abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:25:51 #77
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98456878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:24 schreef Sam-x het volgende:
Wallie Betaling naar Feedback ?
Staat wel goed zo eigenlijk. Ik ga er nog even over nadenken.

schijnt een goed plan te zijn. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98501303
ik zit met het idee om een leuke reeks ofiets te starten
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:14:59 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98501336
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zit met het idee om een leuke reeks ofiets te starten
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98501506
maar wat zijn de voorwaarden om lang te blijven bestaan? :@
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:31:03 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98501867
Kwaliteit, maar de kans dat een nieuwe reeks blijft bestaan is sowieso klein, er moet een "markt" voor zijn en geen willekeurig iets...Er zijn opzich reeksen zat om in mee te posten.

Maar proberen mag ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98501939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Kwaliteit, maar de kans dat een nieuwe reeks blijft bestaan is sowieso klein, er moet een "markt" voor zijn en geen willekeurig iets...Er zijn opzich reeksen zat om in mee te posten.

Maar proberen mag ;).
Dus bijvoorbeeld een dromentopic ofzo? :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:12:31 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98503232
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dus bijvoorbeeld een dromentopic ofzo? :P
Dat gaat hem niet worden schat ik in. Dat zou ik proberen in een ander forum zoals LIF oid.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98573167
If not now, then when.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:17:16 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98573585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zie mijn post:

Yugoslaven op Fok! #7: Cevape, Pivo i Slilovic
Het is meer een algemene waarschuwing die door brandx is ingesteld. Ik neem aan dat ze dit bij de meeste topics heeft gedaan die centraal staan of reeksen zijn. Zodoende voorkomen we een hoop gezeur.

Ik wilde het trouwens even hier afhandelen omdat dat makkelijker is. Dan zien de andere users het ook mochten ze er vragen over hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98573720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is meer een algemene waarschuwing die door brandx is ingesteld. Ik neem aan dat ze dit bij de meeste topics heeft gedaan die centraal staan of reeksen zijn. Zodoende voorkomen we een hoop gezeur.

Ik wilde het trouwens even hier afhandelen omdat dat makkelijker is. Dan zien de andere users het ook mochten ze er vragen over hebben.
Prima!
If not now, then when.
pi_98592540
Zou een mod de inhoud van de OP van dit topic willen vervangen met de inhoud van dit Wiki-artikel?

Ik heb de OP net iets gewijzigd (verwijzingen naar oude topics verwijderd (topicreeks-functie), link naar FOK!Wiki-artikel verwijderd (open nieuw deel-functie), en twee spoilers met een kaart waarop de herkomst van de users op staan, toegevoegd).
  vrijdag 24 juni 2011 @ 05:51:41 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98592570
Ok.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Boks-Chick vrijdag 24 juni 2011 @ 07:20:58 #89
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98592835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zie mijn post:

Yugoslaven op Fok! #7: Cevape, Pivo i Slilovic
ook hier dus maar even :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 05:40 schreef BrandX het volgende:
Ik heb de waarschuwing in bijna alle reeksen gezet, zie het als n just in case ;).
Zodra het topic vol is en n nieuw deel wordt geopend, is het weer weg.
lolwut
pi_98612646
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 05:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ok.
Dank u!
pi_98664593
Moet dit topic echt gesloten worden? Het is een net topic - ok, met uitzondering van de term 'idiote admin' -, moet het dan echt gesloten worden enkel en alleen omdat iemand een kloon heeft gemaakt? Gaat het er niet om dat die persoon geen onzinnige/illegale/achterlijke/whatever posts en/of topics meer maakt?
  zondag 26 juni 2011 @ 00:23:57 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98664797
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef Sofi het volgende:
Moet dit topic echt gesloten worden? Het is een net topic - ok, met uitzondering van de term 'idiote admin' -, moet het dan echt gesloten worden enkel en alleen omdat iemand een kloon heeft gemaakt? Gaat het er niet om dat die persoon geen onzinnige/illegale/achterlijke/whatever posts en/of topics meer maakt?
TS is vrolijk aan het doorposten terwijl hij een ban heeft. Dat mag niet. De opmerking over admins kan imo niet. Vandaar dat ik er een slotje op gezet heb.

