abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:22:09 #276
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96176153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:12 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je dan zo'n talent anders benutten, maar het uithoudingsvermogen om tientallen delen lang vreemde wendingen en kronkels te fabriceren zou ik bewonderenswaardig vinden.
Mijn ervaring op dit forum is dat de meeste 'trollen' geen trollen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 30-04-2011 17:34:51 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:35:47 #277
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_96176390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mijn ervaring op dit forum is dat het meeste 'trollen' geen trollen zijn.
Na een hoop communicatie met verschillende posters hier.
Ben ik bang dat het geen van alle trollen zijn of waren.
Sommige hier in deze reeks werken ook in de geestelijke gezondheidszorg en ze hebben me op het hart gedrukt dat de kans kleiner is dat het trollen zijn, dan dat het echt is.
pi_96176756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Was het effectief of is iemand weer over je grenzen heen gegaan? Als je je grenzen niet goed kan bewaken, is een assertiviteitscursus / zelfverdedigingscursus mss een idee. Het beste is om macho achtige brutale types en duistere types te mijden.
Beter vermeid ze gewoon compleet afgelegen plekken.
pi_96178472
Toch weer even van het voorgaande opgestoken dat ik uitgaan vermijd omdat ik het eigenlijk gewoon niet leuk vind. Tenminste niet in de vorm van je in anonieme massa storten.

Meer dingen bedenken die ik wel leuk vind en waar ik ook nog eens nieuwe contacten kan leggen ;)
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:39:32 #280
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96179072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:55 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Jawel. Er zijn ECHT spionnen.

Ik heb in ieder geval gisteren wel Nee geschreeuwd en weggeduwd. Dat is wel goed toch op zich?
Lanterfant ik ben vrijdag de hele dag in Rotterdam. Ik zou het erg leuk vinden je daar ergens te ontmoeten voor een drankje op een terrasje.
The view from nowhere.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:41:51 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96179143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beter vermeid ze gewoon compleet afgelegen plekken.
Goed punt. Ook niet zomaar met een vreemd iemand meegaan als het buiten iedere sociale controle valt.
The view from nowhere.
pi_96179419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:19 schreef Hinke25 het volgende:
Toch weer even van het voorgaande opgestoken dat ik uitgaan vermijd omdat ik het eigenlijk gewoon niet leuk vind. Tenminste niet in de vorm van je in anonieme massa storten.

Meer dingen bedenken die ik wel leuk vind en waar ik ook nog eens nieuwe contacten kan leggen ;)
Op FOK heb ik heel wat leuke mensen leren kennen! :)
pi_96179665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:53 schreef L-E het volgende:
Op FOK heb ik heel wat leuke mensen leren kennen! :)
Ik ook hoor, maar naast Fok! kijk ik ook naar andere opportunities.
pi_96180497
Eigenlijk is uitgaan om te versieren de slechtste manier om te versieren.. Iedereen is altijd zo gespannen (sta ik leuk, is deze move goed etc..) en de gesprekken gaan meestal nergens over door de harde muziek.
pi_96180745
Voor STRAWBERRY!

Gister, vannacht en vandaag was ik in Groningen met een paar vrienden, koninginnennacht/dag enzovoort. Liepen we vanmiddag terug naar het station langs ''die ene'' bioscoop. Wou een vriend van mij (die in Groningen woont) even snel naar binnen want die heeft een abbonement en hij wou even snel kijken welke films daar allemaal draaiden/hoelaat (aangezien we er toch langs liepen). Hij gaat namelijk straks met een chickie naar de film máár kom ik daar binnen, en ik dacht meteen aan jou, want ik dacht dat je zou werken met Koninginnendag! :6 Helaas was je nergens te bekennen. Ik zag alleen een oudere vrouw bij van die poorten, een man verder op achter de balie en een blond meisje met een staart in d'r haar bij de popcorn. ;(

Toen dacht ik, misschien ben jij dat meisje met die blonde staart wel? Want zij keek me recht in m'n ogen aan en daarna bleef ze maar kijken (stiekem) terwijl ze d'r klanten aan het helpen was; maar je zou me wel herkennen toch? 8-)
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:54:44 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96180825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor STRAWBERRY!

