abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 3 mei 2011 @ 09:47:18 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96285194
Misschien is het aardig om een topic te hebben waarin je filmpjes of leuke website's post over TRU gerelateerde zaken zonder daar nou meteen een topic voor te hoeven openen.
Deel hier je linkjes dus *O*

TS kicks off
Een aantal interessante docu's door Robert Hand, een bekende astroloog

(1/2)
(2/2)

The truth was in here.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:35:58 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96292666
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:24 schreef summer2bird het volgende:

Ik dacht al, hee een nieuw centraal topic :D
ja leek mij wel wat, ook de video die jij net post past er prima in! Zo zonde als het ergens in een oud topic wegzakt anders.
The truth was in here.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:12:21 #4
12462 sbonestroo
Music is emotion
pi_96364724
Drunvalo Melchizedek The maya of eternal time 2uur10min

Drunvalo Melchizedek - Birth of a new Humanity 1uur24min

Als je eraan toe bent komt het echt binnen hoeveel waarheid hier gesproken wordt.
_O_

[ Bericht 1% gewijzigd door sbonestroo op 04-05-2011 22:26:41 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:25:39 #5
12462 sbonestroo
Music is emotion
pi_96365611
Deze kan ook niet missen:

David Wilcock combineert kennis over het universum, DNA, ufo's, graancirkels, ascentie, geheime militaire projecten, historie, religie en (semi) wetenschappelijke bewijzen om de nieuwe wereld te duiden.

2012 Event Horizon: Prophecies and science of a Golden Age
in 4 delen; totale lengte: 3 uur, 15 minuten

54min

57min

51min

32min
  Moderator maandag 30 mei 2011 @ 23:32:47 #6
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_97522012
Ik zal jogy even helpen in dat geval:

Dean Radin presenteert: 'Science and the taboo of psy'
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_100358219
Goedemiddag ik heb zin om een leuke spannende docu te kijken over aliens ofzo weet iemand een goede of over aankomende rampen?
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 5 augustus 2011 @ 18:09:45 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100361752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:33 schreef princem het volgende:
Goedemiddag ik heb zin om een leuke spannende docu te kijken over aliens ofzo weet iemand een goede of over aankomende rampen?
In het topic over aliens en elenin staan een aantal mooie links. Kijk daar maar eens of er wat voor je tussen zit?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_101328624
Prima topic. Thanks. :)
pi_103802021

Een must see voor mensen die geinteresseerd zijn in het concept tijd en hoe de maya's dit zien. Voor mijn gevoel eindelijk een keer een brede kijk op 2012 en tijd, zonder echt te vervallen in profeties en doemdenken.

Ik maak hier nog een apart topic over, het resoneert met veel dingen waar ik mee bezig ben :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_107425845
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:20:36 #13
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_107969788
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zal jogy even helpen in dat geval:

Dean Radin presenteert: 'Science and the taboo of psy'
aanrader :Y
:')
pi_108790786
Marcel Messing over het lichtlichaam

Klik om het filmpje te bekijken.

Dit filmpje is het eerste deel van vijf delen van een lezing die Marcel Messing in 2008 deed. De huidige eindtijd speelt een grote rol. Dit is echter niet waar de lezing met name over handelt. Zoals de titel doet vermoeden gaat de lezing over het lichtlichaam. Wat houdt het lichtlichaam in? Het lichtlichaam was het centrale thema van tal van mysteriescholen in de oudheid. Het stond ook centraal in de alchemie. Velen denken dat alchemie gaat over het transformeren van lood in goud. Dit is incorrect. De lood en het goud staan symbool voor iets veel diepers dan het verkrijgen van rijkdom. Ons stoffelijk lichaam is het lood. Ons lichtlichaam is het goud. Wat betekent het verkrijgen van het lichtlichaam? Dat je onsterfelijk wordt. Dit is niet helemaal juist. Natuurlijk sterft men, maar niet op een manier zoals normale stervelingen dat doen. Het is een esoterische of metaforische dood. Noem het de dood van het ego als je wilt. Het ik, het ego moet sterven, om de verlichting te bereiken. Het doel van zo'n beetje elke mystieke traditie is dan ook: sterven voordat je sterft. De Dood is kaart 13 van de grote arcana van de tarot. Jezus Christus had 12 apostelen. De Boeddha had 12 ingewijden, etc. Het getal 13 is alles behalve een ongeluksgetal. Het staat symbool voor het bereiken van het ultieme doel.

