abonnement Unibet Coolblue
pi_96231827
Helaas is Secret Story afgelopen voor Gerard.

Ik denk dat ik uit naam van velen mag spreken, dat SST nu niet meer zo leuk opgevrolijkt gaat worden.

Gelukkig is Gerard lid van internet, dus....

Heet hem hier welkom...



Even een lekker muziekje erbij voor als je dit topic leest.

Gerard, het was een waar genot om je in het huis bezig te zien.

Ik hoop dat je met een leuk en goed gevoel terugkijkt op je tijd bij SST.
Geniet nu lekker van Fenneke (we weten dat ze nooit met een joggingbroek aan slaapt :P ), Pablo, Lola, familie en vrienden.
  maandag 2 mei 2011 @ 00:15:15 #2
283085 TWP
kassalade
pi_96231927
Hoi
:)
pi_96232021
Heet hier Gerard welkom
Even deel 1 in je op zetten?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96232032
2 mei 0,19 uur
pi_96232198
Ik baal elke dag steeds meer dat Gerard eruit ligt, gelukkig zijn Karim en Sharon er nog!
Verder wens ik Gerard en Fenneke nog vele gelukkige jaren
apie20, waar is mijn step?
pi_96232306
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Verder kletsen met oud bewoners van Secret Story [#1]

Als deze vol is
Laten we daar dan ook verder gaan. Een welkoms-topic is fijn, maar SST heeft meer bewoners gehad dan alleen Gerard en Gerard zou ook die bewoners niet te kort willen doen.

Dus... Verder kletsen met oud bewoners van Secret Story [#1]

(Maar de MOD beslist)
pi_96232552
Ik vond de reacties overweldigend en ook ontroerend, vooral ook de reacties terug van Gerard en Fenneke. Wilde nog even in de gelegenheid stellen dit af te maken in een tweede deel, vandaar.
Maar de mod beslist, dat is zeker.
pi_96233628
Hoi Gerard...topper!!

Jeetje man...ik werd gewoon emotioneel toen Karim en jij daar stonden bij de eliminatie. Was altijd al bang dat dit zou gaan gebeuren en één van jullie twee eruit zal moeten.
Wat was ik ook boos over de manier waarop dit gegaan is...Mo (die alleen maar zeurde en huilde) het nomineren in handen geven...dit terwijl zij maar huilde heel de week dat ze zo graag naar huis wilde. Karim is gewoon een goedzak en die leefde nog met haar mee ook.. al was hij wel boos om de gang van zaken. Jij zei toen dat Mo keuzes had, en die had ze inderdaad!!! En je hebt haar dat ook laten weten...TOP!!!! Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.

Ik heb in ieder geval van je genoten samen met Karim...de toppers van het programma. Jullie genoten van jullie tijd in het huis..oprecht, zonder gezeur en gezeik. Heb vele momenten om jullie gelachen..de gekke actie's van jullie samen o.a. op de sokkel. Wat een humor..heb me echt in tranen gelachen!!! Je stripact niet te vergeten..hahahaha lekkerrrr hoorrr :P Je mooie actie's en gedachten bij het raden van de geheimen....viel van mijn stoel toen je dacht dat Aafke misschien wel omgebouwd was (oeps) of bolletjes had geslikt hahahahahahah...hilarisch!!
Zelfs achter de date's van Karim zocht je nog clue's..hahaha geweldig. Jouw gezicht sprak van boekdelen..hoe je probeerde mensen te doorgronden door in hun ogen te kijken. Ook het verhaal over India met Karim heb ik zitten volgen, hoe je hem probeerde te doorgronden met het zwemmen in de Ganges verhaal. Geweldig!!! Hoe je Servio (toen hij even terug was) klem zette door hem uit te horen wat hij ging doen deze koninginnedag...kwam niet meer bij. Je WIST dat Karim ergens in het huis zat...en godzijdank was dat ook zo. Schrok me rot toen hij ineens het huis moest verlaten..zat op het puntje van mijn stoel..wat een rotstreek. Maar jij bent duidelijk een man van principes en liet je niet uit het veld slaan...daarom ben je ook een topper!!

Verder mag Fenneke trots zijn op zo'n heerlijke vent (zal ze ook zéker zijn) want wat ben jij een lekker ding zeg hihi...maar ook Karim mag er wezen (na zijn knipbeurt dan :P)
Jullie verdienden het echt om samen in die finale te staan want naar mijn mening hebben jullie het programma gewoon gemaakt!!! Anders waren de kijkcijfers nog schrikbarend lager geweest denk ik. Bij jouw exit werd ik echt emotioneel...heel mooi om te zien hoe jij je emotie's toonde..dat had ik ook op het moment dat je terug mocht en hoorde hoe hoog percentage van de stemmen jij had..jij werd echt erg gewaardeerd door velen! Kon het dan ook niet geloven dat Joanna zo hoog uit kwam met de stemmen (heb er wel mijn gedachten bij maar die hou ik wel voor me..over de manipulatie gedachten is genoeg te lezen). Joanna krijgt vooral veel stemmen van pubers die haar graag met Flip willen zien kroelen..ik krijg er de kriebels van inmiddels.
Kan nu alleen nog maar hopen dat Sharon en Karim in de finale komen te staan...de rest mag wat mij betreft naar huis..Mo en 'de rat' als eerste. Hoop op een eerlijke afsluiting van het programma en een winnaar die het echt verdiend!!!!

Wens je verder alle geluk toe samen met Fenneke en hoop dat je nog een lange vriendschap met Karim zal hebben maar daar ben ik niet bang voor...dat is een vriendschap voor het leven..je ziet nu echt dat hij jou ontzettend mist..vind het wel sneu voor hem hoor. Ook hij is een wereldgozer!!

Gerard je bent een KANJER!!!!!!! BEDANKT VOOR HET KIJKPLEZIER..ZONDER JOU EN KARIM WAS IK ALLANG AFGEHAAKT!!

