697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:52 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat meisje ernaast is nu visagiste voor MAC, ik was die dag haar model. Toen zat ze nog op de opleiding. Zie er nu zelfs jonger uit dan toen.. :')
Nice!

quote:
Maar zodra ik make-up op heb zie ik er weer anders uit.. :')
Ik heb de laatste tijd vooral dat ik het heel erg op mijn wangen gooi en dan rode lippenstift en anders knalkleur oogschaduw. Was gisteren fan van fel-blauw.

[ afbeelding ]
deze donkere ja 8-)
Coole kleur, letterlijk en figuurlijk! Hou ik wel van, zeker bij donkere ogen en huidjes met een tintje :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:03:25 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96676898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Leuke foto's van je oog! En ik snap idd je probleem... het 'vet' in je ooglid maakt het ook niet makkelijker -O-
Oeh, beter! :D van de minder donkere kringen dan :D
Ja, precies... Oh, cream eyeshadow hoef ik niet te proberen, alles gaat in mn crease zitten. :N
De cream shadows/liners van Benefit zijn de enigen die werken daarvoor, zonder te creasen. Mits ik niet teveel gebruik op mijn ooglid. Ik heb de kleur Skinny Jeans, zoooo mooi :Y



Bruin, grijs of zwart lijntje erbij op mijn bovenste ooglid en het ziet er heel anders uit. Ik smeer het dus heel licht op mijn ooglid en veeg het dan naar boven toe uit. Lijntje erbij mikken, mascara erop en done.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96676907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nice!

[..]

Coole kleur, letterlijk en figuurlijk! Hou ik wel van, zeker bij donkere ogen en huidjes met een tintje :Y
Baal wel dat buiten MAC heel veel oogschaduw weinig pigment heeft en dan gelijk zo'n transparante laag geeft op mijn huid :(

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

De cream shadows/liners van Benefit zijn de enigen die werken daarvoor, zonder te creasen. Mits ik niet teveel gebruik op mijn ooglid. Ik heb de kleur Skinny Jeans, zoooo mooi :Y

[ afbeelding ]

Bruin, grijs of zwart lijntje erbij op mijn bovenste ooglid en het ziet er heel anders uit. Ik smeer het dus heel licht op mijn ooglid en veeg het dan naar boven toe uit. Lijntje erbij mikken, mascara erop en done.
oeh dat ziet er nice uit :o
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:04:50 #143
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

Baal wel dat buiten MAC heel veel oogschaduw weinig pigment heeft en dan gelijk zo'n transparante laag geeft op mijn huid :(
Yeah, that sucks big time...

quote:
oeh dat ziet er nice uit :o
Psssssssst...... 25% korting bij Sephora op het moment :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96677033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Yeah, that sucks big time...

[..]

Psssssssst...... 25% korting bij Sephora op het moment :D
ohja, bijna vergeten :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:05:54 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96677077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

De cream shadows/liners van Benefit zijn de enigen die werken daarvoor, zonder te creasen. Mits ik niet teveel gebruik op mijn ooglid. Ik heb de kleur Skinny Jeans, zoooo mooi :Y

[ afbeelding ]

Bruin, grijs of zwart lijntje erbij op mijn bovenste ooglid en het ziet er heel anders uit. Ik smeer het dus heel licht op mijn ooglid en veeg het dan naar boven toe uit. Lijntje erbij mikken, mascara erop en done.
Oeh :9 Wat gaaf! :D Waar koop je die? *G* Sephora zo te zien? :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:06:15 #146
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677088
Ideale kleur, grijs zit erin, bruin, beetje shimmer, niet teveel. Kan echt bij alles. En aangezien ik echt geen aanleg heb voor mode en dergelijke, is dat wel handig :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:08:28 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677234
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh :9 Wat gaaf! :D Waar koop je die? *G* Sephora zo te zien? :o
Yep!
Heb hem zelf nu ruim een jaar maar hij gaat echt niet snel op. Zit nu een klein deukje in bij mij ;)
Gebruik hem niet elke dag, maar toch.
Wel duur, maar goed, werkt prima en snel, want ik hoef dan geen primer aan te brengen, wat voor poeders zeker wel moet (scheelt toch weer 1 stap hč ;))
Ben zelf 4 x terug geweest naar de Sephora in Leidschendam toen, omdat ze hem steeds niet hadden en ik hem moest en zou hebben hahaha, wel blij om, hij is echt mooi :Y

hmmm, morgen maar weer eens uit de kast trekken :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:12:07 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96677460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ideale kleur, grijs zit erin, bruin, beetje shimmer, niet teveel. Kan echt bij alles. En aangezien ik echt geen aanleg heb voor mode en dergelijke, is dat wel handig :D
Wauw O+ Dat klinkt echt geweldig :o :D
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Yep!
Heb hem zelf nu ruim een jaar maar hij gaat echt niet snel op. Zit nu een klein deukje in bij mij ;)
Gebruik hem niet elke dag, maar toch.
Wel duur, maar goed, werkt prima en snel, want ik hoef dan geen primer aan te brengen, wat voor poeders zeker wel moet (scheelt toch weer 1 stap hč ;))
Ben zelf 4 x terug geweest naar de Sephora in Leidschendam toen, omdat ze hem steeds niet hadden en ik hem moest en zou hebben hahaha, wel blij om, hij is echt mooi :Y

hmmm, morgen maar weer eens uit de kast trekken :)
Cool! Ja idd... Haha zeker als je ff lui wil zijn scheelt dat ja :D Ik ga er binnenkort ff kijken.. Vrijdag ga ik met mn pa boeken shoppen, als ik zeg dat we naar R'dam gaan duik ik snel nog ff de Sephora in denk ik :9 :D
Leuk, thanks voor de tip! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96677568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ideale kleur, grijs zit erin, bruin, beetje shimmer, niet teveel. Kan echt bij alles. En aangezien ik echt geen aanleg heb voor mode en dergelijke, is dat wel handig :D
hehe, ik vind knaldingen echt supergaaf, niet dat je dat elke dag zou kunnen dragen.. maar dan zou ik een soort vereenvoudigde versie nemen.. :9
Maar ik ben hier ook fan van;

  woensdag 11 mei 2011 @ 23:14:32 #150
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677593
Oh, mochten ze ook in NL uit komen, de Maybelline Eye Studio Cream Eyeshadow Trio's zijn echt bagger.
Een vriendin had ze meegenomen voor me uit de VS, omdat het Bobbi Brown palette wat ik wilde uitverkocht was (goede vergelijking ook he, Maybelline met BB, hahahaha).
Maar goed, heel lief van haar hoor, was een cadeautje, maar het is serieus binnen 5 minuten al gecreased. Wat een stom spul.

Dus waarschuwing, niet dit spul kopen als je niet van opgehoopte oogschaduw houdt en zeker niet als je hang-oogleden hebt net als ik.



Meer info:
http://www.musingsofamuse(...)ches-and-photos.html
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:16:14 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96677672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:14 schreef linpunt het volgende:

[..]

hehe, ik vind knaldingen echt supergaaf, niet dat je dat elke dag zou kunnen dragen.. maar dan zou ik een soort vereenvoudigde versie nemen.. :9
Maar ik ben hier ook fan van;

[ afbeelding ]
Over pijpbekkie gesproken :D

Ogen vind ik wel stoer, durf het zelf alleen nooit...
heb wel mijn vriend een keertje zo opgemaakt, whehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96678271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Over pijpbekkie gesproken :D

Ogen vind ik wel stoer, durf het zelf alleen nooit...
heb wel mijn vriend een keertje zo opgemaakt, whehehehe
wehehe, ik bedoelde ermee dat je dan ineens alleen maar zo'n randje hebt en dat de binnenkant weggesleten is en veel lichter.. :')
En meestal is het ook nog ontzettend gesmudged :'(
Dus ik moet om het uur stiekem extra checken in het spiegelbeeld van mijn mobiel :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:56:23 #153
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96679879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef linpunt het volgende:

[..]

wehehe, ik bedoelde ermee dat je dan ineens alleen maar zo'n randje hebt en dat de binnenkant weggesleten is en veel lichter.. :')
En meestal is het ook nog ontzettend gesmudged :'(
Dus ik moet om het uur stiekem extra checken in het spiegelbeeld van mijn mobiel :9
Maar..... is dit niet mooi dan?



Met die lipstains hoef je niet echt te checken, want smudgen lukt je niet als ze eenmaal droog zijn. Elke 2/3 uur even bijstiften moet je wel doen denk ik om het echt mooi te houden zodat inderdaad de binnenkant niet teveel weg slijt. Gewoon tijdens je plaspauze ofzo ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96680267
quote:
12s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar..... is dit niet mooi dan?