Gister, vannacht en vandaag was ik in Groningen met een paar vrienden, koninginnennacht/dag enzovoort. Liepen we vanmiddag terug naar het station langs ''die ene'' bioscoop. Wou een vriend van mij (die in Groningen woont) even snel naar binnen want die heeft een abbonement en hij wou even snel kijken welke films daar allemaal draaiden/hoelaat (aangezien we er toch langs liepen). Hij gaat namelijk straks met een chickie naar de film máár kom ik daar binnen, en ik dacht meteen aan jou, want ik dacht dat je zou werken met Koninginnendag! :6 Helaas was je nergens te bekennen. Ik zag alleen een oudere vrouw bij van die poorten, een man verder op achter de balie en een blond meisje met een staart in d'r haar bij de popcorn. ;(

Toen dacht ik, misschien ben jij dat meisje met die blonde staart wel? Want zij keek me recht in m'n ogen aan en daarna bleef ze maar kijken (stiekem) terwijl ze d'r klanten aan het helpen was; maar je zou me wel herkennen toch? 8-)
Jij bent niet op de hoogte van de scnman-affaire?

"Scanman is watching you cute boy you look mighty cute in them jeans :7 "
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96180865
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Lanterfant ik ben vrijdag de hele dag in Rotterdam. Ik zou het erg leuk vinden je daar ergens te ontmoeten voor een drankje op een terrasje.
Kijk aan, een online versierpoging. :)

Voor de supermarktversierders trouwens nog een aanrader: Zundert! Tering, wat een lekkere (Poolse/Hongaarse/Roemeense/Bulgaarse) wijven daar in de supermarkt zeg.
pi_96180911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kijk aan, een online versierpoging. :)

Voor de supermarktversierders trouwens nog een aanrader: Zundert! Tering, wat een lekkere (Poolse/Hongaarse/Roemeense/Bulgaarse) wijven daar in de supermarkt zeg.
Ja, maar hij is 48 en zij is 18.

In Rotterdam? Ga ik ooit eens kijken.
pi_96180939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, maar hij is 48 en zij is 18.

In Rotterdam? Ga ik ooit eens kijken.
Als Lanterfanter echt is, dan zal ze er vast geen problemen mee hebben. Hij heeft een boekenkast, dus dat komt zeker goed.

Zundert in Brabant. Vandaag eens geweest. Je komt geen Nederlanders tegen (behalve het personeel), maar wel ontzettend veel lekkere wijven. Heb 'n telefoonnummer gescoord van een Poolse.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:01:05 #290
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96180947
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kijk aan, een online versierpoging. :)

Voor de supermarktversierders trouwens nog een aanrader: Zundert! Tering, wat een lekkere (Poolse/Hongaarse/Roemeense/Bulgaarse) wijven daar in de supermarkt zeg.
Waar ligt zundert?

pfff helemaal aan de grens :')

I'll settle for pics ?

En wie werkt hier in de gezondheidszorg?

En ik vind lanterfanter wel erg a-typisch.. ben in dubio of dat leuk kan zijn irl of juist weird...
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96180994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 18:50 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor STRAWBERRY!

Gister, vannacht en vandaag was ik in Groningen met een paar vrienden, koninginnennacht/dag enzovoort. Liepen we vanmiddag terug naar het station langs ''die ene'' bioscoop. Wou een vriend van mij (die in Groningen woont) even snel naar binnen want die heeft een abbonement en hij wou even snel kijken welke films daar allemaal draaiden/hoelaat (aangezien we er toch langs liepen). Hij gaat namelijk straks met een chickie naar de film máár kom ik daar binnen, en ik dacht meteen aan jou, want ik dacht dat je zou werken met Koninginnendag! :6 Helaas was je nergens te bekennen. Ik zag alleen een oudere vrouw bij van die poorten, een man verder op achter de balie en een blond meisje met een staart in d'r haar bij de popcorn. ;(

