abonnement Unibet Coolblue
pi_101487751
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef Cobra4 het volgende:
Dames en Heren,

Allen aantreden voor een bijzonder appèl!!

Clan, uittreden.

Clan, de afgelopen maanden heb je een groot aantal kwaliteits topics aangemaakt welke door veel users van FOK! zeer gewaardeerd worden.

Daarom voor jou de volgende waardering. Buk je even?

[ afbeelding ]

En ga zo door! ^O^
+1 ^O^
pi_101487794
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:30 schreef Rave_NL het volgende:
Het valt anders wel op dat er uitsluitend negatief op Rubje wordt gereageerd, nooit genuanceerd of onverschillig, alleen hard negatief.
Heb je al eens geprobeerd een genuanceerde discussie aan te gaan met rubje? :')
pi_101488437
@ AchJa... jij moet ook zwijgen en al helemaal met dit soort drogreden die onder de noemer vallen van hij maakt het er naar. Ik verwacht van de mod lotusss al helemaal niets meer na haar laatste naaierij en aangezien jij en nog een paar gewoon vriendjes van elkaar zijn (feit!) en zoals ik al in eerdere reactie. opvallend dat ongeacht wat ik zei, er continue notes worden gegeven en ge-edit. En elke reactie van jullie vriendenclub wordt als vanzelfsprekend beschouwd en gelaten voor wat het is. Er is terdege een bewuste heksenjacht en dat heeft niks te maken met hard optreden maar met simpelweg naaierij omdat bijv die andere flap die ik heus niet vergeten ben,Esses, ook met regelmaat een topic-report indient,maar die vergeet ik heus niet zoals toegezegd in ons pm daar wij een afspraak hebben die blijft gelden.. :) ( iig Clan4 als mod is beter dan esses want met de laatste heb je een iemand met dictatoriale trekjes .)

Ik vertoef in hoop subfora maar het is opvallen dat ik vanuit DEF 3/4 vd notes (meer dan 22+) de laatste tijd krijg puur en alleen om mij weg te pesten, maar zoals ik al zei. Ik laat mij niet wegjagen en al helemaal niet op deze gronden want het maakt mij alleen maar strijdbaarder!
Dus geef gerust nog 50 notes ofzo erbij,je bevestigd steeds meer ik al eerder zei in vorige reacties!

Binnen DEF is er allang geen sprake meer van een evenwichtige club mensen met militaire interesses of neiging naar ... Het is een club geworden van een paar lui die dit als hun subforum zien waar 'buitenstaanders'niet in thuis horen en die zichzelf willen horen (lees maar de vele huis-tuin en keuken reacties) En als je weigert naar hun pijpen te dansen dan word je weggepest. Op het schoolplein noemde wij dat altijd de lafaards en hun groepsmentaliteit tegen enkelen om hun macht te laten gelden. Tegenwoordig heten dat hangjongeren.:)

quote:

@ Achja:


Rubje heeft er anders een handje van om op zo'n beetje elke foto waar een militair op staat te zeiken. Gaat het niet om de onderscheidingen dan gaat het wel om geen militaire uitstraling oid. Maar betrokkene is er weer als de kippen bij om om foto's te bedelen van een reunie, open dag of wat dan ook. Als hij zo graag foto's wil hebben gaat hij zelf maar naar kazernes toe, hij kwam daar toch zonder problemen binnen?
Wederom geef jij aan totaal geen feiten van elkaar weten te onderscheiden netzo als je roep om smaad en laster toen jij en Clan ook zo snel grote woorden gebruikten om je punt te maken en ik dat haarfijn weerlegde met juridische feiten. :)
Ik heb nergens iets gezegd over militaire uitstraling dat zij iemand anders! Dat is al je eerste leugen! Ik om foto's bedelen van reunies? Waar staat dat? 1 keer,net gevraagd dus niet doen alsof ik aan de lopende band dat vraag want dat is de 2de leugen die je verkondigd!

Punt is al plaats ik foto's van iemand afkomstig van Google en ik durf maar iets zeggen over misschien het uniform dat ik raar vind (omdat ik het ergens anders zus of zo heb gezien)dan zijn jullie er als de kippen erbij om mij persoonlijk aan te vallen omdat ik het waag iets te zeggen ook al riekt het niet eens naar negativisme maar omdat ik het waag er iets over te zeggen. :( Dat is de kern van dit alles! En als ik een weerwood geef dan krijg ik gelijk een note en de hiaten van de anderen laten we rustig staan want...tja dat is normaal. Hoezo evenwichtige mods! :(

quote:
Want Wmb post Clan geen enkele foto van de KMS reunie. Puur om gezeik te voorkomen.
nee, vertel het hele achterliggende verhaal dat jullie liever niet hadden dat hij foto's plaatste aangezien ik ze misschien kon gebruiken aangezien Clan hiervoor met regelmaat fotos of scans poste van alles en nog wat ter illustratie en'ondersteuning van zijn verhaal en jullie mij dat 'genot'wilde ontnemen. Alsof ik afhankelijk moet zijn van foto's van Clan.