[ afbeelding ]

Met die lipstains hoef je niet echt te checken, want smudgen lukt je niet als ze eenmaal droog zijn. Elke 2/3 uur even bijstiften moet je wel doen denk ik om het echt mooi te houden zodat inderdaad de binnenkant niet teveel weg slijt. Gewoon tijdens je plaspauze ofzo ;)
ooooooh noooo, daar ben ik dus ontzettend bang voor :9
mijn vriendje vindt het ook eng als ik donkerrood-zwarte lippestift op heb.. vanwege de witte tanden :')
pi_96698222
@Linpunt, als ik jouw ogen zie ooooh dan heb ik ook de drang om te beginnen op jouw ogen :P

Ik vind het zoo mooi en sensueel als mensen een meer aziatische uitstraling hebben op de ogen. Dan pas vind ik een smokey eye mooi en zoals het hoort, sensueel.....

ken je makeup by RenRen op youtube? .. als ik jouw foto zie doe je mij denken aan haar...

Zucht O+
pi_96698307

Dit b.v. O+ zucht.. ik vind dat zo mooi en sensueel staan
pi_96698371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:45 schreef Assiej het volgende:
@Linpunt, als ik jouw ogen zie ooooh dan heb ik ook de drang om te beginnen op jouw ogen :P

Ik vind het zoo mooi en sensueel als mensen een meer aziatische uitstraling hebben op de ogen. Dan pas vind ik een smokey eye mooi en zoals het hoort, sensueel.....

ken je makeup by RenRen op youtube? .. als ik jouw foto zie doe je mij denken aan haar...

Zucht O+
Als je goed bent in make-up dan mag je van mij hoor :9
Op een of andere manier vind ik het dan weer ontzettend ontspannend om opgemaakt te worden.. vooral omdat ik met make-up op er ontzettend anders uitzie.. :9
Zijn er meer die er echt als een ander eruit zien als ze worden opgemaakt? (als in; compleet ander hoofd :') )
pi_96698751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

Als je goed bent in make-up dan mag je van mij hoor :9
Op een of andere manier vind ik het dan weer ontzettend ontspannend om opgemaakt te worden.. vooral omdat ik met make-up op er ontzettend anders uitzie.. :9
Zijn er meer die er echt als een ander eruit zien als ze worden opgemaakt? (als in; compleet ander hoofd :') )
Als ik goed ben in make-up ?
Ik heb mijn diploma voor visagie met 2x 8 en 1x 9 behaald, ben ik dan goed genoeg voor je :P ? haha

Make-up maakt een mens altijd anders.. ik vind echt dat je super mooie ogen hebt/ooglid ruimte :') O+
pi_96698838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:58 schreef Assiej het volgende:

[..]

Als ik goed ben in make-up ?
Ik heb mijn diploma voor visagie met 2x 8 en 1x 9 behaald, ben ik dan goed genoeg voor je :P ? haha

Make-up maakt een mens altijd anders.. ik vind echt dat je super mooie ogen hebt/ooglid ruimte :') O+
nah, dat lijkt mij dan een deal :9 :@
pi_96699103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:00 schreef linpunt het volgende:

[..]

nah, dat lijkt mij dan een deal :9 :@
hahaha ;) ik heb nog wel een andere foto voor je van aziatisch die ik heb gedaan tijdens mijn opleiding

don't mind de 'assiee' :')



zoals ik al zei, ik vind het super mooi en ben tikkeltje jaloers O+
heb je nog meerdere foto's ?
die vriendin van je die bij de mac werkt, welke mac werkt ze dan?
pi_96699327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:05 schreef Assiej het volgende:

[..]

hahaha ;) ik heb nog wel een andere foto voor je van aziatisch die ik heb gedaan tijdens mijn opleiding

don't mind de 'assiee' :')

[ afbeelding ]

zoals ik al zei, ik vind het super mooi en ben tikkeltje jaloers O+
heb je nog meerdere foto's ?
die vriendin van je die bij de mac werkt, welke mac werkt ze dan?
Ze werkte eerst in een kledingwinkel, en toen vroeg ze of ik model wilde zitten. Toen was ik 14-15, alles was zeg maar exciting :9 Volgensmij in Groningen. :)



en een ontzettend brakke foto


Ik zat wel vaak model, maar ik kan al die foto's niet meer vinden.. :')
pi_96699523
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:11 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ze werkte eerst in een kledingwinkel, en toen vroeg ze of ik model wilde zitten. Toen was ik 14-15, alles was zeg maar exciting :9 Volgensmij in Groningen. :)

[ afbeelding ]

en een ontzettend brakke foto
[ afbeelding ]

Ik zat wel vaak model, maar ik kan al die foto's niet meer vinden.. :')
Mooi! haha jong gezichtje :P , wat draag je zelf altijd dan?
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:11 #163
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96700105
Hoi!
Ik ben nieuw hier, en heb in Amerika mijn eerste lading MAC gekocht

- Lucky green eyeshadow
- Aquadisiac eyeshadow
- Prunella Eye kohl
- Kwast 219

Verder een mooi makeupsetje gekregen van toekomstige schoonmoeder van Lancome. Met als hoofdcadeau de hypnose drama.

Ook een makeuppallet van lancome met prachtige kleuren.
Ik zal later op de dag een foto maken, van de makeup en van hoe ik het op mezelf heb aangebracht.

:W
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:32:10 #164
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96700142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef calilov3 het volgende:
Hoi!
Ik ben nieuw hier, en heb in Amerika mijn eerste lading MAC gekocht

- Lucky green eyeshadow
- Aquadisiac eyeshadow
- Prunella Eye kohl
- Kwast 219

Verder een mooi makeupsetje gekregen van toekomstige schoonmoeder van Lancome. Met als hoofdcadeau de hypnose drama.

Ook een makeuppallet van lancome met prachtige kleuren.
Ik zal later op de dag een foto maken, van de makeup en van hoe ik het op mezelf heb aangebracht.

:W
Hoi, en welkom! :D *O*
Wat een leuke spulletjes! :D O+ Ben benieuwd naar je foto's! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96700355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:16 schreef Assiej het volgende:

[..]

Mooi! haha jong gezichtje :P , wat draag je zelf altijd dan?
Op die school was MAC met korting voor iedereen die daar les had en de modellen. Sindsdien verslaafd, maar het is wel een dure verslaving.. :')
heb een poosje foundation gehad van no.7 en Chanel,
maar nu heb ik Sensai fluid finish SPF 15 van Kanebo International (voor mij was het totaal onbekend maar volgens degene in de Ici Paris XL wel het beste alternatief - we hebben in de wijde omgeving geen MAC verkooppunt)
Maar ik heb vooral veel van MAC en dan verder te dure zooi van Lancome, YSL, Bourjois en Chanel.

Maar ik was een keer al mijn make-up vergeten. Op het station was ik snel de etos ingerend voor het huismerk rode lippenstift, dat is nu mijn noodlippestift en ik heb nu het gevoel dat ik al die tijd echt bakken met geld teveel heb uitgegeven aan make-up :(
Dus probeer nu te minderen op de uitgave :9
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:04:44 #166
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96701561

Mijn makeupje vandaag
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:46:08 #167
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_96703509
Zo na een tijd mee-lezen mag ik hier ook weer posten.

Vandaag nieuwe oog make-up gekocht van Helena Rubinstein

Wanted eye shadow kleur Lavendel blauw met lemongrass groen

En een nieuw oogpotlood van YSL in de kleur groen
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:35:06 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96705465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef calilov3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn makeupje vandaag
Leuk! :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_96707136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef calilov3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn makeupje vandaag
Ook al zulke mooie ogen O+
pi_96707220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:38 schreef linpunt het volgende:

[..]

Op die school was MAC met korting voor iedereen die daar les had en de modellen. Sindsdien verslaafd, maar het is wel een dure verslaving.. :')
heb een poosje foundation gehad van no.7 en Chanel,
maar nu heb ik Sensai fluid finish SPF 15 van Kanebo International (voor mij was het totaal onbekend maar volgens degene in de Ici Paris XL wel het beste alternatief - we hebben in de wijde omgeving geen MAC verkooppunt)
Maar ik heb vooral veel van MAC en dan verder te dure zooi van Lancome, YSL, Bourjois en Chanel.

Maar ik was een keer al mijn make-up vergeten. Op het station was ik snel de etos ingerend voor het huismerk rode lippenstift, dat is nu mijn noodlippestift en ik heb nu het gevoel dat ik al die tijd echt bakken met geld teveel heb uitgegeven aan make-up :(
Dus probeer nu te minderen op de uitgave :9
:D
Welke school zat ze dan?

Ja er zouden meer MAC stores in NL moeten komen maarja, dat is opzich minder voor onze portomonee :P
pi_96707456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:23 schreef Assiej het volgende:

[..]

:D
Welke school zat ze dan?

Ja er zouden meer MAC stores in NL moeten komen maarja, dat is opzich minder voor onze portomonee :P
Volgensmij de visagieschool van Mieke Petiet, vlakbij de Daryl van Wouw store in Amsterdam.. prinsengracht. :) Waar zat jij?
pi_96710558
na de zoveelste poging om een goede langhoudende lippenstift te scoren in een ook nog mooie kleur voor mijn blanke bleekscheet look.. heb ik vandaag een maybelline superstay 24 kleur 611 créme caramel gekocht (zo ongeveer de enige die ik nog niet had)..
thuis meteen opgedaan om de ''houdbaarheid'' te testen voordat ik ergens ben en ineens de vellen aan mn onderlip hangen _O-

nou...perfect!
na een paar uur was wel de 2e laag eraf maar de kleurlaag was echt nog flexibel en mooi gedekt! het was eigenlijk nieteens nodig om weer een toplaag aan te brengen.
ben echt helemaal blij *O*
en de kleur is ook prachtig, goed gedekt maar niet meteen zo opvallend.. niet te oranje en niet te roze _O_

pi_96711484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:29 schreef linpunt het volgende:

[..]