En of het nou een net topic of niet is, TS mag niet meer posten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98665154
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TS is vrolijk aan het doorposten terwijl hij een ban heeft. Dat mag niet. De opmerking over admins kan imo niet. Vandaar dat ik er een slotje op gezet heb.

En of het nou een net topic of niet is, TS mag niet meer posten.
Oki, fair enough. Ik weet natuurlijk niet wat TS heeft gedaan om een permanente ban te krijgen, dus zal gewoon netjes het oordeel van de admins volgen ;)
pi_98876053
Graancirkel gedecodeerd - Aliens of een hele goeie hoax?

Naar TRU of staat GC tegenwoordig voor graancirkel?
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:24:08 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98877300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Graancirkel gedecodeerd - Aliens of een hele goeie hoax?

Naar TRU of staat GC tegenwoordig voor graancirkel?
Nouja, TS heeft hem hier geopend. En hij loopt goed. dus ik zie geen rede om hem te verplaatsen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98929678
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nouja, TS heeft hem hier geopend. En hij loopt goed. dus ik zie geen rede om hem te verplaatsen.
^O^

Ik vraag me af of dit topic terug kan naar GC:

Disclosure van het feit dat buitenaardse wezens ons bezoeken?

De reden is dat dit een onderwerp is dat bijv. door CNN is behandeld en dat er meerdere getuigenissen zijn van geloofwaardige getuigen. Het is juist mijn bedoeling om de discussie aan te gaan met de gewone man, die je sneller vindt in GC.

In TRU komen veel mensen die al bekend zijn met dit onderwerp en er affiniteit mee hebben. Ik wil juist kijken hoe mensen reageren die hier nog niet van gehoord hebben.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Boks-Chick vrijdag 1 juli 2011 @ 22:46:40 #97
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98930541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

^O^

Ik vraag me af of dit topic terug kan naar GC:

Disclosure van het feit dat buitenaardse wezens ons bezoeken?

De reden is dat dit een onderwerp is dat bijv. door CNN is behandeld en dat er meerdere getuigenissen zijn van geloofwaardige getuigen. Het is juist mijn bedoeling om de discussie aan te gaan met de gewone man, die je sneller vindt in GC.

In TRU komen veel mensen die al bekend zijn met dit onderwerp en er affiniteit mee hebben. Ik wil juist kijken hoe mensen reageren die hier nog niet van gehoord hebben.
Ik overleg het even achter. Het is zo een enorm 100% TRU topic, dat forum is er niet voor niets. Mensen die er in geïnteresseerd zijn gaan daar heen. Zijn ze er niet in geïntresseerd dan komen ze er niet.
Maar goed, even geduld dus voor een definitief antwoord :).
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 1 juli 2011 @ 22:58:18 #98
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98931265
Net overlegd, en het is echt een echt TRU topic, dus ik haal hem niet terug naar GC. Precies ook om de redenen verder gegeven in mijn vorige post hier :).
lolwut
pi_98959345
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:58 schreef BrandX het volgende:
Net overlegd, en het is echt een echt TRU topic, dus ik haal hem niet terug naar GC. Precies ook om de redenen verder gegeven in mijn vorige post hier :).
En je redenen slaan nergens op. Typisch weer zo'n voorbeeld van een mod die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Mijn beweegredenen voor het openen van dit topic in GC zijn toch duidelijk of niet?

En dan ga jij even bepalen dat mijn redenen niet geldig zijn... het topic staat toch niemand in de weg of wel? Geweldig voorbeeld weer van hoe modjes de dienst bepalen op dit forum en daarbij vergeten dat de wil en de vrijheid van de users voorop moeten staan en van doorslaggevende betekenis moeten zijn.