En al plaats ik foto's die openbaar zijn dan nog komen jullie vanwege je bekrompen gedachtengang (tegen het plaatsen van algemene foto's)zeiken dat ik ze niet mag plaatsen vanwege de zogenaamde privacywetgeving! Ook weer zo een lekkere drogreden die elke keer om de hoek komt kijken. Dus welke kant ik keer, jullie doen er alles aan mij te naaien maar het uiteindelijke doel mij weg te jagen,kun je echt vergeten! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 02-09-2011 14:39:23 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101488607
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
@ AchJa... jij moet ook zwijgen

Ik vertoef in hoop subfora maar het is opvallen dat ik vanuit DEF 3/4 vd notes (meer dan 22+) de laatste tijd krijg puur en alleen om mij weg te pesten, maar zoals ik al zei. Ik laat mij niet wegjagen en al helemaal niet op deze gronden want het maakt mij alleen maar strijdbaarder!
Dus geef gerust nog 50 notes erbij
Nou dan weten we iig geval waar het op staat, en ik zie maar een oplossing :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:46:34 #180
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101491299
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
@ AchJa... jij moet ook zwijgen en al helemaal met dit soort drogreden die onder de noemer vallen van hij maakt het er naar. Ik verwacht van de mod lotusss al helemaal niets meer na haar laatste naaierij en aangezien jij en nog een paar gewoon vriendjes van elkaar zijn (feit!) en zoals ik al in eerdere reactie. opvallend dat ongeacht wat ik zei, er continue notes worden gegeven en ge-edit. En elke reactie van jullie vriendenclub wordt als vanzelfsprekend beschouwd en gelaten voor wat het is.
Moet ik zwijgen??? _O- _O- _O- Grapjas dat je bent.

Maar vooruit, kom nou maar eens aan met bewijzen dat ik een zg. "vriend" zou zijn van de modjes hier. Lotusss en ER heb ik 1 keer real life ontmoet, maakt dat ons meteen "vrienden" die de deur bijelkaar plat lopen? De rest van de lui hier ken ik alleen van dit forum, die heb ik nog nooit real life gezien. Dus ik weet niet hoe jij bij die nonsens komt, maar dat ga jij vast onderbouwen met feiten.

quote:
Er is terdege een bewuste heksenjacht en dat heeft niks te maken met hard optreden maar met simpelweg naaierij omdat bijv die andere flap die ik heus niet vergeten ben,Esses, ook met regelmaat een topic-report indient,maar die vergeet ik heus niet zoals toegezegd in ons pm daar wij een afspraak hebben die blijft gelden.. :) ( iig Clan4 als mod is beter dan esses want met de laatste heb je een iemand met dictatoriale trekjes .)
Wie is Clan4? Maar topic reports indienen (wat ik misschien 1 of 2 keer gedaan heb) is iets wat een tijdje geleden naar aanleiding van een verhaal in feedback naar boven is gekomen. De modjes hadden (terecht) de opmerking dat ze niet dag en nacht op het forum zitten en dat de users bij problemen maar op die knop moesten rammen. Dan nog is het aan de modjes om te bepalen of een post wel of niet door de beugel kan. Maar ik begrijp dat jij Esses daar meteen middels DM op aangevallen hebt? In het verlengde daarvan vraag ik me af hoe jij aan de info bent gekomen dat Esses op die knop gedrukt heeft, daar ben ik erg benieuwd naar.

quote:
Ik vertoef in hoop subfora maar het is opvallen dat ik vanuit DEF 3/4 vd notes (meer dan 22+) de laatste tijd krijg puur en alleen om mij weg te pesten, maar zoals ik al zei. Ik laat mij niet wegjagen en al helemaal niet op deze gronden want het maakt mij alleen maar strijdbaarder!
Dus geef gerust nog 50 notes ofzo erbij,je bevestigd steeds meer ik al eerder zei in vorige reacties!
Wmb blijf je ook lekker, zo nu en dan is het wel vermakelijk om te lezen hoe jij je weer in je kuif gepikt voelt.