Volgensmij de visagieschool van Mieke Petiet, vlakbij de Daryl van Wouw store in Amsterdam.. prinsengracht. :) Waar zat jij?
Hengelo ov, Imko (prutschool)
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:12:33 #174
57434 Marloes
Digital Love
pi_96729505
Bestel nooit wat bij bybeautygloss :r
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:16:53 #175
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96729781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:12 schreef Marloes het volgende:
Bestel nooit wat bij bybeautygloss :r
Hoezo?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:19:15 #176
57434 Marloes
Digital Love
pi_96729968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hoezo?
Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:22:09 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96730187
Vandaag weer mijn Skinny Jeans uit de kast getrokken *O*
En dan dus niet zo'n überstrakke spijkerbroek, want daar zijn mijn billen echt wáy too big voor ;)
Maar de Benefit Creaseless Cream Shadow/Liner dus.
Lekker nonchalant op mijn ooglid gesmeerd, extra naar boven toe uitgeveegd richting wenkbrauw (meer dus dan ik normaal zou doen, om iets meer schaduw te creëren).

Toen donkerbruin lijntje erbij getekend met mijn Sephora Waterproof potlood in Stay Brown.
Vervolgens mascara (Masterpiece Max), bronzer (Bourjois poeder in donkerste kleur, werkt erg makkelijk, snel en mooi!!!) en lichtjes een lipstain van NYC in de kleur Champagne Stain.

Subtiel make-upje, maar moest werken dus dan kan het echt niet te heftig.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_96730254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).
"Ze " is naar mijn weten gewoon 1 persoon, Mascha heet ze ...
Anders moet je haar eens benaderen via Twitter...
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:24:42 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96730354
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Marloes het volgende:

[..]

Ze reageren enorm traag, maar dan ook echt heel traag (ik wacht gemiddeld denk ik iets van een week op een antwoord, pas als ik dan nog een mail stuur krijg ik een antwoord) en ik krijg nog geld tegoed waar ik nu al 2 weken op wacht (terwijl gezegd is dat ik het een week geleden al zou hebben).
Mascha zit er in haar uppie achter toch? Denk dat ze een beetje over het hoofd heeft gezien hoeveel werk het is, naast haar website enzo.

Volgende keer maar bij andere webshop bestellen dus neem ik aan? ;)
Het is ook niet bepaald goedkoop bij haar, als je op andere sites kijkt kun je het vele goedkoper krijgen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:50:28 #180
57434 Marloes
Digital Love
pi_96732069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Assiej het volgende:

[..]

"Ze " is naar mijn weten gewoon 1 persoon, Mascha heet ze ...
Anders moet je haar eens benaderen via Twitter...
Nou, ik kreeg laatst ook een mail van iemand anders dus vandaar dat ik zei ''ze'' :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:53:23 #181
57434 Marloes
Digital Love
pi_96732277
En wellicht overdrijf ik een beetje door te zeggen dat je daar nooit moet bestellen, als alles goed gaat is het waarschijnlijk oke, maar de service vind ik wel een teleurstellend.. En inderdaad, waarschijnlijk is over het hoofd gezien hoeveel werk zoiets met zich meebrengt.. Maarja, dat is niet mijn probleem :P

Verder zijn de prijzen idd hoog, kwam ik pas achter :P
Er was een bepaald artikel te koop voor, ik geloof, iets van 7 euro terwijl dat bij een afroshop voor 3 te krijgen is :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:37:05 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96738954
Ik moet zeggen dat ik het idd ook een rare webshop vind. Heb 1x gemaild wanneer ze die roze stippeling brush weer op voorraad zouden hebben, en ik heb serieus nooit meer antwoord gekregen. Vind ik toch een beetje raar.. Ik weet dat ze net met die webshop begonnen is, maar je weet toch dat zoiets veel werk is? En internet is nou eenmaal hard, je moet gewoon goed je best doen om zoiets goed voor elkaar te krijgen. Zorg dan ook dat dat lukt en je genoeg tijd hebt, of genoeg mensen in dienst om alle dingen te regelen...
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:21:32 #183
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_96744661
Ik heb dat ook gehad bij bybeautygloss, nog niet zo lang geleden. Inderdaad slechte service, heeel traag. Maar de grap is dat ze juist wél mensen in dienst heeft. Ze doet het niet allemaal alleen. En dan nog gaat het sloom :N
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:14:12 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_96756897
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb dat ook gehad bij bybeautygloss, nog niet zo lang geleden. Inderdaad slechte service, heeel traag. Maar de grap is dat ze juist wél mensen in dienst heeft. Ze doet het niet allemaal alleen. En dan nog gaat het sloom :N
Ja, dan doe je toch iets niet goed volgens mij :? :') :N
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:18:48 #185
57434 Marloes
Digital Love
pi_96757139
Echt jammer. Als ze nou even had gewacht en alles goed had voorbereid, dan was het waarschijnlijk veel beter geweest.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:08:57 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96759086
Dat dus blijkbaar, en de prijzen zijn echt belachelijk hoog daar, dus ik zou sowieso niemand aanraden daar iets te kopen :N
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:40:41 #187
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_96762800
Hm, je leest er tegenwoordig steeds vaker klachten over...
Ik heb ook eens ene keer een vraag gesteld over die 88 pallete... Nooit antwoord gehad.
Daarna eens een mail gestuurd met nog een vraag en daar kreeg ik echt een heel bot antwoord op dat de ging op bestellen me al verging. Beetje jammer. Want ik ben dan zo'n persoon die liever geld bijlegt dan het daar te bestellen.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:28:23 #188
57434 Marloes
Digital Love
pi_96765014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm, je leest er tegenwoordig steeds vaker klachten over...
Ik heb ook eens ene keer een vraag gesteld over die 88 pallete... Nooit antwoord gehad.
Daarna eens een mail gestuurd met nog een vraag en daar kreeg ik echt een heel bot antwoord op dat de ging op bestellen me al verging. Beetje jammer. Want ik ben dan zo'n persoon die liever geld bijlegt dan het daar te bestellen.
Haha, ik ook :D
Maar goed. Ik las ergens dat misslipgloss.nl eind deze zomer ook een webshop gaat beginnen.. Ben benieuwd! Volgens mij pakt zij het wel wat verstandiger aan heb ik het idee..

Anyway, ik wou bij by beautygloss creme van Embroylisse bestellen, iemand daar ervaringen mee? Ik bestel 'm nu wel gewoon bij Embroylisse zelf, dan maar wat hogere verzendkosten.

En ik heb een hele mooie oogschaduw gekocht bij de sephora! Mooie nude kleur met shimmer. Met 25% korting O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_96769789
Oh joh! wist ik niet dat ze meerdere mensen voor die webshop heeft :o ..

Dan is het wel heel erg belachelijk indd!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:23:53 #190
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96772125
assiej: thnx ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:30:35 #191
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96772540
Ik vroeg me trouwens af hoe duur een single eyeshadow van MAC is in nederland...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:51:26 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_96773937
Ik heb iets in mijn hoofd van ¤15,-
吴 曼 迪
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:19:31 #193
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96779162
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef megamandy het volgende:
Ik heb iets in mijn hoofd van ¤15,-
Dus eigenlijk nog wel goedkoper in Amerika.
Als ik iets voor jullie kan betekenen als ik daar woon moeten jullie maar even PM'en. Ik heb in Amerika $14.50 betaald.
pi_96782109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:30 schreef calilov3 het volgende:
Ik vroeg me trouwens af hoe duur een single eyeshadow van MAC is in nederland...

20, maar op de site 15 dollar (omrekenen *O* ) en ze hebben heel vaak free shipping codes ;)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 03:02:43 #195
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96783980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:

[..]

20, maar op de site 15 dollar (omrekenen *O* ) en ze hebben heel vaak free shipping codes ;)
free shipping codes voor binnen de VS bedoel je? Kan me niet voorstellen dat je naar NL kan laten sturen ivm stomme handelsafspraken, bah. Ik wil ook eens voor aantrekkelijke prijzen make-up shoppen...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 03:05:18 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_96784007
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:19 schreef calilov3 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk nog wel goedkoper in Amerika.
Als ik iets voor jullie kan betekenen als ik daar woon moeten jullie maar even PM'en. Ik heb in Amerika $14.50 betaald.
je gaat in de VS wonen over een tijdje begrijp ik? voor kort (studie ofzo) of voor lang(er)? Zou wel cool zijn als je voor Fokkers met voorliefde voor MAC en Bobbi Brown en NARS enzo kunt shoppen daar en kan opsturen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 04:39:27 #197
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96784595
Ja dat klopt inderdaad... Ik ga bij mijn verloofde wonen.
En ik vertrek over 2 weken.
En als ik het via normale post verstuur is het +2 dollar volgens mij.
Dus ik kan gewoon sturen via luchtpost (duurt volgens mij 4 - 7 dagen).

Dus laat maar weten wat er eventueel moet komen...
Ik heb al wel een MAC store ontdekt, en zal vast wel bobbi brown en NARS kunnen vinden.
Ook de Lancome is goedkoper... Hypnose mascara voor 20 dollar ipv 28 euro ;)
pi_96785441
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

free shipping codes voor binnen de VS bedoel je? Kan me niet voorstellen dat je naar NL kan laten sturen ivm stomme handelsafspraken, bah. Ik wil ook eens voor aantrekkelijke prijzen make-up shoppen...
Ik laat het heel vaak naar een vriendin opsturen, die ik dan toch kom opzoeken :@
Maar meestal ben ik alsnog bizar goedkoop uit. En MAC koop ik meestal ook bij visagiescholen waar ik dan model bij moet zitten..
kreeg wel een hartaanval de eerste keer.. toen was ik 80 euro kwijt :o

@Calilov3
wat tof :) Jij bent veel goedkoper uit sowieso, want als ik het ergens goedkoop vind.. moet ik het nog ophalen :')
Reiskosten :'(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:58:50 #199
57434 Marloes
Digital Love
pi_96788337
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

je gaat in de VS wonen over een tijdje begrijp ik? voor kort (studie ofzo) of voor lang(er)? Zou wel cool zijn als je voor Fokkers met voorliefde voor MAC en Bobbi Brown en NARS enzo kunt shoppen daar en kan opsturen :)
Bobbi Brown Shimmer Bricks!!! O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_96788553
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 04:39 schreef calilov3 het volgende:
Ja dat klopt inderdaad... Ik ga bij mijn verloofde wonen.
En ik vertrek over 2 weken.
En als ik het via normale post verstuur is het +2 dollar volgens mij.
Dus ik kan gewoon sturen via luchtpost (duurt volgens mij 4 - 7 dagen).

Dus laat maar weten wat er eventueel moet komen...
Ik heb al wel een MAC store ontdekt, en zal vast wel bobbi brown en NARS kunnen vinden.
Ook de Lancome is goedkoper... Hypnose mascara voor 20 dollar ipv 28 euro ;)
:o Jaloers ;(
  zaterdag 14 mei 2011 @ 14:45:50 #201
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96793771
Assiej, Over een paar weken kan je losgaan. Mn PM staat open hoor ;) MACstore is namelijk om de hoek :+
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:02:44 #202
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_96794405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef Marloes het volgende:

[..]

Haha, ik ook :D
Maar goed. Ik las ergens dat misslipgloss.nl eind deze zomer ook een webshop gaat beginnen.. Ben benieuwd! Volgens mij pakt zij het wel wat verstandiger aan heb ik het idee..

Anyway, ik wou bij by beautygloss creme van Embroylisse bestellen, iemand daar ervaringen mee? Ik bestel 'm nu wel gewoon bij Embroylisse zelf, dan maar wat hogere verzendkosten.

En ik heb een hele mooie oogschaduw gekocht bij de sephora! Mooie nude kleur met shimmer. Met 25% korting O+
Ik heb bij bybeautgloss iets van 2? maanden geleden de embryolisse creme lait concentré (hele mondvol :')) besteld, en gebruik hem nog steeds. Niet elke dag weliswaar, ik denk gemiddeld om de dag. Het is best een fijne creme, maar wat mij betreft geen wondermiddel ofzo. Ik heb een vrij normale huid, ik denk wel dat mijn wangen er wat zachter van zijn geworden, maar ik moet wel heel erg oppassen met mijn kin, want daar krijg ik gauw puistjes/oneffenheden. Die creme smeer ik daar dus ook niet op. Dus ik ben er best tevreden over, maar het is niet zo dat ik denk wow wat een geweldig middel.

Oh en wat de (komende) webshop van misslipgloss.nl betreft, ja daar heb ik ook hoge verwachtingen van _O_ hoop dat dat allemaal wat beter geregeld is.
pi_96796546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef calilov3 het volgende:
Assiej, Over een paar weken kan je losgaan. Mn PM staat open hoor ;) MACstore is namelijk om de hoek :+
:o O+

als je ook een store vind die Loew Cornell 'verf'kwasten draagt :9
Er zijn kwasten die look a like MAC zijn ...
bij Michaels Craftstore ofzo tekoop?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:16:00 #204
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96796835
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:08 schreef Assiej het volgende:

[..]

:o O+

als je ook een store vind die Loew Cornell 'verf'kwasten draagt :9
Er zijn kwasten die look a like MAC zijn ...
bij Michaels Craftstore ofzo tekoop?
Ik zal eens voor je kijken :D
pi_96799218
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:16 schreef calilov3 het volgende:

[..]

Ik zal eens voor je kijken :D
:D O+ oeh oeh mijn dank is nu al groot
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:05:22 #206
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_96816575
Omg yaay *O* Morgen is er op de site van NYX supersale omdat ze 12 jaar bestaan, veel producten voor maar $1,20 :D O+ Ik ga faaaaaaaaaalen! :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 15 mei 2011 @ 00:28:57 #207
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96822164
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Omg yaay *O* Morgen is er op de site van NYX supersale omdat ze 12 jaar bestaan, veel producten voor maar $1,20 :D O+ Ik ga faaaaaaaaaalen! :9
I haz a jealous :Y
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 15 mei 2011 @ 02:01:14 #208
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96825271
diconnected: linkje?
  zondag 15 mei 2011 @ 10:14:04 #209
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_96828797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 04:39 schreef calilov3 het volgende:
Ja dat klopt inderdaad... Ik ga bij mijn verloofde wonen.
En ik vertrek over 2 weken.
En als ik het via normale post verstuur is het +2 dollar volgens mij.
Dus ik kan gewoon sturen via luchtpost (duurt volgens mij 4 - 7 dagen).

Dus laat maar weten wat er eventueel moet komen...
Ik heb al wel een MAC store ontdekt, en zal vast wel bobbi brown en NARS kunnen vinden.
Ook de Lancome is goedkoper... Hypnose mascara voor 20 dollar ipv 28 euro ;)
aw mah GAWD! :D
pi_96829813
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:

[..]

I haz a jealous :Y
Dat ja :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 15 mei 2011 @ 11:11:52 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_96830127
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Diconnected het volgende:
Omg yaay *O* Morgen is er op de site van NYX supersale omdat ze 12 jaar bestaan, veel producten voor maar $1,20 :D O+ Ik ga faaaaaaaaaalen! :9
Oooooooh O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_96837305
Heb bij de Sephora dit Benefit setje gekocht:

Met korting iets meer dan 21 euro, wat misschien nog veel lijkt voor vier mini-producten. Moet wel zeggen dat ik het net heb uitgetest op mijn brakke katerhoofd en ik zie er ondanks het slaap- en watertekort best stralend uit ;). Er zit een highlightende primer in, een losse highlighter, een lip- en cheekstain en een concealer. De concealer is wat dik qua structuur, maar dekt wel als een malle. Ben zeer enthousiast over die primer, grote kans dat ik die in een fullsize ga aanschaffen.
En hoewel de producten in mini-formaat zijn, vermoed ik wel dat ik er een tijdje mee ga doen. Je hebt namelijk maar erg weinig nodig om mooi resultaat te zien. Al met al een grote aanrader dus!
  FOK!fossiel zondag 15 mei 2011 @ 17:16:04 #213
1455 Keroppi
kool kikker
pi_96846948
Die primer is 'girl meets pearl' toch? Krijg je daar geen glitterhoofd van? En erasepaste werkt idd als een malle!
Chick on a mission
pi_96848239
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Keroppi het volgende:
Die primer is 'girl meets pearl' toch? Krijg je daar geen glitterhoofd van? En erasepaste werkt idd als een malle!
Klopt! Geen glitterhoofd, ik breng gewoon wat stipjes verdeeld over mijn gezicht aan en veeg het uit met een kwast. Je krijgt er meer een gezonde glow van, ā la de celebrities op de rode loper. ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 01:45:21 #215
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96872503
Ik teamview mijn lief in Amerika nu, en de website van NYX is uberdruk.
Eens kijken of ik wat leuks kan bestellen :D
  maandag 16 mei 2011 @ 07:19:35 #216
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_96874096
Benefit is zo duur! En vond het nooit zo bijzonder. Alleen posie tint heb ik over gedacht. Maar die prijs.. :')
Voor 'glow' gebruik ik altijd die enhancer van de bodyshop. Maar nooit over mijn hele gezicht. Gewoon op je cupid's bow, onder de arch van mijn wenkbrauw en misschien wat op mijn jukbeenderen.
pi_96898824
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb bij de Sephora dit Benefit setje gekocht: [ afbeelding ]

Met korting iets meer dan 21 euro, wat misschien nog veel lijkt voor vier mini-producten. Moet wel zeggen dat ik het net heb uitgetest op mijn brakke katerhoofd en ik zie er ondanks het slaap- en watertekort best stralend uit ;). Er zit een highlightende primer in, een losse highlighter, een lip- en cheekstain en een concealer. De concealer is wat dik qua structuur, maar dekt wel als een malle. Ben zeer enthousiast over die primer, grote kans dat ik die in een fullsize ga aanschaffen.
En hoewel de producten in mini-formaat zijn, vermoed ik wel dat ik er een tijdje mee ga doen. Je hebt namelijk maar erg weinig nodig om mooi resultaat te zien. Al met al een grote aanrader dus!
Highbeam = O+
pi_96900513
wat kost erase paste eigenlijk? een fullsize bedoel ik dan
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:42:18 #219
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96973836
My oh my, ik heb de contactsheets van mijn eerste shoot binnen!! *O* Er zitten een paar hele mooie foto's tussen O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_96983353
quote:
17s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:42 schreef Lindytje het volgende:
My oh my, ik heb de contactsheets van mijn eerste shoot binnen!! *O* Er zitten een paar hele mooie foto's tussen O+
show us! :o
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:48:21 #221
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_96985392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef linpunt het volgende:

[..]

show us! :o
De fotootjes zijn mini! Ik vrees dat je daar niks van ziet... ik ga straks wel even proberen :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_96994154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:45 schreef calilov3 het volgende:
Assiej, Over een paar weken kan je losgaan. Mn PM staat open hoor ;) MACstore is namelijk om de hoek :+
Lucky you! O+
Le deuxičme sexe
pi_97030092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef ad0rable het volgende:

[..]

