abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 april 2011 @ 11:13:56 #1
862 Arcee
Look closer
pi_96129807



quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind Rob echt geniaal, hij doet dit echt goed. Natuurlijk zijn die meelopers echt supersimpel, ik snap ook niet dat ze zo doen. Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat nu ze nog maar met 6 zijn.

Ik verwacht ergens dat de laatste van exile island de derde wordt in de final 3. Als Matt dat zou zijn weet ik zeker dat hij gaat winnen. God heeft duidelijk een plan voor hem, lol.
pi_96130753
En daar zijn we weer, ik begin dit stiekem toch wel een oed seizoen te vinden. Het is in ieder geval niet vaak voorgekomen dat een alliance het volhoudt tot er geen mensen van de andere tribe meer zijn.
Spoilers!
pi_96132994
Wat een domme meiden zijn het ook, lekker naïef ook. Als ze hadden mee gedaan met Steve hadden ze wel een mooie actie neergezet want hij heeft gewoon gelijk. Ben benieuwd of ze zich over geven aan Rob en niks gaan doen en zich eruit laten stemmen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 8 mei 2011 @ 09:15:21 #4
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96497430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef rene90 het volgende:
Wat een domme meiden zijn het ook, lekker naïef ook. Als ze hadden mee gedaan met Steve hadden ze wel een mooie actie neergezet want hij heeft gewoon gelijk. Ben benieuwd of ze zich over geven aan Rob en niks gaan doen en zich eruit laten stemmen :')
Ik verwacht dat Rob eerst een van die meiden eruit werkt en vervolgens Grant. Het is alleen even afwachten wat Redemption Island nog voor spectakel gaat opleveren :9
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 8 mei 2011 @ 11:25:00 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96499243
Grant gaat echt niet mee naar de finale inderdaad. Ik ben wel benieuwd welke van die meiden hij meeneemt. Die met dat donkere haar krijgt nu ineens steeds meer airtime en wordt wat sympatieker en liever.
Ik ben ook heel benieuwd of Rob nog iets met zijn idol gaat doen. Niemand weet dat hij m heeft dus hij hoeft hem niet te spelen. Dan komt het ook niet uit dat hij iets verborgen heeft gehouden.
Spoilers!
pi_96505531
Rob kan de Idol natuurlijk alleen komende donderdag gebruiken. Ik denk dus dat hij hem niet gebruikt.

Als ik Rob was, zou ik Grant nu naar RI sturen. Want Grant is de enige die kans heeft tegenover Matt & Mike. Waarschijnlijk komt een van hun 2 terug voor de laatste Immunity challenge, en dan moet je niet willen dat ze immunity winnen want dan krijgen ze het miljoen.

Hoewel Mike ook steeds sympathieker wordt...

Ik ben benieuwd of Phillip nog een kans gaat maken.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:57:39 #7
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96505705
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:50 schreef Waaghals2010 het volgende:
Rob kan de Idol natuurlijk alleen komende donderdag gebruiken. Ik denk dus dat hij hem niet gebruikt.

Als ik Rob was, zou ik Grant nu naar RI sturen. Want Grant is de enige die kans heeft tegenover Matt & Mike. Waarschijnlijk komt een van hun 2 terug voor de laatste Immunity challenge, en dan moet je niet willen dat ze immunity winnen want dan krijgen ze het miljoen.

Hoewel Mike ook steeds sympathieker wordt...

Ik ben benieuwd of Phillip nog een kans gaat maken.
Ik weet dus niet of volgende week ook betekent dat dat de laatste keer is dat de idol gebruikt kan worden. Er komen nog mensen terug van RI natuurlijk. Het leukste wordt het kijken naar de oorlog als Grant erachter komt dat Rob hem eruit gaat werken.

Aan de andere kant kan Rob hem ook houden. Grant is altijd het poppetje van Rob geweest en dat is ook wel te verkopen aan de jury.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_96505814
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:57 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan Rob hem ook houden. Grant is altijd het poppetje van Rob geweest en dat is ook wel te verkopen aan de jury.
Het zou een slimme move zijn en absoluut niet de eerste die op die manier een survivor wint.
pi_96505830
Zou tof zijn als Grant Rob juist er uit weet te werken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96508447
Enige kans die Grant maakt is als hij challenges blijft winnen. Een van de beste deelnemers ooit qua fysiek spel imo, maar als er puzzels etc zijn zal hij het moeilijk van Rob (of anderen) winnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 8 mei 2011 @ 17:30:21 #11
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_96509818
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.

Zo jammer ;(
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_96512999
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.

Zo jammer ;(
Wel karma dat uiteindelijk de express verloren challenge die tribe heeft genekt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_96513530
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Enige kans die Grant maakt is als hij challenges blijft winnen. Een van de beste deelnemers ooit qua fysiek spel imo, maar als er puzzels etc zijn zal hij het moeilijk van Rob (of anderen) winnen.
Haha hoe kom je hier bij :P
pi_96529490
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef Paxlie het volgende:
Stel nou dat Russell niet weg was gewerkt, dan was het nu echt bazend geworden.

