abonnement Unibet Coolblue
pi_96172961


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende FOK!-leden roeien:

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
pikhoofd

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje

- Cambridge - Engeland:
Cantab

- Euros - Enschede
ocf81 (Barlid tegen wil en dank [blessure])
virmes (ex-coach en barlid)
SeanFerdi (ex-bestuur)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (ex-coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje
wvdwest (Coach)

- Nereus - Amsterdam:
the_goeie_roeier

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, voormalig lichte roeier)
BlauweBal (licht)
Rookert (compor)
roeier26

- Okeanos - Amstelveen
Dark_Angelus (ex-Zwaar) [Roeit momenteel bij Skøll]

- Orca - Utrecht:
Bellah (coach EJD en ex-clubroeister)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach MGZ'11)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJZ '11)
Sjobber (toerroeier)
BABarackus

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
BEFEM (clubskifje)
Pullup (talent coach)
SkollZwaar09 (Zwaar)

- Thêta - Eindhoven:
Mafrap (stuur)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (Zwaar '09 en coach Zwaar '10)
AHappelstroop (licht)
Lucas0 (Jong Licht 2011)
La_Tramposa (MGD '11)

- Wilem III:
jw3 (coach enzo)

- Clubloos:
Ewieee

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |45|46a|
Belangrijke sites:

Foto's:

NLroei - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
Merijn Soeters - De huisfotograaf van de Roeien is op praktisch alle wedstrijden aanwezig en maakt zeer mooie plaatjes. Te herkennen aan de karakteristieke morsetekens!
Roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
Jan-Edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto's zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
A-foto's - Pieter Appelman, oud-roeier van Okeanos, schiet eveneens frequent zijn foto's.
Aviron, nieuwe website met roeifoto's gemaakt door Wouter Nuijten van Vidar.

Algemeen

KNRB - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
KNSRB - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
World Rowing / FISA - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
RowingOne - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud die leuke roeister van de wereldbeker is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
Roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.
TopRow - Toprow biedt roeicursussen en bedrijfsroeien aan. De cursussen worden nu gegeven in onze roeicentra in Tilburg, Den Haag, Groningen en Rotterdam.

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 30-04-2011 19:30:53 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96173465
Over de Holland Acht... Steenman er niet in en Lucken wel..?
Ik ben natuurlijk relatief gezien een leek, maar is dat niet een beetje vreemd?
Het middenschip is nu wel erg goed bezet, met Hamburger, Braas en Knab!

Ons tweetje gaat omgeboord trouwens steeds beter!

[ Bericht 42% gewijzigd door SkollZwaar09 op 30-04-2011 13:23:06 ]
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96173781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Over de Holland Acht... Steenman er niet in en Lucken wel..?
Ik ben natuurlijk relatief gezien een leek, maar is dat niet een beetje vreemd?
Het middenschip is nu wel erg goed bezet, met Hamburger, Braas en Knab!

Ons tweetje gaat omgeboord trouwens steeds beter!
Ik was ook wel verbaasd over Knab ipv Kaj, waarom zat eerstgenoemde eigenlijk niet in de oude vier van Nereus? En had niet verwacht dat Vellenga zo snel alweer topfit zou zijn, wel knap.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96173925
Jullie moeten even leren die image tags goed te quoten, zodat het niet bij [ afbeelding ] blijft. Volgende keer beter.

Verder ben ik blij dat de gegevens die ik gistermiddag hoorde klopten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Verwacht eigenlijk dat er nog genoeg gaat veranderen richting Luzern. Niet alleen omdat Siegelaar terugkeert uit Amerika.

Oja, en Wouter Nuijten (Vidar) zal me waarschijnlijk erkentelijk zijn als zijn www.aviron.nl bij de fotosecties wordt gezet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96173943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:15 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Over de Holland Acht... Steenman er niet in en Lucken wel..?
Ik ben natuurlijk relatief gezien een leek, maar is dat niet een beetje vreemd?
Het middenschip is nu wel erg goed bezet, met Hamburger, Braas en Knab!

Ons tweetje gaat omgeboord trouwens steeds beter!
Van Mitchel was het al lang duidelijk dat hij niet in de acht zou zitten. Sterker nog: hij heeft tijdens het vorige kamp in Sabaudia al te horen gekregen dat hij niet in de acht zou zitten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96173972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jullie moeten even leren die image tags goed te quoten, zodat het niet bij [ afbeelding ] blijft. Volgende keer beter.

Verder ben ik blij dat de gegevens die ik gistermiddag hoorde klopten. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Verwacht eigenlijk dat er nog genoeg gaat veranderen richting Luzern. Niet alleen omdat Siegelaar terugkeert uit Amerika.
Er is een nieuw systeem, als je de laatste post zet staat er "nieuw topic aanmaken?" en dan kopieert hij automatisch alle gegevens uit de vorige. Maar ik zal even kijken of ik het kan veranderen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96174546
Volgens mij zijn we ook al bij #47? vorige topic had geen nummer...
pi_96176042
Wow, dan gaan we bijna naar ons jubileum! *O*

Knab en Hamburger.. Leuk.
pi_96177881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er is een nieuw systeem, als je de laatste post zet staat er "nieuw topic aanmaken?" en dan kopieert hij automatisch alle gegevens uit de vorige. Maar ik zal even kijken of ik het kan veranderen.
Ik weet hoe het werkt, maar dan quote je gewoon het origineel. En afbeeldingen worden automatische omgezet naar [ afbeelding ]. Vandaar dat het niet werkt! :)

Zie dat je het gefixed hebt, dus da's mooi!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96178355
Nieuw topic *O*

Bij "ons rijke verleden" staat nog geen linkje naar het laatste topic wat geen nummer had. ;)

Over Vellenga: blijf het toch bijzonder vinden dat oude toppers altijd zo succesvol lijken in terugkomen. Alsof ze als ze het eenmaal zo goed kunnen, het nooit meer verleren, ook al sporten ze niet meer op topsportniveau of baren in de tussentijd zelfs even een kind (vd Kolk). Bizar maar wel heel cool.
pi_96179110
Vellenga _O_
pi_96179616
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef C.est_Bon het volgende:

Over Vellenga: blijf het toch bijzonder vinden dat oude toppers altijd zo succesvol lijken in terugkomen. Alsof ze als ze het eenmaal zo goed kunnen, het nooit meer verleren, ook al sporten ze niet meer op topsportniveau of baren in de tussentijd zelfs even een kind (vd Kolk). Bizar maar wel heel cool.
Dat alsof is natuurlijk de crux ;) Deze mensen hebben bewezen wat extra's te hebben in handigheid, handelingssnelheid in de keerpunten ten opzichte van de grotere groep gewoon sterke roeiers.

Koppel je dit aan de ervaring die ze kunnen meebrengen dan hoeven ze vaak niet eens meer zo sterk te zijn als voorheen (Zie Simon)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_96179992
Komt er nu eigenlijk ook een 4-?
pi_96180014
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:16 schreef BEFEM het volgende:
Komt er nu eigenlijk ook een 4-?
Ook dat :)

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2689.html
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_96180338
Zomaar een gedachte. Zouden de Muda's in de acht zitten als ze niet in de Lichte vier zouden zitten? :P
pi_96180386
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef BEFEM het volgende:
Zomaar een gedachte. Zouden de Muda's in de acht zitten als ze niet in de Lichte vier zouden zitten? :P
Ik denk het niet hoor :) Er mist simpelweg wat lengte en power voor een zware mannen acht.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_96188314
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:40 schreef BEFEM het volgende:
Vellenga _O_
pi_96217222
Klein dipje in het seizoen voor ons :( Pas van opstelling gewisseld om een aantal dingen drastisch te veranderen, maar de aanpassing gaat niet zo snel als gehoopt, dus nu geen ZRB voor ons. Nu even flink balen, maar wel met het vertrouwen dat het vanaf dan echt hard gaat gaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96220688
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 19:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Klein dipje in het seizoen voor ons :( Pas van opstelling gewisseld om een aantal dingen drastisch te veranderen, maar de aanpassing gaat niet zo snel als gehoopt, dus nu geen ZRB voor ons. Nu even flink balen, maar wel met het vertrouwen dat het vanaf dan echt hard gaat gaan.
Dat is jammer. Ben wel benieuwd hoe jullie gaan op de westelijke. Zit Jo nu op slag?
pi_96221544
Ah, vandaar dat jullie zo lang aan t nabespreken waren vanmiddag!
Jong Zwaar vroeg zich al af waarom dat was..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96223114
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 20:44 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Dat is jammer. Ben wel benieuwd hoe jullie gaan op de westelijke. Zit Jo nu op slag?
Nee, op 3. Ik zit nu op boeg..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96223789
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, op 3. Ik zit nu op boeg..
Zou mooi zijn als jullie hiermee de snelheid weer vinden. In Gent ging het op zaterdag best goed toch?
pi_96243102
Die tweetjes die worden uitgezonden, is dat ook echt om in de twee naar Londen te gaan of als soort reserveboten voor de 8+?
pi_96243878
Soort van toegevoegd in het lijstje namen voor de LSA4x voor op WK in Bled.
Kan er natuurlijk net zo hard uitgeknikkerd worden maar in ieder geval wel leuk dat ik nu een stapje verder ben. Ga nu met een ploeggenoot van Triton (die is opgenomen in LSB-traject) naar Essen in de 2x, om toch even te kijken hoe dat vaart. Het heeft verder geen toekomst, ik heb plannen met een revaliderende lichte pik van Nereus. Geen ZRB dus, maar lekker zondag knackwürsten eten aan de grens. Ik start daar 2x en skiff.
Succes allemaal op ZRB!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_96245182
Er gaan wel echt veel Nederlandse ploegen naar Essen! Is dat een project ondersteund door de bond of gewoon vrije inschrijving?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96245635
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Er gaan wel echt veel Nederlandse ploegen naar Essen! Is dat een project ondersteund door de bond of gewoon vrije inschrijving?
Namenlijst op de KNRB site zijn volledig door KNRB gestuurd naar Essen. De rest op advies van bondscoaches om je dieper in de groep te werken, maar die betalen wel zelf.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 2 mei 2011 @ 17:27:50 #27
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96257007
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef AHappelstroop het volgende:
Soort van toegevoegd in het lijstje namen voor de LSA4x voor op WK in Bled.
Kan er natuurlijk net zo hard uitgeknikkerd worden maar in ieder geval wel leuk dat ik nu een stapje verder ben. Ga nu met een ploeggenoot van Triton (die is opgenomen in LSB-traject) naar Essen in de 2x, om toch even te kijken hoe dat vaart. Het heeft verder geen toekomst, ik heb plannen met een revaliderende lichte pik van Nereus. Geen ZRB dus, maar lekker zondag knackwürsten eten aan de grens. Ik start daar 2x en skiff.
Succes allemaal op ZRB!
Rare ontwikkeling. LSA4x? Dat is echt al decennia geleden dat ze dat hebben geprobeerd. Om precies te zijn dateert het van 2004 (!)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96258408
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:27 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Rare ontwikkeling. LSA4x? Dat is echt al decennia geleden dat ze dat hebben geprobeerd. Om precies te zijn dateert het van 2004 (!)
Ze zijn er al een tijdje over aan het filosoferen om er een development ploeg van te maken.