Groetjes,
van een trouwe fan van jou en Karim ;)
Monique
pi_96233671
gewoon deze erbij houden. als dat andere topic 20 pagina's zou hebben werd die vast ook wel vol geklept.
  maandag 2 mei 2011 @ 03:36:32 #11
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96235701
Jezus fuck. 'Super', 'top(pertje)', 'kanjer' e.d. vliegen me om de oren _O-. Ik was een beetje verliefd op Gerard in den beginne :@.

Gerard, ik vind dat je tweede had moeten worden. Om het geld, dus (omdat je dat al genoeg had gun ik Karim de eerste plaats). Ik vond je geweldig, en dat klinkt vast heel mal, maar vooral in gesprek met een bezopen Servio. En natuurlijk met Karim. Prachtig. En hoe cliché ik het ook vind ga ik dit nu ook zeggen: je bent een mooi mens. Oh ja, en ik vind het tof dat je dezelfde blouse aan had waarmee je in het begin binnenkwam. Ik herkende meteen dat je het rondje graag compleet maakte.
pi_96237744
wat boeit dat geld nou, gewoon de 1e plaats
want daarvoor ga je toch.
  maandag 2 mei 2011 @ 09:46:40 #13
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96238649
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:25 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Laten we daar dan ook verder gaan. Een welkoms-topic is fijn, maar SST heeft meer bewoners gehad dan alleen Gerard en Gerard zou ook die bewoners niet te kort willen doen.

Dus... Verder kletsen met oud bewoners van Secret Story [#1]

(Maar de MOD beslist)
Gerard was heel geliefd in SST, blijkbaar is hier gewoon behoefte aan een welkomstopic voor hem.
En eerlijk gezegd vind ik ook wel dat hij dat verdient.
Die anderen laten zich hier toch niet zien, die kunnen niet tegen de kritiek.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96238713
quote:
Gerard was heel geliefd in SST, blijkbaar is hier gewoon behoefte aan een welkomstopic voor hem.
En eerlijk gezegd vind ik ook wel dat hij dat verdient.
Die anderen laten zich hier toch niet zien, die kunnen niet tegen de kritiek.
Nee Mo al zeker niet...whahahahahaha!!!
  maandag 2 mei 2011 @ 10:03:53 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_96239143
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 09:46 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gerard was heel geliefd in SST, blijkbaar is hier gewoon behoefte aan een welkomstopic voor hem.
En eerlijk gezegd vind ik ook wel dat hij dat verdient.
Die anderen laten zich hier toch niet zien, die kunnen niet tegen de kritiek.
Guido en Jurien laten zich hier regelmatig zien hoor. En niet iedereen heeft de behoeft aan FOK.
pi_96240875
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:13 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

fake foto topic nog niet gezien waar is die ?
Groeten Gerard
Secret Story Foto - Bewerkingen
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:11:36 #17
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96240943
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef marky het volgende:

[..]

Guido en Jurien laten zich hier regelmatig zien hoor. En niet iedereen heeft de behoeft aan FOK.
Bij vlagen, om daarna op Twitter te gaan verkondigen hoe ze de mensen op Fok gedissed hebben. :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96241837
Ga me deze week een beetje inkijken in de vorige afleveringen. Ook heb ik nagenoeg alle streams. Ben benieuwd wat mijn medebewoners over me hebben gezegd toen ik er niet bij was.
Dit wil ik voor de liveshow van donderdag zien om me voor te bereiden.

Als er mensen zijn die al weten waar ik een beetje moet zoeken dan is t handig voor me want ik heb te veel om alles te zien en wil deze week ook tijd besteden aan mn familie.

Lieve allemaal nogmaals bedankt voor alle dankwoorden..ben dat niet gewend.
Nu hopen dat Karim of Sharon een vrijstelling krijgt maar dat zal later vandaag blijken.

XX Gerard #sstnl
pi_96242087
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ga me deze week een beetje inkijken in de vorige afleveringen. Ook heb ik nagenoeg alle streams. Ben benieuwd wat mijn medebewoners over me hebben gezegd toen ik er niet bij was.
Dit wil ik voor de liveshow van donderdag zien om me voor te bereiden.

Als er mensen zijn die al weten waar ik een beetje moet zoeken dan is t handig voor me want ik heb te veel om alles te zien en wil deze week ook tijd besteden aan mn familie.

Lieve allemaal nogmaals bedankt voor alle dankwoorden..ben dat niet gewend.
Nu hopen dat Karim of Sharon een vrijstelling krijgt maar dat zal later vandaag blijken.

XX Gerard #sstnl
hoi gerard !

je kunt beter stream opnames kijken dan de live tv uitzendingen hoor, daar word alleen maar geknipt en geplakt, jo en flip worden als prinsesje en prins neergezet, elke dag weer. op de streams zie je de waarheid die op de tv weggeknipt is. hier op fok staan heeeel veeeeel door uses opgenomen streams. ik zelf weet ff niet waar, maar je kunt ze misschien zo vinden in de secret story lijst . heel veel plezier met je familie :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 2 mei 2011 @ 11:44:44 #20
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96242171
Gewoon zoeken op youtube, daar staan de belangrijkste filmpjes

Jij bedankt ^O^

[ Bericht 82% gewijzigd door HiDiHo op 02-05-2011 11:49:50 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_96244226
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ga me deze week een beetje inkijken in de vorige afleveringen. Ook heb ik nagenoeg alle streams. Ben benieuwd wat mijn medebewoners over me hebben gezegd toen ik er niet bij was.
Dit wil ik voor de liveshow van donderdag zien om me voor te bereiden.

Als er mensen zijn die al weten waar ik een beetje moet zoeken dan is t handig voor me want ik heb te veel om alles te zien en wil deze week ook tijd besteden aan mn familie.

