abonnement Unibet Coolblue
pi_96378201
Hier overigens waterpokken, gelukkig al weer in het eindstadium.
Aldus.
pi_96378474
Ook niet als het regent?
pi_96378559
In al deze malaise overigens een goed bericht: na een paar korte verlofperiodes om te checken hoe het zou gaan mag mijn vader morgen definitief naar huis. Hij is nog lang niet de oude, maar in vergelijking met twee maanden geleden gaat het oneindig veel beter. Het belangrijkste is dat hij door die verbetering waarschijnlijk zelf nu ook wel durft te geloven dat ie dus toch niet dement aan het worden is en daarmee is zijn belangrijkste bron van paniek weggenomen :).
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:35:02 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96378603
Goed nieuws!

Wat was de reden voor de ziekenhuisopname?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:35:38 #55
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_96378623
Wat Lien zegt.
pi_96378708
quote:
11s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ook niet als het regent?
Ik hoef maar een klein stukje te fietsen (meestel).
Aldus.
pi_96379616
Ik loop weer. Vaak. Geregeld.
pi_96379887
Het komt er eigenlijk op neer dat ie zich helemaal tureluurs heeft gepiekerd :).
Zorgen over hoe het met zijn broer moet als hij niet meer voor hem zou kunnen zorgen, zelf vergeetachtig geworden door het verdriet om het overlijden van zijn zus (mijn vader heeft de neiging vergeetachtig te worden bij stress), geschrokken van die vergeetachtigheid, angst dat hij aan het aftakelen was (bij een andere zus van hem is dat daadwerkelijk het geval, dus begrijpelijk dat hij daar bang voor werd), slecht slapen van het gepieker, dus nog vergeetachtiger, kon gedachten niet meer ordenen, dus nog meer angst dat hij gek/dement aan het worden was. Etc etc.

In het ziekenhuis hebben ze die spiraal weten te doorbreken door hem weer aan het slapen te krijgen en hem alles waar hij over zou moeten nadenken uit handen te nemen. Het schijnt best veel voor te komen trouwens, dat ouderen uit pure angst dat ze dement aan het worden zijn ietwat doordraaien, dus ze wisten precies hoe ze het aan moesten pakken.
pi_96380036
Die vergeetachtigheid levert wel grappige taferelen op trouwens. Mijn zusje heeft hem al een keer of vier kunnen verblijden met het nieuws dat ze een baan heeft gevonden.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:47:12 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_96381364
Dat is wat! Een heel proces, maar ten goede gekeerd, zo lijkt het!
The love you take is equal to the love you make.
pi_96402228
Goed nieuws, SL! Ik kan me inderdaad best voorstellen dat je jezelf een beetje gek kunt maken met zulke gedachten. Zou ook iets voor mijn vader zijn.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_96402377
En Madame Tussauds was een belevenis. Livia staat op de foto met haar held (Michael Jackson) en ik dacht echt even dat ik Annie M.G. Schmidt op een bankje zag zitten. O+ .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_96403047
quote:
11s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:36 schreef Gellius het volgende:
Erik zal vandaag toch wel open zijn?
Hij is nu bij de Keuringsdienst van Waarde!
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_96403121
quote:
17s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef mane het volgende:
En Madame Tussauds was een belevenis. Livia staat op de foto met haar held (Michael Jackson) en ik dacht echt even dat ik Annie M.G. Schmidt op een bankje zag zitten. O+ .
Een held? Vreemd. Heb je Livia wel netjes uitgelegd dat Michael Jackson eigenlijk een nikker is
pi_96403494
Goed nieuws, SL! En het klinkt best logisch wat je vader doormaakte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96403746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef beeer het volgende:

[..]

Een held? Vreemd. Heb je Livia wel netjes uitgelegd dat Michael Jackson eigenlijk een nikker is
Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_96403937
Hola!


quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Hij is nu bij de Keuringsdienst van Waarde!
pi_96404050
quote:
16s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef mane het volgende:
Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.
Ik geef haar groot gelijk, maar onaardig of niet, Michael Jackson is echt een kaffer. Soms moet fantasie plaats maken voor harde realiteit
pi_96404169
Hm. Te laat.
pi_96404225
quote:
16s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef mane het volgende:

[..]

Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.
Ik zei vroeger dat dat 'oneerbiedig' was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96404566
quote:
11s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zei vroeger dat dat 'oneerbiedig' was.
De goede oude tijd dat het nog normaal was om ze aan je trekhaak te binden en een paar kilometer vol gas te geven
pi_96404633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik geef haar groot gelijk, maar onaardig of niet, Michael Jackson is echt een kaffer. Soms moet fantasie plaats maken voor harde realiteit
Je moet het zo zien. Wij zijn allang blij dat ze Billy Jean luistert in plaats van iets van Justin Bieber.

Om je gerust te stellen kan ik nog wel vertellen dat ze wil trouwen met ene Tobias. Een blond jongetje uit haar klas. Blauwe ogen ook nog, denk ik.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_96405438
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef mane het volgende:
Je moet het zo zien. Wij zijn allang blij dat ze Billy Jean luistert in plaats van iets van Justin Bieber.

Om je gerust te stellen kan ik nog wel vertellen dat ze wil trouwen met ene Tobias. Een blond jongetje uit haar klas. Blauwe ogen ook nog, denk ik.
Billy Jean en Justin Bieber zegt me niet zoveel, maar waar je op valt wil nog wel eens 180 graden draaien. Ik viel eerst ook op blonde Hollandse meisjes met krullend haar en grote tieten, en nu val ik op Chinese meisjes met zwart stijl haar en kleine tietjes. Geef haar een fiks pak slaag voor de zekerheid.
pi_96419977
Ik heb Joeri Mulder een sigaret aangeboden. In het oosten des lands is het nog bijzonder dat je een bekendheid tegenkomt.

Hij sloeg het af
  vrijdag 6 mei 2011 @ 06:14:19 #75
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_96420222
Was je weer in Nijmegen, Mainport? Waarom heb je niet gebeld? :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')