Vorig jaar nadat de lichte acht in Luzern was weggeblazen bleek er al bijzonder weinig animo te zijn om daar mee verder te gaan.

Ik vraag me af of Jeroen daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaat zijn of dat een van de andere bondscoaches ook de opleiding en aanvulling voor zijn kerngroep gaat verzorgen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_96272798
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef AHappelstroop het volgende:
Soort van toegevoegd in het lijstje namen voor de LSA4x voor op WK in Bled.
Kan er natuurlijk net zo hard uitgeknikkerd worden maar in ieder geval wel leuk dat ik nu een stapje verder ben. Ga nu met een ploeggenoot van Triton (die is opgenomen in LSB-traject) naar Essen in de 2x, om toch even te kijken hoe dat vaart. Het heeft verder geen toekomst, ik heb plannen met een revaliderende lichte pik van Nereus. Geen ZRB dus, maar lekker zondag knackwürsten eten aan de grens. Ik start daar 2x en skiff.
Succes allemaal op ZRB!
Wil je echt met een revaliderende nerdhuizer gaan varen, zo eentje die LB1X gaat varen op de ZRB zeker
pi_96275077
Als je zijn ietwat te enthousiast schreeuwende coach er maar niet bij krijgt, Appelstroop.. ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96277271
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Als je zijn ietwat te enthousiast schreeuwende coach er maar niet bij krijgt, Appelstroop.. ;)
Zag ik nou dat jij tegen kleine schattige lichte mannetjes gaat starten daar in het zanderige zuiden?
pi_96284804
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Als je zijn ietwat te enthousiast schreeuwende coach er maar niet bij krijgt, Appelstroop.. ;)
Neeeee die is te druk met een rode vereeniging uit 1876
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:02:05 #33
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96285536
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zijn er al een tijdje over aan het filosoferen om er een development ploeg van te maken.

Vorig jaar nadat de lichte acht in Luzern was weggeblazen bleek er al bijzonder weinig animo te zijn om daar mee verder te gaan.

Ik vraag me af of Jeroen daar dan ook weer verantwoordelijk voor gaat zijn of dat een van de andere bondscoaches ook de opleiding en aanvulling voor zijn kerngroep gaat verzorgen.
Ik spreek hem binnnekort uitgebreid. Dan zal ik het dus wel horen.

Dat ze niet verder gaan met de lichte acht is begrijpelijk. Denk wel dat ze de Joeri Bruschinski's en de Jolmer van der Sluizen dankbaar moeten zijn. Die jongens hebben voor veel medailles gezorgd de afgelopen vier jaar. Misschien niet-Olympisch, maar de successen in de Olympische nummers bleven sowieso (veelvuldig) uit.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96286482
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef jw3 het volgende:

[..]

Zag ik nou dat jij tegen kleine schattige lichte mannetjes gaat starten daar in het zanderige zuiden?
Oh? Als ik dan maar niet moet inwegen... ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:55:04 #35
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96287106
Overigens nog in het kader van de LM4x in Luzern: http://www.proteuslicht.n(...)17%3Anieuws&Itemid=2
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96289108
Wat duurt het trouwens lang zeg, het verwerken van foto's..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:12:43 #37
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96289750
Hij zou het zondag doen. Ik weet ook niet waarom het nog niet gebeurd is.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96292294
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 15:19:53 #39
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96297046
Ha! Mijn grote vriend heeft zich weer gemeld op NLroei :-) Gezelligheid!

(selecties)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:10:30 #40
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96299085
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2691.html

Al die initiatieven, kon er niet meer onder uit op deze manier.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96366357
Mijn ''seizoen'' is voorbij.
pi_96369820
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef BEFEM het volgende:
Mijn ''seizoen'' is voorbij.
Watskeburt?
pi_96396662
Is je seizoen uberhaupt al eens begonnen dan?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:00:08 #44
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96404514
Binnenkort als het goed is een hoop nieuwe, langere stukken op NLroei: interviews staan gepland met Robert Lücken, Wolter Blankert en een nog onbekende klapper die ik later bekend maak.

Keep you posted!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:03:02 #45
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96409097
Ook vrouwenselectie gecompleteerd in Varese

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2693.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96411023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Binnenkort als het goed is een hoop nieuwe, langere stukken op NLroei: interviews staan gepland met Robert Lücken, Wolter Blankert en een nog onbekende klapper die ik later bekend maak.

Keep you posted!
Goed bezig ^O^
pi_96422864
Vanavond eindelijk weer eens beuken op een 500m! Ik heb er echt ontzettend veel zin in, k vind de 500 toch wel de leukste afstand..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96423643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:07 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens beuken op een 500m! Ik heb er echt ontzettend veel zin in, k vind de 500 toch wel de leukste afstand..
Wel rechtdoor gaan dan hè!
@Wan; we moeten nog die afspraak maken ja! Bel je me?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:58:24 #49
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96424586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:31 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Wel rechtdoor gaan dan hè!
@Wan; we moeten nog die afspraak maken ja! Bel je me?
Ik moest even hard nadenken wat je bedoelde, maar nu snap ik 'm. Met jou moet ik ook nog bellen, maar ik noem jou meestal 'een nog onbekende papzak' ;-)
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96430976
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:58 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik moest even hard nadenken wat je bedoelde, maar nu snap ik 'm. Met jou moet ik ook nog bellen, maar ik noem jou meestal 'een nog onbekende papzak' ;-)
:+ :P
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_96436379
Balen man. Laadt me boot op voor Ringvaart, hoor ik dat ze Vidar lustrum sprints gaan starten. En dan dit kleine zuchtje wind en mooi zonnetje erbij ...
Had net zo goed mee kunnen doen. Maar ben nu wel beetje laat natuurlijk, al ligt mijn boot zo dadelijk wel daar op het terrein. Maar zo een late inschrijving zullen ze niet accepteren :S. Had ook wel zin om 500m te gaan! :)
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_96461790
Bij sprints was dat vast wel te regelen geweest hoor. Sowieso komt het neer op het juist aankijken van de juiste mensen, en dan is alles te regelen. :)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_96465078
Misschien had B1x nog wel gekund. Maar wilde niet alleen die starten omdat ik niet weet hoe de tegenstand is. Had weinig zin om in voorronde er al uit te liggen. En het andere te starten nummer zat al vol.
Ben wel nog in de m2x- gegaan in de avond op 't eigen kanaal. Echt super lekker weertje daarvoor en zeker niet te vergeten dat strakke watertje!
'T gaat overal kriebelen met dit weer :P
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 07:09:33 #54
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_96465409
Ik neem aan dat die m een typfoutje was? Want hoe jij in een meisjesdubbeltwee terecht komt???
Reach for what you wanna do - 2Pac
pi_96465472
Goede wedstrijdspecifieke voorbereiding ook, een 500m sprint voor de ringvaart :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96466336
Iemand enig idee of ergens de uitslagen te volgen zijn? Kan ze nergens vinden, en de ZRB site zegt dat je ingelogd moet zijn voor de uitslagen...
pi_96467349
Nee, ik was er ook al naar op zoek. Ik kan het wedstrijdschema niet eens vinden! Weet jij waar die staat? Want als ik 'm download krijg ik een leeg wit pdf-bestand...
pi_96469031
Wedstrijdschema doet het nu bij mij wel (hier en hier)

Maar de uitslagensite doet het nu, er staan alleen nog geen uitslagen bij. Slechte geregeld! Als zelfs bij een compowedstrijd als de SRG er live uitslagen zijn, waarom dan niet bij de ZRB?
pi_96469097
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:04 schreef Leso_Varen het volgende:
Wedstrijdschema doet het nu bij mij wel (hier en hier)

Maar de uitslagensite doet het nu, er staan alleen nog geen uitslagen bij. Slechte geregeld! Als zelfs bij een compowedstrijd als de SRG er live uitslagen zijn, waarom dan niet bij de ZRB?
technische problemen is haast synoniem voor tilburgse wedstrijden.

't is dat ze een aardig tentfeest neerzetten, maar voor de rest moet je daar gewoon niet heen willen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_96469189
Beekse Bergen _O_
pi_96469576
quote:
Want hoe jij in een meisjesdubbeltwee terecht komt???
Dat is mixed? Dacht dat D voor dames stond ;)

quote:
Goede wedstrijdspecifieke voorbereiding ook, een 500m sprint voor de ringvaart
Ringvaart gaat alleen om het uitvaren, want zolang skollie Arie meedoet valt er weinig voor de rest te behalen geloof ik.

Volgens mij hebben ze op de ZRB geen internet, want de uitslagen verschijnen daar normaliter altijd een dag na de wedstrijd ...
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_96469621
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef BEFEM het volgende:
Beekse Bergen _O_
Waarom is je seizoen nou voorbij?
pi_96482293
Ja. Waarom?

ZRB had tenminste wel lekker weer vandaag. Jammer van de tijd dat de wekker ging en die vier banen.
pi_96483701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

technische problemen is haast synoniem voor tilburgse wedstrijden.

Op Harkstede net zo hoor! Maar wij hebben de mazzel dat we het timeteam hebben. Kan iemand me iets vertellen over hoe de eerstejaars-achten gepresteerd hebben? Vooral de Aegir-achten?
arelaxt dat er nog niets online staat :p

thanks
Mank

[ Bericht 2% gewijzigd door Mankatans op 07-05-2011 20:57:26 ]
pi_96484380
Ej8 van PE blikte met 5:50,4
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:30:56 #66
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96485545
Da's hard. Of was het een wind mee, sluis open, 1900 meter verhaal?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96513091
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 20:06 schreef Bellah het volgende:
Ja. Waarom?
Rugproblemen en misschien iets met een zenuw/zenuwen maar dat moet nog onderzocht worden.
pi_96535156
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Da's hard. Of was het een wind mee, sluis open, 1900 meter verhaal?
Als ik het zo zie en hoorde stonden de sluizen open ja, alle tijden zijn behoorlijk hard moet ik ook zeggen.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 9 mei 2011 @ 08:52:28 #69
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96535558
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:22 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Als ik het zo zie en hoorde stonden de sluizen open ja, alle tijden zijn behoorlijk hard moet ik ook zeggen.
Derk Noordhuis in 6:53 naar de winst in de skiff-finale. Je moet het natuurlijk nog steeds wel zelf doen, maar het is een bijzonder rappe tijd (een Aegir-record als ik me niet vergis) voor iemand met niet gek veel skiff-ervaring.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96535952
In ons veld waren de tijden ook véél sneller dan op de hollandia. Wij hadden wel een raar weekend. Zaterdag kwamen we pas rond de 1000m op gang, maar werden we toch nog tweede doordat Njord in het riet voer. Zondag hadden we tegenstanders die we 2 weken geleden nog konden hebben, maar werden we laatste terwijl het roeien juist een stuk beter ging. Geen finale dus. De volgorde in de finale was trouwens totaal anders vergeleken met de hollandia, een ploeg die toen nog achteraan voer in de voorwedstrijden heeft nu geblikt.

