abonnement Unibet Coolblue
pi_97496721
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef Absurditeit het volgende:
Een contract voor 2 jaar met een optie voor nog 1 jaar lijkt me meer dan logisch als je een nieuwe trainer aanstelt. Zeker bij een man als Erwin Koeman is het vrijwel ondenkbaar dat er een echte reden is om hem te ontslaan. Je zou denken dat een ex-trainer als Foeke dit wel aanvoelt. Toch wel vertrouwen in Koeman en waarsch. blijft hij ook wel enkele jaren bij de FC.
Dat lijkt me logischer inderdaad, al kan ik de denkwijze van Frans ook goed voorstellen. Hij heeft in de tijd dat hij er zit twee hoofdtrainers moeten ontslaan met een doorlopend contract en daarbij ook nog assistenten, die zullen ook niet voor peanuts hebben gewerkt. Afijn, afgezien daarvan had ik liever een contract voor twee seizoenen gezien of bij één jarig contract de optie om het contract met één jaar te verlengen. Hopelijk blijft hij lang bij onze FC en stapt hij niet op de trein naar Valencia of iets dergelijks. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:40 schreef Absurditeit het volgende:
Zoals gezegd vertrouwen in Erwin, maar ik word altijd wel doodziek van dooddoeners als:
[..]

:{w
Ja, dat is de voetbalwereld ten voeten uit. Jammer is dat, al is het bij zijn broer 200x erger. Analyses van Ronald is wedstrijdje open deuren intrappen, ongelooflijk slaapverwekkend en je ziet ze van kilometers aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee.

Maar let maar op. ;)

Die shirts op fcu.net waren zeker nep ja.
Ik merk het al, we hebben hier te maken met een echte insider. Ik laat me graag verrassen!
pi_97516648
Barry naar Venlo.

Dat was geweldig een jaar of 1,5 terug. We waren in Venlo en toen Maguire erin kwam klonk het als: "daarvoor komt in het veld... Barry.... Ma.. Mee.... Muhh.. Meegwiere" :D
pi_97516827
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Barry naar Venlo.

Dat was geweldig een jaar of 1,5 terug. We waren in Venlo en toen Maguire erin kwam klonk het als: "daarvoor komt in het veld... Barry.... Ma.. Mee.... Muhh.. Meegwiere" :D
Had destijds verwacht dat Barry het bij ons in Utrecht op den duur wel zou maken. Was een veelbelovende speler destijds bij Den Bosch. Verder wel een sympathieke gozer en heeft zelden lopen zeiken.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:56:18 #154
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97529719
Erwin Koeman zei gisteren bij N&R dat er weldegelijk een optie in het contract is opgenomen.

Slimme zet dus uiteindelijk van de club als je het mij vraagt.

En wat was De Snor weer negatief he. :')
Gelukkig maar dat ie maar wat roept als het over onze FC gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97530874
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee.

Maar let maar op. ;)

Die shirts op fcu.net waren zeker nep ja.
mmm, je klinkt redelijk overtuigd... er is iig al wel eerder over gesproken om het roze te doen.

ik vind het prima... heeft wel wat.
pi_97530929
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:22 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het zal wel besloten zijn in de 2e helft van afgelopen seizoen. Geen betere kleur zou beter passen bij dat verwijfde, slappe, nichterige spel. Persoonlijk zie ik nog altijd het liefst dat lichtblauwe uitshirt. Heb hem nog ergens op zolder liggen. Denk seizoen 2000?
in 2000 hadden we toch die paarse? die heb ik hier nog liggen... mmm, of is die van 2001. ff bunnikside checken.

ps rood wit blauw was het mooiste, onderste helft rood.
pi_97530954
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 22:09 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Had destijds verwacht dat Barry het bij ons in Utrecht op den duur wel zou maken. Was een veelbelovende speler destijds bij Den Bosch. Verder wel een sympathieke gozer en heeft zelden lopen zeiken.
ja, klopt... beetje stefaan tanghe type vond ik het altijd, maar dan harder werken. Maar is er niet uitgekomen, jammer.... komt nu te kort (denk ik) voor de fc.
pi_97531002
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ah, ok. Ik trok later zo nu en dan wel eens hem op. Gouden gozer; ben blij dat ik hem heb mogen kennen. Forever Young.
M23K

zou iedereen hier gelijk weten wie je je bedoelt met maarten, vraag ik me af... ik kom hier niet vaak en post zo af en toe us overigens.
pi_97531731
Ben ik dan de enige die Koeman niks vind?
Ik vind hem echt niks toevoegen, een contract voor 1 jaar vind ik ook niet echt spreken van volle overtuiging, lijkt wel of dit een tussen oplossing is en dat ze snel iemand nodig hadden.
Maar goed, we gaan het meemaken, Ton had ook geen ervaring en heeft het ook niet slecht gedaan.

