abonnement Unibet Coolblue
pi_96145309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef snetje het volgende:
ik ben wel beniewd naar wat Hummie van de moeder van Jo heeft gekregen om Jo in het huis te zetten ..... een schaamlip-correctie misschien :? :+
Dan mag ik toch hopen dat ze iets anders, wat meer het zicht bederft, heeft laten opkalefateren:

  vrijdag 29 april 2011 @ 16:50:12 #27
2018 PC eend
relativist
pi_96145491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dan mag ik toch hopen dat ze iets anders, wat meer het zicht bederft, heeft laten opkalefateren:

[ afbeelding ]
Als ze dat proberen strak te spuiten heeft de westerse wereld de komende 10 jaar te kampen met een botox tekort ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96145518
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dan mag ik toch hopen dat ze iets anders, wat meer het zicht bederft, heeft laten opkalefateren:

[ afbeelding ]
Voor zo'n vrouw is de burka toch uitgevonden :9
pi_96145546
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ze dat proberen strak te spuiten heeft de westerse wereld de komende 10 jaar te kampen met een botox tekort ;)
Dat komt nooit meer goed :N

:D
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:52:29 #30
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96145583
De TS is een faalhaas; niet haar Ma sponsort (zij is van de botox en de liposucties) maar TOFS (het eigen bedrijfje van Jo) sponsort.


:{w
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:54:02 #31
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96145640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
De TS is een faalhaas; niet haar Ma sponsort (zij is van de botox en de liposucties) maar TOFS (het eigen bedrijfje van Jo) sponsort.


:{w
Volgens mij zei ze toch echt letterlijk "mn moeder sponsort SST" hoor, dat TOFS is er later bij gehaald omdat ze nieuwe kleertjes wilden de madammekes :r Onder het mom dat wij al weken naar dezelfde kloffies kijken. Ik heb me om een hoop druk gemaakt, maar die jute zakken van Jo zaten daar niet bij.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_96145734
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:52 schreef Chuckster het volgende:
De TS is een faalhaas; niet haar Ma sponsort (zij is van de botox en de liposucties) maar TOFS (het eigen bedrijfje van Jo) sponsort.


:{w
Exact. Jo stelt kleding uit haar eigen webwinkel beschikbaar voor SST. Dat kun je feitenlijk geen sponsoring noemen, het is meer een vorm van sluikreclame voor haar eigen webwinkeltje. Ik heb geen van de andere deelnemers nog betrapt in het dragen van kleding van TOFS, dan enkel Joanna zelf. Tevens, sponsort ze haar eigen deelname in SST door kortingen te geven via haar webwinkel, in ruil voor een stem bij een nominatie.
  vrijdag 29 april 2011 @ 16:58:04 #33
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96145769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef rico80 het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze toch echt letterlijk "mn moeder sponsort SST" hoor, dat TOFS is er later bij gehaald omdat ze nieuwe kleertjes wilden de madammekes :r Onder het mom dat wij al weken naar dezelfde kloffies kijken. Ik heb me om een hoop druk gemaakt, maar die jute zakken van Jo zaten daar niet bij.
TOFS is het bedrijfje van Jo, en TOFS sponsort SST, maar aangezien Jo in dat verlepte huis zit moet toch iemand namens TOFS gaan sponseren, in dit geval haar Ma.

Grappig dat sommigen denken dat als TOFS SST sponsort Joanna gelijk privileges verkrijgt.
Neen, Jo heeft gewoon de toestemming om haar eigen bedrijfje (dat ongetwijfeld nog niet heel goed loopt) meer onder de aandacht te brengen via o.a. Twitter, kortingen op de TOFS site en vermeldingen van Jo in het huis.

Punt.
pi_96145844
Die korting kreeg je sowieso, diana had de kortingscode op de site/twitter/hyves oid gezet. Was dus niet in ruil voor een stem, dus niet lullen maar eerst checken waar je t over hebt...