Verder was het wel een chill weekend, supermooi weer, lichte pikken weer 2 blikken gehaald, en Fieke en ik hebben bij de ouders van de Ananas gelogeerd! :D
pi_96536618
En wij hebben hard getraind :P In Utrecht ook snelle tijden gevaren, zelfs zonder open sluizen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96536952
Blijft een rare wedstrijd de ZRB. Maar toch wel een aardig weekeinde gehad. Op zaterdag veel gedoe over falende tijdwaarneming in het DDev veld. Een heat was verkeerd geklokt. Gelukkig gecorrigeerd maar daarin werd wel de onsportiviteit van sommige coaches zichtbaar.

Zondag tegen C.est_Bon en Fiekie gevaren in het DN2- veld. De vw was nog even inkomen omdat ze sinds de WW niet meer serieus in de 2- hadden gevaren. Uiteindelijk met vechtlust de finale gehaald. In de finale helaas veel te veel verloren in de eerste 500m. Wel keurig tweede geworden. C.est_Bon, de 2- van Saurus die gewonnen heeft is een heel andere dan die op de Hollandia.

En de tijden op de ZRB zijn echt bizar. Dat kan niet anders dan aan de sluizen hebben gelegen.

Verder gisteravond nog even de resultaten uit het buitenland bekeken. Onder de indruk van Annick. Als lichte dame bovenaan meedoen in het zware veld en dan tweede worden is erg goed.

Tot slot het weekeinde afgesloten met de opening van het Laga Lustrum. Terrein is wel weer erg leuk. Wordt een enerverende week.
pi_96537044
Toch wel schokkend dat Annick zoveel harder gaat in het zware dan in het lichte veld toch? Misschien toch echt te slecht voor haar lichaam om in te wegen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96537178
Vind ik lastig om te zeggen. Kan aan een hoop factoren liggen. Ik begreep van Annick dat ze niet in de skiff naar het SB WK wil, maar in een ploeg. En wel licht. Dat houdt in dat of iemand voor Annick moet compenseren of dat ze nog lichter moet worden. Denk ook dat je inwegen moet leren. En daarnaast doet Annick het in het lichte veld ook verre van slecht, maar in het zware veld is het wel erg indrukwekkend.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:18:09 #75
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96537318
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:12 schreef wvdwest het volgende:
Vind ik lastig om te zeggen. Kan aan een hoop factoren liggen. Ik begreep van Annick dat ze niet in de skiff naar het SB WK wil, maar in een ploeg. En wel licht. Dat houdt in dat of iemand voor Annick moet compenseren of dat ze nog lichter moet worden. Denk ook dat je inwegen moet leren. En daarnaast doet Annick het in het lichte veld ook verre van slecht, maar in het zware veld is het wel erg indrukwekkend.
Vergeet ook niet dat Annick in de LDSA1x-finale tegen ervaren roeisters moest varen. Rianne Sigmond, Maaike Head, Marie-Anne Frenken: die roeien allemaal al drie jaar op dat niveau. Daar win je niet 1,2,3 van.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96537347
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat Annick in de LDSA1x-finale tegen ervaren roeisters moest varen. Rianne Sigmond, Maaike Head, Marie-Anne Frenken: die roeien allemaal al drie jaar op dat niveau. Daar win je niet 1,2,3 van.
Ja oke maar ze zit nu wel veel dichterbij Nicole Beukers bijvoorbeeld..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96537450
De sluizen hadden inderdaad een aardig effect op de tijden, Vidar voer zaterdag zelfs 6.40 in de O2-!

Wat hebben wij een ontzettend wisselend weekend gehad. Vrijdag op de sprint heerlijk gevaren, nipt 2e geworden, waarna we zaterdag een te ontspannen eerste 1000 hadden en er al af lagen. Beide ploegen waren ook gewoon n stuk beter.
Zondag besloten we om hard te starten, het initiatief te nemen en dat niet meer weg te geven.
Dat ging aardig tot de 1000, Aegir was ons toen al gepasseerd en de andere twee ploegen (Jw's Laga jongetjes en Argo) kwamen steeds dichter bij. Laga besloot van baan 2 naar 4 te wisselen, waardoor we ze in onze kolken konden houden (wij lagen in 3). Argo kwam echter rond de 1750 te hard op om nog iets tegen te kunnen doen, waardoor we helaas 2e werden en de finale misten.
Wel weer een fikse stap gezet tov de Hollandia, best fijn..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96537709
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:04 schreef wvdwest het volgende:
C.est_Bon, de 2- van Saurus die gewonnen heeft is een heel andere dan die op de Hollandia.
Aha :+ dat verklaart een hoop.

En Taselaar is trouwens echt een held! Ben heel benieuwd wat zij allemaal nog meer gaat presteren.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:41:36 #79
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96537960
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja oke maar ze zit nu wel veel dichterbij Nicole Beukers bijvoorbeeld..
Wat is veel dichterbij? Ze hebben toch niet tegen elkaar gevaren op de NK?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96538263
Geblikt dit weekend in de LO4-, nu ook eindelijk overgangs! :)
Instapproject met Okeanos waar we 1 keer voor hadden getraind op de bosbaan toen het echt ontzettend hard waaide, dus ging wel lekker.
Die lichte pikken van Boreas gaan wel echt ontzettend hard nu, op zaterdag op de 1000m nog op schema 6:45/6:50 varen, doen wij ze voorlopig nog niet na, echt respect daarvoor.
Die zijn nu ook al wel bijna SA denk ik toch C.est_Bon, en dat zijn dan de eerste SA roeiers van Boreas ?
Wie gaan er verder nog de Laga lustrum starten trouwens? wij gaan waarschijnlijk starten in de LSA2-.
pi_96538524
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef Acheron_89 het volgende:
Geblikt dit weekend in de LO4-, nu ook eindelijk overgangs! :)
Instapproject met Okeanos waar we 1 keer voor hadden getraind op de bosbaan toen het echt ontzettend hard waaide, dus ging wel lekker.
Die lichte pikken van Boreas gaan wel echt ontzettend hard nu, op zaterdag op de 1000m nog op schema 6:45/6:50 varen, doen wij ze voorlopig nog niet na, echt respect daarvoor.
Die zijn nu ook al wel bijna SA denk ik toch C.est_Bon, en dat zijn dan de eerste SA roeiers van Boreas ?
Wie gaan er verder nog de Laga lustrum starten trouwens? wij gaan waarschijnlijk starten in de LSA2-.
Haha ja. Behalve een combi 2- uit 2008 had er nog nooit iemand geblikt bij Boreas tot de lichte vier van vorig jaar dus. De 2- die uit die vier voortkomt zijn als ze nog 2 x blikken onze eerste SA roeiers. Wel bizar hoor, voor tweedejaars. Vorig jaar heeft hun coach ze na 2 blikken laten combineren in de acht omdat hij niet wilde dat ze in hun eerste jaar al overgangs werden, maar achteraf had het allemaal niet zoveel uitgemaakt.

Wij starten de laga lustrumwedstrijden niet. Wel vet dat er een dames 2+ is uitgeschreven! :D
pi_96538564
Maar gefeliciteerd met je blik! *O*
pi_96538608
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Haha ja. Behalve een combi 2- uit 2008 had er nog nooit iemand geblikt bij Boreas tot de lichte vier van vorig jaar dus. De 2- die uit die vier voortkomt zijn als ze nog 2 x blikken onze eerste SA roeiers. Wel bizar hoor, voor tweedejaars. Vorig jaar heeft hun coach ze na 2 blikken laten combineren in de acht omdat hij niet wilde dat ze in hun eerste jaar al overgangs werden, maar achteraf had het allemaal niet zoveel uitgemaakt.

Wij starten de laga lustrumwedstrijden niet. Wel vet dat er een dames 2+ is uitgeschreven! :D
Erg knap om in je 2e jaar al in een 2- zo goed te varen _O_
pi_96538626
Waarom is er geen Dames 8 veld op de Laga Lustrum? Dat is wel echt jammer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96538830
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:52 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Derk Noordhuis in 6:53 naar de winst in de skiff-finale. Je moet het natuurlijk nog steeds wel zelf doen, maar het is een bijzonder rappe tijd (een Aegir-record als ik me niet vergis) voor iemand met niet gek veel skiff-ervaring.
Hij heeft trouwens volgens mij ook 4 (!) keer geblikt in de skiff dit weekend, ook wel redelijk bizar.
pi_96539304
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom is er geen Dames 8 veld op de Laga Lustrum? Dat is wel echt jammer..
Skadi wil in de 8 gaan starten. Er wordt dus nu een veld geregeld. Waarschijnlijk op zaterdag.
pi_96540116
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Hij heeft trouwens volgens mij ook 4 (!) keer geblikt in de skiff dit weekend, ook wel redelijk bizar.
Inderdaad erg vet. Hij had wel wat mazzel dat O1x en SA1x alleen finale hadden. We hadden voor de start van B1x nog de hoop dat hij wat moe zou zijn, maar daar bleek weinig meer van na 500 meter :)
pi_96540906
Grappig trouwens dat de foto's die op nlroei staan bij de finish gemaakt zijn, ipv bij de start. Nu staan veel mensen er super debiel op!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:03:56 #89
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96542726
En terecht! :)

Zit nog even te puzzelen voor wat betreft de insteek van het stukje voor de ZRB. Er komt trouwens morgen een stukje over München (junioren) van Marco en woensdag waarschijnlijk het artikel over Wolter Blankert.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96543372
Blankert, held!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96543815
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
En terecht! :)

Zit nog even te puzzelen voor wat betreft de insteek van het stukje voor de ZRB. Er komt trouwens morgen een stukje over München (junioren) van Marco en woensdag waarschijnlijk het artikel over Wolter Blankert.
Voor mij stond de ZRB in het teken van de skiffs. Met op beide dagen een time-trial en dan de deelname en blikken van Noordhuis in 4 nummers waren dat toch wel de smaakmakers.
pi_96548895
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
En terecht! :)

Zit nog even te puzzelen voor wat betreft de insteek van het stukje voor de ZRB. Er komt trouwens morgen een stukje over München (junioren) van Marco en woensdag waarschijnlijk het artikel over Wolter Blankert.
Ik heb nog gefrituurd voor Blankert _O_
pi_96550229
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:31 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ik heb nog gefrituurd voor Blankert _O_
Dat moet ook wel in het artikel over Blankert komen! :Y
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:48:00 #94
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96581442
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2697.html

Heb er een column van gemaakt. Een wedstrijdverslag leek me niet helemaal aan de orde. Maar ik denk wel dat de roeiwereld open mag (of misschien wel moet) discussiëren wat het voor wedstrijden wil zien. En wat de toekomst voor een evenement als de ZRB is. Reageer dus vooral op NLroei en niet alleen hier op FOK!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96586200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2697.html

Heb er een column van gemaakt. Een wedstrijdverslag leek me niet helemaal aan de orde. Maar ik denk wel dat de roeiwereld open mag (of misschien wel moet) discussiëren wat het voor wedstrijden wil zien. En wat de toekomst voor een evenement als de ZRB is. Reageer dus vooral op NLroei en niet alleen hier op FOK!
Er zijn al jaren plannen om het complex bij Vidar aan te passen.

http://www.tilburg.com/we(...)e-van-het-zuiden.htm
pi_96586839
Ga je nog vertellen waardoor je niet meer kan roeien, dikke?

