abonnement Unibet Coolblue
pi_96167767
Naar wie moet Secredo? Naar Sharon een andere bewoner of gewoon terug naar Dutch Puppy. Als die naar Sharon gaat moet ze daar dan voor betalen of niet (kluis inhoud)
pi_96169092
Naar Sharon *O*
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:41:55 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96169174
Naar de dierenarts.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96185024
Goeie vraag.
Naar een andere bewoner. Laura, Joanne en Karim zijn erg lief voor hem.
Als hij toch naar sharon moet :N dan in ruil voor haar gehele kluisinhoud. Meteen een goede test of zij de hond écht graag wil.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 21:21:57 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96185284
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar Sharon *O*
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96185307
naar Sharon
pi_96196524
SHARON WAS NET WEER WREED TEGEN DE HOND,ZE ZEI STOM STINKDIER,IS TOCH NIET NORMAAL !
pi_96230406
Naar Bridget, zij nam het initiatief...
pi_96230555
Sharon natuurlijk...en is stinkdier zeggen tegen je hond wreed? ...het beestje krijgt volop liefde van Sharon..
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
  zondag 1 mei 2011 @ 23:48:00 #10
283085 TWP
kassalade
pi_96230617
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 01:55 schreef poplegend het volgende:
SHARON WAS NET WEER WREED TEGEN DE HOND,ZE ZEI STOM STINKDIER,IS TOCH NIET NORMAAL !
HIER BEN IK HET MEE EENS HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN WELKE ZIEKE GEEST BEDENKT DIT SOORT SPELLEN JE GAAT TOCH NIET FOKKEN MET DIEREN!!!!!
:)
pi_96234384
Gerard of Karim.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_96235126
IEDEREEN MAILEN NAAR NET 5 HIEROVER.
  maandag 2 mei 2011 @ 02:32:26 #13
2018 PC eend
relativist
pi_96235152
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:29 schreef poplegend het volgende:
IEDEREEN MAILEN NAAR NET 5 HIEROVER.
Ik wou ze bellen maar mijn beltegoed is op :{
Kut gerard :(
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 2 mei 2011 @ 02:32:47 #14
2018 PC eend
relativist
pi_96235160
Oh kut caps vergeten :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96235278
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:29 schreef poplegend het volgende:
IEDEREEN MAILEN NAAR NET 5 HIEROVER.
http://www.dutchypuppy.nl/portugal/

Heeft meer zin
  maandag 2 mei 2011 @ 02:47:57 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_96235345
HIJ MOET NAAR MARTIN GAUS, DIE LEERT 'M DAT GEKLOOT AAN DIE DEUR ELKE NACHT WEL AF, GOEIE VENT DIE GAUS! ^O^
  maandag 2 mei 2011 @ 03:05:43 #17
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_96235535
In ieder geval niet naar Mo, hier slaat ze hem ........



Hij mag zeker wel naar Jo:



En zeker niet naar Sharon, dat kun je hem niet aandoen ..........

.
pi_96235561
Ga es weg engerd :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 2 mei 2011 @ 03:41:49 #19
2018 PC eend
relativist
pi_96235736
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 03:09 schreef Soury het volgende:
Ga es weg engerd :{w
WAT ZEG JE IK HOOR JE NIET
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96236149
Ik heb me al opgegeven bij DP en dit was het antwoord:

Beste Rob,

Bedankt voor je mail. Ik stuur hem door naar de organisatie die de adoptie van Segredo begeleidt. Ik geloof dat je niet de enige bent die hem een goed thuis wil bieden, maar je weet maar nooit....
--
Met vriendelijke groet,

Sandra
Dutchypuppy Foundation
  maandag 2 mei 2011 @ 05:29:17 #21
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96236161
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:48 schreef TWP het volgende:

[..]

HIER BEN IK HET MEE EENS HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN WELKE ZIEKE GEEST BEDENKT DIT SOORT SPELLEN JE GAAT TOCH NIET FOKKEN MET DIEREN!!!!!
NOU ECHT WEL INCLUSIEF DAT GESCHREEUW MET DIE VERVELENDE STEM VAN SJERREN DAT IS ECHT ZIELIG HOOR DAT HONDJE HEEFT AL EEN VERLEDEN MOET NU ALLEEN NOG MAAR LIEFDE!
  maandag 2 mei 2011 @ 05:30:37 #22
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96236164
Naar Joanna of Gerard. Ik zou ook Karim nog willen noemen, maar die gaat op reis.
pi_96236286
pi_96236303
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat Segredo bij Sharon blijft, want die wilde al de tandjes vijlen, omdat die te scherp waren.
Een puppy en dan de tandjes willen vijlen???
Het is geen paard!!!

Zij denkt alles als een paard en kan niet met een hond omgaan.

Neem Karim.
Die is gewend bij zijn ouders om grote honden van pup af aan op te voeden. Maar helaas gaat hij reizen. Want Karim zou het perfecte baasje voor Segredo zijn.
VRIJHEID!!!!! LIEFDE!!!!!!!
pi_96243821
Geen Sharon in ieder geval ;)
pi_96248983
Karim of Joanna, die zijn erg lief voor de pup.
Hopelijk géén Sharon, ze schreeuwt en commandeert erg veel en ik zie wel dat ze ook af en toe aardig doet maar echte dierenliefde, dat zie ik niet. Voor de koninginnedag foto trok ze hem zo aan zn achterpoten. En ze waren zo met zichzelf bezig met de oudhollandse spellen dat ze gewoon vergeten dat daar een puppie loopt die al die nieuwe leuke dingen ook heel verleidelijk vind. Joanna merkte dit op en zei ook, we moeten niet vergeten dat hij hier ook nog is.
Ze heeft geen moeite met de pup in de fel verlichte kamer in zn uppie, gelukkig had Joanna haar overgehaald of Segredo ook in de slaapkamer mocht liggen, daar was het donker. Het is toch zielig zo'n klein ding in zn eentje in dat grote lichte huis. Hij snapt er ook niets van want ze liggen overdag ook heel veel op bed en dan mocht hij er wel bij. Segredo snap er op die manier ook niets meer van.
Het is een hele andere situatie daar.
Monique is echt gemeen tegen het dier, die schopt hem zo opzij.
Eerst lachen als hij aan de pantoffels trekt, daarna afsnauwen en wegtrappen.
Sharon laat dit allemaal toe.
Allemaal voor de goede vrede? Of de ton?
  maandag 2 mei 2011 @ 15:53:12 #27
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_96252288
Altijd als ik ff een uurtje zit te kijken hoor ik minimaal 10x dat viswijf schreeuwen ''SEGREDO FOEI'' ''STOUT'' ''NEEEE'', dus geef hem aan Joanna en doe Flip er een plezier mee hehe :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_96255124
Namat zelfs na je pilletje leer je het nog niet,echt een vervelend persoon ben jij .
Probeert steeds maar haat te kweken jegens 1 persoon overal waar ik jouw naam zie.bah bah
pi_96258491
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Altijd als ik ff een uurtje zit te kijken hoor ik minimaal 10x dat viswijf schreeuwen ''SEGREDO FOEI'' ''STOUT'' ''NEEEE'', dus geef hem aan Joanna en doe Flip er een plezier mee hehe :D
Ja erg he, ben allergisch voor die stem :6
pi_96262149
Namat jouw schrijferei ben ik allergisch voor wederom neem je medicatie wordt je wat rustiger... 8)7
pi_96262467
nou ze schreeuwt net nog Segredo is niet van mij, met een }:| gezicht ;)

Dus ik hoop niet dat Segredo naar Sharon gaat :(
pi_96262871
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
nou ze schreeuwt net nog Segredo is niet van mij, met een }:| gezicht ;)

Dus ik hoop niet dat Segredo naar Sharon gaat :(
Ja zo'n reactie geeft je toch te denken he...
pi_96265839
Namat-Klopt geeft je te denken hoe jij alles ziet _O-
pi_96267115
Naar een lief baasje :) anders vang ik hem wel op.
pi_96376490
Het is toch ook helemaal geen goeie situatie voor een pup daar... :N
Zo'n jong hondje heeft in het begin intensieve aandacht en training nodig en die krijgt hij in onvoldoende mate in deze setting.
Dat kost gewoonlijk uren per dag, een paar maanden lang.
Ze spelen nauwelijks met hem, zijn baasje kan hem niet zelf uitlaten buiten het huis.
Terwijl de wandeling het belangrijkste onderdeel is voor het bepalen van de verhoudingen tussen baas en hond.

De basiscommando's krijgt hij maar heel halfgebakken aangeleerd. Dat gaat zo nooit lukken. Ik zie hem nooit samen met de baas met speelgoed spelen of kauwen op een kluif of een Kong o.i.d. terwijl zijn tandjes aan het wisselen zijn.
Dat hij dan sloffen wil pakken is logisch.
Ze mogen blij zijn dat hij nog niet is begonnen aan het meubilair.