Btw, tofs is wel degelijk van diana. Jo runt het mss maar dr ma is 'directeur' :+
pi_96145846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef rico80 het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze toch echt letterlijk "mn moeder sponsort SST" hoor, dat TOFS is er later bij gehaald omdat ze nieuwe kleertjes wilden de madammekes :r Onder het mom dat wij al weken naar dezelfde kloffies kijken. Ik heb me om een hoop druk gemaakt, maar die jute zakken van Jo zaten daar niet bij.
Als haar moeder werkelijk het programma in zijn geheel zou sponsoren, dan zou dat op de aftiteling vermeld staan. Net5 heeft geen particuliere sponsors nodig. En al helemaal niet, als dat familie zou zijn van één van de deelnemers.

Verder, staat het iedereen vrij om een deelnemer naar keuze te sponsoren.
pi_96145902
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:00 schreef Enyma het volgende:
Die korting kreeg je sowieso, diana had de kortingscode op de site/twitter/hyves oid gezet. Was dus niet in ruil voor een stem, dus niet lullen maar eerst checken waar je t over hebt...
Het werd gebracht, als ruil voor een stem op Joanna. Of de uitwerking van dat plan wel of niet is geslaagd, boeit me niet.
pi_96145976
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:02 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het werd gebracht, als ruil voor een stem op Joanna. Of de uitwerking van dat plan wel of niet is geslaagd, boeit me niet.
T werd gebracht als 'om iedereen die jo heeft gesteund door te smsen te bedanken, krijgt iedereen 20% korting' bij tofs en nog n andere webshop van diana. Mss is dat anders overgekomen, maar zo heeft mamajo dat op internet gezet een aantal dagen geleden.
pi_96146060
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:05 schreef Enyma het volgende:

[..]

T werd gebracht als 'om iedereen die jo heeft gesteund door te smsen te bedanken, krijgt iedereen 20% korting' bij tofs en nog n andere webshop van diana. Mss is dat anders overgekomen, maar zo heeft mamajo dat op internet gezet een aantal dagen geleden.
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit hoe het wel of niet is bedoeld. Want op welke wijze dan ook, blijkt daaruit dat er geen sprake is dat MamaJo SST sponsort, maar enkel haar eigen dochter.

Net zoals alle familieleden en vrienden dat doen, van de andere kandidaten.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:08:06 #39
2018 PC eend
relativist
pi_96146070
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:05 schreef Enyma het volgende:

[..]

T werd gebracht als 'om iedereen die jo heeft gesteund door te smsen te bedanken, krijgt iedereen 20% korting' bij tofs en nog n andere webshop van diana. Mss is dat anders overgekomen, maar zo heeft mamajo dat op internet gezet een aantal dagen geleden.
Nadat ze eerst de prijzen ff 30% omhoog gegooid heeft waarschijnlijk 8-)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:10:40 #40
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_96146146
Boeie...kijk toch niet meer :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:10:58 #41
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_96146157
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nadat ze eerst de prijzen ff 30% omhoog gegooid heeft waarschijnlijk 8-)
Zo gierig zullen ze in die kamp-familie wel zijn _O-
  vrijdag 29 april 2011 @ 17:12:33 #42
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_96146200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Het maakt eigenlijk helemaal niet uit hoe het wel of niet is bedoeld. Want op welke wijze dan ook, blijkt daaruit dat er geen sprake is dat MamaJo SST sponsort, maar enkel haar eigen dochter.

Net zoals alle familieleden en vrienden dat doen, van de andere kandidaten.
Ik vraag me echt af of jullie het filmpje wel gezien hebben. Ik heb het even letterlijk gequote:

"Als ze nou gewoon met mn moeder bellen, die sponsort dat gewoon. TOFS sponsort Secret Story, dus bel nou ff"

Ze zegt dus niet mijn moeder sponsort mij, nee TOFS sponsort SST. Overigens bestaat TOFS helemaal niet, het KvK nummer van TOFS is van een bedrijf genaamd "No Name, Just Image" en dit bedrijf is helemaal niet van Joanna.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_96146272
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nadat ze eerst de prijzen ff 30% omhoog gegooid heeft waarschijnlijk 8-)
Dat zou best kunnen, plus een levertijd van een paar weken ipv dagen schijnt niet vreemd te zijn bij die webshop.
pi_96146347
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef rico80 het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of jullie het filmpje wel gezien hebben. Ik heb het even letterlijk gequote:

"Als ze nou gewoon met mn moeder bellen, die sponsort dat gewoon. TOFS sponsort Secret Story, dus bel nou ff"

Ze zegt dus niet mijn moeder sponsort mij, nee TOFS sponsort SST. Overigens bestaat TOFS helemaal niet, het KvK nummer van TOFS is van een bedrijf genaamd "No Name, Just Image" en dit bedrijf is helemaal niet van Joanna.
Precies! En TOFS, is het webwinkeltje van Joanna zelf! Haar moeder, is tijdens haar afwezigheid even haar zaakwaarnemer.