Lucky you! O+
Of niet, daar gaat haar banksaldo ;(
O+
pi_97140099
Ik heb vandaag (of gisteren alweer) schandalig veel uitgegeven bij de Sephora. Maar oh oh wat ben ik blij :+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_97140611
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:26 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb vandaag (of gisteren alweer) schandalig veel uitgegeven bij de Sephora. Maar oh oh wat ben ik blij :+
Picture!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 22 mei 2011 @ 12:16:40 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97149246
Ik heb alweer even geen make-up gekocht, wilde eerst het Dangerous palette halen van Urban Decay, maar ik heb echt al veel (donkere) oogschaduw in zulke tinten en het geld vliegt momenteel mijn portemonnee uit (bruiloft voorbereiden :P) dus ik heb het maar niet gedaan.
Oogschaduws van Fyrinnae.com zijn ook echt aanraders trouwens als je van donkere weird opgebouwde shimmer oogschaduws houdt ;)
Ze hebben vaak meerdere "lagen" en kleuren, waardoor er veel diepte in zit en je bijzondere ooglooks krijgt. Daarnaast kosten ze ook nog eens praktisch niks dus uitproberen is een aanrader :Y
Enige nadeel is dat het losse poeders zijn, dat vind ik onhandig, ik ga toch eens uitvogelen hoe dat persen van oogschaduw nou lukt...

Update over mijn nieuwste Bourjois aankoopjes van vorige week ofzo. De Frisse reinigingsmelk prikt als de neten bij mij (zal wel gevoelige huid hebben daarvoor) en gebruik ik dus niet, die geef ik wel weg aan iemand. Als iemand hem wil, geef maar een gil.

Het Vert de Gris oogschaduw-trio is echt dramatisch slecht gepigmenteerd, zelf met primer en met mijn stevigste kwasten die écht heel veel oogschaduw opnemen en afgeven krijg ik er praktisch geen kleur mee op mijn ogen. Ik lees er best goede reviews over, maar ik weet echt niet hoe die mensen dat in godesnaam dan vinden. De donkerste kleur geeft ietsjes kleur af, maar zeker niet donker, meer licht-taupe en omdat ik zoveel product moet "pakken" om kleurafgifte te krijgen, kreeg ik er een poeder-oog van...
De mediumkleur geeft een zeer licht waasje, mijn vriend vroeg waarom ik 2 blauwe ogen had (whehehehe, dat was niet de bedoeling!). Het is overigens een taupe-kleur met wat groen erin, hoe hij bij blauw kwam weet ik ook niet.
En de highlighter is qua kleur wel mooi, maar poederig met hele grote shimmers erin. Die kreeg ik in mijn oog toen ik het aan de binnenhoek van mijn oog aanbracht, ik kan je zeggen: "dat is géén aanrader..." :(

En dan nog even iets leuks, ik gebruik nu sinds een week Lush Aquamarina gezichtsreinigers en die bevalt tot nu toe prima. Ik gebruikte hiervoor 1 of een paar keer per week Lush Angels on Bare Skin, die ik meer als scrub gebruikte dan als reiniger. Omdat mijn huis eigenlijk niet zoveel scrub nodig heeft, heb ik de Aquamarina nu genomen. Daar zitten geen scrubdeeltjes in, maar wel reinigingsspul en vooral ook een zinkverbinding.
En wat ik al hoopte, sindsdien is mijn huis minder rood :)
Ik zie het direct na gebruik, rond mijn neus, voorhoofd en vooral mijn wangen, is het véél minder rood! Dat betekent dus ook dat ik als ik foundation gebruik, ik daar veel minder hoef te gebruiken.

En dat spul ziet er dus zo uit:



En concealer hoef ik tegenwoordig ook al minder aan te brengen rond mijn ogen sinds ik mijn sugarintake zwaar naar beneden heb bijgesteld. Geen snoepjes meer, geen suiker in de koffie, geen koekjes etc. Ik gebruik uit principe geen zoetstoffen dus dat was even wennen (ok, keihard afkicken dus...), maar het gaat nu wel goed eigenlijk *O*
Ik wilde wat gezonder gaan eten, en bijkomend voordeel is dus dat ik minder donkere kringen heb onder mijn ogen. Ze zijn er nog zeker wel hoor, goed aanwezig, maar niet meer de "donkere units" die het eerst waren :P

[ Bericht 3% gewijzigd door BBQ-kip op 22-05-2011 12:33:03 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97149503
Ik heb gekocht

Urban Decay, the feminine palette
Benefit, the new maggie collection
Too faced Eye Shadow primer
En heel erg fijne Clinique high impact curling mascara

Met 25 % procent korting *O*



Ik heb nog niets opgedaan, dus nog geen review.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zondag 22 mei 2011 @ 12:34:45 #228
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97149890
Mooie spulletjes zeg! Da's inderdaad een flinke aankoop :D
Maar wel allemaal dingen waar je veel plezier van gaat hebben. Zeker met al die leuke voorjaars/zomerkleuren *O*
Is dat Hoola bronzer in het Benefit-palette? Ik kan het niet goed lezen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97149954
Yup, er staat hoola bij ;)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zondag 22 mei 2011 @ 12:44:51 #230
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97150182
Ik zag wel dat er iets bij stond, maar zoals ik schreef, ik kon het niet helemaal lezen.

Het vervelende vind ik soms in paletjes dat de bronzers en blushes te klein zijn om er lekker met je kwast in je dippen/swirlen. En bronzer aanbrengen met een klein kwastje vereist ook wel wat skills.
Is het kwastje bij de bronzer wat? Fijn en zacht genoeg om mee aan te brengen?

En natuurlijk: TFSI *O*
Wat hou ik van dat spul! Sindsdien nooit meer creasing eyeshadow gehad *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 22 mei 2011 @ 13:47:23 #231
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_97152271
Zijn er trouwens ook mede Une-gebruikers hier? Was helemaal NIET blij met hun foundation (ruikt vreemd, schilfert), maar hun oogpotlood/wenkbrauwpotlood en blusher zijn heel fijn.
pi_97152365
Het is idd best een klein kwastje. Maar wel zacht en het lukt er ook wel mee. Nu vind ik bijna elke make-up wel goed, behalve de hele hele goedkope met weinig pigmentatie. en ik stoor me niet echt aan kleine kwastjes.

Ik zal vandaag even foto's maken op mijn hand of ogen (als ik dat er goed opkrijg)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  FOK!fossiel zondag 22 mei 2011 @ 14:00:38 #233
1455 Keroppi
kool kikker
pi_97152732
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef WinnieWana het volgende:
Het is idd best een klein kwastje. Maar wel zacht en het lukt er ook wel mee. Nu vind ik bijna elke make-up wel goed, behalve de hele hele goedkope met weinig pigmentatie. en ik stoor me niet echt aan kleine kwastjes.

Ik zal vandaag even foto's maken op mijn hand of ogen (als ik dat er goed opkrijg)
Ik heb echt heel lang staan dralen bij dat pallet. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik waarschijnlijk de bronzer toch niet ga gebruiken, net als de liploss en de paarse oogschaduwkleur. Maar die pallets werken altijd zo op mijn hebberigheid. En nu met het vakantiegeld op de bank wordt de verleiding toch weer groot... Ben dus heel benieuwd naar je foto's!
Chick on a mission
pi_97152892
Ik heb dit ook gekocht van vakantiegeld :@ :9~ Maar ik koop 1 a 2 x per jaar make-up, dus dan mag het ook wel.