Toen dacht ik, misschien ben jij dat meisje met die blonde staart wel? Want zij keek me recht in m'n ogen aan en daarna bleef ze maar kijken (stiekem) terwijl ze d'r klanten aan het helpen was; maar je zou me wel herkennen toch? 8-)
Ja want ze heeft blond haar.
Ron Paul 2012
pi_96181013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja want ze heeft blond haar.
Op de foto bruin. :)
pi_96181041
Ik vind het ook wel grappig, al die mannen die ''toevallig'' een dagje in Rotterdamn zijn en dan Lanter willen ontmoeten, de zoveelste al.
Ron Paul 2012
pi_96181043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Waar ligt zundert?

pfff helemaal aan de grens :')

I'll settle for pics ?

En wie werkt hier in de gezondheidszorg?

En ik vind lanterfanter wel erg a-typisch.. ben in dubio of dat leuk kan zijn irl of juist weird...
Precies op de grens. Veel tuinbouw daar en dat trekt veel Oostblokkers aan.
pi_96181056
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het ook wel grappig, al die mannen die ''toevallig'' een dagje in Rotterdamn zijn en dan Lanter willen ontmoeten, de zoveelste al.
Inderdaad. In al hun geilheid zien ze in haar een naïef en makkelijk te scoren groen blaadje i.p.v. een troll.
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:05:49 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96181068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Op de foto bruin. :)
Titanium. kleurt naar gelang het licht anders valt 8-) (geleerd van richard hammonds engineering connections)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 30 april 2011 @ 19:06:55 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96181092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het ook wel grappig, al die mannen die ''toevallig'' een dagje in Rotterdamn zijn en dan Lanter willen ontmoeten, de zoveelste al.
Zij werkt in de geestelijke gezondheidszorg..

IT'S A TRAP!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96181105
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als Lanterfanter echt is, dan zal ze er vast geen problemen mee hebben. Hij heeft een boekenkast, dus dat komt zeker goed.

Zundert in Brabant. Vandaag eens geweest. Je komt geen Nederlanders tegen (behalve het personeel), maar wel ontzettend veel lekkere wijven. Heb 'n telefoonnummer gescoord van een Poolse.
Zij is echt. Ze heeft vaker haar cam aangezet bij verschillende maar ze trollt of ze is echt niet 100%. Ik denk allebei. Hoe kan je op de universiteit studeren als je je zo onnozel en raar gedraagt? Maar komt inderdaad wel goed, wie weet komt er een nieuw FOK! koppeltje.

Haha die vrouwen zijn altijd mooi uit Polen O+ . Helaas vallen zulke nooit op mij, altijd van die Nederlandse.....
pi_96181134
Dat is opzich wel een tip. Poolse vrouwen zijn bijzonder makkelijk te scoren.
Ron Paul 2012
pi_96181162
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zij is echt. Ze heeft vaker haar cam aangezet bij verschillende maar ze trollt of ze is echt niet 100%. Ik denk allebei. Hoe kan je op de universiteit studeren als je je zo onnozel en raar gedraagt? Maar komt inderdaad wel goed, wie weet komt er een nieuw FOK! koppeltje.

Haha die vrouwen zijn altijd mooi uit Polen O+ . Helaas vallen zulke nooit op mij, altijd van die Nederlandse.....
Dat zegt nog niets. Een cam is ook manipuleerbaar. In het beste geval zegt het dat er inderdaad een dame achter het account zit, of in elk geval achter de webcam. Er kloppen gewoon teveel dingen niet aan haar verhalen en het ligt er vaak te dik bovenop.

Mooie vrouwen inderdaad. Genoeg dames gezien "waar ik het wel op zou kunnen". Makkelijk te scoren zijn ze inderdaad niet. Denk dat wereldwijd met gesloten beurzen Nederlandse dames toch wel in de top staan als het gaat om 'makkelijk te scoren'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')