En dan heb je ook dat andere topic verplaatst naar TRU.. Volgens mij was je collega toch duidelijk of niet? Hij stond toch goed in GC? Dus waarom moet jij hem dan weer verplaatsen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:07:58 #100
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98959580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En je redenen slaan nergens op. Typisch weer zo'n voorbeeld van een mod die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Mijn beweegredenen voor het openen van dit topic in GC zijn toch duidelijk of niet?
Ja, maar de rede dat wij hem naar TRU hebben verplaatst ook? Immers is dat subforum ervoor gemaakt.
Als je wilt dat de gewone man meer met dat onderwerp te maken heeft zul je dat op een andere manier moeten oplossen. We hebben verschillende subfora om er voor te zorgen dat de onderwerpen redelijk verzamelt staan.
quote:
En dan ga jij even bepalen dat mijn redenen niet geldig zijn... het topic staat toch niemand in de weg of wel?
In principe niet nee. 1 topic zou kunnen. Maar dan is er straks iemand uit PTA die graag meer mensen wilt bereiken en het daarom in GC plaatst. Dan is het eind ook weer zoek.
quote:
Geweldig voorbeeld weer van hoe modjes de dienst bepalen op dit forum en daarbij vergeten dat de wil en de vrijheid van de users voorop moeten staan en van doorslaggevende betekenis moeten zijn.

En dan heb je ook dat andere topic verplaatst naar TRU.. Volgens mij was je collega toch duidelijk of niet? Hij stond toch goed in GC? Dus waarom moet jij hem dan weer verplaatsen?
Dat laat ik over voor Brandx.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_98960149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, maar de rede dat wij hem naar TRU hebben verplaatst ook? Immers is dat subforum ervoor gemaakt.
Internet staat voor mij gelijk aan vrijheid en de mogelijkheid om met allerlei mensen te communiceren over allerlei onderwerpen, en wanneer je alles gaat categoriseren en in hokjes gaat stoppen dan is het einde zoek. Ik ben als persoon gewoon geinteresseerd in hoe "normale" mensen aankijken tegen deze onderwerpen. Waarom zou je iemand die oprecht is geintereseerd in de mening van anderen en die op een hele normale volwassen manier de discussie aangaat met deze andersdenkenden, waarom zou je die de wind uit de zeilen nemen? Moet het internet nou echt zo gesaniteerd worden dat mensen alleen maar in aanraking komen met onderwerpen die ze zelf uitzoeken?

quote:
Als je wilt dat de gewone man meer met dat onderwerp te maken heeft zul je dat op een andere manier moeten oplossen. We hebben verschillende subfora om er voor te zorgen dat de onderwerpen redelijk verzamelt staan.
Ik verzin idd wel wat ;)

quote:
In principe niet nee. 1 topic zou kunnen. Maar dan is er straks iemand uit PTA die graag meer mensen wilt bereiken en het daarom in GC plaatst. Dan is het eind ook weer zoek.
En als dit wat ik doe nou schering en inslag zou zijn, dan kan ik begrijpen dat jullie daar paal en perk aan willen stellen. Maar volgens mij kunnen we vaststellen dat het vrij weinig voorkomt dat iemand wil praten over zijn onderwerp in een ander subforum. Ik wil graag de discussie aangaan ook omdat dat goed is voor mezelf. Ik wil niet met allerlei gelijkgestemden over een onderwerp praten omdat het dan al gauw saai wordt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:33:41 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_98960323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Internet staat voor mij gelijk aan vrijheid en de mogelijkheid om met allerlei mensen te communiceren over allerlei onderwerpen, en wanneer je alles gaat categoriseren en in hokjes gaat stoppen dan is het einde zoek. Ik ben als persoon gewoon geinteresseerd in hoe "normale" mensen aankijken tegen deze onderwerpen. Waarom zou je iemand die oprecht is geintereseerd in de mening van anderen en die op een hele normale volwassen manier de discussie aangaat met deze andersdenkenden, waarom zou je die de wind uit de zeilen nemen? Moet het internet nou echt zo gesaniteerd worden dat mensen alleen maar in aanraking komen met onderwerpen die ze zelf uitzoeken?
Omdat de admins er voor hebben gekozen om de indeling van het forum te maken zoals hij nu is. Kijk voor de grap eens http://forum.fok.nl/active . Daar kan je zien dat er zoveel posts per minuut gemaakt worden dat de onderwerpen wel onderverdeelt moeten worden.
quote:
[..]

Ik verzin idd wel wat ;)

[..]

En als dit wat ik doe nou schering en inslag zou zijn, dan kan ik begrijpen dat jullie daar paal en perk aan willen stellen. Maar volgens mij kunnen we vaststellen dat het vrij weinig voorkomt dat iemand wil praten over zijn onderwerp in een ander subforum. Ik wil graag de discussie aangaan ook omdat dat goed is voor mezelf. Ik wil niet met allerlei gelijkgestemden over een onderwerp praten omdat het dan al gauw saai wordt.
Dat kan jij best vaststellen, maar dat is niet waar. Als ik een topic per dag verplaats zou dat geen gekke schatting zijn. En dan ben ik niet de enige mod hier.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Boks-Chick zaterdag 2 juli 2011 @ 20:39:11 #103
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98960468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En je redenen slaan nergens op. Typisch weer zo'n voorbeeld van een mod die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Mijn beweegredenen voor het openen van dit topic in GC zijn toch duidelijk of niet?

En dan ga jij even bepalen dat mijn redenen niet geldig zijn... het topic staat toch niemand in de weg of wel? Geweldig voorbeeld weer van hoe modjes de dienst bepalen op dit forum en daarbij vergeten dat de wil en de vrijheid van de users voorop moeten staan en van doorslaggevende betekenis moeten zijn.

En dan heb je ook dat andere topic verplaatst naar TRU.. Volgens mij was je collega toch duidelijk of niet? Hij stond toch goed in GC? Dus waarom moet jij hem dan weer verplaatsen?
Het is overlegd met een FA. TRU is voor dit soort topics. Het is echt 100% TRU. In TRU lopen ook 'gewone' mensen. De 'normale' mensen die interesse hebben en dus wat hierover willen zeggen gaan, indien geintresseerd, wel naar TRU. Diegenen die niet naar TRU gaan willen dan ook niet in GC met dit soort topics geconfronteerd worden omdat jij zo graag zou willen dat zij reageren.

Indien mensen enigzins geintresseerd zijn komen ze er vanzelf.

Dus nee, het wordt niet alsnog teruggezet in GC.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 2 juli 2011 @ 20:42:49 #104
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98960573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Internet staat voor mij gelijk aan vrijheid en de mogelijkheid om met allerlei mensen te communiceren over allerlei onderwerpen, en wanneer je alles gaat categoriseren en in hokjes gaat stoppen dan is het einde zoek.
Welkom op FOK!, hier staat alles zo veel mogelijk in hokjes.
quote:
Ik ben als persoon gewoon geinteresseerd in hoe "normale" mensen aankijken tegen deze onderwerpen. Waarom zou je iemand die oprecht is geintereseerd in de mening van anderen en die op een hele normale volwassen manier de discussie aangaat met deze andersdenkenden, waarom zou je die de wind uit de zeilen nemen? Moet het internet nou echt zo gesaniteerd worden dat mensen alleen maar in aanraking komen met onderwerpen die ze zelf uitzoeken?

[..]
blijkbaar hebben deze 'normale' mensen niet voldoende interesse, anders zouden ze wel naar TRU gaan.

quote:
Ik verzin idd wel wat ;)

[..]

En als dit wat ik doe nou schering en inslag zou zijn, dan kan ik begrijpen dat jullie daar paal en perk aan willen stellen. Maar volgens mij kunnen we vaststellen dat het vrij weinig voorkomt dat iemand wil praten over zijn onderwerp in een ander subforum. Ik wil graag de discussie aangaan ook omdat dat goed is voor mezelf. Ik wil niet met allerlei gelijkgestemden over een onderwerp praten omdat het dan al gauw saai wordt.
Of het schering en inslag is of een uitzonderlijk geval, het hoort gewoon in TRU omdat er werkelijk geen procentje niet TRU aan is.

Dus wederom: nee, het wordt niet alsnog teruggezet in GC.
lolwut
pi_98961442
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef BrandX het volgende:

Of het schering en inslag is of een uitzonderlijk geval, het hoort gewoon in TRU omdat er werkelijk geen procentje niet TRU aan is.