Vond het overigens wel leuk dat die Genee Derksen op de kast probeerde te krijgen over van Hanegem. Die snor kan dan negatief geweest zijn gisteren, met een aantal dingen wat ie zei was ik het wel eens.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 10:37:38 #160
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97531789
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef wortel1981 het volgende:
Ben ik dan de enige die Koeman niks vind?
Ik vind hem echt niks toevoegen, een contract voor 1 jaar vind ik ook niet echt spreken van volle overtuiging, lijkt wel of dit een tussen oplossing is en dat ze snel iemand nodig hadden.
Maar goed, we gaan het meemaken, Ton had ook geen ervaring en heeft het ook niet slecht gedaan.

Vond het overigens wel leuk dat die Genee Derksen op de kast probeerde te krijgen over van Hanegem. Die snor kan dan negatief geweest zijn gisteren, met een aantal dingen wat ie zei was ik het wel eens.
De Snor neem ik wat Utrecht betreft al jaren niet meer serieus, hij doet altijd alsof ie vanalles weet, maar stiekem weet ie helemaal niks.

Ze deden er gisteren een minuut over om op de naam van Mulenga te komen, zeg dan niks. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97532479
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef wortel1981 het volgende:
Ben ik dan de enige die Koeman niks vind?
Ik vind hem echt niks toevoegen, een contract voor 1 jaar vind ik ook niet echt spreken van volle overtuiging, lijkt wel of dit een tussen oplossing is en dat ze snel iemand nodig hadden.
Maar goed, we gaan het meemaken, Ton had ook geen ervaring en heeft het ook niet slecht gedaan.

Vond het overigens wel leuk dat die Genee Derksen op de kast probeerde te krijgen over van Hanegem. Die snor kan dan negatief geweest zijn gisteren, met een aantal dingen wat ie zei was ik het wel eens.
Het is in ieder geval het beste alternatief na toptrainers zoals Adriaanse. Als je Co'tje binnenhaalt weet je zeker dat heel je organisatie en technische staf daarnaar ingericht moet worden, dan heb je dus al een miljoentje kosten in het begin om het helemaal door te voeren.

Ik geef Koeman in ieder geval een kans. Hij heeft het toch niet onverdienstelijk gedaan in de eredivsie, ook met Feyenoord ja. Als je ziet wat voor baggerelftal zij hadden in 2006/2007 dan begrijp ik wel dat ze zevendes zijn geëindigd.
pi_97532726
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De Snor neem ik wat Utrecht betreft al jaren niet meer serieus, hij doet altijd alsof ie vanalles weet, maar stiekem weet ie helemaal niks.