Fijn artikel Michiel!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96587396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:07 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ga je nog vertellen waardoor je niet meer kan roeien, dikke?

Fijn artikel Michiel!
Lees terug. Overigens moet ik tot eind juni (!!!) wachten op mijn afspraak bij de neurologie :') Ik wilde eigenlijk Row4rights roeien (met ED'en heb ik nog nooit problemen gehad) maar dat zit ook op de schopstoel zo...
pi_96587605
Ja, rugproblemen, maar hoe kom je er aan?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96598786
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Er zijn al jaren plannen om het complex bij Vidar aan te passen.

http://www.tilburg.com/we(...)e-van-het-zuiden.htm
Jaja, investeren in die baan lijkt leuk, maar zolang er geen fatsoenlijk coachpad ligt blijft het huilen met de pet op.
pi_96600547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Jaja, investeren in die baan lijkt leuk, maar zolang er geen fatsoenlijk coachpad ligt blijft het huilen met de pet op.
Lijkt mij dat ze daar ook aan gaan werken als ze, zoals het artikel zegt, een Olympische oefenbaan willen worden.

@ Skollzwaar:
Ik stond een keer 's ochtends op en kon mijn rug niet bewegen, weet niet waar het precies door komt maar nu is het een stuk minder.
pi_96605413
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Er zijn al jaren plannen om het complex bij Vidar aan te passen.

http://www.tilburg.com/we(...)e-van-het-zuiden.htm
Ik heb de plannen van de uitbreiding van het gebouw gezien en dat ziet er wel mooi uit. Inderdaad moet dan ook het coachpad verbeteren, maar dan is het wel een erg mooie trainingslocatie.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:37:21 #102
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_96606067
Gaat een van jullie de Ringvaart starten morgen? Twee van mijn huisgenoten zijn zo gek om morgen in een tub te starten, wat waren ze verheugd toen ze in de inschrijvingen concurrentie zagen van Aegir met hetzelfde type boot.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:12:24 #103
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96610235
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2698.html

Met foto van jw3! :) Nog bedankt daarvoor!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96610966
Vraag me af hoe zo een Tub er nou uitziet. Had zelf nog aan een Ov1x gedacht, maar toch voor de skiff gekozen. Omdat ik dan niet kon trainen in de Ov1x. En dat vind ik wel van essentieel belang, anders krijg ik nog meer blaren en kontpijn omdat mijn lichaam zo een boot/palen niet gewend is. ...
Die ingeschreven kerkboot lijkt mij ook wel lachen.

Zo naar bed :+
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_96612429
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Sjobber het volgende:
Vraag me af hoe zo een Tub er nou uitziet. Had zelf nog aan een Ov1x gedacht, maar toch voor de skiff gekozen. Omdat ik dan niet kon trainen in de Ov1x. En dat vind ik wel van essentieel belang, anders krijg ik nog meer blaren en kontpijn omdat mijn lichaam zo een boot/palen niet gewend is. ...
Die ingeschreven kerkboot lijkt mij ook wel lachen.

Zo naar bed :+
Succes morgen!
pi_96616160
Wat is een kerkboot? Succes in ieder geval!

Heb het promotiemateriaal voor de wedstrijdslot gemaakt. Toch leuk als dat ineens op A2 gedrukt wordt :)
pi_96616376
http://knrb.nl/content.php/nl/110?id=1937

toch jammer. zijn ze voor licht overigens alleen bezig met de vier of komt er ook weer een dubbeltwee..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96617209
Befem: misschien even je zorgverzekeraar bellen of je elders sneller terecht kan.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_96617556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Bellah het volgende:
Wat is een kerkboot? Succes in ieder geval!
Ditte:

pi_96618508
En daar gaan mensen al die kilometers in trotseren? Serieus?! :|W
pi_96627308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Fiekie het volgende:
En daar gaan mensen al die kilometers in trotseren? Serieus?! :|W
Gaat rapper dan je denkt met 14 roeiers. Ik was vorig jaar bij de Vogalonga en die gondels kregen ze nog een aardige snelheid uit. Deze werkt zo te zien als een normale roeiboot (met slidings), dus dan kan je best wat kracht kwijt als je dat wil.
pi_96636457
ze zitten wel zo'n beetje direct naast hun dol bij de uitpik, niet de meest efficiente positie...
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96636467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Gaat rapper dan je denkt met 14 roeiers. Ik was vorig jaar bij de Vogalonga en die gondels kregen ze nog een aardige snelheid uit. Deze werkt zo te zien als een normale roeiboot (met slidings), dus dan kan je best wat kracht kwijt als je dat wil.
Er zijn wel veel roeiers maar ook veel weerstand, omdat dat ding zo breed is. Ik kan me niet voorstellen dat dat opweegt. En wat is een aardige snelheid? sneller dan een c4?
pi_96643638
D'r zijn ook redelijk wat mensen die in een cornish pilot gig gaan roeien:
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_96645924
Onderhands roeien!
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:35:34 #116
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96646627
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96652279
http://positief.dongenerg(...)r-Skoll/validatevote

Help Skoll bij t verkrijgen van een professioneel krachthonk, en stem even op ons.. :)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:55:57 #118
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96672425
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96677668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html

Wolter Blankert :)
Mooi verhaal over een bijzondere sporter!
pi_96680533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Er zijn wel veel roeiers maar ook veel weerstand, omdat dat ding zo breed is. Ik kan me niet voorstellen dat dat opweegt. En wat is een aardige snelheid? sneller dan een c4?
Een C4 is de Ferrari van de vogalonga, niets gaat sneller (want gladde boten roeien daar nauwelijks mee ivm kans op zinken). Maar die gondels kunnen ze een ED-snelheid (met 16 roeiers) van een km of 9 per uur uit halen, wat best indrukwekkend is gezien dat je niet trekt met je benen maar duwt met je lichaam, wat niet erg efficient is. Bij deze boot kan je gewoon op je benen werken, dus die zou in de buurt kunnen komen van een C4.
pi_96706082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html
Wolter Blankert :)
^O^
pi_96706207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2701.html

Wolter Blankert :)
Ik wilde hetzelfde zeggen als het commentaar daar. Als je wereldkampioen bent heb je toch de top gehaald :P

Misschien zou ''niet naar potentie'' ofzo beter zijn.

Verder zijn zulke interviews leuk om te lezen, mag je bij meer doen.
pi_96706671
Die kerkboot zat na 38km nog op een gemiddelde van 11.5km/u.
Maargoed, ik heb 'm nu voor de 5de keer uitgeroeid. Viel wederom niet mee.

Elk jaar denk ik weer, goed ervoor trainen. Maar zodra die benen leeg zijn, zijn ze ook echt leeg. En dan is de weg immens lang naar de finish toe.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:12:10 #124
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96706790
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ik wilde hetzelfde zeggen als het commentaar daar. Als je wereldkampioen bent heb je toch de top gehaald :P

Misschien zou ''niet naar potentie'' ofzo beter zijn.

Verder zijn zulke interviews leuk om te lezen, mag je bij meer doen.
... en als hij geen wereldkampioen was geworden was de Nederlandse selectie wel de top. Zo blijven we bezig. Als Wolter het er zelf mee eens is (en ik heb uitvoerig met hem overlegd) dan lijkt de titel me goed.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96727786
Dan weer Bosbaan, dan weer Tilburg, dan weer Bosbaan.. Gekloot altijd met die planningen als je in projectjes terecht komt..
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_96728883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:53 schreef AHappelstroop het volgende:
Dan weer Bosbaan, dan weer Tilburg, dan weer Bosbaan.. Gekloot altijd met die planningen als je in projectjes terecht komt..
Scheelt weer vroeg opstaan :)
pi_96729043
Vandaar dat ik Jw gisteren op de driewerf zag...
Wordt t n 4x? of 2x?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_96748179
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-95334.html

Met doorwissel-fluim systeem! (zie ook volgende foto)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96784328
wordt er zaterdag (vandaag) nog een mooi feestje gehouden op Laga? Wil eigenlijk wel even komen kijken namelijk op Laga, maar moet wel van ver komen :p
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:55:25 #130
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_96811509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:34 schreef Mankatans het volgende:
wordt er zaterdag (vandaag) nog een mooi feestje gehouden op Laga? Wil eigenlijk wel even komen kijken namelijk op Laga, maar moet wel van ver komen :p
Het was niet echt heel druk op de Laga Lustrum wedstrijden. Ik blijf het altijd een beetje vreemde wedstrijden vinden, jammer dat ze niet drukker bezocht worden want het zijn volgens mij in potentie wel echt leuke wedstrijden!

Zelf overigens geblikt in het LN4+ veld :)
'Triton de Edelste'
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 09:13:34 #131
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96828154
Op naar de PeiL, enorme comp dat ik ben B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_96845572
AJAX!! *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 17:17:08 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96846999
Jeuh comptaartblikdinges.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 15 mei 2011 @ 22:15:39 #134
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96862460
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2704.html

:-)

Nu te moe om iets extra's te maken. Morgen weer ontzettend vroeg om het filmpje voor EJK af te maken .... Vier uur reizen voor 10 minuten. Echt geen zin in, maar zal wel moeten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 22:17:32 #135
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96862583
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/displayarticle-2704.html

:-)

Nu te moe om iets extra's te maken. Morgen weer ontzettend vroeg om het filmpje voor EJK af te maken .... Vier uur reizen voor 10 minuten. Echt geen zin in, maar zal wel moeten.
Niet een idee om het Utrecht 4- en A'dam 4- DSA project onder de aandacht te brengen, of zeg ik nu gekke dingen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 15 mei 2011 @ 22:21:00 #136
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96862863
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Niet een idee om het Utrecht 4- en A'dam 4- DSA project onder de aandacht te brengen, of zeg ik nu gekke dingen?
Euh? Voor dit artikel of algemeen NLroei?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 22:21:32 #137
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96862902
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Euh? Voor NLroei bedoel je?
Kan, weet niet of je het in een ander jasje kan gieten natuurlijk :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_96863110
Omdat je vriendinnetje er in zit? ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 22:25:08 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96863196
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Omdat je vriendinnetje er in zit? ;)
Ach, maar ook Jolijn, Nienke en PE'er. Utrecht weet ik niet precies wie. Maar goed ik roep ook maar wat natuurlijk.

Best wel eens leuk om eens aandacht te geven aan dingen die niet direct EJ zijn of Olympische roeiers.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_96866766
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Niet een idee om het Utrecht 4- en A'dam 4- DSA project onder de aandacht te brengen, of zeg ik nu gekke dingen?
Volgens mij is het in Utrecht niet perse een 4- project hoor, ze gaan iig voorlopig weer niet in de 4.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 16 mei 2011 @ 00:03:54 #141
131703 pullup
smartie
pi_96869246
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij is het in Utrecht niet perse een 4- project hoor, ze gaan iig voorlopig weer niet in de 4.
En zo is dat. Er is even gekeken of die vier voldoende snelheid had om sb-aspiraties te hebben en alhoewel het redelijk meekwam tussen de Duitse vieren en er wellicht wat potentie in zat, vonden de meiden het toch leuker om in het eigen nummer zich verder te ontwikkelen en een seizoen te draaien.