Maar nu even op de man af, jij hebt over die notes, hoeveel heb jij in de diverse subfora, behalve DEF, gekregen? Want notes krijg je nl. niet vanzelf, dus ook daar zul je dan wel eens een scheve schaats rijden.

quote:
Binnen DEF is er allang geen sprake meer van een evenwichtige club mensen met militaire interesses of neiging naar ... Het is een club geworden van een paar lui die dit als hun subforum zien waar 'buitenstaanders'niet in thuis horen en die zichzelf willen horen (lees maar de vele huis-tuin en keuken reacties) En als je weigert naar hun pijpen te dansen dan word je weggepest. Op het schoolplein noemde wij dat altijd de lafaards en hun groepsmentaliteit tegen enkelen om hun macht te laten gelden. Tegenwoordig heten dat hangjongeren.:)
Er wordt hier niemand weggepest, kijk naar onze laatste aanwinst (SamtheGreat), betrokkene is relatief jong, hebben wel ff lol met hem gehad toen hij begon met * SamtheGreat googled zieikjenogeenkeer Maar hij is hier nog steeds regelmatig en doet ook leuk mee in de herkenningsquiz.

quote:
Wederom geef jij aan totaal geen feiten van elkaar weten te onderscheiden netzo als je roep om smaad en laster toen jij en Clan ook zo snel grote woorden gebruikten om je punt te maken en ik dat haarfijn weerlegde met juridische feiten. :)
Ik heb nergens iets gezegd over militaire uitstraling dat zij iemand anders! Dat is al je eerste leugen! Ik om foto's bedelen van reunies? Waar staat dat? 1 keer,net gevraagd dus niet doen alsof ik aan de lopende band dat vraag want dat is de 2de leugen die je verkondigd!
Nogmaals, ik daag je uit om met bronnen te komen waarbij ik de woorden "smaad en laster" heb gebruikt. Daarnaast heeft Esses jou ook behoorlijk afgefakkeld met een net iets andere uitleg dan jouw kantongerecht etc. verhaal. En aangezien Esses wat meer met juridische dingen te maken heeft zie ik geen reden om aan zijn verhaal te twijfelen.

quote:
Punt is al plaats ik foto's van iemand afkomstig van Google en ik durf maar iets zeggen over misschien het uniform dat ik raar vind (omdat ik het ergens anders zus of zo heb gezien)dan zijn jullie er als de kippen erbij om mij persoonlijk aan te vallen omdat ik het waag iets te zeggen ook al riekt het niet eens naar negativisme maar omdat ik het waag er iets over te zeggen. :( Dat is de kern van dit alles! En als ik een weerwood geef dan krijg ik gelijk een note en de hiaten van de anderen laten we rustig staan want...tja dat is normaal. Hoezo evenwichtige mods! :(
Je loopt uit je nek te kletsen. Want bij bv. die nep commando met al zijn Duitse zooi etc geef ik je helemaal gelijk. Maar jij presteert het om bij bv. die foto van Kroon met een legionair met zg. "betrouwbare bronnen" te komen dat het een poser is, ook ben je al eens op de proppen gekomen met een kmar figuur die aparte medailles op had en je zg. een flink verhaal had gekregen in je mailbox, terwijl ik na wat zoeken dat verhaal letterlijk (die mail van jou) terug vond op een ander forum, nb een paar jaar oud.

Als jij iemand of iets wil beschuldigen moet je met bewijzen komen en niet met niet te verifieren bronnen en geklets van een ander forum.

quote:
nee, vertel het hele achterliggende verhaal dat jullie liever niet hadden dat hij foto's plaatste aangezien ik ze misschien kon gebruiken aangezien Clan hiervoor met regelmaat fotos of scans poste van alles en nog wat ter illustratie en'ondersteuning van zijn verhaal en jullie mij dat 'genot'wilde ontnemen. Alsof ik afhankelijk moet zijn van foto's van Clan.
Oh, nu is het een complot... :') Truth/ BNW is verderop hoor.

quote:
En al plaats ik foto's die openbaar zijn dan nog komen jullie vanwege je bekrompen gedachtengang (tegen het plaatsen van algemene foto's)zeiken dat ik ze niet mag plaatsen vanwege de zogenaamde privacywetgeving! Ook weer zo een lekkere drogreden die elke keer om de hoek komt kijken. Dus welke kant ik keer, jullie doen er alles aan mij te naaien maar het uiteindelijke doel mij weg te jagen,kun je echt vergeten! :)
Nogmaals, kom met een bron/ bewijs dat ik het over privacywetgeving/ smaad/ laster etc. gehad heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 02-09-2011 15:52:58 ]
pi_101491811
Notes krijg je echt te pas en te onpas, vooral van die modderator. Als iemand tegen d'r vriendje in durft te gaan ofzo. Schiet ze meteen weer in de bescherm-modus en misbruikt ze haar 'macht'.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:04:51 #182
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101492010
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Notes krijg je echt te pas en te onpas, vooral van die modderator. Als iemand tegen d'r vriendje in durft te gaan ofzo. Schiet ze meteen weer in de bescherm-modus en misbruikt ze haar 'macht'.
Gelukkig krijgt Rubje ze om heel andere redenenen.