Lieve allemaal nogmaals bedankt voor alle dankwoorden..ben dat niet gewend.
Nu hopen dat Karim of Sharon een vrijstelling krijgt maar dat zal later vandaag blijken.

XX Gerard #sstnl
Kun je iets specifieker zijn, van wie wil je weten of ze iets over je gezegd hebben?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96244290
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:36 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
Ga me deze week een beetje inkijken in de vorige afleveringen. Ook heb ik nagenoeg alle streams. Ben benieuwd wat mijn medebewoners over me hebben gezegd toen ik er niet bij was.
Dit wil ik voor de liveshow van donderdag zien om me voor te bereiden.

Als er mensen zijn die al weten waar ik een beetje moet zoeken dan is t handig voor me want ik heb te veel om alles te zien en wil deze week ook tijd besteden aan mn familie.

Lieve allemaal nogmaals bedankt voor alle dankwoorden..ben dat niet gewend.
Nu hopen dat Karim of Sharon een vrijstelling krijgt maar dat zal later vandaag blijken.

XX Gerard #sstnl
In t topic filmhoekje staan ook veel leuke filmpjes van de streams af.
Ik vond de live uitzendingen leuk om te kijken, daar werden toch wel de hoogtepunten in uit gezonden. En natuurlijk overheersen sommige mensen, maar er in elke aflevering zit wel iets wat leuk, emotioneel, grappig, serieus is om naar te kijken en wat je niet moet missen.

Heel veel plezier met alles terug kijken!

(wat ik persoonlijk ontzettend grappig vond, was dat jij in de kvdw werd geroepen, ik weet niet meer waarvoor, en toen mocht je gaan en zei je heel snel "HAD IK TOCH GELIJK HE OVER KARIM " Dat ging over dat Karim weer terug kwam, echt schitterend!!!!
Ik heb zeker van je genoten, en ik hoop dat jij met net zoveel plezier de filmpjes terug kijkt als dat wij hebben gedaan.
pi_96244375
Mja, maar als je gaat kijken wat er in het programma gezegd is óf je kijkt naar de streams, een wereld van verschil.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96244913
Hoi Vuurvliegje,

Wat grappig, we zijn al jaren Vlieland-gangers dus de Wadden zijn ons bekend en we zijn er gek op!
Maar wij steken met de boot 2 meter diep, daar kun je toch wel mee naar de Wadden?

Groetjes,
Fenneke

PS erg leuk, deze uitgebreide welkomst topic voor Geer, een echte eer!
pi_96245194
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Kun je iets specifieker zijn, van wie wil je weten of ze iets over je gezegd hebben?
ja dat is t moeilijke..er is ntrlk zoveel gezegd.. Ik ga gewoon een paar dingetjes zien omdat t gewoon teveel is om alle beelden te bekijken en moet ook een beetje gaan afkicken van mijn periode in het huis en me richten op het leven hier.
pi_96245219
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Pablolaatje het volgende:
Hoi Vuurvliegje,

Wat grappig, we zijn al jaren Vlieland-gangers dus de Wadden zijn ons bekend en we zijn er gek op!
Maar wij steken met de boot 2 meter diep, daar kun je toch wel mee naar de Wadden?

Groetjes,
Fenneke

Er is ook een algemeen topic voor alle ex-bewoners. Verder kletsen met oud bewoners van Secret Story [#1]
Maar maakt inderdaad de eer aan Gerard niet minder.
Ik loop al heel wat jaartjes mee met RLS, maar heb zoveel simpatie aan een bewoner eigenlijk nooit meegemaakt.
PS erg leuk, deze uitgebreide welkomst topic voor Geer, een echte eer!
pi_96245307
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

ja dat is t moeilijke..er is ntrlk zoveel gezegd.. Ik ga gewoon een paar dingetjes zien omdat t gewoon teveel is om alle beelden te bekijken en moet ook een beetje gaan afkicken van mijn periode in het huis en me richten op het leven hier.
De enigen die zich niet negatief over jou uitgelaten hebben zijn Alex, Karim en Sharon.

En dat laatste doe je goed joh, hoop voor jou dat de 'poppenkast' snel afgelopen is. En wat een lekker weer hè bij je terugkomst in NL, je kunt eindelijk ook een zwembroek aantrekken. ;)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:12:36 #28
2018 PC eend
relativist
pi_96245545
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

ja dat is t moeilijke..er is ntrlk zoveel gezegd.. Ik ga gewoon een paar dingetjes zien omdat t gewoon teveel is om alle beelden te bekijken en moet ook een beetje gaan afkicken van mijn periode in het huis en me richten op het leven hier.
Heb je nog wel eens de neiging om je zender om te doen? ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96246983
Hey Gerard! Wat leuk dat je hier op Fok bent! Heb heel vaak gebruld van het lachen om jou en Karim in het huis, en ook met Alex "beetje peper beetje zout beetje lekker maken"... Jullie waren weergaloos formidabel _O- .
Enfin.... superlatieven schieten weer eens te kort.

Heel dikwijls kwam het voor dat je precies datgene zei wat ik dacht en daarin ben ik zeker niet de enige. Je was vaak de spreekbuis van de kijker.
Geen andere bewoner deed en doet dat in die mate.

Hoe is het nu je uit het huis bent met het besef dat er de hele dag camera's op je gericht stonden en en nu niet meer? Heb je niet het gevoel dat er nog steeds overal camera's hangen? Lijkt me dat dat zo'n onderdeel van je denken gaat worden, of valt dat mee?

Bedankt voor alle prachtige tv-momenten! _O_ en alvast heel veel zeilplezier op het mooie IJsselmeer! :W

"Wat een luux!!" ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 14:04:05 #30
336978 bollokus
raar menneke!
pi_96247747
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:32 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Wauw wat een eer!
Wordt er verlegen van !
Zorg goed voor em
dat zal zeker goedkomen hij staat nu gezellig langs het huis in de wei
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_96247777
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heb je nog wel eens de neiging om je zender om te doen? ;)
haha ja, heb ik inderdaad wel es gehad :-)
  maandag 2 mei 2011 @ 14:06:37 #32
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_96247866
Leuk dat je meepost Gerard :).