Hahaha!! Nu komt de aap uit de mouw :')

BrandX laat zich leiden door haar persoonlijke ideeen over bepaalde onderwerpen.. Je verschuilt je gewoon achter de policy van fok :N

Geen procentje niet TRU :') Je hebt blijkbaar het gehele onderwerp niet doorgelezen. Er wordt gesproken over wetenschappelijk bewijs en we proberen allemaal te kijken of cirkels niet door mensen gemaakt zijn.

Dus volgens jou horen grappenmakers die met een plank hout graan platstampen in TRU thuis? Eerder in ONZ lijkt mij, maar volgens jou is het gehele onderwerp 100% TRU.

Grappenmaker _O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Boks-Chick zaterdag 2 juli 2011 @ 21:13:17 #106
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98961497
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hahaha!! Nu komt de aap uit de mouw :')

BrandX laat zich leiden door haar persoonlijke ideeen over bepaalde onderwerpen.. Je verschuilt je gewoon achter de policy van fok :N

Geen procentje niet TRU :') Je hebt blijkbaar het gehele onderwerp niet doorgelezen. Er wordt gesproken over wetenschappelijk bewijs en we proberen allemaal te kijken of cirkels niet door mensen gemaakt zijn.

Dus volgens jou horen grappenmakers die met een plank hout graan platstampen in TRU thuis? Eerder in ONZ lijkt mij, maar volgens jou is het gehele onderwerp 100% TRU.

Grappenmaker _O-
Nope, ik verschuil me voor geen cent achter de policy van FOK!. En mijn persoonlijke ideeen hebben er al helemaal geen ruk mee te maken. Ik vind deze materie namelijk rete-interessant.
edit: ik las als pubertje van 11 alle boeken van Vön Daniken _O_.

Het staat in TRU omdat het TRU is.
En niet om jou te pesten, niet om zelf mijn zin te hebben, niet om een of andere andere kinderachtige reden :). Gewoon enkel en alleen omdat het daar hoort.
lolwut
pi_98961950
quote:
19s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nope, ik verschuil me voor geen cent achter de policy van FOK!. En mijn persoonlijke ideeen hebben er al helemaal geen ruk mee te maken. Ik vind deze materie namelijk rete-interessant.
edit: ik las als pubertje van 11 alle boeken van Vön Daniken _O_.

Het staat in TRU omdat het TRU is.
En niet om jou te pesten, niet om zelf mijn zin te hebben, niet om een of andere andere kinderachtige reden :). Gewoon enkel en alleen omdat het daar hoort.
}:|

goeie reactie
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  Boks-Chick zaterdag 2 juli 2011 @ 21:30:13 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_98962033
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

}:|

goeie reactie
:*

dank je
lolwut
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:14:44 #109
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99064716
Er zijn nu twee google+ topics waar vrijwel hetzelfde wordt besproken:
Google+ - Deel 2
Google+ deel 2
Misschien moet dat hier? Of daar? Ik ga er niet over dus leg het hier maar neer :+.
pi_99127508
Beste wanneer om groepsvakantie te vinden -> Beste manier om groepsvakantie te vinden
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:31:00 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_99127654
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn nu twee google+ topics waar vrijwel hetzelfde wordt besproken:
Google+ - Deel 2
Google+ deel 2
Misschien moet dat hier? Of daar? Ik ga er niet over dus leg het hier maar neer :+.
Ff kijken. E
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef fespo het volgende:
Beste manier wanneer om een groepsvakantie te vinden -> Beste manier om groepsvakantie te vinden
Check.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:36:54 #112
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_99127919
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn nu twee google+ topics waar vrijwel hetzelfde wordt besproken:
Google+ - Deel 2
Google+ deel 2
Misschien moet dat hier? Of daar? Ik ga er niet over dus leg het hier maar neer :+.
Merge is niet nodig. Besproken met modjes van DIG en een A.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:09:07 #113
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99245134
Topicreeks: Staatsloterijtopic

