abonnement Unibet Coolblue
pi_96181168


Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_96181185
@Supersoep: Mijn ervaring is toch dat het scoren van Poolse dames zeker niet makkelijker is dan het scoren van Nederlandse dames.
pi_96181219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:11 schreef Halcon het volgende:
@Supersoep: Mijn ervaring is toch dat het scoren van Poolse dames zeker niet makkelijker is dan het scoren van Nederlandse dames.
Poolse vrouwen zijn over het algemeen toch vaker ''op zoek'' naar iemand, denk ik dan. Dat kan het al wat makkelijker maken.

Maar ik denk ook dat ze inderdaad mannen willen die succes hebben.
Ron Paul 2012
pi_96181245
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Poolse vrouwen zijn over het algemeen toch vaker ''op zoek'' naar iemand, denk ik dan. Dat kan het al wat makkelijker maken.
Ik zou niet weten waarom ze vaker of minder vaak op zoek zouden zijn naar iemand dan een Nederlandse vrouw....
pi_96181254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ze vaker of minder vaak op zoek zouden zijn naar iemand dan een Nederlandse vrouw....
Dat zijn mijn vooroordelen.
Ron Paul 2012
pi_96181274
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:13 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zijn mijn vooroordelen.
Ja, en dat maakt het lastiger. Veel Oostblokvrouwen hebben hun buik er vol van dat Westerlingen denken dat ze makkelijker te scoren zijn. :)

Onmogelijk is het echter niet en Oosteuropese vrouwen zijn mooier en vrouwelijker dan Nederlandse vrouwen.
pi_96181279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt nog niets. Een cam is ook manipuleerbaar. In het beste geval zegt het dat er inderdaad een dame achter het account zit, of in elk geval achter de webcam. Er kloppen gewoon teveel dingen niet aan haar verhalen en het ligt er vaak te dik bovenop.

Mooie vrouwen inderdaad. Genoeg dames gezien "waar ik het wel op zou kunnen". Makkelijk te scoren zijn ze inderdaad niet. Denk dat wereldwijd met gesloten beurzen Nederlandse dames toch wel in de top staan als het gaat om 'makkelijk te scoren'.
De verhalen van Richard kloppen vaak ook van geen kont maar toch is hij het. Hij heeft zelfs gemeet met K_W. Ik denk echt dat zij het is aangezien ik ook haar Facebook heb gezien en ik denk niet dat iemand zoveel tijd in zoiets gaat stoppen. Waarom ooit? Denk gewoon dat zij het is die trollt.

Dat sowieso. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
Dat is opzich wel een tip. Poolse vrouwen zijn bijzonder makkelijk te scoren.
Ik kom ze écht nooit tegen. 1x in Portugal, we waren op vakantie en daar was een Nederlands Pools gezin. Het meisje was van mijn leeftijd maar ze was erg dik en ook arrogant.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Titanium. kleurt naar gelang het licht anders valt 8-) (geleerd van richard hammonds engineering connections)
Dus misschien was het Straw? :+
pi_96181303
Ik weet met 100% zekerheid dat het Strawberry niet was. :P
Ron Paul 2012
pi_96181333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:15 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet met 100% zekerheid dat het Strawberry niet was. :P
Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag. }:| Hoe weet je dat zo zeker?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:17:16 #10
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96181348
Halcon, hoe zit het met jouw Oost-Europa connectie, komt je familie daar vandaan?
The view from nowhere.
pi_96181376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag. }:| Hoe weet je dat zo zeker?
Omdat ze niet in Groningen woont.
Ron Paul 2012
pi_96181383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, en dat maakt het lastiger. Veel Oostblokvrouwen hebben hun buik er vol van dat Westerlingen denken dat ze makkelijker te scoren zijn. :)

Onmogelijk is het echter niet en Oosteuropese vrouwen zijn mooier en vrouwelijker dan Nederlandse vrouwen.
Ze zijn vaak wel mooier en dan vooral het figuur. Ik vind vaak het figuur van Nederlandse vrouwen (niet altijd, maar vaak wel) heel recht. Geen heupen, geen kont en geen tieten dus geen rondingen. Hebben hun vaak wel, inderdaad vrouwelijker.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:18:42 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar ze zei tegen mij dat ze moest werken met Koninginnendag. }:| Hoe weet je dat zo zeker?
je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school

ben je naar groningen geweest.

hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.

ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?

je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?

ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
pi_96181396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De verhalen van Richard kloppen vaak ook van geen kont maar toch is hij het. Hij heeft zelfs gemeet met K_W. Ik denk echt dat zij het is aangezien ik ook haar Facebook heb gezien en ik denk niet dat iemand zoveel tijd in zoiets gaat stoppen. Waarom ooit? Denk gewoon dat zij het is die trollt.



[..]

Ik kom ze écht nooit tegen. 1x in Portugal, we waren op vakantie en daar was een Nederlands Pools gezin. Het meisje was van mijn leeftijd maar ze was erg dik en ook arrogant.

[..]
Richard is wel echt. Is gewoon uit op aandacht. Hij bedoelt het allemaal niet slecht, maar hij wil gewoon aandacht en die krijgt hij in dit topic. Lanterfanteraar is lastiger in te schatten. Vooralsnog wat mij betreft gewoon een troll. De lol zie ik er ook niet echt van in.

Ik kom ze vaak tegen. In de supermarkt, maar ook met uitgaan.
pi_96181399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Omdat ze niet in Groningen woont.
Dus ze heeft gelogen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:19:49 #16
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181413
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus ze heeft gelogen?
ze ging proberen te studeren in groningen. en dat lukte ook totdat het faalde een paar maanden later.

en nuj zit ze weer bij haar ouders, in zwolle of ergens in de buurt.
pi_96181422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:19 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus ze heeft gelogen?
Nee ook niet.
Ron Paul 2012
pi_96181437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:17 schreef deelnemer het volgende:
Halcon, hoe zit het met jouw Oost-Europa connectie, komt je familie daar vandaan?
Nee. Deel komt uit Oostenrijk. Dat is wel oostelijker dan Nederland, maar geen Oost-Europa. Er zitten er tegenwoordig natuurlijk genoeg in Nederland en België en dat maakt dat je met ze in contact komt.
pi_96181464
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?

Ja. Om Groningen staan een soort van douanekantoortjes. Ze checken niet je paspoort, maar wel of je vrienden hebt. Heb je minder dan 5 goede vrienden, dan mag je er niet in.
pi_96181492
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school

ben je naar groningen geweest.

hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.

ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?

je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?

ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:22:45 #21
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Om Groningen staan een soort van douanekantoortjes. Ze checken niet je paspoort, maar wel of je vrienden hebt. Heb je minder dan 5 goede vrienden, dan mag je er niet in.
niet om in groningen te komen, maar om hetzelfde als iwannabehigh een beetje te doen. uilskuiken :P
pi_96181515
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet om in groningen te komen, maar om hetzelfde als iwannabehigh een beetje te doen. uilskuiken :P
Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:23:51 #23
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181523
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?
pi_96181531
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?
What the fuck maakt dat nou weer uit?
Ron Paul 2012
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:24:56 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181552
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan ik dat in enschede ook? of is groningen beter?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

What the fuck maakt dat nou weer uit?
wat ik moet doen om hetzelfde als iwannabehigh te doen

en wat is het nut dat iwannabehigh naar groningen ging met vrienden? groningen hoeft dus niet ofzo? maakt het niet uit dus?
het klinkt alsof het leuk is. is wi;l dat ook
pi_96181567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:22 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Van dat voornemen is nog niks terecht. Komt denk ik nog wel. Je kan ook alleen gaan en lelijke vrouwen proberen te versieren.
Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:27:29 #27
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon alleen gaan idd en dan interessant doen in de lokale alimentatiebar. Trek een net pak aan, leer wat dure woorden uit je hoofd en piel veel op je Blackberry.
ja maar weer zoiets.

hoe herken je alimentatiebarren. en in frasier had die telefoniste en cohost van frasier het ook over de bar die zij dan noemde "the sure thing" ofzoiets, of altijd raak.

maar daar is omgevingskennis voor nodig. ikk heb dat niet.

edit :en nu ga ik stoppen, ik wordt toch niet gesnapt hier en ik kaap weer alles en notes enzo die me bang maken
pi_96181637
Waar zijn Poolse dames doorgaans te vinden dan?
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:28:13 #29
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96181646
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef Socios het volgende:
Waar zijn Poolse dames doorgaans te vinden dan?
Polen lijkt me een goed begin.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_96181673
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:28 schreef dr.dunno het volgende:
Polen lijkt me een goed begin.
Ik bedoel waar in Nederland.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:29:21 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96181675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je had gezegd dat je druk bezig ging met je leven, en vooral met school

ben je naar groningen geweest.

hoe gaat dat dan? je hebt het over uitgaan met vrienden.

ik kan ook naar groningen, maar moet je daar vrienden voor hebben ofzo?
en ga je daar dan een rondje lopen, en dan weer terug ofzo?

je hebt het ook over 2 dagen. hoe moet ik me dat dan voorstellen?

ik mis dit soort dingen zelf in me leven een beetje, dus ik zou het graag willen weten
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 30-04-2011 19:34:30 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:30:25 #32
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96181703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik bedoel waar in Nederland.
DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_96181705
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik bedoel waar in Nederland.
Plekken waar veel werk is in de productie, tuinbouw, etc..

