abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:20 #26
159966 lifeblind
pi_96285544
Het gedoe met ineens niet meer in een guild zitten na guildverhuizen is opgelost. Je moet je cache en wtf folder weggooien (als je niet meer in de guild zit). Dan inloggen, en een invite in je nieuwe guild krijgen. Dan meteen uitloggen en weer opnieuw inloggen, en dan is 't goed :P

Gisteren nog heel even geprobeerd om die BG achievement voor children's week te doen, maar echt, wat een drama is 't in BG's zeg, ik zat 5 minuten in EotS en ben maar weer geleaved, het was 1 grote dramatische bende en daar had ik geen zin in. Daarna maar lekker door Zul'Aman geraced, helaas geen loot voor me (uiteindelijk liep iedereen in mn party met toffe helmen en shoulders enzo behalve ik! :( )
pi_96286113
@ Lipjes, moet je eens verdiepen in events, ik kocht de vorige weken alle mageroyal op, en verkoop ze nu per stuk voor 50g op de eerste dag en zit nu nog steeds op 30g per stuk. Ik had dan ook het voordeel dat ik de enige was en ze het wel moesten kopen :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:25:20 #28
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96286132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:24 schreef Chau het volgende:
@ Lipjes, moet je eens verdiepen in events, ik kocht de vorige weken alle mageroyal op, en verkoop ze nu per stuk voor 50g op de eerste dag en zit nu nog steeds op 30g per stuk. Ik had dan ook het voordeel dat ik de enige was en ze het wel moesten kopen :P
hoe bedoel je events :P
leg eens uit :)
pi_96286246
Je hebt altijd van die events zoals nu met die Children's week, daarvoor heb je bepaalde items nodig voor achievements, zoals mageroyal/chocolate cake ect. Mensen zijn te lui om het zelf te farmen of hebben de mogelijkheid niet, dus als je zulke items op de AH zit verkoop je ze redelijk snel vooral op de eerste dag.

Ook kun je het beste niks op vrijdag t/m zondag op de AH zetten, aangezien de meeste mensen tijd hebben om dingen te farmen, en meestal op dinsdag de prijs weer omhoog gaat.
pi_96286318
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:58 schreef lipjes het volgende:

mja, maar om de 1 of andere reden verkopen mijn spullen nooit goed.
maar gisteren ook die secret gold guide gedownload, eens kijken of dat was is
Welke proffessions heb je? Ik ben rijk geworden met voornamelijk Jewelcrafting :). Later Inscription en Enchanting aan toegevoegd. Blacksmithing, Leatherworking en Tailoring lopen als je epics kunt craften die gewilt zijn. Alchemy is afhankelijk van de server, liep bij mij slecht omdat de flasks redelijk goedkoop waren. Transmuting was wel erg lekker elke dag :). Mining, Herbalism en Skinning kost teveel tijd. Ik had mining om JC en BS te kunnen feeden.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:33:47 #31
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96286388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:29 schreef Chau het volgende:
Je hebt altijd van die events zoals nu met die Children's week, daarvoor heb je bepaalde items nodig voor achievements, zoals mageroyal/chocolate cake ect. Mensen zijn te lui om het zelf te farmen of hebben de mogelijkheid niet, dus als je zulke items op de AH zit verkoop je ze redelijk snel vooral op de eerste dag.