Kort samengevat houdt het in, het afleggen van het stoffelijk lichaam. De mens is licht in licht. Het lichaam en alle materie is echter een verdikking van dat licht, of licht met een lager trillingsgetal. We zijn als het ware gevangen in ons lichaam, en we Zijn Ons Brein zeker niet, wat Dick Swaab daar ook over zegt.

Wordt dit lichtlichaam verkregen, dan bereik je dus de verlichting. Jezus Christus en De Boeddha gingen ons voor. Dit kan in niet minder dan 7 jaar bereikt worden. Pythagoras leerde zijn leerlingen in zijn mysterieschool om dit binnen 7 jaar te bereiken. Je bent niet meer gebonden aan je stoffelijk lichaam, je kunt er wel voor kiezen om er in te blijven of er in terug te gaan, zoals Jezus Christus daarvoor koos wat leidde tot zijn zogenaamde wederopstanding.

Het wordt beschreven in de kundalini yoga en in het hermetisme. Hieronder zie je dit concept schematisch weergegeven.



7 chakra's en 7 jaar. Onze ruggenwervel kent 2 zenuwen die overeenkomen met de twee slangen. Wordt een van die zenuwen gebroken, dan spreekt men over een dwarslaesie. Men begint bij het laagste chakra, die bij de genitaliën. Het hoogste chakra is die op de kruin. Dat wil zeggen, de bovenkant van het hoofd. Dat is de reden voor het feit dat De Boeddha wordt afgebeeld met een piek op zijn hoofd, hij is in staat om AUM ("God") te ontvangen. In de bijbel kun je de volgende uitspraak van Jezus Christus lezen: "Ik ben de alpha en de omega." Dit komt overeen met het hindoeïstische AUM, de klank van God, die veel wordt gebruikt in mantra's. De letter a (alpha) is de eerste letter van het oud-Griekse alfabet. De letter ohm is de laatste letter van het alfabet. Begin en einde in één: eenheid. Wanneer men de verlichting bereikt, ziet men de re-al-iteit.

We leven in een zeer gunstige tijd om dit doel te bereiken. De cyclus loopt op zijn einde. Natuurlijk is er een hoop ellende in de wereld. Dat is de bedoeling. De krachten die tegen de mens zijn doen er alles aan om de mens van zijn doel te weerhouden zodat hij tot hun slaaf kan worden. Iets dat hij meerdere malen aankaart is dat voeding ontzettend belangrijk is. De winkels liggen niet voor niets vol met snoep en chemische rotzooi die met e-nummers aan elkaar hangt. Verval ondanks de chaos niet in angst. Wees een baken van licht in een wereld vol duisternis. Men moet ook door tonnen zwarte aarde spitten om de diamant te vinden, nietwaar?

Vanaf ongeveer 8 minuten wordt het filmpje pas interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biekuh op 06-03-2012 21:47:40 ]
pi_109269192
Twiddel
pi_109288294
quote:
The Blair Witch Project is toch gewoon fictie? :P
pi_109288773
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

The Blair Witch Project is toch gewoon fictie? :P
Yep, maar het verhaal erachter is geen fictie toch? :@
Twiddel
pi_109289814
quote:
99s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Yep, maar het verhaal erachter is geen fictie toch? :@
Oh, ik dacht dat die Blair Witch ook bedacht was.. Maar mss. maak ik een kapitale vergissing hier..
Ik vond de flim wel heel leuk. Leuk opgezet ook.
pi_110184706
Niet zozeer een docu maar toch:
+ de andere filmpjes van scariest places on earth.
Leuk om naar te kijken.
Echt waar? Geen idee.
Twiddel
pi_111032605
hieronder een leuk en interessant filmpje..duurt ongeveer 15 min.(link)
geen idee of dit het juiste topic is om te dumpen, of al eerder is gepost, anders verplaats het maar.