Ik zie even niet in wat jouw notes te maken hebben met deze discussie.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:05:04 #183
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_101492015
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:31 schreef rubje het volgende:
@ AchJa... jij moet ook zwijgen en al helemaal met dit soort drogreden die onder de noemer vallen van hij maakt het er naar. Ik verwacht van de mod lotusss al helemaal niets meer na haar laatste naaierij en aangezien jij en nog een paar gewoon vriendjes van elkaar zijn (feit!) en zoals ik al in eerdere reactie. opvallend dat ongeacht wat ik zei, er continue notes worden gegeven en ge-edit. En elke reactie van jullie vriendenclub wordt als vanzelfsprekend beschouwd en gelaten voor wat het is. Er is terdege een bewuste heksenjacht en dat heeft niks te maken met hard optreden maar met simpelweg naaierij omdat bijv die andere flap die ik heus niet vergeten ben,Esses, ook met regelmaat een topic-report indient,maar die vergeet ik heus niet zoals toegezegd in ons pm daar wij een afspraak hebben die blijft gelden.. :) ( iig Clan4 als mod is beter dan esses want met de laatste heb je een iemand met dictatoriale trekjes .)

Ik vertoef in hoop subfora maar het is opvallen dat ik vanuit DEF 3/4 vd notes (meer dan 22+) de laatste tijd krijg puur en alleen om mij weg te pesten, maar zoals ik al zei. Ik laat mij niet wegjagen en al helemaal niet op deze gronden want het maakt mij alleen maar strijdbaarder!
Dus geef gerust nog 50 notes ofzo erbij,je bevestigd steeds meer ik al eerder zei in vorige reacties!

Binnen DEF is er allang geen sprake meer van een evenwichtige club mensen met militaire interesses of neiging naar ... Het is een club geworden van een paar lui die dit als hun subforum zien waar 'buitenstaanders'niet in thuis horen en die zichzelf willen horen (lees maar de vele huis-tuin en keuken reacties) En als je weigert naar hun pijpen te dansen dan word je weggepest. Op het schoolplein noemde wij dat altijd de lafaards en hun groepsmentaliteit tegen enkelen om hun macht te laten gelden. Tegenwoordig heten dat hangjongeren.:)

[..]

Wederom geef jij aan totaal geen feiten van elkaar weten te onderscheiden netzo als je roep om smaad en laster toen jij en Clan ook zo snel grote woorden gebruikten om je punt te maken en ik dat haarfijn weerlegde met juridische feiten. :)
Ik heb nergens iets gezegd over militaire uitstraling dat zij iemand anders! Dat is al je eerste leugen! Ik om foto's bedelen van reunies? Waar staat dat? 1 keer,net gevraagd dus niet doen alsof ik aan de lopende band dat vraag want dat is de 2de leugen die je verkondigd!

Punt is al plaats ik foto's van iemand afkomstig van Google en ik durf maar iets zeggen over misschien het uniform dat ik raar vind (omdat ik het ergens anders zus of zo heb gezien)dan zijn jullie er als de kippen erbij om mij persoonlijk aan te vallen omdat ik het waag iets te zeggen ook al riekt het niet eens naar negativisme maar omdat ik het waag er iets over te zeggen. :( Dat is de kern van dit alles! En als ik een weerwood geef dan krijg ik gelijk een note en de hiaten van de anderen laten we rustig staan want...tja dat is normaal. Hoezo evenwichtige mods! :(

[..]

nee, vertel het hele achterliggende verhaal dat jullie liever niet hadden dat hij foto's plaatste aangezien ik ze misschien kon gebruiken aangezien Clan hiervoor met regelmaat fotos of scans poste van alles en nog wat ter illustratie en'ondersteuning van zijn verhaal en jullie mij dat 'genot'wilde ontnemen. Alsof ik afhankelijk moet zijn van foto's van Clan.

En al plaats ik foto's die openbaar zijn dan nog komen jullie vanwege je bekrompen gedachtengang (tegen het plaatsen van algemene foto's)zeiken dat ik ze niet mag plaatsen vanwege de zogenaamde privacywetgeving! Ook weer zo een lekkere drogreden die elke keer om de hoek komt kijken. Dus welke kant ik keer, jullie doen er alles aan mij te naaien maar het uiteindelijke doel mij weg te jagen,kun je echt vergeten! :)
Ik heb geen bewijs en kan ook naar niemand verwijzen (mijn tijd niet waard) maar soms merk ik het ook.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:05:37 #184
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_101492038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Notes krijg je echt te pas en te onpas, vooral van die modderator. Als iemand tegen d'r vriendje in durft te gaan ofzo. Schiet ze meteen weer in de bescherm-modus en misbruikt ze haar 'macht'.
Ach gossie toch :*
* Lotusss geeft Lightning_NL een aai over z'n bolletje
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:09:33 #185
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101492204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

Ik heb geen bewijs en kan ook naar niemand verwijzen (mijn tijd niet waard) maar soms merk ik het ook.
Wat merk je dan? Iets specifieks uit die hele lap tekst of alles?
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:12:21 #186
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_101492300
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

Ik heb geen bewijs en kan ook naar niemand verwijzen (mijn tijd niet waard) maar soms merk ik het ook.
Ik kan me niet herinneren dat jij rare dingen heb gezegd ofzo. Wellicht dat het in het verleden hier wat minder open was, maar ik probeer juist ook andere meningen te laten staan in dit subforum (mits goed onderbouwd) om wat meer variatie te krijgen!