Ook kun je het beste niks op vrijdag t/m zondag op de AH zetten, aangezien de meeste mensen tijd hebben om dingen te farmen, en meestal op dinsdag de prijs weer omhoog gaat.
Ah kijk, dat zijn tips waar ik wat aan heb, zal er eens in gaan duiken deze week ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Welke proffessions heb je? Ik ben rijk geworden met voornamelijk Jewelcrafting :). Later Inscription en Enchanting aan toegevoegd. Blacksmithing, Leatherworking en Tailoring lopen als je epics kunt craften die gewilt zijn. Alchemy is afhankelijk van de server, liep bij mij slecht omdat de flasks redelijk goedkoop waren. Transmuting was wel erg lekker elke dag :). Mining, Herbalism en Skinning kost teveel tijd. Ik had mining om JC en BS te kunnen feeden.
Heb mining/BS
helaas nooit tijd gestoken in het levelen ervan, dus binnenkort een guide erbij om het zsm omhoog te krikken.
pi_96286619
Als je niet raid is BS moeilijk om geld aan te verdienen. Jewelcrafting loopt altijd wel omdat mensen hun gear constant vervangen (mits je de beste gems kunt craften). Enchanting is lastiger omdat de uitgaven daarvan hoger liggen dan bij een gem (de enchants die ik verkocht gingen soms voor 1k weg, gem voor max 200). Meeste mensen schakelen dan een vriend in :').
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:48:54 #33
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96286907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:40 schreef muhahaha het volgende:
Als je niet raid is BS moeilijk om geld aan te verdienen. Jewelcrafting loopt altijd wel omdat mensen hun gear constant vervangen (mits je de beste gems kunt craften). Enchanting is lastiger omdat de uitgaven daarvan hoger liggen dan bij een gem (de enchants die ik verkocht gingen soms voor 1k weg, gem voor max 200). Meeste mensen schakelen dan een vriend in :').
Raiden ga ik binnenkort mee beginnen
alleen hebben een paar mensen besloten om 1 char naar de horde te doen en wellicht alles over te gooien :(
pi_96286956
Bij ons liggen de gems op ongeveer op 20g t/m 150g. Ik heb mining + engineer, dus ik haal vooral mijn gold uit ores en volatiles (engi item extract ze). En met de guild perk erbij is het zeer handig.
Ohja en uiteraard pyrium stacken voor als ze epic gems uitbrengen :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:05:33 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_96287473
Hmm...nu had ik nog wel zo netjes mijn gegevens op de wikipage aangepast in verband met de geboorte; opgroei en volwassenwording van mijn Druidje Rinpoche. :'(
pi_96288074
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:48 schreef lipjes het volgende:

[..]

Raiden ga ik binnenkort mee beginnen
alleen hebben een paar mensen besloten om 1 char naar de horde te doen en wellicht alles over te gooien :(
Uitgelezen kans, rol alvast een horde en bekijk wat er mist op de ah. Ga terug en sla dat wat er niet opstaat in. Let wel dat je natuurlijk niet te duur inkoopt :). (bekijk bv de veel gebruikte gems en vergelijk de prijzen met elkaar. Is het verschil groot (15 of meer gold) kan het de moeite waard zijn.

Auctioneer kan hierbij uitkomst bieden. Met deze addon kun je de auction scannen en nadat je de database hebt gevult kun je snel zien of iets veelste duur wordt aangeboden of juist te goedkoop. Let wel op, ik gebruikte deze addon als hulpje, niet als richtlijn. Soms verandert blizzard iets in een patch waardoor de prijs heel hard kan kelderen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:28:54 #37
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96288196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Uitgelezen kans, rol alvast een horde en bekijk wat er mist op de ah. Ga terug en sla dat wat er niet opstaat in. Let wel dat je natuurlijk niet te duur inkoopt :). (bekijk bv de veel gebruikte gems en vergelijk de prijzen met elkaar. Is het verschil groot (15 of meer gold) kan het de moeite waard zijn.

Auctioneer kan hierbij uitkomst bieden. Met deze addon kun je de auction scannen en nadat je de database hebt gevult kun je snel zien of iets veelste duur wordt aangeboden of juist te goedkoop. Let wel op, ik gebruikte deze addon als hulpje, niet als richtlijn. Soms verandert blizzard iets in een patch waardoor de prijs heel hard kan kelderen.
Nou ik ga zelf niet naar de horde toe hoor
dan moet ik 3 chars á 25 euro per stuk transferren, mij niet gezien
ik blijf wel op alliance.
Gisteren wel een goblin warrior aangemaakt, maar of dat ook echt wat gaat worden weet k niet
pi_96288379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:25 schreef muhahaha het volgende:
Uitgelezen kans, rol alvast een horde en bekijk wat er mist op de ah. Ga terug en sla dat wat er niet opstaat in. Let wel dat je natuurlijk niet te duur inkoopt :). (bekijk bv de veel gebruikte gems en vergelijk de prijzen met elkaar. Is het verschil groot (15 of meer gold) kan het de moeite waard zijn.

