Niet waar. Heb je het geprobeerd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef 314 het volgende:
als je dat doet dan telt ie A1:A4 dubbel, deelt ie door C4 en krijg je 2x zo hoge waarden.
Nee ik heb alle opties wel gehad. SUMIFS kan ook niet dat is voor EN, niet voor OR.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef Deetch het volgende:
=SUMIF(B1:B4;OR("=Done";"=Skip");A1:A4)/C4 werkt ook niet?
SUM(IF(B1:B4="Done";IF(B1:B4="Skip";A1:A4/C4;"Fout!"))quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik heb alle opties wel gehad. SUMIFS kan ook niet dat is voor EN, niet voor OR.
SUMPRODUCT kan ook niet...
Maar als het je lukt hou ik me ook aanbevolen.
Je moet SUBSTITUEREN gebruiken ipv VERVANGEN.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:25 schreef hetzusjevan het volgende:Is er een manier waar op ik de drie 1'tjes in een 2 kan veranderen met een commando in Excel?
Alvast bedankt .
Ik gebruik Office 2007, NL
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je moet SUBSTITUEREN gebruiken ipv VERVANGEN.
=SUBSTITUEREN (A1;1;2)
Thanks beide! Heb beide opties kunnen gebruiken voor verschillende doeleinden, het is nu oplost .quote:
De functie cel() gebruikt altijd de laatst actieve cel, behalve als je er een referentie achter plakt. In jouw geval dus A1quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:25 schreef yozd het volgende:
Ik gebruik in een Excel document (document X) de formule:
A3=cel("bestandsnaam")
mbv de naam van de directory waar alles in staat zoek ik bepaalde waarden in een matrix. Dat werkt allemaal goed. Maar als ik nu een ander Excel document open (in een andere directory) met X open, dan verandert die die de waarde van A3 in X (hij neemt de directory naam over van de directory waarin het nieuwe bestand staat).
Is dat probleem op te lossen?
-edit-
Heb het probleem opgelost met een cell referentie: cel("bestandsnaam",A1)
Maar ik heb geen idee wat ik doe...
http://www.rondebruin.nl/sendmail.htmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef qu63 het volgende:
Is het mogelijk om in Outlook een mail op te stellen met variabelen uit een Excelsheet?
Dus "Hallo %naam%, blablabal %meerblabla%" in de tekst en ook de naam en het emailadres in de header..
Ik wil de mail nog wel normaal op kunnen maken in Outlook. De (weliswaar handige) opties die ik daar zie geven mij die optie nietquote:
Of met deze functie: [Excel] Het grote Excel vragen topic #26quote:Op zondag 19 juni 2011 09:32 schreef hendrik2009 het volgende:
Hiervoor is de draaitabel (pivot table) in het leven geroepen.
Menu invoegen/insert, dan draaitabel/pivot table.
Sleep de klantnaam in de rijlabels en het bedrag naar het waardeveld.
google anders even.
Nee die werkt niet, aangezien er geen cellen zijn samengevoegd, het is 1 cel die ik breder heb gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef crossover het volgende:
Kijk eens bij start - Uitlijning en dan onder samenvoegen en centreren: 'samenvoegen van cellen opheffen'.
Extra kolom toevoegen en dan de cellen erboven op iedere regel samenvoegenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:17 schreef loeders het volgende:
[..]
Nee die werkt niet, aangezien er geen cellen zijn samengevoegd, het is 1 cel die ik breder heb gemaakt.
1 2 | In cel B1: = LINKS(A1,LENGTE(A1)-2) |
1 | = ISGETAL(B1) |
1 | =ALS(ISGETAL(LINKS(A1;1))=WAAR;VERT.ZOEKEN(LINKS(A1;LENGTE(A1)-2);leveranciers;2;ONWAAR);"") |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Option Explicit Public Function tekstconvert(tekst As String) As Integer Dim nummer As Integer nummer = Left(tekst, 1) tekstconvert = nummer End Function |
Oeps Al dat werkt voor nietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:06 schreef DaFan het volgende:
Waarom zet je er niet gewoon WAARDE() omheen dat doet hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |