abonnement Unibet Coolblue
pi_96065781
Bedankt voor je zeer verhelderende uitleg Tanjalies, ontzettend intressante info! _O_ _O_
  woensdag 27 april 2011 @ 22:05:18 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96066137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee jij zei dat het alleen leuk is als je favorieten daarbij worden bevoordeeld ;)
Mijn favorieten (als ik die al had) werden bijna altijd benadeeld en nog vind ik het leuk ;)
Of ik het wel/niet leuk vind doet niet af aan het feit dat het wel gebeurd...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96066497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Of ik het wel/niet leuk vind doet niet af aan het feit dat het wel gebeurd...
Jij bent meer van de complottheorien toch, dat mensen buiten de reactie alles bepalen familieleden van kandidaten en zo :')
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:25 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96067399
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij bent meer van de complottheorien toch, dat mensen buiten de reactie alles bepalen familieleden van kandidaten en zo :')
Nee joh, ik denk dat de redactie alles zal doen om de meeste inkomsten binnen te halen. Ze manipuleren alles wat binnen de macht ligt. Ik denk niet dat mensen buiten het programma veel invloed hebben, maar dat mensen binnen het programma zelf alles bepalen... Of er met de stemmen gerommeld wordt weet ik niet, maar de situaties worden wel degelijk gemanipuleerd :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96068991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nee joh, ik denk dat de redactie alles zal doen om de meeste inkomsten binnen te halen. Ze manipuleren alles wat binnen de macht ligt. Ik denk niet dat mensen buiten het programma veel invloed hebben, maar dat mensen binnen het programma zelf alles bepalen... Of er met de stemmen gerommeld wordt weet ik niet, maar de situaties worden wel degelijk gemanipuleerd :Y
Juist en dat gebeurd dus altijd.
Dus ik begrijp mensen nooit zo goed als ze zeggen af te haken omdat er teveel gescript wordt.
Maar daar komt zeker dat verhaal over de favorieten om de hoek kijken? ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 28 april 2011 @ 00:29:11 #56
3542 Gia
User under construction
pi_96074823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Fastener het volgende:
Gia wat ben jij bang dat Sharon wint,niks anders dan negatief feedback,nogmaals het is denk ik wel duidelijk inmiddels hoe jij denkt.

Sharon was erg verbaasd gisterenavond toen Mo haar naam noemde,zij en Karim waren ervan overtuigd dat zij met Gerard genomineerd zouden staan,als je het prog echt volgt was jouw dat opgevallen.
Dat doe jij selectief aan jouw feedback te zien.

Sharon verdient het om in de finale te geraken !!!!!!
Mo heeft lopen klagen en zeuren dat ze de verliefdheid van Jo en Flip moeilijk vond voor haarzelf, omdat haar Maik er niet is. Dat is voor haar reden genoeg om te trachten één van die twee het huis uit te krijgen. En Flip nomineren wilde ze duidelijk niet.

Wat betreft Sharon: Ja, ik vind haar supernep. Ze lacht nep, ze praat Gerard naar de mond. Vanavond ook weer toen Jo het over Ibiza had: Alles wat Gerard niks vond, vond zij ook niks, alles wat Gerard leuk vindt, vindt zij ook leuk. Zooooo nep.
Volgens mij is ze hartstikke bakvisserig vlieft op Geertje. Hoe ze vertelt over haar schilderij dat Gerard altijd weer terug gaat naar zijn vrouw en zijn hondjes. De vraag of Fenneke het schilderij wel leuk zal vinden.

Ze is gewoon hartstikke nep en wil alleen maar bekend worden als het meisje dat de tsunami overleefde. Eerst geprobeerd via een talkshow waar het over het overleven van een ramp ging. Alleen jammer dat Sharon en Angela gewoon in het publiek zaten en niet op het toneel.
Dus.....dan maar zo. Dagelijks op tv, als dát niet gaat werken.

Het ligt er duimendik bovenop dat zij moet winnen, zoals Tanjalies al aangeeft: Het programma bepaalt wie er wint, niet het publiek. Maar behalve de echte fans weet over een half jaar niemand meer wie Sharon is. Sterker nog, ik ken niemand in mijn directe omgeving, behalve mijn man, die weet wie Sharon is.
pi_96075133
@ Tanjalies, thanx voor de verhelderende info!!!
pi_96075154
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef tanjalies het volgende:
Geweldige informatie
Harstikke bedankt voor de 2 verhaaltjes in dit topic ^O^ . Bevestigt nogmaals wat we hier al dachten.
Nu je ongeveer inschat wat er gaat gebeuren en wie eruit gaat.
Wie denk jij dat ze uiteindelijk laten winnen ?
  donderdag 28 april 2011 @ 00:43:51 #59
3542 Gia
User under construction
pi_96075344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef MightyDude het volgende:
Harstikke bedankt voor de 2 verhaaltjes in dit topic ^O^ . Bevestigt nogmaals wat we hier al dachten.
Nu je ongeveer inschat wat er gaat gebeuren en wie eruit gaat.
Wie denk jij dat ze uiteindelijk laten winnen ?
Sharon natuurlijk, daarom moeten Karim en Gerard eruit. Daar wint ze namelijk niet van. Van de rest wel. Met gemak.
  donderdag 28 april 2011 @ 07:08:08 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96077901
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Juist en dat gebeurd dus altijd.
Dus ik begrijp mensen nooit zo goed als ze zeggen af te haken omdat er teveel gescript wordt.
Maar daar komt zeker dat verhaal over de favorieten om de hoek kijken? ;)
Precies!

Ik wil (misschien naief) wel blijven geloven dat het stemmen klopt, maar de makers bepalen hoe de bewoners neergezet worden en op welke manier de nominaties verlopen, daarmee kunnen ze wel degelijk sturen richting de finale... Zoals nu ook, ze weten nu zeker dat 1 van de meer populaire bewoners het huis zal moeten verlaten. Gegarandeerde extra stem-inkomsten en alvast iemand uit de weg geruimd die wellicht wel eens had kunnen winnen... Als Monique genomineerd had gestaan was er bijna niet gestemd, nu zie je vanavond in de topics toch weer her en der mensen posten "Ik heb gestemd :@ " en dat is precies wat ze willen...

Overigens; dat ik wéét dat er gemanipuleerd wordt maakt me er niet minder verontwaardigd over dat het zo ontzettend overduidelijk gebeurd dit keer. Daarmee haal je toch wel een beetje de charme weg... Het was juist het speculeren wat het leuk maakt, dit 'out in the open' gedoe haalt alle ruimte voor speculatie weg, we weten al weken wie er in de finale moeten komen, alleen Guido was even een verrassing.....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 28 april 2011 @ 09:14:12 #61
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_96079322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:10 schreef tanjalies het volgende:
Zoals ik al tijdens...
Als jij bij Endemol werkte in de tijd dat ze nog EndeMol schreven dan is de kans groot dat wij elkaar kennen :-) De voorbeelden die je geeft zijn ontzettend herkenbaar.

Wat ik bij Secret Story merk is dat ze de consequenties van een spel na afloop altijd nog kunnen draaien. Dus het verloop van een missie maakt eigenlijk niets uit.. de uitslag staat toch al vast.

Bijvoorbeeld: "Je hebt het ei wel gevonden DUS je verliest geld" of "Je hebt het ei niet gevonden DUS je verliest geld".

Net als die rode telefoon. Willen ze Karim naaien en hij neemt zelf de telefoon op zeggen ze: je verliest al je geld. Neemt Gerard de telefoon op vragen ze hem: "Wie is je maatje" antwoord: "Karim" dus.. Karim verliest zijn geld. Neemt Jo op vragen ze haar: "Met welke man heb je het minst een band." antwoord: (uiteraard) "Karim" .. Karim verliest zijn geld. Ze hebben voor alle mogelijke scenario's een plan a, b, c tot z.

[ Bericht 0% gewijzigd door Albertino80 op 28-04-2011 09:16:43 (spelling) ]
Now it's my time to comment!
pi_96079620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 09:14 schreef Albertino80 het volgende:

[..]