Er zijn natuurlijk wel een boel 'projectjes' aan het gevormd of aan het opstarten op dit moment:
- LA4x van Proteus die al een paar maanden bezig is
- SB 8+ die al een paar jaar bezig is.
- LSA4x met appelstroop
- LSB4x
- DSA4x
Een vreemd stoelendansje met alle lichte dames.

En dus wat dames die voorlopig voor een 4- bij elkaar zijn gaan zitten blijkbaar maar eerlijk gezegd vond ik de individuele resultaten van de leden die ploeg op de Hollandia niet erg overtuigend.

Al die ploegen zullen wel naar de Trial gaan waarna het voor de meesten het selectiefeest waarschijnlijk wel weer opnieuw gaat beginnen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:35:38 #142
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96881922
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ach, maar ook Jolijn, Nienke en PE'er. Utrecht weet ik niet precies wie. Maar goed ik roep ook maar wat natuurlijk.

Best wel eens leuk om eens aandacht te geven aan dingen die niet direct EJ zijn of Olympische roeiers.
Euh... nou ik besteed vaak genoeg aandacht aan kleinere zaken, toch? Zelfs bestuurlijke dingen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96882629
De inschrijvingen voor de Westelijke komen maar traag op gang zeg! Ik heb er heel veel zin in, 4 weken geen wedstrijd is erg lang zo in het seizoen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_96883052
Morgenavond sluit de inschrijving ook pas.
Ben benieuwd of we nog in de 4+ gaan starten met een ander tweetje, krijgen we vandaag/morgen uitsluitsel over. Leuk!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  maandag 16 mei 2011 @ 14:28:50 #145
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96886004
Nieuw filmpje OW EJK!

http://www.roei.tv/?cid=107

(waarin je trouwens kan horen dat ik vanmorgen verkouden was tijdens de laatste voiceovers, en zaterdag nog niet :') )
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 mei 2011 @ 16:38:20 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_96891374
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Euh... nou ik besteed vaak genoeg aandacht aan kleinere zaken, toch? Zelfs bestuurlijke dingen.
Zeker waar :Y
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:28 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nieuw filmpje OW EJK!

http://www.roei.tv/?cid=107

(waarin je trouwens kan horen dat ik vanmorgen verkouden was tijdens de laatste voiceovers, en zaterdag nog niet :') )
Leuk :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_96892551
quote:
En het zou kunnen dat ze dan Bjorn een kans willen geven."
Dat zou een volledige ''Skoll'' boot zijn dan _O_
  maandag 16 mei 2011 @ 17:08:51 #148
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_96892935
quote:
17s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat zou een volledige ''Skoll'' boot zijn dan _O_
Volgens mij start Tim nog steeds voor Willem III.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_96893243
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Volgens mij start Tim nog steeds voor Willem III.
Vandaar de '' '' ;)
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:55:08 #150
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_97010135
over 2 weken weer de elfstedenroeimarathon sturen!
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_97025460
http://positief.dongenerg(...)orca-en-u-s-r-triton

Ook even stemmen voor orca en triton a.u.b.!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97025681
http://positief.dongenerg(...)oeifaciliteiten-laga

Ook even stemmen voor Laga, Skadi en Proteus a.u.b.!
pi_97027002
http://positief.dongenerg(...)olland/a-a-s-r-skoll
Skøll dan ook maar, nog maar 200 stemmen *O*
pi_97027444
Je kan helaas maar op 1 initiatief stemmen.. Wel grappig om te zien dat iedere provincie waar een studentenroeivereniging gevestigd is, wel een initiatief hiervan heeft.
Ik ga komend weekend trouwens op zaterdag in de 4+ starten, met mijn 2- partner, een skoll-skiffeur en een triton-skiffeur. Aan brute kracht hebben we voldoende aan boord, ik ben benieuwd of het ook een beetje roeit..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97039606
Jammer dat mijn vereniging nog niet aan dat project van Dong meedoet. Kunnen dat geld ook wel goed gebruiken.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_97040821
Wie weet kan Willem III nog met het Dong project mee gaan doen voor nieuwe ergometers...
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:43:33 #157
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97040976
Vannacht weer raak bij Willem 3: 16 ergometers gestolen.

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2708.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97042131
Wow, ik had er het gisteren nog met een mannetje over op Willem 3 want die wilde een ergometer kopen :X
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:18:20 #159
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97049187
quote:
15s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:11 schreef BEFEM het volgende:
Wow, ik had er het gisteren nog met een mannetje over op Willem 3 want die wilde een ergometer kopen :X
Die liep daar rond en je kende hem niet? Dan moet je misschien naar de politie stappen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 mei 2011 @ 21:43:00 #160
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97050706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Die liep daar rond en je kende hem niet? Dan moet je misschien naar de politie stappen.
dat dus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_97053364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:18 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Die liep daar rond en je kende hem niet? Dan moet je misschien naar de politie stappen.
Nee ik geef daar les aan kinderen van 12-15 jaar. Hij was er voor de 2de keer en wilde een ergometer kopen voor thuis dus wat over staan babbelen :P
pi_97058978
Zo jong al ergometers pikken :N
pi_97065158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Zo jong al ergometers pikken :N
idd, kielhalen onder een C4+ met ijzeren kielstrip!
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_97072707
Wij hebben gisteren op de ALV ook gestemd. Vernieuwend op z'n minst. What shall I say...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:39:07 #165
131703 pullup
smartie
pi_97077677
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:41 schreef Bellah het volgende:
Wij hebben gisteren op de ALV ook gestemd. Vernieuwend op z'n minst. What shall I say...
Ik vraag me af of je als vereniging elk jaar weer een nieuw pakje mag kiezen of dat jullie hier reglementair nu langere tijd aan vastzitten _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97080967
Die pakjes van Orca zijn een stuk mooier dan die grijze troep.

:')
pi_97081801
Heb jij de nieuwe al gezien dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97084376
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb jij de nieuwe al gezien dan?
Ik bedoel de lustrumpakjes van dit jaar en die ouwe grijze :@

Maar er komen nieuwe schijnbaar? Zien zien zien :Y
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:26:37 #169
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_97109627
vandaag weer lekker kilometers maken voor de zwarter water regatta volgende maand ^O^
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_97115823
Lange dag zo, als je maar 1 keer hoeft te trainen :P Ga na de racedag nog het water op, even weer wennen in de 2x na een dag in de 4x gezeten te hebben.
Morgenochtend vroeg SA2x, de loting van de voorwedstrijd lijkt wel een finale..
http://time-team.nl/regatta/westelijke/2011/draw/103.php
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_97118617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:50 schreef AHappelstroop het volgende:
Lange dag zo, als je maar 1 keer hoeft te trainen :P Ga na de racedag nog het water op, even weer wennen in de 2x na een dag in de 4x gezeten te hebben.
Morgenochtend vroeg SA2x, de loting van de voorwedstrijd lijkt wel een finale..
http://time-team.nl/regatta/westelijke/2011/draw/103.php
Wat is dat belachelijk vroeg, echt schandalig zo midden in de nacht.
pi_97124839
Moet je ook eens vroeg opstaan, JW ;)

overigens:

http://www.westelijke.nl/home/nieuws/

schandalig, alweer schade aan boten blijkbaar. Wat is daar nou leuk aan?

Enne, verliezen met minimaal verschil terwijl je op de 1750 nog eerste ligt is kut.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97125543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Moet je ook eens vroeg opstaan, JW ;)

overigens:

http://www.westelijke.nl/home/nieuws/

schandalig, alweer schade aan boten blijkbaar. Wat is daar nou leuk aan?

Enne, verliezen met minimaal verschil terwijl je op de 1750 nog eerste ligt is kut.
Er staat toch niks over alweer schade? Alleen over de Hollandia maar dat was al bekend.

Pfff waarom lukt het ons niet in de finale ook goed te varen. Morgen nog maar een keer proberen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97126044
Juist, pfff.. Iets met vermoeid zijn.
Jammer, jullie voorwedstrijd ging toch behoorlijk goed?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97126126
Ja, daarom juist :( Het is meer mentaal dan iets anders. Maar we hebben het er uitgebreid over gehad en een nieuw plan gemaakt voor morgen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97127088
Ben benieuwd, gewoon lekker hard varen toch? :Y
pi_97127190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:16 schreef Bellah het volgende:
Ben benieuwd, gewoon lekker hard varen toch? :Y
Meer hints ga ik niet geven, maar het woord 'hard' komt niet in het plan voor ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97157060
Elkaar flink verrot schelden? Werkt voor een hoop ploegen nog wel eens. :P
Barlid - "want van roeien word je moe"
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 mei 2011 @ 16:00:01 #179
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97157080
DSA8+ 6.04 varen :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_97157254
Netjes, lekker windje mee op de bosbaan dus. :)
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_97162470
SkollZwaar is beginneling af *O* *O* *O*

Bier op zijn kosten! O+ O+ O+ w/ w/ w/ w/ w/ w/
  zondag 22 mei 2011 @ 17:54:48 #182
131703 pullup
smartie
pi_97162696
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef BEFEM het volgende:
SkollZwaar is beginneling af *O* *O* *O*

Bier op zijn kosten! O+ O+ O+ w/ w/ w/ w/ w/ w/
w/ w/ w/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:15:31 #183
131703 pullup
smartie
pi_97166171
Die mannen acht had er blijkbaar niet zo veel zin in.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97169041
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:50 schreef BEFEM het volgende:
SkollZwaar is beginneling af *O* *O* *O*

Bier op zijn kosten! O+ O+ O+ w/ w/ w/ w/ w/ w/
Denk t niet menneke, je bent al dik zat ;)
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97174263
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Denk t niet menneke, je bent al dik zat ;)
Gefeliciteerd *O*

Nu kan ik eindelijk tegen je op kijken ;)
pi_97174892
Gefeliciteerd! Ik zag je nog over de finish komen :) Is die Tritonees nu overgangs of mag je nog een keer in N2-?
M'n skiffeur vandaag 2e geworden in B1x. Wat een race zo in die golven, ging nergens over...
pi_97178030
Was een goed weekend voor Tramposa, Skollzwaar en mij! Mijn meisjes zijn ook beginneling af, mooie strakke race ondanks de weersomstandigheden...

Loting was weinig licht toch, Appelstroop? :N Balen.
pi_97183157
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Bellah het volgende:
Was een goed weekend voor Tramposa, Skollzwaar en mij! Mijn meisjes zijn ook beginneling af, mooie strakke race ondanks de weersomstandigheden...

Loting was weinig licht toch, Appelstroop? :N Balen.
Wauw! Wat een successen, gefeliciteerd allemaal! De wind was inderdaad imposant.

Morgen naar de sportarts omdat m'n rug in puin lijkt te liggen. Ik weet zelf niet zo goed hoe ernstig ik het moet inschatten dus ik hoop er maar het beste van. Het doet niet echt enorm veel zeer ofzo maar wel een beetje en het voelt niet goed, het komt keer op keer terug. En dan hoop ik over twee weken weer helemaal de oude te zijn. Nog een wedstrijd missen lijkt me naar.
  maandag 23 mei 2011 @ 00:22:51 #189
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97184684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Moet je ook eens vroeg opstaan, JW ;)

overigens:

http://www.westelijke.nl/home/nieuws/

schandalig, alweer schade aan boten blijkbaar. Wat is daar nou leuk aan?