Hoe dat bedrijf precies staat ingeschreven bij de kvk, boeit niet zozeer. Wellicht staat het wel op naam van heel iemand anders ingeschreven, bij gebrek aan de juiste papieren. Detex, bijvoorbeeld.
pi_96146353
Knap he,die Jo fans
ze weten haar fijn te vertellen hoe het zit

dat Jo ZELF zegt dat haar moeder Secret Story sponsort doet er niet toe
haar fans weten het beter dan zijzelf??????
pi_96146385
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef patrick37 het volgende:
Knap he,die Jo fans
ze weten haar fijn te vertellen hoe het zit

dat Jo ZELF zegt dat haar moeder Secret Story sponsort doet er niet toe
haar fans weten het beter dan zijzelf??????
Het is nooit bij je opgekomen dat ze gewoon haar deelname aan SST bedoelt?
Blijkbaar niet.
pi_96146390
Het programma is verworden tot een basis Big Brother programma. Alleen vallen de kijkcijfers nu wel erg tegen. Dat is niet meer om te draaien en vroegtijdig stoppen levert geen besparing op, in tegendeel het zou slecht zijn voor het imago van de zender.
Dan maar door gaan zoals het altijd geweest is. Het blijft voor mij daarom opnieuw zeer verbazingwekkend dat de meeste hier op FOK niet begrijpen/weten hoe dit soort programmaas geproduceerd worden.
Laat ik nog maar eens zeggen dat kijkcijfers alles bepalend zijn en dat de productie(de stem) precies bepaald wat er gebeurd en wie er wanneer uit gaat. Er is GEEN notaris omdat er geen directe winnaar aan de zogenaamde kijkerskeuze vast zit. De uitslagen worden in een zeer kleine kring duidelijk gemaakt en het is dat groepje van meestal niet meer dan 3 of 4 productiemensen(ik denk zelfs in dit geval vanuit nederland) die doen wat ze willen. De zogenaamde tussen standen roepen maximaal op tot nog meer bellers. Denk maar aan de laatste keer. Gerard en Karim stonden dicht bij elkaar.
In de BB tijd is er op basis van een belaantal gemiddelde en de invloed daar van op de stand gerekend over de laatste 10 minuten vaak aangetoond dat een 3 % verandering al niet echt meer haalbaar was.
Het is eenvoudiger dan menigeen zal denken. Een goed voorbeeld was de laatste nominatie. Al dan niet met klaar staande tussenspelletjes(het was achteraf niet nodig) was het duidelijk dat Moniek de sleutel moest krijgen. Haar keuze was van te voren meer dan duidelijk en dat Gerard er uit moest kon een blinde bedenken. Hij hoeft het voor het geld niet te doen en werd steeds lastiger voor de productie. Bovendien waren hij en Karim een sterk blok aan het volgen en dat werd te lastig.
Als ik een advies mag geven hier dan zou ik zeggen; kijk voortaan naar dit programma als of je het zelf maakt en niet meer als kijker met je mening over wat je DENKT te zien. Op die wijze zal je ontdekken dat het toch zeker het aankijken waard is.
pi_96146460
Vertel het mij nu eens,banjerkanjer,hoe jij weet hoe het zit?
pi_96146482
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:20 schreef patrick37 het volgende:
Vertel het mij nu eens,banjerkanjer,hoe jij weet hoe het zit?
Ik luister, en ik denk na.
pi_96146585
A ha,het is dus wat je denkt en NIET wat je weet!!

maar als Jo zegt dat haar moeder het programma sponsort,dan hoor jij haar zeggen
mijn mama gunt mij de deelname aan ss,daarmee sponsort zij mij"???????????

Bijzonder hoor,heb je je al opgegeven voor Het Zesde Zintuig?
je kunt blijkbaar gedachten lezen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')