Westland bv., de omgeving van Zundert, de omgeving van Eersel, Noord-Limburg.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:30:28 #34
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
waren dat vrienden van daar ofzo?

of allemaal van hier en doen jongeren soms trips en bedevaarten naar groningen zeg maar voor de lols die daar is?
pi_96181724
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:
Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat te doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
In Groningen is het aardig vertoeven op de Nieuwstad. Gewoon rechtdoor lopen vanaf het treinstation langs het Groninger museum.
pi_96181727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar weer zoiets.

hoe herken je alimentatiebarren. en in frasier had die telefoniste en cohost van frasier het ook over de bar die zij dan noemde "the sure thing" ofzoiets, of altijd raak.

maar daar is omgevingskennis voor nodig. ikk heb dat niet.

edit :en nu ga ik stoppen, ik wordt toch niet gesnapt hier en ik kaap weer alles en notes enzo die me bang maken
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:31:15 #37
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96181737
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik was wel met vrienden, ja. Maar jij kan het best proberen samen met Richard, Deelnemer en Lant. Zijn jullie ook een groepje.
Lijkt me ook een leuke combi.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:31:27 #38
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181741
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

DHL, UPS en DPD depots, aardbeienplukkerijen, de lokale poolse winkel.
ja ik weet het. er zijn ook zo tuinders bij mij in de buurt(ouders bedoel ik).

staan allemaal poolse autos op het erf, en soms vrouwen die rondlopen in onderkleding omdat ze het warm vinden
pi_96181764
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:31 schreef Halcon het volgende:
Het beste kun je vantevoren je huiswerk doen. Elke middelgrote stad heeft wel een of meerdere alimentatiebarren.
In Groningen is dat De Blauwe Engel op de Grote Markt na 03.00u.
pi_96181771
Je kunt ook de campings afschuimen natuurlijk.
pi_96181794
Uitgaansleven van Brussel stikt het trouwens ook van de Roemeense en Bulgaarse dames.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:34:00 #42
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_96181812
In boer zoekt vrouw zitten ze ook wel eens.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_96181825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:33 schreef Halcon het volgende:
Uitgaansleven van Brussel stikt het trouwens ook van de Roemeense en Bulgaarse dames.
In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...
pi_96181865
Ik heb maar 1 ervaring met een Poolse dame en die was zo gek als een deur. Gatver. Echt ook zo iemand die tot 6 uur 's ochtends weg blijft om haarzelf lam te zuipen.

Stereotypering x 100.
Ron Paul 2012
pi_96181908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Socios het volgende:

[..]

In welk deel van Brussel moet men dan zijn? Rond Gare Bruxelles-Midi is niet veel te vinden...
De Irish Pubs in Brussel. In een van de zijstraten van de Grand Place zitten ook nogal wat kroegen (en kebabs). Daar zijn er ook veel te vinden.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:38:09 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96181925
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Als er iets is dat je graag wilt doen, kun je er natuurlijk op alleen naar toegaan (bv een expositie in het groninger museum). Maar vaak ga je met vrienden samen wat doen en wordt er een activiteit bijgezocht. Je bezoekt Gronningen en kijkt wat er zoal te doen en te zien is, je loopt er wat rond, je zit op een terrasje, je eet ergens een hapje en je klets met elkaar.
ja maar niemand leert mij dit soort dingen.
en i kheb wel een paar vrienden, maar daar doe ik dit soort dingen nooit mee, en dat doen zij ook niet.

wat zijn nou dingen die ik moet weten dan.

waarom was iwannebehigh naar groningen dan? had dat nog een reden? wat was de reden?
vrienden wonen daar?
daar was iets wat iwannabehigh leuk vond?
daar is iets 'speciaals' dat alles beter is?

en waarom praat hij over 2 dagen, wat duurt er dan 2 dagen? 2 dagen lang naar een museum toe ofzo?
hij logeerde?
een vakantie in een vakantiepark?
de bedoeling was dat hij daarheen ging en vrienden ging maken en dan logeren?
de bedoeliong was hard feesten en veel drinken?
de bedoeling was op straat slapen?
de bedoeling was cocaine en alleen maar hakken?

vertel dan, ik maak dit soort dingen niet mee, en ik hoor nooit wat, en ik val er altijd maar buiten
pi_96181930
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb maar 1 ervaring met een Poolse dame en die was zo gek als een deur. Gatver. Echt ook zo iemand die tot 6 uur 's ochtends weg blijft om haarzelf lam te zuipen.

Stereotypering x 100.
Meeste Oosteuropese dames die hier zitten komen van het platteland aldaar en daar wordt nogal wat gezopen inderdaad.
pi_96181986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar niemand leert mij dit soort dingen.
en i kheb wel een paar vrienden, maar daar doe ik dit soort dingen nooit mee, en dat doen zij ook niet.

Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.

Keer ergens anders naar toe gaan is altijd leuk (vind ik dan). In je eentje kan het in sommige steden echter wel tegenvallen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:43:09 #49
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96182089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mij leert ook niemand het. Het is een kwestie van ondervinden. Het scheelt ook dat ik geen type ben dat graag drie dagen per week in een stamkroeg hangt. Ik kom overal en nergens. Dan zie je nog weleens wat en dan spreek je nog weleens iemand.

Keer ergens anders naar toe gaan is altijd leuk (vind ik dan). In je eentje kan het in sommige steden echter wel tegenvallen.
nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?

en dat is het? en dan komt alles goed:)
pi_96182129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou het wordt weer lekker duidelijk gemaakt. (not)
hoelaat moet je dan gaan(zelf al beetje achter gekomen)? en gewoon over straat lopen tot iets interessants lijkt ofzo?

en dat is het? en dan komt alles goed:)
Ik vraag me af (moge dit serieus zijn) hoe jij ooit bent opgevoed? Wereldvreemd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')