Nummering blijkt niet te kloppen :s).
  Boks-Chick zondag 10 juli 2011 @ 16:35:44 #115
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99282710
in principe zetten we zo min mogelijk centraal.
e.e.a. heeft ook te maken met hoe loopt het topic, en hoe trouw is de userbase in de reeks. De afweging maken we regelmatig. We hebben onlangs nog de boel in de revisie gehad voor wat betreft centraal ja/nee. De door jou genoemde topics hebben we voor gekozen om niet centraal te zetten.

voor wat betreft starbucks: geen noodzaak toe om dat naar LIF te zetten. Ook niet naar CUL wat dat betreft :).
lolwut
  Boks-Chick zondag 10 juli 2011 @ 16:37:25 #116
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99282770
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
Topicreeks: Staatsloterijtopic

Nummering blijkt niet te kloppen :s).
rechtgetrokken, thanks!
lolwut
pi_99282783
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:35 schreef BrandX het volgende:
in principe zetten we zo min mogelijk centraal.
e.e.a. heeft ook te maken met hoe loopt het topic, en hoe trouw is de userbase in de reeks. De afweging maken we regelmatig. We hebben onlangs nog de boel in de revisie gehad voor wat betreft centraal ja/nee. De door jou genoemde topics hebben we voor gekozen om niet centraal te zetten.

voor wat betreft starbucks: geen noodzaak toe om dat naar LIF te zetten. Ook niet naar CUL wat dat betreft :).
Oh ja cul bedoelde ik. :')

Maar nu weet ik niet waar ik moet zoeken. Waarom dat hele centraal dan niet weg?
Dan zakken ze vanzelf weg. Nu zit ik dingen te zoeken (zoals icons laatst en vandaag jaaaaaaren niet begrepen) door naar beneden te scrollen naar de centrale lijst. Maar daar staan ze dus niet....

Dan kan je toch ctrl + f doen. Ja dat doe ik nu dus ook kan dat centraal ook wel weg.
  Boks-Chick zondag 10 juli 2011 @ 16:38:40 #118
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99282824
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oh ja cul bedoelde ik. :')

Maar nu weet ik niet waar ik moet zoeken. Waarom dat hele centraal dan niet weg?
Dan zakken ze vanzelf weg. Nu zit ik dingen te zoeken (zoals icons laatst en vandaag jaaaaaaren niet begrepen) door naar beneden te scrollen naar de centrale lijst. Maar daar staan ze dus niet....

Dan kan je toch ctrl + f doen. Ja dat doe ik nu dus ook kan dat centraal ook wel weg.
het centraal wegdoen is ook min of meer ons streven eigenlijk.
We proberen zo veel mogelijk alleen topics centraal te houden waar niet zo veel in gepost wordt, maar waarvan het wel handig is dat ze makkelijk vindbaar zijn.
Het is niet waterdicht, geef ik gelijk toe :D

Oh en sommigen staan centraal vanuit traditie, zoals de lesboreeks :P
lolwut
pi_99282955
quote:
19s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef BrandX het volgende:

[..]

het centraal wegdoen is ook min of meer ons streven eigenlijk.
We proberen zo veel mogelijk alleen topics centraal te houden waar niet zo veel in gepost wordt, maar waarvan het wel handig is dat ze makkelijk vindbaar zijn.
Het is niet waterdicht, geef ik gelijk toe :D

Oh en sommigen staan centraal vanuit traditie, zoals de lesboreeks :P
Zoals deze?

95 dagen
Surinamers op FOK! #7 Subh Divali!

75 dagen en zo dood als een pier. Waarom staat dit centraal?
Fotosoepen voor dummies
  Boks-Chick zondag 10 juli 2011 @ 16:48:25 #120
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99283173
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zoals deze?

95 dagen
Surinamers op FOK! #7 Subh Divali!