Als ik je posts ooit geëdit hebt ofzo, het is niet persoonlijk!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_101492336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:04 schreef AchJa het volgende:

Ik zie even niet in wat jouw notes te maken hebben met deze discussie.
Helemaal niets. Maar ik laat geen moment onbenut om mijn onvrede over Lotusss te spuien. Houdt me van de straat.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:15:51 #188
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_101492405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Helemaal niets. Maar ik laat geen moment onbenut om mijn onvrede over Lotusss te spuien. Houdt me van de straat.
O+
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:22:04 #189
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101492616
quote:
Luister zelf eens flap. Jij en nog een aantal van je holmaten...
Pas als jij de moeite neemt mij normaal aan te spreken heb ik zin om verder te reageren. Met dat constante denigrerende geouwehoer en gezuig van jou moet je het niet gek vinden dat je in dit subforum weinig vrienden maakt.
pi_101492639
Kom op ey, niet zo kleinzerig. We zijn hier toch niet om vrienden te maken?
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:29:21 #191
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_101492868
Ik vat niks persoonlijk op maar als je objectief kijkt kan het (soms wel grappig) bv met een topic "is nederland sterker dan.." dat een user van de oude garde hard uit de hoek komt,

verder vind ik dat de kerk in het midden moet worden gelaten want als je vaak op een sub forum post kan je ook een reputatie krijgen maar ik vind ook dat je als moderator als scheidsrechter op moet stellen, het is niet zo dat je een user word met vergaande rechten. je bent er ook echt om een discussie goed te laten verlopen.

Laten we het allemaal vergeten en het opnieuw proberen (telt voor iedereen)
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:44:07 #192
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_101493423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef revolutionarymen het volgende:
Ik vat niks persoonlijk op maar als je objectief kijkt kan het (soms wel grappig) bv met een topic "is nederland sterker dan.." dat een user van de oude garde hard uit de hoek komt,
En in andere subfora gebeurt dat niet? Ook in bv nws kan er behoorlijk lomp ingehakt worden. Als je daar niet tegen kunt heb je hier weinig te zoeken imo.

quote:
verder vind ik dat de kerk in het midden moet worden gelaten want als je vaak op een sub forum post kan je ook een reputatie krijgen maar ik vind ook dat je als moderator als scheidsrechter op moet stellen, het is niet zo dat je een user word met vergaande rechten. je bent er ook echt om een discussie goed te laten verlopen.
Ik ben van mening dat het redelijk soepeltjes draait hier, zo nu en dan zijn er wel eens wat aanvaringen maar dat hou je altijd.

quote:
Laten we het allemaal vergeten en het opnieuw proberen (telt voor iedereen)
Met Rubje hebben we het al vaak zat opnieuw geprobeerd. Hell zelfs Mores heeft tientallen kansen gekregen.
pi_101493791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Moet ik zwijgen??? _O- _O- _O- Grapjas dat je bent.

Maar vooruit, kom nou maar eens aan met bewijzen dat ik een zg. "vriend" zou zijn van de modjes hier. Lotusss en ER heb ik 1 keer real life ontmoet, maakt dat ons meteen "vrienden" die de deur bijelkaar plat lopen? De rest van de lui hier ken ik alleen van dit forum, die heb ik nog nooit real life gezien. Dus ik weet niet hoe jij bij die nonsens komt, maar dat ga jij vast onderbouwen met feiten.

[..]

Wie is Clan4? Maar topic reports indienen (wat ik misschien 1 of 2 keer gedaan heb) is iets wat een tijdje geleden naar aanleiding van een verhaal in feedback naar boven is gekomen. De modjes hadden (terecht) de opmerking dat ze niet dag en nacht op het forum zitten en dat de users bij problemen maar op die knop moesten rammen. Dan nog is het aan de modjes om te bepalen of een post wel of niet door de beugel kan. Maar ik begrijp dat jij Esses daar meteen middels DM op aangevallen hebt? In het verlengde daarvan vraag ik me af hoe jij aan de info bent gekomen dat Esses op die knop gedrukt heeft, daar ben ik erg benieuwd naar.