Ze deden er gisteren een minuut over om op de naam van Mulenga te komen, zeg dan niks. :')
Bij hem kreeg ik gisteren het idee alsof het een klein kindje is die schreeuwt en schreeuwt en gewoon genegeerd wordt. Hij heeft de afgelopen weken een ode gebracht aan Co Adriaanse en nu daar niets van gekomen is moet heel Utrecht het ontgelden. Foeke Booy, Van Seumeren, Erwin Koeman, Jan Wouters, Henry Vermeulen, Wilco van Schaik... Allemaal ontstijgen ze de middelmaat niet veel volgens hem. Ik vond het een beetje treurig van hem.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:12:04 #163
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97532754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bij hem kreeg ik gisteren het idee alsof het een klein kindje is die schreeuwt en schreeuwt en gewoon genegeerd wordt. Hij heeft de afgelopen weken een ode gebracht aan Co Adriaanse en nu daar niets van gekomen is moet heel Utrecht het ontgelden. Foeke Booy, Van Seumeren, Erwin Koeman, Jan Wouters, Henry Vermeulen, Wilco van Schaik... Allemaal ontstijgen ze de middelmaat niet veel volgens hem. Ik vond het een beetje treurig van hem.
Zeker, het is ook eigenlijk 1 grote treurige bende bij VI, maar goed, het kan wel vermakelijk zijn. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_97532812
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker, het is ook eigenlijk 1 grote treurige bende bij VI, maar goed, het kan wel vermakelijk zijn. ;)
Uiteraard... Alleen jammer dat ze over Utrecht nooit iets zinnigs hebben te melden en dat bepaaldt toch de beeldvorming in de media. Hopelijk betaalt Utrecht Derksen in gelijke munt terug door goed te presteren volgend jaar. Het verwachtingspatroon heeft Derksen in ieder geval omlaag gebracht. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Oidipous op 31-05-2011 12:36:33 ]
pi_97532853
Die van der Gijp die altijd maar vol blijft houden dat er met deze selectie niet veel meer in zit... Dat is het enige wat hij over Utrecht weet te zeggen... :')
pi_97536463
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef wortel1981 het volgende:
Ben ik dan de enige die Koeman niks vind?
Ik vind hem echt niks toevoegen, een contract voor 1 jaar vind ik ook niet echt spreken van volle overtuiging, lijkt wel of dit een tussen oplossing is en dat ze snel iemand nodig hadden.
Maar goed, we gaan het meemaken, Ton had ook geen ervaring en heeft het ook niet slecht gedaan.
Ik heb weinig mening over Koeman. Ik kan niet echt boeiende wapenfeiten noemen, maar ook geen belangrijke missers. Wat mij betreft een middenmoot in wat je kan krijgen. Maar als de chemie met de spelers een beetje ok is, dan kan het best leuk worden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:20:01 #167
274453 okiokinl
blablabla
pi_97536916
ben niet superblij met koeman, maar ben allang blij dat het co adriaanse niet is geworden, die man is een dictator en dat was snel geklapt hier in utrecht.
pi_97542783
Koeman is niet iemand waar je wonderen van moet verwachten, maar hij is een rustige, betrouwbare man in de organisatie die prima met spelers omgaat en ook niet zo snel zal onderpresteren denk ik. Daarom gaat het er vooral om welke spelers vertrekken en wat ervoor terug wordt gehaald. En uiteraard hoe fit de juiste jongens (Asare, Mulenga bijv.) blijven. Als het allemaal meezit kun je zomaar 5e worden.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:11 #169
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97543757
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Bij hem kreeg ik gisteren het idee alsof het een klein kindje is die schreeuwt en schreeuwt en gewoon genegeerd wordt. Hij heeft de afgelopen weken een ode gebracht aan Co Adriaanse en nu daar niets van gekomen is moet heel Utrecht het ontgelden. Foeke Booy, Van Seumeren, Erwin Koeman, Jan Wouters, Henry Vermeulen, Wilco van Schaik... Allemaal ontstijgen ze de middelmaat niet veel volgens hem. Ik vond het een beetje treurig van hem.
Zo is Derksen. Sinds het begin van dat hele Cruijff debacle bij Ajax is hij ook alleen maar negatief over Ajax geweest. Zelfde bij Feyenoord sinds Beenhakker daar is weggestuurd.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:36:18 #170
274453 okiokinl
blablabla
pi_97548377
krijgt ie voor betaald toch.. lekker alles afzeiken..
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:48:49 #171
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_97582346
In de VI van vandaag zegt Van Seumeren dat de nieuwe middenvelder ''een klassespeler uit het buitenland'' is.

Ben benieuwd. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:49:05 #173
274453 okiokinl
blablabla
pi_97601600
ik heb wel vertrouwen in die man eigenlijk.
pi_97633057
quote:
Frans van Seumeren zette onlangs Ton du Chatinier op straat, die als negende was geëindigd met de Domstedelingen. De grootaandeelhouder wil naar de absolute subtop van de Eredivisie en hoopt die droom met nieuwbakken trainer Erwin Koeman te verwezenlijken. Wat volgens de ware kosmopoliet wel van groot belang is, is dat Kevin Strootman en Dries Mertens blijven.