Auctioneer kan hierbij uitkomst bieden. Met deze addon kun je de auction scannen en nadat je de database hebt gevult kun je snel zien of iets veelste duur wordt aangeboden of juist te goedkoop. Let wel op, ik gebruikte deze addon als hulpje, niet als richtlijn. Soms verandert blizzard iets in een patch waardoor de prijs heel hard kan kelderen.
Ik begreep weinig van auctioneer; die wilde soms echt megahoge prijzen vragen voor dingen die dat echt niet waard waren (en ook gewoon voor 1/10e van die prijs al werden aangeboden). Ik ben inmiddels zelf erg bedreven in weten wat iets kost en wanneer het verkoopt, maar ik snapte dus echt niet hoe auctioneer werkt.

(er was op mijn server wel iemand die dingen voor belachelijke prijzen verkocht, waarschijnlijk onder het mom: als er 1 gek is die het koopt dan heb ik al flinke winst...dus misschien schopte die dat helemaal in de war)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 11:46:09 #39
159966 lifeblind
pi_96288791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begreep weinig van auctioneer; die wilde soms echt megahoge prijzen vragen voor dingen die dat echt niet waard waren (en ook gewoon voor 1/10e van die prijs al werden aangeboden). Ik ben inmiddels zelf erg bedreven in weten wat iets kost en wanneer het verkoopt, maar ik snapte dus echt niet hoe auctioneer werkt.

(er was op mijn server wel iemand die dingen voor belachelijke prijzen verkocht, waarschijnlijk onder het mom: als er 1 gek is die het koopt dan heb ik al flinke winst...dus misschien schopte die dat helemaal in de war)
Auctioneer pakt gewoon de laagste prijs die er voor een item is die tie kan vinden op de AH, en undercut 'm lichtjes (paar procent ofzo). Als er dus iemand is die ineens hele hoge prijzen voor iets gaat vragen, klopt er dus geen jota meer van :P Zo is er iemand op Ravenholdt die dus voor blue gems 2000 gold vraagt, terwijl die specifieke gems over het algemeen voor zo'n 40/50 gold gingen :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:01:27 #40
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96289343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik kan je wel helpen, alleen in persoon tho. Heb geen account of geinstalleerde wow meer :)
Ja, bedankt. En nu? -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96289685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begreep weinig van auctioneer; die wilde soms echt megahoge prijzen vragen voor dingen die dat echt niet waard waren (en ook gewoon voor 1/10e van die prijs al werden aangeboden). Ik ben inmiddels zelf erg bedreven in weten wat iets kost en wanneer het verkoopt, maar ik snapte dus echt niet hoe auctioneer werkt.

(er was op mijn server wel iemand die dingen voor belachelijke prijzen verkocht, waarschijnlijk onder het mom: als er 1 gek is die het koopt dan heb ik al flinke winst...dus misschien schopte die dat helemaal in de war)
Doen ze express om auctioneer data om zeep te helpen. Wat ik soms deed was hetzelfde item posten voor een iets lagere prijs die dan natuurlijk nog steeds veelste duur was. Andere mensen met auctioneer die het niet snapte kochten dan mijn item en undercutte de eerste poster met een paar copper :').
pi_96291587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:46 schreef lifeblind het volgende:

Auctioneer pakt gewoon de laagste prijs die er voor een item is die tie kan vinden op de AH, en undercut 'm lichtjes (paar procent ofzo). Als er dus iemand is die ineens hele hoge prijzen voor iets gaat vragen, klopt er dus geen jota meer van :P Zo is er iemand op Ravenholdt die dus voor blue gems 2000 gold vraagt, terwijl die specifieke gems over het algemeen voor zo'n 40/50 gold gingen :')
Ja, dat dus! Belachelijk hoge prijzen. Ik dacht altijd dat ze dat deden omdat als er 1 gek is die het snel wil hebben en zoveel gold heeft dat het hem niets kan schelen wat het kost dan ben je al binnen. Maar het kan dus ook expres zijn om auctioneer van slag te maken, muhahaha?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96291645
Ik heb dat 1x per ongeluk gedaan :') Goede vriend had iets nodig, was niets meer van op het ah en ik had er een stack van. Dus ik zet het op het ah voor 1000 gold, voor de gein dus om een beetje te klieren en ik zei tegen hem: staat op het ah! Dus hij: :( en ik lachen. Ik liet het verder staan tot de tijd om was....maar toen kocht iemand het verdorie ook nog voor die 1000 gold _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2011 @ 13:57:17 #44
159966 lifeblind
pi_96293475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat 1x per ongeluk gedaan :') Goede vriend had iets nodig, was niets meer van op het ah en ik had er een stack van. Dus ik zet het op het ah voor 1000 gold, voor de gein dus om een beetje te klieren en ik zei tegen hem: staat op het ah! Dus hij: :( en ik lachen. Ik liet het verder staan tot de tijd om was....maar toen kocht iemand het verdorie ook nog voor die 1000 gold _O-
Het mooie is dat als er dan een paar mensen auction addons gebruiken en dan in die tussentijd er iets op zetten, dat OOK voor zo'n asociaal hoge prijs er op komt te staan :')
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:45:04 #45
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_96295552
Gisteren voor het eerst in jaren een keer PvP gespeeld. Christus zeg. Moet wel beetje resillience gaan opbouwen want ik sla nog geen deuk in een pakje boter :')

Was verder wel grappig. Liep aardig in de picture, maar werd door een goede healer toch flink goed in leven gehouden :D
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:46:56 #46
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_96295645
zit er aan te denken om misschien toch weer te beginnen.

Heb nu 2 maanden niet gespeeld, Guild is inmiddels uit elkaar gevallen, en er is niets wat mij op mijn huidige server houd :')

opnieuw beginnen...of transferren? hmmmz :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 14:48:22 #47
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_96295705
kom naar emerald dream, alliance
als iedereen die ik ken straks horde gaat heb ik teminnste nog een bekende :P
pi_96295862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:46 schreef jagga het volgende:
zit er aan te denken om misschien toch weer te beginnen.

Heb nu 2 maanden niet gespeeld, Guild is inmiddels uit elkaar gevallen, en er is niets wat mij op mijn huidige server houd :')

opnieuw beginnen...of transferren? hmmmz :P
Mijn main zou ik altijd transferen, gewoon omdat ik daar zoveel tijd in heb gestoken. Alts geef ik niet om, die kan je wel opnieuw beginnen :P .
pi_96295987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef Sapstengel het volgende:

Mijn main zou ik altijd transferen, gewoon omdat ik daar zoveel tijd in heb gestoken. Alts geef ik niet om, die kan je wel opnieuw beginnen :P .
:Y :Y (ook al omdat ik alle achievements op mijn main heb natuurlijk :D Eidnelijk weer meer dan 11k achievementpoints gisteren, was er 170 kwijtgeraakt na de transfer)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96296661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar het kan dus ook expres zijn om auctioneer van slag te maken, muhahaha?
Yup, meestal alleen met dit doel. Elke dag scannen met auctioneer geeft je wel een redelijk betrouwbare indruk van huidige prijzen. Let wel op, prijzen kunnen fluctueren. Ik bleef altijd actief kijken naar de gems waar ik in handelde en paste me daar op aan. Epics hield ik ook in de gaten, soms kon je een item tegen kostprijs kopen en daar wat aan verdienen :).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')