abonnement Unibet Coolblue
pi_96209107
Daarom ook niet de loser uithangen maar gewoon met de auto.
pi_96209252
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Daarom ook niet de loser uithangen maar gewoon met de auto.
Denken dat men `met de auto´ stoer is. :') Juist de auto is voor `losers´.
pi_96209888
Dronken auto rijden is voor losers, Daarom bijna altijd de auto en soms de trein.
pi_96211507
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef Socios het volgende:

[..]

Denken dat men `met de auto´ stoer is. :') Juist de auto is voor `losers´.
Juist niet, lekker relax met de auto is voor mensen met status. Het volk dat met de trein reist is óf student óf loser die nooit wat zal bereiken.
pi_96211615
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Juist niet, lekker relax met de auto is voor mensen met status.
Status ontlenen aan autobezit. :')
quote:
Het volk dat met de trein reist is óf student óf loser die nooit wat zal bereiken.
Pure onzin. Treinreizen is veel relaxer en een keuze. Ik zou best auto kunnen rijden, maar dat is een inferieur vervoermiddel.
pi_96211755
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Status ontlenen aan autobezit. :')

[..]

Pure onzin. Treinreizen is veel relaxer en een keuze. Ik zou best auto kunnen rijden, maar dat is een inferieur vervoermiddel.
Juist niet. Met een degelijke auto kan je pas echt ontspannen. In de trein zitten alleen vervelende mede-passagiers. Dat zorgt juist alleen maar voor stress.
pi_96211801
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In de trein zitten alleen vervelende mede-passagiers.
Ik zit doorgaans juist naast of in de buurt van zeer mooie en leuke meiden. Kwestie van een goede `instaptechniek´ toepassen.
pi_96211824
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik zit doorgaans juist naast of in de buurt van zeer mooie en leuke meiden. Kwestie van een goede `instaptechniek´ toepassen.
Maar vervolgens je bek niet opentrekken :')
pi_96211851
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:41 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik zit doorgaans juist naast of in de buurt van zeer mooie en leuke meiden. Kwestie van een goede `instaptechniek´ toepassen.
Daar heb ik de trein niet voor nodig. :). Je zal maar een vrouw wezen in deze tijd en genoodzaakt zijn met de trein te reizen. Krijg je steeds freaks die naast je willen zitten en rare 'technieken' willen 'toepassen' omdat ze denken dat je daar op zit te wachten.
pi_96211888
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar vervolgens je bek niet opentrekken :')
Juist wel! Een beetje de vrouwen ontwijken die `weggedoken´ zitten in hun MP3-spelert ft. boek en een gesprekje aanknopen.
pi_96211923
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef Socios het volgende:

[..]

Juist wel! Een beetje de vrouwen ontwijken die `weggedoken´ zitten in hun MP3-spelert ft. boek en een gesprekje aanknopen.
Goed, als je alleen op dat soort manieren met vrouwen in contact komt dan kan ik wel begrijpen dat je graag met de trein reist. :).
pi_96211930
quote:
15s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Daar heb ik de trein niet voor nodig. :).
Ik wel, op straat, in de supermarkt of waar dan ook wordt men vaak volledig genegeerd door vrouwen.
quote:
Je zal maar een vrouw wezen in deze tijd en genoodzaakt zijn met de trein te reizen. Krijg je steeds freaks die naast je willen zitten en rare 'technieken' willen 'toepassen' omdat ze denken dat je daar op zit te wachten.
Heeft niets met `freak´ te maken. Het is juist zeer sociaal om met elkaar te praten in de trein.
pi_96211978
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed, als je alleen op dat soort manieren met vrouwen in contact komt dan kan ik wel begrijpen dat je graag met de trein reist. :).
Het is niet voor niets de "Socios-special" die hier van toepassing is:

"Laat de trein instappen (Socios-special):
Regelmatig zijn treinen vrij druk en zit men naast elkaar op een bankje. Geen probleem, heel sociaal, maar je zult net zien dat je een gore gast ofzo naast je hebt zitten. Dit is verleden tijd! Stap pas laat de trein in bij de stop op het station. Heb geduld, sta niet te dringen. En ga vervolgen wanneer de meeste mensen ingestapt zijn ook instappen. Zoek een plekje uit naast één van de mooiste meisjes van de trein. Lekker zelf kiezen naast wie je zit en dus het lekkerste meisje. Extra tip bij uitzoeken: indien je ook een praatje wil maken, let er even op dat ze niet in een boek of MP3-spelert gedoken zit. Deze meiden zijn bang voor sociale interactie. Zoek een wat leuker meisje uit dat openstaat voor contact tijdens een leuke treinreis."
  zondag 1 mei 2011 @ 16:47:35 #114
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_96212028
Ik word soms wel eens aangesproken, vervelend is dat.
and then...
pi_96212038
quote:
13s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:47 schreef Schalks. het volgende:
Ik word soms wel eens aangesproken, vervelend is dat.
Vooral door bejaarden idd :{w
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_96212049
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:45 schreef Socios het volgende:
Ik wel, op straat, in de supermarkt of waar dan ook wordt men vaak volledig genegeerd door vrouwen.
Dat ligt dan aan jou. Als je alleen een vrouw kan aanspreken op een punt waar zij in feite geen kant op kan. :).

quote:
Heeft niets met `freak´ te maken. Het is juist zeer sociaal om met elkaar te praten in de trein.
Niet iedereen zit erop te wachten om constant aangesproken te worden. Als iemand muziek aan het luisteren of aan het lezen is, dan is dat juist onbeleefd om zomaar de persoon in kwestie aan te spreken.
pi_96212105
quote:
15s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat ligt dan aan jou. Als je alleen een vrouw kan aanspreken op een punt waar zij in feite geen kant op kan. :).
Natuurlijk wel, zij kan er ook voor kiezen op te staan en elders te gaan zitten, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd zijn ze bereid een gesprekje te voeren.
quote:
Niet iedereen zit erop te wachten om constant aangesproken te worden. Als iemand muziek aan het luisteren of aan het lezen is, dan is dat juist onbeleefd om zomaar de persoon in kwestie aan te spreken.
Daarom zeg ik ook dat je die meiden beter kan mijden als je een sociaal praatje wil maken.
pi_96212154
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef Socios het volgende:
Natuurlijk wel, zij kan er ook voor kiezen op te staan en elders te gaan zitten, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd zijn ze bereid een gesprekje te voeren.
Die dames zijn waarschijnlijk bang van je, of willen beleefd overkomen ook al ben je zelf zéér onbeleefd bezig.
pi_96212174
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Juist niet. Met een degelijke auto kan je pas echt ontspannen.
Alleen met privéchauffeur. Boekje lezen, stukje schrijven enz. terwijl je zelf rijdt is meestal niet zo handig.
pi_96212193
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die dames zijn waarschijnlijk bang van je, of willen beleefd overkomen ook al ben je zelf zéér onbeleefd bezig.
Wat een onzin. Het is doorgaans erg gezellig. Het begint al met het oogcontact dat zij maakt op het moment dat ik plaats ga nemen.
pi_96212200
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:51 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Alleen met privéchauffeur. Boekje lezen, stukje schrijven enz. terwijl je zelf rijdt is meestal niet zo handig.
Rustig een stukje rijden kan heel ontspannend werken.
pi_96212220
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is doorgaans erg gezellig. Het begint al met het oogcontact dat zij maakt op het moment dat ik plaats ga nemen.
Ja, zo van "Oh, alsjeblieft, ga niet hier zitten. Shit, kut, doet 'ie het toch."
  zondag 1 mei 2011 @ 16:53:05 #123
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_96212221
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:49 schreef Socios het volgende:
Natuurlijk wel, zij kan er ook voor kiezen op te staan en elders te gaan zitten, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd zijn ze bereid een gesprekje te voeren.
Waarschijnlijk omdat jij in de weg zit.
and then...
pi_96212236
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Rustig een stukje rijden kan heel ontspannend werken.
Als ik autorijd is dat meestal 's nachts ergens waar ik niet met de trein kan komen. Dan is een stukje rijden inderdaad wel ontspannend zonder al die opgefokte weggebruikers erbij.
pi_96212255
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 16:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is doorgaans erg gezellig. Het begint al met het oogcontact dat zij maakt op het moment dat ik plaats ga nemen.
Zij zullen natuurlijk niet laten merken dat jouw stalkerige gedrag eigenlijk te gek voor woorden is. En misschien leef jij wel in een droomwereld waardoor het lijkt alsof de dames het naar hun zin hebben. Terwijl ze in de werkelijkheid gek worden van je geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')