Je antwoorden zijn zeer helder en duidelijk ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_96248065
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:46 schreef Bretskiliose het volgende:
Hey Gerard! Wat leuk dat je hier op Fok bent! Heb heel vaak gebruld van het lachen om jou en Karim in het huis, en ook met Alex "beetje peper beetje zout beetje lekker maken"... Jullie waren weergaloos formidabel _O- .
Enfin.... superlatieven schieten weer eens te kort.

Heel dikwijls kwam het voor dat je precies datgene zei wat ik dacht en daarin ben ik zeker niet de enige. Je was vaak de spreekbuis van de kijker.
Geen andere bewoner deed en doet dat in die mate.

Hoe is het nu je uit het huis bent met het besef dat er de hele dag camera's op je gericht stonden en en nu niet meer? Heb je niet het gevoel dat er nog steeds overal camera's hangen? Lijkt me dat dat zo'n onderdeel van je denken gaat worden, of valt dat mee?

Bedankt voor alle prachtige tv-momenten! _O_ en alvast heel veel zeilplezier op het mooie IJsselmeer! :W

"Wat een luux!!" ;)
Moest erg om Alex lachen altijd. Ik hoefde em alleen maar aan te kijken en we schoten al in de slappe lach haha
Toen hij geboeid zat aan Mo tijdens de danslessen heb ik in een scheur gelegen hoe hij me aan zat te kijken terwijl hij van links naar rechts werd getrokken.
Het is zowiezo nog heel erg wennen aan alles en ben nog lekker thuis met Fenneke. Vanavond een hapje eten in Amsterdam en bij vrienden langs. Heel veel zin in om even lekker tussen de mensen te zijn.
Leuk te horen dat je er zo van genoten hebt ! ik ook en verheug me inderdaad op mn zeiltochtjes op t IJsselmeer. Nog een week en ik heb mn boot weer in Lelystad.
pi_96248659
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Moest erg om Alex lachen altijd. Ik hoefde em alleen maar aan te kijken en we schoten al in de slappe lach haha
Toen hij geboeid zat aan Mo tijdens de danslessen heb ik in een scheur gelegen hoe hij me aan zat te kijken terwijl hij van links naar rechts werd getrokken.
Het is zowiezo nog heel erg wennen aan alles en ben nog lekker thuis met Fenneke. Vanavond een hapje eten in Amsterdam en bij vrienden langs. Heel veel zin in om even lekker tussen de mensen te zijn.
Leuk te horen dat je er zo van genoten hebt ! ik ook en verheug me inderdaad op mn zeiltochtjes op t IJsselmeer. Nog een week en ik heb mn boot weer in Lelystad.
Dat zal ook wel ja, je bent bezig met landen/ aclimatiseren en weer een beetje aarden.

Hahaha, ja dat met die boeien... hilarische momenten leverde dat op. Alex heeft natuurlijk gortdroge humor. Ik heb toen als kijker ook zo'n anderhalf uur aan-een-stuk moeten lachen om jullie gestuntel. Unieke teevee, komt nooit meer terug!

Have fun!
pi_96248957
filmpjes van flashbox op utube moet je denk een beetje doorspitten http://www.youtube.com/user/xobhsalf
daar kan je best veel hoogtepunten zien van de streams.
pi_96249065
Hoi gerard

Jammer dat je er uit bent gerard voor mij is sst nu ook klaar het is zo onwijs saai nu jij er niet meer in zit jij was echt de gangmaker in het huis geweldig hoe jij geheimen bij elkaar probeerde te puzzelen heb soms echt dubbel gelegen.
Jij maakte het leuk om naar te kijken al vanaf de eerste dag dat je het huis in kwam had ik het gevoel dat wordt de gangmaker in het huis samen met karim en het klopte jij en karim zijn gewoon een geweldig stel echt liefde op het eerste gezicht hhihihihi. Voor mij is er maar 1 winnaar en dat ben jij.
Ik ben wel heel blij voor je dat je weer bij je lieve vrouwtje bent wat een ongeloofelijke lieve en mooie vrouw heb je en oja mijn dochtertje van 9 is verliefd op je hondjes hihihihi.

Nou gerard en fenneke heel veel geluk en hopelijk kom je ooit nog eens op tv en kunnen we weer heerlijk van je genieten.

xxxgroetjesxxx
pi_96249370
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef missstory het volgende:
Hoi gerard

Jammer dat je er uit bent gerard voor mij is sst nu ook klaar het is zo onwijs saai nu jij er niet meer in zit jij was echt de gangmaker in het huis geweldig hoe jij geheimen bij elkaar probeerde te puzzelen heb soms echt dubbel gelegen.
Jij maakte het leuk om naar te kijken al vanaf de eerste dag dat je het huis in kwam had ik het gevoel dat wordt de gangmaker in het huis samen met karim en het klopte jij en karim zijn gewoon een geweldig stel echt liefde op het eerste gezicht hhihihihi. Voor mij is er maar 1 winnaar en dat ben jij.
Ik ben wel heel blij voor je dat je weer bij je lieve vrouwtje bent wat een ongeloofelijke lieve en mooie vrouw heb je en oja mijn dochtertje van 9 is verliefd op je hondjes hihihihi.

Nou gerard en fenneke heel veel geluk en hopelijk kom je ooit nog eens op tv en kunnen we weer heerlijk van je genieten.

xxxgroetjesxxx
Schatten van hondjes he? Ze waren niet eens beledigd dat ik zo lang ben weggeweest..hebben ook tot 10 geteld denk ik toen ze me zagen :-)
  maandag 2 mei 2011 @ 14:45:18 #38
2018 PC eend
relativist
pi_96249437
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:43 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

Schatten van hondjes he? Ze waren niet eens beledigd dat ik zo lang ben weggeweest..hebben ook tot 10 geteld denk ik toen ze me zagen :-)
Ik denk tot 9, ze liepen iets te vroeg het beeld binnen ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96249611
ja supere schatten zijn het mijn dochtertje zeurt me nu aan me kop mama ik wil net zulke hondjes als gerard heeft vooral het witte hondje vindt ze super.
Nou hoe kan dat nou dat ze je niet gemist hebben hebben ze ook de streams gekeken :) ik weet wel zeker dat ze blij zijn dat je er weer bent ook al kunnen ze het niet zeggen :)
pi_96250831
Gerard voor mij was afgelopen vrijdag de laatste aflevering. Zonder jou vind ik er werkelijk geen bal meer aan. Je was een topspeler, heb in eerste instantie gedacht dat jij de dakloze was of de hoogbegaafde. Je speelde het spel super goed en super leuk. Veel om je gelachen maar ook met vreugde naar je gekeken wanneer je in je eentje stond te dansen. Zo goed hoe jij je mannetje stond, je je niks liet wijs maken en keuzes durft te maken. Jij stond samen met Karim en Sharon echt puur in het spel. Thnx!!
pi_96250961
Ik heb harder gelachen toen Servio met Jo ging dansen en jij er achteraan gesleurd werd, dat gezicht van jou en de bewegingen van je armen, pure slapstick!!!!
pi_96251411
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb harder gelachen toen Servio met Jo ging dansen en jij er achteraan gesleurd werd, dat gezicht van jou en de bewegingen van je armen, pure slapstick!!!!
heb ik ook net teruggezien was idd lachen. Spuug ondertussen van het lachen mn bier op de grond haha
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 15:47:39 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_96252007
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:34 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

heb ik ook net teruggezien was idd lachen. Spuug ondertussen van het lachen mn bier op de grond haha
Dat was ook grappig. Toch heb ik een vraagje: was die actie met Djoon en R A T echt of is dat eieren? :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96252574
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat was ook grappig. Toch heb ik een vraagje: was die actie met Djoon en R A T echt of is dat eieren? :+
E
C
H
T
:-)
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 16:00:36 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_96252715
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

E
C
H
T
:-)
Gelukkig maar, ik heb me rot gelachen. _O- En Djoon met haar opgespoten mond vol neptanden. Man, wat een geweldige actie. Respect.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96252759
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

E
C
H
T
:-)
R-A-T, ik ga nog steeds iedere keer helemaal stuk :P
apie20, waar is mijn step?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:08:15 #47
2018 PC eend
relativist
pi_96253113
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

E
C
H
T
:-)
Naast invoeren waarmee je een reactie plaatst staat een smiley, als je daar op drukt kan je kiezen uit een reeks van smileys ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 16:09:33 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_96253183
Niet te geloven, dat filmpje is gewoon verwijderd van Joe Tjoep. Meer filmpjes van Djoon waar ze niet zo voordelig uitkomt. :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96253541
Hoi Gerard, ook ik vind het erg jammer dat je eruit bent, maar voor mij heb jij wel gewonnen hoor.
Het enige wat ik me af vraag waarom er niemand in het huis iemand eens echt de waarheid heeft verteld. Of durfde men dat niet. Ik kan me nl niet voorstellen dat je bij Mo en Jo tot 10 kan tellen en dan niks zeggen. Ik zou ze echt eens vertellen dat ze zich niet zo moeten aanstellen en dat ze erg hypocriet bezig zijn om stemmen en zo te winnen.
pi_96255133
Er zijn zoveel leuke momenten geweest, niet te tellen
De rap voor Jo, om maar iets te noemen. Het ene moment zeg je dat je niet kunt rappen en volgende moment ging je losssss ^O^

De striptease was ook master!!!

Het sokkelstaan met Karim, Na na na poleon, ik werd er gek van mede vanwege het feit dat mijn man ook mee ging doen ~O>

Clues koppelen aan geheimen waar je zo in door kon draven en vaak op het verkeerde pad zat. Vroeg me wel eens af of het spel was en je bezig was de andere bewoners op het verkeerde been te zetten.
pi_96255225
Gerard,jij maakte voor mij SS leuk om naar te kijken
ik wil je bedanken voor alle leuke beelden,je was in 1 woord geweldig
ben wel benieuwd hoe jij denkt over "de sturing "aan het programma
  maandag 2 mei 2011 @ 16:59:32 #52
337410 Ginosa
Per Sempre
pi_96255709
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:49 schreef judgementterror het volgende:
Gerard,jij maakte voor mij SS leuk om naar te kijken
ik wil je bedanken voor alle leuke beelden,je was in 1 woord geweldig
ben wel benieuwd hoe jij denkt over "de sturing "aan het programma
Oee, goeie vraag. Maar ik ben bang dat ook Gerard iets heeft moeten ondertekenen waardoor hij niet vrij uit kan praten (i.e.: kritiek leveren). Geer, ik had je al eens welkom geheten. Bij deze wil ik nogmaals zeggen dat jij voor mij SST heel leuk hebt gemaakt. Hoop dat het je goed gaat.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:11:33 #53
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96256262
is er al een nationaal Gerarddag uitgeroepen waar jullie hem allemaal kunnen aanraken??? *O* :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 2 mei 2011 @ 17:47:32 #54
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96257900
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

E
C
H
T
:-)
Die was geweldig!!
En de verontwaardiging van haar dat je er niet uitgestemd werd door het publiek.
Ze vond het onbegrijpelijk dat je haar zo kon toespreken en dan ook nog populair zijn.
Dat filmpje moet je echt terug zien te vinden!
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 2 mei 2011 @ 17:54:17 #55
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96258189
Ik ben gestopt met kijken toen je er uit ging Gerard. Hopelijk wint Karim nu, als het maar niet Joanna of monique wordt. Favoriete momenten waren alle keren dat joanna even op haar nummer zette met een rake opmerking. Je kunt trots zijn op je deelname :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 18:22:02 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_96259446
quote:
Ik wist dat ik op je kon rekenen. ^O^
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96260213


[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 02-05-2011 18:56:09 ]
pi_96261002
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die was geweldig!!
En de verontwaardiging van haar dat je er niet uitgestemd werd door het publiek.
Ze vond het onbegrijpelijk dat je haar zo kon toespreken en dan ook nog populair zijn.
Dat filmpje moet je echt terug zien te vinden!
_O-
Erger nog, ze dacht dat het niet uitgezonden was... ):O
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96261956
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Stability het volgende:

[..]

hoi gerard !

je kunt beter stream opnames kijken dan de live tv uitzendingen hoor, daar word alleen maar geknipt en geplakt, jo en flip worden als prinsesje en prins neergezet, elke dag weer. op de streams zie je de waarheid die op de tv weggeknipt is. hier op fok staan heeeel veeeeel door uses opgenomen streams. ik zelf weet ff niet waar, maar je kunt ze misschien zo vinden in de secret story lijst . heel veel plezier met je familie :)
^O^
Ik sluit me hier volledig bij aan, de streams zijn stukken beter voor een goed ( onverknipt ) beeld. Hoewel het begrijpelijk is dat dit wel heel veel terugkijk-werk zou vergen... :? Je hebt er natuurlijk tijd genoeg voor maar je moet er ook maar zin in hebben en ik kan begrijpen dat er nu wel veel andere leuke dingen zijn om te doen. *O*
  maandag 2 mei 2011 @ 19:50:41 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96264090
quote:
_O_





En als iemand nog een UI nodig heeft:

:+

Nog 1tje om het af te leren ;)



[ Bericht 8% gewijzigd door mazaru op 02-05-2011 20:41:20 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96264529
quote:
En als iemand nog een UI nodig heeft:
[ afbeelding ]
:+
Hee, bedankt ! ^O^
pi_96265127
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef mazaru het volgende:

En als iemand nog een UI nodig heeft:
[ afbeelding ]
:+
Haha thanx, die is echt geniaal!
apie20, waar is mijn step?
pi_96265914
quote:
Haha thanx, die is echt geniaal!
hahahahaha, jij ook al?! :D
pi_96266079
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef Bretskiliose het volgende:

[..]

hahahahaha, jij ook al?! :D
Heb inmiddels een andere, thanx Mazaru!

[ Bericht 16% gewijzigd door Api20e op 02-05-2011 20:51:58 ]
apie20, waar is mijn step?
pi_96267091
Dat ie opgespoten lip een actrice noemde was ook meesterlijk.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96280830


gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
pi_96280914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]

gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
kijk uit met die erik, als je ligt te slapen doet ie de pruik van je vriendin op en neemt haar plaats in in bed en begint je te likken :{w deed ie ook in de gouden kooi bij huup toen lieke ging plassen 's nachts :{w

take care brotha!!!!!! ik zeg je!!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 01:01:36 #69
2018 PC eend
relativist
pi_96280933
:D
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96281009
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

kijk uit met die erik, als je ligt te slapen doet ie de pruik van je vriendin op en neemt haar plaats in in bed en begint je te likken :{w deed ie ook in de gouden kooi bij huup toen lieke ging plassen 's nachts :{w

take care brotha!!!!!! ik zeg je!!!
:D _O-
pi_96281114
Wat leuk Eric op de foto!
Heb ik gelijk mn 2 favo`s samen :Y ^O^ *O* *O*
pi_96283250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]

gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
Ja en raar, maar ik hb van Alex en Syl gedroomd dat ze gingen trouwen en ik was gast. hahaha Top die mensen
pi_96283310
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
is er al een nationaal Gerarddag uitgeroepen waar jullie hem allemaal kunnen aanraken??? *O* :P
_O- Zou wel met Fenneken en Gerard een terrasje willen pakken, aanraken doe ik wel bij mijn man, daar mag ik verder gaan :o

Als rasechte Groningse ben ik daar te nuchter voor ;)

Het moment dat Gerard zijn geheim niet wou vertellen aan Nederland _O- _O-
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96283802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 01:11 schreef cindy11 het volgende:
Wat leuk Sylvia Eric op de foto!
Heb ik gelijk mn 2 favo`s samen :Y ^O^ *O* *O*
:9
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96284518
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 07:18 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Het moment dat Gerard zijn geheim niet wou vertellen aan Nederland _O- _O-
Dat was meesterlijk! Heb echt keihard moeten lachen toen :D :D
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:53:03 #76
200850 Dajo
Niets duss
pi_96291154
Nou Gerard, je zat er toch heel erg dichtbij wat de kijkcijfers betreft, toen je het er over had terwijl je nog in het huis zat.

De rest geloofde je niet erg, maar denken ze echt dat er in alle bladen en sites zoveel over Secret Story geschreven wordt?

Desalniettemin was/is het erg leuk leuk om naar te kijken, jammer dat jij er nu uit bent! Keep up the good work!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 13:39:58 #77
337560 Samboraa
Stef de Stuntpiloot.
pi_96292790
Geer.... als jij een boek schrijft ben ik de eerste die hem koopt! _O_ Wat een interessante persoonlijkheid ben jij zeg!
pi_96322632
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96323394
*duimopstekendesmiley* leuk gedaan!
pi_96326610
quote:
Gerard dit vond ik ook echt een top aktie...geen woorden maar daden!!
Mensen daar roepen maar van alles..hoe vaak zeggen mensen (oa Joanna en Mo) niet 'ik wil/ga naar huis'. Als je dat keer op keer roept hou je dan ook aan je woord...sta achte je besluit en ga dan ook. Jij zegt niet alleen dat je niet meer gekoppeld wilt zijn aan Jo maar zorgt ook dat je niet meer aan haar gekoppeld zit en maakt de boeien los..ongeacht de consequenties..en dat vind ik top..jij bent tenminste een echt vent..ik hou ervan ;)
Keuze's!!!! :P
pi_96326784
Het is trouwens wel een gemis in het huis sinds jij er niet meer bent...stuk minder leuk om te kijken. Karim voelt zich ook duidelijk echt niet meer op zijn plek...kan geen gesprekken meer voeren op zijn eigen niveau. De irritatie is af en toe echt van zijn gezicht af te lezen.
Maar nog even....en dan hoop ik van harte dat Karim of Sharon er met de pot vandoor gaat. Gun het Karim het allermeest.
Kijk je trouwens nog streams af en toe? En heb je vandaag gezien hoe boos Monique op Karim werd toen hij zei dat hij de bewoners niet zo zal missen als hij zijn familie mist? Sommige bewoners daar zou ik eerlijk gezegd ook kunnen missen als kiespijn :P
pi_96334071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef Dajo het volgende:
Nou Gerard, je zat er toch heel erg dichtbij wat de kijkcijfers betreft, toen je het er over had terwijl je nog in het huis zat.

De rest geloofde je niet erg, maar denken ze echt dat er in alle bladen en sites zoveel over Secret Story geschreven wordt?

Desalniettemin was/is het erg leuk leuk om naar te kijken, jammer dat jij er nu uit bent! Keep up the good work!
Dit vraag ik mij dus ook af ze denken daar wereldberoemd te zijn als ze uit het huis komen hahaha ze denken dat de prive story en de weekend niet uitgesproken raken over hun hahaha zal dat ff tegenvallen als ze eruit komen ...
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:40:31 #83
3542 Gia
User under construction
pi_96339780
Hoi Gerard.
Jammer dat je eruit bent.

Voor mij was de ultieme finale jij, Karim en Philip, met Karim als winnaar.

Maar goed, de regie besliste anders......helaas.
pi_96414947

Gerard. Je bent een held. Kippenvel
pi_96415122
pi_96415199
Gerard in de studio van Secret Story:



[ Bericht 61% gewijzigd door Barfman op 06-05-2011 11:10:00 ]
pi_96415462
Hahaha fantastische reactie!!! O+ O+ O+ O+
Dat zou jij wel willen weten.
pi_96417009
Hoi Gerard, is het nou allemaal pais en vree daar bij de borrel in de studio? Kan me zo voorstellen dat je hier en daar ( en met name komende week) wel zin hebt om iemand even flink door te zagen... Zijn Alex z'n ogen inmiddels ook open vwbt Monique, jo en Flip?
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_96418280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig...het publiek kijkt naar hem.
De eerste ex bewoner die zo reageert
Mijn complimenten daarvoor _O_
Gewoon jezelf zijn en dat is wat Gerard deed in sst en nu nog doet ^O^
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96420952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:40 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Echt top, hoe eerlijk je zelfs na SST bent. Echt petje af! ^O^
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:38:30 #91
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_96426313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]

gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
Cool! Je was de enige wie ik het gunde. Hetkijken gaat niet om wie je het geld gunt bij mij. Wie het eerlijkst is veel belangrijker. Ik hoop echt dat Karim of Sharon wint...

Geniet van je vrije tijd!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:51:22 #92
337560 Samboraa
Stef de Stuntpiloot.
pi_96426908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef Barfman het volgende:
Gerard in de studio van Secret Story:

Hier kan ik uuuuuuren naar kijken.. prachtig gewoon! :s) zo zie je in één oogopslag wie de feestgangers van het gezelschap zijn w/
pi_96427207
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:10 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Geweldig...het publiek kijkt naar hem.
De eerste ex bewoner die zo reageert
Mijn complimenten daarvoor _O_
Gewoon jezelf zijn en dat is wat Gerard deed in sst en nu nog doet ^O^
^O^
pi_96427238
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef Barfman het volgende:
Gerard in de studio van Secret Story:

Zo leuk dit en zo jammer dat hij eruit is.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:23:27 #95
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96428302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef Barfman het volgende:
Gerard in de studio van Secret Story:

leuk spontaan filmpje ^O^
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96428339
Dat filmpje in de reclamebreak is supertop!!!!!
pi_96428771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:
[ afbeelding ]

gezellig reunietje met ervaringsdeskundigen bij mij thuis.. EER en SYLVIA Welcome :-))
3 Coole RLS-ers op 1 foto,... nice! Ik mis er nog minimaal 1, Karim.
The road to hell is paved with good intentions
  vrijdag 6 mei 2011 @ 13:48:34 #98
2018 PC eend
relativist
pi_96431909
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 01:10 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Geweldig...het publiek kijkt naar hem.
De eerste ex bewoner die zo reageert
Mijn complimenten daarvoor _O_
Gewoon jezelf zijn en dat is wat Gerard deed in sst en nu nog doet ^O^
Ik hoop dat hij 3 pillen en een flinke snuif had genomen oid.
Want ik ben anders bang dat het hem naar de bol stijgt, dus beter stop je met al die persoonsverheerlijking want het ziet er echt niet gezond uit :+

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p. 8-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:18:03 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_96433214
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p. 8-)
Tsjakkaaaaaaaa 8-)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:13:04 #100
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96442790
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij 3 pillen en een flinke snuif had genomen oid.
Want ik ben anders bang dat het hem naar de bol stijgt, dus beter stop je met al die persoonsverheerlijking want het ziet er echt niet gezond uit :+

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p. 8-)
Azijn gedronken?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96445313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef Barfman het volgende:
Gerard in de studio van Secret Story:

superleuk filmpje ! Zo jammer dat Gerard eruit is !
pi_96464545
quote:
k hoop dat hij 3 pillen en een flinke snuif had genomen oid.
Want ik ben anders bang dat het hem naar de bol stijgt, dus beter stop je met al die persoonsverheerlijking want het ziet er echt niet gezond uit

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p.
Nou ja wat een reactie..niet helemaal lekker in je bovenkamer ofzo?? Dit is gewoon Gerard..een sfeermaker zoals hij ook in het huis was...zonder Gerard en Karim waren de kijkcijfers nog vele malen lager geweest!!!
Ik sprong ook van de bank toen Mo eindelijk kon vertrekken en vond Gerard zijn reactie helemaal top!!!! Karim moet winnen!!!!
pi_96490533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:41 schreef mootje1970 het volgende:

[..]

Nou ja wat een reactie..niet helemaal lekker in je bovenkamer ofzo?? Dit is gewoon Gerard..een sfeermaker zoals hij ook in het huis was...zonder Gerard en Karim waren de kijkcijfers nog vele malen lager geweest!!!
Ik sprong ook van de bank toen Mo eindelijk kon vertrekken en vond Gerard zijn reactie helemaal top!!!! Karim moet winnen!!!!
niets aan toe te voegen echt geweldig die reactie hahaha

karim moet gewoon het licht uitdoen :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 00:16:02 #104
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96491881
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij 3 pillen en een flinke snuif had genomen oid.
Want ik ben anders bang dat het hem naar de bol stijgt, dus beter stop je met al die persoonsverheerlijking want het ziet er echt niet gezond uit :+

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p. 8-)
Lekker bezig PC Eend! Meester in het op de kast jagen van mensen _O_ _O- _O- _O-



maar je hebt ongelijk, Don Gerard is gewoon kewl :')
pi_96497434
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 00:16 schreef Chuckster het volgende:

[..]

Lekker bezig PC Eend! Meester in het op de kast jagen van mensen _O_ _O- _O- _O-

Kan ie goed he? _O-
pi_96498903
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij 3 pillen en een flinke snuif had genomen oid.
Want ik ben anders bang dat het hem naar de bol stijgt, dus beter stop je met al die persoonsverheerlijking want het ziet er echt niet gezond uit :+

Ik zie het er nog wel van komen dat dit uitgroeid tot een ware sekte, dat hij door het land trekt en onder het mom van motivator met met alle volgelingen samen in een soort van trance zo spastisch staat te dansen in een achterafzaaltje.

a 500 euro p.p. 8-)
_O-

Maar maak je geen zorgen, het zal hem niet naar de bol stijgen. Mooie van Gerard vond ik dat hij dicht bij zijn gevoel blijft en ik denk dat hij dat ook wel zal blijven doen. Hij weet hoe betrekkelijk alles is.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:11:15 #107
2018 PC eend
relativist
pi_96502279
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 11:07 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

_O-

Maar maak je geen zorgen, het zal hem niet naar de bol stijgen. Mooie van Gerard vond ik dat hij dicht bij zijn gevoel blijft en ik denk dat hij dat ook wel zal blijven doen. Hij weet hoe betrekkelijk alles is.
Huh zag je hem een gat in de lucht springen toen hij hoorde dat karim mocht blijven in het tv-spelletje?
Het leek wel een doorgedraaide cosser :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96515832
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Huh zag je hem een gat in de lucht springen toen hij hoorde dat karim mocht blijven in het tv-spelletje?
Het leek wel een doorgedraaide cosser :+
:P

Valt wel mee toch. Alles beter dan dat labiele gejank van Mo en Jo.
pi_96632030
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

:P

Valt wel mee toch. Alles beter dan dat labiele gejank van Mo en Jo.
inderdation :-))
pi_96633591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:25 schreef Gerard_Secret_Story het volgende:

[..]

inderdation :-))
Die site?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 01:45:53 #111
2018 PC eend
relativist
pi_96634052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Die site?
The movement ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:51:52 #112
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96668256
Repost, gewoon omdat het kan en omdat het gewoon meteen klopte;


R. A. T. _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_96679520
En de ma van Jo is de grootste RAT.....R..A...T....RAT!!!!!
Met haar commerciële actie's wat dus NIET is toegestaan!! Snap niet waarom zij niet gediskwalificeerd wordt hiervoor. Ma laat mensen naar de zaak van Jo komen om aldaar te stemmen, iedereen krijgt dat een gratis T-shirt en maakt kans op 100 euro vrij te besteden in de winkel en kans op een fotoshoot inclusief haar en make-up wat gedaan wordt!! Tevens maakt zij hiermee ook nog een gratis reclame voor haar zaak dus twee vliegen in één klap!!!
COMMERCIËLE ACTIE'S IS NIET TOEGESTAAN dus ik zeg diskwalificeren!! Maar dat zal niet gebeuren natuurlijk want botox ma met haar enge botox kop heeft haar vriendjes bij de regie!!
Walgelijk gewoon...Jo mag die ton gewoon niet winnen!!!!
pi_96920570
Heb net met Geer 'sokkelstaan' met Karim bekeken, tamelijk hilarisch, hahaha!!!
  maandag 16 mei 2011 @ 23:49:15 #115
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96920684
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Heb net met Geer 'sokkelstaan' met Karim bekeken, tamelijk hilarisch, hahaha!!!
Leuk! Dat karim en gerard daar stonden was perfect, ze waren zo te gek samen. Ik gun sharon haar winst maar die twee mannen waren de smaakmakers.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_96925632
die wil ik ook nog helemaal bekijken indien moglich
dus 16 uur opname. iemand?

en pablolaatje, zijn er al meer mensen buiten gerard om die door hebben dat ze weinig op aan kunnen van hun exmedebewoners? (oftewel dat ze nu weten hoe achterbaks er velen waren)
neem aan dat jij wel gewoon mag/kan/wil zeggen wat de rest niet zou mogen ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')