Ze hebben voor alle mogelijke scenario's een plan a, b, c tot z.

Dank voor de informatie ! Toch wel heftig te horen dat het allemaal zo gestuurd wordt.. Ik ga er in ieder geval met (iets) andere ogen naar kijken..

BB5 was voor mij al verhelderend in dat opzicht. Hummie had in mijn ogen duidelijk een hekel aan Roel (plassen in de tuin) en een voorkeur voor Joost (hij kreeg de gelegenheid om zijn liefje te zien).
De finale was ook een duidelijke middelvinger naar Roel. Als laatste in het huis blijven, denken dat je gewonnen hebt en dan o.a. door de bouwvakkers van HBB uit je illusie gehaald worden..
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_96080415
Mo heeft eens aangegeven dat ze het Sharon gunt om te winnen.
Vandaar dat ze Sharon heeft vrijgesteld.
  donderdag 28 april 2011 @ 11:07:29 #64
3542 Gia
User under construction
pi_96082336
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:01 schreef NenaLois het volgende:
Mo heeft eens aangegeven dat ze het Sharon gunt om te winnen.
Vandaar dat ze Sharon heeft vrijgesteld.
Door het sturen van de redactie gaat straks niet degene winnen die normaliter gewonnen zou hebben. En dat vind ik ontzettend jammer.

Als er normaal genomineerd zou zijn, vorige week en afgelopen week, hadden Gerard en Karim daar niet gestaan. Echt niet. 't Is duidelijk dat die eruit moeten.

Voor mij was de finale geweest Gerard, Karim en Philip. En de winnaar is voor mij Karim.

Heel erg jammer dat het op deze manier zo gemanipuleerd wordt.
pi_96085583
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 07:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Precies!

Ik wil (misschien naief) wel blijven geloven dat het stemmen klopt, maar de makers bepalen hoe de bewoners neergezet worden en op welke manier de nominaties verlopen, daarmee kunnen ze wel degelijk sturen richting de finale... Zoals nu ook, ze weten nu zeker dat 1 van de meer populaire bewoners het huis zal moeten verlaten. Gegarandeerde extra stem-inkomsten en alvast iemand uit de weg geruimd die wellicht wel eens had kunnen winnen... Als Monique genomineerd had gestaan was er bijna niet gestemd, nu zie je vanavond in de topics toch weer her en der mensen posten "Ik heb gestemd :@ " en dat is precies wat ze willen...
Zeker zo dat ze je kunnen maken en/of breken en ik denk zelfs dat op die manier het niet eens zo nodig is om stemmingen te manipuleren.
Misschien dat het in een uiterste geval wel gebeurd maar ik geloof eigenlijk niet dat het al te vaak gebeurd, ik zou anders niet kunnen verklaren waarom de meest spraakmakende personen soms al snel eruit gaan en dat soms de meest onzichtbare/saaie kandidaat zelfs kan winnen.

En wat betreft monique ik denk dat het wel meevalt, er is hier zoveel haat dat ik sommigen hier in staat zie als een gek blind op de andere 2 te stemmen als zij genomineerd staat :')
quote:
Overigens; dat ik wéét dat er gemanipuleerd wordt maakt me er niet minder verontwaardigd over dat het zo ontzettend overduidelijk gebeurd dit keer. Daarmee haal je toch wel een beetje de charme weg... Het was juist het speculeren wat het leuk maakt, dit 'out in the open' gedoe haalt alle ruimte voor speculatie weg, we weten al weken wie er in de finale moeten komen, alleen Guido was even een verrassing.....
Dat het allemaal zo overduidelijk gebeurd vind ik ook wel minder maar had ik wel verwacht nadat ik mee een beetje in het concept verdiept had.
Maar er blijft genoeg te speculeren hoor, ik ben benieuwd wie er volgens jou dan in de finale staat want ik heb daar nog geen idee van.
Joanna misschien wel, waarbij ik denk dat ze echt nog wel eens populair kan zijn bij de doelgroep en ook hier op fok heeft ze aardig wat fans, ook ik die haar persoonlijkheid niet zo denderend vind, denk dat het beter is voor het programma dat ze blijft ;)
Maar wie er eventueel naast komt te staan geen idee, ze hebben het met monique zo opzichtig lopen te manipuleren dat het me niet eens zou verbazen als ze haar toch nog lozen want het moet niet al te erg gaan opvallen natuurlijk ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96087125
Albertino80,

Je maakt mij nieuwsgierig. Ik werkte er al toen het nog Joop v d Ende producties hete.
Ik zie nog hoe Wedden Dat gemanipuleerd werd en hoe de Honymoon quiz volledig werd gestuurd.
Dit om maar eens nostalgisch te worden. En laten we niet vergeten hoe het budget bij Rad van Fortuin door het slim kiezen van de woorden op het bord tot op de gulden in bedwang werd gehouden. Wie was waar verantwoordelijk voor en wie ben ik werkelijk. Niet handig om dat hier nu te vertellen zal je begrijpen.
pi_96087332
Net5 is thans nog een meisjeszender. Aan de hand van de stemmen op die trekpop Jo en de reacties op dit forum voor haar, kun je aflezen hoeveel bakvissen er aan de tv hangen. Uit betrouwbare bron kan ik jullie voorspellen dat er een heel andere wind gaat waaien wanneer hij zich per 1 mei daadwerkelijk met de programma's gaat bemoeien.

ps: als beloning voor bakvis Jo:

schaamlipcorrectie
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult
w/
pi_96089186
Maar stel nou dat als Geer of Karim er vanavond uit moet en Mo mag de plaats innemen, dat zou toch spectakel tv zijn. Als ze niet gaat wordt het haatgehalte nog hoger, als ze wel gaat krijgen de bewoners en kijkers toch nog een heeeeeeeeeeel klein beetje sympathie voor Mo. Ik zeg, laten we Secret Story oproepen voor deze optie, wat jullie?
  donderdag 28 april 2011 @ 14:52:47 #69
3542 Gia
User under construction
pi_96090178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef Zwaann het volgende:
Maar stel nou dat als Geer of Karim er vanavond uit moet en Mo mag de plaats innemen, dat zou toch spectakel tv zijn. Als ze niet gaat wordt het haatgehalte nog hoger, als ze wel gaat krijgen de bewoners en kijkers toch nog een heeeeeeeeeeel klein beetje sympathie voor Mo. Ik zeg, laten we Secret Story oproepen voor deze optie, wat jullie?
Laat ze dan 2000 euro bieden voor een vrijwillige exit. Mo heeft gezegd dat ze er voor 2000 euro wel uit wil. Als ze die keuze krijgt en daarmee de genomineerden veilig stelt, is iedereen tevreden.

Behalve de 'slimmeriken' die flink geïnvesteerd hebben om Jo, Karim of Geert erin te houden.
Men snapt nog altijd niet dat stemmen geen zin heeft. Ze doen toch wat ze zelf willen.
pi_96091618
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef Zwaann het volgende:
Maar stel nou dat als Geer of Karim er vanavond uit moet en Mo mag de plaats innemen, dat zou toch spectakel tv zijn. Als ze niet gaat wordt het haatgehalte nog hoger, als ze wel gaat krijgen de bewoners en kijkers toch nog een heeeeeeeeeeel klein beetje sympathie voor Mo. Ik zeg, laten we Secret Story oproepen voor deze optie, wat jullie?
Volstrekt kansloos ):O
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96091793
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Laat ze dan 2000 euro bieden voor een vrijwillige exit. Mo heeft gezegd dat ze er voor 2000 euro wel uit wil. Als ze die keuze krijgt en daarmee de genomineerden veilig stelt, is iedereen tevreden.

Behalve de 'slimmeriken' die flink geïnvesteerd hebben om Jo, Karim of Geert erin te houden.
Men snapt nog altijd niet dat stemmen geen zin heeft. Ze doen toch wat ze zelf willen.
Dat heb ik mo nog nooit horen zeggen, toen ze weg wilde zei ze dat ze die 3000 die het haar zou kosten voor lief zou nemen en dat ze er toch niet voor het geld zit.
Gerard zei toen wacht nou tot donderdag die paar dagen schelen je een paar rooien en hij bood er uit eigen zak nog 2000 bovenop, maar dat deed haar niet anders besluiten.

Achteraf is hij er vast niet zo blij mee dat ze nog even gebleven is :+
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_96092677
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 00:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Mo heeft lopen klagen en zeuren dat ze de verliefdheid van Jo en Flip moeilijk vond voor haarzelf, omdat haar Maik er niet is. Dat is voor haar reden genoeg om te trachten één van die twee het huis uit te krijgen. En Flip nomineren wilde ze duidelijk niet.

Wat betreft Sharon: Ja, ik vind haar supernep. Ze lacht nep, ze praat Gerard naar de mond. Vanavond ook weer toen Jo het over Ibiza had: Alles wat Gerard niks vond, vond zij ook niks, alles wat Gerard leuk vindt, vindt zij ook leuk. Zooooo nep.
Volgens mij is ze hartstikke bakvisserig vlieft op Geertje. Hoe ze vertelt over haar schilderij dat Gerard altijd weer terug gaat naar zijn vrouw en zijn hondjes. De vraag of Fenneke het schilderij wel leuk zal vinden.

Ze is gewoon hartstikke nep en wil alleen maar bekend worden als het meisje dat de tsunami overleefde. Eerst geprobeerd via een talkshow waar het over het overleven van een ramp ging. Alleen jammer dat Sharon en Angela gewoon in het publiek zaten en niet op het toneel.
Dus.....dan maar zo. Dagelijks op tv, als dát niet gaat werken.

Het ligt er duimendik bovenop dat zij moet winnen, zoals Tanjalies al aangeeft: Het programma bepaalt wie er wint, niet het publiek. Maar behalve de echte fans weet over een half jaar niemand meer wie Sharon is. Sterker nog, ik ken niemand in mijn directe omgeving, behalve mijn man, die weet wie Sharon is.
Helemaal mee eens :Y
pi_96092882
Hier kan je het filmpje terugzien in de aflevering "Ik overleefde een ramp" van de KRO

http://player.omroep.nl/?aflID=2730771

als je player het niet doet, via silverlight ook te bekijken:

http://player.omroep.nl/?aflID=2730771&silverlight=true
  donderdag 28 april 2011 @ 16:32:52 #74
342897 Albertino80
- Just in... but here! -
pi_96094094
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef tanjalies het volgende:
Albertino80,

Je maakt mij nieuwsgierig. Ik werkte er al toen het nog Joop v d Ende producties hete.
Ik zie nog hoe Wedden Dat gemanipuleerd werd en hoe de Honymoon quiz volledig werd gestuurd.
Dit om maar eens nostalgisch te worden. En laten we niet vergeten hoe het budget bij Rad van Fortuin door het slim kiezen van de woorden op het bord tot op de gulden in bedwang werd gehouden. Wie was waar verantwoordelijk voor en wie ben ik werkelijk. Niet handig om dat hier nu te vertellen zal je begrijpen.
Ik weet nog dat we allemaal in de kroeg stonden (heette die Wimmie's? binnen begin van de kantine?) na Wedden Dat. We hebben heel wat "spectaculaire" weddenschappen nagedaan met een biertje op! Dat waren tijden. Ik was toen zelf nog best jong.

En de Honeymoon quiz! Hoe Joop v/d Ende ZELF de vloer op liep om een tikje tegen die toren van Pisa te geven ;-)
Now it's my time to comment!
pi_96094223
walgelijk,dat vind ik van Mo en haar gedrag!
dat slaafse gedrag ook,mag niet van de stem,dat hoor ik haar zo veel zeggen
ook Jo is zo slaafs als de stem(die naam alleen al!) wat zegt
wat een onzin,ik zie al dat ik me laat gebruiken door een redactie van zo'n programma
daarom mag van mij karim of gerard winnen,niet dat slaafse gedrag van de rest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')