75 dagen en zo dood als een pier. Waarom staat dit centraal?
Fotosoepen voor dummies
de surinamers is idd een twijfelgeval. We laten die nog even. Staat niet in de weg.
De dummies is juist centraal omdat er weinig gepost wordt, maar wel handig kan zijn/is.
lolwut
  maandag 11 juli 2011 @ 23:36:47 #121
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  Boks-Chick maandag 11 juli 2011 @ 23:37:59 #122
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
  maandag 11 juli 2011 @ 23:39:31 #123
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99346744
quote:
19s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef BrandX het volgende:

[..]

jah, ging wat mis met linken ;(
Topicreeks: Beschamend moment (in je eentje) Deel 3
Alleen de titel moet nog anders.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:47:12 #124
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99347117
Titel is anders, probleem is opgelost.
  Boks-Chick maandag 11 juli 2011 @ 23:50:37 #125
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99347276
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef PiRANiA het volgende:
Titel is anders, probleem is opgelost.
:D ^O^
lolwut
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:46:12 #126
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99349993
Ik ontvolg deze weer. Als er weer problemen zijn, PM dan maar. Ofzo.
:W.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:09:04 #127
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99561652
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Boks-Chick zaterdag 16 juli 2011 @ 23:14:50 #128
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99561925
quote:
Ja.
Voor deze topics was geen noodzaak om te schoppen.
Daarbij schoppen we dagelijks tig topics, dus het is niet alsof we er niet op letten :).
De afweging is wat de user wil. Vaak is hierover ook over DM/PM overleg.
Vaak kunnen topics behalve in GC ook in andere fora. Nagenoeg alle GC topics. Maar de user kiest voor GC dus als er geen noodzaak is blijven ze doorgaans in GC. En dus worden de afwegingen gemaakt die we maken om wel of niet te schoppen.
lolwut
pi_99562236
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ja.
Voor deze topics was geen noodzaak om te schoppen.
Daarbij schoppen we dagelijks tig topics, dus het is niet alsof we er niet op letten :).
De afweging is wat de user wil. Vaak is hierover ook over DM/PM overleg.
Vaak kunnen topics behalve in GC ook in andere fora. Nagenoeg alle GC topics. Maar de user kiest voor GC dus als er geen noodzaak is blijven ze doorgaans in GC. En dus worden de afwegingen gemaakt die we maken om wel of niet te schoppen.
Er is echt maar plaats voor 1 smiley.
Ik zal me gedragen maar dago heeft volkomen gelijk.
  Boks-Chick zaterdag 16 juli 2011 @ 23:29:47 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99562676
De discussie is door Dago wel vaker aangekaart.
De overwegingen zijn dit:

- heeft het topic en de user baat bij verschuiving? Is het een duidelijke ja,dan gaat hij over. Is die baat nagenoeg niet aanwezig (lees: vraagt het geen echte expertise van het andere forum) dan blijft het staan, mits user het zelf alsnog geschopt wil hebben
- wat wil de user? Bij twijfel van hetgeen hierboven overleg met de user. Wil die het verschoven hebben dan gaat het over naar het andere forum. Zo niet, dan niet
- zit het andere forum op het topic te wachten (deze is vaak in combi met 'waarom heeft de user het in GC gezet?') De ervaring heeft geleerd dat bijv. bij de horror en beste film FTR daar meerdere van heeft of heeft gehad en daar meestal neit op zit te wachten, en dat users het juist in GC hebben gezet, omdat zij daar hun medeusers hebben.
- GC versus andere fora: andere users, andere inzichten, andere smaken. Daarom ook vaak de dubbele topics zowel in GC als in (bijv) NWS, POL, MUZ, FTR ed.

Dit is niet alleen mijn standpunt, maar die van de GC mods, de FA's èn Danny die hier recentelijk nog e.e.a. over meldde.

Dus het spijt me dat jullie je niet kunnen vinden in deze lijn, maar dit is de lijn zoals hij (al jaren overigens) is.
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 16 juli 2011 @ 23:33:47 #131
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99562878
Overigens had die 'door wat ben ik gebeten' wel geschopt kunnen worden, maar is die inmiddels alweer opgelost dus is een schop nutteloos.
lolwut
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:21:02 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_99706682
quote:
Niet alle topics die daartussen staan moeten per se naar DIG.