Zo jammer ;(
Inderdaad en dan had Zapatera dit gewonnen en was Rob allang weg.
pi_96902378
Dat huwelijksaanzoek, haha, daar zat ze duidelijk niet op te wachten, maar ze durfde geen nee te zeggen, ouch!

Ik vond dit seizoen eigenlijk een beetje tegenvallen, omdat Rob zoveel controle had en niemand durfde tegen hem in te gaan, dat maakte het allemaal zo voorspelbaar. Rob speelde de perfecte game en is de terechte winnaar, al maakten zijn medekandidaten het hem wel erg makkelijk door zo dom en naïef te zijn.

Ik gok dat Andrea & Matt volgend seizoen terugkomen. Ik snap trouwens niet waarom Matt zo populair is, ik heb me alleen maar geërgerd aan zijn simpele geest.
pi_96902707
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Demure het volgende:
Dat huwelijksaanzoek, haha, daar zat ze duidelijk niet op te wachten, maar ze durfde geen nee te zeggen, ouch!

Ik vond dit seizoen eigenlijk een beetje tegenvallen, omdat Rob zoveel controle had en niemand durfde tegen hem in te gaan, dat maakte het allemaal zo voorspelbaar. Rob speelde de perfecte game en is de terechte winnaar, al maakten zijn medekandidaten het hem wel erg makkelijk door zo dom en naïef te zijn.

Ik gok dat Andrea & Matt volgend seizoen terugkomen. Ik snap trouwens niet waarom Matt zo populair is, ik heb me alleen maar geërgerd aan zijn simpele geest.
Sluit ik me helemaal bij aan, het was gewoon echt zonde dat ze zich zo makkelijk lieten leiden door Rob en niet eigen keuzes maakten. Andrea probeerde het tenminste nog maja.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_96902857
En inderdaad, ze keek niet blij met dat aanzoek :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 16 mei 2011 @ 22:29:43 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96914608
Ik vind Rob echt een baas, wat een geniale speler. Zoals Jeff zei, hij had de perfecte game. Dit is een van mijn favoriete seizoenen geworden, ik vond het juist wel spannend omdat Rob's spel elke week afgelopen kon zijn. Terechte winnaar vind ik.
Spoilers!
pi_96924240
Geweldige finale hoor. Genoten en met veel plezier gekeken van het seizoen.

Nu is de vraag: wie zijn de returnees in seizoen 23....?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:22:44 #20
207863 Obama
Barack Hussein
pi_96924586
Philip zag er goed uit.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:39:03 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96930630
En toch vind ik dat hele Special Agent verhaal vreemd. Hij is daar blijkbaar extreem trots op dus ik kan me niet voorstellen dat hij er zelf mee gestopt is. Hij liet in een aflevering vallen dat hij 3 agency's had gehad in 4 jaar tijd. Met andere woorden: volgens mij is het een prutser die ze wat kansen hebben gegeven en die gewoon te instabiel is bevonden en eruit is gezet.

Ik hoop dat Matt niet terugkomt volgend seizoen, ik ben echt een beetje allergisch voor dat God-gedoe. Fijn voor die jongen dat ie niet alleen was voor zijn gevoel maar kom op zeg, er bestaan ook nog andere gespreksonderwerpen.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:27:10 #22
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_96957964
Rob *O*
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_96961308
Zo, ook even afgekeken.

Achteraf wel blij dat Rob won. Het is toch een baas hoe hij het spel in z'n greep had vanaf het begin en zo'n sterke groep wist te maken. En inderdaad, hij wist het toch elke week weer te overleven ondanks dat ze hem eigenlijk zo eruit hadden kunnen wippen. Maar blijkbaar was z'n sociale controle echt te groot.

Phile is me toch een figuur zeg. Ik krijg maar geen hoogte van hem. Eerst zit hij in die interviews toe te geven dat het een tactiek is. Maar nu op het einde lijkt hij gewoon echt geflipt te zijn :D Of zou hij gewoon gigantisch afgaan als hij nu wederom zou toegeven dat het een spel was maar ook daarin gefaalt heeft.

Al met al een mooi seizoen ja. Ben benieuwd wie er volgend seizoen terugkomen. Al lijkt het nu wel precies dezelfde opzet te hebben als dit seizoen. Hopelijk zit er nog een leuke twist in.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_96961486
Het meest briljante van Rob was nog wel dat hij overbleef met 2 mensen die gewoon niet konden winnen..was echt kat in het bakkie. Hij was de beste survivor, een van de beste in de challenges en de mastermind achter alles dat gebeurde..meest terechte winnaar ooit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:25:18 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96961834
Lol, heb me rotgelachen om hoe Ralph die namen schreef met stemmen. 'Phile' was een van de beste. Zou hij speciaal voor Survivor hebben leren schrijven?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')