Astrale projectie, uittreding en leven na de dood (video)

De term uittreding, ook wel astrale projectie genoemd, wordt gebruikt als term voor een paranormaal verschijnsel waarbij het astrale lichaam uit het lichaam treedt.

De ziel verlaat het lichaam en reist bewust door verschillende aardse en astrale dimensies. Het uittreedproces gaat gepaard met diverse fysieke en astrale sensaties als het horen van suizingen en knallen, een tintelend en ‘los’ gevoel in het lichaam en prikkeling van de chakra’s.

Uittredingen zijn in zekere zin verwant aan lucide dromen, aangezien beide fenomenen gepaard gaan met een sterk bewustzijnsgevoel. Gebruikers van bepaalde hallucinogene drugs melden ook ervaringen van uittreding tijdens hun trip.

Een bijna-doodervaring (BDE) kan als een uittreding met een tijdelijk karakter worden begrepen terwijl de dood als een uittreding met een permanent karakter verondersteld kan worden.

De Amerikaan Robert Monroe, die zijn eigen ervaringen hiermee beschreef, bracht het verschijnsel met zijn boeken voor het eerst voor een groot lezerspubliek. Hij was lange tijd de bekendste schrijver op het gebied van uittredingen hoewel Monroe niet de eerste en enige was die over uittredingen schreef. In Nederland schrijft onder anderen Sten Oomen over uittredingen. Wat gebeurt er in het leven na de dood?

http://thespiritscience.net/spirit/astral-projection/
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:26:25 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_111124015
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_112400407
Maori Boy Genius

Documentaire over 16 jarige Ngaa Rauuira Pumanawawhiti

http://www.hollanddoc.nl/(...)891866¤tPage=2
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_115652570
Is "Enquête sur le monde invisible" al genoemd/bekend? Prachtige docu over de paranormale wereld van IJsland (Engels ondertiteld)
  zondag 2 december 2012 @ 21:28:16 #24
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_119856443
Ik kwam een paar weken geleden deze www.hauntedartist.com site tegen. De cams zijn aan vanaf 4 uur 's nachts tot 12 's middags.

Door een verkoudheid kon ik de afgelopen nachten niet goed slapen en ben uit verveling eigenlijk naar die streams gaan kijken.

Er komen echt heel veel orbs langs en de site eigenaresse hoort af en toe stemmen, lampen gaan aan er wordt geklopt en soms worden dingen verplaatst.

Binnenkort komt er een onderzoeksteam poolshoogte nemen, ook dit gaat live gestreamed worden.
Exacte datum is nog niet bekend, maar desgewenst hou ik jullie op de hoogte.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_119856687
Hier vast een paar voorproefjes :)

Een onderzoek in het huis!

Opnames bij de voordeur
pi_120189768
net zoiets als zeitgeist, op sommige punten misschien wel beter.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:44:12 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_135062419
Een aanrader voor mensen die iets meer willen weten over de bewustzijnsverandering en wat ze zelf kunnen doen om die verschuiving te maken . Volgens mij ook makkelijk te volgen voor niet zweverige mensen want de bewustzijnsverandering geld voor iedereen op aarde en het maakt niet uit wat je geloof is , dit gaat om jezelf ontdekken en zelf bewust worden en daar heb je niemand anders voor nodig en ook geen bepaald geloof .
Dit is deel 4 maar begin gerust bij deel 1 of kies een ander filmpje van Mark Passio die je aanspreekt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:45:25 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_135062457
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_138845424
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:47 schreef Bastard het volgende:
Misschien is het aardig om een topic te hebben waarin je filmpjes of leuke website's post over TRU gerelateerde zaken zonder daar nou meteen een topic voor te hoeven openen.
Deel hier je linkjes dus *O*
Vanavond in KRO's Brandpunt een bulletin over ufo sightings in Nederland, met de vraag of we het onderwerp toch niet serieuzer moeten nemen, dan het in eerste instantie lijkt.