Als je wilt weten wat de fluxverandering is als je een extra 512 mb DDR2 RAM kaart in je pc duwt terwijl hij aan staat, ja, dat is iets voor DIG.
Maar als netwerk van KPN down is kan je dat net zo goed/beter hier vragen.
Ik (en de andere mods ook) schoppen redelijk vaak topics naar DIG. Ik zal iig even naar het lijstje kijken als ik tijd heb.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Boks-Chick woensdag 20 juli 2011 @ 15:23:54 #134
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99706793
quote:
Je zeurt :*
Ik heb hierboven al uitgebreid uitgelegd hoe we (al jaren) werken.
Dat dat anders is als toen wanneer jij mod op GC was, so be it. Tijden veranderen.
Dat het je neit aanstaat, kan ik weinig tot niets aan doen.
En ach, wellicht glipt er een topic tussendoor, dat kan.
Is dat zo'n ramp? Neuh, dacht het niet.
lolwut
pi_100154830
quote:
19s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:40 schreef BrandX het volgende:
Het is niets van al die fora. Dit is gewoon dagboekmateriaal :*

En zodra je klaar bent met downloaden en je gaat installeren en je loopt (wel/niet) tegen problemen aan, hoor je in DIG thuis. *O*
Ik vind DIG eng. Kan ik geen vrijstelling bedingen op basis van deze informatie? O+
  Boks-Chick zondag 31 juli 2011 @ 13:49:26 #136
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100155036
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 13:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik vind DIG eng. Kan ik geen vrijstelling bedingen op basis van deze informatie? O+
Neej ;(
lolwut
  zondag 31 juli 2011 @ 15:12:03 #137
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_100157495
Beetje jammer weer om mijn topic te sluiten..... Sex mag zeker niet in dit gebied?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Boks-Chick zondag 31 juli 2011 @ 15:14:05 #138
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100157567
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:12 schreef karr-1 het volgende:
Beetje jammer weer om mijn topic te sluiten..... Sex mag zeker niet in dit gebied?
Nope, lees vooral dit :P

Adsenseproblemen FOK! #6
lolwut
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:09:03 #139
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_100208052
Ik weet zeker dat dit:Enge personen. Wel een leuk topic kan worden, worden helaas ONZ-gerelateerde reacties ingeplaatst. Wie maakt even schoon?
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 21:09:29 #140
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100208070
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik weet zeker dat dit:Enge personen. Wel een leuk topic kan worden, worden helaas ONZ-gerelateerde reacties ingeplaatst. Wie maakt even schoon?
Schopje ONZ is ook een optie natuurlijk :)
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:10:39 #141
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_100208132
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Schopje ONZ is ook een optie natuurlijk :)
Ik ben nooit bescheiden.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Boks-Chick maandag 1 augustus 2011 @ 21:12:38 #142
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100208228
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Schopje ONZ is ook een optie natuurlijk :)
Dit. Je loopt forumbreed te baggeren momenteel, dus ikneemjenietserieus :*
lolwut
pi_100208258
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dit. Je loopt forumbreed te baggeren momenteel, dus ikneemjenietserieus :*
Wil je mij wel serieus nemen *)
  Boks-Chick maandag 1 augustus 2011 @ 21:13:46 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100208301
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Wil je mij wel serieus nemen *)
Nee :).
lolwut
  Boks-Chick maandag 1 augustus 2011 @ 21:14:01 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100208311
Maar toch neem ik jullie allemaal bloedserieus hoor :Y


:9~
lolwut
pi_100208337
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nee :).
Tsk ik mag ook nooit wat 8)7
  Boks-Chick maandag 1 augustus 2011 @ 21:15:10 #147
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100208372
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Tsk ik mag ook nooit wat 8)7
Hoe Voel Je Je Nu? #700 ^O^
lolwut
pi_100208444
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kut. Ik mag nooit wat :(
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:19:37 #149
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_100208599
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef BrandX het volgende:
Maar toch neem ik jullie allemaal bloedserieus hoor :Y


:9~
Neehoor, je bent niet arrogant als je als forummoderator users niet altijd serieus neemt. :P
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Boks-Chick maandag 1 augustus 2011 @ 22:42:00 #150
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100212688
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Neehoor, je bent niet arrogant als je als forummoderator users niet altijd serieus neemt. :P
:D Dank je :*
Geloof ik :')
lolwut
pi_100288055
Ow
Hij is weer open. Waar heb ik dat aan te danken _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')