Youtube filmpje over het palette.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_97153434
Even een vraagje: Die Too Faced eye shadow primer hoort waterig te zijn?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_97153486
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:20 schreef WinnieWana het volgende:
Even een vraagje: Die Too Faced eye shadow primer hoort waterig te zijn?
Bij mij was het in het begin ook wat waterig, nu is het net iets dunner dan foundation :P
  zondag 22 mei 2011 @ 14:23:33 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97153554
Nee hij hoort cremerig te zijn. Draai de dop er eens op en dan even kneden, dan weer proberen. Doordat het een siliconen primer is kan hij een beetje als emulsie uit elkaar vallen en dan 2 lagen vormen. Komt wel goed. Anders het olie-achtige eruit knijpen en dan de creme gebruiken. Waarschijnlijk ligt hij al even een tijdje stil in de winkel ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  FOK!fossiel zondag 22 mei 2011 @ 14:37:30 #238
1455 Keroppi
kool kikker
pi_97154042
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee hij hoort cremerig te zijn. Draai de dop er eens op en dan even kneden, dan weer proberen. Doordat het een siliconen primer is kan hij een beetje als emulsie uit elkaar vallen en dan 2 lagen vormen. Komt wel goed. Anders het olie-achtige eruit knijpen en dan de creme gebruiken. Waarschijnlijk ligt hij al even een tijdje stil in de winkel ;)
Even goed 'doormasseren' helpt inderdaad goed. Ik sta trouwens echt verbaasd over hoe lang dat spul meegaat. Volgens mij denk ik nu al een maand lang "nou na nu zal het toch wel écht op zijn" en dan blijkt er nog gewoon voldoende in te zitten. Dat spul is elke euro meer dan waard!
Chick on a mission
pi_97154199
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Even goed 'doormasseren' helpt inderdaad goed. Ik sta trouwens echt verbaasd over hoe lang dat spul meegaat. Volgens mij denk ik nu al een maand lang "nou na nu zal het toch wel écht op zijn" en dan blijkt er nog gewoon voldoende in te zitten. Dat spul is elke euro meer dan waard!
Daar sta ik ook elke keer van te kijken! Heb t nu al maanden, gebruik het elke dag..en t gaat maar niet op :o
pi_97156012
Je leest vaker bij Bourjois dat de pigmentatie niet goed is. Zeker bij de mono's. Zonde van het geld helaas -O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97156554
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb gekocht

Urban Decay, the feminine palette
Benefit, the new maggie collection
Too faced Eye Shadow primer
En heel erg fijne Clinique high impact curling mascara

Met 25 % procent korting *O*

[ afbeelding ]

Ik heb nog niets opgedaan, dus nog geen review.
misschien een onbeleefde vraag, maar wat is hier de originele prijs van als totaalplaatje? :@
pi_97158448
Euh om en nabij 106 euro. Weet niet meer precies. Met 25 procent korting kwam ik op 80 euro. Ik moet ook altijd weten hoeveel dingen kosten hoor, dus maakt niet uit die vraag.

Even foto van mijn ogen ( je ziet niet superveel)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier op
clinique high impact mascara

op het ooglid
Light Champagne en ook onder de wenkbrauwen
Shimmering Bronze
Randje langs wimper Toasty liner

Onder de onderste wimpers
pretty in plum
Toasty liner(oogpotlood)

Oja als het niet helemaal goed zit, ik krijg graag tips (heb namelijk niet vaak oogschaduw op)

Ik heb swatches gemaakt, maar om die goed op de foto te krijgen is een hell. Dat doet de mooie kleuren echt geen recht. Dus daar geen foto's van :@

De benetint en hoola bronzer vind ik ook mooi. Lekker fris en zomers *O*
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  zondag 22 mei 2011 @ 17:13:38 #243
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97160649
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Even goed 'doormasseren' helpt inderdaad goed. Ik sta trouwens echt verbaasd over hoe lang dat spul meegaat. Volgens mij denk ik nu al een maand lang "nou na nu zal het toch wel écht op zijn" en dan blijkt er nog gewoon voldoende in te zitten. Dat spul is elke euro meer dan waard!
Haha, dat ja _O- :D Ik heb 'm al 1,5 jaar gok ik (gebruik 'm nu niet meer elke dag maar wel gedaan), en ik denk ook steeds dat ik nieuwe moet kopen, maar er zit nog zoooveel in :D _O_
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:40:04 #244
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_97164565
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef WinnieWana het volgende:
Euh om en nabij 106 euro. Weet niet meer precies. Met 25 procent korting kwam ik op 80 euro. Ik moet ook altijd weten hoeveel dingen kosten hoor, dus maakt niet uit die vraag.

Even foto van mijn ogen ( je ziet niet superveel)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier op
clinique high impact mascara

op het ooglid
Light Champagne en ook onder de wenkbrauwen
Shimmering Bronze
Randje langs wimper Toasty liner

Onder de onderste wimpers
pretty in plum
Toasty liner(oogpotlood)

Oja als het niet helemaal goed zit, ik krijg graag tips (heb namelijk niet vaak oogschaduw op)

Ik heb swatches gemaakt, maar om die goed op de foto te krijgen is een hell. Dat doet de mooie kleuren echt geen recht. Dus daar geen foto's van :@

De benetint en hoola bronzer vind ik ook mooi. Lekker fris en zomers *O*
Mooi :Y
Heb je de tutorial gevolgd die je postte? (heb hem niet helemaal gekeken)

En waar heb je die set van Benefit gekocht?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_97187694
Even mn nieuwe bril en make-up van gisteren showen *O*





  maandag 23 mei 2011 @ 13:48:07 #246
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_97197779
Leuk Sylvana! :Y

Ik heb alweer een paar weken geleden de 28 neutral palette gekocht en ik ben er nog steeds zo blij mee! O+Fijne kleuren, je kan er heel veel mee, gebruik hem elke dag. Echt een aanrader ^O^
pi_97201007
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:23 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb gekocht

Urban Decay, the feminine palette
Benefit, the new maggie collection
Too faced Eye Shadow primer
En heel erg fijne Clinique high impact curling mascara

Met 25 % procent korting *O*

[ afbeelding ]

Ik heb nog niets opgedaan, dus nog geen review.
Die mascara heb ik ook :D
pi_97204259
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:48 schreef Eva4Evah het volgende:
Leuk Sylvana! :Y

Ik heb alweer een paar weken geleden de 28 neutral palette gekocht en ik ben er nog steeds zo blij mee! O+Fijne kleuren, je kan er heel veel mee, gebruik hem elke dag. Echt een aanrader ^O^
Dankje :D

Waar heb je dat palette gekocht? :)
  maandag 23 mei 2011 @ 17:23:49 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97207900
Nou, ik heb nog totaal niks gehoord van Sephora over mn naked palette... -O- Is nu al meer dan een maand volgens mij.
Zat nog ff te zoeken naar wat anders leuks, en deze vind ik ook wel errrug gaaf:

:D O+ Too Faced Glamour to go II *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_97218516
Mooie kleuren :Y vooral voor de zomer :D
pi_97220872
Balen dat je nog steeds niets van Sephora gehoord hebt enfermera :( Maar dat palet van Too faced ziet er idd ook erg leuk uit!

Ik ga ook maar eens op zoek naar een leuk palet, is toch wel handig :D
  maandag 23 mei 2011 @ 21:18:31 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97221159
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef Sylvana het volgende:
Balen dat je nog steeds niets van Sephora gehoord hebt enfermera :( Maar dat palet van Too faced ziet er idd ook erg leuk uit!

Ik ga ook maar eens op zoek naar een leuk palet, is toch wel handig :D
Ja idd... -O- ga maar eens bellen binnenkort denk ik.
Haha ja en idd anders die maar even eerst O-) :D Als ze 'm hebben natuurlijk :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Licht Ontvlambaar maandag 23 mei 2011 @ 22:37:27 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_97226818
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
Je leest vaker bij Bourjois dat de pigmentatie niet goed is. Zeker bij de mono's. Zonde van het geld helaas -O-
En toch is de pigmentatie bij de smokey eyes trio's van Bourjois prima, als je eenmaal door het 'baked' stukje heen bent :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_97266900
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En toch is de pigmentatie bij de smokey eyes trio's van Bourjois prima, als je eenmaal door het 'baked' stukje heen bent :)
Ik wou ze ook graag hebben maar bij een swatch in de winkel zag ik losse glitter erin en toen haakte ik af..
  FOK!fossiel woensdag 25 mei 2011 @ 09:57:23 #255
1455 Keroppi
kool kikker
pi_97284418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik wou ze ook graag hebben maar bij een swatch in de winkel zag ik losse glitter erin en toen haakte ik af..
Ja... er komt een tijd dat het niet meer cool is om met glitters op je wangen rond te lopen. Om die reden heb ik ook een hele mooie Too Faced oogschaduw aan m'n kleine nichtje weggegeven.
Chick on a mission
pi_97288552
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Mooi :Y
Heb je de tutorial gevolgd die je postte? (heb hem niet helemaal gekeken)

En waar heb je die set van Benefit gekocht?
ja ik heb de tutorial gevolgd :D De benefit heb ik ook gewoon bij de v&d gekocht.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_97292412
Hya!

Iemand al bij Inglot geweest? Ik ben superbenieuwd. Ik ben ooit in Londen geweest, maar ik werd toen een beetje overweldigd door alle make-up die ze hebben. Echt een gevalletje Ik weet niet waar ik kijken moet! Maargoed, nu ook dicht bij huis, dus binnenkort ga ik eens kijken.
pi_97300517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Ooi86 het volgende:
Hya!