Enne, verliezen met minimaal verschil terwijl je op de 1750 nog eerste ligt is kut.
Was inderdaad bekend, maar heeft nooit op NLroei gezet. Had het toen in het wedstrijdverslag willen verwerken, maar dat paste niet meer. Voor een apart berichtje is het te klein.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97195431
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef Bellah het volgende:
Was een goed weekend voor Tramposa, Skollzwaar en mij! Mijn meisjes zijn ook beginneling af, mooie strakke race ondanks de weersomstandigheden...

Loting was weinig licht toch, Appelstroop? :N Balen.
De loting was te omschrijven als 'klote'! Vaar je belabberd, word je laatste (= niet door naar finale) en vaar je alsnog 6 seconden sneller dan de voorgaande heat. Was een kort weekend zo.
Gefeliciteerd blikkers! :)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 23 mei 2011 @ 22:29:51 #191
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97226207
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97226602
Omdat ik de KHB heel vet vindt:

It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  maandag 23 mei 2011 @ 22:40:16 #193
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97227063
Mensenkinderen wat een flauwe bedoening :')
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97227314
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
Mensenkinderen wat een flauwe bedoening :')
Niet zo zuur, is hartstikke leuk. 8-)
pi_97227344
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Omdat ik de KHB heel vet vindt:

Eerlijk gezegd had ik na 20 seconden wel weer genoeg gezien...
  maandag 23 mei 2011 @ 22:46:57 #196
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97227541
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Niet zo zuur, is hartstikke leuk. 8-)
Niks zuur aan. Ik moest lachen in het begin (de '20 seconden' waar Thrawn het ook over heeft), maar het gaat wel echt te lang door.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97227563
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nieuw filmpje: http://www.roei.tv/index.php?item=play&pid=18571
Vond 'm mooi! Krijg ik eindelijk eens wat meer inzicht in die lichte pikken met hun slablaadjes en kwarkinjecties. Laat trouwens ook maar weer eens zien dat wat geneeskunde dan ook wel is, het is in ieder geval geen toegepaste wetenschap :)
  maandag 23 mei 2011 @ 22:52:09 #198
131703 pullup
smartie
pi_97227839
Een halve liter bietensap per dag :')

Ik ben benieuwd wat ze die meisjes nog meer aansmeren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97227872
Even een random vraag. Waarom staat bij wedstrijden op de Bosbaan Amstelveen maar bij Vidar Tilburg? :(!
  maandag 23 mei 2011 @ 22:54:11 #200
131703 pullup
smartie
pi_97227965
quote:
8s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef BEFEM het volgende:
Even een random vraag. Waarom staat bij wedstrijden op de Bosbaan Amstelveen maar bij Vidar Tilburg? :(!
Omdat anders niemand weet in welke richting men die baan moet zoeken natuurlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97228149
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Omdat anders niemand weet in welke richting men die baan moet zoeken natuurlijk.
Amstelveen toch ook niet!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 mei 2011 @ 22:58:08 #202
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97228220
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:52 schreef pullup het volgende:
Een halve liter bietensap per dag :')

Ik ben benieuwd wat ze die meisjes nog meer aansmeren.
Mooi hè? Ik lag echt helemaal dubbel toen ik dat voor het eerst hoorde van die meisjes :D
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 23 mei 2011 @ 23:00:04 #203
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97228332
O, dank voor het compliment Thrawn. Hoop niet dat je het uit beleefdheid zegt :D Hoor liever dat het echt totaal oninteressant is. Ik blijf hoe dan ook verder zoeken naar een goed format en de goede manier van het EJK onder de aandacht krijgen.

#eeuwigezoektocht
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 23 mei 2011 @ 23:07:12 #204
131703 pullup
smartie
pi_97228803
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Mooi hè? Ik lag echt helemaal dubbel toen ik dat voor het eerst hoorde van die meisjes :D
Het is hilarisch, ook de manier waarop ze dat zegt. :D

Als Rasmussen dat van het bietensap had geweten had hij helemaal geen EPO nodig gehad.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 23 mei 2011 @ 23:08:34 #205
131703 pullup
smartie
pi_97228873
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Amstelveen toch ook niet!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een complot van Okeanos
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97229159
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
O, dank voor het compliment Thrawn. Hoop niet dat je het uit beleefdheid zegt :D Hoor liever dat het echt totaal oninteressant is. Ik blijf hoe dan ook verder zoeken naar een goed format en de goede manier van het EJK onder de aandacht krijgen.

#eeuwigezoektocht
Had er niet meer bloot in gekund? Ik hoor altijd dat dat (voor stuurtjes) het enige leuke is aan de weging :9
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97229247
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
O, dank voor het compliment Thrawn. Hoop niet dat je het uit beleefdheid zegt :D Hoor liever dat het echt totaal oninteressant is. Ik blijf hoe dan ook verder zoeken naar een goed format en de goede manier van het EJK onder de aandacht krijgen.

#eeuwigezoektocht
Helaas voor je, vond dit 1 van de meer vermakelijke en goed gemonteerde filmpjes. Volgende keer beter! (of slechter, wat jij wil)
  maandag 23 mei 2011 @ 23:17:36 #208
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97229452
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Helaas voor je, vond dit 1 van de meer vermakelijke en goed gemonteerde filmpjes. Volgende keer beter! (of slechter, wat jij wil)
Wat ik al zei: het is een zoektocht. Ik ontdek meer en meer wat jullie willen zien, wat de roeibond wil, wat de sponsor wil, hoe de cameramensen werken, hoe alles in 8 uur werk te vangen is, etc. Ben blij dat deze beviel.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97229580
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Omdat ik de KHB heel vet vindt:

Omdat ik roeien heel vet vind (stam, geen t):

Holland Sport vanaf 29:55

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 22:54 schreef pullup het volgende:
Omdat anders niemand weet in welke richting men die baan moet zoeken natuurlijk.
Anders zien we door de bomen de (bos)baan niet meer?
pi_97229809
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Bellah het volgende:

[..]

Omdat ik roeien heel vet vind (stam, geen t):

Holland Sport vanaf 29:55

[..]

Anders zien we door de bomen de (bos)baan niet meer?
Hij zegt "Sjoerd hamburger die met CAMBRIDGE de boatrace won", beetje jammer. Wel een heel vet filmpje :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 23 mei 2011 @ 23:47:56 #211
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97231131
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hij zegt "Sjoerd hamburger die met CAMBRIDGE de boatrace won", beetje jammer. Wel een heel vet filmpje :o
Ja dat was een beetje slordig :')
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97239246
zou dat filmpje trouwens helemaal vanuit een Mobo gemaakt zijn? Af en toe lijkt het wel alsof die camera op iemands schouder zit of zo :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:30:06 #213
131703 pullup
smartie
pi_97240857
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:40 schreef La_Tramposa het volgende:
zou dat filmpje trouwens helemaal vanuit een Mobo gemaakt zijn? Af en toe lijkt het wel alsof die camera op iemands schouder zit of zo :p
Ik was die ochtend met een skiffeuse op de bosbaan en ze hebben toen die hele training dat mooie gladde water voor haar verpest met dat bootje ;(

Maar goed het resultaat is dan wel weer fraai :D

Ze zijn vervolgens voor die close up beelden inderdaad stukken met zijn zevenen gaan roeien met de cameraman op verschillende plekken aan boord.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:24:35 #214
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97244535
Haha, de Britten zitten er over te denken om met de auto naar München te gaan i.v.m. de aswolk uit IJsland. Misschien moet ik zelf ook maar even kijken hoe het verdergaat! Vlieg namelijk donderdag naar zuid-Duitsland.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:25:46 #215
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97244578
Van de NLroei-twitterfeed (abonneer je als je het nog niet hebt!):

Fenomeen 'planking' (http://bit.ly/meSclz) heeft intrede in roeien gevonden dankzij FRA toproeier Cedric Berrest: http://bit.ly/jjoFAa
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97246554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Van de NLroei-twitterfeed (abonneer je als je het nog niet hebt!):

Fenomeen 'planking' (http://bit.ly/meSclz) heeft intrede in roeien gevonden dankzij FRA toproeier Cedric Berrest: http://bit.ly/jjoFAa
Hahahaha.

Bietensap... Ach, als je gelooft dat het werkt, dan werkt het toch?
pi_97248815
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef Bellah het volgende:

[..]

Hahahaha.

Bietensap... Ach, als je gelooft dat het werkt, dan werkt het toch?
Ik drink altijd water, véél water, de dagen voor de wedstrijd. Ga je ook hard van ;)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_97294407
Leuke voorbeschouwing Wan je bent alleen vergeten de m4- in het rijtje van ''verwachte'' uitslagen te zetten.
pi_97295352
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:43 schreef BEFEM het volgende:
Leuke voorbeschouwing Wan je bent alleen vergeten de m4- in het rijtje van ''verwachte'' uitslagen te zetten.
Ben inderdaad wel benieuwd waar je de M4- plaatst in je voorspellingen :) Leuk stukje!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_97295518
En hoe gingen de time-trials?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:26:12 #221
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97298734
M4- aangepast :) Plek nummer 9

We gaan het zien!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97301172
Fijn om te lezen, die voorbeschouwing!
Maandag weer fijn alle wedstrijden terugkijken op de site van de Fisa.!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97301209
Waarom is een timetrial 1900 meter? Omdat er anders geen plek is om weg te varen bij de finish?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97301491
Waarschijnlijk omdat de time trials starten met een doorstart op de 100m.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97304375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
En hoe gingen de time-trials?
3 ploegen mogen op basis van vandaag naar de SB WK :)

Inge/Ellen in de D2-
Dirk en Freek in de M2x
Een lichte 4- van Groningen ( De namen zijn me even ontgaan :P )
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:40:07 #226
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97304672
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef pullup het volgende:

[..]

3 ploegen mogen op basis van vandaag naar de SB WK :)

Inge/Ellen in de D2-
Dirk en Freek in de M2x
Een lichte 4- van Groningen ( De namen zijn me even ontgaan :P )
En Luzern/EK?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97304881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

En Luzern/EK?
De ploegen die daarvoor in aanmerking wilden komen gingen blijkbaar nog niet hard genoeg.

Er zal dus nog wel wat aan selectie plaatsvinden om andere mensen een kans te geven de boten sneller te laten gaan.

Er gingen nog twee lichte skiffeuses behoorlijk hard maar ik denk dat ook daar nog wat aan puzzelen gedaan gaat worden om een ploeg te krijgen, mede in verband met de gewichten schat ik zo in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97305300
Ik denk dat je vrij goed zit in het voorspellen van de plak bij de W8+ :)
Ik was onder de indruk van zowel hoe de tweetjes presteerden als hoe de acht er uitzag vorig weekeinde.