[..]

Wmb blijf je ook lekker, zo nu en dan is het wel vermakelijk om te lezen hoe jij je weer in je kuif gepikt voelt.

Maar nu even op de man af, jij hebt over die notes, hoeveel heb jij in de diverse subfora, behalve DEF, gekregen? Want notes krijg je nl. niet vanzelf, dus ook daar zul je dan wel eens een scheve schaats rijden.

[..]

Er wordt hier niemand weggepest, kijk naar onze laatste aanwinst (SamtheGreat), betrokkene is relatief jong, hebben wel ff lol met hem gehad toen hij begon met * SamtheGreat googled zieikjenogeenkeer Maar hij is hier nog steeds regelmatig en doet ook leuk mee in de herkenningsquiz.

[..]

Nogmaals, ik daag je uit om met bronnen te komen waarbij ik de woorden "smaad en laster" heb gebruikt. Daarnaast heeft Esses jou ook behoorlijk afgefakkeld met een net iets andere uitleg dan jouw kantongerecht etc. verhaal. En aangezien Esses wat meer met juridische dingen te maken heeft zie ik geen reden om aan zijn verhaal te twijfelen.

[..]

Je loopt uit je nek te kletsen. Want bij bv. die nep commando met al zijn Duitse zooi etc geef ik je helemaal gelijk. Maar jij presteert het om bij bv. die foto van Kroon met een legionair met zg. "betrouwbare bronnen" te komen dat het een poser is, ook ben je al eens op de proppen gekomen met een kmar figuur die aparte medailles op had en je zg. een flink verhaal had gekregen in je mailbox, terwijl ik na wat zoeken dat verhaal letterlijk (die mail van jou) terug vond op een ander forum, nb een paar jaar oud.

Als jij iemand of iets wil beschuldigen moet je met bewijzen komen en niet met niet te verifieren bronnen en geklets van een ander forum.

[..]

Oh, nu is het een complot... :') Truth/ BNW is verderop hoor.

[..]

Nogmaals, kom met een bron/ bewijs dat ik het over privacywetgeving/ smaad/ laster etc. gehad heb.
Nounounou zeg!
Jij blijft van mijn jongeheer af!.. oh er stond zieikjenogeenkeer :')

@Rubje:
Jij komt hier, kennelijk om een bepaalde reden of affiniteit met DEF. Waarom zou je anders naar dit subforum komen? Toon dan tenminste respect jegens onze militairen en oud-militairen hier. Je hoort je er naar te gedragen. En je hoort je niet te gedragen als een arrogant mannetje dat denigrerend gelul post en altijd maar klopjachten start. Maarja, ik zal wel veel te soft zijn aangezien je genoeg kansen hebt gehad..
pi_101498149
Kan je niet beter een perma ban naar zijn kop slingeren?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_101498301
Snap ik ook niet waarom ze dat niet doen..
pi_101500595
Als je jezelf stoort aan de posts van rubje, lees je ze toch niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door paintmeester op 02-09-2011 20:19:21 ]
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_101503326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:07 schreef paintmeester het volgende:
Als je jezelf stoort aan de posts van rubje, lees je ze toch niet.
Een discussie van 2 pagina's over 1 post van rubje lees je niet zo gemakkelijk overheen
Beneath the gold, the bitter steel
pi_101632535
quote:
AchJa schreef:

Maar vooruit, kom nou maar eens aan met bewijzen dat ik een zg. "vriend" zou zijn van de
modjes hier. Lotusss en ER heb ik 1 keer real life ontmoet,maakt dat ons meteen "vrienden
" die de deur bijelkaar plat lopen? De rest van de lui hier ken ik alleen van dit forum, die heb
ik nog nooit real life gezien. Dus ik weet niet hoe jij bij die nonsens komt, maar dat ga jij vast onderbouwen met feiten.
Het feit dat je al beaamt dat je elkaar sowieso 1 keer hebt ontmoet,elke bezoeker op FOK!
als die alle topic's van het afgelopen jaar doorloopt en jullie innige conversaties waarin het
elkaar opbellen,dm''n of pm'n veelvuldig de kop op steekt,even los van een- tweetjes binnen
het topic zelf,dan is het voor een ieder duidelijk dat er een zekere mate van vriendschap is
die verder gaat dan het gewoon elkaar kennen.