Iemand al bij Inglot geweest? Ik ben superbenieuwd. Ik ben ooit in Londen geweest, maar ik werd toen een beetje overweldigd door alle make-up die ze hebben. Echt een gevalletje Ik weet niet waar ik kijken moet! Maargoed, nu ook dicht bij huis, dus binnenkort ga ik eens kijken.
Ik volg 'ze' wel op twitter maar nog niet geweest, amsterdam is niet echt om de hoek :')
pi_97300565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:57 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ja... er komt een tijd dat het niet meer cool is om met glitters op je wangen rond te lopen. Om die reden heb ik ook een hele mooie Too Faced oogschaduw aan m'n kleine nichtje weggegeven.
Ik ben er niet zo weg van, dus ik vond het wel jammer want ik dacht dat ik ze wel heel leuk zou vinden die smokey eye setjes O+

Jij blij + nichtje blij = dikke win win!
+ jij meer reden om nieuwe oogschaduw te mogen kopen :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:12:32 #260
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_97340022
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje :D

Waar heb je dat palette gekocht? :)
Bij bybeautygloss.nl, alleen dat is geen aanrader (slechte service), dus daar bestel ik (voorlopig?) niet meer.
pi_97340120
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Ooi86 het volgende:
Hya!

Iemand al bij Inglot geweest? Ik ben superbenieuwd. Ik ben ooit in Londen geweest, maar ik werd toen een beetje overweldigd door alle make-up die ze hebben. Echt een gevalletje Ik weet niet waar ik kijken moet! Maargoed, nu ook dicht bij huis, dus binnenkort ga ik eens kijken.
Waar zitten ze?
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:19:30 #262
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_97340292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Waar zitten ze?
Van Baerlestraat dacht ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_97340861
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Van Baerlestraat dacht ik.
oh in amsterdam? beh die weg is niet echt op de route ofzo ..
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:40:25 #264
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_97341048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh in amsterdam? beh die weg is niet echt op de route ofzo ..
:Y

En da's ook meteen de reden dat ik er nog niet geweest ben. :') Kalverstraat heeft nog genoeg andere dingen waar ik vaak even binnenwip als ik er in de buurt ben, V&D in Amstelveen is best heel dichtbij de VU, maar daar? Dan zou ik al speciaal een tram moeten pakken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:21:53 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97368784
Ik ga morgen een weekendje naar Zürich en kijk eens wat voor informatie ik "toevallig" tegen kwam :D

MˇAˇC TRAVEL RETAILING LOCATIONS
EUROPE

Zürich International Airport
Level 2 (Post Security)
Kloten CH-8302
Switzerland

Op: http://www.maccosmetics.com/locator/TravelRetail.pdf

Daar schijnen ze ook andere palettes te hebben, ben erg benieuwd, in ieder geval even neuzen ;)

En ik wil nog steeds graag de blush Melba hebben...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:23:13 #266
164755 Mss
kutHOEr
pi_97368801
quote:
17s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

En da's ook meteen de reden dat ik er nog niet geweest ben. :') Kalverstraat heeft nog genoeg andere dingen waar ik vaak even binnenwip als ik er in de buurt ben, V&D in Amstelveen is best heel dichtbij de VU, maar daar? Dan zou ik al speciaal een tram moeten pakken. :')
Tram 5 vanaf de VU!
Aids.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:23:36 #267
164755 Mss
kutHOEr
pi_97368814
Ik heb overigens net het 120 colors palet gefaald :9
Aids.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:30:37 #268
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97368888
Wo hast du das gefahlt?

(even alvast mijn steenkolen-Duits oefenen)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:40:11 #269
164755 Mss
kutHOEr
  vrijdag 27 mei 2011 @ 01:50:00 #270
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97369122
Kijk, daar kun je nog eens iets schaamteloos voor uitproberen ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 02:09:38 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97369324
Eachdesk is dezelfde als buyincoins.com, maar voor die laatste kun je makkelijk 15% korting krijgen. Wellicht heb je het dan nog goedkoper.

Coupon is 10%eBay110 en met een recommender krijg je nog 5% extra. Ik weet niet of ik dat hier mag zetten ivm met referrers, dus laat ik het hierbij ;)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_97385380
quote:
Maar die shipped niet naar NL toch? Of wel?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:28:56 #273
164755 Mss
kutHOEr
pi_97385485
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:26 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Maar die shipped niet naar NL toch? Of wel?
Jawel :)

Shipping to: Worldwide
Excludes: Africa, Central America and Caribbean, Austria, Belgium, Cyprus, Estonia, Finland, France, Ireland, Italy, Spain, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Falkland Islands (Islas Malvinas), French Guiana, Guyana, Paraguay, Peru, Suriname, Uruguay, Venezuela, Brunei Darussalam, Cambodia, Hong Kong, Indonesia, Laos, Macau, Malaysia, Philippines, Taiwan, Vietnam, Afghanistan, Armenia, Azerbaijan Republic, Bangladesh, Bhutan, China, Georgia, India, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Maldives, Mongolia, Nepal, Pakistan, Sri Lanka, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Bahrain, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, United Arab Emirates, Yemen, American Samoa, Cook Islands, Fiji, French Polynesia, Guam, Kiribati, Marshall Islands, Micronesia, Nauru, New Caledonia, New Zealand, Niue, Palau, Papua New Guinea, Solomon Islands, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis and Futuna
Aids.
  FOK!fossiel vrijdag 27 mei 2011 @ 21:19:31 #274
1455 Keroppi
kool kikker
pi_97399877
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:03 schreef Assiej het volgende:

[..]

Jij blij + nichtje blij = dikke win win!
+ jij meer reden om nieuwe oogschaduw te mogen kopen :P
Ik ben trouwens nog steeds erg happy met de clinique mascara die ik van je heb overgenomen :)
Chick on a mission
pi_97422001
Jaaaa, ik ben bij Inglot geweest. Het was super, ik kan niet anders zeggen! Ik werd heel goed en netjes geholpen en ik ben met hele leuke spulletjes naar huis gegaan.





Kleuren zijn nog iets feller in real life. En super gepigmenteerd :)
  FOK!fossiel zaterdag 28 mei 2011 @ 18:41:27 #276
1455 Keroppi
kool kikker
pi_97427519
Vandaag in de Haagse Sephora met complete Urban Decay assortiment geweest.

Ik heb me toch niet kunnen inhouden en de lipstain Lip envy gekocht. Benetint blijft voor mij de beste maar deze is wel wat aardiger geprijsd.

Die verpakkingstijl van UD vind ik trouwens maar niets. Wat over the top en vooral erg onpraktisch. De lip envy is door de verpakking behoorlijk ruimte innemender dan het zou kunnen zijn...
Chick on a mission
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:02:49 #277
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_97430615
Woei, hoofdfoto's:





Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:58:54 #278
57434 Marloes
Digital Love
pi_97433107
Even een vraagje... Laatst was hier iemand in het topic die adviseerde (speciale) gezichtsolie te gebruiken als basis voor minerale make up, volgens mij BBQ-kip, waar kan ik dat krijgen? :P
Mijn minerale make up blijft namelijk niet zo mooi meer zitten!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_97433117
Nice Ijsdraakje! Kleur past goed bij je :)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:02:41 #280
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_97433255
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:58 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje... Laatst was hier iemand in het topic die adviseerde (speciale) gezichtsolie te gebruiken als basis voor minerale make up, volgens mij BBQ-kip, waar kan ik dat krijgen? :P
Mijn minerale make up blijft namelijk niet zo mooi meer zitten!
Was dat jojoba olie? Ik geloof dat BBQ kip die iig gebruikt..
Indien je die olie bedoeld, kun je die oa bij de apotheek kopen. Volgens mijn schoonheidsspecialiste is de jojoba olie van Chi het best, sommige andere merken voegen namelijk andere dingen toe die de werking beinvloeden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:13:10 #281
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_97436861
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, hoofdfoto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sexy Ijs! :9 Welk lippie is dat?
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:13:31 #282
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97436891
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, hoofdfoto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sexeh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97443191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik ben trouwens nog steeds erg happy met de clinique mascara die ik van je heb overgenomen :)
Ah gelukkig! Mooi om te horen! Voor mij was hij echt bagger. Mijn chanel mascara doet beter z'n werk alleen kan het nog beter dus ik weet niet welke ik nog moet proberen, ik wil eigenlijk niet meer cheapass mascaras want die brokkelen en komen in mijn oog.. :')
pi_97448831
Ik gebruik sinds kort deze mascara:

Too Faced Lash Injection Pinpoint Mascara.

Érg tevreden mee! M'n wimpers worden niet hard, wel mooi vol, lang..alles O+ En door t kleine borsteltje kan je bij elk klein haartje :9.
Zal vandaag denk wel een met en zonder mascara foto maken :9
pi_97449659
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, hoofdfoto's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice, die kleuren staan je goed. Heb je de randen van je e/s expres zou hard gehouden? Ik zou ze wat meer uitblenden. but that's personal.
pi_97455331
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik gebruik sinds kort deze mascara:
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint Mascara.