De Roemenen gaan later in het seizoen zeker een grotere bedreiging vormen, maar meestal wil dat nog niet zo vlotten voor ze in deze fase van het seizoen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:55:15 #229
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97315050
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat je vrij goed zit in het voorspellen van de plak bij de W8+ :)
Ik was onder de indruk van zowel hoe de tweetjes presteerden als hoe de acht er uitzag vorig weekeinde.

De Roemenen gaan later in het seizoen zeker een grotere bedreiging vormen, maar meestal wil dat nog niet zo vlotten voor ze in deze fase van het seizoen.
Als die plak de enige is van het hele rijtje kan ik me maar beter gaan schamen :') Hoop toch wel dat ik meer juiste voorspellingen doe.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97316592
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Als die plak de enige is van het hele rijtje kan ik me maar beter gaan schamen :') Hoop toch wel dat ik meer juiste voorspellingen doe.
Ik pikte hem er gewoon even tussenuit omdat het de enige Nederlandse medailleploeg is uit het rijtje. :D

En waarschijnlijk ook de enige medaillevoorspelling die je daadwerkelijk hebt zien varen dit jaar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:31:57 #231
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97317202
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik pikte hem er gewoon even tussenuit omdat het de enige Nederlandse medailleploeg is uit het rijtje. :D

En waarschijnlijk ook de enige medaillevoorspelling die je daadwerkelijk hebt zien varen dit jaar
Ik? Nee hoor. Geen enkele ploeg zien varen afgelopen weekend -- had vrijgezellendag van mijn zwager. Kijk ook uit naar het huwelijk (volgende week vrijdag), zeker aangezien ik het NK Groot veel te doen heb op het gebied van EJK filmen en commentaar leveren.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97319240
Genoeg te vinden op Youtube, kun je toch even kijken :)

http://www.youtube.com/re(...)ke+regatta+2011&aq=f
pi_97343869
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef getah het volgende:
Genoeg te vinden op Youtube, kun je toch even kijken :)

http://www.youtube.com/re(...)ke+regatta+2011&aq=f
Grappig, race van onze LH2- stond bovenaan, heb ik ook even gezien waar die het over hebben.

Je bent nieuw hier, roei je ook? En waar enzo?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:56:12 #234
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97344278
Groeten vanaf de roeibaan in München! De baan ligt er mooi bij, kraakhelder :) En gelukkig zijn er een heleboel ploegen nu op het water om naar te kijken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97373117
Maar even een nieuw account gemaakt, die ander was al zo oud...

Ik heb die filmpjes ook gemaakt :) Hun race op de Hollandia waarin ze blikken heb ik ook nog. Vorig jaar roeiden we nog samen in de 8 aan het einde van het seizoen! Werden we op de Martini toch even mooi 2e in het eerstejaarsklassement na 3 trainingen :D
pi_97377165
uitslagen zijn helaas niet te volgen via de fisa site, dan maar naar de Bosbaan voor het NSRK
pi_97377567
Hippe Deutsche gängster-rap nu hoor :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:55:53 #238
131703 pullup
smartie
pi_97379288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef jw3 het volgende:
uitslagen zijn helaas niet te volgen via de fisa site, dan maar naar de Bosbaan voor het NSRK
Dan heb ik je net gemist.

Die uitslagen komen hier nog steeds niet goed door :') Waar moet het heen met de wereld als we niet eens meer op de Duitse Grundlichkeit kunnen vertrouwen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:22:27 #239
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_97382538
Kloppen de tijden op de world rowing site? Dan vaart de Engelse M8+ even een nieuw wereldrecord in een exhibition-race
pi_97382571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Pikhoofd het volgende:
Kloppen de tijden op de world rowing site? Dan vaart de Engelse M8+ even een nieuw wereldrecord in een exhibition-race
Is dat niet ook een 1900 meter dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:25:02 #241
131703 pullup
smartie
pi_97382639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is dat niet ook een 1900 meter dan?
Dat lijkt me wel ja :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:28:57 #242
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_97382800
oh ja...
pi_97387900
Mocht iemand nog een ongebruikt mail-adres hebben, Boreas doet ook mee met de positieve energie-actie. We zijn binnen handbereik van de derde plek in Overijssel maar kunnen alle hulp gebruiken: http://positief.dongenerg(...)as#PageComment_29902

Nu ik toch hulp aan het vragen ben: mochten jullie een kamer weten in Amsterdam voor mij, laat me weten!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:55:56 #244
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97389043
Via de NLroei Twitter kunnen jullie live verslag volgen van de Nederlanders!! Hier post ik niet van minuut tot minuut. En nee, geen wereldrecords, want het gaat om 1900 meter met een vliegende start. Niks geen gunstige omstandigheden of wonderlijk roeien. Het is hier gewoon snertweer, koud en vooral veel regen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97390676
Wat is de reden dat Van den Ende en Greidanus in de 2- starten ipv 2x?

Met wat voor bedoeling kan je zoiets doen? :p
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:59:30 #246
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97391499
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:38 schreef BEFEM het volgende:
Wat is de reden dat Van den Ende en Greidanus in de 2- starten ipv 2x?

Met wat voor bedoeling kan je zoiets doen? :p

Uit de mond van Bjorn: "ik ga de tweede wereldbeker waarschijnlijk starten en dan is boordervaring wel handig".
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:20:54 #247
131703 pullup
smartie
pi_97392235
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:59 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Uit de mond van Bjorn: "ik ga de tweede wereldbeker waarschijnlijk starten en dan is boordervaring wel handig".
Ik snap hem wel :)
Toch is het een best goede vraag om te stellen als je wil realiseren welke prioriteiten er gesteld worden door de coaches op de wat langere termijn.

Het moet saai zijn daar Wan. Ik heb zelf ooit een time trial meegemaakt, ik geloof in Hazewinkel en het haalt werkelijk alle lol uit een roeiwedstrijd als kijksport.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:25:07 #248
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97392376
Er is geen touw aan vast te knopen voor de kijker en als dan ook nog de uitslagen je in de steek laten, het weer slecht is en je nergens iets te eten kunt krijgen behalve een verlept broodje kaas, dan verlang je al snel naar het Bier und Burger Café in je hotel.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97394638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:59 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Uit de mond van Bjorn: "ik ga de tweede wereldbeker waarschijnlijk starten en dan is boordervaring wel handig".
In de 4-? Lievens is nog steeds geblesseerd of gaan ze wisselen?

Of ze hadden hem met Heijbrock al eerder moeten wisselen zodat hij met Schouten in de 2x kon...

[ Bericht 9% gewijzigd door BEFEM op 27-05-2011 19:34:48 ]
pi_97413119
Saai, daar? Hij heeft ons, toch? O+

Altijd vóór de race controleren of je dolklepje dicht is...



Ohja Tramposa- 't blok is er alweer uit... ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 28 mei 2011 @ 10:09:36 #251
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97413139
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:07 schreef Bellah het volgende:
Saai, daar? Hij heeft ons, toch? O+

Altijd vóór de race controleren of je dolklepje dicht is...

[ afbeelding ]

Ohja Tramposa- 't blok is er alweer uit... ;)
Briljante foto ook.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_97422698
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:07 schreef Bellah het volgende:
Saai, daar? Hij heeft ons, toch? O+

Altijd vóór de race controleren of je dolklepje dicht is...

[ afbeelding ]

Ohja Tramposa- 't blok is er alweer uit... ;)
Haha wtf, was dat tijdens de race?

Wij hebben vandaag voor het eerst afstandjes gevaren in onze nieuwe boot en ondanks dat het nog iets minder soepel loopt dan in de oude varen we al dikke pr's :D

En volgens twitter een blessure in de vrouwenacht, vervelend!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97448643
Nieuwe boot? Vertel!
pi_97448807
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:02 schreef Fiekie het volgende:
Nieuwe boot? Vertel!
Onze eerstejaars lichten gaan ook in de 4-, en aangezien wij goed geroeid hadden op de Westelijke schoven wij door naar de nieuwste 4-, een hele mooie 2 jaar oude Empacher met wingriggers.. :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97450426
Aahh wat jammer voor de mannen 2-, in de laatste 400m van 4e naar 6e plek..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97453654
Blik voor de damesacht *O*
  zondag 29 mei 2011 @ 19:33:18 #257
131703 pullup
smartie
pi_97466037
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:16 schreef Leso_Varen het volgende:
Blik voor de damesacht *O*
Tof hoor *O*

Ik lees op de NOS site dat het de eerste overwinning van een acht op de wereld beker zou zijn maar dat is niet helemaal correct want de acht uit 2000 ging ze voor ;)

Dat was ook in München overigens.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 29 mei 2011 @ 19:56:07 #258
131703 pullup
smartie
pi_97466943
Wan je hebt bij de achten de ' who to watch' volledig juist weten te voorspellen :P

Deze reactie heeft geen betrekking op de rest van de voorspellingen die over het algemeen ook vrij goed waren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97467207
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef pullup het volgende:
Wan je hebt bij de achten de ' who to watch' volledig juist weten te voorspellen :P

Deze reactie heeft geen betrekking op de rest van de voorspellingen die over het algemeen ook vrij goed waren
Polen was toch derde bij de mannen, niet Frankrijk?
  zondag 29 mei 2011 @ 20:11:12 #260
131703 pullup
smartie
pi_97467647
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Polen was toch derde bij de mannen, niet Frankrijk?
Nou ja, bijna goed dan ;)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 29 mei 2011 @ 21:45:09 #261
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97473370
Klein foutje genadeloos afgestraft. Had in het artikeltje gezet dat de dames vandaag de eerste acht waren die de gele hesjes mochten dragen als World Cup leiders. In 2000 bleek er al een acht te zijn.

Dat krijg je als je haast hebt na de wedstrijd voor je vlucht. Oplossing 1) latere vlucht boeken; 2) niet gelijk het artikel willen schrijven.

Hoop dat de berichtgeving naar wens was! Heb m'n best gedaan, maar soms was het heen en weer rennen tussen tribune/persruimte en het botenterrein (waar de roeiers waren) iets te ver om alles goed en snel online te krijgen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zondag 29 mei 2011 @ 21:49:00 #262
131703 pullup
smartie
pi_97473647
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef WanEnOonlie het volgende:
Klein foutje genadeloos afgestraft. Had in het artikeltje gezet dat de dames vandaag de eerste acht waren die de gele hesjes mochten dragen als World Cup leiders. In 2000 bleek er al een acht te zijn.

Dat krijg je als je haast hebt na de wedstrijd voor je vlucht. Oplossing 1) latere vlucht boeken; 2) niet gelijk het artikel willen schrijven.

Hoop dat de berichtgeving naar wens was! Heb m'n best gedaan, maar soms was het heen en weer rennen tussen tribune/persruimte en het botenterrein (waar de roeiers waren) iets te ver om alles goed en snel online te krijgen.
Het was zeker de eerste dag de enige manier om op de hoogte te blijven ;)

En het was over het algemeen erg snel.

Ik kan me voorstellen dat vandaag de wat mindere eerste dag wel weer goed maakte.

Op zich kon ik het interview met Mathijs op roei.tv waarderen, je ziet hem gewoon behoorlijk balen en dat ook nog rustig onder wooren brengen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 29 mei 2011 @ 21:50:10 #263
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97473738
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef pullup het volgende:

[..]