En als je een pup 1 keer op bed heb laten slapen, dan moet je dat vanaf dat moment altijd blijven doen. Als je dat liever niet hebt dan moet je er nooit aan beginnen. Discipline voor het baasje!!
Want in feite moet niet zozeer de pup in training maar is het vooral de baas die geoefend moet raken in consequent gedrag en discipline.

Waarom die bench niet lekker naast haar bed staat is me ook een raadsel.
Zo onderhand vind ik het verblijf van Secredo in dat huis totaal onverantwoord. 8)7
pi_96378691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:33 schreef Namat het volgende:
@Bretskiliose: helemaal eens met wat je hebt geschreven!

Het gaat helemaal fout daar met de pup, wat wil je ook, zo'n stel bezopen bewoners die de pup als meubilair zien. Vannacht mocht hij ineens niet meer in de slaapkamer in tegenstelling tot de avonden ervoor. Geweldige consequente opvoeding!
Ik las net de verslagen door van afgelopen nacht, ik vind het diep triest hoe er met dit hondje word omgegaan ;(
Sharon heeft het drukker met zichzelf en de andere bezopen bewoners dan zich om het hondje te bekommeren.
Zij verdient dit hondje echt niet :N

Hier wat stukjes over de afgelopen nacht over Segredo:

donderdag 5 mei 2011 @ 02:49 "Segredo heeft Jo gebeten"

donderdag 5 mei 2011 @ 02:50:49 "En terecht..Moet ze hem maar niet slaan"

donderdag 5 mei 2011 @ 03:47 "Mo naar de wc, karim stil, segredo wordt uit de kamer gezet door flip."

donderdag 5 mei 2011 @ 03:55 "ach, Segredo wil naar binnen"

donderdag 5 mei 2011 @ 04:00: "Segredo blijft overigens maar de kamer inkomen.
Ja, die wil natuurlijk nu altijd bij Sharon slapen, niet zo slim van haar."

donderdag 5 mei 2011 @ 04:02 "Zie dat nu maar weer eens terug te draaien!
Het is haar eigen schuld...beest snapt er niets meer van."

donderdag 5 mei 2011 @ 04:03 "hij gaat de tent verbouwen uit verveling"

donderdag 5 mei 2011 @ 04:32 "Terwijl iedereen probeert te slapen, gromt, blaft, joenkt en krabt Terror Secredo door de tent."

[ afbeelding ]
Segredo zou niet naar Sharon moeten gaan, er zou vanuit de regie eens goed moeten worden nagedacht, het is toch geen stuk speelgoed? Ik vind dit geen reclame voor Dutch Puppy zoals het nu eraan toe gaat tijdens die dronken feestjes elke woensdagavond en zaterdagavond.
pi_96378783
99.gifecredo moet naar Sharon.

Niet naar Mo
Want die kan nog niet eens met zichzelf omgaan
Niet naar Jo
Want dat is een geldwolf, dus kans is groot dat ze hem verkoopt
Niet naar Karim
Want die is straks niet thuis als ie gaat varen met Gerard
Niet naar Flip
Want die heeft het al druk zat met geldwolf Jo
pi_96378876
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:41 schreef ScottyNL het volgende:
[ afbeelding ]ecredo moet naar Sharon.

Niet naar Mo
Want die kan nog niet eens met zichzelf omgaan
Niet naar Jo
Want dat is een geldwolf, dus kans is groot dat ze hem verkoopt
Niet naar Karim
Want die is straks niet thuis als ie gaat varen met Gerard
Niet naar Flip
Want die heeft het al druk zat met geldwolf Jo
Niet naar Sharon
Want haar dierenliefde zit niet echt diep, de zucht naar de ton wel

Er zijn genoeg kijkers die Segredo een stabiel en liefdevol nieuw huis zouden willen geven
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:53:04 #39
3542 Gia
User under construction
pi_96381592
Secredo moet naar Karim of Gerard. Hij zou Karim kunnen vergezellen op zijn reizen. Ook op de boot van Gerard zou hij het goed naar zijn zin hebben.

Puhlease NIET naar Sharon.
pi_96381734
Sharon is gewoon een bitch. Alleen paardenliefde kent ze, geen hondenliefde :r

Segredo mag ook wel bij mij O+
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:02:34 #41
3542 Gia
User under construction
pi_96381949
quote:
17s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Sharon is gewoon een bitch. Alleen paardenliefde kent ze, geen hondenliefde :r

Segredo mag ook wel bij mij O+
Sharon is alleen maar met geld bezig.