http://brandpunt.incontxt(...)n/buitenaards-bezoek
quote:
"Het is zon onderwerp dat meestal lacherig wordt besproken en vaker nog belachelijk wordt gemaakt: het bestaan van UFOs. Vliegende schotels. Maar de afgelopen jaren zijn er alleen al in Nederland zes meldingen geweest van de luchtverkeerleiding en van piloten die een object hebben gezien waarvan ze niet weten wat het is. Aart Zeeman over de vraag of we al jaren worden bezocht door buitenaardsen of dat het gewoon een onbegrepen aards fenomeen is."


[ Bericht 10% gewijzigd door Being op 13-04-2014 21:44:37 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_150155462

Met dank aan Flitskikker.. Interessant programma van een tijd geleden.

Helse Bovennatuurlijke Gebeurtenissen, deel 1 :P
pi_150156168
De andere delen:




(De originele titel van deze serie is Extreme Ghost Stories.)

Andere series die de moeite waard zijn:
A Haunting (seizoen 1 ook uitgezonden op SBS6)
Paranormal Witness (uitgezonden op Syfy)
My Ghost Story (geen reconstructies, maar louter door de mensen zelf vastgelegd materiaal)
pi_150158095
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:46 schreef Flitskikker het volgende:
De andere delen:




(De originele titel van deze serie is Extreme Ghost Stories.)

Andere series die de moeite waard zijn:
A Haunting (seizoen 1 ook uitgezonden op SBS6)
Paranormal Witness (uitgezonden op Syfy)
My Ghost Story (geen reconstructies, maar louter door de mensen zelf vastgelegd materiaal)
Dit is echt leuk zeg :)
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:51:56 #33
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 10:07:16 #34
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_152173839
Een vrouw die beweerd contact te hebben met Jezus. Al kan het een engel zijn die zich voordoet als Jezus. Nevertheless, heel interessant materiaal over de zaken die ons staan op te wachten: aliens (=demonen in vermomming), Niburu, aardbevingen,...

Ik vind haar trouwens een heel aangename stem hebben.

pi_155624993
Voor de liefhebber: seizoen 4 van Paranormal Witness is eergisteren in de VS begonnen. :)
pi_160818653
Interessant, relatief nieuw Nederlands Youtube kanaal wat aandacht besteedt aan paranormale zaken, (alternatieve) geschiedenis en complottheorieën. Het zijn korte filmpjes waar een aantal zaken kort en krachtig worden uitgelegd vanuit meerdere perspectieven. Het lijkt een beetje op het concept van de Top5/10 kanalen op Youtube. De moeite waard om af en toe naar te kijken met een nieuwe upload iedere dinsdag en donderdag.

https://www.youtube.com/channel/UCbt4ci5cvKYiKII47bHQ4xQ

We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
pi_178159125
Interessante stukjes! ^O^
pi_180402164
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 21:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is echt leuk zeg :)
Lichtelijk off-topic maar pls check je DM ff ;)
pi_187055353
Ben benieuwd naar nieuwe tips! *O*
pi_188445282
Van volgende personen kun je een zeer uitgebreide waaier aan diverse onderwerpen terugvinden, bepaalde aspecten passen binnen deze groep rechtsstreeks en andere zijn minder rechtsstreeks verbonden.
- Graham Hancock
- Terrence McKenna
- Alan Watts
- David Icke...

Ben zelf altijd geïnteresseerd in nieuwe documentaires vanuit verschillende perspectieven om zo breder te kunnen filosoferen omtrent een tal van onderwerpen. Iemand nog recentere documentaires om aan te raden?
If it's real it can take the pressure - T. McKenna
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')