Het was zeker de eerste dag de enige manier om op de hoogte te blijven ;)

En het was over het algemeen erg snel.

Ik kan me voorstellen dat vandaag de wat mindere eerste dag wel weer goed maakte.

Op zich kon ik het interview met Mathijs op roei.tv waarderen, je ziet hem gewoon behoorlijk balen en dat ook nog rustig onder wooren brengen.
Ik ben bang voor Matthijs. Durf hem niet goed te benaderen :'(
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97474017
Wat zijn de verwachtingen die de selectieweek gaan opleveren? Dekker lijkt me een rare kwestie nu dat je redelijk makkelijk eerste wordt?
  zondag 29 mei 2011 @ 21:55:09 #265
131703 pullup
smartie
pi_97474040
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ik ben bang voor Matthijs. Durf hem niet goed te benaderen :'(
_O- Dat zullen meer mensen hebben maar dan met wat andere types uit de acht.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97479087
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef pullup het volgende:

[..]

_O- Dat zullen meer mensen hebben maar dan met wat andere types uit de acht.
w/
pi_97480837
Vellenga lijkt me niet zo eng toch?
Verder was de nlroei twitter fijn up to date, samen met de Skoll twitter was het prima te volgen allemaal!
pi_97486043
Dat was me wel weer een weekend zeg! Sowieso mooi blik voor W8+!
Daarnaast hard moeten roeien voor een plekje in de LM4x, die zijn traject gaat volgen richting Luzern (WorldCup3). Ingeselecteerd :) Op Holland Beker moeten we hard roeien voor een kwalificatie voor WC3. Op ARB/NK Groot zullen we ook in de 4x verschijnen, meer om te oefenen en sowieso om te winnen! ;)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 30 mei 2011 @ 09:07:19 #269
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97486195
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef Leso_Varen het volgende:
Vellenga lijkt me niet zo eng toch?
Verder was de nlroei twitter fijn up to date, samen met de Skoll twitter was het prima te volgen allemaal!
Vellenga is niet eng voor Skøllies, maar hij is niet zo spraakzaam naar andere mensen toe.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97488746
Maar los van 2000, is er volgens mij in Amsterdam 2007, WC2 ook geblikt door de Damesacht. (Op Teletekst stond dat de damesacht voor het eerst won)
  maandag 30 mei 2011 @ 11:07:46 #271
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97489123
Ja, dat zegt teletekst omdat de NOS-berichtgeving ook fout is.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97529957
Toch maar eens even hard gaan trainen hiervoor.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:03:30 #273
131703 pullup
smartie
pi_97532463
Ze zijn op nlroei weer eens over de junioren ratio binnen de equipe aan het beppen :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97535031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef pullup het volgende:
Ze zijn op nlroei weer eens over de junioren ratio binnen de equipe aan het beppen :')
Wat is jouw mening erover? Bij de vrouwen is het percentage wel veel hoger of niet?

En de Lm4- is geheel jeugdroeiend :P
  dinsdag 31 mei 2011 @ 12:59:31 #275
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97536155
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wat is jouw mening erover? Bij de vrouwen is het percentage wel veel hoger of niet?

En de Lm4- is geheel jeugdroeiend :P
Bij de vrouwen is het percentage niet echt hoger hoor.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97541724
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:04:49 #277
131703 pullup
smartie
pi_97557596
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Wat is jouw mening erover? Bij de vrouwen is het percentage wel veel hoger of niet?

En de Lm4- is geheel jeugdroeiend :P
Uiteindelijk is het beleidsmatig wel erg interessant natuurlijk waar je equipeleden in de olympische boten vandaan komen.

Zo om de paar jaar is er weer aandacht voor en ik geloof dat Hinne Paul Krolis van DDS het altijd netjes bijhoud.

Het lijkt me inderdaad dat er op dit moment weinig junioren doorstromen naar de zware bondsploegen maar als je kijkt welke ukkies er in de juniorenboten zitten de afgelopen jaren is dat ook weer niet echt vreemd.

Bij de lichte mannen sectie vind je ze dus wel weer terug maar bij de lichte dames sectie is het wat apart dat de hele groep lichte SB vrouwen en ex-junioren eigenlijk elk jaar weer door nieuw senioren talent voorbij geroeid word.

Eerst Rianne toen Maaike vervolgens Marianne en volgens mij zijn nu ook Nienke en Rianne Dekker al weer sneller dan die groep.

Het blijkt dan uiteindelijk toch steeds meer een fysiek spelletje te zijn dat hele roeien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97563864
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:04 schreef pullup het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het beleidsmatig wel erg interessant natuurlijk waar je equipeleden in de olympische boten vandaan komen.

Zo om de paar jaar is er weer aandacht voor en ik geloof dat Hinne Paul Krolis van DDS het altijd netjes bijhoud.

Het lijkt me inderdaad dat er op dit moment weinig junioren doorstromen naar de zware bondsploegen maar als je kijkt welke ukkies er in de juniorenboten zitten de afgelopen jaren is dat ook weer niet echt vreemd.

Bij de lichte mannen sectie vind je ze dus wel weer terug maar bij de lichte dames sectie is het wat apart dat de hele groep lichte SB vrouwen en ex-junioren eigenlijk elk jaar weer door nieuw senioren talent voorbij geroeid word.

Eerst Rianne toen Maaike vervolgens Marianne en volgens mij zijn nu ook Nienke en Rianne Dekker al weer sneller dan die groep.

Het blijkt dan uiteindelijk toch steeds meer een fysiek spelletje te zijn dat hele roeien
Dat is iets wat ik niet begrijp. Waarom zijn junioren-roeiers zo vaak mini's?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:07:54 #279
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97564403
Het zijn meerdere facetten. Ten eerste winnen junioren winnen het vaak eerder op techniek dan op het leveren van veel arbeid. Met technisch goed roeien blik trekken is nu eenmaal makkelijker dan hard werken. Bovendien is op de middelbare school maar beperkt ruimte voor intensieve training, om nog maar te zwijgen over het feit dat pubers natuurlijk nog nauwelijks uitgegroeid zijn; het echte vermogen komt later pas. Maar dan moeten ze daar wél hard voor willen werken, iets wat niet altijd gebeurt omdat ze al een redelijk intensieve carrière achter de rug hebben.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97564635
Misschien ook een causaal effect; door intensief te sporten voor je uitgegroeid bent kan je groei geremd worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97566390
Waar studenten verenigingen voor een deel op groot en sterk proberen te werven en mensen vooral via sjaars achten het wedstrijdroeien in komen gaan bij junioren mensen die willen trainen wedstrijdroeien. Daardoor krijg je al een andere samenstelling van de groep. De vraag is vooral hoe krijg je de potentieel groot en sterke junioren aan het roeien, en hoe is te voorspellen wie groot en sterk wordt.
pi_97571029
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef jw3 het volgende:
Waar studenten verenigingen voor een deel op groot en sterk proberen te werven en mensen vooral via sjaars achten het wedstrijdroeien in komen gaan bij junioren mensen die willen trainen wedstrijdroeien. Daardoor krijg je al een andere samenstelling van de groep. De vraag is vooral hoe krijg je de potentieel groot en sterke junioren aan het roeien, en hoe is te voorspellen wie groot en sterk wordt.
Daar heeft Jeroen vast wel goede ideeën en oplossingen voor. :Y
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97573728
Ik zag trouwens dat komend weekend de LM4- met Bjorn gaat starten, en niet met Joris. Weet iemand of het gewoon iets uitproberen is of beviel de vorige combi niet ofzo?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:04 #284
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97574947
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik zag trouwens dat komend weekend de LM4- met Bjorn gaat starten, en niet met Joris. Weet iemand of het gewoon iets uitproberen is of beviel de vorige combi niet ofzo?
Dat stond al een tijdje vast. Zie eerdere berichtgeving NLroei.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97575167
In de 'kleine grote nummers' komen de inschrijvingen al flink op gang, ben erg benieuwd! Veel ploegen die op de KHB tegen elkaar moeten racen/zich moeten kwalificeren volgens mij, allerlei interessante combinaties :P Alleen de 8en velden lijken niet zo goed gevuld?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:36:54 #286
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97576256
Vind het eerder opvallend dat er nog maar 2 LSA4-'s meedoen!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97576707
Voorwedstrijden voor de thetis sprint... -O-
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97579771
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Voorwedstrijden voor de thetis sprint... -O-
Mazzelaar, nu kan je twee keer zo lang genieten *O*
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97580009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:27 schreef pullup het volgende:

[..]

Mazzelaar, nu kan je twee keer zo lang genieten *O*
Even Gezichtsboek taaltje; Vind ik leuk :)
Hoe zit dat eigenlijk, worden LSA en SA skiff bij elkaar geschreven als beide velden geen inschrijvingen erbij krijgen?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:07:36 #290
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_97581160
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Even Gezichtsboek taaltje; Vind ik leuk :)
Hoe zit dat eigenlijk, worden LSA en SA skiff bij elkaar geschreven als beide velden geen inschrijvingen erbij krijgen?
Er wordt nooit automatisch iets bij elkaar gevoegd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_97586560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:07 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Er wordt nooit automatisch iets bij elkaar gevoegd.
Ja bedacht me al dat daar toestemming voor gevraagd moet worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_97620979
Bericht KNRB over ARB/ NK Groot: http://knrb.nl/content.php/nl/110?id=1962,nl
"- dubbelvier (4x) voor heren (open klasse)" >> lichtgewicht toch ook.. Zeker niet belangrijk genoeg ;)
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_97657023
Leuke voorbeschouwing weer Wan!
pi_97672807
Waarom staat (Head/Sigmond/Frenken/Taselaar) als Triton/Njord/Skadi combinatie in het verhaal?
En ik denk eerlijk gezegd dat het in de M18-2x niet zo spannend wordt als jij denkt hoor ;) Kirsten en Ilse zijn een klasse apart..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97710998
Dat was vandaag minder leuk dan normaal met die schuine wind tegen ;(
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97711954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef pullup het volgende:
Dat was vandaag minder leuk dan normaal met die schuine wind tegen ;(
Je werd te moe?
pi_97712046
wat een hel ja...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_97712382
ik vond t wel prettig, die wind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_97713163
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Je werd te moe?
Sommige races werden wat te voorspelbaar.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_97776184
Twee NK-titeltjes binnen :) Moet ik zeggen dat de LSA4x niet zo spannend was, maar LSA8en was wel echt gaaf! Varsity was laatste keer boordroeien, gelukkig verleer je het niet zo snel.
Hoe heeft de rest het gedaan?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  maandag 6 juni 2011 @ 09:41:17 #301
131703 pullup
smartie
pi_97776264
Gefeliciteerd AHappelstroop met je dubbele titel. :)

Het was iets beter qua windomstandigheden op de zondag maar niet veel ;(

Er was wat discussie over hoe het met de plaatsingen voor de finales zat gisteren. Er waren in ieder geval mensen die meenden te weten dat de derde plek in de eerste voorwedstrijd recht gaf op baan 2 in de finale en dat er dus geen loting was maar een progressieregeling.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet precies weet of dat zo is :@ maar het zou wel zot zijn eigenlijk.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')