Hier heb je je eerste feit. :W

quote:
Wie is Clan4? Maar topic reports indienen (wat ik misschien 1 of 2 keer gedaan heb) is
iets wat een tijdje geleden naar aanleiding van een verhaal in feedback naar boven is
gekomen. De modjes hadden (terecht) de opmerking dat ze niet dag en nacht op het
forum zitten en dat de users bij problemen maar op die knop moesten rammen. Dan
nog is het aan de modjes om te bepalen of een post wel of niet door de beugel kan.
Maar ik begrijp dat jij Esses daar meteen middels DM op aangevallen hebt? In het
verlengde daarvan vraag ik me af hoe jij aan de info bent gekomen dat Esses op
die knop gedrukt heeft, daar ben ik erg benieuwd naar.
Feit is dat sedert die hele uiteenzetting in FB en w.o. esses in meeparticipeerde
en toch als de voornaamste aanstichter werd gezien omdat hij toendertijd het gevoel
had dat er op hem werd gevit begon er plotseling een 360 graden gedraaid beleid
van veelal Lotusss plaats te vinden en die door haar veelvuldig met het argument
zachte hand werkt schijnbaar niet
werd verdedigd als mensen om opheldering
achter de coulissen vroegen over haar besluiten. Zelfs Ravel_NL toch niet de minste,
werd door haar veelvuldig op een schofterige manier achter de schermen behandeld
aangezien die het ook waagde haar functie als mod aan de kaak te stellen vanwege
haar zoveelste maternaaierij op notes gebied toen bleek dat zij andermaal een note
gaf die helemaal niet nodig was geweest en puur en alleen vanwege haar verkeerde
interpretatie een gevolg was. En dan zou je een terugdraaiing verwachten en
bijbehorende excuus maar dat kan je vergeten bij haar,iets wat ik zelf ook heb
meegemaakt. :r

Inzake hetgeen esses bepleitte in FB is nu pas duidelijk dat als je tussen de regels
goed doorlas er alles aan was gelegen om uiteindelijk mij aan te pakken gezien de
manier van posten die ik deed en wat vooral hem een doorn in het oog is tesamen
met nog een stel anderen die menen die niet-militairen zich vooral niet teveel moeten
praten over militairen,laat staan kritiek moeten hebben want een nukubu die zich
teveel met militairen bezighoudt is een verkeerde en dat moet weg en al helemaal
als die een ander geluid laat horen want dat soort info kan zo iemand helemaal niet
hebben dus moet het wel geblaat zijn. :|W Sterker nog,hij bevestigd dat zelf maar
al te graag later in een opvolgende reactie...

Inzake het dm gebeuren is dat een ander verhaal.

En hoe ik weet dat Esses degene is geweest die veelvuldig op de topicreport knop
heeft gedrukt als het mijn posts betreft,dan is dat gezien alle feiten en omstandig
heden en met een beetje speurwerk niet zo moeilijk te achterhalen. :Y

quote:
Maar nu even op de man af, jij hebt over die notes, hoeveel heb jij in de diverse
subfora, behalve DEF, gekregen? Want notes krijg je nl. niet vanzelf, dus ook daar
zul je dan wel eens een scheve schaats rijden.
Hoeveel laat ik even in het midden maar als blijkt dat het merendeel van mijn notes
(22+ bovenop die ik al heb!) plotseling allemaal uit maar 1 subfora komen een
gigantische stijging is ivg met andere subfora waar ik ook vertoef en tevens er een
nieuw beleid in DEF zwaait dan is de optelsom snel gemaakt en is het antwoord
duidelijk.

quote:
Er wordt hier niemand weggepest, kijk naar onze laatste aanwinst (SamtheGreat),
betrokkene is relatief jong, hebben wel ff lol met hem gehad toen hij begon met *
SamtheGreat googled zieikjenogeenkeer Maar hij is hier nog steeds regelmatig
en doet ook leuk mee in de herkenningsquiz.
Ja en wat is je punt want het ontgaat mij totaal wat je hiermee wilt zeggen alsof
je wilt zeggen. Kijk ik heb een neger als bediende in mijn huis dus betekend
dat dat ik geen racist kan zijn.
:O

quote:
Nogmaals, ik daag je uit om met bronnen te komen waarbij ik de woorden "smaad
en laster" heb gebruikt. Daarnaast heeft Esses jou ook behoorlijk afgefakkeld met
een net iets andere uitleg dan jouw kantongerecht etc. verhaal. En aangezien Esses
wat meer met juridische dingen te maken heeft zie ik geen reden om aan zijn verhaal
te twijfelen.
Nou vooruit omdat je zo aandringt en omdat jij ook excuses hebt gemaakt inzake
mijn witchhunt op onze Prins en nep-commando en die je logisch en terecht vond,
was het niet letterlijk jij die die woorden hebt gebruikt maar Clan in het topic waar die
oud-commando gF die foto's liet zien en waar alle ophef later over ontstond. Dus bij
deze gezegd,maar gezien de toon en gezamelijke verontwaardiging die vnl.jij en Clan
toen ten toonspreide inzake de benaming en publicaties van die openbare foto's was
mijn reactie toen niet geheel onlogisch. :Y