Vannacht met het psychologische verhaaltje van Karim hadden haar antwoorden allemaal betrekking op geld.

Je komt een pan tegen, omschrijf die pan: Het is een emmer met water met daarin net geslagen hoefijzers.
Je komt een beer tegen, omschrijf die beer: Het is een beer met jong zoals we die in Canada hebben gezien.
Je komt een hindernis tegen, omschrijf die hindernis: Het is gewoon een hindernis waar ik met mijn paard overheen spring en komt er weer één, spring ik er weer overheen.
Je komt een sleutel tegen....: Het is een zilveren sleutel.
Je komt een huis tegen......: Het is een grote witte woonboerderij met grote openslaande glazen deuren. Boven ook openslaande glazen deuren. En er zijn heel veel paarden.

Totaal niks over de persoon Sharon. Het enige dat je hieruit kunt halen is dat ze geld erg belangrijk vindt.
pi_96404468
Naar Sharon ^O^ ^O^ *O* *O* *O*
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2011 @ 23:51:14 #43
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_96415608
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_96416150
ze is pas 20 jaar en heeft zelf het idee dat ze het allemaal goed doet
verders wil ze zich ook bewijzen tegenover de andere bewoners (nee dit is geen negatief bericht)

sharon woont nog thuis en haar ouders zullen haar zeker te weten helpen met secredo
pi_96416352
SHARON IS NIET GOED VOOR SEGREDO,IEMAND DIE SECRET STORY GEVOLGD HEEFT,WEET DAT ZE DE HOND UITSCHELD. IEDEREEN MAIL NAAR NET5 HIEROVER STUREN. http://www.sbs.nl/publiek(...)gemeen#stel-uw-vraag
pi_96418585
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:05 schreef mirandardam het volgende:
ze is pas 20 jaar en heeft zelf het idee dat ze het allemaal goed doet
verders wil ze zich ook bewijzen tegenover de andere bewoners (nee dit is geen negatief bericht)

sharon woont nog thuis en haar ouders zullen haar zeker te weten helpen met secredo
Ja dat geloof ik meteen. Maar de tijd dringt, het is al twee voor twaalf, want vooral die eerste maanden zijn van cruciaal belang voor de ontwikkeling van zijn karakter voor de rest van zijn leven. Ze hadden beter een volgroeide hond die al opgevoed is, daar in huis kunnen zetten.
Een pup opvoeden is gewoon hard werken
  vrijdag 6 mei 2011 @ 01:41:53 #47
241662 Jian
Well, well, well
pi_96418933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:09 schreef poplegend het volgende:
SHARON IS NIET GOED VOOR SEGREDO,IEMAND DIE SECRET STORY GEVOLGD HEEFT,WEET DAT ZE DE HOND UITSCHELD. IEDEREEN MAIL NAAR NET5 HIEROVER STUREN. http://www.sbs.nl/publiek(...)gemeen#stel-uw-vraag
La gaan joh, hij is nog zo jong, hij kent vast nog geen Nederlandse scheldwoorden :')
pi_96420988
Wat een vreemde uitspraken hier...Sharon is lief voor Segredo ....en hij accepteert haar als baasje... Je kan je beter druk maken om hoe jo met Flip omgaat...
Hebben degenen met commentaar zelf ook een hond?...
Ik betwijfel het..
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_96421684
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 08:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Wat een vreemde uitspraken hier...Sharon is lief voor Segredo ....en hij accepteert haar als baasje... Je kan je beter druk maken om hoe jo met Flip omgaat...
Hebben degenen met commentaar zelf ook een hond?...
Ik betwijfel het..
Ik heb zelf ook een hond ja, anders zou ik niet zo reageren. Sharon is wel lief voor Segredo, soms... als het haar uitkomt. Opvoeden kan ze niet, ik vin Sharon geen geschikt baasje. Niemand eigenlijk in het huis ;)
pi_96421901
Ik zou zeggen, maak je nuttig als vrijwilliger bij de dierenbescherming o.i.d daar kan je zien wat leed is..Deze dreumes komt niks te kort, en al die oproepen hier zijn dan ook van de zotte...
Genoeg leed in de wereld wat dieren betreft..dus ik zou zeggen: Leef je daar op uit....
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')