Érg tevreden mee! M'n wimpers worden niet hard, wel mooi vol, lang..alles O+ En door t kleine borsteltje kan je bij elk klein haartje :9.
Zal vandaag denk wel een met en zonder mascara foto maken :9
:D ik ben benieuwd! O+
  zondag 29 mei 2011 @ 14:20:57 #287
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97455858
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef GotC het volgende:
Ik gebruik sinds kort deze mascara:
[ afbeelding ]
Too Faced Lash Injection Pinpoint Mascara.

Érg tevreden mee! M'n wimpers worden niet hard, wel mooi vol, lang..alles O+ En door t kleine borsteltje kan je bij elk klein haartje :9.
Zal vandaag denk wel een met en zonder mascara foto maken :9
Oeh! :9 Wat gaaf :D Hoeveel kost ie? De moeite waard dus voor de prijs? Wellicht dat ik dan binnenkort ook weer eens naar de sephora ga..... :@ :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 29 mei 2011 @ 14:41:33 #288
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_97456682
Thanks dames. :*

@Dico: Mina van Illamasqua.
@Ooi: Jep, deze was bewust. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 29 mei 2011 @ 23:10:02 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97478328
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Was dat jojoba olie? Ik geloof dat BBQ kip die iig gebruikt..
Indien je die olie bedoeld, kun je die oa bij de apotheek kopen. Volgens mijn schoonheidsspecialiste is de jojoba olie van Chi het best, sommige andere merken voegen namelijk andere dingen toe die de werking beinvloeden.
Dat was ik inderdaad *O*

Ik gebruik voor mijn gezicht nu eigenlijk altijd avocado-olie, als de lucht heel druk is en mijn huid droger gebruik ik jojoba-olie.
Ik heb de 2 olies gekocht bij hekserij.nl , die verkopen pure olie, dus niet aangelengd met minerale olie ofzo.
En ik vind het prima werken, voor mij hele gezicht, maar ook gewoon voor onder mijn ogen voordat ik concealer op doe :)
Ik gebruik het niet alleen voordat ik minerale make-up op doe, maar ook als ik gewone vloeibare foundation of alleen poeder op doe.
Ik ken het merk Chi niet, maar elke soort jojoba of andere soort olie die je fijn vindt is goed, als je maar pure olie gebruikt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 29 mei 2011 @ 23:39:28 #290
57434 Marloes
Digital Love
pi_97479828
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Dat was ik inderdaad *O*

Ik gebruik voor mijn gezicht nu eigenlijk altijd avocado-olie, als de lucht heel druk is en mijn huid droger gebruik ik jojoba-olie.
Ik heb de 2 olies gekocht bij hekserij.nl , die verkopen pure olie, dus niet aangelengd met minerale olie ofzo.
En ik vind het prima werken, voor mij hele gezicht, maar ook gewoon voor onder mijn ogen voordat ik concealer op doe :)
Ik gebruik het niet alleen voordat ik minerale make-up op doe, maar ook als ik gewone vloeibare foundation of alleen poeder op doe.
Ik ken het merk Chi niet, maar elke soort jojoba of andere soort olie die je fijn vindt is goed, als je maar pure olie gebruikt.
Thanks! :)
Maar wordt je huid daar niet vettig van? Té vettig? Of trekt het gewoon heel snel in? Ben wel benieuwd! Heb gister de embroylisse creme besteld, ben ik ook wel benieuwd naar. Morgen ook maar eens kijken welke olie ik wil :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 30 mei 2011 @ 00:12:44 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97481159
5 druppels avocado-olie (ik gebruik een pipetje om te doseren), lekker inmasseren in mijn gezicht en het is prima. Niet vettig, gewoon lekker soepele huid en een prima basis voor make-up :)

Ben alleen aan het uitvogelen wat alternatieven zijn voor chemische zonnefilters, omdat die het beste op ene naakte huid aangebracht kunnen worden en ik daar soms puistjes van krijg. Ik doe nu eerst factor 50 op (ja, ik weet het.... da's hoog), en dan een druppel of 3 aan gezichtsolie. Ben ook aan het testen met het mixen van olie met zonnebrandcrčme.
Ben er nog niet helemaal uit helaas...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97485073
Ok, hier de foto's :+
Yup, het is weer wenkbrauw-bijwerk-tijd, maar te druk weekend gehad :')

Voor (zonder flitser voor een gekke reden?)


Na (met flitser :'))


Sorry, grote foto's, maar het is nog vroeg :') Iig: Het is echt puur mascara, geen wimperkrultangen oid aan te pas gekomen.

En prijs..geen idee eventjes uit m'n hoofd! Vond m iets aan de prijzige kant, maar goede mascara heb ik grof geld voor over :+
pi_97485112
IJsdraakje, staat je goed die kleur!

GotC, wow, das zeker goeie mascara dan! ^O^

Ooi86, leuk kleurenpalet, lekker fel!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 mei 2011 @ 16:45:12 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97500980
Ik heb eindelijk een mac brush! En blacktrack & prep+prime lipprimer. *O*

Nu mijn vraagje; hoe kan ik die brush het beste schoonhouden? Ik weet dat ze daar spul voor hebben maar dat is best wel prijzig :{ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:11:51 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97502130
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb eindelijk een mac brush! En blacktrack & prep+prime lipprimer. *O*

Nu mijn vraagje; hoe kan ik die brush het beste schoonhouden? Ik weet dat ze daar spul voor hebben maar dat is best wel prijzig :{ .
Wat goeeed! :D *O*
Ik gebruik gewoon shampoo. Heb mn 239 al ... nou, iets van 2 jaar inmiddels? Maak 'm meestal 1x in de week schoon met gewone shampoo, niet eens een speciaal merk en hij is nog steeds supermooi :) :D
Wellicht dat je misschien beter een neutrale shampoo kan gebruiken, voor mn Sigma face brushes bijv gebruik ik neutral shampoo, die gebruik ik ook voor mn haar, omdat die anders van structuur zijn, dat werkt beter :) In Neutral shampoo zitten ook geen siliconen enzo ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 30 mei 2011 @ 17:40:08 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_97503207
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat goeeed! :D *O*
Ik gebruik gewoon shampoo. Heb mn 239 al ... nou, iets van 2 jaar inmiddels? Maak 'm meestal 1x in de week schoon met gewone shampoo, niet eens een speciaal merk en hij is nog steeds supermooi :) :D
Wellicht dat je misschien beter een neutrale shampoo kan gebruiken, voor mn Sigma face brushes bijv gebruik ik neutral shampoo, die gebruik ik ook voor mn haar, omdat die anders van structuur zijn, dat werkt beter :) In Neutral shampoo zitten ook geen siliconen enzo ;)
Oh dat kan dus gewoon :D .
Mijn shampoos zijn sowieso parabenen/SLS etc. vrij ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:44:55 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97503397
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh dat kan dus gewoon :D .
Mijn shampoos zijn sowieso parabenen/SLS etc. vrij ;) .
Volgens mij wel hoor.. Ik weet niet wat het op de hele lange termijn doet, maar van MAC gebruiken ze gewoon dieren haren voor die brushes, dus waarom zou je ze niet met shampoo kunnen wassen? Zolang je de kwast omlaag houdt zodat er geen water in de nerf loopt lijkt het me geen probleem ;) :s)
Ah, mooi! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_97503406
quote:
17s.gif Op maandag 30 mei 2011 06:20 schreef GotC het volgende:
Ok, hier de foto's :+
Yup, het is weer wenkbrauw-bijwerk-tijd, maar te druk weekend gehad :')

Voor (zonder flitser voor een gekke reden?)
[ afbeelding ]

Na (met flitser :'))
[ afbeelding ]

Sorry, grote foto's, maar het is nog vroeg :') Iig: Het is echt puur mascara, geen wimperkrultangen oid aan te pas gekomen.

En prijs..geen idee eventjes uit m'n hoofd! Vond m iets aan de prijzige kant, maar goede mascara heb ik grof geld voor over :+

Ziet er mooi uit :o
Jaloers ;(
Wat voor een formule is het, erg nat of juist droog, dik ? of dun / waterig

De chanel die ik nu gebruik was ongv 28 euro denk dat die van jou daar tussen zit of er nog wel onder?
pi_97581950
Vandaag wat make-up ingeslagen :Y



  woensdag 1 juni 2011 @ 14:47:22 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_97582296
ahahaha ohja, dat moest ik hier nog vertellen _O-
Ik droomde dat ik EINDELIJK het naked pallete van UD binnen had XD _O- :') Hij was alleen duurder dan ik had gedacht en de oogschaduws waren rond ipv rechthoekig :')
Toen ik wakker werd was ik echt teleurgesteld ;( XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_97596439
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:47 schreef Enfermera het volgende:
ahahaha ohja, dat moest ik hier nog vertellen _O-
Ik droomde dat ik EINDELIJK het naked pallete van UD binnen had XD _O- :') Hij was alleen duurder dan ik had gedacht en de oogschaduws waren rond ipv rechthoekig :')
Toen ik wakker werd was ik echt teleurgesteld ;( XD
Aww kan ik me voorstellen

;( haha wel funny droom :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')