Nee hoor,esses nuanceerde op een detail wat ik geneuzel vond aangezien de praktijk
ervaring leert dat jij misschien vanuit je theoretische kennis denkt dat dit echt van
belang is tijdens een zitting, maar dat dat in de praktijk zo minimaal is dat het vanuit
het hele plaatje gezien geen invloed zal hebben op een gerechterlijke uitspraak. Het
doel wat je wilt bewerkstelligen,(of wat je uiteindelijk bedoelt)daar gaat het in de
praktijk om. :)

Kijk veelvuldig met wetteksten rondstrooien/overschrijven of voor mij part invullen
maakt je nog geen kenner of jurist of zelfs advocaat. En dat jij aan zijn lippen hangt
als leek verbaast mij helemaal niks want dat is hetzelfde als dat jij mij aanviel en
betichte dat ik alles wat gF zei voor zoete koek aannam alsof die per definitie meer
kennis dan wie dan ook in huis heeft.

Esses heeft dit over zichzelf afgeroepen na zijn pm waarin hij zich andermaal van
zijn dreigende kant liet zien toen bleek dat ik niet onder de indruk was van zijn
geblaat af en toe. Sterker nog, als ik het ook maar waagde achter hem aan te
komen dan zou ik een strafrechterlijke vervolging bezuren alsof ik daar ooit
geintresseerd in zou zijn. Alleen toen esses die (fake( dagvaarding op het forum
poste en daarna zich verdedigde dat dit alleen bedoelt was om zaken genuanceerder
te maken als reactie op een post van mij vond ik dat hij dus echt tever ging in het
publieklijk te kakken zetten en heb ik hem medegedeeld dat ik vanaf heden mijn
aandacht naar hem verplaatste en de handschoen oppakte inzake zijn
strafrechterlijke vervolging in de hoop dat hij dan ook echt achter mij aankwam
zodat hij zich uiteindelijk moet tonen ter zitting mocht dit er ooit er van
komen. :Y En door veelvuldig topicreports op te sturen en te klagen over mijn
sig the search for esses fanclub en vervolgens mij notes aan te naaien die
een gevolg hiervan zijn en ik dus weet dat hij het geweest is die hier achter zit,
maakt dat dit gewoon doorgaat ongeacht of het nu dec 2011 of 2012 is.
Afspraak is afspraak en dat mag gelezen worden tot ik mijn doel bereik en
zoals iedereen weet. Tijd heeft nooit haast. :)

quote:
Je loopt uit je nek te kletsen. Want bij bv. die nep commando met al zijn Duitse
zooi etc geef ik je helemaal gelijk. Maar jij presteert het om bij bv. die foto van
Kroon met een legionair met zg. "betrouwbare bronnen" te komen dat het een
poser is, ook ben je al eens op de proppen gekomen met een kmar figuur die
aparte medailles op had en je zg. een flink verhaal had gekregen in je mailbox,
terwijl ik na wat zoeken dat verhaal letterlijk (die mail van jou) terug vond op
een ander forum, nb een paar jaar oud.
Dus omdat ik een nukubu ben kan het natuurlijk in jouw en anderen hun bekrompen
wereldje niet zo zijn dat ik soms ook maar iets meer weet want als dat zo was dan
moet het wel onzin en gelul zijn. :) Fijn,bevestigd dus hiermee je eigen bekrompen
wereldje nogmaals. Ik heb met veel mensen contact buiten DEF om en er leiden
meer wegen naar militaire oplossingen dan alleen DEF. En als ik rechstreeks
van een oud-legionair te horen krijg dat deze vent op die foto een nepper op zus
en zo gronden,dan moet ik zeker aan zelfingenomen nobody's gaan uitleggen
wie die persoon is,in welke hoedanigheid hij dit zegt enmwat zijn verdere achtergrond
is om dit zomaar te zeggen. Diezelfde misplaatste arrogante houding die op niks
is gebaseerd en waarmee hier die oud-commando hier is weggejaagd. :(

Inzake dat kMar gebeuren had ik heel duidelijk uitgelegd hoe de vork in de steel
zat maar omdat er al een vooringenomen gedachtengang heerst heeft het nooit
zin met mensen zoals jij redelijk te praten aangezien jij alleen jezelf wilt horen
en elk woord of uitleg verspilde moeite is omdat jij ervan uitgaat dat jij alleen de
wijsheid in pacht hebt en alle anderen die moet maar overtuigend aan jou
bewijzen dat zij geen ongelijk hebben. :(

Zo werkt het niet ongelovige thomas. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door rubje op 06-09-2011 15:15:10 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101632934
Ik druk ook regelmatig op de report knop, mag ik nu ook in je verhaaltjes? :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:16:34 #200
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101633103
Ik heb sterk de neiging om tl;dr te zeggen en het daarbij te laten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')