Andere clubs moeten niet denken dat wij spelers goedkoop van de hand doen, omdat wij geld nodig zouden hebben”, vervolgt Van Seumeren in Voetbal International. “FC Twente bood tweeënhalf miljoen euro voor Strootman. Ajax had hooguit vier miljoen willen geven voor Mertens, als wij het tenminste uit hadden onderhandeld. Dat kunnen we niet serieus nemen, zowel dat bod van Ajax niet als dat van Twente. Wij willen toch wel zo’n zeven miljoen voor Dries. Dat is veel geld. Als dat voor clubs te veel is, prima dan.”

“Wij willen met deze club vooruit”, vervolgt de ondernemer. “Volgend seizoen willen we tussen plaats drie en acht spelen. Wij willen met elkaar verder, we gaan hiet niet meer tussen plaats negen en twaalf voetballen. Die tijd is definitief voorbij. Mijn uitgangspunt is dat we met Utrecht quitte draaien en geen transferinkomsten meer nodig hebben om de begroting op orde te krijgen. Natuurlijk kan ik nu wel quitte draaien, dan doen we Mertens en Strootman zo weg. Dat doen we dus niet.”
That's the spirit Fransie.
pi_97641167
Column van nu.nl
quote:
Strootman is de beste Oranje-welp
Uitgegeven: 2 juni 2011 09:12
Laatst gewijzigd: 2 juni 2011 09:12
Het voordeel van het ontbreken van een groot aantal vaste krachten bij Oranje (Mark van Bommel, Maarten Stekelenburg, Wesley Sneijder, Demy de Zeeuw, Theo Janssen) is dat er veel jong, onervaren grut mee is gegaan naar Zuid-Amerika voor de interlands tegen Brazilië en Uruguay.

© ANP
En dat is heel erg leuk.
Want ze vínden het allemaal nog zo heel erg leuk, Jasper Cillesen, Tim Krul, Jeffrey Bruma, Georginio Wijnaldum, Kevin Strootman en Luuk de Jong. Als nieuwsgierige leeuwenwelpjes snuffelen ze aan hun nieuwe omgeving en tonen ze hun kunsten.
Hé kan jij dit met de bal? Maar kan jij dan ook dit? Vooral van Wijnaldum word je als Oranje-watcher erg vrolijk door zijn enthousiaste lach, trouwhartige oogopslag, weelderige kapsel en verfijnde techniek.

Schroom
Toch lijkt er hier en daar nog wat schroom bij de welpen om aansluiting te zoeken bij de volwassen leeuwen Robin van Persie, Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Dirk Kuyt hoewel zij absoluut niet de indruk wekken hier afkerig van te zijn.
Op het authentieke trainingsveld van Flamengo, aanschouwd door een steile tribune halfvol toeschouwers, babbelen en dollen ze liever met elkaar of met de nog even speelse Eljero Elia en Gregory van der Wiel.

Nummer negen
Tijdens de partijtjes op de ongelijke grassprieten voegen ze een portie enthousiasme en bewijsdrang toe. Al is na twee trainingen al wel duidelijk wie zich het hoge tempo het makkelijkst eigen maakt. Dat is de stoïcijnse Kevin Strootman.

De middenvelder die voor de winterstop nog uitkwam voor de nummer negen van de eerste divisie Sparta en daarna speelde voor de nummer negen van de eredivisie FC Utrecht valt nauwelijks uit de toon tussen de vice-wereldkampioenen.
Tijdens de positiespelen behoudt hij telkens de regie over tijd en ruimte. Als er moet worden geopend naar de zijkanten is soms zelfs onduidelijk of trapkoning Van Persie of kapselgenoot Strootman het leer heeft beroerd.

Basisspeler
De opmerkelijke loftuitingen van Bert van Marwijk aan Strootmans adres na diens entree bij Oranje een paar maanden geleden blijken terecht: hier loopt een toekomstig basisspeler, ondanks de stevige concurrentie (Van Bommel, De Jong, Van der Vaart, Janssen, Schaars, De Zeeuw) op de twee controlerende middenveldposities.

Bundesliga
Misschien moet Strootman maar eens verder kijken deze zomer dan PSV of FC Twente. Een subtopper uit de Bundesliga past hem beter als nieuwe stap.
Waarheid als een koe, deze jongen gaat het nog ver schoppen. Laat hem maar volgend jaar of die jaar erop voor minstens 7 miljoen naar Duitsland of Engeland vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')