troll...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef -tape- het volgende:
Ik zou even doorsparen en voor 200 een 2e hands Ipad 1 halen.
Het is ook wel een groot verschil een tablet van 50 euro of een tablet van tegen de 200 euro.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef fruityloop het volgende:
Mijn collega heeft ook zo'n Chinese kloon android tablet, en ik zou toch even door sparen voor een 7" variant van Archos. Die bouwkwaliteit is toch wat beter dan dat Chinese spul..
7'' is goed draagbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat ben je van plan met zo'n tablet te gaan doen?
7 inch zou voor mij denk ik toch iets te klein zijn.
ik denk dat het apparaat wat TS oppert is meer iets voor kinderen die leuk angry birds ofzo willen spelen enzo, Je moet sowieso al een extra geheugen kaart met meer geheugen erbij kopen met name om updates enzo te kunnen installeren.
het is niks voor mij in ieder geval.
ik zou zelf de galaxy tab 10.1 ofzo aanschaffen.
Ik vertrouw zulke websites niet meteen, dus ik ga het niet op deze manier doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:12 schreef RobertNL het volgende:
Kun je ook vrij goedkoop in china krijgen:
Bijvoorbeeld:
7 ePad aPad WiFi 2GB Camera Android 2.2 MID Tablet PC
7'' tablet Met 15% kroting (coupon: 10%ebay110 en recommender: RobertNL) voor +-48 euro
Zit een even snelle processor in, 2gb geheugen ipv 4gb (maar micro sd van 2gb kost niks)
Duurt wel een weekje of 2/3 voordat je hem hebt, maar als student scheelt het wel weer 50 euro.
mocht je nog een hoesje met toetsenbord nodig hebben dan kan ik je daar ook wel aan helpen
Heb er namelijk nog 1 over.
Verder zou je ook nog eens kunnen kijken in het android tablet topic
Fruityloop, kun jij mij vertellen waar ik zo'n Archos kan halen dan? En wat voor een prijskaartje daar aanhangt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:15 schreef fruityloop het volgende:
Mijn collega heeft ook zo'n Chinese kloon android tablet, en ik zou toch even door sparen voor een 7" variant van Archos. Die bouwkwaliteit is toch wat beter dan dat Chinese spul..
Ik wou hier gewoon op kunnen internetten, dus nieuws kijken, documenten openen, facebook, foto's en films bekijken en ook wel wat spelletjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat ben je van plan met zo'n tablet te gaan doen?
7 inch zou voor mij denk ik toch iets te klein zijn.
ik denk dat het apparaat wat TS oppert is meer iets voor kinderen die leuk angry birds ofzo willen spelen enzo, Je moet sowieso al een extra geheugen kaart met meer geheugen erbij kopen met name om updates enzo te kunnen installeren.
het is niks voor mij in ieder geval.
ik zou zelf de galaxy tab 10.1 ofzo aanschaffen.
Kijk eens in het chinese webshop topic, zeer betrouwbare webshop. grootste nadeel is dat het minimaal 10 dagen duurt voordat je hem hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Chijsmeister het volgende:
[..]
Ik vertrouw zulke websites niet meteen, dus ik ga het niet op deze manier doen.
Bij archos zelf voor bijvoorbeeld ¤249,quote:[..]
Fruityloop, kun jij mij vertellen waar ik zo'n Archos kan halen dan? En wat voor een prijskaartje daar aanhangt.
http://www.belcompany.nl/(...)r&utm_medium=1886459quote:[..]
Ik wou hier gewoon op kunnen internetten, dus nieuws kijken, documenten openen, facebook, foto's en films bekijken en ook wel wat spelletjes.
Die galaxy tab 10.1 wat kost dat ding ongeveer? En waar aan te schaffen?
Voor 50 euro zou ik zeker een gokje kunnen wagen. Zou ik via die website kunnen betalen via click and buy?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk eens in het chinese webshop topic, zeer betrouwbare webshop. grootste nadeel is dat het minimaal 10 dagen duurt voordat je hem hebt.
[..]
Voor die 50 euro is het een top dingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Chijsmeister het volgende:
[..]
Voor 50 euro zou ik zeker een gokje kunnen wagen. Zou ik via die website kunnen betalen via click and buy?
dus zo'n arme student ben je nou ook weer niet dat je een gokje kan wagen voor 50 euro...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:47 schreef Chijsmeister het volgende:
Voor 50 euro zou ik zeker een gokje kunnen wagen. Zou ik via die website kunnen betalen via click and buy?
Ik heb dus een paar dagen geleden de stoute schoenen aangetrokken en er eentje gekocht. Ik heb die van de Bart Smit/Eplaza, maar het is nagenoeg dezelfde. Wat ik er mee van plan was: af en toe een pdf-je lezen in kleur (gaat met e-readers niet) en misschien een beetje browsen. Matig gebruik. Ik wilde geen 10 inch, want dat past niet in m'n handtas en een smartphone schermpje is me dan net te klein. 7 inch leek me ideaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Chijsmeister het volgende:
Ik wou hier gewoon op kunnen internetten, dus nieuws kijken, documenten openen, facebook, foto's en films bekijken en ook wel wat spelletjes.
Die galaxy tab 10.1 wat kost dat ding ongeveer? En waar aan te schaffen?
Het duurt lang voor een filmpje start. En dan stottert het af en toe een beetje. Als je er voornamelijk filmpjes mee wilt kijken dan zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe gaat het youtube kijken, traag/stotterend?
Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht, en hij is inmiddels intensief getest met van alles en nog wat. De batterij ging onder zwaar gebruik zo'n 2 uur mee, maar ik denk dat er erg veel winst te behalen valt nog door allerlei applicaties die op de achtergrond draaien (en dus stroom verbruiken) af te sluiten. Ik ben voornamlijk bezig geweest met allerlei applicaties installeren (die bijna allemaal ook draaien op de achtergrond) en ga vandaag of morgen opruimen en eens kijken hoe ver ik het stroomgebruik kan terugdringen. Ik geloof dat er zelfs mooie task killers te downloaden zijn die dat makkelijker maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef hitronic9000 het volgende:
Morri Kun je mij ook vertellen hoelang de batterij mee gaat? Ik begrijp natuurlijk wel dat dat afhankelijk is wat je er mee doet.
Er zit veel verschil tussen de tablets die rond de 50 euro zitten, die met een trage rockchip of een nieuwe VIA. De tablets op DX zijn over het algemeen redelijk duur voor de specs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef Peem het volgende:
Haal die troep niet, je zult nooit "echte" updates krijgen voor je tablet, alleen maar door ander gemaakte roms. Verder is het niet zo dat 2.2 'waardeloos' is zoals Splackavellie02 beweert (kijk naar de Galaxy Tab, die deed het prima, ondanks dat het geen succes was) maar de rest van zijn punten zijn zeker waar.
Mijn pa wou desondanks toch een prul om zijn Paypal tegoed op te maken, en een tablet te hebben. Hij heeft via DealExtreme er 1 van 60 euro gekocht, een MInogwat, 2 weken later was het binnen. Traag en komisch ding, maar zou het zeker niet zelf kopen
En? Is hij er blij mee? Want uiteindelijk is dat het enige wat belangrijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef Peem het volgende:
Mijn pa wou desondanks toch een prul om zijn Paypal tegoed op te maken, en een tablet te hebben. Hij heeft via DealExtreme er 1 van 60 euro gekocht, een MInogwat, 2 weken later was het binnen. Traag en komisch ding, maar zou het zeker niet zelf kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |