abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96228085
Vervolg van: Heet hier Gerard welkom

En van oud-bewoners van Secret Story die zich durven wagen aan FOK!

Tot nu toe hebben al gereageerd:


Flashbox

- Pablolaatje oftewel Fenneke : De vrouw van Gerard die iedere Live aanwezig was en hier ook haar bijdrage heeft geleverd. (Ze is dan weliswaar geen bewoonster geweest, maar ze was er wel voor Gerard)
- Gerard_Secret_Story : Tja, wie zal dat nu zijn? In Heet hier Gerard welkom was hij hier al te vinden.
- Guido aka Poffu , was hier ook al en stak ook niets onder stoelen of banken.
- Jurien was de eerste die op FOK! was, omdat hij ook de eerste was die uit het huis was. Maar desalniettemin ook zijn bijdrage heeft geleverd.
- Karim Nu nog met zijn buddy, want hijzelf heeft nog iets af te maken.

Nu is de vraag...

Wie van de lurkers (oftewel de meelezers) durven zich hier ook te melden, negatieve of positieve kritiek. Zet de "eieren" in de koelkast en doe gezellig mee met ons.

[ Bericht 30% gewijzigd door LekkerSimpel op 02-05-2011 12:29:44 ]
  zondag 1 mei 2011 @ 23:01:46 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_96228143
Hallo bewoners.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 23:20:56 #3
163650 Greys
pi_96229132
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heet hier Gerard welkom

En hier het vervolg met andere bewoners, die zich wagen aan FOK!

Tot nu toe hebben al gereageerd:

- Pablolaatje oftewel Fenneke: De vrouw van Gerard die iedere Live aanwezig was en hier ook haar bijdrage heeft geleverd.
- Gerard_Secret_Story: Tja, wie zal dat nu zijn? In Heet hier Gerard welkom was hij hier al te vinden.

Jurien en Guido hebben ook al gepost toch? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 mei 2011 @ 23:24:29 #4
283085 TWP
kassalade
pi_96229309
Poffu (Guido) mag ook wel in de OP :) Jurien inderdaad ook maar weet z'n username niet?
:)
pi_96229378
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Jurien en Guido hebben ook al gepost toch? :)
Je hebt gelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2011 @ 23:31:04 #6
163650 Greys
pi_96229684
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:24 schreef TWP het volgende:
Poffu (Guido) mag ook wel in de OP :) Jurien inderdaad ook maar weet z'n username niet?
De deelnemers: Jurien Rosevink (#2) Met Jurien LIVE op FOK! ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96230232
Ik heb de OP aangepast
  zondag 1 mei 2011 @ 23:46:53 #8
283085 TWP
kassalade
pi_96230557
Ah, gewoon jurien dus :P
:)
pi_96231407
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef TWP het volgende:
Ah, gewoon jurien dus :P
Wie anders had ik er als AKA bij moeten zetten? Dit is eerste topic, dus alle info van oud-bewoners is welkom....
pi_96231452
Haha grappig, leuk dak er ook tussen ben gezet :)
  maandag 2 mei 2011 @ 00:06:30 #11
283085 TWP
kassalade
pi_96231544
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:03 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wie anders had ik er als AKA bij moeten zetten? Dit is eerste topic, dus alle info van oud-bewoners is welkom....
Nee het klopt zo hoor. Ik doelde meer op het feit dat ik niet wist wat de usernaam van Jurien was en dat gewoon 'jurien' bleek te zijn ;)
:)
pi_96231615
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:04 schreef Pablolaatje het volgende:
Haha grappig, leuk dak er ook tussen ben gezet :)
Jij bent als enigste hier op Fok mee komen posten.
Waardeer dat enorm _O_
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Admin maandag 2 mei 2011 @ 00:30:48 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96232497
quote:
Gelukkig is Gerard lid van internet, dus....
Moet je daar ook al lid van zijn? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96232621
En er zullen veel vragen komen in dit topic, waarbij het antwoord zal zijn: "eieren" :P
pi_96232763
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moet je daar ook al lid van zijn? :o
Moet jij als admin niet op de hoogte zijn van alles?? :P

Maar ik als nederige user van FOK! zal het je uitleggen.

Gerard noemde vaak op de stream (dus in het huis) dat hij lid is van internet.
Of dat nu bewust was of onwetendheid is de vraag.
Maar die uitspraak was en is wel voor 2011 een "hit" ... Ik ben lid van internet...
  Admin maandag 2 mei 2011 @ 00:52:20 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_96233181
Oh, gut.

Lid van internet, tiswat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_96233444
Ik heb tot afgelopen donderdag redelijk trouw alles gevolgd, TV, streams, site en natuurlijk hier, maar zonder Gerard is Secret Story voor mij gewoon zo dood als een pier. Ik heb inmiddels al 4 dagen niet meer gekeken.
pi_96234466
Hoi Fenneke..

Had ik dat eerder geweten zeg dat jij hier ook mee praatte...wat leuk zeg!!
Zag dat je ook een traantje weg pinkte toen Gerard helaas het huis moest verlaten..ik had dat ook hoor. Heel erg jammer...moet even zeggen dat ik jou een ontzettende leuke vrouw vind.
Ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dat is wel de eerste indruk in ieder geval ;)
En je hebt ook een hele leuke vent natuurlijk...zo bijzonder hoelang jullie al bij elkaar zijn.
Gewoon een topstelletje!! Heb erg van Gerard genoten...heel veel geluk samen!!!

Groetjes,
Monique
pi_96234508


quote:
Hoi Gerard...topper!!

Jeetje man...ik werd gewoon emotioneel toen Karim en jij daar stonden bij de eliminatie. Was altijd al bang dat dit zou gaan gebeuren en één van jullie twee eruit zal moeten.
Wat was ik ook boos over de manier waarop dit gegaan is...Mo (die alleen maar zeurde en huilde) het nomineren in handen geven...dit terwijl zij maar huilde heel de week dat ze zo graag naar huis wilde. Karim is gewoon een goedzak en die leefde nog met haar mee ook.. al was hij wel boos om de gang van zaken. Jij zei toen dat Mo keuzes had, en die had ze inderdaad!!! En je hebt haar dat ook laten weten...TOP!!!! Meer woorden zal ik er niet aan vuil maken.

Ik heb in ieder geval van je genoten samen met Karim...de toppers van het programma. Jullie genoten van jullie tijd in het huis..oprecht, zonder gezeur en gezeik. Heb vele momenten om jullie gelachen..de gekke actie's van jullie samen o.a. op de sokkel. Wat een humor..heb me echt in tranen gelachen!!! Je stripact niet te vergeten..hahahaha lekkerrrr hoorrr Je mooie actie's en gedachten bij het raden van de geheimen....viel van mijn stoel toen je dacht dat Aafke misschien wel omgebouwd was (oeps) of bolletjes had geslikt hahahahahahah...hilarisch!!
Zelfs achter de date's van Karim zocht je nog clue's..hahaha geweldig. Jouw gezicht sprak van boekdelen..hoe je probeerde mensen te doorgronden door in hun ogen te kijken. Ook het verhaal over India met Karim heb ik zitten volgen, hoe je hem probeerde te doorgronden met het zwemmen in de Ganges verhaal. Geweldig!!! Hoe je Servio (toen hij even terug was) klem zette door hem uit te horen wat hij ging doen deze koninginnedag...kwam niet meer bij. Je WIST dat Karim ergens in het huis zat...en godzijdank was dat ook zo. Schrok me rot toen hij ineens het huis moest verlaten..zat op het puntje van mijn stoel..wat een rotstreek. Maar jij bent duidelijk een man van principes en liet je niet uit het veld slaan...daarom ben je ook een topper!!

Verder mag Fenneke trots zijn op zo'n heerlijke vent (zal ze ook zéker zijn) want wat ben jij een lekker ding zeg hihi...maar ook Karim mag er wezen (na zijn knipbeurt dan )
Jullie verdienden het echt om samen in die finale te staan want naar mijn mening hebben jullie het programma gewoon gemaakt!!! Anders waren de kijkcijfers nog schrikbarend lager geweest denk ik. Bij jouw exit werd ik echt emotioneel...heel mooi om te zien hoe jij je emotie's toonde..dat had ik ook op het moment dat je terug mocht en hoorde hoe hoog percentage van de stemmen jij had..jij werd echt erg gewaardeerd door velen! Kon het dan ook niet geloven dat Joanna zo hoog uit kwam met de stemmen (heb er wel mijn gedachten bij maar die hou ik wel voor me..over de manipulatie gedachten is genoeg te lezen). Joanna krijgt vooral veel stemmen van pubers die haar graag met Flip willen zien kroelen..ik krijg er de kriebels van inmiddels.
Kan nu alleen nog maar hopen dat Sharon en Karim in de finale komen te staan...de rest mag wat mij betreft naar huis..Mo en 'de rat' als eerste. Hoop op een eerlijke afsluiting van het programma en een winnaar die het echt verdiend!!!!

Wens je verder alle geluk toe samen met Fenneke en hoop dat je nog een lange vriendschap met Karim zal hebben maar daar ben ik niet bang voor...dat is een vriendschap voor het leven..je ziet nu echt dat hij jou ontzettend mist..vind het wel sneu voor hem hoor. Ook hij is een wereldgozer!!

Gerard je bent een KANJER!!!!!!! BEDANKT VOOR HET KIJKPLEZIER..ZONDER JOU EN KARIM WAS IK ALLANG AFGEHAAKT!!

Groetjes,
van een trouwe fan van jou en Karim
Monique
pi_96234600
Waarom quote je mijn bericht nou naar dit topic als ik vragen mag ?
pi_96235675
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:55 schreef mootje1970 het volgende:
Waarom quote je mijn bericht nou naar dit topic als ik vragen mag ?
Omdat het past in dit topic.

Over 3 weken is SST afgelopen. En ik vond dat deze quote hier wel in zou pasten.
  maandag 2 mei 2011 @ 03:33:38 #22
2018 PC eend
relativist
pi_96235685
Oh leuk :)
Wie zijn er allemaal? O-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 2 mei 2011 @ 03:35:53 #23
2018 PC eend
relativist
pi_96235696
Oh fenneke zie ik, de enige uit de op die niet in het huis heeft gezeten _O-
Ik vind dat de stiefzus van Jo ook in de OP moet :Y
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96237707
en datweetjeniethe, de nicht van laura!!!
pi_96237730
en volgens mij zijn er nog wat familieleden undercover
u zijt wellekome!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')